Skip to content
2025.07.29.
  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

INVENTORY

Maradj egy kicsit és figyelj!

Connect with Us

  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

About Us

AF themes

We mainly focus on quality code and elegant design with incredible support. Our WordPress themes and plugins empower you to create an elegant, professional and easy to maintain website in no time at all.

Connect with Us

  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

Címkék

bejelentés Belial's Return bemutató Beta Blizzard build Diablo Diablo II Diablo II: Resurrected Diablo III Diablo III Seasons Diablo Immortal Diablo IV Early Access fontos gameplay KiberMa képgaléria Ladder Last Epoch launch Let's Level UP megjelenés Patch Patch Notes Path of Exile Path of Exile 2 Press Kit PTR Rogue Season Season 2 Season 3 Season 5 Season 8 Shop Spiritborn Steam stream top Trailer Tutorial Undecember Vessel of Hatred vezető

Kategóriák

  • Bemutató
  • Blog
  • Build
  • Gameplay
  • Gyereksarok
  • Háttér
  • Hírek
  • Interjúk
  • Képgalériák
  • Leak
  • Let's Level Up
  • Lore
  • Movie
  • Patch és Hotfix
  • Poén
  • Shorts
  • Stream
  • Trailer
  • Tutorial
  • Unboxing
  • Webshop
  • Youtube
  • iNFO
    • Hírek
    • Leak
    • Interjúk
  • Kódex
    • Háttér
    • Lore
    • Tutorial
    • Build
    • Patch és Hotfix
    • Patch Notes
      • Diablo III (HUN)
      • Diablo IV (ENG)
      • Diablo Immortal (ENG)
      • Grim Dawn (ENG)
      • Last Epoch (ENG)
      • Path of Exile (ENG)
      • Titan Quest (ENG)
      • Torchlight III (ENG)
      • Undecember (ENG)
      • Wolcen (ENG)
  • Bemutató
  • Videó
    • Gameplay
    • Stream
    • Trailer
    • Movie
    • Shorts
    • Poén
    • Unboxing
  • Képgalériák
  • Játékok
    • #-A-B
      • Assassin’s Creed: Valhalla
      • Blizzard Arcade Collection
      • Borderlands 3
    • C-D-E
      • Call of Duty Vanguard
      • Crash Bandicoot 4
      • Cyberpunk 2077
      • Cuphead
      • D3 Reflection
      • D4 Reflection
      • Demon’s Souls
      • Diablo I
      • Diablo II
      • Diablo II: Resurrected
      • Diablo III
      • Diablo IV
      • Diablo Immortal
      • Doom Eternal
    • F-G-H
      • Fall Guys
      • Ghost of Tsushima
      • God of War Ragnarök
      • Grim Dawn
      • GTA V
      • Hades
    • I-J-K
    • L-M-N
      • Last Epoch
      • Lost Ark
      • Mafia
      • Mario + Rabbids: Sparks of Hope
      • Mass Effect
      • Nier: Automata
    • O-P-Q
      • Path of Exile
      • Path of Exile 2
    • R-S-T
      • Return to Monkey Island
      • Resident Evil Village
      • Rocket League
      • Rush Royale
      • Star Wars Battlefront II
      • Star Wars Jedi: Fallen Order
      • Stumble Guys
      • The Division
      • The Incredible Adventures of Van Helsing
      • The Last of Us Part II
      • The Outer Worlds
      • The Slormancer
      • Tiny Tina’s Wonderlands
      • Titan Quest
      • Titan Quest II
      • Torchlight III
    • U-V-W
      • Undecember
      • V Rising
      • Warcraft III: Reforged
      • Warhammer: Chaosbane
      • Watch Dogs: Legion
      • Wolcen: Lords of Mayhem
    • X-Y-Z
  • Dosszié
    • Diablo IV Seasonok
    • Diablo IV Cosmetics
    • Diablo III Seasonok
    • D2R Ladder Seasonok
    • A D2R bejelentése
    • Last Epoch Tutorial
    • Path of Exile Cosmetics
    • Path of Exile Ligák
    • Path of Exile 2 Build Showcase
  • Gyereksarok
  • Blog
  • Webshop
  • Belépés
Youtube
  • Home
  • 2024
  • március
  • 15
  • Last Epoch: Változások lesznek a ciklus közben
  • Hírek

