Fórum

Loading

Please or Register to create posts and topics.

Let's Get Ready to CHAOS – Diablo IV Patch Notes 2.4.0

A Diablo IV tizedik, Season of Infernal Chaos nevű évadához készült harmadik hype-cikket olvasod. A sors fintora, hogy csak most, a seasonstart után jópár nappal van időm lefordítani a frissítési jegyzéket, de az az igazság, hogy minden más, amit ehelyett csináltam, az fontosabb volt, és az sem elhanyagolható, hogy az eredeti, 2.4.0 PTR Patch Notes annak idején rendben felkerült az Inventory oldalaira. Ez itt most annak a jegyzéknek a live szerverre készült módosítása, a változásokat zöld színnel fogom jelölni.

[rlic_related_post_one]

[rlic_related_post_two]

Alapként a saját, már rendbepofozott, félig-meddig magyar PTR Patch Notes fordításom használom, ami azt jelenti, hogy logikus lesz a felépítése, de a karakteregyensúllyal foglalkozó rész angolul marad. Nem lesznek benne a cikkben a Season 10 tartalmainak PTR-hez képesti változásai (Chaos Rift, Chaos Armor, Chaos Peks), azokat ugyanis a már elkészült Season 10 blog-fordítás kivétel nélkül és részletesebben tartalmazza.

 

Játékfrissítések

Loot

  • Az egyedi tárgyak megjelenésének esélye minden nehézségi szinten nőtt.
  • A Whispers Bountyk már nem dobnak mágikus és ritka tárgyakat Torment nehézségi szinten.
  • A Torment nehézségi szinten a mellék-küldetések jutalmaként kapott mágikus és ritka tárgyakat legendás vagy annál jobb tárgyak váltották fel.
  • A Helltide jutalmak minősége a Torment nehézségi szinten nőtt.

 

Nightmare Dungeons

  • Kissé csökkentettük a Horadric Reserve Gem Fragment Nightmare Dungeon affixek megjelenésének esélyét.
  • Csökkentettük a Horadric Strongroom ládából kieső tárgyak mennyiségét.
  • Mostantól Artificer’s Stones jutalmakat lehet szerezni a Torment előtti nehézségi szinteken.

Fejlesztői megjegyzés: Ez lehetővé teszi a játékosok számára, hogy azonnal belevessék magukat a The Pitbe, amikor eljutnak a Torment I-hez, ahelyett, hogy farmolniuk kellene, miután beléptek a nehézségi fokozatba.

 

Infernal Hordes

  • A Materials Chest és a Gold Chest már nem csökkentik idővel a jutalmat.
  • A Greater Chest of Materials mostantól 400 éterbe (Aether) kerül, a korábbi 200 helyett, és a felszerelés mellett Obducite-ot és aranyat is ad.
  • Az Infernal Hordes-ban megtalálható egyedi tárgyak és legendás tulajdonságok átkerültek az általános készletbe (Pool), az egyedi tárgyak pedig a Lair Bossok egyedi készletébe is.

Káosz hullámok (Chaos Waves)

Fejlesztői megjegyzés: Örülünk annak, hogy a Káosz hullámok szórakoztatóbbá teszik a Pokolbeli hordákat, de tudjuk, hogy ha túl gyakran jelennek meg, akkor elnyomják a mód alapvető identitását, a buildcraftot. A Chaos Waves újdonságának megőrzése és az érdekes és egyedi futamok biztosítása érdekében csökkentettük a Chaos Waves megjelenésének számát.

  • Csökkentettük az Aether megjelenésének esélyét a Reliquary Chaos Wave-ben, amikor a Reliquary-t tartják a kezükben, 25%-ról 10%-ra.
  • A Chaos Wave típusok mostantól különböző ritkaságúak. Például az Aether Goblins ritkábban fog megjelenni.
  • A játékos már nem ejti el a Reliquary-t, ha immunis, amikor a Chaos Lightning eltalálja a Reliquary Chaos Wave során.
  • A Chaos Waves száma Infernal Horde futásonként 3/4/5-ről 1/1-2/2-re csökkent. Ezek az értékek rendre 6/8/10 hullámú Infernal Horde futamokra vonatkoznak.
  • A Chaos Waves mostantól kiszámíthatatlanabb hullámokban jelenik meg, mint korábban.
  • A káosz hullámok kiválasztásakor megjelenő leírás most már azt is említi, hogy további Aether szerezhető.
  • A Spirit Chaos Waves szellemei most már sokkal érzékenyebbek a velük ütköző játékosokra.
  • A Chaos Aetheric Mass már nem gyógyítható. A közhiedelemmel ellentétben meglepően csiklandós.
  • A Lunatic Siege káosz hullámon belüli káosz hasadékok most már további étert dobnak. Ezzel biztosítjuk, hogy a Káosz Hullám nagyobb eséllyel adjon étert.
  • A Lunatic Siege Káosz Hullámban a megszerezhető éter maximális mennyisége 80-ról 200-ra nőtt.
  • A Lunatic Siege Káosz Hullámban a Káosz Hasadékok bezárása további Káosz Hasadékokat hozhat létre, fokozatosan növelve a mód intenzitását.

