Skip to content
2025.07.01.
  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

INVENTORY

Maradj egy kicsit és figyelj!

Connect with Us

  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

About Us

AF themes

We mainly focus on quality code and elegant design with incredible support. Our WordPress themes and plugins empower you to create an elegant, professional and easy to maintain website in no time at all.

Connect with Us

  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

Címkék

bejelentés Belial's Return bemutató Beta Blizzard build Diablo Diablo II Diablo II: Resurrected Diablo III Diablo III Seasons Diablo Immortal Diablo IV Early Access fontos gameplay KiberMa képgaléria Ladder Last Epoch launch Let's Level UP megjelenés Patch Patch Notes Path of Exile Path of Exile 2 Press Kit PTR Season Season 2 Season 3 Season 5 Season 8 Shop Spiritborn Steam stream top Trailer Tutorial Undecember Vessel of Hatred vezető Wudijo

Kategóriák

  • Bemutató
  • Blog
  • Build
  • Gameplay
  • Gyereksarok
  • Háttér
  • Hírek
  • Interjúk
  • Képgalériák
  • Leak
  • Let's Level Up
  • Lore
  • Movie
  • Patch és Hotfix
  • Poén
  • Shorts
  • Stream
  • Trailer
  • Tutorial
  • Unboxing
  • Webshop
  • Youtube
  • iNFO
    • Hírek
    • Leak
    • Interjúk
  • Kódex
    • Háttér
    • Lore
    • Tutorial
    • Build
    • Patch és Hotfix
    • Patch Notes
      • Diablo III (HUN)
      • Diablo IV (ENG)
      • Diablo Immortal (ENG)
      • Grim Dawn (ENG)
      • Last Epoch (ENG)
      • Path of Exile (ENG)
      • Titan Quest (ENG)
      • Torchlight III (ENG)
      • Undecember (ENG)
      • Wolcen (ENG)
  • Bemutató
  • Videó
    • Gameplay
    • Stream
    • Trailer
    • Movie
    • Shorts
    • Poén
    • Unboxing
  • Képgalériák
  • Játékok
    • #-A-B
      • Assassin’s Creed: Valhalla
      • Blizzard Arcade Collection
      • Borderlands 3
    • C-D-E
      • Call of Duty Vanguard
      • Crash Bandicoot 4
      • Cyberpunk 2077
      • Cuphead
      • D3 Reflection
      • D4 Reflection
      • Demon’s Souls
      • Diablo I
      • Diablo II
      • Diablo II: Resurrected
      • Diablo III
      • Diablo IV
      • Diablo Immortal
      • Doom Eternal
    • F-G-H
      • Fall Guys
      • Ghost of Tsushima
      • God of War Ragnarök
      • Grim Dawn
      • GTA V
      • Hades
    • I-J-K
    • L-M-N
      • Last Epoch
      • Lost Ark
      • Mafia
      • Mario + Rabbids: Sparks of Hope
      • Mass Effect
      • Nier: Automata
    • O-P-Q
      • Path of Exile
      • Path of Exile 2
    • R-S-T
      • Return to Monkey Island
      • Resident Evil Village
      • Rocket League
      • Rush Royale
      • Star Wars Battlefront II
      • Star Wars Jedi: Fallen Order
      • Stumble Guys
      • The Division
      • The Incredible Adventures of Van Helsing
      • The Last of Us Part II
      • The Outer Worlds
      • The Slormancer
      • Tiny Tina’s Wonderlands
      • Titan Quest
      • Titan Quest II
      • Torchlight III
    • U-V-W
      • Undecember
      • V Rising
      • Warcraft III: Reforged
      • Warhammer: Chaosbane
      • Watch Dogs: Legion
      • Wolcen: Lords of Mayhem
    • X-Y-Z
  • Dosszié
    • Diablo IV Seasonok
    • Diablo IV Cosmetics
    • Diablo III Seasonok
    • D2R Ladder Seasonok
    • A D2R bejelentése
    • Last Epoch Tutorial
    • Path of Exile Cosmetics
    • Path of Exile Ligák
    • Path of Exile 2 Build Showcase
  • Gyereksarok
  • Blog
  • Webshop
  • Belépés
Youtube
  • Home
  • 2024
  • július
  • 7
  • Frissül a Last Epoch! Van visszaút a halálból?
  • Patch és Hotfix

Frissül a Last Epoch! Van visszaút a halálból?

Megjelent a Last Epoch várva várt 1.1 verziószámú javítócsomagjának jegyzéke. Szép nagy, de kérdés, hogy mire lesz elég...
cszcsaba 2024.07.07.
Megosztás:

Loading

Többször írtam már, hogy a Last Epoch egy jó játék és megéri az árát. Azt is írtam már, hogy nem elsővonalas ARPG, mert nem fog tudni felzárkózni a műfaj két gigászához, a Diablo-hoz és a Path of Exile-hoz. És azt is leírtam, hogy ennek ellenére kiegészítőnek alkalmas lehet a seasonok és/vagy ligák között.

Nos, belátom, hogy tévedtem: a Last Epoch nem volt alkalmas arra, hogy elfoglalja a kiegészítő játék szerepkörét és erre a megállapításra nemcsak a saját tapasztalatom vezetett. A Last Epoch ugyanis a kezdeti, nagyon szépnek mondható 260 ezres táborát alig három hónap alatt lenullázta és ezt szó szerint tessék érteni. Magam sem tudtam vele egy hónapnál tovább játszani, egész egyszerűen elfogyott az a típusú tartalom, ami miatt pl. én, mint alkalmi játékos, elindítok egy ARPG-t. Mára sajnos oda jutott a játék, hogy a szépemlékű Wolcen-nel kell egy lapon emlegetnünk, mert egész egyszerűen a február végi megjelenés óta érdemi fejlesztés nem történt.

Pár hete azonban megindult valami… Először egy nagyvonalú fejlesztési ütemtervet tettek közzé, majd elkezdődött az új ciklus információinak szivárogtatása, míg végül nemrég két fejlesztői blogban megismerhettük az újdonságokat (az egyiket le is fordítottam).

Kapcsolódó: Íme a Last Epoch jövője!

Kapcsolódó: Last Epoch: Harbingers of Ruin – Minden infó MAGYARUL

A legfrissebb hír pedig az, hogy az Eleventh Hour Games lehozta nekünk a csillagokat is az égről, mert megjelent az 1.1 verziószámú frissítés minden részletre kiterjedő jegyzéke, ami akkora, hogy elfárad az ember keze, ha végiglapoz rajta.

Az persze más kérdés, hogy az időközben elvesztett bázis, mennyire jön ettől vissza. Nem kell jósnak lenni ahhoz, hogy belássuk: a veszteség hatalmas és már az is egy óriási eredmény lesz, ha valaha újra stabilan hat számjegyű lesz a játékosállomány.

Ami a Patch Notes magyar változatát illeti (merthogy ugye emiatt van itt a kedves olvasó)… A valóban hatalmas mennyiségű olvasmány alsó hangon is eléri az 50 oldalt, szóval teljesen kizárt, hogy ebből épeszű ember professzionális színvonalú magyar nyelvű változatot készítsen. És az az igazság, hogy nem is éri meg… fordítgathatnék megint napokig-hetekig, hogy elolvassák… huszonhárman.

