
Egyre nagyobb sebességre kapcsol a Diablo IV hatodik évada, rengeteg játékos tért vissza, szépszámmal vásárolták meg a Vessel of Hatred kiegészítőt és egyre többen tudnak már játszani is. A tartalmi frissítések jól sikerültek, az új nehézségi rendszer lényegesen kidolgozottabb hatást kelt, mint a korábbi és a kiegészítő tartalmai is jól beépültek az alapjátékba. Összességében elmondható, hogy egy kifejezetten jól sikerült kiegészítés a Vessel of Hatred és – bár ez nyilván egy szubjektív vélemény – vastagon megéri a bele fektetett pénzt.
Az a félelem, hogy a szerverek nem fogják bírni a terhelést, hamisnak bizonyult, de a játékban számos stabilitási hiba került a felszínre és a konzolosoknak finoman szólva sem indult simán a season. Ez nyilván magyarázható azzal, hogy a számos változtatás miatt egy szinte teljesen új játékot kaptunk a Season 6 elindulásakor és persze magyarázható azzal is, hogy a PTR teszt során a Vessel of Hatred tartalmi elemei kimaradtak és ezeket „élesben” teszteljük éppen.
Nem volt egyszerű az első hét… A Microsoft (valószínűleg ők állnak a háttérben) azonban a sz*rt is kihajtja a Diablo IV fejlesztőiből, így folyamatosan heroikus a küzdelmet vívnak a hibák áradatával és a start utáni első napokban sztahanovista tempót diktáltak a javításokkal: 6 Patch és 4 Hotfix a mérlegük. Meg is látszik a munkájuk: a játék egyre stabilabb és egyre inkább lehet koncentrálni a játékélményre, bár azért még van tennivaló bőven.
Márpedig a játékélmény kurvajó! Az ember fia észre se veszi és órákat tud eltölteni a világban. Élvezetes, új tartalmak, helyükre került régiek és végre egy kis kihívás. Nekem speciel a buildek továbbra is átláthatatlanok (ezért másolok például) és a végtelen szintezhetőséget meg az aukciós házat is hiányolom, de ez is szubjektív. A magam részéről azt tudom mondani, hogy a játék pont most lett/lesz olyan, amilyennek lennie kell. A fejlesztők pedig az első hét rohamtempója után egyre több időt tudnak szánni a Diablo IV új és régi-új tartalmainak finomhangolására.
Úgyhogy a sok hibajavítás után a 2.0.3-as Patch-ben már a játék frissítései is komoly szerepet kapnak, de a legnagyobb részét még mindig a Bugfix fejezet teszi ki. Mivel a javítási jegyzék minden fejezete az előző Patch javításokkal ellentétben ezúttal követhető és érthető, magam is ezt a tagolást fogom használni a magyar változatban: az első három fejezetet (frissítés, balansz, egyebek) a lehető legkörültekintőbb fordításban kapjátok meg, a negyedik, hibajavításos listát pedig megoldja az AI – átbogarászom rendesen, de nem görcsölök nagyon a magyar megfelelőkön. Ezúttal sem szelektálok, mindent belerakok, ami az eredeti változatban is szerepel.
Át is adom a Blizzard fejlesztőinek a szót, íme a Diablo IV október 17-én élesedő 2.0.3 (build #58786) javítási jegyzéke, a Patch Notes magyar változata:
Játék frissítések
Felhasználói felület és felhasználói élmény
- A rúnák készítéséről szóló értesítés mostantól a használt rúnák helyett azt mutatja, hogy mit készítenek.
- Az ékszerésznél a véletlenszerű rúnák készítéséhez használt receptek mostantól tartalmazzák, hogy az egyes receptekhez milyen rúnák szükségesek.
- A foglalatokban lévő rúnák és drágakövek cseréjének eszköztárában mostantól „swap” helyett „socket” van, amikor ebben a kontextusban van.
- A rúnák és rúnaszavak eszköztárai frissültek, hogy jobban leírják a hatásukat.
- A Masterwork tooltip mostantól jelzi, hogy a tárgyat kétszer kell edzeni (tempering), mielőtt mestermunkázni (masterworking) lehetne.
- A Craft-anyagok különböző eszköztárai és ikonjai frissültek a jobb olvashatóság érdekében.
- Az Infernal Hordes és Kurast Undercity mostantól a Party Finder menüben a tevékenységek legfelső szintjén lesz, olyan tevékenységek mellett, mint a Pit és a Dark Citadel.