Last Epoch: Változások lesznek a ciklus közben

Az Eleventh Hour Games nyilvánosságra hozta a Last Epoch ciklus közbeni változásairól szóló közösségi szavazás eredményét
cszcsaba 2024.03.15.
Megosztás:

Loading

A Last Epoch három hete lépett ki a korai hozzáférésű fázisból és indult el az 1.0 verzióval. Bár az első heti játékélményt nagymértékben befolyásolta a szerverek teljesítőképessége, azóta azonban viszonylag problémamentesen üzemel a játék. Kisebb javításokat folyamatosan eszközöl az EHG, ezek jobbára bugfix megoldások, de vannak szépszámmal játékélményt javító változtatások is. Úgy tűnik, azonban, hogy komolyabb változtatásokra is szükség van, ugyanis nemrég egy felhívást tettek közzé és a játékosokra bízták, hogy bizonyos, a karaktereket érintő javításokat Ciklus közben megejtsenek-e vagy sem. A közösség pedig szavazott, ennek a szavazásnak az eredményét olvashatjátok az alábbiakban.

Helló utazók,

Csaknem 70 000-en csatlakoztatok a felhíváshoz, hogy megvitassuk a ciklus közepén bekövetkező egyensúlyi változásokat a Last Epoch-ban. Szeretnénk mindannyiótoknak megköszönni, hogy lelkesedésetekkel előremozdítottátok ezt a témát.
Ma szeretnénk megosztani a felmérés eredményeit, valamint a visszajelzések eredményeként született döntéseket.

Az alábbi eredmények olvasásához az alábbi információk segíthetnek*:

  • 1 – határozottan nem ért egyet
  • 2 – Nem ért egyet
  • 3 – Nincs véleményem a témáról
  • 4 – Egyetértek
  • 5 – Teljes mértékben egyetértek

*Amikor először kezdtük el a felmérést, a skála fordítva volt. Erre vonatkozóan azonnali visszajelzést kaptunk, és kicseréltük, mielőtt túl sok eredmény érkezett volna. Bár az alábbi eredmények nem tükrözik ezt a változtatást, ezt a változtatást már a felmérés elején elvégeztük, így minimális hatással volt az eredményekre.

Túlteljesítő hibák

A résztvevők álláspontja meglehetősen egyértelmű. Ki kell javítanunk azokat a hibákat, amelyek miatt a Last Epoch-ban a képességek vagy tárgyak erősen túlteljesítenek, és mint ilyenek, ezt meg is fogjuk tenni. Ez egy változás a korábbi álláspontunkhoz képest, ahol nem akartuk megváltoztatni az egyensúlyt a ciklus közepén. Most, ha hibáról van szó, akkor ezeket a javításokat a ciklus közepén ki fogjuk tolni a patchekben.

Enyhén túlteljesítő hibák

Egy hiba esetén, amely egy build, képesség vagy tárgy enyhe túlteljesítményét eredményezi, sokkal kevésbé egyértelmű az álláspontunk. Az írásos visszajelzésekből egy kicsit világos, hogy miért: Mi az, hogy „enyhén” túlteljesít? Mivel ez egy kissé homályos kategorizálás, az egyének értelmezésére van bízva.

Ebben az esetben úgy döntöttünk, hogy eseti mérlegelést alkalmazunk. Ez a közösség visszajelzésein alapulna, és azon, hogy a hiba mennyire eredményez teljesítményeltolódást. Tehát dönthetünk úgy, hogy kijavítjuk vagy nem javítjuk az „enyhén” túlteljesítő hibákat a ciklus közepén, és megvitatjuk őket, amint felmerülnek.

