Skip to content
2025.07.09.
  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

INVENTORY

Maradj egy kicsit és figyelj!

Connect with Us

  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

About Us

AF themes

We mainly focus on quality code and elegant design with incredible support. Our WordPress themes and plugins empower you to create an elegant, professional and easy to maintain website in no time at all.

Connect with Us

  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

Címkék

bejelentés Belial's Return bemutató Beta Blizzard build Diablo Diablo II Diablo II: Resurrected Diablo III Diablo III Seasons Diablo Immortal Diablo IV Early Access fontos gameplay KiberMa képgaléria Ladder Last Epoch launch Let's Level UP megjelenés Patch Patch Notes Path of Exile Path of Exile 2 Press Kit PTR Season Season 2 Season 3 Season 5 Season 8 Shop Spiritborn Steam stream top Trailer Tutorial Undecember Vessel of Hatred vezető Wudijo

Kategóriák

  • Bemutató
  • Blog
  • Build
  • Gameplay
  • Gyereksarok
  • Háttér
  • Hírek
  • Interjúk
  • Képgalériák
  • Leak
  • Let's Level Up
  • Lore
  • Movie
  • Patch és Hotfix
  • Poén
  • Shorts
  • Stream
  • Trailer
  • Tutorial
  • Unboxing
  • Webshop
  • Youtube
  • iNFO
    • Hírek
    • Leak
    • Interjúk
  • Kódex
    • Háttér
    • Lore
    • Tutorial
    • Build
    • Patch és Hotfix
    • Patch Notes
      • Diablo III (HUN)
      • Diablo IV (ENG)
      • Diablo Immortal (ENG)
      • Grim Dawn (ENG)
      • Last Epoch (ENG)
      • Path of Exile (ENG)
      • Titan Quest (ENG)
      • Torchlight III (ENG)
      • Undecember (ENG)
      • Wolcen (ENG)
  • Bemutató
  • Videó
    • Gameplay
    • Stream
    • Trailer
    • Movie
    • Shorts
    • Poén
    • Unboxing
  • Képgalériák
  • Játékok
    • #-A-B
      • Assassin’s Creed: Valhalla
      • Blizzard Arcade Collection
      • Borderlands 3
    • C-D-E
      • Call of Duty Vanguard
      • Crash Bandicoot 4
      • Cyberpunk 2077
      • Cuphead
      • D3 Reflection
      • D4 Reflection
      • Demon’s Souls
      • Diablo I
      • Diablo II
      • Diablo II: Resurrected
      • Diablo III
      • Diablo IV
      • Diablo Immortal
      • Doom Eternal
    • F-G-H
      • Fall Guys
      • Ghost of Tsushima
      • God of War Ragnarök
      • Grim Dawn
      • GTA V
      • Hades
    • I-J-K
    • L-M-N
      • Last Epoch
      • Lost Ark
      • Mafia
      • Mario + Rabbids: Sparks of Hope
      • Mass Effect
      • Nier: Automata
    • O-P-Q
      • Path of Exile
      • Path of Exile 2
    • R-S-T
      • Return to Monkey Island
      • Resident Evil Village
      • Rocket League
      • Rush Royale
      • Star Wars Battlefront II
      • Star Wars Jedi: Fallen Order
      • Stumble Guys
      • The Division
      • The Incredible Adventures of Van Helsing
      • The Last of Us Part II
      • The Outer Worlds
      • The Slormancer
      • Tiny Tina’s Wonderlands
      • Titan Quest
      • Titan Quest II
      • Torchlight III
    • U-V-W
      • Undecember
      • V Rising
      • Warcraft III: Reforged
      • Warhammer: Chaosbane
      • Watch Dogs: Legion
      • Wolcen: Lords of Mayhem
    • X-Y-Z
  • Dosszié
    • Diablo IV Seasonok
    • Diablo IV Cosmetics
    • Diablo III Seasonok
    • D2R Ladder Seasonok
    • A D2R bejelentése
    • Last Epoch Tutorial
    • Path of Exile Cosmetics
    • Path of Exile Ligák
    • Path of Exile 2 Build Showcase
  • Gyereksarok
  • Blog
  • Webshop
  • Belépés
Youtube
  • Home
  • 2023
  • október
  • 16
  • Diablo IV: Véres változások – a második folyam
  • Hírek

Diablo IV: Véres változások – a második folyam

A Blizzard október 10-ei Campfire stream közvetítésén bejelentett változtatások a Diablo IV kapcsán. Íme a második pakk!
cszcsaba 2023.10.16.
Megosztás:

Loading

Izgalmas néhány hónap telt el azóta, hogy a Diablo IV megjelent és Sanctuary megtelt a világ minden tájáról érkező vándorokkal. Elindult és lassan véget is ér az első évad, számos frissítéssel és természetesen rengeteg démonnal. Az október 17-én érkező második évad, a Season of Blood startja előtt a fejlesztők az eddigi tapasztalatok és játékos visszajelzések alapján alapos változtatásokat hajtanak végre a játékban.