Alap Aether módosítások

Fejlesztői megjegyzés: Megállapítottuk, hogy túl sok étert lehetett szerezni a jövedelmező Infernal Offering választásokkal, ami elmélyítette a jó és a rossz futamok közötti különbséget. Emeltük az éter események által biztosított alap éter mennyiségét, hogy a futam során szerzett éter nagyobb hányada a szörnyek megsemmisítéséből származzon.

  • Aether Mass alapértéke 1-ről 3 alap éterre nőtt.
  • Aether Find alapértéke 2-ről 4-re emelkedett.
  • A Soulspires alapértéke 1-ről 5-re emelkedett.
  • Az Ather Goblinok alapértéke 25-ről 20-ra csökkent.

Aetheric Mass

  • A Teeming, a Hellish és az Anchored Mass Offering felajánlásoknak most 50% esélyük van a megfelelő Aether Event előidézésére, a korábbi 30% helyett.
  • A Mass puffadások (Puffing Masses) átdolgozásra kerültek. A Mass csomók mostantól minden kiválasztott felajánlás (Offering) után 1 további Aethert dobnak, ami megduplázódik a kiválasztott Mass Offerings esetén.
  • A Mass csomók (Massing Masses) átdolgozásra kerültek: mostantól 30% eséllyel alakulhat újjá a megsemmisített Aetheric Mass.
  • A Hellborne, amely a Hellish Masses Offering elfogadásakor az Aether Mass csomókból bónuszként származik, mostantól az additional Hellborne spawn Offerings-szel arányosan növekszik.

Soulspire

Fejlesztői megjegyzés: A Soulspire tornyok az Infernal Hordes megjelenése óta egy  elhanyagolt kategória voltak. Alaposan megvizsgáltuk a Soulspire-felajánlásokat, és azon dolgoztunk, hogy sokkal jövedelmezőbb lehetőségek legyenek a sikeres futamhoz. A csapat továbbra is figyelemmel kíséri a visszajelzéseket.

  • A Rising Spires felajánlás mostantól maximum 2-szer jelenhet meg, szemben az eddigi 1-el.
  • A Draining Spires Aether-nyeresége 1-ről 3-ra nőtt.
  • A Precious, Treasured és Coveted Spires szorzója 3x, 4x, 5x-ről 2,5x, 2,25x, 2x-re változott.

Fejlesztői megjegyzés: Ezt a változtatást azért hajtottuk végre, mert az Aether alapértéke nőtt.

  • A Precious, Treasured és Coveted Spires ritkasága Normal, Rare, Legendary-ról Rare, Legendary, Unique-ra változott.
  • A Precious, Treasured és Coveted Spires gyakorisága a korábbi gyakoriság 50%-áról 75%-ára csökkent.
  • Corrupting Spires neve Hungry Spires-re változott, és átdolgozásra került.
    • Az Átok mostantól mind a játékosokat, mind az ellenségeket a terület külső részéről a belső részére vonzza. Ezenkívül az ellenségek Aether-dobásának esélye 20%-ról 33%-ra nőtt.
  • A Transitive Spire neve Rising Spire-re változott, és átdolgozásra került.
    • Mostantól minden hullám kezdetén egy Soulspire jelenik meg, és megerősíti a Soulspire-ben lévő ellenségeket.

Fiends és Lords

  • A Colossal Fiends most már megfelelően megsokszorozza a Lord-okká alakuló Aether Fiends-ből nyert Aethert.
  • Ha a Colossal Fiends és a Fiendish Legions Offerings egyszerre aktívak, akkor most már megfelelően az Aether Fiends-ek helyett Aether Lords-ok jelennek meg.
  • Az Aether Lord Offerings-ből származó pokoli tűz most már kevésbé intenzív, és megfelelően eltűnik, amikor egy Aether Lord legyőzetik.

