
Néhány óra késéssel ugyan, de elindult a Diablo IV hatodik szezonja a Season of Hatred Rising és az első kiegészítője, a Vessel of Hatred.
Már a start csúszását se nyelték le könnyen a játékosok, de az indulás óta úgy megszaporodtak a panaszok a Diablo IV fórumában, hogy a Blizzard nem győzi gyártani a kék posztokat.
Leginkább a konzolos játékosoknak vannak gondjaik és jellemzően a kiegészítő tartalmaival. A Blizzard már megtalálta a hiba-hibák forrását és Hotfixet ígér. Nézzük, hogy mi minden jött elő a start óta:
Előre megrendeltem a VoH-t, de azt írja, hogy meg kell vennem – a Spiritborn zárolt
Egyre többször fordul elő ez a panasz, már az Inventory Facebook csoportjában is találkoztam vele. Az első poszt még a kora reggeli órákban született és úgy látszik, hogy azóta is borzolja a konzolosok (Xbox) idegeit:
Valaki másnál is előfordul az, hogy bár előrendelte a bővítményt, de még mindig azt írja, hogy meg kell venni?!
válasz:
XBOX – Spiritborn zárolása – https://us.forums.blizzard.com/en/d4/t/xbox-spiritborn-locked-isssue/192521
Azoknak a játékosoknak, akiknek a Spiritborn zárolt Xboxon, meg kell keresniük a Vessel of Hatred kiegészítőjét (10,1MB), és biztosítaniuk kell, hogy az le van töltve.
A Vessel of Hatred licenc visszavonása
Ez a téma most a legforróbb a Fórumban, a Blizzard külön kék topicot indított erre:
https://us.forums.blizzard.com/en/d4/t/192700/1
Sziasztok –
Láttuk a jelentéseket, hogy a játékosok véletlenszerűen elveszítették a Vessel of Hatredhez való hozzáférésüket a konzolos játékmeneteik során.
Azonosítottuk a problémát, és van egy javítás a tesztelésre. A tervek szerint ez a következő hotfixünkben benne lesz.
A megoldás egyelőre a kijelentkezés és a visszalépés, vagy a nem Spiritborn karakterre való váltás, majd a visszalépés.
Elnézést kérünk ezért, de reméljük, hogy hamarosan kijön a javítás!
Spiritborn Locked
Nagyon sokan vannak, akik egész egyszerűen nem tudnak játszani az új karakterrel a Spiritbornnal. Náluk ugyanis ez – bár a kiegészítőt megvették – le van lakatolva. A Blizzad kék posztokban reagált erre a hibára is, PezRadarnak erős napja volt:
6:33 – https:/us.forums.blizzard.com/en/d4/t/192521/1
Tudomásunkra jutott az a lehetőség, hogy a játékosok megvásárolhatták a Standardból Ultimate-re való frissítést anélkül, hogy rendelkeztek volna a Vessel of Hatred szükséges Standard kiadásával.
A játékosok ezt úgy tudják orvosolni, hogy megvásárolják a Vessel of Hatred Standard Editiont, ami teljessé teszi a frissítést az Ultimate Editionre.
Ezt követően az Xbox-felhasználók az alábbi utasításokat követve letölthetik a végleges tartalomcsomagot, ha a Spiritborn még mindig le van zárva.
- Menj a D4 ikonra
- Nyomd meg a Start gombot
- Válaszd ki a Manage Game Add-Ons (Játék kiegészítők kezelése) lehetőséget
- Válaszd ki a D4 alapjátékot
- Válaszd a Manage Instalaltion on internal storage (Telepítés kezelése a belső tárhelyen) lehetőséget
- Jelöld be a Vessel of Hatred Expansion Pack jelölőnégyzetet
- Nyomd meg a Hit Save Changes (Változások mentése) gombot
Vizsgáljuk az egyéb platformmal kapcsolatos problémákat, amelyeket mások jelentenek az Xboxon kívül.
7:04 – https://us.forums.blizzard.com/en/d4/t/192521/15
Sziasztok mindannyian – Ellenőrizzétek ezt
Csak hogy tisztázzuk: a Spiritbornhoz minden platformon, ahol Spiritbornt akarsz játszani, elérhető Vessel of Hatredre van szükséged.
Pl: Ha a Spiritbornt Xboxon és PC Bnet-en is játszani akarod, akkor a Vessel of Hatredet mindkét platformon meg kell venned.
7:19 – https:/us.forums.blizzard.com/en/d4/t/192521/32
Szeretném megerősíteni – A játékosoknak minden platformon meg kell venniük a Vessel of Hatredet, ha játszani akarnak a Spiritbornnal.
Csak megerősítésképpen – A felhasználók játszanak egy platformon a Vessel of Hatred megvásárolt változatával, de vásároltak vajon egy másik platformon is? Több platformon is birtokolni kell, hogy a Spiritborn minden platformon elérhető legyen.