Ezen változásokat két fejlesztői streamben mutatták be a közösségnek és ennek megfelelően két blogban publikálták a frissítést. Az első blog magyar változatát már olvashattátok, ebben a cikkben pedig a második csomag fordítása lesz olvasható. A két frissítés egyben fog felkerülni a szerverekre és az 1.2.0 verziószámot kapta. A Patch-ről szóló tetemes frissítési jegyzék, a Patch Notes ebben a cikkben olvasható eredeti nyelven.

Kapcsolódó: Diablo IV: Véres változások – az első folyam

Azok kedvéért, akik nem tudják/akarják végigolvasni a cikket, a Hungarian Heroes Diablo IV-es szekciójának a vezetője, D’artagnan készített egy összefoglaló videót, itt meg lehet tekinteni:

Ellenállások

Az elemi sebzésekkel szembeni védelmet (Elemental Resistances) átdolgoztuk a Season of Blood startjára. Íme, hogyan működnek jelenleg, és hogyan fognak működni mind a Seasonal, mind az Eternal birodalmakban, ha a Season of Blood elkezdődik.

A Season of the Malignant során:

  • Az elemi ellenállások inverz multiplikatívak voltak. Ez azt jelenti, hogy minden alkalommal, amikor újabb bónuszra tettél szert, ugyanaz a tényleges Élet (az aktuális HP értéke) volt az irányadó, de a bónusz névleges értéke kisebb és kisebb lett. Például, ha 20%-os méregellenállásod volt, majd újabb 20%-ot szereztél, akkor összesen 36%-os méregellenállásod volt.
  • Az Elemi Ellenállásoknak nem volt limitje – végtelenségig pakolhattad őket magadra.
  • Az Armor stat fizikai sebzéscsökkentést, valamint minden elemből származó sebzéscsökkentést is biztosított, ami az elemi ellenállások szerepét töltötte be. Ez az Armort olyan erőssé tette, hogy felülmúlta az egyes elemi ellenállásokat. A gyűrűk 2 olyan jellemző stattal rendelkeztek, amelyek két véletlenszerű elemmel szembeni ellenállást adtak, az amulettek pedig minden elemmel szemben.

A Season of Bloodban:

  • Az Elemental Resistances már additív, és 70%-os limittel rendelkezik. Ezt a felső határt új hatásokkal lehet növelni, amelyek a felső határt 85%-ra emelik. Ilyenek például a képességek, a paragon táblák, az elixírek stb. Az Armor mostantól csak a fizikai sebzést csökkenti. Minél több ellenállásod van egy adott elemmel szemben, annál értékesebbek az egyes százalékok a teljes tényleges élethez képest. Például, ha 60-ról 65%-ra nő a tűzellenállás, az sokkal értékesebb, mintha 20-ról 25%-ra nő.
  • A gyűrűk és amulettek immár 2 jellemző tulajdonsággal rendelkeznek: Ellenállás minden elemmel szemben és egy véletlenszerű elemi ellenállás.

A Vér Évadában az elemi ellenállások (Elemental Resistances) sokkal fontosabb részei lesznek a karaktered túlélésének. Célunk, hogy egy rejtvényt mutassunk be annak megoldására, hogyan lehet elérni az elemi ellenállás maximális alapját, miközben eszközöket adunk a rejtvény megoldásához olyan módszerekkel, mint például a gearelés, a Skill fa, az Elixírek és a Paragon Board. Az összes elemmel szembeni ellenállás alapértékét is megadjuk az ékszerekben, hogy a játékosok ne maradjanak le az egyes ellenállásokban.