Hellborne

  • A Summoned Hellborne mostantól legendary Infernal Offering (a korábbi common-ról) és az Ambusing Hellborne pedig mostantól common offering a korábbi legendary-ról.
  • A Meteoric Hellborne ritkasága normálról ritkára (Rare) nőtt.
  • A Summoned Hellborne mostantól csak 20% eséllyel hoz létre további Hellborne-t egy Aether Event-ből, a korábbi 100% helyett.

Egyéb

  • Az Infernal Hordes tartalomban felbukkanó The Burning Butcher ellenségnek mostantól több az életereje és több kárt okoz.
  • Bartuc már nem válik sebezhetetlenné. Ehelyett a Lair Bossok új pajzsmechanikáját használja (további információk alább találhatóak).
  • Az Exalted Hordes mostantól ritka (rare) pokoli áldozat, a korábbi közönségesről (common).
  • A Burning Rain Aether-nyeresége hullámonként 3-9-ről 9-15-re nőtt.
  • A Hell's Wrath Aether-nyeresége hullámonként 6-12-ről 15-25-re nőtt.
  • A Hell's Wrath Infernal Offering ritkasága közönségesről ritkára (rare) nőtt.
  • A Burning Butcher Aether-nyeresége 75-ről 100-ra nőtt.
  • Az Aether Goblin Offering segítségével az Aether Events-ből megjelenő Aether Goblinok esélye 10%-ról 20%-ra nőtt.
  • A felajánlások előnyeinek és hátrányainak (Offering Boons / Offering Banes) leírásai mostantól sokkal részletesebbek, és ahol lehetséges, pontos számokat is tartalmaznak.
  • A Champion szörnyek többé nem jelennek meg az Infernal Hordes-ban.
  • Az Offeringek súlyozása mostantól más, így kevésbé lesznek kiszámíthatóak.

 

Lair Bossok

  • A Greater Lair Bossok készlete mostantól a három Boss között oszlik meg. Minden Greater Lair Boss 2-2 darabot kap ezek közül.
  • A Greater Bossok, Duriel, Andariel és a Harbinger of Hatred zsákmánykészletei kibővültek, és mostantól részben megosztják egymás között a készleteket. A Kisebb Főnökök zsákmánykészletei is kissé módosultak.
  • Belial Hoard ládája többé nem dob Infernal Compass-t.
  • A sebezhetetlenségi fázisok csak 10 másodperc elteltével indulnak el.
  • A sebezhetetlenségi fázisok most már megkerülhetők, ha a játékos túllép bizonyos sebzésküszöbértékeket.
    • 2/3 és 1/3 életerőnél a Boss pajzsot kap.
    • A pajzs 5 másodpercig tart.
    • Amikor a Boss 2/3 életerőnél van, a pajzs értéke a Boss maximális életerejének 1/3-a.
    • Amikor a Boss 1/3 életerővel rendelkezik, a pajzs értéke a boss maximális életerejének 2/3-a.
    • Ha a játékos 5 másodpercen belül megtöri a pajzsot, a Boss nem válik sérthetetlenné.
  • A Lair Boss Hoards már nem dob Tribute-okat.

Duriel Pool:

  • Azurewrath
  • Banished Lord's Talisman
  • Blood Moon Breeches
  • Blue Rose
  • Cowl of the Nameless
  • Crown of Lucion
  • Dolmen Stone
  • Godslayer Crown
  • Ophidian Iris
  • Rod of Kepeleke
  • Scoundrel's Leathers
  • Sepazontec
  • Soulbrand
  • Tempest Roar
  • The Hand of Naz
  • The Third Blade
  • Tuskhelm of Joritz the Mighty
  • X'Fal's Corroded Signet

Andariel Pool:

  • Azurewrath
  • Bane of Ahjad-Den
  • Black River
  • Blood Moon Breeches
  • Blue Rose
  • Cowl of the Nameless
  • Dolmen Stone
  • Flamescar
  • Flickerstep
  • Galvanic Azurite(New Item)
  • Locran's Talisman
  • Sepazontec
  • Soulbrand
  • Sunbird's Gorget
  • The Basilisk
  • The Umbracrux
  • Tibault's Will
  • Tuskhelm of Joritz the Mighty
  • X'Fal's Corroded Signet