- A Glyph foglalat ikonja kiigazításra került, hogy vizuálisan jobban megkülönböztethető legyen a Paragon táblában.
- A Nem fizikai sebzés statot eltávolítottuk a karakterstatisztikák-ablakból.
Fejlesztői megjegyzés: A Nem fizikai sebzés stat az összes benne szereplő elem külön felsorolt statisztikáiból áll, mint például a Tűz sebzés. Ez a stat is helytelenül önálló bejegyzésként szerepelt, és eltávolításra került. Az egyes elemekre gyakorolt hatása nem változott.
- A sebzésszámok mostantól rövidítettek.
- Például a 10000 sebzés mostantól 10k sebzésként jelenik meg.
- Új Nahantu-témájú betöltőképernyők jelennek meg mostantól a játékban.
Kurast Undercity
Fejlesztői megjegyzés: Ezeknek a frissítéseknek az a céljuk, hogy javítsák a Kurast Undercityben a jutalmakat, miközben csökkentik a szintező játékosok szükségtelen nehézségeit.
- Javultak a sikeres Kurast Undercity futamokért járó jutalmak.
- Több véletlenszerű tárgy fog esni.
- Mostantól legalább 1 Legendás tárgy garantáltan kiesik.
- Az arany-drop megduplázódott.
- Az extra életerő affixszel rendelkező minionok többé nem fognak spawnolni.
- A főnökök (Boss) és a nagyobb fertőzött szörnyek (Greater Afflicted Monsters) életereje csökkent, hogy közelebb legyenek a hasonló dungeon-tartalmakhoz.
- Az fertőzött szuper elitek (afflicted super Elites) és a fertőzött elitek (afflicted regular Elites) megjelenési gyakoriságát kissé módosítottuk.
- A Spirit Beacon harc során előbukkanó normál szörnyek számát kissé csökkentettük a cél egyértelműbbé tétele érdekében.
- Időzítő módosítások
- Az alapfutam indulási ideje – adomány (Tribute) nélkül – 100 másodpercről 120 másodpercre nőtt.
- A fertőzött elitek (afflicted regular Elites) megölése mostantól 10 másodperces időbónuszt eredményez, az eddigi 8 helyett.
- A fertőzött szuper-Elitek (afflicted super Elites) megölése mostantól 15 másodperces időbónuszt eredményez, az eddigi 14 helyett.
- A Tribute of Titans mostantól nemcsak a főnököktől esik.
- Megnöveltük a ritka (Rare) Tribute-ok drop-arányát az egész játékban, de a többi ritkaságot ez nem érinti.
Season of Hatred Rising
- A következő változtatásokat vezettük be a Realmwalker eseményhez:
- A Realmwalker többé nem csökkenti a szörny-idézéseket, ha csak egy személy követi.
- Az egyszerre megengedett maximális szörny-idézések száma 20-ra nőtt a korábbi 15-ről.
- A Realmwalker alap mozgási sebessége körülbelül 15%-kal megnőtt.
- Minden alkalommal, amikor megölsz egy hullám Bloodbound Guardians-t, a Realmwalker mozgási sebessége 10%-kal nő. Például: Ha mind a 3 hullámnyi Bloodbound Guardians-t megölöd, a Realmwalker 30%-kal gyorsabban mozog, a 15%-os alapnövekedésen felül.
- A Realmwalker mostantól alacsony eséllyel megidézhet egy kincses goblint.
- Nahantuban eltávolítottunk 1 Hatred Spire-t a szezonális esemény rituális fázisából. Az alapjáték régióiban azonban továbbra is három Hatred Spire fog spawnolni.
- Eltávolítottuk a Hatred Rising ikonját a térképről. A játékosok mostantól az esemény ikonján keresztül találják meg a Realmwalkert.
- Különböző egyéb változtatások, hogy az esemény gyorsabban haladjon.
Egyensúlyi frissítések
Sorcerer
- Az Overheating Aspect mostantól az Incinerate Skill rangjaival skálázódik.
- A Charged Flash Aspect mostantól a Charged Bolts Skill rangjaival skálázódik.
Mythic Unique tárgyak
Doombringer
- Az All Stats 114-ről 160-ra nőtt.
Shattered Vow
- A Life 444-ről 1200-ra nőtt.
The Grandfather
- A Life 662-ről 1800-ra nőtt.
- Az All Stats 150-ről 220-ra nőtt.
Shroud of False Death
- A Life 222-ről 800-ra nőtt.