A 80-as szint környékén képesnek kell lenned arra, hogy maximalizáljd az Elemi Ellenállást az alapmaximum 70%-án. Nehéz az út, hogy idáig eljuss, de végül meg fogod oldani. Ezután továbbléphetsz majd a többi statra, amelyeket prioritásként szeretnél kezelni a karaktered számára. Nem az a lényeg, hogy eléred-e az ellenállás maximumát, hanem inkább az, hogy milyen módszereket választasz az eléréséhez.

 

Unique tárgyak

Hallottuk a közösség elsöprő erejű visszajelzéseit, miszerint az egyedi tárgyak nem olyan izgalmasak és hatásosak, mint kellene. A Season of Bloodban nagyszabású átalakítást végeztünk a Unique Itemeken és szinte mindegyiket frissítettük a játékban. Az alábbiakban bemutatjuk az egyedi tárgyak frissítésére megfogalmazott négylépéses stratégiánkat, bemutatjuk a jelenlegi Unique Itemeket és azt a filozófiát, amelyet követni szeretnénk, hogy ezek a tárgyak a jövőben különleges tulajdonságokkal rendelkezzenek. Íme néhány elméleti példa:

1. Teljesen új statok hozzáadása az egyedi elemekhez.
Pl.: „Bónusz Spirit generálás, miközben a tornádók aktívak” – ez nem egy normális stat, de potenciálisan létezhet egy Unique-on.

2. Lehetővé teszi, hogy a Unique-on rolloló, már meglévő statok nagyobb tartományban rolloljanak.
Pl.: A Bonus Fire Damage általában +15-25% között mozog, de Unique-on +30-45% között is.

3. Statok olyan szlotokban, ahol általában nem léteznének.
Pl.: A Cooldown Reduction általában nem rollol fegyveren, de egy egyedi fegyveren igen.

4. Unique képességek és effektek frissítése
Pl.: Az Egyedi képességhez hátulról kell lőni az ellenséget, hogy bónusz sebzést okozzon. Most ez a képesség sokkal egyszerűbb feltételek mellett okoz bónusz sebzést, például 5-ször eltalálod az ellenséget, vagy folyamatosan nagyobb sebzést osztasz.

Az alábbiakban néhány példát mutatunk be a várva várt frissítéseinkre:

Új statok


A Rain of Arrows újratöltési idejének csökkentése (Cooldown Reduction) most hozzáadásra került a Word of Hakan Unique-hoz.

Nagyobb stat- tartományok


A nem-fizikai sebzésbuff tartománya itt jelentősen megnőtt.

Statok hozzáadása új slotokhoz


Ehhez a Unique-hoz megnövekedett Death Blow rangokat adtak hozzá.

Frissített egyedi effektusok


Az egyedi hatások sokkal nagyobb valószínűséggel aktiválódnak gyakrabban és hatékonyabbak lettek.

Néha látjuk, hogy egy potenciálisan erős hatású Unique kihasználatlan marad, mert nincsenek olyan különleges statjai, amelyek túl fontosak ahhoz, hogy figyelmen kívül hagyjuk őket. Ennek szellemében azt fogod látni, hogy az Egyedi tárgyak sokkal gyakrabban rendelkeznek majd a buildek kulcsfontosságú statjaival, beleértve a hatásukhoz kapcsolódó új, erőteljes vagy tematikus statokat. Reméljük, hogy ez csökkenti az ezekkel a tárgyakkal való játék alternatíváit, ami arra csábítja a játékosokat, hogy gyakrabban próbálják ki őket.

 

Sebzés-számítás

A sebzés kiszámítása a Diablo IV-ben szintén megújul. Korábban a sebzésforrások, mint például a Critical Strike Damage, a Vulnerable Damage és az Overpower Damage különböző „vödrökben” voltak, és amikor ezek a vödrök egymással keveredtek, az egyes vödrökből származó sebzésbónusz teljes összege összeszorozódott.

Ez azt jelentette, hogy a sebzés növelésének leghatékonyabb módja az volt, hogy minél több legyen a  bónusz a Critical Strike és a Vulnerable sebzésen, majd a Vulnerable ellenségek elleni Critically Strike sebzésen. Mivel a hozzáférés ehhez a két „vödörhöz” könnyebben elérhető volt, mint az Overpower sebzés – amelynek fix, 3%-os esélye van –, a legtöbb olyan build, amely nem használta ki ezt a multiplikatív szinergiát, lemaradt.

