Főoldal / Kódex / Patch és Hotfix / A medve nem játék – Diablo IV Patch Notes 2.3.1

A medve nem játék – Diablo IV Patch Notes 2.3.1

Loading

Nemrég kiadták és július 15-én élesítik is a Diablo IV 2.3.1 verziószámú javítócsomagját. A Patch Notes szokás szerint össze-vissza van, de legalább rövid, úgyhogy az egyensúlyi változtatásokat kivéve le is fordítottam.

A balanszolásról általánosságban amúgy az mondható el, hogy megpróbálják visszahozni a barbárt és emiatt szép buffokat is kap, de sokkal érdekesebb, hogy az egyébként is medvebivalyerős Pulverize druida is kap egy kis löketet és ezáltal betontalapzatú helyet az S-Tierben – emiatt a cím.

A többi változtatás leginkább életminőségi és hibajavítási célokat szolgál, íme a Diablo IV Patch Notes 2.3.1 magyar változata:

 

Játékfrissítések

Általános

  • A The Pit kitakarítása mostantól további Artificer’s Stones-t ad.
    • 70-84. szint: 2-3 Artificer’s Stones
    • 85-99. szint: 4-6 Artificer’s Stones
    • 100+ szint: 8-9 Artificer’s Stones
  • A Legion események teljesítéséért járó jutalmak mostantól több Salvage Material-t és Forgotten Soul-t tartalmaznak a Torment nehézségi szinten.
  • A Horadric Materials Reserve affixszel rendelkező Nightmare Dungeonokban található Horadric ládák több Salvage Material-t és Forgotten Soul-t adnak.
  • A Nightmare Dungeonok The Forgotten Wisdom affixe módosult.
    • A gömbök mostantól megosztják a tapasztalatot a csapat tagjai között, ahelyett, hogy csak annak a csapat tagnak adnák, aki felveszi őket.
    • A barlangban megjelenő gömbök maximális száma jelentősen megnőtt, míg az XP-gömbök megjelenésének gyakorisága kissé csökkent.
    • Minden gömb mostantól több tapasztalatot ad.
    • Más szörnyek által megidézett szörnyek már nem dobnak gömböket.
    • A gömbök már nem esnek a Horadric Strongrooms-ban.

Season 9: Sins of the Horadrim

  • Az Arcana mostantól automatikusan felvehető.
  • A Myriad Stone mostantól ideiglenes támadási sebességet ad, és a tartós támadási sebesség forrásokkal összeadódik.
  • Az Equipment Delve affixszel rendelkező Nightmare Dungeonokban a Horadric Artifact channeling ideje 0,75 másodpercről 0,25 másodpercre csökkent. Ezenkívül ez már nem szakítható meg sebzéssel.

 

Egyensúlyi javítások

Barbarian

Battle Trance

  • Lucky Hit Chance increased from 10% to 20%.
  • Damage bonus increased from 15%-30% to 30%-60%.

Double Swing

  • Damage increased from 66% to 85%.

Hammer of the Ancients

  • Damage increased from 110% to 175%.

Rend

  • Bleeding damage increased from 120% to 135%.

Upheaval

  • Damage increased from 132% to 200%.

Whirlwind

  • Damage increased from 52% to 76%.

Barbed Carapace

  • Thorns damage increased from 100% to 120%.

 

Druid

Pulverize

  • Damage increased from 150% to 175%.

Greatstaff of the Crone

  • Previous: Claw is now also a Storm Skill and also casts Storm Strike at 200-350% normal damage.
  • Now: Claw is now also a Storm Skill and also casts Storm Strike. Claw and Strom Strike deal 100-250% increased damage.

 

Necromancer

Hulking Monstrosity Passive

  • Additional Golem damage sacrifice bonus increased from 35% to 60%.

 

Rogue

Deathmask of Nirmitruq

  • Damage bonus increased from 70 to 100%.

Breakneck Bandit’s Aspect

  • Damage increased from 25-45% to 35-55%.

 

Sorcerer

Meteor

  • Impact damage increased from 120% to 140%.

Aspect of Frozen Orbit

  • Frozen Orb damage increased from 30-50% to 50-70%.

Aspect of Frozen Memories

  • Avalanche Vulnerable damage bonus increased from 50-75% to 75-100%.

 

Spiritborn

Aspect of Pestilence

  • Damage bonus increased from 35-75% to 50-90%.

Payback

  • Damage increased from 125% to 150%.

Razor Wings

  • Damage increased from 75% to 95%.

 