- Az All Stats 111-ről 160-ra nőtt.
Nesekem, the Herald
- A Life 464-ről 1200-ra nőtt.
Harlequin Crest
- A Life 465-ről 800-ra nőtt.
Andariel’s Visage
- Az All Stats 77-ről 110-re nőtt.
Tempering
A Legendás Elemental Surge Tempering affix minimális sebzési értéke 300-ról 900 sebzésre emelkedett. A maximális értékek változatlanok maradtak.
Egyéb
- Új grafikai lehetőségek kerültek hozzáadásra
- Chromatic Aberration kapcsoló
- Ultra beállítás a Ray Tracing tükröződésekhez
- Megnöveltük a Sötét Fellegvár heti jutalomcsomagjából származó Scrolls of Restoration tekercsek számát. Korábban a jutalom 1-2 volt minden Torment nehézségi szinten, most:
- Torment I: 1-2
- Torment II: 2
- Torment III: 2-3
- Torment IV: 3
- A következő tárgyak nem voltak elérhetők a 2.0.2-es javítás során, és most már a 2.0.3-as javítással engedélyezve vannak:
- The Aspect of the Agile Wolf
- Azurewrath
- Frostburn
- Shroud of False Death
- Új suttogás-feladatot vezettek be egy Dark Citadel szárny befejezéséhez.
- Egy új mount trófea került be a játékba a 300-as paragon elérésének jutalmaként.
- A Super Elite szörnyek mostantól még több zsákmányt dobnak.
- Előző: A Super Elite 1-2-szer annyit dob, mint az elit.
- Most: A Super Elite 3-szor annyit dob, mint az elit.
- A Waller affixszel rendelkező Elite szörnyek mostantól kevesebb falat castolnak, és a falak mostantól 3 másodpercig tartanak, az eddigi 5 másodperchez képest.
- Csökkentették a Barrier mennyiségét, amit Varshan további szörnyek megidézésekor és a kúphullám-támadása során kap.
Hibajavítások
Hozzáférhetőség
- Kijavítottuk azt a hibát, amikor a PlayStation™ 4 képernyőolvasójának hangja torz volt.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a képernyőolvasó nem működött a zsoldosok menü megerősítés lapján belül.
Season of Hatred Rising
- Kijavítottunk egy hibát, amikor a Zakarum Remnantsból származó Tier 3 hírnévjutalom rossz típusú tárgyat adott.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Zakarum Remnants 7. szintű hírnévjutalma Sigil Powdert adott Artificer’s Stones helyett.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Slight Challenge Objective teljesítése után Favort kaphattatok, mielőtt a Szezonutazás 3. fejezete feloldásra került volna.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Seething Opal felhasználása mindig garantálta az első megölt szörnyből származó dropot, ahelyett, hogy csak az első alkalommal garantálta volna a dropot, amikor a Seething Opalt elfogyasztották.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor egy tárgy elpusztítása közvetlenül egy Seething Opal elfogyasztása után azonnal eltávolította a buffot.
- Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Realmwalker találkozás során megidézett Bloodbound Guardians a főnök legyőzése után is sebezhetett.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Bloodbound Guardians teljes hullámának megölése után nem idéződtek további szörnyek.
Sötét Fellegvár
- Javítottunk különböző problémákat, amikor a Sötét Fellegvárban nem jelentek meg megfelelően a tooltipek és a térkép ikonok.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a karakterek láthatatlanná válhattak, ha kitértek (Evade), miközben a Faeroc-szörnyek a levegőben voltak.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor több Counterspell Elite is létezhetett egyszerre.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Sötét Fellegvárban kiesett, de fel nem vett kozmetikai tárgyak nem kerültek a Stash kihagyott felszerelés fülére.
- Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Sötét Fellegvárban a városportál használata a játékost az Ancient Nexus helyett az általa preferált városba vitte vissza.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a játékos a Sötét Fellegvárba léphetett anélkül, hogy befejezte volna a Crater of Lost Souls küldetést.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Gorshak által dobott Lélekbombák vizuális effektjei nem követték a játékost, miután az olyan mozgási képességet használt, mint a Dash vagy a Leap.
Fejlesztői megjegyzés: A Soul Bomb robbanás effektjei a játékos alatt sötét és piros körökként jelennek meg a találkozás során.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Ward Stone megszerzésére irányuló cél nem frissült megfelelően, ha egy Soul Siphon töltődött fel, egy Ward Stone cipelésekor.
