Skip to content
2025.06.21.
  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

INVENTORY

Maradj egy kicsit és figyelj!

Connect with Us

  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

About Us

AF themes

We mainly focus on quality code and elegant design with incredible support. Our WordPress themes and plugins empower you to create an elegant, professional and easy to maintain website in no time at all.

Connect with Us

  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

Címkék

bejelentés Belial's Return bemutató Beta Blizzard build Diablo Diablo II Diablo II: Resurrected Diablo III Diablo III Seasons Diablo Immortal Diablo IV Early Access fontos gameplay KiberMa képgaléria Ladder Last Epoch launch Let's Level UP megjelenés Patch Patch Notes Path of Exile Path of Exile 2 Press Kit PTR Season Season 2 Season 3 Season 5 Season 8 Shop Spiritborn Steam stream top Trailer Tutorial Undecember Vessel of Hatred vezető Wudijo

Kategóriák

  • Bemutató
  • Blog
  • Build
  • Gameplay
  • Gyereksarok
  • Háttér
  • Hírek
  • Interjúk
  • Képgalériák
  • Leak
  • Let's Level Up
  • Lore
  • Movie
  • Patch és Hotfix
  • Poén
  • Shorts
  • Stream
  • Trailer
  • Tutorial
  • Unboxing
  • Webshop
  • Youtube
  • iNFO
    • Hírek
    • Leak
    • Interjúk
  • Kódex
    • Háttér
    • Lore
    • Tutorial
    • Build
    • Patch és Hotfix
    • Patch Notes
      • Diablo III (HUN)
      • Diablo IV (ENG)
      • Diablo Immortal (ENG)
      • Grim Dawn (ENG)
      • Last Epoch (ENG)
      • Path of Exile (ENG)
      • Titan Quest (ENG)
      • Torchlight III (ENG)
      • Undecember (ENG)
      • Wolcen (ENG)
  • Bemutató
  • Videó
    • Gameplay
    • Stream
    • Trailer
    • Movie
    • Shorts
    • Poén
    • Unboxing
  • Képgalériák
  • Játékok
    • #-A-B
      • Assassin’s Creed: Valhalla
      • Blizzard Arcade Collection
      • Borderlands 3
    • C-D-E
      • Call of Duty Vanguard
      • Crash Bandicoot 4
      • Cyberpunk 2077
      • Cuphead
      • D3 Reflection
      • D4 Reflection
      • Demon’s Souls
      • Diablo I
      • Diablo II
      • Diablo II: Resurrected
      • Diablo III
      • Diablo IV
      • Diablo Immortal
      • Doom Eternal
    • F-G-H
      • Fall Guys
      • Ghost of Tsushima
      • God of War Ragnarök
      • Grim Dawn
      • GTA V
      • Hades
    • I-J-K
    • L-M-N
      • Last Epoch
      • Lost Ark
      • Mafia
      • Mario + Rabbids: Sparks of Hope
      • Mass Effect
      • Nier: Automata
    • O-P-Q
      • Path of Exile
      • Path of Exile 2
    • R-S-T
      • Return to Monkey Island
      • Resident Evil Village
      • Rocket League
      • Rush Royale
      • Star Wars Battlefront II
      • Star Wars Jedi: Fallen Order
      • Stumble Guys
      • The Division
      • The Incredible Adventures of Van Helsing
      • The Last of Us Part II
      • The Outer Worlds
      • The Slormancer
      • Tiny Tina’s Wonderlands
      • Titan Quest
      • Titan Quest II
      • Torchlight III
    • U-V-W
      • Undecember
      • V Rising
      • Warcraft III: Reforged
      • Warhammer: Chaosbane
      • Watch Dogs: Legion
      • Wolcen: Lords of Mayhem
    • X-Y-Z
  • Dosszié
    • Diablo IV Seasonok
    • Diablo IV Cosmetics
    • Diablo III Seasonok
    • D2R Ladder Seasonok
    • A D2R bejelentése
    • Last Epoch Tutorial
    • Path of Exile Cosmetics
    • Path of Exile Ligák
    • Path of Exile 2 Build Showcase
  • Gyereksarok
  • Blog
  • Webshop
  • Belépés
Youtube
  • Home
  • 2024
  • január
  • 21
  • Last Epoch: Több évre terveznek, íme a menetrend a kiadásig
  • Hírek