Úgyhogy mégcsak annyira sem fogok vele foglalkozni, mint egy Diablo IV-es Patch Notes bloggal, de azért szemezgetek és csipegetek belőle, mert az EHG-t továbbra is nagyon szimpatikus csapatnak tartom és eszem ágában sincs elengedni a játékukat, ha ilyen frissítéseket képesek kiadni hozzá. Megkísérlem, hogy egy követhető és vállalható cikket tegyek le nektek az asztalra és többé-kevésbé képbe kerüljetek legalább a legfontosabb újításokkal kapcsolatban, de azt már most le kell szögeznem, hogy számos információ nem kerül bele ebbe a blogba. Ezeket majd mindig jelezni fogom és azt is, hogy hol találjátok az eredeti szövegben, amelyet ide kattintva tudtok elolvasni.

Nos, kezdjük talán a legfontosabb információval: A Last Epoch Harbingers of Ruin 1.1 Patch július 9-én, magyarországi idő szerint 18 órakor indul! Aki szereti az egyszerű megoldásokat, nincs sok ideje és jól ért angolul, annak az a legjobb, ha megnézi a zanzásított változatot az alábbi videón, mindenki más olvasson csak bátran tovább!

 

A Patch Notes Judd Cobler játékigazgató köszöntőjével indul és egyúttal egy fontos dologra is felhívja a figyelmet:

Üdvözlet Utazók, ma van a Patch Notes napja!

Az itteni csapat hihetetlenül izgatott, hogy ezt a javítást a közösséghez juttathatjuk el, és rengeteg fantasztikus funkciót tudunk megosztani veletek. Örömmel osztjuk meg az 1.1-es javítás – a Harbingers of Ruin (A romlás hírnökei) hivatalos javítási jegyzeteit.

Hogy felkészítsük a szervereket a Harbingers of Ruin július 9-i megjelenésére, a javítás előtt 24 órával leállítjuk a szervereinket: Július 8-án, 18 órakor (magyarországi idő szerint).

Ennyi bevezető után jöjjön végre a Last Epoch Patch 1.1 áttekintése!

 

ÚJDONSÁGOK

 

Cycles

A Harbingers of Ruin ciklus július 9-én 18:00 órakor kezdődik! Az 1.0 jelentette az első új játékciklust, és most az 1.1 egy vadonatúj ciklust indít el.

  • Minden új karaktert a Cycle vagy a Legacy birodalmakban lehet létrehozni.
  • Az összes 1.0 Cycle karakter mostantól átkerül a Legacybe.
  • Ezen karakterek láda-helyei szintén átkerülnek a Legacybe, és a szokásos módon megosztásra kerülnek a hasonló játékmódok között.
    • A megosztott adatok közé tartoznak a tárgyak, rezonanciák, arany, kézműves anyagok és a frakció előrehaladás.
  • Az előző ciklus minden egyes láda-helye mostantól csak eltávolítható láda-helyként elérhető a megfelelő Legacy ládában. E tárgyak bármelyikét eltávolíthatod bármelyik Legacy-karakteren, ugyanazokkal a választható kihívási beállításokkal, és a szokásos módon használhatod őket.
    • A kihívást feladó Solo Character Found karakterek a SCF láda-helyüket csak eltávolítható láda-helyként kapják meg.

 

Evade

Az Evade (bukfenc-kitérés) egy további speciális képesség, amely minden osztály számára elérhető, és nem az akciósávban van. A korábbi blogbejegyzésben további részleteket találsz az Evade tervezési céljairól.

  • Az Evade a mozgási képességekhez hasonlóan működik, de:
    • Nem egy mozgás-képesség.
    • Az 1. szinttől kezdve elérhető, és nem lehet lecserélni vagy felcserélni a játékos más képességeivel.
    • Evade közben a játékosok továbbra is kaphatnak sebzést (nincs védettségi keret).
  • 2 töltéssel és rövid lehűlési idővel rendelkezik.
  • Az Evade karakterszintenként növeli a visszatöltési idő visszanyerési sebességét.
  • Módosítható képességekkel, affixekkel és áldásokkal.
  • Drasztikusan módosítható unique-ok által.
  • Hozzáadott Evade-animációk minden osztályhoz és átalakuláshoz.

 

Harbingers of Ruin

A Harbingers egy új endgame rendszer, ami a Pinnacle Bosshoz vezet. Az új rendszer és frakció áttekintését lásd a korábbi blogbejegyzésben.

Pinnacle Boss

  • A Pinnacle Bosshoz való hozzáférés kezdetben le van tiltva.
    • Csak az Online Cycle karakterek fognak hozzáférni a Pinnacle Bosshoz a megjelenéskor.
    • Minden mód (Offline és Legacy) számára elérhetővé válik a következő munkanapon, miután valaki legyőzte a Pinnacle Boss-t, vagy egy héttel a megjelenés után (amelyik előbb bekövetkezik).
  • Mind a 10 Harbingert le kell ölnöd ahhoz, hogy megkapd a Pinnacle Boss elleni kihívás képességét.
  • A Harbingers-küldetés teljesítése után 1 szemet költhetsz arra, hogy kihívd a Pinnacle Boss-t.

Harbingers

  • Mind a 10 monolit idővonalhoz tartozik egy-egy Harbinger, amely az idővonal főnökének legyőzésével jön létre.
    • Az előhírnökök az őket létrehozó idővonal-főnök képességeit veszik fel.
  • Az első Harbinger azután nyílik meg, hogy megölted az idővonal főnökét a 90. szintű normál monolit idővonal utolsó szintjén.
    • A Harbinger harcokat ezután a Boss Echo jutalom panelen lehet be/ki kapcsolni.
  • A további Harbingerekkel a felerősített monolit idővonalakban lévő bossok megölésével találkozhatsz, egyre magasabb Korrupciós szinteken.
    • Ha egy Harbinger-t legyőztek, akkor továbbra is ugyanabban a felhatalmazott idővonalban fog spawnolni (ha be van kapcsolva).
  • A legyőzött Harbingerek Harbinger-szemeket ejtenek. Ezek a tárgyak kulcsként szolgálnak a Pinnacle Boss eléréséhez.
    • A Harbingerek garantáltan elejtenek egy szemet az első megöléskor, és van rá esély, hogy utána is.
    • Az első Harbinger megölése mostantól feloldja az Empowered Timelines-t is.
      • Emiatt az Alt karakterek most már egy kicsit korábban (a harmadik helyett az első 90-es szintű idővonal meghódítása után) feloldhatják az Empowered Timeline-okat. Példa:
        • Fő karakter – Meghódítja a három szükséges 90-es szintű idővonalat, feloldja az Empowered monolitokat. Most már mehet meghódítani az Empowered Timeline-okat a Harbinger-ekért.
        • Alt karakter – Meghódít 1 90-es szintű normál idővonalat, feloldja a Hatalmas (Empowered) monolitokat, most már mehet a Hatalmas idővonalak meghódítására a Hírnökökért.