- Kijavítottuk azt a problémát, amikor a játékosok a Citdael szárnyban ragadtak, amikor Hurstt és Vorshok főnökök is a Realm of Oblivionban voltak. Mostantól egy Teleporter Elite fog spawnolni a szándéknak megfelelően, amit aztán meg lehet ölni, hogy elszállítson a Realm of Oblivionba.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Halál Debuff ikonja és a Szifon szimbólum ikonja átfedte egymást, amikor a Realm of Oblivionban voltatok.
- Kijavítottuk azt a problémát, hogy ha a Gorshakkal való találkozás során egy Ward Stone-nal utazol a Realm Guardiansba, akkor a Realm Guardians nem tudott spawnolni.
- Kijavítottuk azt a problémát, hogy a játékos azonnal teleportálódott a Seething Realmból, ha Gorshak meghalt, miközben a játékos a Realm of Oblivionban volt.
- Kijavítottuk azt a problémát, amikor a játékos egy immunitási effektet – például a Blood Mist – használ és Zagraal a Soul Entanglement kendőt használja, a játékos 1 életponton ragadt.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor Kubal a Boss arénán kívülről is sérülhetett.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor Kubal túl gyors legyőzése megakadályozhatta a továbblépést.
- Javítottunk több különböző vizuális problémát a Dark Citadel kozmetikai jutalmaival kapcsolatban.
Kurast Undercity
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az időlimitet úgy lehetett kikerülni, hogy az időzítő lejártakor a következő szintre teleportáltunk.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a haladásjelző nem a csatorna befejezéséhez szükséges időt mutatta, amikor új emeletre teleportáltunk.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a mozgatás nem törölte a szintek közötti teleportálást.
- Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Flesh Culivator-ok nem üldözték a játékost.
- Több olyan esetet is javítottak, amikor bizonyos UI-elemek nem voltak használhatatlannak jelezve, ha a játékosnak nem volt elég anyaga.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a játékosok elkerülhették a sérülést a Longtooth találkozás Vortex része alatt.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor az Undercity Trailblazer achievementet nem lehetett a várt módon megszerezni.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a struktúrák lerombolása elit szörny helyett kissé fertőzött ellenségeket (Lesser Afflicted Enemies) hozhatott létre.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a szörnyek beléphettek a biztonságos területre az Undercity Zigguratban.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a főnöki szobába vezető portál-channeling közbeni halál megakadályozhatta a továbblépést.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor az Attunement ládák azonos zsákmányt adtak a parti minden tagjának.
Fejlesztői megjegyzés: A szándék az, hogy az azonos minőségű, egyedi zsákmányt jutalmazzák, nem pedig az azonos zsákmányt.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a sikeres futamokért járó jutalom a tervezettnél alacsonyabb minőségű zsákmányt jelentett.
Rúnák
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Que rúna túlcsordulási hatása nem befolyásolta a Druida Earthen Bulwark időtartamát.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Qax rúna buffja váratlanul elveszhetett.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a következő képességeket a rúna hatása alapképességként hívta elő, mindenféle fejlesztés nélkül, amikor a képességet fejlesztették.
- Rogue – Ner rúna: Concealment
- Druida – Que rúna: Earthen Bulwark
- Barbár – Ohm rúna: Warcry
Fejlesztői megjegyzés: A rúnák hatásai úgy számítanak, mintha a játékos idézte volna meg őket. Azon osztályok esetében, amelyekben a képesség nem honos, ez a képesség alapváltozataként idéződik. Azon osztályok esetében, amelyek megtanulhatják a képességet, alkalmazhatnak rá képességrangokat és fejlesztéseket, a rúna hatásával megidézett képesség a képesség fejlesztett változatát fogja megidézni.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Yom Rúna eszköztára pontatlan volt.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az eszköztippek nem megfelelően közölték a túlcsordulási hatások működését.
Zsoldosok
- Kijavítottunk egy hibát, amikor a Bástya képességnek hosszabb volt az időtartama, mint amit az eszköztip mutatott.
- Kijavítottuk azt a hibát, amikor a zsoldosok megtámadhatták a városban a vérrel megjelölt (Bloodmarked) játékosokat.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Wire Trap képesség nem járult hozzá a főnökök megtántorodásához.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Raheir Rapport Cache-ek nem mindig dobtak le legendás tárgyat.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a zsoldosok nem tudtak megülni egy lovat, ha a játékos meghalt, miközben felült.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a buff ikonok a zsoldosok feje felett jelentek meg.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a zsoldosok képzettségfája nem megfelelően jelent meg 16:10-es képarányban.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor Raheir passzív páncél- és ellenállási bónuszai eltávolításra kerültek, amikor felszállt, de nem kerültek vissza megfelelően, amikor leszállt a lóról.