Last Epoch: Több évre terveznek, íme a menetrend a kiadásig

A Last Epoch február 21-i megjelenéséig megismerjük a játék egyedi kereskedelmi rendszerét és két új kasztot is
cszcsaba 2024.01.21.
Megosztás:

Loading

Mint azt bizonyára már sokan tudjátok, tavaly november végén megjelent a Last Epoch bemutató előzetese. A játék az 1.0 frissítést fogja megkapni és idén februárban hivatalosan is megjelenik. A fejlesztők ezzel párhuzamosan egy menetrendet publikáltak, ennek a cikknek a magyar változata következik.

Üdvözlet utazók!

Október 20-án bejelentettük az 1.0-hoz vezető útitervünket, amely tartalmazza a legfontosabb újdonságokat, amelyekre érdemes odafigyelni. Szintén bejelentettük az 1.0 verzió megjelenési dátumát: 2024. február 21.! Mindannyian nagyon izgatottak vagyunk a nagy nap miatt, és szerettünk volna beszélni arról, hogy mire számíthattok az ütemtervvel kapcsolatban. Biztosak vagyunk benne, hogy mindannyian izgatottak vagytok, hogy hallhassatok néhányat ezek közül a dolgok közül!

Kapcsolódó: Last Epoch: Official Launch Trailer – Echoes from the Void

Last Epoch Ütemterv

Kezdjük azzal, hogy beszélünk egy kicsit az ütemtervről, amelyet a megjelenési dátum bejelentésekor mutattunk be. Mint azt sokan tudjátok, az 1.0 nem csak a Last Epoch korai hozzáférésből való kikerülését jelenti, hanem bevezetésre kerülnek a tárgyak frakciói (Item Factions), a Warlock és a Falconer mesterek, valamint egy csomó további frissítés!

Az útitervben bemutatjuk a legfontosabb közelgő bejelentéseket, amelyek a február 21-i megjelenésig tervezünk. Szerettünk volna egy kicsit több információt adni arról, hogy mire számíthattok az egyes területektől, és egy kis betekintést nyújtani abba, hogy a Last Epoch továbbra is támogatja a közösségét, mivel mind a Warlock, mind a Falconer betekintések a közösség által vezérelt exkluzív anyagok, amelyek célja, hogy valami fantasztikusan mély információt nyújtsanak ezekről a mesterekről az 1.0-s megjelenésük előtt.

Ez az útiterv nem egy kimerítő lista az 1.0-hoz vezető összes várható újdonságról, így sokkal több betekintést várhatsz az 1.0-ról a nagy dátum előtt. Ez az ütemterv azt mutatja, hogy mikorra várható több információ az 1.0 három fő jellemzőjéről – az Item Factions-ről, a Warlock-ról és a Falconer-ről.

Január 11. – Item Factions

Figyeljétek a közösségi oldalainkat, valamint itt a rendszeres posztolási platformjainkon, ahol egy átfogó blogbejegyzést fogunk közzétenni, amely a tárgyak frakcióiba merül el: információkat nyújtunk a Kereskedő klánról (The Merchant’s Guild), a Bazárról (The Bazaar), a Szerencsekörről (Circle of Fortune) és a Próféciákról (Prophecies). Rengeteg információt osztunk meg ebben a bejegyzésben, de azt már most szeretnénk tisztázni, hogy a tárgyak frakciói az 1.0 frissítéssel indulnak, és nem január 11-én.

Január 25. – Warlock betekintés

Ezen a napon közösségi tagunk, AaronActionRPG az Icy-Veins.com oldalon mutatja be a végleges Acolyte Mastery – The Warlockot. Aaron régóta rajong az acolyte osztályért, nagy támogatója a Last Epochnak és a közösség nagyszerű tagja, így izgatottan várjuk, mit tartogat Aaron és az Icy-Veins a leleplezésre. Megjegyzésként – A Warlock az 1.0 frissítéssel érkezik, és ez egy korai tájékoztató betekintés lesz az osztállyal kapcsolatban.

