Skip to content
2025.06.20.
  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

INVENTORY

Maradj egy kicsit és figyelj!

Connect with Us

  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

About Us

AF themes

We mainly focus on quality code and elegant design with incredible support. Our WordPress themes and plugins empower you to create an elegant, professional and easy to maintain website in no time at all.

Connect with Us

  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

Címkék

bejelentés Belial's Return bemutató Beta Blizzard build Diablo Diablo II Diablo II: Resurrected Diablo III Diablo III Seasons Diablo Immortal Diablo IV Early Access fontos gameplay KiberMa képgaléria Ladder Last Epoch launch Let's Level UP megjelenés Patch Patch Notes Path of Exile Path of Exile 2 Press Kit PTR Season Season 2 Season 3 Season 5 Season 8 Shop Spiritborn Steam stream top Trailer Tutorial Undecember Vessel of Hatred vezető Wudijo

Kategóriák

  • Bemutató
  • Blog
  • Build
  • Gameplay
  • Gyereksarok
  • Háttér
  • Hírek
  • Interjúk
  • Képgalériák
  • Leak
  • Let's Level Up
  • Lore
  • Movie
  • Patch és Hotfix
  • Poén
  • Shorts
  • Stream
  • Trailer
  • Tutorial
  • Unboxing
  • Webshop
  • Youtube
  • iNFO
    • Hírek
    • Leak
    • Interjúk
  • Kódex
    • Háttér
    • Lore
    • Tutorial
    • Build
    • Patch és Hotfix
    • Patch Notes
      • Diablo III (HUN)
      • Diablo IV (ENG)
      • Diablo Immortal (ENG)
      • Grim Dawn (ENG)
      • Last Epoch (ENG)
      • Path of Exile (ENG)
      • Titan Quest (ENG)
      • Torchlight III (ENG)
      • Undecember (ENG)
      • Wolcen (ENG)
  • Bemutató
  • Videó
    • Gameplay
    • Stream
    • Trailer
    • Movie
    • Shorts
    • Poén
    • Unboxing
  • Képgalériák
  • Játékok
    • #-A-B
      • Assassin’s Creed: Valhalla
      • Blizzard Arcade Collection
      • Borderlands 3
    • C-D-E
      • Call of Duty Vanguard
      • Crash Bandicoot 4
      • Cyberpunk 2077
      • Cuphead
      • D3 Reflection
      • D4 Reflection
      • Demon’s Souls
      • Diablo I
      • Diablo II
      • Diablo II: Resurrected
      • Diablo III
      • Diablo IV
      • Diablo Immortal
      • Doom Eternal
    • F-G-H
      • Fall Guys
      • Ghost of Tsushima
      • God of War Ragnarök
      • Grim Dawn
      • GTA V
      • Hades
    • I-J-K
    • L-M-N
      • Last Epoch
      • Lost Ark
      • Mafia
      • Mario + Rabbids: Sparks of Hope
      • Mass Effect
      • Nier: Automata
    • O-P-Q
      • Path of Exile
      • Path of Exile 2
    • R-S-T
      • Return to Monkey Island
      • Resident Evil Village
      • Rocket League
      • Rush Royale
      • Star Wars Battlefront II
      • Star Wars Jedi: Fallen Order
      • Stumble Guys
      • The Division
      • The Incredible Adventures of Van Helsing
      • The Last of Us Part II
      • The Outer Worlds
      • The Slormancer
      • Tiny Tina’s Wonderlands
      • Titan Quest
      • Titan Quest II
      • Torchlight III
    • U-V-W
      • Undecember
      • V Rising
      • Warcraft III: Reforged
      • Warhammer: Chaosbane
      • Watch Dogs: Legion
      • Wolcen: Lords of Mayhem
    • X-Y-Z
  • Dosszié
    • Diablo IV Seasonok
    • Diablo IV Cosmetics
    • Diablo III Seasonok
    • D2R Ladder Seasonok
    • A D2R bejelentése
    • Last Epoch Tutorial
    • Path of Exile Cosmetics
    • Path of Exile Ligák
    • Path of Exile 2 Build Showcase
  • Gyereksarok
  • Blog
  • Webshop
  • Belépés
Youtube
  • Home
  • 2024
  • október
  • 17
  • Diablo IV: Az Undercity még jobb lesz, a Realmwalker begyorsul – érkezik a nagyjavítás javítása
  • Patch és Hotfix

Diablo IV: Az Undercity még jobb lesz, a Realmwalker begyorsul – érkezik a nagyjavítás javítása

A Vessel of Hatred kaotikus indulása után helyreállni látszik a rend, jön a finomhangolás
cszcsaba 2024.10.17.
Megosztás:

Loading

Egyre nagyobb sebességre kapcsol a Diablo IV hatodik évada, rengeteg játékos tért vissza, szépszámmal vásárolták meg a Vessel of Hatred kiegészítőt és egyre többen tudnak már játszani is. A tartalmi frissítések jól sikerültek, az új nehézségi rendszer lényegesen kidolgozottabb hatást kelt, mint a korábbi és a kiegészítő tartalmai is jól beépültek az alapjátékba. Összességében elmondható, hogy egy kifejezetten jól sikerült kiegészítés a Vessel of Hatred és – bár ez nyilván egy szubjektív vélemény – vastagon megéri a bele fektetett pénzt.

Inventory.hu a Facebookon!

Kattints a linkre és kövesd az INVENTORY.hu - Gamer Blog folyamatosan frissülő Facebook oldalt! Az inventory.hu cikkeit kivétel nélkül megtalálod és még amit csak a Facebookon osztani lehet! Óvatosan a kommentekkel jeligével!

Diablo Facebook csoport

Csatlakozz a legnagyobb magyar Diablós Facebook csoporthoz és csevegj a társakkal! De vigyázz! A csoportot moderáljuk és a Meta algoritmusai is aktívak benne, így a toxicmentes környezet garantált. Kattints ide a belépéshez!