Infernal Hordes és Stronghold
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Infernal Horde hullámok lassabban spawnoltak a Torment I-ben és II-ben, mint a Torment III-ban és IV-ben.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor bizonyos tárgyak, amelyeknek gyakrabban kellett volna dropolniuk az Infernal Hordákból, nem így történt.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Chakhir Strongholdban az ellenségek erősebbek voltak a tervezettnél.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Nahantu alapú erődök teljesítéséért első alkalommal járó jutalmakat többször is megszerezhette, ha a Malnok erődöt nem teljesítette.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a főnök eltűnhetett a Kichuk erődítményben.
Dungeon-ok és a The Pit
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Seaside Descent Dungeonban a fejlődés megakadhatott, ha a kapunyitás aktiválása előtt több szörnyet öltünk meg.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Vesicator ellenségeket bizonyos körülmények között nem lehetett célba venni a Hallowed Stonesban.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Betrayed Tomb Dungeonban a főnöki harc visszaállhatott, ha a játékos az aréna bejárata körül mozog.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a játékosok elakadhattak, ha eltávolították őket a csoportból, miközben a Dungeonokba való be- és kilépés betöltő képernyőjén voltak.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Shoreside Shack Dungeon-t úgy lehetett befejezni, hogy nem ölték meg az összes ellenséget benne.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor az ellenségek még a pincék kiürítése után is tovább szaporodtak.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Drifting Shade affix nem alkalmazott kábítást a Ruined Wild és a Iron Cenotaph Dungeons főnöki találkozásakor.
- Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Blood Boiling affix gyakran nem működött megfelelően.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a 137-es és magasabb szinteken lévő Pit Bossoknak a tervezettnél kevesebb életerejük volt.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor bizonyos szörnyeknél helyőrző nevek jelentek meg.
Küldetések
- Javítottunk különböző problémákat, amikor a küldetéscélok nem jelentek meg megfelelően.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a küldetés előrehaladása blokkolódhatott a „The Blind Eye” esetében, ha a jelenetet kihagytuk.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a „Claim a reward from the Tree of Whispers” célt azonnal be lehetett fejezni a „Deeds of the Champion” küldetés megkezdésekor.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Kurast Undercityben csak egy játékos kapta meg a célok teljesítéséért járó kreditet több küldetésért.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor Zarshala láthatatlanná válhatott a „Butchers of the North” küldetés során.
- Kijavítottuk azt a hibát, hogy néhány ellenség nem támadta meg a játékost a „Pursuit of Justice” küldetés során.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a „Wayward Friendship” küldetésnél a haladás megakadhatott, mivel nem lehetett falusiakat gúnyolni.
- Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Banshee szellem nem jelent meg a „The Keening Spirit” küldetés során.
- Kijavítottuk azt a problémát, amikor a játékos a Corrupted Cavity pincében ragadhatott, ha túl sokáig várt odabent az „A Flickering Light” küldetés során.
- Kijavítottuk azt a problémát, hogy az „A Flickering Light” küldetés során alkalmazott debuff a küldetés befejezése után is fennmaradhatott.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a mérgező üstöket az „A Flickering Light” küldetés során nehéz volt eltalálni, különösen közelharci karakterek esetében.
- Kijavítottuk azt a problémát, hogy a The Beast nem tudott újraindulni, ha a játékos a „The Sacred Hunt” Spiritborn Class quest során a főnök második fázisa alatt halt meg.
- Kijavítottuk azt a problémát, hogy a „The Pit of the Artificer” küldetés befejezésekor nem adtak jutalmat.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a „The Deeds of a Champion” küldetésnél a Tenets of Depravity és a Slaying the Terror of Five Hills küldetés befejezéséhez duplikált küldetési cél volt.
- Kijavítottuk azt a problémát, amikor a csoporttagok nem tudtak csatlakozni a találkozáshoz a pincében a „Living Memory” küldetés során.
- Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Gea Kulban a világítás hirtelen megváltozott az „Enmity Rising” küldetés során.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Sötét Fellegvár bevezető küldetése a játékosnak a Torment nehézségi szintre való belépés előtt adódhatott.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Ah Bulan találkozás során szaporodó klónok lefagyhattak, és megakadályozhatták a továbblépést, ha alacsony életerőn álltak.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor Ah Bulan nem tudott a játékoshoz navigálni.