7:26 – https:/us.forums.blizzard.com/en/d4/t/192521/41
Az elővásárlási jutalmak átvihetők. A tényleges bővítmény tartalma nem. A Vessel of Hatredből KÉT példányra van szükséged (külön-külön platformon) az alábbi tartalmakhoz.
Vessel of Hatred Expansion-A Vessel of Hatred tulajdonosai számára elérhető:
- Nahantu régió – beleértve a Dungeonokat, erődöket, mellékküldetéseket, új légiós eseményeket és Nahantu szörnycsaládokat.
- Spiritborn osztály
- Vessel of Hatred kampány
- Nahantu régió hírneve
- Rúnaszavak
- Sötét Fellegvár
- Zsoldosok
- Kurast Undercity
- Vessel of Hatred specifikus nyersanyagokkal való kereskedés
7:50 – https://us.forums.blizzard.com/en/d4/t/192521/62
Akik nem férnek hozzá a VoH-hoz és a Spiritbornhoz a Steamen…
Megvetted a DLC-t a Steamen és nem látod? Ha külön megvetted a Steamen és NEM látod, akkor a játékon belüli frissítési útvonalon keresztül vetted meg?
8:22 – https:/us.forums.blizzard.com/en/d4/t/192521/83
Szia – Te megvásároltad ezt?
Diablo® IV: Vessel of Hatred™ – Standard to Ultimate Edition frissítés megvásárlása | Xbox
Ehhez a Vessel of Hatred alapjáték szükséges, de biztosra akarok menni, mert úgy tűnik, anélkül is megvásárolható.
8:56 – https://us.forums.blizzard.com/en/d4/t/192521/102
Tudomásunkra jutott az a lehetőség, hogy a játékosok megvásárolhatják a Standardból Ultimate-be történő frissítést anélkül, hogy rendelkeznének a Vessel of Hatred szükséges Standard kiadásával.
A játékosok ezt úgy tudják orvosolni, hogy megvásárolják a játék Standard Editionjét, ami teljessé teszi az Ultimate Editionre való frissítést.
Ezt követően az Xbox-felhasználók az alábbi utasításokat követve letölthetik a végleges tartalomcsomagot, ha a Spiritborn még mindig le van zárva.
- Menj a D4 ikonra
- Nyomd meg a Start gombot
- Válaszd ki a Manage Game Add-Ons (Játék kiegészítők kezelése) lehetőséget
- Válaszd ki a D4 alapjátékot
- Válaszd a Manage Instalaltion on internal storage (Telepítés kezelése a belső tárhelyen) lehetőséget
- Jelöld be a Vessel of Hatred Expansion Pack jelölőnégyzetet
- Nyomd meg a Hit Save Changes (Változások mentése) gombot
9:33 – https://us.forums.blizzard.com/en/d4/t/192521/119
Lásd a legfelső hozzászólást. Standardról Ultimate-re való frissítést vásároltál, de valójában nem volt Standardod.
Meg kell venned a Standardot, hogy megkapd a Vessel of Hatred licencét, hogy az Ultimate Edition teljes legyen.
9:33 – https://us.forums.blizzard.com/en/d4/t/192521/120
Szia – Meg tudnád adni a pontos folyamatot minél részletesebben, hogy mit csináltál, mit vettél és mit tapasztaltál? Ez segítene megérteni a helyzetedet.
9:34 – https://us.forums.blizzard.com/en/d4/t/192521/121
Ha valakinek gondjai vannak PS-en a Spiritbornnal, kérem, jelezze nekem és adja meg a PSN azonosítóját, ha tudja.
9:45 – https:/us.forums.blizzard.com/en/d4/t/192521/128
Meg tudod csinálni a következőket:
Zárd be a játékot. Zárd le a Steamet. Indítsd újra a Steamet. Indítsd újra a játékot és nézd meg, hogy ez segít-e?
Csak duplán akartam ellenőrizni, amíg tovább vizsgálódunk!
10:02 – https://us.forums.blizzard.com/en/d4/t/192521/141
Köszönöm! Rendben szerintem elég infó van a Steamről. Rá fogunk ugrani és utánajárunk a dolognak.
11:12 – https://us.forums.blizzard.com/en/d4/t/192521/161
Meg tudnád nézni, hogy a Vessel of Hatredhez nem maradt-e még DLC, amit meg kell szerezned. Esetleg az Xbox oldalán a listák között elásva.
Problémák azokkal a Steam-felhasználókkal, akik a játékon belüli áruházon keresztül elővásároltak
https://us.forums.blizzard.com/en/d4/t/193095/1
Sziasztok –
Ha a játékon belüli áruházon keresztül elővásároltatok a Steamen, és a Vessel of Hatred hozzáférési problémáitok vannak, kérjük, forduljatok a Blizzard Supporthoz a problémával kapcsolatban. https://us.battle.net/support/en/help
A CS csapat ellenőrizni tudja a fiókvásárlásokat, és javítást tud biztosítani azoknak, akiket valóban érint ez a probléma.