Február 8. – Falconer betekintés

Alig több mint egy hónappal az 1.0-s patch előtt a madár lesz a legsűrűbben használt szó a Maxroll.gg oldalon, ahol először láthatjuk az utolsó Rogue Mastery – The Falconer-t. Korábban már dolgoztunk együtt a Maxroll csapatával, és örülünk, hogy újra csatlakozhatunk hozzájuk a megjelenést megelőző leleplezéshez. Tudd meg, hogyan működik a Falcon, milyen képességek jönnek a mesterrel, és milyen statok várhatók a Falconerre! Megjegyzésként – A Falconer az 1.0 frissítéssel fog érkezni, és ez egy korai tájékoztató betekintés lesz az osztállyal kapcsolatban.

Február 21. – Last Epoch Launch

A nagy nap! 2024. február 21-én, a Last Epoch megjelenik az 1.0 verzióval! Ezen a napon mindenki játszhat majd a teljes játékkal, a tárgyakkal, a Warlockkal, a Falconerrel és az összes többi fejlesztéssel, amin keményen dolgoztunk!

Természetesen az 1.0 csak az út kezdete itt az Eleventh Hour Games-nél, mivel sok évre tervezzük az elkövetkezendő tartalmakat. Azonban nem tudjuk alábecsülni az izgatottságunkat, hogy elérjük ezt a hatalmas mérföldkövet, és alig várjuk, hogy találkozzunk a Launch Day-en!

Visszajelzés

Néhány hete arra kértünk mindenkit, hogy adjon visszajelzést arról, hogy mit szeretne tudni új játékosként a Last Epochról. Szeretnénk megköszönni mindenkinek, aki használta az űrlapot, és át fogjuk nézni ezeket a nagyszerű visszajelzéseket, hogy további fejlesztéseket találjunk az új játékosok igényeihez.

Ha még nem volt lehetőségetek visszajelzést adni arról, hogy mit szeretnétek tudni új játékosként, akkor osszátok meg velünk az észrevételeiteket, az űrlapot ezen a linken találjátok: https://forms.gle/8Mg9u7e1NJcyDJph9
Most pedig nézzünk meg néhányat a nagy napon érkező fejlesztések közül!

Vizuális fejlesztések

Világítás és árnyékok

A játékkal kapcsolatos egyik fő célunk a vizuális minőség és a teljesítmény javítása. Ennek a célnak a további követése érdekében több változtatást hajtunk végre a fény-rendszereken, az árnyékokon és egyebeken.

Korábban sok jelenetünk kissé lebegőnek tűnt, a karakterek és a tárgyak nem voltak úgy földhöz ragadva, ahogyan azt szerettük volna. Ennek a problémának nagy része a jó kontaktárnyékok és általában az árnyékok hiánya volt. Több oka is van annak, hogy ezt nem olyan egyszerű megoldani, mint amilyennek látszik – a legjelentősebb ok természetesen a teljesítmény.

Az egyik rendszer, amit az 1.0-hoz továbbfejlesztettünk, az Ambient Occlusion. Az új implementációnk sokkal pontosabb kontaktárnyékokat hoz létre, és sok jelenetünkbe hozza a szükséges mélységet.

Az Ambient Occlusion javításai mellett a játékot egy modern Soft Shadow rendszerrel is kiegészítjük. Sok olyan jelenetben, ahol korábban nem volt árnyék, a játékos fénye mostantól a fizikai fény forrása, így a játékos körüli tárgyak megfelelő árnyékot vetnek, ami sokkal drámaibb megvilágítást eredményez a jeleneteinkben, miközben a teljesítményt továbbra is kordában tartja. Mivel ez képernyőtéri megoldás, fix teljesítményköltséggel jár, függetlenül attól, hogy hány tárgy vagy szörny van a képernyőn.

Emellett a játék szinte minden jelenetében átdolgozzuk a fényeket, több célt is szem előtt tartva – a teljesítmény javítása, a játékos láthatóságának növelése, és őszintén szólva, a jelenetek vizuális hűségének javítása.