ARPG Facebook csoport

Csatlakozz ARPG Facebook csoportunkhoz, ahol a műfaj összes játékának rajongói gyűlnek. Az Inventory "Játékok" menüjének teljes kínálata előjön a moderált csoportban... és még sok minden más. Lépj be ide kattintva!

Inventory.hu az X-en!

Az Inventoryt már az X-en is követheted. Kattints ide és "follow"!

Inventory Youtube

Az Inventory.hu (szerkesztőjének) YT csatornája. Kattints ide a Feliratkozáshoz!

Inventory TikTok

Az Inventory.hu (szerkesztőjének) TikTok csatornája. Kattints ide a követéshez!

Az a félelem, hogy a szerverek nem fogják bírni a terhelést, hamisnak bizonyult, de a játékban számos stabilitási hiba került a felszínre és a konzolosoknak finoman szólva sem indult simán a season. Ez nyilván magyarázható azzal, hogy a számos változtatás miatt egy szinte teljesen új játékot kaptunk a Season 6 elindulásakor és persze magyarázható azzal is, hogy a PTR teszt során a Vessel of Hatred tartalmi elemei kimaradtak és ezeket „élesben” teszteljük éppen.

Nem volt egyszerű az első hét… A Microsoft (valószínűleg ők állnak a háttérben) azonban a sz*rt is kihajtja a Diablo IV fejlesztőiből, így folyamatosan heroikus a küzdelmet vívnak a hibák áradatával és a start utáni első napokban sztahanovista tempót diktáltak a javításokkal: 6 Patch és 4 Hotfix a mérlegük. Meg is látszik a munkájuk: a játék egyre stabilabb és egyre inkább lehet koncentrálni a játékélményre, bár azért még van tennivaló bőven.

Márpedig a játékélmény kurvajó! Az ember fia észre se veszi és órákat tud eltölteni a világban. Élvezetes, új tartalmak, helyükre került régiek és végre egy kis kihívás. Nekem speciel a buildek továbbra is átláthatatlanok (ezért másolok például) és a végtelen szintezhetőséget meg az aukciós házat is hiányolom, de ez is szubjektív. A magam részéről azt tudom mondani, hogy a játék pont most lett/lesz olyan, amilyennek lennie kell. A fejlesztők pedig az első hét rohamtempója után egyre több időt tudnak szánni a Diablo IV új és régi-új tartalmainak finomhangolására.

Úgyhogy a sok hibajavítás után a 2.0.3-as Patch-ben már a játék frissítései is komoly szerepet kapnak, de a legnagyobb részét még mindig a Bugfix fejezet teszi ki. Mivel a javítási jegyzék minden fejezete az előző Patch javításokkal ellentétben ezúttal követhető és érthető, magam is ezt a tagolást fogom használni a magyar változatban: az első három fejezetet (frissítés, balansz, egyebek) a lehető legkörültekintőbb fordításban kapjátok meg, a negyedik, hibajavításos listát pedig megoldja az AI – átbogarászom rendesen, de nem görcsölök nagyon a magyar megfelelőkön. Ezúttal sem szelektálok, mindent belerakok, ami az eredeti változatban is szerepel.

Át is adom a Blizzard fejlesztőinek a szót, íme a Diablo IV október 17-én élesedő 2.0.3 (build #58786) javítási jegyzéke, a Patch Notes magyar változata:

 

Játék frissítések

 

Felhasználói felület és felhasználói élmény

  • A rúnák készítéséről szóló értesítés mostantól a használt rúnák helyett azt mutatja, hogy mit készítenek.
  • Az ékszerésznél a véletlenszerű rúnák készítéséhez használt receptek mostantól tartalmazzák, hogy az egyes receptekhez milyen rúnák szükségesek.
  • A foglalatokban lévő rúnák és drágakövek cseréjének eszköztárában mostantól „swap” helyett „socket” van, amikor ebben a kontextusban van.
  • A rúnák és rúnaszavak eszköztárai frissültek, hogy jobban leírják a hatásukat.
  • A Masterwork tooltip mostantól jelzi, hogy a tárgyat kétszer kell edzeni (tempering), mielőtt mestermunkázni (masterworking) lehetne.
  • A Craft-anyagok különböző eszköztárai és ikonjai frissültek a jobb olvashatóság érdekében.
  • Az Infernal Hordes és Kurast Undercity mostantól a Party Finder menüben a tevékenységek legfelső szintjén lesz, olyan tevékenységek mellett, mint a Pit és a Dark Citadel.
  • A Glyph foglalat ikonja kiigazításra került, hogy vizuálisan jobban megkülönböztethető legyen a Paragon táblában.
  • A Nem fizikai sebzés statot eltávolítottuk a karakterstatisztikák-ablakból.

Fejlesztői megjegyzés: A Nem fizikai sebzés stat az összes benne szereplő elem külön felsorolt statisztikáiból áll, mint például a Tűz sebzés. Ez a stat is helytelenül önálló bejegyzésként szerepelt, és eltávolításra került. Az egyes elemekre gyakorolt hatása nem változott.

  • A sebzésszámok mostantól rövidítettek.
      • Például a 10000 sebzés mostantól 10k sebzésként jelenik meg.
  • Új Nahantu-témájú betöltőképernyők jelennek meg mostantól a játékban.

 

Kurast Undercity

Fejlesztői megjegyzés: Ezeknek a frissítéseknek az a céljuk, hogy javítsák a Kurast Undercityben a jutalmakat, miközben csökkentik a szintező játékosok szükségtelen nehézségeit.