Túlteljesítés egyensúlyozása

Ha egy build túlteljesít, de nem hiba okozza, a visszajelzések nagyrészt a „ne változtass” irányába mutatnak. Bár ez nem olyan egyoldalú, mint a hibák esetében, de a közösség még mindig elég erősen támogatja ezt a véleményt: több mint 57%-uk szavazott arra, hogy ne változtassuk meg ezeket a változásokat. Ez egybeesik a jelenlegi álláspontunkkal is, miszerint nem teszünk túl sok lépést az egyensúly megváltoztatására a ciklus közepén. Mint ilyen, kerülni fogjuk az olyan egyensúlyi változtatásokat, amelyek nem a hibákkal kapcsolatosak, még akkor is, ha ez egy build, képesség vagy tárgy nagymértékű túlteljesítményét eredményezi.

Enyhe túlteljesítés egyensúlyozása

A nem bugokkal kapcsolatos, enyhén túlteljesítő dolgok esetében még kevésbé vágyunk arra, hogy változtatásokat lássunk rajtuk. Mivel elég nagy súlya van a változtatások mellőzésének, egyetértünk ezzel az állásponttal, és nem fogunk a ciklus közepén olyan egyensúlyi változtatásokat végrehajtani, amelyek nem a hibákkal kapcsolatosak, és csak azt eredményezik, hogy a készség, a build vagy a tárgy enyhén túlteljesít.

Ranglista visszaállítása a ciklus közepén

A Last Epoch ranglistáinak visszaállítására irányuló igény meglehetősen vegyes volt. Meglehetősen sokat vitatkoztunk erről, és a következő döntést hoztuk: Abban az esetben, ha olyan változtatást vagy hibajavítást adunk ki, amely egy tárgy, képesség vagy építmény túlteljesítését eredményezi, nem fogjuk visszaállítani a ranglistákat, ehelyett azonban információt adunk az eredményhez, hogy jelezzük, mikor történt. Ennek célja, hogy az információ elérhetővé váljon az olyan eredmények azonosításához, amelyek olyan buildet használtak, amely azóta megváltozott.

Úgy döntöttünk, hogy az eredményen nem jelenik meg olyan jelölés vagy ikon, amely jelzi, hogy az egy túlteljesítő build volt, mivel nem akartuk, hogy ezek „szégyenfoltként” jelenjenek meg. Úgy éreztük, hogy ez a legjobb módja annak, hogy a versengő játékosok továbbra is versenyezzenek a ranglistán, anélkül, hogy elvennénk a kedvüket a buildjeikhez, még ha azok túl is teljesítettek.

Részleges ranglista visszaállítás

Bár a fenti válasz is foglalkozik ezzel a kérdéssel, a következetesség kedvéért itt szeretnénk megmutatni az összes szavazat eredményét.

Értesítések nyilvános hozzászólásokon keresztül

Úgy tűnik, hogy szinte mindenki egyetért azzal, hogy a Last Epoch az egyensúlyát megváltoztató, közelgő hibajavításokról vagy változtatásokról szóló értesítések fogadása nagyon erős vágy. Teljesen egyetértünk ezzel, és megpróbálunk több előzetes értesítést adni, amikor ezek a változások jönnek.
Bár ezzel együtt továbbra is fenntartjuk a jogot, hogy ne adjunk tájékoztatást a közelgő változásról, ha ugyanis ezt tennénk, a játékosok elkapkodnák az előnyöket, ami súlyos problémákat okozna. Abban az esetben sem lesz előzetes értesítés, ha a javítást majdnem olyan gyorsan kiadhatnánk, mint az értesítést, hogy javítás érkezik.