- Javítottunk egy ritka problémát, amikor a Harbinger of Hatred megakadhatott, és megakadályozta a találkozás előrehaladását.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a partijátékban csak az a játékos aktiválta a „Fundament of Faith” küldetést, aki a beszélgetést kezdeményezte Ormusszal.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a küldetés előrehaladása blokkolódhatott a „Forgotten Gods” küldetés során, ha a csoport egy másik játékosa a Hesa Si-ben maradt, miközben a küldetés folytatódott.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Nangari Deathworker a „Thrust into the Dark” quest során megrekedhetett a ködfalban.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a játékos a „Way Out is Through” quest során egy elzárt területen respawnolhatott.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Ködfal a „All Good Things” küldetés során a csoport többi játékosának meghibásodhatott.
- Kijavítottuk azt a hibát, amikor a „Perspective” küldetés során Neyrelle-lel való beszélgetés során a cutscene nem indult el a partiban lévő összes játékos számára.
- Kijavítottunk egy problémát, ami miatt a csoportnak a „Perspective” küldetés során blokkolódhatott a küldetés előrehaladása, ha egyszerre több szoborral lépett kapcsolatba.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Vessel of Hatred kampányhoz kapcsolódó számos kihívás nem oldódott fel a várt módon.
- Javítottunk egy problémát, amikor a „Sacred Hunt” Spiritborn osztályú küldetésnél blokkolódhatott a fejlődés.
Események
- Javítottunk egy problémát, azon eseménynél, amikor egy Stalkernek kellene megjelennie, amikor a játékos megpróbál megmenteni valakit egy medvecsapdából, de a Stalker nem jelent meg, ami megakadályozhatta ennek az eseménynek a jövőbeli előfordulásait.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Lelkek és szellemek légiós eseménye véget ért, ha a Basinok elpusztultak a lelkek begyűjtése közben.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor bizonyos társas képességek, például a The Devourer vagy az Shadow Clone nem működtek megfelelően az Of Souls and Spirits légiós esemény alatt.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Mastery szintet nem lehetett befejezni az Impromptu Investigation eseményen, mert Subo nem hívta ki a gyilkosokat, ha az ellenségeket túl gyorsan ölték meg.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor bizonyos események – például a Blood Siphon – a tervezettnél több Super Elite-et keltettek.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Flayer lesből támadó események a tervezettnél ritkábban fordultak elő.
Játékmenet
Általános
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a magasabb nehézségi szinteken a tervezettnél kevesebb automatikusan adott craft anyagot kaptunk.
- Javítottunk egy problémát, amikor az Angelbreath nem esett le olyan gyakran, mint terveztük.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor egyes tárgyak csak a tervezettnél magasabb szinteken estek ki.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Blacksmith Cache a tervezettnél alacsonyabb minőségű felszerelést tartalmazott az alacsonyabb szintű karakterek számára.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Kincses goblinok és a The Butcher nem garantálták a legendás tárgyak eldobását az 1. szinten.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Revenge Paragon Glyph nem működött bizonyos helyzetekben, amikor Thorns sebzést okoztak.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a macska Mountok bizonyos körülmények között szabálytalanul mozogtak és viselkedtek.
- Kijavítottunk egy problémát a The Shroud of False Death (A hamis halál leple) esetében, amelyben néhány passzívot meg kellett tanulni, mielőtt a hasznukat adták volna.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor Grindebor, the Harvester sokkal több sebzést okozott a tervezettnél.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor egyes tárgyakat nem lehetett felszerelni a szezonális migráció után.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor Echo of Lilith legyőzése nem adta meg a Resplendent Sparkot.
A fejlesztő megjegyzése: Azok a játékosok, akik már legyőzték Echo of Lilith-et ebben a szezonban, a bejelentkezés után hamarosan egy Resplendent Sparkkal lesznek jutalmazva, amint ez a javítás élesben lesz.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor Varshan a zsoldosok támadásából Barriert szerezhetett.
Barbarian
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Mighty Throw Pulse size temperált affixek nem jelentek meg a karakterstatisztika panelen.
Druid
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az aktív hollók korlátlan ideig fennmaradtak, miután a Stormcrow’s Aspectet lekapcsoltuk.
- Javítottunk egy problémát, amikor a Stormcrow’s Aspect nem jelölte a Ravens-t természetképességként.
- Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Nature’s Fury automatikus castolásai rúnaáldozatnak számítottak.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Nature’s Fury bónusz castolását nem jelölték megfelelően vérfarkas vagy vérmedve képességként, amikor Tempest Roar vagy Vasily’s Prayer Unique tárgyakat használtunk.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Agilis farkas aspektusának 4. foszlánytámadása nem a tervezett módon vágott bele az ellenségbe.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Chance for Storm Strike to Hit Twice affix a Greatstaff of the Crone boton nem lehetett Greater Affix.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Fierce Maul nem halmozódott a Maul Size affixekkel.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Perfect Storm Key passzív nem működött.
- Kijavítottuk azt a hibát, hogy a Druids Raven aktív támadásának csak az első példánya okozott villámsebzést, amíg a Stormcrow affix fel volt szerelve.
Necromancer
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Shademist Aspect időnként nem osztott sebzést egy Miniontól, ha a Minion megidézése után volt felszerelve.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a gólem fejlesztésének megváltoztatása egy új területre való belépés előtt megakadályozhatta a jövőbeli gólemek spawnolását.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Black River’s Corpse Skill Ranks affix nem növekedett Greater Affixként vagy Masterworking révén.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Lidless Wall által keltett további csontviharok miatt az Aspect of Osseous gale megnövelt időtartamú aktív csontvihar nem okozott kárt.
Rogue
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Preparation nem nullázta vissza a Dance of Knives töltéseket.
Sorcerer
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Familiar varázslása az Elemental Constellation Aspect és a Sidhe’s Bindings használata közben mindig Fire Dagger-t varázsolt, függetlenül a Familiar várható elemétől.
- Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Familiar időtartamának növelésére szolgáló temperáló affix nem működött megfelelően.
- Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Familiar varázslása az Unstable Currents aktiválása közben nem váltott ki további varázslatokat.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Enlightenment stack-ek nem következetesen adódtak.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a szabad időtartamú hatások – például az edzésből származó hatások – nem működtek megfelelően.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Chance for Lightning Spear to deal double damage című temperálás-affix nem működött.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Chance for Teleport to Deal Double Damage affix nem működött.
- Kijavítottunk egy hibát, ami miatt az Aspect of Tenuous agility hatás nem működött, amíg a városban voltatok.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Aspect of Exhilaration lehetővé tette a játékosnak, hogy újratöltés nélkül kitérjen (Evade).
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Charged Flash aspect nem alkalmazta az Enhanced Charged Bolts fejlesztés teljes előnyeit.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Energy Focus passzív nem generált gátat a maximális határértékig.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a társak – például a küldetéskövetők vagy zsoldosok – kiválthatták a varázshatásokat.
- Kijavítottuk azt a hibát, amikor bizonyos tartalmaknál egy vonal jelent meg, amikor a Ball Lightning-ot használtuk.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Deep Freeze a képernyő nagy része fehérré változtatta, amikor a Field of Giants területen használták.
Spiritborn
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Jacinth Shell egyedi ereje nem működött megfelelően együtt a töltést használó képességekkel.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Acceleration passzív nem működött az Attacks Reduce Evade’s Cooldown affixszel.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor nem károsító képességek fogyasztották az Accelerationt.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Soar granting Barrier affix nem nőtt Nagyobb affixként vagy Mestermunkával.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Scorn of the Earth Unique csizma nem a megfelelő mennyiségű bónusz sebzést adta a Soarhoz.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor Supremacy stack jöhetett létre az ultimate képességek automatikus hatására, például a Yom rúnából.
- Kijavítottunk egy problémát, amely miatt a Spiritborn karaktereknél a Shard of Verathiel kieshetett.
- Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Rod of Kepeleke fegyver miatt a Paybacknek nem volt újratöltési ideje, ha a Poised Upgrade nem volt kiválasztva.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Spiritborn Unique Item nem tudott leesni a Flayer Ambushes-ból.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Spiritborn megszakíthatta a kitérési animációt (Evade) a kitérés közepén.
Fejlesztői megjegyzés: A Spiritborn kitérése a beviteli módtól és a sebességtől függően a szokásosnál gyorsabban hathatott. Mostantól minden forgatókönyvben az Evade castolási sebessége normalizálódott.
Party Finder
- Kijavítottuk azt a hibát, amikor Kurast Undercity nem követelte meg a 15. szint kiválasztását.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Party Finder ablakban a legördülő menü aljára görgetve eltűnhetett a vezérlő kiemelése.