  • Javultak a sikeres Kurast Undercity futamokért járó jutalmak.
      • Több véletlenszerű tárgy fog esni.
      • Mostantól legalább 1 Legendás tárgy garantáltan kiesik.
      • Az arany-drop megduplázódott.
  • Az extra életerő affixszel rendelkező minionok többé nem fognak spawnolni.
  • A főnökök (Boss) és a nagyobb fertőzött szörnyek (Greater Afflicted Monsters) életereje csökkent, hogy közelebb legyenek a hasonló dungeon-tartalmakhoz.
  • Az fertőzött szuper elitek (afflicted super Elites) és a fertőzött elitek (afflicted regular Elites) megjelenési gyakoriságát kissé módosítottuk.
  • A Spirit Beacon harc során előbukkanó normál szörnyek számát kissé csökkentettük a cél egyértelműbbé tétele érdekében.
  • Időzítő módosítások
      • Az alapfutam indulási ideje – adomány (Tribute) nélkül – 100 másodpercről 120 másodpercre nőtt.
      • A fertőzött elitek (afflicted regular Elites) megölése mostantól 10 másodperces időbónuszt eredményez, az eddigi 8 helyett.
      • A fertőzött szuper-Elitek (afflicted super Elites) megölése mostantól 15 másodperces időbónuszt eredményez, az eddigi 14 helyett.
  • A Tribute of Titans mostantól nemcsak a főnököktől esik.
  • Megnöveltük a ritka (Rare) Tribute-ok drop-arányát az egész játékban, de a többi ritkaságot ez nem érinti.

 

Season of Hatred Rising

  • A következő változtatásokat vezettük be a Realmwalker eseményhez:
      • A Realmwalker többé nem csökkenti a szörny-idézéseket, ha csak egy személy követi.
      • Az egyszerre megengedett maximális szörny-idézések száma 20-ra nőtt a korábbi 15-ről.
      • A Realmwalker alap mozgási sebessége körülbelül 15%-kal megnőtt.
      • Minden alkalommal, amikor megölsz egy hullám Bloodbound Guardians-t, a Realmwalker mozgási sebessége 10%-kal nő. Például: Ha mind a 3 hullámnyi Bloodbound Guardians-t megölöd, a Realmwalker 30%-kal gyorsabban mozog, a 15%-os alapnövekedésen felül.
  • A Realmwalker mostantól alacsony eséllyel megidézhet egy kincses goblint.
  • Nahantuban eltávolítottunk 1 Hatred Spire-t a szezonális esemény rituális fázisából. Az alapjáték régióiban azonban továbbra is három Hatred Spire fog spawnolni.
  • Eltávolítottuk a Hatred Rising ikonját a térképről. A játékosok mostantól az esemény ikonján keresztül találják meg a Realmwalkert.
  • Különböző egyéb változtatások, hogy az esemény gyorsabban haladjon.

 

Egyensúlyi frissítések

 

Sorcerer

  • Az Overheating Aspect mostantól az Incinerate Skill rangjaival skálázódik.
  • A Charged Flash Aspect mostantól a Charged Bolts Skill rangjaival skálázódik.

 

Mythic Unique tárgyak

Doombringer

  • Az All Stats 114-ről 160-ra nőtt.

Shattered Vow

  • A Life 444-ről 1200-ra nőtt.

The Grandfather

  • A Life 662-ről 1800-ra nőtt.
  • Az All Stats 150-ről 220-ra nőtt.

Shroud of False Death

  • A Life 222-ről 800-ra nőtt.
  • Az All Stats 111-ről 160-ra nőtt.

Nesekem, the Herald

  • A Life 464-ről 1200-ra nőtt.

Harlequin Crest

  • A Life 465-ről 800-ra nőtt.

Andariel’s Visage

  • Az All Stats 77-ről 110-re nőtt.

 

Tempering

A Legendás Elemental Surge Tempering affix minimális sebzési értéke 300-ról 900 sebzésre emelkedett. A maximális értékek változatlanok maradtak.

 

Egyéb

  • Új grafikai lehetőségek kerültek hozzáadásra
      • Chromatic Aberration kapcsoló
      • Ultra beállítás a Ray Tracing tükröződésekhez
  • Megnöveltük a Sötét Fellegvár heti jutalomcsomagjából származó Scrolls of Restoration tekercsek számát. Korábban a jutalom 1-2 volt minden Torment nehézségi szinten, most:
      • Torment I: 1-2
      • Torment II: 2
      • Torment III: 2-3
      • Torment IV: 3
  • A következő tárgyak nem voltak elérhetők a 2.0.2-es javítás során, és most már a 2.0.3-as javítással engedélyezve vannak:
      • The Aspect of the Agile Wolf
      • Azurewrath
      • Frostburn
      • Shroud of False Death
  • Új suttogás-feladatot vezettek be egy Dark Citadel szárny befejezéséhez.
  • Egy új mount trófea került be a játékba a 300-as paragon elérésének jutalmaként.
  • A Super Elite szörnyek mostantól még több zsákmányt dobnak.
      • Előző: A Super Elite 1-2-szer annyit dob, mint az elit.
      • Most: A Super Elite 3-szor annyit dob, mint az elit.
  • A Waller affixszel rendelkező Elite szörnyek mostantól kevesebb falat castolnak, és a falak mostantól 3 másodpercig tartanak, az eddigi 5 másodperchez képest.
  • Csökkentették a Barrier mennyiségét, amit Varshan további szörnyek megidézésekor és a kúphullám-támadása során kap.

 

Hibajavítások

 

Hozzáférhetőség

  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a PlayStation™ 4 képernyőolvasójának hangja torz volt.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a képernyőolvasó nem működött a zsoldosok menü megerősítés lapján belül.

 

Season of Hatred Rising

  • Kijavítottunk egy hibát, amikor a Zakarum Remnantsból származó Tier 3 hírnévjutalom rossz típusú tárgyat adott.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Zakarum Remnants 7. szintű hírnévjutalma Sigil Powdert adott Artificer’s Stones helyett.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Slight Challenge Objective teljesítése után Favort kaphattatok, mielőtt a Szezonutazás 3. fejezete feloldásra került volna.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Seething Opal felhasználása mindig garantálta az első megölt szörnyből származó dropot, ahelyett, hogy csak az első alkalommal garantálta volna a dropot, amikor a Seething Opalt elfogyasztották.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor egy tárgy elpusztítása közvetlenül egy Seething Opal elfogyasztása után azonnal eltávolította a buffot.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Realmwalker találkozás során megidézett Bloodbound Guardians a főnök legyőzése után is sebezhetett.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Bloodbound Guardians teljes hullámának megölése után nem idéződtek további szörnyek.