Harbinger of Hatred Pool:

  • Banished Lord's Talisman
  • Bane of Ahjad-Den
  • Black River
  • Crown of Lucion
  • Flamescar
  • Flickerstep
  • Galvanic Azurite(New Item)
  • Godslayer Crown
  • Locran's Talisman
  • Ophidian Iris
  • Rod of Kepeleke
  • Scoundrel's Leathers
  • Sunbird's Gorget
  • Tempest Roar
  • The Basilisk
  • The Hand of Naz
  • The Third Blade
  • The Umbracrux
  • Tibault's Will

Grigoire Pool változások:

  • Hozzáadva:
    • The Mortacrux
    • Endurant Faith
    • Hesha e Kesungi(new Item)

Lord Zir Pool változások:

  • Hozzáadva:
    • Vox Omium
    • Orphan Maker(New Item)
  • Elvéve:
    • Bane of Ahjad-Den

Varshan Pool változások:

  • Hozzáadva:
    • Shard of Verathiel
    • Rakanoth's Wake
    • Sabre of Tsasgal(New Item)
    • Gospel of the Devotee(New Item)
  • Elvéve:
    • Ring of the Midday Hunt

Beast in the Ice Pool változások:

  • Hozzáadva:
    • Ring of the Midday Hunt
    • Kilt of Blackwing(New Item)

Urivar Pool változások:

  • Hozzáadva:
    • Hesha e Kesungi(New Item)
    • Gospel of the Devotee(New Item)
  • Elvéve:
    • Bane of Ahjad-Den

 

Egyéb

  • A Horadric Strongrooms utolsó két szintjének feloldásához mostantól több Attunement szükséges.
  • Az összes halmozható tárgy, például a Lair Bossok megidézéséhez szükséges anyagok és fogyóeszközök halmozási száma egységesen 100-ra lett állítva.
  • A Lucky Hit: Restore Primary Resource Percent tárgykiegészítő helyébe a Lucky Hit: Restore Primary Resource Amount lépett.
    • Az új kesztyűk és fegyverek, amelyekre ez az affix megjelenik, érintettek lesznek.
    • 800 tárgyi erőnél ez az affix a következőket biztosítja: Szerencsés találat: Akár 15% esély 7-10 elsődleges erőforrás visszaállítására.
  • Új felhasználói felület elemek kerültek bevezetésre, hogy kiemeljék az Escalating Nightmares haladását.

 

Karakteregyensúly

Minden osztály

Unique tárgyak

Locran’s Talisman

  • A bónusz maximális értéke 500 erőforrás.

Általános Aspect-ek

Adaptability Aspect

  • A bónusz maximális értéke 500 erőforrás.

Starlight Aspect

  • A másodpercenként megszerzett erőforrás maximális értéke 300.

Tempering

  • Az Ultimate Skill használata során az erőforrás visszaállítás 35/40/45-ről 10/14/18-ra csökkent.
  • Szerencsés találat: Az erőforrás százalékos visszaállításának esélye 6/10/12-re változott.

[WPSM_AC id=12999]

 

Hibajavítások

Season of Infernal Chaos

  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Mythic Chaos Rift nem mindig jutalmazott mythic tárgyakkal a teljesítés után.
  • Javítottunk több vizuális hibát a Chaos Armor tárgyakkal kapcsolatban.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Chaos Armor masterwork nem fogyasztott Forgotten Souls-t.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Sharp Rock Splitter nem állította vissza megfelelően a Core Skillek újratöltési idejét a Combined Strikes Chaos Perk használatakor.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Rallying Cry és a Challenging Shout nem a megfelelő bónuszt kapta a Deafening Chorus Chaos Perk-től.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt Bartuc legyőzése után tárgyak hullottak, amelyek Chaos Perk-eket adtak, ahelyett, hogy közvetlenül feloldották volna őket.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt az Unstable Power-rel rendelkező alapkészségek nem indították el a Chaotic Cooldowns-t.
  • Kijavítottunk több más problémát is, amely miatt a Chaos Armor és a Chaos Perks nem működött a kívánt módon különböző helyzetekben.

Kisegítő lehetőségek

  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a képernyőolvasó bizonyos helyzetekben nem olvasta fel az összes információt.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a képernyőolvasó nem olvasta fel az összes releváns információt a Stash-ben.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a képernyőolvasó a megjelenés fülön az opciókat törtek formájában olvasta fel.
  • Javítottunk különböző hibákat, amelyek miatt a képernyőolvasó több menüben nem olvasta fel megfelelően a különböző elemeket.
  • Javítottunk egy problémát, amely miatt a Speak for Me opció leírása a hozzáférhetőségi beállításokban pontatlan volt.