- Javítottunk egy problémát, amikor a Gyorslista nem volt opció a következő tevékenységeknél
- Légiós események
- Realmwaker
- Helltide tevékenységek
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a kontroller navigációja meghibásodott, miután megpróbáltak csatlakozni egy teljes csoporthoz.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Kurast Undercity és Infernal Hordes kiválasztása mindig megkövetelte a tevékenység bevezető küldetésének teljesítését.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Party Finder menü első megnyitásakor a leíró címkék nem működtek megfelelően.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Vessel of Hatred címke jelen volt a Party Finder menüben.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a vezérlő fókusza elveszhetett, miután csatlakozott egy csoporthoz a Party Finderen keresztül, ami hatással volt a kurzormozgatásra.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a keresés az Expansion legördülő menüpont használata után visszaállt Bármelyikre.
Felhasználói felület és felhasználói élmény
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Pit Tier kiválasztásának tooltipje elavult információkat mutatott.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor az eszköztár nem jelezte, hogy a Torment nehézségek feloldják a Pit Mastery-t.
- Kijavítottunk egy hibát, amely miatt a Kampány előrehaladása nem jelent meg helyesen a Bukott hősök csarnokában.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor több füstölő vizuális hatása a füstölő elhasználódása után is megmaradt.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a lehetséges affixek eszköztárai pontatlan információkat mutattak egy tárgy enchantolásakor.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Spree Killer szett tárgyai nem jelentek meg megfelelően a Spiritborn karaktereknél.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor az összes Greater Affixszel, a maximális edzésaffixekkel és a foglalattal ellátott tárgyak linkjei nem működtek a csevegésben.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Naplót nem lehetett újra megnyitni a megfelelő billentyűkapcsolattal, miután bezárták.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor több Glyphből származó bónusz nem jelent meg a karakter statisztikáiban, amikor a városban voltunk.
- Javítottunk egy problémát, amikor a Flameweaver és Midwinter Dirk megjelenései nem jelentek meg a ruhatárban.
- Javítottunk egy problémát, amikor a térképen a városnevek eltolt helyen jelentek meg, amikor a térképet egy Dungeonban nézegettük.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a kurzor lezárása opció nem működött.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Exceptionally Attuned Challenge nem jelenítette meg megfelelően az előrehaladási sávot.
- Javítottunk egy olyan hibát, amikor kontrollerrel való játék közben a Purveyor of Curiosities vagy a Dark Citadel Vendorral való interakció során a kurzor a leltárba került, nem pedig az árus ablakába.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a kontroller kiemelése hiányzott, amikor a The Pit menüben a szintek között navigáltunk.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Vessel of Hatred kampány indításakor a kezdeti filmfelvételek nem jelenítették meg a Skip promptot.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a hiányzó Glyph-tapasztalatra vonatkozó figyelmeztetés jelent meg, amikor a Pit-futam során nem sikerült a mastery szint elsajátítása.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a vezérlő gombjai nem váltottak fület az istálló mester menüjében.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Exceptionally Attuned achievement nem mutatott előrehaladási sávot.
Egyéb
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Purveyor of Curiosities-től egy Mace megvásárlása egy Axe megszerzéséhez vezetett.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a háziállatokat megtámadhatták az ellenségek. A pokol legmélyebb bugyraiban sincs olyan hatalom, amely megvédhetne a gyors és brutális megtorlástól.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a játékos elakadhatott, ha megpróbálta elhagyni a játékot, miközben nehézséget váltott.
- Javítottunk egy problémát, amikor az Urivar’s Shattered Face megjelenés felszerelése eltávolíthatta a karakter hajviseletét.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Necromancer különböző kétkezes fegyver megjelenései átvágták a játékos testét.
- Kijavítottuk azt a problémát, amikor a Ash Knight’s Destrier Mount Armor használata során az összes Spur töltés egyszerre fogyhatott el.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor az Emote-ok nem játszódtak le a Battle Pass előnézetben.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Material Cache csomagok hosszú időn keresztül kis mennyiségben dobták ki az anyagokat. Mostantól gyorsabban, nagy halomban hullanak le.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor egyes felhasználók nem tudtak bekapcsolni bizonyos speciális grafikai opciókat.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Spiritborn osztály modellje hiányozhatott a főmenüből az első bejelentkezéskor.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor az Urivar’s Charred Sword kozmetikumot nem lehetett feloldani megjelenésként egy Spiritborn karakter számára.
- Különböző teljesítmény, stabilitás, felhasználói felület, hang és vizuális javítások.