Elfelejtett lovagok frakció

  • A Forgotten Knights frakció nyomon követi a Harbinger előrehaladását. Van egy Harbinger küldetéssorozat is.
    • Ez a frakció elkülönül a meglévő tárgyfrakcióktól.
    • A Forgotten Knights egy Endgame frakció, amelyet az első Harbinger megölése után oldasz fel.
    • A többi frakcióhoz hasonlóan az Elfeledett Lovagok haladása is megoszlik a karakterek között, akik osztoznak a ládán.
    • A frakció fejlődését csak az új idővonalakon, új Harbingerek megölésének követelményei segítik elő, a Korrupció meghatározott szintjén.
  • Az Elfeledett Lovagok frakció rangjai minden egyes további Harbinger-öléssel feloldódnak:
  1. +40% esély arra, hogy a Nemesis tárgyak tartalmaznak egy Elfeledett Tojást (Egg of the Forgotten).
  2. +10% esély a stabilitás megduplázására
  3. Kétszeres Harbinger Needle drop esély
  4. +6 Maximális kovácsolási potenciál, amelyet egy nemezis feljogosításával (empowering) nyerhetsz.
  5. +20% plusz Glyph of Envy drop esély a Harbingerekből
  6. A Nemezis feljogosítása által hozzáadott seal-affixek szintjei átlagosan 15%-kal magasabbak.
  7. +1 Corruption minden Gaze of Orobyss után
  8. Az áldások (Blessings) kétszer dobják meg az értéküket, és a legmagasabb rollt választják ki.
  9. Kétszeres esély arra, hogy a Harbinger kidobja a specifikus Unique-ját.
  10. Egy Harbinger megölése 1 további Gaze of Orobyss-t biztosít.
  • Shattered Road zóna hozzáadva, ez a Forgotten Knights frakció otthona.

Csoportos játék

  • A játékosoknak fel kell oldaniuk a 90. szintű idővonalakat ahhoz, hogy csatlakozhassanak a Forgotten Knights frakcióhoz. Ez azt jelenti, hogy a játékosnak képesnek kell lennie arra, hogy egyedül elindítson egy Echót a 90-es szintű idővonalak egyikében.
  • Vendégként a legyőzött Harbingerek csak a Forgotten Knights frakcióban adnak előrehaladást és garantáltan Szemet (Eye) ejtenek, amíg a nehézség és az idővonal követelményei teljesülnek. Ezeket a Factions panelen lehet megtekinteni.

 

Nemesis

A Nemesis rendszer új véletlenszerű találkozásokat/szörnyeket vezet be, amelyek a kampányban, a monolitokban és a Dungeon-okban spawnolhatnak. A Nemesis rendszerről részletes leírást a korábbi blogbejegyzésben találsz.

  • Először egy lebegő páncélhalomként jelennek meg egy hatalmas harcos teste körül, akit egy Harbinger megölt.
    • A nemezisre kattintva megjelenik egy menü, ahol a megölt harcos négy tárgyát láthatod.
    • Ezek a tárgyak mindig Ritka (Rare), Kiváló (Exalted) vagy Egyedi (Unique) tárgyak, az utóbbi kettőre bónusz esély van. Nem lehetnek bálványok (idols).
      • Az 50. szint feletti karakterek esetében legalább egy tárgy mindig Unique lesz.
      • A nemezis típusát és statjait az adott zóna határozza meg.
      • A nemezisből származó zsákmányt a karakter szintje határozza meg.
    • Három lehetőséged van ebben a menüben:
      • Banishing: A nemezis elűzése, amivel elveszíted a hozzáférést a tárgyakhoz.
      • Challenging: Kihívás, ami azt eredményezi, hogy megküzdesz vele, és a harc végén megkapod a tárgyakat.
      • Empowering: Erősítés, aminek hatására harcolni kell ellene, de a harc végén egy időhasadékon keresztül elmenekülhet.
  • Ha felerősítesz egy nemezist, a következő nemezis elleni találkozásodban a harcos teste helyett egy időhasadékot fogsz látni, és a felajánlott tárgyak ugyanazok lesznek, mint korábban, de feljavítva.
    • A ritka és az Exalted tárgyak affixeit 7-es szintig fejlesztheted, és a kovácsolási potenciáljukat is megnövelheted a normál határon túlra.
      • Lepecsételt (sealed) affixeket is kaphatnak, T7-es szintig. A kiváló lepecsételt affixek (Exalted sealed affixes) korábban elérhetetlenek voltak (eltekintve az exalted experimental affixektől, amikor Rune of Research rúnát használnak egy meglévő exalted experimental affixrel).
    • Az egyedi tárgyaknak esélyük van arra, hogy legendás potenciálra tegyenek szert, vagy legendás tárgyakká váljanak, véletlenszerű affixekkel kiegészítve.
  • Egy nemezist legfeljebb kétszer erősíthetsz meg, mielőtt kihívnád.
  • Egy nemezis elűzése vagy kihívása után a következő találkozásod során új tárgyakkal fogsz találkozni.
    • Ezek a tárgyak nem változnak, ha egyszer már felhatalmaztad őket.
  • Amikor legyőzöl egy nemezist, függetlenül attól, hogy kihívtad vagy felhatalmaztad, egy halom craft anyagot is eldob. Nem fog rendes zsákmányt dobni, hogy elkerüljük a négy felkínált tárgy összetévesztését.
  • Magas szinteken a nemezisek egy különleges tárgyat vihetnek magukkal jutalmuk egyikeként, az Elfeledett Tojást (The Egg of the Forgotten). Ez a tárgy helyettesíthető az egyik olyan Unique-oddal, amelyből hiányzik a Legendás Potenciál vagy a Weaver’s Will, így a Nemezis felerősítésével fejlesztheted az adott Unique-ot.
    • Ennek a tárgynak a megjelenési esélye a 60. szint alatt 0%, majd 60. szinten 20%, 100. szinten pedig 60%.
      • Az új Forgotten Knights frakció 1. rangja további +40% esélyt biztosít az Elfeledett Tojás spawnolására.
    • Ha nem cseréled le a tojást, az véletlenszerűen átalakul egy másik Unique-á.

Party Play

  • A játékosok egyénileg is kapcsolatba léphetnek egy nemezissel. A nemezis a vereség után is megmarad, így minden játékos egyenként léphet vele kapcsolatba. Minden játékos megtartja a saját aktuális Nemezis Erősség fejlődését, de továbbra is csoportosan harcolnak minden Nemezissel.

Fejleszthető nemezis-fegyverek

  • A nemezisek bosszúálló fegyvereket is eldobhatnak, amelyek az őket megölő Hírhozók elpusztítására törekszenek.
  • Ha megölsz egy Harbingert, miközben egy ilyen fegyver van felszerelve, akkor az egy „Bosszúálló” (Avenged) verzióvá fejleszti azt, javított statisztikákkal.
  • Minden fegyver- és off-hand típushoz vannak nemezis fegyverek.

 

RENDSZERFRISSÍTÉSEK

 

Játékmenet és mechanika

Megjegyzés: Az 1.1-es frissítés utáni első indításkor az összes billentyűkapcsolat alapértelmezettre lesz visszaállítva. Ez csak egyszer történik meg, a további indításoknál meg kell tartani az egyéni billentyűkombináció módosításokat.