Infernal Hordes

  • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt az Aether Goblins nem mindig dobott le Aethert.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a Party résztvevői ingyenesen használhatták a Bartuc offeringet, ha az Infernal Hordeson kívül tartózkodtak, amikor azt kiválasztották.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a játékosok csatlakozhattak a csapathoz, miután Bartucot már megidézték, és jutalmakat kaphattak.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a játékos egy bizonyos területen állva elkerülhette Bartuc által okozott károkat a fázisátmenet során.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt Bartucot legyőzhették, mielőtt megjelent volna.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt Bartuc tűzhulláma és lézeres támadásai egyszerre többször is kárt okozhattak a játékosnak.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Fell Council sebezhetetlenné válhatott, ha egyszerre túl sok sebzés érte a csapatjátékban.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Hellborne és a Hellfire a hullám vége után is megmaradhatott.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt az Aether jutalmak nem voltak konzisztensek a Goblin Chaos Wave teljesítése után.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt az Aetheric Masses visszaszorító hatásának hatóköre a tervezettnél sokkal nagyobb volt.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt a kezdeti hullámban megjelenő Chaos Bringers jelentős mennyiségű életerővel rendelkezett.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt a The Colossal Fiends affix nem helyettesítette megfelelően az Aether Fiends-t Aether Lords-szal.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Soulspires megjelenített életereje nem volt pontos, amikor a Transitive Spires aktív volt.

Escalating Nightmares

  • Javítottunk egy problémát, amely miatt Astaroth több tárgyat dobott el a szándékoltnál, amikor az Unique Spoils affix aktív volt.
  • Javítottunk egy problémát, amely miatt a Harbinger Boss Material Affix nem jelent meg az utolsó dungeonban.

Barbarian

  • Javítottunk egy hibát, amely miatt az Ugly Bastard Helm buffja nem alkalmazódott újra, amikor újra alkalmazták a Wrath of the Berserker képességet.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt az Unconstrained képesség által biztosított sebződéscsökkentés pillanatfelvételre (Snapshot) került.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Violent Hammer of the Ancients nem alkalmazta az előnyét az első célpontra, amelyet Overpower képességgel eltaláltak.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt az Ugly Bastard Helm már nem alakította át a sebzést tűzsebzéssé, ha fegyvercsere történt.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Call of the Ancients és a Wrath of the Berserker 5. szintű bónuszai nem részesültek a Sabre of Tsagal előnyeiből.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Battle Trance több Lucky Hit Chance-t adott, mint amennyi a kijelzőn látszott.

Druid

  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Storm Strike néha nem működött, ha a lánc utolsó célpontja meghalt.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Grizzly Rage az Unstoppable képességet adta anélkül, hogy annak fejlesztéseit megtanulták volna.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Grizzly Rage nem tűnt el az elérhető képességek közül a képességsávon, miközben aktív volt.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Tempest Roar, Mad Wolf's Glee és Dire Wolf's Aspect használata esetén a képességek nem cserélődtek ki megfelelően a képességsávon.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Rotting Lightbringer által létrehozott pocsolyák megjelenése és hatása nem volt konzisztens.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Druid Ravens passzív képessége nem kapott bónuszokat az alakváltó formákra vagy az emberi formára alkalmazott additív vagy multiplikatív bónusz sebzésből.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Stormcrow's Aspect nem adta meg megfelelően a Storm Skill bónuszt a Ravensnek.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Stormcrow's Aspect additív helyett multiplikatív sebzést adott.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Resonance passzív képesség nem adta meg bónuszát a nem castolt képességeknek.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Grizzly Rage nem növelte a játékos sebzését a vártnak megfelelően.
  • Javítva lett az a probléma, hogy a Ravens automatikus varázsláskor végtelenül skálázódott.
  • Javítva lett az a probléma, hogy az Airidah's Inexorable Will árnyéksebzést okozott fizikai sebzés helyett.
  • Javítva lett az a probléma, hogy a Rotting Lightbringer pocsolyái bizonyos terepeken, például Belial főellenségének területén nem működtek megfelelően.
  • Javítva lett az a probléma, hogy a Balanced Aspect a városban nem működött.