Hibajavítások

Season 9: Sins of the Horadrim

  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Horadric Gateways váratlanul eltűnt és újra megjelent az A Wanderer, Into Flames küldetés során.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Visions of Pain és a Beastmaster’s Bane Season Journey célok, valamint a Truths that Line Within küldetés követelményei nem feleltek meg a leírásuknak.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Nightmare Dungeons-ban megnyitott Grand Horadric Caches, amelyek nem szerepeltek az Escalating Nightmare-ben, beleszámítottak a Night Terrors Season Journey célba.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a csapat tagjai nem láthatták a csapat többi tagjának Cosmic Anomalies effektjeit.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Horadric Phials több helyen helytelenül Horadric Wayfinders néven szerepelt.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Barbarian’s Iron Maelstrom nem mindig váltotta ki a Catalysts képességet.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Druid’s Nature’s Fury Key passzív képesség nem váltotta ki a képességet, ha egy Catalyst volt hozzárendelve, és a képességnek volt cooldown ideje.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Nightmare Dungeonok teljesítéséért járó szezonális utazási cél is haladt a normál dungeonok teljesítésével.
  • Javítottunk egy hibát az Embers Yet Smolder küldetés során, amely miatt duplikált Bryona jelenhetett meg. Legközelebb óvatosan az Elixir of Precision-nel, nagyokos!
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt duplikált Horadric Tomes eshetett a Strongrooms-ban.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Horadric Strongrooms-ból szerzett Horadric Knowledge buff nem működött megfelelően.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt duplikált Horadric Gateways jelenhetett meg egy Horadric Strongroom teljesítése után, ha a játékos egy csapatban volt.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Horadric Strongrooms néha nem jelent meg, amikor kellett volna.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a fegyvercsere leállította az anomáliák (Anomalies) megjelenését.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt az Elemental Totems, Blood Blisters, Drifting Shades és Dark Omens a hozzájuk tartozó Nightmare Dungeon Affixekből megjelenhettek a Horadric Strongrooms-ban.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a The Embers Yet Smolder küldetés során talált Strongroom végtelenül farmolható volt, ha a játékos nem vette fel a Blood Relic-et.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a „The Unseeable Demands their Gaze” szezonális küldetés nem volt teljesíthető, ha a játékos Davish párbeszédének elindítása után kilépett a játékból.

Nightmare Dungeons

  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a deaktivált affixek száma 0-ra állt vissza, ha egy szörnyet megöltél egy Escakating Nightmare során.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Nightmare Dungeons-ből kapott Horadric Reward cache nem adott tárgyakat, ha az Equipment Delve affix volt aktiválva.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Bloody Mess Nightmare Dungeon Affix hatására a Butcher nem dobott zsákmányt.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt az Escalating Nightmare-ben a Horadric Portal nem működött, ha a sigilt aktiváló csapat tag kilépett a csapatból.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt az Obducite Mine Escalation Nightmare affix megjelenhetett a 60. szint elérése előtt.

Játékmenet

  • Javítottunk egy hibát, amely miatt X’Fal’s Corroded Signet vizuális effektje nagyobb volt, mint a tényleges sebzés sugarai.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a teleportálás egy útpontra sikertelen lehetett, ha a teleportálás egy csapat tagjához sikertelen volt.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt az Astaroth-harc visszaállhatott, ha a játékos Astaroth halálának animációja közben meghalt.
  • Javítottunk több olyan esetet, amelyben a különböző dungeonokban a célpontok túl gyors megölése megakadályozhatta a továbbjutást.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Treasure Goblinok és a Butcher nem jelentek meg a Deserted Underpass-ban. (Kiderült, hogy a „elhagyatott” szót kissé túl komolyan vették.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Necromancer Shadow Mages első fejlesztése különböző helyzetekben nem biztosította a megfelelő sebzésbónuszt.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Deathmask of Nirmitruq halálmaszkja életerőt szívott, miközben az Inner Sight aktív volt.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Belial’s Hoard lootból kiválasztott Harbinger of Hatred Cache három alapvető affixszel rendelkező egyedi tárgyakat dobott.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a dungeon végén kapott jutalmak között Infernal Hordes Compass is szerepelhetett, amikor az Infernal Hordes még nem volt elérhető.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Hulking Monstrosity paragon csomópont nem kapott semmilyen előnyt a Sacrificial Aspect-től.

Felhasználói felület és felhasználói élmény

  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Corrupting Strikes Nightmare Dungeon affix nem használta a „Corrupting” szót, amikor az idővel okozott árnyéksebzésre utalt.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Stats and Materials fül üresen jelent meg, ha egy kereskedővel vagy más NPC-vel való interakció közben volt megnyitva.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt az új tárgyakról szóló értesítések nem törlődtek, ha teljes páncélkészletet vettél fel a szekrényben.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a tárgyak tartóssága nem frissült az Armory menüben.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Rend és a Death Blow mérete nem megfelelően jelent meg a karakter statisztikák menüben.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt az Iron Demon páncél rossz osztályt jelzett, ha Sorcerer-ként vagy Rogue-ként nézted meg.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Horadric Lapidary ablakban a vezérlővel játszva a Sort gomb megnyomására üres és nem működő crafting inventory ablak jelent meg.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt az Infernal Hordes-ban az Aether számláló nem jelent meg, ha a játékos a Horadric Strongroom-ból lépett be.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a helyi co-op második játékosa nem tudott képességeket rendelni egy gombhoz a Skills menüben.

Vessel of Hatred

  • Javítva az a hiba, amely miatt Longtooth, The Wretched át tudott haladni az aréna bejáratának ködén, és beragadt a Kurast Undercity-ben.
  • Javítva az a hiba, amely miatt a Spiritborn Concussive Stomp nem mindig aktiválta a Horadric Catalysts-t.
  • Javítva az a hiba, amely miatt a Ravenous Necrolyte Cache küldetés jutalmát a Spiritborn nem tudta megnyitni.

Egyéb

  • Javítottunk egy hibát, amely miatt Astaroth hangja alig hallható volt a főellenséges harc kezdetén.
  • Különböző stabilitási, teljesítménybeli, vizuális és felhasználói felületbeli javítások.

 

Címkézve:

Szólj hozzá

Közösségi Média