Itt van például az EoT jelenetünk. Az új Ambient Occlusionnal, árnyékrendszerrel és átdolgozott megvilágítással a jelenet összes tárgya földhözragadtabbnak tűnik, a játékos karaktere jól látható, és sokkal jobb a mélységérzet.

Jelenetváltozat-rendszer

A jelenetváltozat-rendszer egy másik fontos rendszer, amelyet az 1.0-ban vezetünk be. Ez alapvetően egy sor eszköz, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy javítsuk a jelenetek vizuális minőségét és változatosabbá tegyük a játékot. Lehetővé teszi számunkra, hogy drámaian különböző kinézetű jeleneteket hozzunk létre a jelenetváltozat sablonok használatával.

A múltban elég nehéz volt számunkra, hogy a jelenet különböző változatait hozzuk létre, különböző időjárási effektusokkal vagy a növényzet megváltoztatásával. A legtöbb esetben új anyagokat, új textúrákat vagy matricákat kellett létrehoznunk, és kombinálnunk kellett őket a kívánt eredmény eléréséhez – ami negatív hatással volt a teljesítményre.

Az árnyékolóváltásokkal azonban most már az árnyékolófüggvények segítségével megváltoztathatjuk a növényzetet, a felületeink nedvességtartalmát, és akár pocsolyákat is adhatunk a jelenethez. Más szóval: mostantól gazdagabb megjelenésű jeleneteink lehetnek, miközben a teljesítményt is javíthatjuk.

Ez az eszközkészlet azt is lehetővé teszi, hogy gyorsabban hozzunk létre új jeleneteket, így a tervező csapat a technikai kérdések és kihívások megoldása nélkül a pályatervezésre koncentrálhat.
Végül, de nem utolsósorban, lehetővé teszi számunkra, hogy sokkal több változatosságot vigyünk a játékba. Például a monolit jelenet minden egyes alkalommal, amikor belépsz, egészen másképp nézhet ki, ahogy az alábbi néhány példában is láthatod!

Nagy terveink vannak a rendszerrel, és a játék előrehaladtával egyre többet fogjuk használni a jövőben.

Sámán változtatások

Meghallgattuk a sámán karakterosztállyal (Shaman Mastery) kapcsolatos visszajelzéseket, és egyetértünk velük. Az 1.0-ra felülvizsgáljuk kedvenc északi harcosunkat és adunk ennek a kasztnak egy kis szükséges szeretetet, hogy Eterra többi mesteri lehetőségével egyenrangúvá tegyük. A sámán újragondolásával nem fogjuk teljesen átdolgozni a mesterséget; azonban tudjuk, hogy a mesterség egyes aspektusai jelenleg kissé hiányosak lehetnek, és úgy döntöttünk, hogy az 1.0-ra való felkészüléshez egy kis időt kell szentelni neki.

Ezek a változtatások még mindig folyamatban vannak, így a mai bejegyzésben csak egy kicsit beszélünk az egyik nagy fejlesztésről, amely a sámánhoz érkezik: az átdolgozott Tempest Strike képességről. Emellett a Mastery passzív fáján is változtatunk, hogy javítsuk a fán belüli lehetőségeket és egy új, egyelőre még nyilvánosságra nem hozott képességet.

Tempest Strike

A Tempest Strike jelenleg egy spammelhető közelharci képesség, amely minden egyes ütésnél esélyt ad az elemi vihar varázslatok kiváltására találat esetén, és a támadási sebesség skálázása helyett elemi hatást kínál. Mivel a Tempest Strike egy hibrid képesség, amely támadó és varázslat funkciókkal is rendelkezik, a varázslatok nem a legmegbízhatóbbak, és a támadási sebesség skálázása is hiányzik, a Tempest Strike meglehetősen nehéz helyzetben van. Ezért a Tempest Strike teljes átdolgozást kap az 1.0-ra, megtartva ugyanazt a nevet és témát, de teljesen új mechanikával, képességfával és még a képesség szerepével is.

