Skip to content
2025-10-17
  • Facebook
  • Tik Tok
  • Youtube
  • Twitter

INVENTORY

Maradj egy kicsit és figyelj!

Connect with Us

  • Facebook
  • Tik Tok
  • Youtube
  • Twitter

About Us

AF themes

We mainly focus on quality code and elegant design with incredible support. Our WordPress themes and plugins empower you to create an elegant, professional and easy to maintain website in no time at all.

Connect with Us

  • Facebook
  • Tik Tok
  • Youtube
  • Twitter

Címkék

bejelentés bemutató Beta Blizzard build Diablo diablo 4 Diablo II Diablo II: Resurrected Diablo III Diablo III Seasons Diablo Immortal Diablo IV Early Access fontos gameplay KiberMa képgaléria Ladder Last Epoch launch Let's Level UP megjelenés Patch Patch Notes Path of Exile Path of Exile 2 Press Kit PTR Season Season 2 Season 3 Season 5 Season 8 Shop Spiritborn Steam stream Titan Quest II top Trailer Tutorial Undecember Vessel of Hatred vezető

Kategóriák

  • Bemutató
  • Blog
  • Build
  • Gameplay
  • Háttér
  • Hírek
  • Interjúk
  • Képgalériák
  • Leak
  • Let's Level Up
  • Lore
  • Movie
  • Patch és Hotfix
  • Poén
  • Shorts
  • Stream
  • Trailer
  • Tutorial
  • Unboxing
  • Webshop
  • Youtube
  • iNFO
    • Hírek
    • Leak
    • Interjúk
  • Kódex
    • Háttér
    • Lore
    • Tutorial
    • Build
    • Webshop
    • Patch és Hotfix
    • Patch Notes
      • Diablo III (HUN)
      • Diablo IV (ENG)
      • Diablo Immortal (ENG)
      • Grim Dawn (ENG)
      • Last Epoch (ENG)
      • Path of Exile (ENG)
      • Titan Quest (ENG)
      • Torchlight III (ENG)
      • Undecember (ENG)
      • Wolcen (ENG)
  • Bemutató
  • Videó
    • Gameplay
    • Stream
    • Trailer
    • Movie
    • Shorts
    • Poén
    • Unboxing
  • Képgalériák
  • Dosszié
    • Diablo IV Seasonok
    • Diablo IV Cosmetics
    • Diablo III Seasonok
    • D2R Ladder Seasonok
    • A D2R bejelentése
    • Last Epoch Seasonok
    • Path of Exile Cosmetics
    • Path of Exile Ligák
  • Blog
  • Eseménynaptár
  • Fórum
  • Belépés
Youtube
  • Home
  • 2024
  • augusztus
  • 13
  • Amikor a Diablo-vírus felüti a fejét a Path of Exile ligában
  • Patch és Hotfix

Amikor a Diablo-vírus felüti a fejét a Path of Exile ligában

Íme, így oldja meg a GGG a tárgyak nem tervezett működését. Tanulságos történet!
cszcsaba 2024-08-13
Megosztás:

Loading

Az ARPG videójáték-műfaj kétség kívül két legnagyobb csúcsragadozója a Diablo IV és a Path of Exile. Bár sem játékosszámban, sem játékmenetben nem összehasonlítható a két játék, van itt valami, ami legalábbis érdekes lehet nekünk, játékosoknak: ez pedig a fejlesztői hozzáállás.

Valljuk be, hogy ezen a téren a Blizzard áll rosszabbul, bár a Microsoft beugrása után rendkívül sokat javult a helyzet és most már legalább odafigyelnek a visszajelzésekre és csinálnak is valamit, ha ég a ház. Ha úgy egy éve kellett volna megírnom ezt a cikket, jó kis szatirikus írás kerekedett volna belőle, így „csak” egy szimpla összehasonlítás lesz belőle.

Inventory.hu a Facebookon!

Kattints a linkre és kövesd az INVENTORY.hu - Gamer Blog folyamatosan frissülő Facebook oldalt! Az inventory.hu cikkeit kivétel nélkül megtalálod és további videós, képes tartalmak is kerülnek fel az oldalra.