Főnöki védekezés

  • A bossok sebzéscsökkentése már nem attól függően változik, hogy milyen gyorsan kaptak sebzést. Ehelyett a főnököknek számos oltalmi töréspontjuk (Ward Breakpoint) van.
    • Amikor az életerejük egy töréspontra csökken, a maximális életerejük alapján oltalmat (Ward) kapnak. A törésponton túli minden további sebzés átmegy a megszerzett sebzésen.
    • A Ward idővel csökken, de más képlet szerint, mint a játékosoké. Ahelyett, hogy a csökkenés mértéke az oltalom mennyiségével skálázódna, aszerint skálázódik, hogy mennyi idő telt el azóta, hogy a Boss azt megszerezte.
    • A jelentősebb főnököknek, például a fejezetfőnököknek, idővonal-főnököknek és a Dungeon főnököknek több töréspontjuk van. A legtöbb egyéb főnöknek két töréspontja van.

Egyéb főnöki változások

  • A főnökök 50%-kal több hatékony életerővel rendelkeznek a kábítás és a lefagyasztás ellen.
    • Módosítók hozzáadva a főnök hatékony életerejéhez kábítás és fagyasztás ellen, és megváltozott a fagyasztás esélye, hogy figyelembe vegye a Ward-ot.

A játékosok védekezése

Megváltoztattuk a játékosok oltalom-csökkenésének (Ward Decay) képletét:

  • Régi: 0.4 x aktuális Ward / (1 + 0.5 x Ward visszatartás).
  • Új: (0.2 x aktuális Ward + 0.00005 x (aktuális Ward^2)) / (1 + 0,5 x Ward visszatartás)
  • További részletek a Ward-kiegyenlítési folyamatról egy korábbi blog-bejegyzésben.

Glyph of Envy

  • Új craft tárgy kerül bevezetésre, a Glyph of Envy.
    • A Glyph of Envy destabilizálja a tárgyat, kiszámíthatatlanul megváltoztat minden más tulajdonságot, kivéve a fejlesztett affixet. Ez a stabilitás a legutoljára belépett monolit idővonalra kerül, nagymértékben megnövelve annak stabilitását.
    • A tárgy kovácsolási potenciálja nem változik a normál csökkentésen túl, és a változások nem eredményezhetnek 5. szint feletti affixeket. A meglévő lepecsételt affixek nem módosíthatók. Sokkal nagyobb stabilitást biztosít, ha még soha nem végezted el az idővonalat.
    • Mivel sokkal nagyobb stabilitást ad az olyan Időláncoknak, amelyeket még nem fejeztél be, különösen hasznos, ha gyorsan végig akarsz menni a nem erősített Időláncokon alt karakterekkel.
    • A glyph használata előtt a Forge gombon jelzi, hogy melyik idővonal fog stabilitást nyerni.
    • A glyphet nem használhatják olyan karakterek, akik még soha nem indítottak el egy Monolith Echo-t.
    • A Glyph of Envy Empowered Timeline-okban esik ki, és a Dungeon kulcsokhoz hasonló esési esélyük van.

Tapasztalati változások (XP)

  • Tapasztalat követelmény és XP-könyvek változásai
    • A 98., 99. és 100. szintek XP-követelményei megemelkedtek körülbelül 20%-kal, 40%-kal és 60%-kal.
    • Az XP-könyvekből (XP Tomes) származó XP mostantól kevésbé drasztikusan skálázódik a 60. szint felett. Ez a hatás a 85. szint felett a leginkább észrevehető.
    • A háló középpontjától távolabb eső visszhangok XP-könyveinek jutalmai mostantól több XP-könyvet tartalmaznak, maximum 7 könyvig (az összes XP-könyvből 3 könyv garantált).
    • Az XP-tome visszhang jutalom előfordulási aránya 29%-42%-kal csökkent (alacsonyabb Korrupció és a visszhangháló középpontjától való kisebb távolság esetén nagyobb értékek).
  • Csökkentett tapasztalati skálázás a korrupcióból magas korrupciós értékeknél.
    • A tapasztalati bónusz kiszámításához szükséges hatékony korrupció 25%-os sebességgel nő 300 korrupció után (azaz minden 100 korrupció 300 felett most olyan, mint korábban 25 korrupció 300 felett).
    • A tapasztalati bónusz kiszámításához szükséges hatékony Korrupció 5%-os sebességgel nő 1000 Korrupció után (azaz minden 100 Korrupció 1000 felett most olyan, mint korábban 5 Korrupció 1000 felett).
    • Ez elsősorban azt a célt szolgálja, hogy elkerülhető legyen a nagyon magas Korrupció érzés elérése, ami a hatékony farmoláshoz szükséges.

Gameplay

  • Megváltozott a városi helyszín, ahová a karakterek betöltenek. Mostantól a karakterek nem mindig az End Of Time-ba töltődnek be, miután elérték azt, hanem az utoljára meglátogatott városi helyszínt töltik be.
  • Csökken a tárgyak eladási értéke, különösen a játék elején.
  • Hozzáadták azt az opciót, hogy csak akkor jelenjen meg az ellenséges életerő sávja, ha az megsérült.
  • Javították a képességek reakciókészségét az online játékban
  • Hozzáadva a lehetőség, hogy a kétkezes fegyvereket mindkét kezes használat közben (dual wield) felszerelhesd, és ezeket a tárgyakat a leltárba helyezhesd.
  • Waypoint lesz a Sanctum of the Architect-en, hogy ha meghalsz, kilépsz, vagy megszakad a kapcsolat a Liath vagy Lagon harcok alatt, ne kelljen újra végigjárnod az egész Lagon templomát és a Temple Depths zónákat.

Loot szűrő fejlesztések

  • Mostantól több affix feltétel is hozzáadható ugyanahhoz a szabályhoz
  • Mostantól szűrheted az egyedi tárgyakat Legendás potenciál vagy Weaver’s Will érték szerint is.
    • Minden szabály mostantól felülről lefelé számozva van, minél alacsonyabb a szám, annál magasabb a szabály prioritása.
  • Mostantól egy jelölőnégyzetet kapcsolva kiemelheted, hogy a Lootfiler melyik szabálya okozta egy tárgy megjelenését a földön.
  • Hozzáadásra került egy olyan információ, amely megmutatja, ha egy affix nem tud leesni az adott szabály szerinti egyéb feltételeid alapján.
  • Megjelenik egy olyan opció a Játékbeállításokban, amely lehetővé teszi, hogy átkapcsold az aktuális Lootfiltert a gombra kattintva, ahelyett, hogy lenyomva tartanád.

Vezérlők

  • Megváltoztatták az alapértelmezett vezérlőbemeneteket, hogy tartalmazzák az Evade-t:
    • A Minion Attack-ot mostantól a jobb stick irányítja (és használja a jobb stick irányát).
    • A 2. képességsáv átkerült az Y-ra (Xbox) és háromszögre (Playstation).
    • A kitérés (Dodge) átkerült a B-re (Xbox) és a körre (Playstation).
  • A Ctrl + Alt + LMB megnyomása a játékkalauz oldalakon és a belső linkeken mostantól egy gyorsbillentyűt hoz létre a chatben.
  • Frissül a Support ablak a gamepad vezérlés használatához.