 

Sötét Fellegvár

  • Javítottunk különböző problémákat, amikor a Sötét Fellegvárban nem jelentek meg megfelelően a tooltipek és a térkép ikonok.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a karakterek láthatatlanná válhattak, ha kitértek (Evade), miközben a Faeroc-szörnyek a levegőben voltak.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor több Counterspell Elite is létezhetett egyszerre.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Sötét Fellegvárban kiesett, de fel nem vett kozmetikai tárgyak nem kerültek a Stash kihagyott felszerelés fülére.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Sötét Fellegvárban a városportál használata a játékost az Ancient Nexus helyett az általa preferált városba vitte vissza.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a játékos a Sötét Fellegvárba léphetett anélkül, hogy befejezte volna a Crater of Lost Souls küldetést.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Gorshak által dobott Lélekbombák vizuális effektjei nem követték a játékost, miután az olyan mozgási képességet használt, mint a Dash vagy a Leap.

Fejlesztői megjegyzés: A Soul Bomb robbanás effektjei a játékos alatt sötét és piros körökként jelennek meg a találkozás során.

  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Ward Stone megszerzésére irányuló cél nem frissült megfelelően, ha egy Soul Siphon töltődött fel, egy Ward Stone cipelésekor.
  • Kijavítottuk azt a problémát, amikor a játékosok a Citdael szárnyban ragadtak, amikor Hurstt és Vorshok főnökök is a Realm of Oblivionban voltak. Mostantól egy Teleporter Elite fog spawnolni a szándéknak megfelelően, amit aztán meg lehet ölni, hogy elszállítson a Realm of Oblivionba.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Halál Debuff ikonja és a Szifon szimbólum ikonja átfedte egymást, amikor a Realm of Oblivionban voltatok.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy ha a Gorshakkal való találkozás során egy Ward Stone-nal utazol a Realm Guardiansba, akkor a Realm Guardians nem tudott spawnolni.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy a játékos azonnal teleportálódott a Seething Realmból, ha Gorshak meghalt, miközben a játékos a Realm of Oblivionban volt.
  • Kijavítottuk azt a problémát, amikor a játékos egy immunitási effektet – például a Blood Mist – használ és Zagraal a Soul Entanglement kendőt használja, a játékos 1 életponton ragadt.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor Kubal a Boss arénán kívülről is sérülhetett.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor Kubal túl gyors legyőzése megakadályozhatta a továbblépést.
  • Javítottunk több különböző vizuális problémát a Dark Citadel kozmetikai jutalmaival kapcsolatban.

 

Kurast Undercity

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az időlimitet úgy lehetett kikerülni, hogy az időzítő lejártakor a következő szintre teleportáltunk.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a haladásjelző nem a csatorna befejezéséhez szükséges időt mutatta, amikor új emeletre teleportáltunk.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a mozgatás nem törölte a szintek közötti teleportálást.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Flesh Culivator-ok nem üldözték a játékost.
  • Több olyan esetet is javítottak, amikor bizonyos UI-elemek nem voltak használhatatlannak jelezve, ha a játékosnak nem volt elég anyaga.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a játékosok elkerülhették a sérülést a Longtooth találkozás Vortex része alatt.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor az Undercity Trailblazer achievementet nem lehetett a várt módon megszerezni.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a struktúrák lerombolása elit szörny helyett kissé fertőzött ellenségeket (Lesser Afflicted Enemies) hozhatott létre.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a szörnyek beléphettek a biztonságos területre az Undercity Zigguratban.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a főnöki szobába vezető portál-channeling közbeni halál megakadályozhatta a továbblépést.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor az Attunement ládák azonos zsákmányt adtak a parti minden tagjának.

Fejlesztői megjegyzés: A szándék az, hogy az azonos minőségű, egyedi zsákmányt jutalmazzák, nem pedig az azonos zsákmányt.

  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a sikeres futamokért járó jutalom a tervezettnél alacsonyabb minőségű zsákmányt jelentett.

 

Rúnák

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Que rúna túlcsordulási hatása nem befolyásolta a Druida Earthen Bulwark időtartamát.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Qax rúna buffja váratlanul elveszhetett.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a következő képességeket a rúna hatása alapképességként hívta elő, mindenféle fejlesztés nélkül, amikor a képességet fejlesztették.
      • Rogue – Ner rúna: Concealment
      • Druida – Que rúna: Earthen Bulwark
      • Barbár – Ohm rúna: Warcry

Fejlesztői megjegyzés: A rúnák hatásai úgy számítanak, mintha a játékos idézte volna meg őket. Azon osztályok esetében, amelyekben a képesség nem honos, ez a képesség alapváltozataként idéződik. Azon osztályok esetében, amelyek megtanulhatják a képességet, alkalmazhatnak rá képességrangokat és fejlesztéseket, a rúna hatásával megidézett képesség a képesség fejlesztett változatát fogja megidézni.

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Yom Rúna eszköztára pontatlan volt.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az eszköztippek nem megfelelően közölték a túlcsordulási hatások működését.

 

Zsoldosok

  • Kijavítottunk egy hibát, amikor a Bástya képességnek hosszabb volt az időtartama, mint amit az eszköztip mutatott.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a zsoldosok megtámadhatták a városban a vérrel megjelölt (Bloodmarked) játékosokat.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Wire Trap képesség nem járult hozzá a főnökök megtántorodásához.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Raheir Rapport Cache-ek nem mindig dobtak le legendás tárgyat.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a zsoldosok nem tudtak megülni egy lovat, ha a játékos meghalt, miközben felült.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a buff ikonok a zsoldosok feje felett jelentek meg.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a zsoldosok képzettségfája nem megfelelően jelent meg 16:10-es képarányban.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor Raheir passzív páncél- és ellenállási bónuszai eltávolításra kerültek, amikor felszállt, de nem kerültek vissza megfelelően, amikor leszállt a lóról.