Mindez a Season of Blooddal megváltozik. Továbbra is lesznek különböző sebzés-vödrök, de mostantól csak az ezek által a módszerek által biztosított bónuszsebzés alapösszege lesz multiplikatív. A többi bónusz sebzés ezekben a kategóriákban additív lesz, amikor ezeket kombinálják. Az alap multiplikatív bónuszsebzések, amit ezek a kategóriák nyújtanak, a következők:

  • Vulnerable Damage: x20%
  • Critical Strike Damage: x50%
  • Overpower Damage: x50%

Overpower Damage

Kijavítottunk néhány problémát az Overpower sebzés kiszámításával kapcsolatban, így a Season of Bloodban sokkal versenyképesebb sebzésforrás lesz a korábbiakhoz képest.

A karakterprofilodban is megjelenik ez a bónusz sebzés, bár a matematika egy kicsit bonyolult a háttérben. Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan működik a számítás egy példán keresztül:

Ebben az esetben megmutatjuk, hogy mekkora a sebzésbónusz, ha a játékos Vulnerable sebzést okoz az ellenségnek. A játékos megkapja a normál x20%-os bónusz sebzést, amit a Vulnerable Damage biztosít, és további +18,0%-t a felszerelésből, és a paragonból. Nincs más bónusz sebzés. A számítás a Vulnerable sebzés teljes bónuszának meghatározásához a következő lenne:

(1 + additív bónusz) * (1 + 1. multiplikatív forrás) * (1 + 2. multiplikatív forrás) * (1 + 3. multiplikatív forrás) – 1
Ebben a példában az egyenlet a következő lenne:
= (1 + 0.18) * (1 + 0.2) -1
= (1.18) * (1.2) – 1
= 1.416 – 1
= 0,416 vagyis 41,6%

A rendkívül hosszú eszköztippek elkerülése érdekében nem határozunk meg további multiplikatív sebzésforrásokat. Az ilyen típusú sebzési bónuszok általában nem gyakoriak, ezért kevésbé fontos, hogy az eszköztippben szerepeljenek. Ha a sebzésbónusz értéke nem egyezik meg pusztán az additív bónusz alapján, az valószínűleg abból adódik, hogy a karakterednek multiplikatív sebzésbónusza van.

Mit jelent mindez? Ezekkel a változásokkal a következőkre számítunk:

  • A játékosok sebzésszámai összességében alacsonyabbak lesznek a különböző sebzési vödrök keveredésének alacsonyabb multiplikatív szinergiája miatt. A szörnyeket és az ellenségeket azonban az új játékossebzéshez igazítottuk. A korábban megölt szörnyeket továbbra is körülbelül ugyanolyan gyorsan meg lehet ölni.
  • A sebzéstípusok keverése továbbra is erőteljes lesz, de kevésbé kötelező minden build esetében.
  • Az egyes sebzésforrások sokkal egyenlőbb értékűek lesznek. Például a Damage-Over-Time és Overpower buildek mostantól sokkal versenyképesebbek lesznek, mint korábban.
  • Az ellenségeket az új játékossebzéshez igazítottuk. Nem fogsz jelentős különbséget tapasztalni a hatékonyságodban ezektől a változásoktól.

Mivel csökkentjük az alapszintű bónuszt, amit a játékosok a sebzéstípusok keveréséért kapnak, ez egy izgalmas tervezési teret is teremt, ahol a multiplikatív sebzést más módszerekkel is vissza tudjuk illeszteni és a játékosnak lehetősége legyen arra, hogy ezt az erőt válassza, és arra építsen. Ezekkel a változtatásokkal az az általános célunk, hogy a játékosokat jutalmazzuk azért, hogy befektetnek az elsődleges sebzésvektorukba – és hogy versenyképesek legyenek ezért -, miközben eszközöket adunk nekik, hogy a karakterük testreszabása és a játékban való előrehaladásuk során más sebzésskálázási lehetőségeket is találjanak.

 

Karakterosztály változások

A rendszerszintű változtatásokon túlmenően egy sor balansz-frissítést és általános fejlesztést végzünk a karakterosztályainkon, hogy kezeljük a közösségi visszajelzéseket. A következő néhány példa a várható frissítéstípusokra:

Sorcerer: Az Incinerate bónusz sebzésének felfutási ideje 4 másodpercről 2 másodpercre csökkent.

Druid: a Nature’s Fury ingyenes képességei mostantól Föld- és Vihar-képességnek is számítanak.

