
Örömmel jelenthetem, hogy a Last Epoch túlélte a legnehezebb időszakát és ha nem is szárnyalnak a Season 2 játékosszámai, de az mindenképpen elmondható, hogy az Eleveth Hour Games felállította a padlóról a játékot. Az április közepén elstarolt második ciklus nemcsak népszerű lett, de viszonylag sokáig ki is tartott, mert csak az elmúlt napokban esett be a napi peak user szám 10 ezer alá. Most már csak az kéne, hogy a folyamatos frissítést fenn tudják tartani és ne kelljen újabb fél évet várni a következő seasonra…
Nos, a következő ciklusról még semmit nem tudunk, de a folyamatos frissítés már megvan, ugyanis folyamatosan érkeznek a különböző javítócsomagok és szép lassan eljutott a Last Epoch egy fontos mérföldkőhöz, a motor frissítéséhez. Spoiler: nem is sikerült megugrani elsőre.
Nemrég kiadták ugyanis az 1.2.6 verziószámú frissítést, amely a játékmotor Unity 6-ra történő frissítését tartalmazta, de több gondot is okozott és emiatt vissza is vonták, ami valószínűleg a kisebbik rossz megoldás volt ebben a helyzetben. Nem kétséges, hogy ez a frissítés előbb-utóbb végbemegy, úgyhogy pár dolognak utána is jártam, hogy mit jelenthet számunkra a Unity 6.
Az EHG szerint a játékosokat nem érinti a dolog, de valójában ők maguk is leírták, hogy a fejlesztés optimalizálása miatt van szükség az átállásra – vagyis megoldódhat a játék egyik legnagyobb problémája, a lassú frissítés. A Unity 6 fejlesztői ezt írják a motorról: „A Unity 6-tal gyorsabb renderelés, fejlett világítási opciók, zökkenőmentes többjátékos munkafolyamatok, továbbfejlesztett AI-képességek és jobb támogatás a mobil webes futtatási környezetekhez állnak rendelkezésre.” Akit további technikai részletek érdekelnek, a Unity oldalán ide kattintva talál egy összefoglaló bemutatót.
Most nézzük meg az EHG első próbálkozását az átállásra, az 1.2.6 Patch és az azt követő Hotfixek fordítása következik!
Last Epoch Patch Notes 1.2.6
- A motor Unity 6 verzióra frissült
- A motor frissítése fejlesztési célokat szolgál, és nem várható, hogy észrevehető változások lesznek. Ha bármilyen hibát vagy problémát tapasztalsz, kérjük, továbbra is használd a játékon belüli hibajelentő funkciót.
- Néhány játékos arról számolt be, hogy a frissítés után a Loot Filterek nem működnek. Ha a vártnál több loot jelenik meg, kérjük, ellenőrizd, hogy a Loot Filter be van-e állítva a beállításokban.
- Néhány játékos LE-51 hibát jelentett bejelentkezéskor. A csapat tud a problémáról, és jelenleg vizsgálja.
- Lehetséges megoldás: A bejelentkezési képernyőn válaszd az Offline játék lehetőséget, hogy elérhesd a karakterválasztó képernyőt. Itt a bal felső sarokban válaszd az Online játék lehetőséget.
Last Epoch Hotfix 1.2.6.1
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Loot Filterek nem voltak megfelelően beállítva a kliens újraindításakor.
- Javítottunk egy problémát, amely miatt online módban a Risen Lake betöltése kapcsolat megszakadásához vezetett.
- Javítottunk egy problémát, amely miatt Apophis megjelenhetett az arénákban.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Puncture közvetett varázslatai helytelenül hatottak a Stay of Execution másodpercenkénti sebzésére, ami miatt a sebzés végtelenül növekedett, anélkül, hogy visszaállt volna.
Ismert problémák
- A karakterválasztás megnyitásakor az első karakter nem mindig jeleníti meg a felszerelt tárgyait.
- Továbbra is vizsgáljuk azokat a rendszerleállásokat, amelyek egyes játékosoknál bizonyos Monolith Echoes-ok, például a „Lost Catacombs” kiválasztásakor jelentkeznek.
Ehhez a javításhoz kliensfrissítés szükséges. Ha a frissítés nem jelenik meg a Steam-ben, próbáld meg teljesen bezárni a Steam-et, majd indítsd újra.
Last Epoch Hotfix 1.2.5.2 | Visszavontuk az 1.2.6-os verziót
A javítás tartalmát érintő telepítési probléma miatt a javítást egy későbbi időpontban, a probléma megoldása után fogjuk újra kiadni.
A legjobb élmény érdekében kérjük, frissítsd a kliensed a lehető leghamarabb.