 

Infernal Hordes és Stronghold

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Infernal Horde hullámok lassabban spawnoltak a Torment I-ben és II-ben, mint a Torment III-ban és IV-ben.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor bizonyos tárgyak, amelyeknek gyakrabban kellett volna dropolniuk az Infernal Hordákból, nem így történt.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Chakhir Strongholdban az ellenségek erősebbek voltak a tervezettnél.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Nahantu alapú erődök teljesítéséért első alkalommal járó jutalmakat többször is megszerezhette, ha a Malnok erődöt nem teljesítette.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a főnök eltűnhetett a Kichuk erődítményben.

 

Dungeon-ok és a The Pit

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Seaside Descent Dungeonban a fejlődés megakadhatott, ha a kapunyitás aktiválása előtt több szörnyet öltünk meg.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Vesicator ellenségeket bizonyos körülmények között nem lehetett célba venni a Hallowed Stonesban.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Betrayed Tomb Dungeonban a főnöki harc visszaállhatott, ha a játékos az aréna bejárata körül mozog.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a játékosok elakadhattak, ha eltávolították őket a csoportból, miközben a Dungeonokba való be- és kilépés betöltő képernyőjén voltak.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Shoreside Shack Dungeon-t úgy lehetett befejezni, hogy nem ölték meg az összes ellenséget benne.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor az ellenségek még a pincék kiürítése után is tovább szaporodtak.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Drifting Shade affix nem alkalmazott kábítást a Ruined Wild és a Iron Cenotaph Dungeons főnöki találkozásakor.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Blood Boiling affix gyakran nem működött megfelelően.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a 137-es és magasabb szinteken lévő Pit Bossoknak a tervezettnél kevesebb életerejük volt.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor bizonyos szörnyeknél helyőrző nevek jelentek meg.

 

Küldetések

  • Javítottunk különböző problémákat, amikor a küldetéscélok nem jelentek meg megfelelően.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a küldetés előrehaladása blokkolódhatott a „The Blind Eye” esetében, ha a jelenetet kihagytuk.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a „Claim a reward from the Tree of Whispers” célt azonnal be lehetett fejezni a „Deeds of the Champion” küldetés megkezdésekor.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Kurast Undercityben csak egy játékos kapta meg a célok teljesítéséért járó kreditet több küldetésért.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor Zarshala láthatatlanná válhatott a „Butchers of the North” küldetés során.
  • Kijavítottuk azt a hibát, hogy néhány ellenség nem támadta meg a játékost a „Pursuit of Justice” küldetés során.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a „Wayward Friendship” küldetésnél a haladás megakadhatott, mivel nem lehetett falusiakat gúnyolni.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Banshee szellem nem jelent meg a „The Keening Spirit” küldetés során.
  • Kijavítottuk azt a problémát, amikor a játékos a Corrupted Cavity pincében ragadhatott, ha túl sokáig várt odabent az „A Flickering Light” küldetés során.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy az „A Flickering Light” küldetés során alkalmazott debuff a küldetés befejezése után is fennmaradhatott.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a mérgező üstöket az „A Flickering Light” küldetés során nehéz volt eltalálni, különösen közelharci karakterek esetében.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy a The Beast nem tudott újraindulni, ha a játékos a „The Sacred Hunt” Spiritborn Class quest során a főnök második fázisa alatt halt meg.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy a „The Pit of the Artificer” küldetés befejezésekor nem adtak jutalmat.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a „The Deeds of a Champion” küldetésnél a Tenets of Depravity és a Slaying the Terror of Five Hills küldetés befejezéséhez duplikált küldetési cél volt.
  • Kijavítottuk azt a problémát, amikor a csoporttagok nem tudtak csatlakozni a találkozáshoz a pincében a „Living Memory” küldetés során.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Gea Kulban a világítás hirtelen megváltozott az „Enmity Rising” küldetés során.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Sötét Fellegvár bevezető küldetése a játékosnak a Torment nehézségi szintre való belépés előtt adódhatott.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Ah Bulan találkozás során szaporodó klónok lefagyhattak, és megakadályozhatták a továbblépést, ha alacsony életerőn álltak.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor Ah Bulan nem tudott a játékoshoz navigálni.
  • Javítottunk egy ritka problémát, amikor a Harbinger of Hatred megakadhatott, és megakadályozta a találkozás előrehaladását.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a partijátékban csak az a játékos aktiválta a „Fundament of Faith” küldetést, aki a beszélgetést kezdeményezte Ormusszal.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a küldetés előrehaladása blokkolódhatott a „Forgotten Gods” küldetés során, ha a csoport egy másik játékosa a Hesa Si-ben maradt, miközben a küldetés folytatódott.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Nangari Deathworker a „Thrust into the Dark” quest során megrekedhetett a ködfalban.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a játékos a „Way Out is Through” quest során egy elzárt területen respawnolhatott.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Ködfal a „All Good Things” küldetés során a csoport többi játékosának meghibásodhatott.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a „Perspective” küldetés során Neyrelle-lel való beszélgetés során a cutscene nem indult el a partiban lévő összes játékos számára.
  • Kijavítottunk egy problémát, ami miatt a csoportnak a „Perspective” küldetés során blokkolódhatott a küldetés előrehaladása, ha egyszerre több szoborral lépett kapcsolatba.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Vessel of Hatred kampányhoz kapcsolódó számos kihívás nem oldódott fel a várt módon.
  • Javítottunk egy problémát, amikor a „Sacred Hunt” Spiritborn osztályú küldetésnél blokkolódhatott a fejlődés.