Az 1.0-tól a Tempest Strike egy erős, magas költségű kombó képesség lesz. A fegyvered minden egyes ütésével a Tempest Strike átáramlik, áthatoló jégcsapokat kilövellve, tornádókat hozva létre, és villámokat szórva. A fájában megtalálod azt a képességet, hogy specializálódj az egyes csapásokra, ami erősebbé teszi őket. Az átdolgozott Tempest Strike meglehetősen kedvező lesz a támadási sebesség építéséhez, lehetővé téve, hogy egy elemi vihart tomboljon át az ellenségek hordáin.

A Last Epoch Endgame kiegyensúlyozása

Sok visszajelzést kaptunk a végjáték Echo módosítókkal, valamint a Corruption skálázásával kapcsolatban. Ezért úgy döntöttünk, hogy ez egy újabb terület, amit a kiadással tovább csiszolunk. Ezen a területen két fő visszajelzéssel akartunk foglalkozni. Az első a Echo-módosítók egyenlőtlensége, a második pedig a Corruption skálázásának hatása.

Echo módosítók

Az Echo módosítókkal azt akartuk elérni, hogy az ellenség ereje kevésbé magából a módosítókból, hanem inkább a magas szintű ellenségek eredendő erejéből és közvetlenül a Korrupcióból (Corruption) származzon. Ezeknek a változtatásoknak a célja elsősorban az, hogy kiszámíthatóbb élményt érjünk el a magas korrupciójú idővonalakon.

Ennek elérése érdekében az Echo módosítóknak rövidebb időtartamot adtunk (mostantól maximum három visszhangig tartanak), és ami fontos, hogy ezek a módosítók többé nem skálázódnak a korrupcióval vagy a központtól való távolsággal.

Ahogy belemerültünk a Echo módosítókba, számos olyan mod volt, amely láthatatlanul skálázódott a korrupcióval, beleértve az ellenségeket is. Ez azt jelenti, hogy ezek a modok gyorsan rendkívül halálosak lettek anélkül, hogy egyértelműen folyamatos lenne a növekvő nehézség. Ez többé nem lesz így, mivel ezek mostantól fix értékekkel rendelkeznek az összes többi moddal együtt, beleértve a hírhedt megnövelt sebzésmódosítókat is.

Még mindig finomítjuk a számokat ehhez és teszteljük a változásokat, ezért még nem állunk készen arra, hogy számokat osszunk meg. Az Echo módosítókkal kapcsolatos változásoknak simábbá és kiszámíthatóbbá kell tenniük a játékélményt, azonban ne várjátok, hogy a végjáték skálázása hirtelen könnyebb feladat lesz.

Corruption Változások

Miközben az Echo módosítók változnak, a módosítók skálázódásának egy részét közvetlenül a Korrupció skálázódásába helyezzük át. A korrupcióból származó nehézségi módosító mostantól sokkal gyorsabban fog skálázódni, ami azt jelenti, hogy a korrupció lesz a nehézség skálázásának elsődleges módszere, és ezeknek a pontoknak az elérése gyorsabb és simább élményt fog jelenteni. Ehhez fontosnak érezzük, hogy néhány számot közöljünk, tartsátok szem előtt, hogy ezek még változhatnak:

  • 100 korrupció: 60%-kal több szörnysebzés és életerő (50%-ról).
  • 200 korrupció: 170%-kal több szörnysebzés és életerő (100%-ról).
  • 300 korrupció: 281%-kal több szörnysebzés és életerő (147%-ról).
  • 500 korrupció: 505%-kal több szörnysebzés és életerő (289%-ról).

A korrupció mostantól kissé megnöveli az átlagos Legendary Potencial és Weaver’s Will értékét is. Ez azt jelenti, hogy a tárgy Echo módosítókból származó ritkasága növeli az egyedi tárgyak teljes számát, ami több esélyt ad a legendás potenciálra, míg a Korrupció multiplikatív hatással közvetlenül növeli a legendás potenciál esélyét minden egyes egyedi tárgyon, ami kiesik.