Diablo Facebook csoport

Csatlakozz a legnagyobb magyar Diablós Facebook csoporthoz és csevegj a társakkal! De vigyázz! A csoportot moderáljuk és a Meta algoritmusai is aktívak benne, így a toxicmentes környezet garantált. Kattints ide a belépéshez!

ARPG Facebook csoport

Csatlakozz ARPG Facebook csoportunkhoz, ahol a műfaj összes játékának rajongói gyűlnek. Az Inventory "Játékok" menüjének teljes kínálata előjön a moderált csoportban... és még sok minden más. Lépj be ide kattintva!

Inventory X

Az Inventoryt az X-csatornája Kattints ide és "follow"!

Inventory Youtube

Az Inventory YT csatornája. Kattints ide a Feliratkozáshoz!

Inventory TikTok

Az Inventory TikTok csatornája. Kattints ide a követéshez!

Merthogy van témája az összehasonlításnak! A Path of Exile a brutális passzív-fának köszönhetően nem tud nem változatos lenni, így a „mindig van egy legjobb build” állítás tulajdonképpen értelmét veszti, ráadásul a játékosbázis a legdiplomatikusabb kifejezéssel is a „hardcore” jelzőt érdemli. Ilyen körülmények között a „legjobb” kifejezésnek nincs sok értelme. Kivéve, ha…

 

Egyhitel a csapat. Most mi lesz?

Kivéve, ha valami homokszem kerül a gépezetbe és valamelyik item annyira rendellenesen (pontosabban: nem tervezetten) működik, hogy kihagyhatatlan lesz.

A Diablo IV esetében pedig egész egyszerűen arról van szó, hogy egy multinacionális nagyvállalat milliós bázist akar kiszolgálni és a faék egyszerűségű skillfa (meg úgy ahogy van az egész játék) azt a célt szolgálja, hogy ez a bázis a lehető legtovább maradjon aktív, aztán nyissa a pénztárcát a Shopban és csengessen majd a következő kiegészítőért.

Itt viszont mindig lesz egy legjobb build (amit mindenki játszani akar), mindig lesz egy „nemtervezett” működésű Item (amit mindenki keresni fog). Aztán, amikor túl sokan hőbörögnek emiatt, hát gyorsan jön egy hotfix és a probléma meg is van oldva.

Adott tehát nekünk két külön alaphelyzet és egy szinte ugyanolyan probléma. A Diablo IV-ben aktuálisan az Umbracrux nevű dagger, a Path os Exile-ben pedig a Sap of the Seasons nevű tincture okoz fejtörést a fejlesztőknek.

A blizzardos srácok vannak rosszabb helyzetben, mert ezt a szerencsétlen Umbracrux-ot már egyszer jegelniük kellett, akkor éppen az volt vele a baj, hogy extrém mennyiségű XP-t hozott a használójának. Ezt a bájos tulajdonságát kijavították, de most meg az ütötte fel a fejét, hogy partiban extrém sebzést produkáltat a többiekkel:

És barátaim, a Diabloban mindig van egy ilyen. Mindig. Mondhatnánk, hogy ez a Diablo-vírus, de valójában egy-egy tárgy rendellenes működése az egész műfajra jellemző, a javítás módja az, ami most érdekes. Eddig számomra a Lat Epoch fejlesztője, az Eleventh Hour Games viselkedése volt a legszimpatikusabb: ők egyszerűen megszavaztatták a játékosaikkal, hogy mi legyen. A Blizzardosok sem komplikálták a dolgot: a Microsoft előtti időkben kb leszarták, bármi is jött elő, aztán a nagy felvásárlás után már van akció is, amely többnyire a használhatatlanságig való nerfelésben nyilvánul meg.

 

Így javít a Grinding Gear Games

A Blizzard megoldását még nem ismerjük a legújabb Umbarcrux-rejtélyre, de az eddigiek alapján sejthető, hogy vagy így hagyják, vagy lenerfelik a béka se**e alá. Ez a mostani cikk igazából a Grindig Gear Games-ről szól, csak egy picit hosszúra nyúlt a bevezető. A GGG, a Path of Exile fejlesztője egy pici cég (legalábbis a Blizzardoz képest), épp ezért életbevágó nekik, hogy a lehető legalaposabban kiszolgálják a közösségüket és nem tehetik meg, hogy nem vesznek tudomást még a legapróbb anomáliáról sem.