 

Események

  • Javítottunk egy problémát, azon eseménynél, amikor egy Stalkernek kellene megjelennie, amikor a játékos megpróbál megmenteni valakit egy medvecsapdából, de a Stalker nem jelent meg, ami megakadályozhatta ennek az eseménynek a jövőbeli előfordulásait.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Lelkek és szellemek légiós eseménye véget ért, ha a Basinok elpusztultak a lelkek begyűjtése közben.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor bizonyos társas képességek, például a The Devourer vagy az Shadow Clone nem működtek megfelelően az Of Souls and Spirits légiós esemény alatt.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Mastery szintet nem lehetett befejezni az Impromptu Investigation eseményen, mert Subo nem hívta ki a gyilkosokat, ha az ellenségeket túl gyorsan ölték meg.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor bizonyos események – például a Blood Siphon – a tervezettnél több Super Elite-et keltettek.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Flayer lesből támadó események a tervezettnél ritkábban fordultak elő.

 

Játékmenet

Általános

  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a magasabb nehézségi szinteken a tervezettnél kevesebb automatikusan adott craft anyagot kaptunk.
  • Javítottunk egy problémát, amikor az Angelbreath nem esett le olyan gyakran, mint terveztük.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor egyes tárgyak csak a tervezettnél magasabb szinteken estek ki.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Blacksmith Cache a tervezettnél alacsonyabb minőségű felszerelést tartalmazott az alacsonyabb szintű karakterek számára.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Kincses goblinok és a The Butcher nem garantálták a legendás tárgyak eldobását az 1. szinten.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Revenge Paragon Glyph nem működött bizonyos helyzetekben, amikor Thorns sebzést okoztak.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a macska Mountok bizonyos körülmények között szabálytalanul mozogtak és viselkedtek.
  • Kijavítottunk egy problémát a The Shroud of False Death (A hamis halál leple) esetében, amelyben néhány passzívot meg kellett tanulni, mielőtt a hasznukat adták volna.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor Grindebor, the Harvester sokkal több sebzést okozott a tervezettnél.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor egyes tárgyakat nem lehetett felszerelni a szezonális migráció után.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor Echo of Lilith legyőzése nem adta meg a Resplendent Sparkot.

A fejlesztő megjegyzése: Azok a játékosok, akik már legyőzték Echo of Lilith-et ebben a szezonban, a bejelentkezés után hamarosan egy Resplendent Sparkkal lesznek jutalmazva, amint ez a javítás élesben lesz.

  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor Varshan a zsoldosok támadásából Barriert szerezhetett.

Barbarian

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Mighty Throw Pulse size temperált affixek nem jelentek meg a karakterstatisztika panelen.

Druid

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az aktív hollók korlátlan ideig fennmaradtak, miután a Stormcrow’s Aspectet lekapcsoltuk.
  • Javítottunk egy problémát, amikor a Stormcrow’s Aspect nem jelölte a Ravens-t természetképességként.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Nature’s Fury automatikus castolásai rúnaáldozatnak számítottak.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Nature’s Fury bónusz castolását nem jelölték megfelelően vérfarkas vagy vérmedve képességként, amikor Tempest Roar vagy Vasily’s Prayer Unique tárgyakat használtunk.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Agilis farkas aspektusának 4. foszlánytámadása nem a tervezett módon vágott bele az ellenségbe.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Chance for Storm Strike to Hit Twice affix a Greatstaff of the Crone boton nem lehetett Greater Affix.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Fierce Maul nem halmozódott a Maul Size affixekkel.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Perfect Storm Key passzív nem működött.
  • Kijavítottuk azt a hibát, hogy a Druids Raven aktív támadásának csak az első példánya okozott villámsebzést, amíg a Stormcrow affix fel volt szerelve.

Necromancer

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Shademist Aspect időnként nem osztott sebzést egy Miniontól, ha a Minion megidézése után volt felszerelve.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a gólem fejlesztésének megváltoztatása egy új területre való belépés előtt megakadályozhatta a jövőbeli gólemek spawnolását.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Black River’s Corpse Skill Ranks affix nem növekedett Greater Affixként vagy Masterworking révén.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Lidless Wall által keltett további csontviharok miatt az Aspect of Osseous gale megnövelt időtartamú aktív csontvihar nem okozott kárt.

Rogue

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Preparation nem nullázta vissza a Dance of Knives töltéseket.

Sorcerer

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Familiar varázslása az Elemental Constellation Aspect és a Sidhe’s Bindings használata közben mindig Fire Dagger-t varázsolt, függetlenül a Familiar várható elemétől.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Familiar időtartamának növelésére szolgáló temperáló affix nem működött megfelelően.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Familiar varázslása az Unstable Currents aktiválása közben nem váltott ki további varázslatokat.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Enlightenment stack-ek nem következetesen adódtak.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a szabad időtartamú hatások – például az edzésből származó hatások – nem működtek megfelelően.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Chance for Lightning Spear to deal double damage című temperálás-affix nem működött.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Chance for Teleport to Deal Double Damage affix nem működött.
  • Kijavítottunk egy hibát, ami miatt az Aspect of Tenuous agility hatás nem működött, amíg a városban voltatok.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Aspect of Exhilaration lehetővé tette a játékosnak, hogy újratöltés nélkül kitérjen (Evade).
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Charged Flash aspect nem alkalmazta az Enhanced Charged Bolts fejlesztés teljes előnyeit.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Energy Focus passzív nem generált gátat a maximális határértékig.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a társak – például a küldetéskövetők vagy zsoldosok – kiválthatták a varázshatásokat.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor bizonyos tartalmaknál egy vonal jelent meg, amikor a Ball Lightning-ot használtuk.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Deep Freeze a képernyő nagy része fehérré változtatta, amikor a Field of Giants területen használták.

Spiritborn

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Jacinth Shell egyedi ereje nem működött megfelelően együtt a töltést használó képességekkel.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Acceleration passzív nem működött az Attacks Reduce Evade’s Cooldown affixszel.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor nem károsító képességek fogyasztották az Accelerationt.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Soar granting Barrier affix nem nőtt Nagyobb affixként vagy Mestermunkával.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Scorn of the Earth Unique csizma nem a megfelelő mennyiségű bónusz sebzést adta a Soarhoz.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor Supremacy stack jöhetett létre az ultimate képességek automatikus hatására, például a Yom rúnából.
  • Kijavítottunk egy problémát, amely miatt a Spiritborn karaktereknél a Shard of Verathiel kieshetett.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Rod of Kepeleke fegyver miatt a Paybacknek nem volt újratöltési ideje, ha a Poised Upgrade nem volt kiválasztva.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Spiritborn Unique Item nem tudott leesni a Flayer Ambushes-ból.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Spiritborn megszakíthatta a kitérési animációt (Evade) a kitérés közepén.