Zárásként

Mivel az 1.0 egy ilyen jelentős pont számunkra, nem csak a funkciók az egyetlen dolog, amin dolgozunk. Tovább dolgozunk a jelenlegi hibák nagy részén, javítjuk a hálózatkezelést, javítjuk a teljesítményt, és foglalkozunk az általatok felvetett egyensúlyi problémákkal. Szeretnénk biztosítani, hogy a Last Epoch mindenki számára a lehető legjobban induljon, és keményen dolgozunk ezen a célon.

Tudjuk, hogy érkeztek visszajelzések és aggodalmak, hogy lesz-e elegendő tesztelés és felülvizsgálat az új funkciók tesztelésére. Örömmel mondhatjuk, hogy Community Tester Program már egy hete elkezdte biztosítani a tesztelés lehetőségét néhány közelgő funkció esetében, és már elkezdtünk alkalmazkodni a közösségi tagok visszajelzéseihez!

Jelenleg a program nem fogad további tagokat, de szerettük volna mindenkit megnyugtatni, hogy szorosan együttműködünk a közösséggel. Bár nem korlátozódik a CT programra, mint mindig, most is figyelni fogjuk mindenki visszajelzését, ahogy haladunk az 1.0 felé vezető úton és azon túl.

Köszönjük, hogy időt szakítottatok arra, hogy elolvassátok az Eleventh Hour Games a legújabb eseményeit. További információkért az 1.0-ról és mindenről, ami a Last Epochot illeti, mindenképpen jelöljétek be a naptáratokban az útiterv eseményeit! Figyeljétek a közösségi csatornáinkat, és csatlakozzatok hozzánk a Discordon a discord.gg/lastepoch címen, hogy további blogbejegyzéseket és ízelítőket kaphassatok a február 21-i megjelenésről!

 

Forrás: Lastepoch.com

Kapcsolódó cikkek:

  • Last-Epoch-Review-5
    Last Epoch gyorstalpaló kezdőknek - MAGYARUL
  • ba0214220c7ad8fc266227016c72ea55c6142668
    Frissül a Last Epoch! Van visszaút a halálból?
  • lastepoch_529bb8a92e9832d9289b51b6e840d630f8b909a7
    Last Epoch Season 2 Endgame Tier List és szavazás
  • tombs_background
    Last Epoch, Season 2: Minden tudnivaló magyarul
  • 882f2165c92d21d73169166608afa412df38b691
    Továbbfejlesztik a Last Epoch végjátékát
  • 0844d883cfedc72d703a6ad528005dac8d3b0870
    Last Epoch: Harbingers of Ruin – Minden infó MAGYARUL
Tags: Corruption Development Update Echo Falconer frissítés Item Factions Last Epoch Shaman Tempest Strike ütemterv Warlock

Continue Reading

Previous: Last Epoch: Ajándék, új trailer, Deluxe és Ultimate kiadás
Next: Let’s Level Up: Diablo IV Patch 1.3.0 elemzés

Legfrissebb

Az megvan, hogy nyári vásárt tart a GOG.com?

Az megvan, hogy nyári vásárt tart a GOG.com?

2025.06.20.
A Warcraft franchise a Game Pass-ban

A Warcraft franchise a Game Pass-ban

2025.06.19.
Előrendelhető a szuperrészletes Lilith figura és még sok más Diablo IV ereklye

Előrendelhető a szuperrészletes Lilith figura és még sok más Diablo IV ereklye

2025.06.17.
A Szabadság Hercege – Érkezik a Diablo Immortal következő frissítése

A Szabadság Hercege – Érkezik a Diablo Immortal következő frissítése

2025.06.17.
Summer Game Fest 2025 – Itt tudod visszanézni az összes eseményt

Summer Game Fest 2025 – Itt tudod visszanézni az összes eseményt

2025.06.12.
Patch-mizéria a Last Epoch szerverein

Patch-mizéria a Last Epoch szerverein

2025.06.11.
Path of Exile: Secrets of the Atlas – ismertető MAGYARUL

Path of Exile: Secrets of the Atlas – ismertető MAGYARUL

2025.06.08.
Path of Exile: Secrets of the Atlas képgaléria

Path of Exile: Secrets of the Atlas képgaléria

2025.06.08.
2024. január
hKscpsv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« dec   febr »

Legutóbbi hozzászólások

  1. Három éves lett a Diablo Immortal – nagyon berágtak a fődémonok szerzője cszcsaba2025.06.04.

    Frissítés: Ütős előzetesek kerültek a cikkbe, érdemes megnézni őket!