Nemrég megjelent egy cikk a pathofexile.com-on egy rendelleens működésről, pontosabban annak kiigazításáról. Az elkövetője egy GGG-fejlesztő és ezen íráson keresztül most betekinthetünk abba, hogy milyen, ha egy Item kihagyhatatlanná válik, vagyis hogyan viselkednek a fejlesztők, ha a Diablo-vírus felüti a fejét a Path of Exile-ban. GGG_Neon cikke a Sap of the Seasons kijavításáról szól, íme a fordítása:

Ami nagyszerűvé teszi a Path of Exile-t, az részben az, hogy a játékosok fantasztikus módokat találnak arra, hogyan kombinálják a nem hagyományos mechanikákat, hogy új magasságokba emeljék a tárgyakat. Én magam is nagy támogatója voltam ennek a Path of Exile korai szakaszában, és részben ez vezetett ahhoz, hogy munkát kaptam a Grinding Gear Games-nél. Mindazonáltal néha ez túlmegy az ésszerűség határain. Hirtelen egy egyedi tárgy, ami nem feltétlenül túl drága vagy ritka, hatalmas előny szerzésére használható.

Ez normális esetben rendben van, de ha ez az előny túl nagy, az néhány problémát okoz. Az első probléma, amit okoz, az az, hogy minden játékos, aki nem ezt a specifikus buildet játssza, úgy érzi, hogy MUSZÁJ ezt játszania ahhoz, hogy egy szinten legyen a többi játékossal. Ez nagymértékben korlátozza a szabadságodat abban, hogy azt a buildet játszd, amit szeretnél, és arra kényszerít, hogy egy buildet kötelességből játssz a versenyképes gazdasági előny miatt.

A második probléma, ami specifikusabb ennél az egyedi tárgynál, az az, hogy a kihasználásához csapatban kell játszanod, és a barátaidnak egy nagyon specifikus buildet kell játszaniuk. Ez azt jelenti, hogy azok a játékosok, akik egyedül szeretnének játszani, hirtelen rosszul érzik magukat emiatt.

Mindkét dolog elfogadható egy bizonyos pontig. Ez a tárgy olyan extrém sebzés szorzót ad, hogy minden tartalmat triviálissá tesz. Ahhoz, hogy ezt a legtöbb más builddel megtedd, sokkal több időt és sokkal több tőkét kellene befektetned a felszerelésbe. Az, hogy van egy ingyenes jegyed ennek megkerülésére, nem oké, és tönkreteszi a liga integritását sok játékos számára.

Mindezek ellenére nem akarjuk teljesen használhatatlanná tenni a tárgyat. Ezért a következő változtatást hajtjuk végre:

  • A közelharci fegyver sebzése 1% elemi ellenállást hatástalanít manapont-égetésenként

 Valami ilyesmi lesz helyette:

  • A közelharci fegyver sebzése 1% elemi ellenállást hatástalanít manapont-égetésenként, maximum 200%-ig

Ez még mindig lehetővé teszi, hogy megháromszorozd a sebzésedet, ami jelentős és még mindig nagyon erős, de megakadályozza, hogy teljesen triviálissá tegye a játék minden tartalmát. Jelenleg teszteljük az értékeket, hogy megtaláljuk azt az édes pontot, ahol erős, de nem teljesen elrontott, hogy biztosítsuk, hogy az emberek buildjei még mindig erősek legyenek, de ésszerű határokon belül.

Egy patch fog érkezni a következő egy-két napon belül, amely változtatásokat tartalmaz erre a tárgyra vonatkozóan. Elnézést kérek azoktól, akik már befektettek időt és tőkét ebbe a buildbe, és remélem, hogy nem lesz teljesen hiábavaló a változtatásaink után, de nem vagyok hajlandó hagyni, hogy valami ennyire elrontott maradjon a ligában, mert úgy hiszem, hogy ez nagy kárt okoz a liga élettartamában, ha valami ilyesmit megtartunk benne.