Egy másik módja annak, hogy javítsuk az buildek létrehozásának élményét, az az, hogy az összes osztályban sok mechanikához skálázási effektusokat adunk. Ahogy korábban említettük a sebzési vödrökkel kapcsolatos változtatásainknál, mivel már nincs eredendően annyi multiplikatív alapsebzés, most már lehetőségünk van arra, hogy ezeket a bónuszokat más területeken is megadjuk a játékosoknak. Az alábbiakban néhány példát mutatunk be erre a gyakorlatban:

Barbarian: a Blood Rage mostantól a barbár összes sebzését növeli a Berserking bónusz alatt.

Rogue: a Victimize robbanás okozta sebzése aszerint növekszik, ahogy a játékos építi a Vulnerable sebzésbónuszát.

Célunk ezekkel a változtatásokkal kettős:

  • Tisztában vagyunk azzal, hogy a sebzési vödör módosítások a vákuumban a játékosok erejének csökkenését eredményeznék. Azonban kiegyensúlyozzuk a szörnyek erejét is, hogy kompenzáljuk ezeket a változásokat és a játékosok ereje hasonló szinten maradjon. Emellett szeretnénk valamennyit ebből az erőből érdekesebb módon visszaadni.
  • Azt szeretnénk, ha a játékosainknak árnyaltabb élményt nyújtana a gearelés, különösen, ha a játékosok a játék későbbi szakaszaiba jutnak.

Különösen érdekel bennünket, hogy ez hogyan kombinálható az Egyedi tárgyakkal kapcsolatos változtatásainkkal, mivel az olyan tulajdonságok, amelyek kevésbé voltak versenyképesek, most esélyt kapnak arra, hogy olyan konkrét buildekben tündököljenek, amelyek ki tudják őket használni.

Az általunk tárgyalt változásokról további részleteket a Season of Blood indulásához készült hivatalos Patch Notes cikkünkben olvashatjátok el.

Köszönjük, hogy időt szakítottál arra, hogy többet megtudj a Season of Blooddal érkező sebzésváltozásokról. Az ellenállások megváltoztak, a sebzés újra kiegyensúlyozott lett, az egyedi tárgyaknak erősebbnek kell lenniük, és az osztályok javultak. Alig várjuk, hogy együtt játszhassunk veletek, és meghallgassuk a visszajelzéseiteket ezekről a változásokról, és izgatottan várjuk, hogy a jövőben további frissítéseket hozhassunk nektek.

 

Forrás: Blizzard News

Fordítás: CsZCsaba

Kapcsolódó cikkek:

  • image_750x_6155dbaa2b0df
    A Diablo-univerzum teljes története MAGYARUL
  • 480233896_1050047430490162_5007200291293654022_n
    Garantált Forgotten Altar, kijavított Pit – íme a…
  • 1088479
    Diablo IV: Az első benyomások – Teszt MAGYARUL
  • Képernyőfelvétel (996)
    Alapjaiban változtatja meg a Diablo IV-et a Vessel of Hatred
  • image_750x_64f7bc2d75991
    Megerősítették! Évente kap kiegészítőt a Diablo IV
  • image_750x_635cf73fa5e23
    Áll a bál! A JSP máris kinyírta a Diablo IV kereskedelmét?
Tags: balansz Damage Diablo IV Patch 1.2.0 Resistances Season 2 Season of Blood Unique

Continue Reading

Previous: Hódítsd meg a poklot a BlizzCon kollekcióval! – 30 és 50 euróért
Next: Diablo IV Season 2 Twitch Drops

Legfrissebb

Diablo V – AI Trailer

Diablo V – AI Trailer

2025.07.05.
Azul, a Diablo IV jégrókája – három gyrostál áráért

Azul, a Diablo IV jégrókája – három gyrostál áráért

2025.07.03.
Diablo IV: Season 9 Endgame Tier List

Diablo IV: Season 9 Endgame Tier List

2025.07.01.
Kavarjunk meg alaposan mindent – Diablo IV Patch Notes 2.3.0

Kavarjunk meg alaposan mindent – Diablo IV Patch Notes 2.3.0

2025.07.01.
Diablo IV: Season 9 leveling haladóknak

Diablo IV: Season 9 leveling haladóknak

2025.06.30.
Diablo IV, Season 9: A Horadrim bűnei – minden információ MAGYARUL

Diablo IV, Season 9: A Horadrim bűnei – minden információ MAGYARUL

2025.06.29.
25 éves a Diablo II – Ledobta az atomot a Blizzard?