UI (Felhasználói felület)

  • Az ESC menü mostantól mindig használható a betöltőképernyőkön és a karakterválasztásnál.
  • A karakterek törlése mostantól megköveteli, hogy a felhasználó beírja a karakter nevét, mielőtt a törlés gombra kattinthatna.
  • Frissül az a Dungeon hibaüzenetet, hogy egyértelmű legyen, hogy nem lehet újra csatlakozni a run-hoz, ha az adott run közben kiléptél vagy meghaltál.
  • Frissül és új oldalakkal egészül ki a játékkalauz
    • Most már elkülönülnek a frakciók tárgyakkal foglalkozó frakciókra és végjáték frakciókra.
      • Végjáték frakciók
      • Elfelejtett lovagok
    • Harci mechanika
      • A mana által felvett sebzés az életerő elé került
      • Evade
      • Életerő és életerő regeneráció
      • Mana és mana regeneráció
      • Főnöki védekezés
    • A sors monolitja
      • Gaze of Orobyss
      • Harbingers
    • Egyéb
      • Száműzött mágusok
      • Nemesis
      • Világtérkép
      • Tapasztalat

Karakterstatisztikák menü javításai

  • További statok hozzáadása az egyes kategóriákhoz
  • Függőleges görgetősávok hozzáadása a statok kategóriáihoz.
  • Elérhetővé vált a statisztikákon való navigálás lehetősége a vezérlő használatával.

Lokalizáció

  • A japán nyelv hozzáadása
  • Nem lokalizált karakterláncok lefordítása
  • A karakterláncok átfedési problémái javítva
  • A játékosok visszajelzései alapján számos gyakori kifejezés fordítása frissül, hogy pontosabbak legyenek.
  • A jövőbeni javításokban a játék több aspektusának lokalizációs minőségének javításán fognak dolgozni.

Egyéb

  • Az MTX Pet-ek mostantól a játékos sebességéhez igazodnak.
  • A varázsitalok esésének változásai
    • Módosul annak a területnek az alakja és mérete, ahol egy bájital közelinek számít a potenciális drop helyhez, és csökkenti annak esélyét, hogy egy másik bájital is ott essen le. Ez most egy 16 egység  sugarú kör, nem pedig egy 30×30-as négyzet. A teljes terület hasonló, 804 a 900-hoz képest.
    • Csökkent az esélye annak, hogy egy bájital leesik, ha az elég közel van ahhoz a már földön lévő bájitalhoz, amely teljesen feltöltené a játékost. Ez az esély most 15% (20%-ról)
    • Hozzáadták annak az esélyét, hogy egy bájital nem esik le, ha csak egy meglévő földi bájital a közelében van. Ez az esély 12%.

 

Rendszerek

Monolith of Fate

  • A Forged Soldier Monolith csapda most már csak 1 Forged Soldier-t tartalmaz (2 helyett), és ezen felül 1-2 Armored Phoenix-et.
  • Az arany visszhang jutalom előfordulási aránya 2-8%-kal nőtt (nagyobb értékek az alacsonyabb Korrupció és a visszhangháló középpontjától való kisebb távolság esetén).
  • Növelték a shard visszhang jutalom előfordulási arányát 7-20%-kal (nagyobb értékek alacsonyabb Korrupció és a visszhangháló középpontjától való kisebb távolság esetén).
  • 10%-kal megnövelték a rúna visszhang jutalom előfordulási arányát.
  • 17%-kal megnövelték a Glyph visszhang jutalom előfordulási arányát.
  • Az idővonal-specifikus visszhangjutalmak (mint például Unique vagy Set Relic) előfordulási arányát is megnövelték 6%-kal.
  • Arany-drop változások
    • Csökkentették a korrupcióból származó arany skálázódását 500 fölött.
    • Az ellenségektől származó arany-dropot globálisan 5%-kal megnövelték. A legtöbb játékos mostantól több aranyat kap az ellenségek legyilkolásából, mint korábban.
  • A Nekropolisz utcái kevésbé lineárisak lettek, több területet tartalmaznak a Felső Nekropoliszból, és több különböző spawn-ponttal rendelkeznek a játékosok és a véletlenszerű találkozások számára.
  • Több nyüzsgő és ritka ellenséget tettek minden egyes Monolith Echo-ba, hogy biztosítva legyen a minimális szörnysűrűség érzését, és ezzel el lehet kerülni, hogy a ritka ellenségek hiánya miatt túlságosan kevéssé kifizetődőnek tűnjenek a visszhangok.
  • Hozzáadtak egy keresőmezőt az idővonal-térképhez a gyakori jutalomkeresések gombjaival. Ez gyors módot teremt a kívánt Echo típusok és jutalmak szűrésére és keresésére, a megfelelő módok kiemelésével a térképen.

Gaze of Orobyss

  • Minden egyes Gaze of Orobyss 12 Corruption-t ad.
  • Egyszerre csak 4 Gaze of Orobyss fogyasztható el, a maradék átvihető a következő visszhanghálóra.
  • Csak 1 Gaze of Orobyss veszik el, amikor meghalsz egy Shade of Orobyss elleni harcban (az összes Gaze of Orobyss elvesztése helyett).
  • A vendégek akkor is megkapják a a Gaze of Orobyss-t, amikor áldást ajánlanak nekik egy Erősített idővonalon, ha ugyanabban az idővonalon van egy egyenértékű Erősített futásuk.

Blessing Stash és csere

  • Az áldások mostantól a karakteredben tárolódnak és cserélhetők az End of Time-ban található respec-árus NPC-n keresztül egy kis aranyért.
  • Az idővonal főnökének legyőzése és egy új áldás feloldása most az ÖSSZES jelenleg rollolt értéket hozzáadja az elérhető áldások listájához (ha magasabb, mint a korábban megszerzett verziók), beleértve azokat az áldásokat is, amelyeket nem választ ki a feloldáskor.
  • Az altok esetében a más karaktereken szerzett Áldások, amelyek megosztják a rejtekhelyet, a minimális értékükön lesznek használhatók, amíg egy jobb roll nem történik az alt karakterrel.
    • Az alt karaktereknek továbbra is le kell győzniük az idővonal főnököt és ki kell érdemelniük egy áldást az adott idővonalról, hogy a minimális dobásértékeket használhassák. Ezzel a nagy áldásokhoz való hozzáférés is feloldódik, ha azokat korábban egy másik karakter fedezte fel.
  • További részletekért nézd meg a korábbi blogbejegyzést.

Ladder

  • Hozzáadtak egy Ciklus legördülő menüt.
    • A korábbi ciklusok megtekinthetők, hogy mikor ért véget az adott ciklus.
  • A Ladderen mostantól csak a Ciklus karakterek helyezhetők el
    • A Legacy karakterek nem tudnak új bejegyzéseket tenni a Ladderre
  • Ladder szinteket adtak hozzá
    • A karakterek rangsorolása az összes tapasztalati pont alapján
    • Megjeleníti a 100. szintet elért karakterek időbélyegét
    • Koponya ikon jelzi, ha egy Hardcore karakter meghalt.
      • A korábbi Hardcore karakterek ezután a Normál Ladderre áthelyezhetők.