Tehát ezeknél a változásoknál, ha úgy érezzük, hogy teljes körűen kiadhatjuk az információt a változásról, akkor ezt fogjuk tenni. Ellenkező esetben megpróbálhatunk homályosabbak lenni (mint például az Infernal Shade végtelen sebzés hiba esetében), hogy korlátozzuk annak hatását a változtatás előtt, vagy teljesen visszatartjuk, ha olyan dologról van szó, ami rendszeresen összeomlasztja a szervereket, amikor kihasználják, hogy minimalizáljuk a hatását, amíg nem tudjuk kijavítani.

Következtetés

A közösséggel folytatott diskurzusnak ez a fordulója néhány nagyszerű változást eredményezett az álláspontjainkban, amelyekkel nagyon elégedettek vagyunk. A két nagy változás a következő:
A ciklus közepén olyan hibák javításait fogjuk kiadni, amelyek egy tárgy, képesség vagy építmény nagymértékű túlteljesítését eredményezik.
Hozzáadjuk a ranglistához azt a funkciót, amely megmutatja, hogy egy adott patch, vagy időszak alatt történt egy bejegyzés.

Még egyszer szeretnénk megköszönni mindenkinek, hogy részt vett a szavazáson és időt szakított arra, hogy hallassa a hangját. A ti visszajelzéseitek segítségével tettük a Last Epochot olyan nagyszerűvé, amilyen, és csak a közösséggel való további együttműködés és a visszajelzések meghallgatása révén tudunk tovább fejlődni.

A következő alkalomig, az RNG legyen veletek, utazók!

Forrás:
Lastepoch.com

Kapcsolódó cikkek:

  • ba0214220c7ad8fc266227016c72ea55c6142668
    Frissül a Last Epoch! Van visszaút a halálból?
  • lastepoch_3b4e2ed213c30557749e90e6b1f5e5ab8622223a
    Last Epoch - Imperial Uprising: Frissítés atombombával
  • Last-Epoch-Review-5
    Last Epoch gyorstalpaló kezdőknek - MAGYARUL
  • tombs_background
    Last Epoch, Season 2: Minden tudnivaló magyarul
  • lastepoch_529bb8a92e9832d9289b51b6e840d630f8b909a7
    Last Epoch Season 2 Endgame Tier List és szavazás
  • ff0e8ca5bde9eca3874ca2764f0e6d312d383b49
    Íme a Last Epoch jövője!
Tags: ciklus Cycle Last Epoch szavazás változtatások

Continue Reading

Previous: Path of Exile: Március 26-án ér véget az Affliction Liga
Next: Diablo IV: Új időszámítás kezdődik, március 20-án mindent megtudhatsz

Legfrissebb

Diablo IV: Íme a Season 9 legmenőbb változtatása

Diablo IV: Íme a Season 9 legmenőbb változtatása

2025.07.28.
Boss Rush – Path of Exile 2 verseny

Boss Rush – Path of Exile 2 verseny

2025.07.28.
Eldőlt az ARPG-háború, semmi nem érhet a Diablo IV nyomába

Eldőlt az ARPG-háború, semmi nem érhet a Diablo IV nyomába

2025.07.28.
Kijavított rémálmok – Diablo IV Patch Notes 2.3.2

Kijavított rémálmok – Diablo IV Patch Notes 2.3.2

2025.07.26.
Last Epoch: Beneath Ancient Skies Trailer

Last Epoch: Beneath Ancient Skies Trailer

2025.07.26.
Most lesz veszélyes a Last Epoch a Diablo IV-re és a PoE 2-re?

Most lesz veszélyes a Last Epoch a Diablo IV-re és a PoE 2-re?

2025.07.26.
Diablo IV: Escalating Nightmares útmutató

Diablo IV: Escalating Nightmares útmutató

2025.07.26.
Nyári vásárt tart az Epic

Nyári vásárt tart az Epic

2025.07.24.
2024. március
hKscpsv
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« febr   ápr »

Legutóbbi hozzászólások

  1. Három éves lett a Diablo Immortal – nagyon berágtak a fődémonok szerzője cszcsaba2025.06.04.

    Frissítés: Ütős előzetesek kerültek a cikkbe, érdemes megnézni őket!