25 éves a Diablo II – Ledobta az atomot a Blizzard?

2025.06.28.
Visszanézhető: Diablo IV Season 9 fejlesztői stream

Visszanézhető: Diablo IV Season 9 fejlesztői stream

2025.06.28.
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept   nov »

Legutóbbi hozzászólások

  1. Három éves lett a Diablo Immortal – nagyon berágtak a fődémonok szerzője cszcsaba2025.06.04.

    Frissítés: Ütős előzetesek kerültek a cikkbe, érdemes megnézni őket!

  2. Cat Quest – A legcukibb ARPG, amit valaha is láttál szerzője cszcsaba2025.03.31.

    Frissítés: A Gameplay videón látható rész után továbbmentem kicsit és az a helyzet, hogy bedurvul a játék. Keményen kell gearelni,…

  3. Elkezdődött a Diablo Immortal új korszaka – Sharval vadonjának titkai szerzője ccssaabbaa2025.03.25.

    teszt

  4. Diablo IV, Season 8: Apparition Incursions Tutorial szerzője csizmadiacsaba2025.03.25.

    Próba

  5. Elkezdődött a Diablo Immortal új korszaka – Sharval vadonjának titkai szerzője csizmadiacsaba2025.03.25.

    Tesztkomment

Rhykker

Wudijo

Raxxanterax

Talkative Tri

Leggyakoribb címkék

bejelentés (20) Belial's Return (20) bemutató (49) Beta (21) Blizzard (48) build (22) Diablo (25) Diablo II (56) Diablo II: Resurrected (103) Diablo III (130) Diablo III Seasons (19) Diablo Immortal (138) Diablo IV (433) Early Access (22) fontos (232) gameplay (45) KiberMa (29) képgaléria (43) Ladder (22) Last Epoch (44) launch (28) Let's Level UP (28) megjelenés (33) Patch (36) Patch Notes (40) Path of Exile (77) Path of Exile 2 (79) Press Kit (33) PTR (49) Season (21) Season 2 (28) Season 3 (27) Season 5 (21) Season 8 (28) Shop (22) Spiritborn (20) Steam (20) stream (25) top (153) Trailer (156) Tutorial (27) Undecember (23) Vessel of Hatred (45) vezető (134) Wudijo (19)

Ez is érdekelhet

Diablo V – AI Trailer
  • Poén

Diablo V – AI Trailer

2025.07.05.
Azul, a Diablo IV jégrókája – három gyrostál áráért
  • Shorts

Azul, a Diablo IV jégrókája – három gyrostál áráért

2025.07.03.
Diablo IV: Season 9 Endgame Tier List
  • Hírek

Diablo IV: Season 9 Endgame Tier List

2025.07.01.
Kavarjunk meg alaposan mindent – Diablo IV Patch Notes 2.3.0
  • Patch és Hotfix

Kavarjunk meg alaposan mindent – Diablo IV Patch Notes 2.3.0

2025.07.01.

Mi is ez az oldal?

Az inventory.hu egy 2024 januárjában indult Blog. Egy kicsit ugyan túltoltam és portálosra sikerült, de mégiscsak az én stílusomat fogja magán viselni előbb-utóbb. Lesznek persze hírek, meg mindenféle fordítások, de szándékom szerint sokkal több lesz a véleménycikk és a saját audio-vizuális tartalom, mint az archívumban (ami nagyjából a HH oldalára írt cikkeimből állt össze).

CsZCsaba

Inventory

Maradj egy kicsit és figyelj!

Az Izometrikus Hack&Slash ARPG játékok világa

Copyright

Tudom, hogy a szerzői jogot kb. mindenki telibesz*rja… Úgyhogy írhatnék én ide mindenféle jogi f*szságot, az totál értelmetlen lenne. Mielőtt lelopsz innen valamit, azt gondold végig, hogy ebben az oldalban mennyi meló van. Nem egy, nem két olyan cikk van itt, amivel napokat, akár heteket is dolgoztam. Azzal segíted a munkámat, hogy nem lemásolod a cikket, hanem az url-re hivatkozol.

Köszi előre is: CsZCsaba

  • Rólunk
  • Impresszum
  • Cikklista
  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube
Copyright © All rights reserved. | DarkNews by AF themes.