 

TÁRGYFRAKCIÓK

 

Általános változások

  • Csökkent a legmagasabb rang eléréséhez szükséges teljes hírnév. Most 3,1 millióra van szükség, szemben a korábbi 3,3 millióval.
  • Minden rang a tárgyfrakciókban mostantól +5%-kal megnövelt kegyet (Favor) is biztosít.  A maximális 12. rangnál +60%-kal megnövelt Favor-t kapsz.
  • A korrupcióval kapcsolatos tapasztalatok most kevésbé skálázódnak, mivel a Favor növelése ehhez kapcsolódik, így most több favor-t kapsz alacsonyabb korrupció esetén, és kevesebb Favor-t rendkívül magas korrupció esetén.
  • Az 1-10. rangok kiigazítása és 2 új rang hozzáadása a Kereskedőházhoz (Merchant”s Guild) és a Szerencsekörhöz (Circle of Fortune).

 

Kereskedőház

  • 1. rang: Minden tárgyat eladhatsz, és vásárolhatsz Normál, Mágikus és Ritka tárgyakat a bazárban vagy közvetlenül más játékosoktól. (Változatlan)
  • 2. rang: Set tárgyakat vásárolhatsz a bazárban vagy közvetlenül más játékosoktól. (Változatlan)
  • 3. rang: Egyedi, legendás potenciál nélküli tárgyakat vásárolhatsz a bazárban vagy közvetlenül más játékosoktól. (Változatlan)
  • 4. rang: Bálványokat vásárolhatsz a bazárban vagy közvetlenül más játékosoktól. (Változatlan)
  • 5. rang: Vásárolhatsz kiemelkedő (Exalted) fegyvereket és offhand-okat a bazárban vagy közvetlenül más játékosoktól. (Változatlan)
  • 6. rang: Exalted páncélokat vásárolhatsz a bazárban vagy közvetlenül más játékosoktól – Csizma, kesztyű, sisak, testpáncél (részben a korábbi 7. rang)
  • 7. rang: Unique fegyvereket és offhand-eket vásárolhatsz legendás potenciállal a Bazárban vagy közvetlenül más játékosoktól. (Korábban 6. rang)
  • 8. rang: Minden Exalted tárgyat megvásárolhatsz a bazárban vagy közvetlenül más játékosoktól. (Korábban 7. rang)
  • 9. rang: Minden egyedi tárgyat megvásárolhatsz, beleértve a legendás potenciállal rendelkezőket is, a bazárban vagy közvetlenül más játékosoktól. (Korábban 8. rang)
  • 10. rang: Vásárolhatsz Legendás Fegyvereket és Offhand-eket a Bazárban vagy közvetlenül más játékosoktól. (Korábban 9. rang)
  • 11. rang: Legendás páncélzatot vásárolhatsz a bazárban vagy közvetlenül más játékosoktól. – Csizma, kesztyű, sisak, testpáncélzat (Részban a korábbi 10. rang)
  • 12. rang: Minden Legendás tárgyat megvásárolhatsz a bazárban vagy közvetlenül más játékosoktól. (Korábban 10. rang)

 

A szerencse köre

  • 1. rang: Az ellenségek 35% eséllyel kétszer annyi tárgyat dobnak el (változatlan)
  • 2. rang: 45% esélye van annak, hogy a felemelkedés rúnái megmaradnak, ha olyan tárgyra használod, amely legalább 1. rangú szerencsekört igényel (változatlan).
  • 3. rang: Amikor egy bálvány eldől, 25% esély van arra, hogy még kettő egyszerre eldől (változatlan).
  • 4. rang: Amikor egy Set Item esne le, a teljes készlet esik ki helyette (Korábban 9. rang)
  • 5. rang: 35% esély van arra, hogy a Monolit visszhangok tárgyjutalma megduplázódik (változatlan).
  • 6. rang: Az affixek 50%-kal nagyobb eséllyel lesznek exalted-ek (Korábban 4. rang)
  • 7. rang: A száműzött mágusok (Exiled Mages) kétszer annyi Experimental tárgyat ejtenek (Új)
  • 8. rang: A Unique-ok kétszer nagyobb valószínűséggel rendelkeznek legendás potenciállal (Korábban 6. rang)
  • 9. rang: A T7-es affixek kétszer olyan gyakoriak (Korábban 7. rang)
  • 10. rang: A főnökök 150%-kal nagyobb arányban dobnak le különleges jutalmakat (Új)
    • A „különleges jutalmak” az adott főnök által elejtett tárgyakra utalnak, például a Ravenous Void, amelyet a The Husk of Elder Gaspar ejti el.
    • A „főnökök” minden olyan egyedi ellenségre vonatkozik, amelyiknek megjelenik a főnöki életjelző sávja.
  • 11. rang: A ritka tárgyak 25%-os eséllyel válnak Exalted-é (korábban 8. rang).
  • 12. rang: A próféciák kétszer annyi tárgyat adnak (A korábbi 10. rang „A próféciákból származó tárgyak duplikálódnak” megváltozott).
    • Többé nem duplikálja a ténylegesen adott jutalmat, hanem úgy tekinti, mintha maga a prófécia duplikálódott volna, vagyis például különböző Unique-okat dobhat.

 

Itt következik a Patch Notes azon szakasza, amiből csak az általános részeket kívánom ide betenni. És ennek több oka is van:

  • Külön, minden karakterosztályhoz konkrét változtatásokat sorolnak fel, a skillek, a passzívok és az itemek terén. Emiatt ez a szakasz g*ci hosszú, soha nem érnék a végére.
  • A konkrét változások tökéletesen megérthetők az eredeti angol szövegből is, de van egy kis bibi…
  • A konkrét skillek vagy a passzívok változása gyakorlatilag követhetetlen, hiába érted mi van oda írva, mivel szinergiában vannak, vagyis minden mindennel összefügg (ez annyira nem meglepő egy ARPG-ben, de a Last Epoch esetén ezt az egymásra hatást tökélyre fejlesztették). Így annak, aki nem ismeri az összes kaszt összes mastery-jének összes skilljét, valamit az ezeket buffoló item-affixeket, semmit sem fog sajnos mondani ez a szakasz. Megtehetném, hogy kimazsolázok 1-2 érdekességet, de ahhoz át kéne szenvednem magam rajta, egyszerűbb, ha szépen megvárjuk, míg ezek alapján elkészülnek az új buildek és pl. a Maxroll elvégzi a piszkos munkát.

 

SKILL VÁLTOZÁSOK

A Képességváltozások szakasz tartalmazza a Képesség hibajavításokat is, mivel néhány Változás az ugyanazon képesség hibajavításaihoz kapcsolódik.

 

Általános készségváltozások

Channeling képességek

  • A legtöbb channeling képesség, amely megakadályozta a mana regenerálódását channeling közben, megváltozik. Többé nem akadályozzák a manaregenerációt, de a channeling költségük 8 manával lett növelve.
  • A manaköltségeik egyéb módosítói szükség esetén kiigazításra kerülnek.
  • Ennek a változtatásnak az a célja, hogy jutalmazza azokat a karaktereket, akik befektetnek a mana regenerációba, anélkül, hogy negatívan befolyásolná azokat, akik nem teszik.

Betegségek (Ailments)

  • A Frostbite mostantól 50 sebzést okoz (36-ról).
  • A vakítás (Blind) többé nem okozza az ellenség kiszámíthatatlan célzását. Mostantól az ellenségeket képtelenné teszi a kritikus csapásra (korábban: a kritikus csapás esélye felére csökkent).
  • A Withering mostantól maximum 10 stack (20-ról).
  • A Spirit Plague vérzés és sebzés csomópontjai által okozott vérzések mostantól a betegség-átváltást is figyelembe veszik.
  • A Haste, Frenzy és Immobilize többé nem helyettesíthető alacsonyabb hátralévő időtartamú stackekkel (pl. egy 4 másodperces hátralévő Haste hatás nem helyettesíthető egy 2 másodperces időtartamú újjal).
  • Ha megpróbálsz egy hosszú időtartamú Haste stacket egy alacsonyabb időtartamúval helyettesíteni, az továbbra is kiváltja az Advent of the Erased hatását.