  2. Cat Quest – A legcukibb ARPG, amit valaha is láttál szerzője cszcsaba2025.03.31.

    Frissítés: A Gameplay videón látható rész után továbbmentem kicsit és az a helyzet, hogy bedurvul a játék. Keményen kell gearelni,…

  3. Elkezdődött a Diablo Immortal új korszaka – Sharval vadonjának titkai szerzője ccssaabbaa2025.03.25.

    teszt

  4. Diablo IV, Season 8: Apparition Incursions Tutorial szerzője csizmadiacsaba2025.03.25.

    Próba

  5. Elkezdődött a Diablo Immortal új korszaka – Sharval vadonjának titkai szerzője csizmadiacsaba2025.03.25.

    Tesztkomment

Rhykker

Wudijo

Raxxanterax

Talkative Tri

Leggyakoribb címkék

bejelentés (20) Belial's Return (20) bemutató (49) Beta (21) Blizzard (49) build (22) Diablo (26) Diablo II (57) Diablo II: Resurrected (103) Diablo III (130) Diablo III Seasons (19) Diablo Immortal (138) Diablo IV (441) Early Access (22) fontos (248) gameplay (46) KiberMa (29) képgaléria (43) Ladder (22) Last Epoch (46) launch (28) Let's Level UP (28) megjelenés (33) Patch (36) Patch Notes (42) Path of Exile (78) Path of Exile 2 (80) Press Kit (33) PTR (49) Rogue (20) Season (21) Season 2 (28) Season 3 (28) Season 5 (21) Season 8 (28) Shop (22) Spiritborn (21) Steam (21) stream (25) top (163) Trailer (157) Tutorial (28) Undecember (23) Vessel of Hatred (45) vezető (138)

Ez is érdekelhet

Diablo IV: Íme a Season 9 legmenőbb változtatása
  • Tutorial

Diablo IV: Íme a Season 9 legmenőbb változtatása

2025.07.28.
Boss Rush – Path of Exile 2 verseny
  • Hírek

Boss Rush – Path of Exile 2 verseny

2025.07.28.
Eldőlt az ARPG-háború, semmi nem érhet a Diablo IV nyomába
  • Hírek

Eldőlt az ARPG-háború, semmi nem érhet a Diablo IV nyomába

2025.07.28.
Kijavított rémálmok – Diablo IV Patch Notes 2.3.2
  • Patch és Hotfix

Kijavított rémálmok – Diablo IV Patch Notes 2.3.2

2025.07.26.

Mi is ez az oldal?

Az inventory.hu egy 2024 januárjában indult Blog. Egy kicsit ugyan túltoltam és portálosra sikerült, de mégiscsak az én stílusomat fogja magán viselni előbb-utóbb. Lesznek persze hírek, meg mindenféle fordítások, de szándékom szerint sokkal több lesz a véleménycikk és a saját audio-vizuális tartalom, mint az archívumban (ami nagyjából a HH oldalára írt cikkeimből állt össze).

CsZCsaba

Inventory

Maradj egy kicsit és figyelj!

Az Izometrikus Hack&Slash ARPG játékok világa

Copyright

Tudom, hogy a szerzői jogot kb. mindenki telibesz*rja… Úgyhogy írhatnék én ide mindenféle jogi f*szságot, az totál értelmetlen lenne. Mielőtt lelopsz innen valamit, azt gondold végig, hogy ebben az oldalban mennyi meló van. Nem egy, nem két olyan cikk van itt, amivel napokat, akár heteket is dolgoztam. Azzal segíted a munkámat, hogy nem lemásolod a cikket, hanem az url-re hivatkozol.

Köszi előre is: CsZCsaba

  • Rólunk
  • Impresszum
  • Cikklista
  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube
Copyright © All rights reserved. | DarkNews by AF themes.