  2. Cat Quest – A legcukibb ARPG, amit valaha is láttál szerzője cszcsaba2025.03.31.

    Frissítés: A Gameplay videón látható rész után továbbmentem kicsit és az a helyzet, hogy bedurvul a játék. Keményen kell gearelni,…

  3. Elkezdődött a Diablo Immortal új korszaka – Sharval vadonjának titkai szerzője ccssaabbaa2025.03.25.

    teszt

  4. Diablo IV, Season 8: Apparition Incursions Tutorial szerzője csizmadiacsaba2025.03.25.

    Próba

  5. Elkezdődött a Diablo Immortal új korszaka – Sharval vadonjának titkai szerzője csizmadiacsaba2025.03.25.

    Tesztkomment

Rhykker

Wudijo

Raxxanterax

Talkative Tri

Leggyakoribb címkék

bejelentés (19) Belial's Return (20) bemutató (49) Beta (21) Blizzard (48) build (22) Diablo (25) Diablo II (55) Diablo II: Resurrected (103) Diablo III (130) Diablo III Seasons (19) Diablo Immortal (135) Diablo IV (422) Early Access (22) fontos (226) gameplay (45) KiberMa (29) képgaléria (42) Ladder (22) Last Epoch (43) launch (28) Let's Level UP (28) megjelenés (33) Patch (36) Patch Notes (39) Path of Exile (77) Path of Exile 2 (79) Press Kit (32) PTR (49) Season (21) Season 2 (28) Season 3 (26) Season 5 (21) Season 8 (28) Shop (21) Spiritborn (20) Steam (19) stream (24) top (142) Trailer (153) Tutorial (27) Undecember (23) Vessel of Hatred (45) vezető (129) Wudijo (19)

Ez is érdekelhet

Az megvan, hogy nyári vásárt tart a GOG.com?
  • Hírek

Az megvan, hogy nyári vásárt tart a GOG.com?

2025.06.20.
A Warcraft franchise a Game Pass-ban
  • Hírek

A Warcraft franchise a Game Pass-ban

2025.06.19.
Előrendelhető a szuperrészletes Lilith figura és még sok más Diablo IV ereklye
  • Webshop

Előrendelhető a szuperrészletes Lilith figura és még sok más Diablo IV ereklye

2025.06.17.
A Szabadság Hercege – Érkezik a Diablo Immortal következő frissítése
  • Hírek

A Szabadság Hercege – Érkezik a Diablo Immortal következő frissítése

2025.06.17.

Mi is ez az oldal?

Az inventory.hu egy 2024 januárjában indult Blog. Egy kicsit ugyan túltoltam és portálosra sikerült, de mégiscsak az én stílusomat fogja magán viselni előbb-utóbb. Lesznek persze hírek, meg mindenféle fordítások, de szándékom szerint sokkal több lesz a véleménycikk és a saját audio-vizuális tartalom, mint az archívumban (ami nagyjából a HH oldalára írt cikkeimből állt össze).

CsZCsaba

Inventory

Maradj egy kicsit és figyelj!

Az Izometrikus Hack&Slash ARPG játékok világa

Copyright

Tudom, hogy a szerzői jogot kb. mindenki telibesz*rja… Úgyhogy írhatnék én ide mindenféle jogi f*szságot, az totál értelmetlen lenne. Mielőtt lelopsz innen valamit, azt gondold végig, hogy ebben az oldalban mennyi meló van. Nem egy, nem két olyan cikk van itt, amivel napokat, akár heteket is dolgoztam. Azzal segíted a munkámat, hogy nem lemásolod a cikket, hanem az url-re hivatkozol.

Köszi előre is: CsZCsaba

  • Rólunk
  • Impresszum
  • Cikklista
  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube
Copyright © All rights reserved. | DarkNews by AF themes.