Fórum

Loading

Please or Register to create posts and topics.

Tüzet hánysz és robbantasz – Titan Quest II Patch Notes 0.2.1

Ahogy azt a fejlesztői napló magyar változatában olvashattad, élesítették a Titan Quest II második Major Update frissítését és ebben a cikkben meg is tudhatod, hogy ez milyen változásokat jelent. Íme a 0.2.1 Patch Notes magyar változata!

[rlic_related_post_one]

[WPSM_COLORBOX id=13043]

 

Általános változások

Bevitel és felhasználói felület

  • Feliratok hozzáadása a cutscene videókhoz
  • Opció hozzáadása az item-összehasonlításhoz vagy egy kapcsoló, amely a Settings menüben állítható be

Hang

  • Egyedi harci hangok hozzáadása az Accusing Shadow, Stalking Shadow és Empusa Magistrate ellenségekhez
  • Egyedi harci hangokat adtunk a Northern Beaches NPC-khez (Arrogant Engineer, Hostile Priest, Eyes of Pearl)
  • Utómunkálati effektusokat adtunk az Eyes of Pearl és a Teeth Like Spikes párbeszédekhez
  • Finomítottuk a Hydroboar hangtervezését

 

Játékmenet

 

Core

Dodge

Erősítettük a robbanás módosítókat (Explosion Modifiers), hogy nagyobb területen okozzanak több kárt.

Dodge - Cold Explosion Modifier

  • A cooldown növekedését +0,5/1/1,5 másodpercről +1 másodpercre módosítottuk minden rangban.
  • A sebzés 4/5/6-ról 8/10/12-re nőtt.
  • A sugár 2/2,6/3,2 méterről 2,4/2,8/3,2 méterre nőtt.

Dodge - Fire Explosion Modifier

  • Az újratöltési idő növekedése +0,5/1/1,5 másodpercről +1 másodpercre minden szinten
  • A sebzés növelése 4/5/6 -> 8/10/12
  • A sugár növelése 2/2,6/3,2 m -> 2,4/2,8/3,2 m

 

Earth Mastery

Flame Volley

Ez a képesség erősítést kap, hogy hatékonyabbá váljon.

  • Jelentősen javított célzási pontosság

Enhanced Amplify Modifier: A maximális erősítés elsősorban a robbanásszerű használatnak kedvez, vagy amikor az energiafelhasználás és az erősítés fenntartása meglehetősen magas. Ez a változás erősíti a robbanásszerű használat maximális potenciálját, vagy felszabadíthat némi kapacitást a tartós használathoz.

  • A megemelt erősítés megnövelése: +4/8/12/16/20 -> +6/12/18/24/30

Conservation Modifier: A kapacitásköltség túl magas volt a biztosított fenntartáshoz képest, és túl sok helyet vett el a más módosítókba történő befektetéstől.

  • Csökkentett rang 5 -> 3
  • Megnövekedett esély rangonként 15/25/35/45/55% -> 25/40/55%

 

Storm Mastery

Tempest

  • A teljes sebzés növekedésének csökkentése: 15% -> 10%

 

Warfare Mastery

Valor

  • Area címke hozzáadása
  • A teljes sebzés növekedésének csökkentése: 15% -> 10%

Valor - Frenzy Modifier

  • A teljes sebzés növekedésének csökkentése: 30/40/50/60/70% -> 24/32/40/48/56%
  • Az elszenvedett sebzés módosítása: 8/12/16/20/24% -> 12/14/16/18/20%

 

Hibajavítások

Mesterségek és harc

Képességek

  • Javítva egy hiba, amely miatt két egymást követő, ugyanazon karakterre ható hatás egyikét sem lehetett megfelelően eltávolítani.
  • Javítva egy képesség többszöri megkötésének nem megfelelő mentése.
  • Rogue - Grenade: Javítva a játékosok lábához hulló íves lövedékek.

Ellenségek

  • Skylla: Javítva lett az a hiba, amely miatt Skylla láthatatlanná vált a harc során.

Egyéb

  • Javítva lett az a probléma, amely miatt a lények halála után azonnal eltűntek, ha a csoport egy része elkerült a spawn-pozíciójától.

Mentett játékok

  • Javítva lett az a hiba, amely miatt a korábban törölt mentett fájlok újra megjelenhettek.

 

[WPSM_COLORBOX id=7388]