Fejlesztői megjegyzés: A Spiritborn kitérése a beviteli módtól és a sebességtől függően a szokásosnál gyorsabban hathatott. Mostantól minden forgatókönyvben az Evade castolási sebessége normalizálódott.

 

Party Finder

  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor Kurast Undercity nem követelte meg a 15. szint kiválasztását.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Party Finder ablakban a legördülő menü aljára görgetve eltűnhetett a vezérlő kiemelése.
  • Javítottunk egy problémát, amikor a Gyorslista nem volt opció a következő tevékenységeknél
      • Légiós események
      • Realmwaker
      • Helltide tevékenységek
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a kontroller navigációja meghibásodott, miután megpróbáltak csatlakozni egy teljes csoporthoz.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Kurast Undercity és Infernal Hordes kiválasztása mindig megkövetelte a tevékenység bevezető küldetésének teljesítését.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Party Finder menü első megnyitásakor a leíró címkék nem működtek megfelelően.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Vessel of Hatred címke jelen volt a Party Finder menüben.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a vezérlő fókusza elveszhetett, miután csatlakozott egy csoporthoz a Party Finderen keresztül, ami hatással volt a kurzormozgatásra.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a keresés az Expansion legördülő menüpont használata után visszaállt Bármelyikre.

 

Felhasználói felület és felhasználói élmény

  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Pit Tier kiválasztásának tooltipje elavult információkat mutatott.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor az eszköztár nem jelezte, hogy a Torment nehézségek feloldják a Pit Mastery-t.
  • Kijavítottunk egy hibát, amely miatt a Kampány előrehaladása nem jelent meg helyesen a Bukott hősök csarnokában.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor több füstölő vizuális hatása a füstölő elhasználódása után is megmaradt.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a lehetséges affixek eszköztárai pontatlan információkat mutattak egy tárgy enchantolásakor.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Spree Killer szett tárgyai nem jelentek meg megfelelően a Spiritborn karaktereknél.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor az összes Greater Affixszel, a maximális edzésaffixekkel és a foglalattal ellátott tárgyak linkjei nem működtek a csevegésben.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Naplót nem lehetett újra megnyitni a megfelelő billentyűkapcsolattal, miután bezárták.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor több Glyphből származó bónusz nem jelent meg a karakter statisztikáiban, amikor a városban voltunk.
  • Javítottunk egy problémát, amikor a Flameweaver és Midwinter Dirk megjelenései nem jelentek meg a ruhatárban.
  • Javítottunk egy problémát, amikor a térképen a városnevek eltolt helyen jelentek meg, amikor a térképet egy Dungeonban nézegettük.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a kurzor lezárása opció nem működött.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Exceptionally Attuned Challenge nem jelenítette meg megfelelően az előrehaladási sávot.
  • Javítottunk egy olyan hibát, amikor kontrollerrel való játék közben a Purveyor of Curiosities vagy a Dark Citadel Vendorral való interakció során a kurzor a leltárba került, nem pedig az árus ablakába.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a kontroller kiemelése hiányzott, amikor a The Pit menüben a szintek között navigáltunk.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Vessel of Hatred kampány indításakor a kezdeti filmfelvételek nem jelenítették meg a Skip promptot.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a hiányzó Glyph-tapasztalatra vonatkozó figyelmeztetés jelent meg, amikor a Pit-futam során nem sikerült a mastery szint elsajátítása.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a vezérlő gombjai nem váltottak fület az istálló mester menüjében.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Exceptionally Attuned achievement nem mutatott előrehaladási sávot.

 

Egyéb

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Purveyor of Curiosities-től egy Mace megvásárlása egy Axe megszerzéséhez vezetett.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a háziállatokat megtámadhatták az ellenségek. A pokol legmélyebb bugyraiban sincs olyan hatalom, amely megvédhetne a gyors és brutális megtorlástól.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a játékos elakadhatott, ha megpróbálta elhagyni a játékot, miközben nehézséget váltott.
  • Javítottunk egy problémát, amikor az Urivar’s Shattered Face megjelenés felszerelése eltávolíthatta a karakter hajviseletét.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Necromancer különböző kétkezes fegyver megjelenései átvágták a játékos testét.
  • Kijavítottuk azt a problémát, amikor a Ash Knight’s Destrier Mount Armor használata során az összes Spur töltés egyszerre fogyhatott el.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor az Emote-ok nem játszódtak le a Battle Pass előnézetben.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Material Cache csomagok hosszú időn keresztül kis mennyiségben dobták ki az anyagokat. Mostantól gyorsabban, nagy halomban hullanak le.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor egyes felhasználók nem tudtak bekapcsolni bizonyos speciális grafikai opciókat.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Spiritborn osztály modellje hiányozhatott a főmenüből az első bejelentkezéskor.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor az Urivar’s Charred Sword kozmetikumot nem lehetett feloldani megjelenésként egy Spiritborn karakter számára.
  • Különböző teljesítmény, stabilitás, felhasználói felület, hang és vizuális javítások.
Forrás:
Blizzard News

Kapcsolódó cikkek:

  • seaso6_logo_diabloiv_5W0HT353FO9G1727475668597
    A Diablo IV eddigi legnagyobb frissítésével érkezik…
  • diabloiv_patchnotes_spiritborn
    Újabb Patch - A Diablo IV szinte minden eleméhez…
  • Spiritborn_Keyart_1920x1080
    Megszólalt a streamer, aki már játszott a Diablo IV…
  • 47026-new-reputation-for-march-of-the-goblins-diablo-4-season-7
    Diablo IV: Nyakunkon a felturbózott goblinok inváziója?
  • poe2_sekhemas_logo
    Path of Exile 2 Gyorstalpaló MAGYARUL
  • doom_TGILNIPRVCUY1743010956241
    Elstartolt a DOOM: The Dark Ages
Tags: Diablo IV fontos Patch 2.0.3 Patch Notes top vezető

Continue Reading

Previous: Szarból várat – Íme a Diablo IV javítási jegyzékei követhető formában
Next: Újabb Patch – A Diablo IV szinte minden eleméhez hozzányúlnak

Legfrissebb

Az megvan, hogy nyári vásárt tart a GOG.com?