Forrás:
pathofexile.com

Kapcsolódó cikkek:

  • 473696096_1028868969274675_7440703678680799805_n
    Diablo IV Patch Notes 2.1 - Az eddigi legnagyobb
  • diabloiv_pixlr-image-generator-f337e3ed-0632-4354-bebb-37022b933ca6
    Szarból várat – Íme a Diablo IV javítási jegyzékei…
  • Képernyőfelvétel (1874)
    Túlságosan magabiztosak voltunk - drámai…
  • image_750x_6155dbaa2b0df
    A Diablo-univerzum teljes története MAGYARUL
  • diabloiv___CPQ6KHNPAA4Z1685750615683
    Diablo IV: Pokoli hordák, pokoli hibák és pokoli kupleráj
  • diabloiv_ptr_patchnotes
    Diablo IV 2.1 PTR Patch Notes - A játék történetének…
Tags: Diablo IV Path of Exile Sap of the Seasons Umbracrux

Continue Reading

Previous: Diablo IV: Amit csak el lehet b.szni…
Next: Diablo IV: Pokoli hordák, pokoli hibák és pokoli kupleráj

Legfrissebb

A Diablo IV eddigi legnagyobb átalakítása – összefoglaló

A Diablo IV eddigi legnagyobb átalakítása – összefoglaló

2025-10-17
Torchlight: Infinite Season 12: Overrealm – betekintő

Torchlight: Infinite Season 12: Overrealm – betekintő

2025-10-16
Torchlight: Infinite – Overrealm Season Teaser

Torchlight: Infinite – Overrealm Season Teaser

2025-10-16
Kiszivárgott pár hír a Diablo IV nagy változásairól

Kiszivárgott pár hír a Diablo IV nagy változásairól

2025-10-14
Diablo Immortal: Támad az új szupergonosz, miközben teljesen megújul az endgame

Diablo Immortal: Támad az új szupergonosz, miközben teljesen megújul az endgame

2025-10-14
Diablo Immortal: Flesh Harvest képgaléria

Diablo Immortal: Flesh Harvest képgaléria

2025-10-14
Diablo Immortal: Flesh Harvest videógyűjtemény

Diablo Immortal: Flesh Harvest videógyűjtemény

2025-10-14
Torchlight: Infinite – nagyongyorstalpaló

Torchlight: Infinite – nagyongyorstalpaló

2025-10-11

Legutóbbi hozzászólások

  1. Diablo IV: Season 9 Spiritborn Gameplay szerzője cszcsaba2025-08-30

    A 10. és 11. résszel frissítve

  2. Sanctuary Sitdown – Discordon jönnek a Diablo IV bejelentései szerzője cszcsaba2025-08-13

    A Blizzard kék posztjával frissítve.

  3. Diablo IV: Goblinvadászat újratöltve szerzője cszcsaba2025-07-30

    Videós teszttel frissítve

  4. Diablo IV: Goblinvadászat újratöltve szerzője cszcsaba2025-07-30

    Frissítés: Mire publikáltam a cikket, sikerült applikálniuk a szobrot, úgyhogy indulhat a goblingyilok!

  5. Három éves lett a Diablo Immortal – nagyon berágtak a fődémonok szerzője cszcsaba2025-06-04

    Frissítés: Ütős előzetesek kerültek a cikkbe, érdemes megnézni őket!