Hibajavítások

  • Kijavítottak egy hibát, amely miatt olyan képességek, amelyeknek nem szabadna pufferelniük magukat, online módban pufferelhettek.
  • Javítottak egy olyan problémát, amikor a képességsáv réseit nem lehetett kiüríteni online módban.
  • Javítottunk egy problémát, amikor a képesség VFX-ek eltolódtak Offline módban.

 

Acolyte Skill változások

Ide kattintva tudod elolvasni az eredeti, angol nyelvű szövegben

 

Mage Skill változások

Ide kattintva tudod elolvasni az eredeti, angol nyelvű szövegben

 

Primalist Skill változások

Ide kattintva tudod elolvasni az eredeti, angol nyelvű szövegben

 

Rogue Skill változások

Ide kattintva tudod elolvasni az eredeti, angol nyelvű szövegben

 

Sentinel Skill változások

Ide kattintva tudod elolvasni az eredeti, angol nyelvű szövegben

 

PASSZÍV VÁLTOZÁSOK

Ide kattintva tudod elolvasni az eredeti, angol nyelvű szövegben

 

TÁRGYAK VÁLTOZÁSAI

 

Általános változások

  • A lepecsételt (sealed) affixek szövegének színe visszaváltozott bézsre (1.0-ban fehérre változott), így egyértelművé vált, hogy ezek egy külön kategóriát képeznek a többi affixhez képest.
  • A hozzáadott életerő-újratermelődés mostantól a csizma helyett az amuletteken rollol.
  • A megnövelt életerő-újratermelődés már nem rollolhat csizmákra vagy amulettekre.
  • Hozzáadásra került egy Evade alatti kitérési érték (Dodge Rating while Evading) és egy megnövekedett a Dodge Rating suffix, amely csak a csizmákon rollolhat.
  • A megnövelt Dodge Rating suffix utótag már nem rollolhat csizmára.

 

Tárgyak Affix-változásai

Ide kattintva tudod elolvasni az eredeti, angol nyelvű szövegben

 

Unique tárgyak változásai

Ide kattintva tudod elolvasni az eredeti, angol nyelvű szövegben

 

ELLENSÉGEK VÁLTOZÁSAI

Ide kattintva tudod elolvasni az eredeti, angol nyelvű szövegben

 

KOZMETIKUMOK

 

MTX fegyverek

  • Mostantól az MTX effekttel rendelkező fegyvereknél eltérő típusú MTX effektet is alkalmazhatsz.
    • Csak akkor, ha a fegyverek hasonló animációval rendelkeznek
    • Például: az egykezes kard, a fejsze és a bunkósbot felcserélhetőek
  • A Tooltip most már MINDEN használható felszereléstípust felsorol
  • Mostantól egyes egykezes tárgyak felszerelhetők az offhand slotba is
  • Mostantól ugyanazt az MTX tárgyat egyszerre felszerelheted a Main Hand és az Offhand slotba is.

 

MTX címek (Titles)

  • Új kozmetikumtípus jelenik meg: az MTX Title
    • Mostantól alkalmazhatsz egy játékbeli Title kozmetikumot, amely a karakter feje felett (a karakter neve alatt) jelenik meg.
    • Felszerelhető a kozmetikai panel legördülő menüpontjából
    • A Halhatatlan Támogatók (és afelett) mostantól megkapják a megfelelő Title MTX-et.
  • 3 új MTX cím hozzáadása: Abyssal Templar, Abyssal Vanquisher, Abyssal Legend

 

Újdonságok

  • Hozzáadva 4 új Pet: Deep Lurker, Abyssal Lure, Nihilimus és Voidwing.
  • Hozzáadva 4 új páncélkészlet: Sea Prowler’s Demise, Scourge of the Depths, Oblivion’s Champion, and Harbingers Plate
  • Hozzáadva 4 új sisak: Sea Tyrants Maw, Deep Watcher’s Helm, Aterroth’s Memento, and Orenthia’s Regret
  • Hozzáadva 6 új Backslots: Darkwater Cloak, Deep Dweller’s Cape, Deep Crawler’s Embrace, Voidbringer’s Cloak, Mantle of the Ruined, and Wings of Oblivion
  • Hozzáadva 8 új fegyver: Edge of Sunken Light, Katana of Sunken Light Bundle, Deepscale Dagger, Knowledge of the Depths, Void Cleaver, Oblivion Shot, and Bulwark of Ruin
  • Hozzáadva 5 új portál: Call of the Deep, Abyssal Pool, Sunken Gatekeeper, Crest of the Voidwalker, and Harbingers Gateway
  • Hozzáadva 4 új támogatói csomag: Abyssal Traveler, Abyssal Templar, Abyssal Vanquisher, és Abyssal Legend

 

Egyéb

  • Vizuális kiigazítások a bolt felhasználói felületén

 

VIZUÁLIS ÉS HANGZÁSBELI JAVÍTÁSOK

 

Általános (válogatás)

  • A The Caldera of Souls-ban frissült a világítást.
  • További opciók az Endurance Threshold (~állóképességi küszöbérték) megtekintéséhez az életerő gömbön.

 

SFX

  • A Disintegrate új SFX-et kapott, amikor a szintek növekednek, beleértve az egyes szintekhez tartozó rétegelt loopokat (minden átalakításhoz).
  • A Healing Hands új alaphanggal és közelharci konverziós hangokkal rendelkezik.
  • A 6. és a 7. fejezetben a környezeti hangok átdolgozásra kerültek.
  • A monolitkapuk új SFX-eket kaptak
  • A Monolith hubban kidobott Exp könyvek új hanghatást kaptak
  • A Falcon hangjának lejátszási gyakorisága jelentősen csökkent.
  • A játékost érintő sorok/jelzések (nincs mana, ezt nem lehet felvenni stb.) mostantól nem szakítják meg a párbeszédes eseményeket.

 

Zónák új zenével

  • Monolith of Fate and Echo of a World
  • The Heoborean Forest
  • The Nomad Camp
  • The Temple of Heorot
  • The Tomb of Morditas
  • The Wengari Fortress

 

VFX (válogatás)

  • A Disintegrate VFX effektjei frissítve lettek minden vizuális változathoz.
  • Frissítettük az aranydrop effektje
  • Javult az Abomination Boss Earthquake és Soul Reave képességek vizuális megjelenítése.
  • Frissített VFX az Orchirian The Rampant bosshoz.
  • Frissített VFX az Ice Góliath-hoz
  • Frissített VFX a Hulking Overgrowth-hoz
  • Frissített VFX a Jég Elemental-hoz
  • Frissített VFX a Spreading Frosthoz
  • Frissített VFX a Frostroot Warden főnökhöz
  • Frissített VFX a Sapphiral-hoz
  • Frissített VFX a Crystal Golem-hez
  • Frissített lángszóró VFX az Infernal Huskhoz
  • Frissült az Immortal Overseer halálának effektje, hogy elfedjék a furcsaságát.
  • Frissített Storm Crawler VFX
  • Frissített villámcsapás VFX

 

HIBAJAVÍTÁSOK

A Patch Notes végén egy combos hibajavítási jegyzék van, a játék valamennyi elemén végeztek javításokat. Szemezgethetnék belőle, de feleslegesnek tartom, inkább olvassa el aki fontosnak tartja, hogy képben legyen ezen a téren is. Belenéztem: vannak benne fontos dolgok, de a legtöbbje olyan, hogy valószínűleg soha nem találkoztam volna vele (és mostmár nem is fogok).