Az megvan, hogy nyári vásárt tart a GOG.com?

2025.06.20.
A Warcraft franchise a Game Pass-ban

A Warcraft franchise a Game Pass-ban

2025.06.19.
Előrendelhető a szuperrészletes Lilith figura és még sok más Diablo IV ereklye

Előrendelhető a szuperrészletes Lilith figura és még sok más Diablo IV ereklye

2025.06.17.
A Szabadság Hercege – Érkezik a Diablo Immortal következő frissítése

A Szabadság Hercege – Érkezik a Diablo Immortal következő frissítése

2025.06.17.
Summer Game Fest 2025 – Itt tudod visszanézni az összes eseményt

Summer Game Fest 2025 – Itt tudod visszanézni az összes eseményt

2025.06.12.
Patch-mizéria a Last Epoch szerverein

Patch-mizéria a Last Epoch szerverein

2025.06.11.
Path of Exile: Secrets of the Atlas – ismertető MAGYARUL

Path of Exile: Secrets of the Atlas – ismertető MAGYARUL

2025.06.08.
Path of Exile: Secrets of the Atlas képgaléria

Path of Exile: Secrets of the Atlas képgaléria

2025.06.08.
2024. október
hKscpsv
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
« szept   nov »

Legutóbbi hozzászólások

  1. Három éves lett a Diablo Immortal – nagyon berágtak a fődémonok szerzője cszcsaba2025.06.04.

    Frissítés: Ütős előzetesek kerültek a cikkbe, érdemes megnézni őket!

  2. Cat Quest – A legcukibb ARPG, amit valaha is láttál szerzője cszcsaba2025.03.31.

    Frissítés: A Gameplay videón látható rész után továbbmentem kicsit és az a helyzet, hogy bedurvul a játék. Keményen kell gearelni,…

  3. Elkezdődött a Diablo Immortal új korszaka – Sharval vadonjának titkai szerzője ccssaabbaa2025.03.25.

    teszt

  4. Diablo IV, Season 8: Apparition Incursions Tutorial szerzője csizmadiacsaba2025.03.25.

    Próba

  5. Elkezdődött a Diablo Immortal új korszaka – Sharval vadonjának titkai szerzője csizmadiacsaba2025.03.25.

    Tesztkomment

Rhykker

Wudijo

Raxxanterax

Talkative Tri

Leggyakoribb címkék

bejelentés (19) Belial's Return (20) bemutató (49) Beta (21) Blizzard (48) build (22) Diablo (25) Diablo II (55) Diablo II: Resurrected (103) Diablo III (130) Diablo III Seasons (19) Diablo Immortal (135) Diablo IV (422) Early Access (22) fontos (226) gameplay (45) KiberMa (29) képgaléria (42) Ladder (22) Last Epoch (43) launch (28) Let's Level UP (28) megjelenés (33) Patch (36) Patch Notes (39) Path of Exile (77) Path of Exile 2 (79) Press Kit (32) PTR (49) Season (21) Season 2 (28) Season 3 (26) Season 5 (21) Season 8 (28) Shop (21) Spiritborn (20) Steam (19) stream (24) top (142) Trailer (153) Tutorial (27) Undecember (23) Vessel of Hatred (45) vezető (129) Wudijo (19)

Ez is érdekelhet

Az megvan, hogy nyári vásárt tart a GOG.com?
  • Hírek

Az megvan, hogy nyári vásárt tart a GOG.com?

2025.06.20.
A Warcraft franchise a Game Pass-ban
  • Hírek

A Warcraft franchise a Game Pass-ban

2025.06.19.
Előrendelhető a szuperrészletes Lilith figura és még sok más Diablo IV ereklye
  • Webshop

Előrendelhető a szuperrészletes Lilith figura és még sok más Diablo IV ereklye

2025.06.17.
A Szabadság Hercege – Érkezik a Diablo Immortal következő frissítése
  • Hírek

A Szabadság Hercege – Érkezik a Diablo Immortal következő frissítése

2025.06.17.

Mi is ez az oldal?

Az inventory.hu egy 2024 januárjában indult Blog. Egy kicsit ugyan túltoltam és portálosra sikerült, de mégiscsak az én stílusomat fogja magán viselni előbb-utóbb. Lesznek persze hírek, meg mindenféle fordítások, de szándékom szerint sokkal több lesz a véleménycikk és a saját audio-vizuális tartalom, mint az archívumban (ami nagyjából a HH oldalára írt cikkeimből állt össze).

CsZCsaba

Inventory

Maradj egy kicsit és figyelj!

Az Izometrikus Hack&Slash ARPG játékok világa

Copyright

Tudom, hogy a szerzői jogot kb. mindenki telibesz*rja… Úgyhogy írhatnék én ide mindenféle jogi f*szságot, az totál értelmetlen lenne. Mielőtt lelopsz innen valamit, azt gondold végig, hogy ebben az oldalban mennyi meló van. Nem egy, nem két olyan cikk van itt, amivel napokat, akár heteket is dolgoztam. Azzal segíted a munkámat, hogy nem lemásolod a cikket, hanem az url-re hivatkozol.

Köszi előre is: CsZCsaba

  • Rólunk
  • Impresszum
  • Cikklista
  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube
Copyright © All rights reserved. | DarkNews by AF themes.