Eseménynaptár

Jelenlegi hónap

Dátum

Cím

Szín

Létrehozás

2025. október

Esemény típusa

Mindegyik

Dev Stream

Launch

Mid-Season

Patch

Playtest

Season

Játékok

Mindegyik

Diablo II: Resurrected

Diablo III

Diablo IV

Gods, Death & Reapers

Last Epoch

Path of Exile 2

Titan Quest II

Undecember

Fejlesztő

Mindegyik

Blizzard

Eleventh Hour Games

Grinding Gear Games

Line Games

THQ Nordic

Wolcen Studio

Címkék

Mindegyik

Diablo III

Diablo IV

bejelentés

teszt

Diablo II: Resurrected

PTR

Patch

seasonstart

Path of Exile 2

ligastart

Season 3

Undecember

Season 9

Season 10

Early Access

fejlesztői stream

Last Epoch

Titan Quest II

Discord

Mother's Blessing

Project Pantheon

Closed Alpha

Last Epoch Season

Beneath Ancient Skies

diablo 4

titan quest 2

D2R

Sanctuary Sitdown

PTR 2.4.0

Path of Exile II

The Third Edict

livestream

Closed Alpha 3.1

Gods Death & Reapers

Seasonal Splendor

eseménynaptár

Rise of the Abyssal

Live Reveal

Minor Update

0.1.2

Abyss Gate

Diablo 3

Season 36

The Lords

dev stream

season of Infernal Chaos

Ladder 12

Events Status

Mindegyik

Ütemezett

Törölt

Online-ra váltott

Elhalasztott

Újraütemezett

Előzetes

Ideiglenes

Leggyakoribb címkék

bejelentés (25) bemutató (50) Beta (21) Blizzard (51) build (22) Diablo (27) diablo 4 (37) Diablo II (59) Diablo II: Resurrected (106) Diablo III (134) Diablo III Seasons (20) Diablo Immortal (143) Diablo IV (482) Early Access (25) fontos (39) gameplay (46) KiberMa (29) képgaléria (48) Ladder (22) Last Epoch (53) launch (29) Let's Level UP (28) megjelenés (34) Patch (41) Patch Notes (48) Path of Exile (81) Path of Exile 2 (92) Press Kit (35) PTR (55) Season (22) Season 2 (28) Season 3 (33) Season 5 (21) Season 8 (28) Shop (23) Spiritborn (22) Steam (23) stream (25) Titan Quest II (35) top (30) Trailer (163) Tutorial (30) Undecember (26) Vessel of Hatred (45) vezető (28)
2024. augusztus
h K s c p s v
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« júl   szept »

Ez is érdekelhet

A Diablo IV eddigi legnagyobb átalakítása – összefoglaló
  • Hírek

A Diablo IV eddigi legnagyobb átalakítása – összefoglaló

2025-10-17
Torchlight: Infinite Season 12: Overrealm – betekintő
  • Hírek

Torchlight: Infinite Season 12: Overrealm – betekintő

2025-10-16
Torchlight: Infinite – Overrealm Season Teaser
  • Trailer

Torchlight: Infinite – Overrealm Season Teaser

2025-10-16
Kiszivárgott pár hír a Diablo IV nagy változásairól
  • Hírek

Kiszivárgott pár hír a Diablo IV nagy változásairól

2025-10-14

Mi is ez az oldal?

Az inventory.hu egy 2024 januárjában indult Blog. Egy kicsit ugyan túltoltam és portálosra sikerült, de mégiscsak az én stílusomat fogja magán viselni előbb-utóbb. Lesznek persze hírek, meg mindenféle fordítások, de szándékom szerint sokkal több lesz a véleménycikk és a saját audio-vizuális tartalom, mint az archívumban (ami nagyjából a HH oldalára írt cikkeimből állt össze).

CsZCsaba

Inventory

Maradj egy kicsit és figyelj!

Az Izometrikus Hack&Slash ARPG játékok világa

Copyright

Tudom, hogy a szerzői jogot kb. mindenki telibesz*rja… Úgyhogy írhatnék én ide mindenféle jogi f*szságot, az totál értelmetlen lenne. Mielőtt lelopsz innen valamit, azt gondold végig, hogy ebben az oldalban mennyi meló van. Nem egy, nem két olyan cikk van itt, amivel napokat, akár heteket is dolgoztam. Azzal segíted a munkámat, hogy nem lemásolod a cikket, hanem az url-re hivatkozol.

Köszi előre is: CsZCsaba

  • Rólunk
  • Impresszum
  • Cikklista
  • Facebook
  • Tik Tok
  • Youtube
  • Twitter
Copyright © All rights reserved. | DarkNews by AF themes.
X