Ezen a linken nézhető meg a Bugfix fejezet, illetve rögtön ezután a legutolsó, a pár további apróságot tartalmazó korrekciós fejezet is.

Forrás:
Last Epoch Forum

Kapcsolódó cikkek:

  • Last-Epoch-Review-5
    Last Epoch gyorstalpaló kezdőknek - MAGYARUL
  • lastepoch_529bb8a92e9832d9289b51b6e840d630f8b909a7
    Last Epoch Season 2 Endgame Tier List és szavazás
  • tombs_background
    Last Epoch, Season 2: Minden tudnivaló magyarul
  • 882f2165c92d21d73169166608afa412df38b691
    Továbbfejlesztik a Last Epoch végjátékát
  • 0844d883cfedc72d703a6ad528005dac8d3b0870
    Last Epoch: Harbingers of Ruin – Minden infó MAGYARUL
  • lastepoch_hype2_489626186_1269496595177892_2245372576653799986_n
    Last Epoch Season 2 Hype – A Sentinel átdolgozása és…
Tags: Harbinger of Ruin Last Epoch Patch 1.1 Patch Notes

Continue Reading

Previous: Mesés Patch érkezik a Diablo IV-be: Semmi sem változik, de lehet, hogy igen
Next: Diablo IV: Amit csak el lehet b.szni…

Legfrissebb

Diablo IV: Season 9 Endgame Tier List

Diablo IV: Season 9 Endgame Tier List

2025.07.01.
Kavarjunk meg alaposan mindent – Diablo IV Patch Notes 2.3.0

Kavarjunk meg alaposan mindent – Diablo IV Patch Notes 2.3.0

2025.07.01.
Diablo IV: Season 9 leveling haladóknak

Diablo IV: Season 9 leveling haladóknak

2025.06.30.
Diablo IV, Season 9: A Horadrim bűnei – minden információ MAGYARUL

Diablo IV, Season 9: A Horadrim bűnei – minden információ MAGYARUL

2025.06.29.
25 éves a Diablo II – Ledobta az atomot a Blizzard?

25 éves a Diablo II – Ledobta az atomot a Blizzard?

2025.06.28.
Visszanézhető: Diablo IV Season 9 fejlesztői stream

Visszanézhető: Diablo IV Season 9 fejlesztői stream

2025.06.28.
Steam Summer Sale – A pénztárcádnak annyi

Steam Summer Sale – A pénztárcádnak annyi

2025.06.28.
Last Epoch: Íme a Season 3 dátuma

Last Epoch: Íme a Season 3 dátuma

2025.06.28.
2024. július
hKscpsv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« jún   aug »

Legutóbbi hozzászólások

  1. Három éves lett a Diablo Immortal – nagyon berágtak a fődémonok szerzője cszcsaba2025.06.04.

    Frissítés: Ütős előzetesek kerültek a cikkbe, érdemes megnézni őket!

  2. Cat Quest – A legcukibb ARPG, amit valaha is láttál szerzője cszcsaba2025.03.31.

    Frissítés: A Gameplay videón látható rész után továbbmentem kicsit és az a helyzet, hogy bedurvul a játék. Keményen kell gearelni,…

  3. Elkezdődött a Diablo Immortal új korszaka – Sharval vadonjának titkai szerzője ccssaabbaa2025.03.25.

    teszt

  4. Diablo IV, Season 8: Apparition Incursions Tutorial szerzője csizmadiacsaba2025.03.25.

    Próba

  5. Elkezdődött a Diablo Immortal új korszaka – Sharval vadonjának titkai szerzője csizmadiacsaba2025.03.25.

    Tesztkomment

Rhykker

Wudijo

Raxxanterax

Talkative Tri

Leggyakoribb címkék

bejelentés (20) Belial's Return (20) bemutató (49) Beta (21) Blizzard (48) build (22) Diablo (25) Diablo II (56) Diablo II: Resurrected (103) Diablo III (130) Diablo III Seasons (19) Diablo Immortal (138) Diablo IV (432) Early Access (22) fontos (231) gameplay (45) KiberMa (29) képgaléria (43) Ladder (22) Last Epoch (44) launch (28) Let's Level UP (28) megjelenés (33) Patch (36) Patch Notes (40) Path of Exile (77) Path of Exile 2 (79) Press Kit (33) PTR (49) Season (21) Season 2 (28) Season 3 (27) Season 5 (21) Season 8 (28) Shop (21) Spiritborn (20) Steam (20) stream (25) top (153) Trailer (155) Tutorial (27) Undecember (23) Vessel of Hatred (45) vezető (134) Wudijo (19)

Ez is érdekelhet

Diablo IV: Season 9 Endgame Tier List
  • Hírek

Diablo IV: Season 9 Endgame Tier List

2025.07.01.
Kavarjunk meg alaposan mindent – Diablo IV Patch Notes 2.3.0
  • Patch és Hotfix

Kavarjunk meg alaposan mindent – Diablo IV Patch Notes 2.3.0

2025.07.01.
Diablo IV: Season 9 leveling haladóknak
  • Tutorial

Diablo IV: Season 9 leveling haladóknak

2025.06.30.
Diablo IV, Season 9: A Horadrim bűnei – minden információ MAGYARUL
  • Hírek

Diablo IV, Season 9: A Horadrim bűnei – minden információ MAGYARUL

2025.06.29.

Mi is ez az oldal?

Az inventory.hu egy 2024 januárjában indult Blog. Egy kicsit ugyan túltoltam és portálosra sikerült, de mégiscsak az én stílusomat fogja magán viselni előbb-utóbb. Lesznek persze hírek, meg mindenféle fordítások, de szándékom szerint sokkal több lesz a véleménycikk és a saját audio-vizuális tartalom, mint az archívumban (ami nagyjából a HH oldalára írt cikkeimből állt össze).

CsZCsaba

Inventory

Maradj egy kicsit és figyelj!

Az Izometrikus Hack&Slash ARPG játékok világa

Copyright

Tudom, hogy a szerzői jogot kb. mindenki telibesz*rja… Úgyhogy írhatnék én ide mindenféle jogi f*szságot, az totál értelmetlen lenne. Mielőtt lelopsz innen valamit, azt gondold végig, hogy ebben az oldalban mennyi meló van. Nem egy, nem két olyan cikk van itt, amivel napokat, akár heteket is dolgoztam. Azzal segíted a munkámat, hogy nem lemásolod a cikket, hanem az url-re hivatkozol.

Köszi előre is: CsZCsaba

  • Rólunk
  • Impresszum
  • Cikklista
  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube
Copyright © All rights reserved. | DarkNews by AF themes.