Necromancer

  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Skeletal Shadow Mages támadásai helytelenül sötétségképességnek (Darkness Skill) minősültek.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Skeletal Shadow Mages támadásai kétszeres hasznot kaptak bizonyos Summon Damage forrásokból.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt az Army of the Dead nem tudta eltalálni a Scourge of the Land Boss-t a Pit-ben.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Bone Duster Aspect nem részesült a Increased Bone Prison duration tempering affix előnyeiből.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Lidless Wall nem növelte megfelelően a kritikus sebzést, ha több Bonestorm volt aktív.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt az Indira's Memory Bone Prison nem aktiválódott a Blood Wave használatakor.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Minion-ok nem mindig respawnoltak a Necromancerrel.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt az Aspect of the Great Feast nem szerezte meg megfelelően az ősi rangokat.
  • Javítottuk azt a hibát, hogy az Aphotic Aspect nem kábította megfelelően az ellenségeket, és letiltotta a Skeletal Priests bónusz sebzését.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Paranormal Bone Spear nem hozott létre további csontszilánkokat, amikor Indira's Memory volt felszerelve.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a necromancer Blood Golem támadásai néha nem részesültek megfelelően a Summoning Damage bónuszokból.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Bone Mage el tudta fogyasztani a Rathma's Vigor halmozódásait anélkül, hogy Overpowering lett volna, amikor Indira's Memory volt felszerelve.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt az Enhanced Bone Spear néha nem tudta Overpowering-gel megütni az első találatot a célpontokon, amikor Bone Duster's Aspect-et használtak.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Gloom nem alkalmazódott megfelelően az árnyéksebzés összes forrására.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Blood Seeker's Aspect néha nem vette figyelembe az összes lándzsával megsebesített ellenséget.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Bone Prison egyes hatásai nem növelték megfelelően időtartamukat a Bone Prison Duration Affixes használatával.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Blood Moon Breeches bónusza a Hellbent Commanderhez nem hozta meg a várt előnyöket a Masterworking használatával.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Golem néha nem támadott megfelelően aktív képességének használata során.

Rogue

  • Javítva egy hiba, amely miatt a Bladedancer Aspect nem biztosította a visszatérő sebzés bónuszt az Enhanced Twisting Blades-től.
  • Javítva egy hiba, amely miatt az Improved Twisting Blades Daze hatása nem működött megfelelően.
  • Javítva egy hiba, amely miatt a Poison Trap Knockdown-t biztosított az Enhanced Poison Trap elsajátítása nélkül.
  • Javítottuk azt a hibát, hogy a Shadow Clone nem szerezte meg az Orphan Maker sebzésbónuszát.
  • Javítottuk azt a hibát, hogy a Rain of Arrows leállhatott.
  • Javítottuk azt a hibát, hogy az Assassin's Stride Shadow Imbuement néha nem alkalmazódott a hozzád nagyon közel lévő ellenségekre.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Rapid Aspect nem működött az Orphan Makerrel.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt az ellenségek néha nem voltak érintettek az Exposure Key passzív képesség csapdás képességének hatásával, amikor Stun Grenades és Aspect of Explosive Verve képességeket használtak.

Sorcerer

  • Javítottunk egy hibát, amely miatt az Azurewrath és a Hail of Verglass hatása nem működött együtt a tervezett módon.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Shimmering Flame Shield nem vette figyelembe a maximális életerő növekedését.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Teleport nem működött a várt módon, ha kontrollerrel játszottál.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Ball Lightning nem okozott sebzést, ha elegendő támadási sebességet ért el.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Sidhe Bindings által megidézett Familiars nem szerezte meg az Enhancementet.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Serpentine Aspect csak 500 manát fogyasztott, ahelyett, hogy az összes manát felemésztette volna.

Fejlesztői megjegyzés: A cél az, hogy 500 manáig sebzésbónuszt adjon, de továbbra is az összes manát feleméssze, még akkor is, ha az meghaladja az 500-at. Ez az Aspect a Mana Shield Chaos Perk-kel együtt nagyon hatékony lehet, de a nagy erő némi kockázattal jár. A Mana Shield Mana Regeneration korábbi 4 másodperces időzítője kissé túl szigorú volt ehhez a játékstílushoz, ezért 2 másodpercre csökkentettük, hogy kiegyensúlyozzuk a kockázatot és a jutalmat.

  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Destructive Fireball sebzése nőtt, minél többször pattant.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt az Inferno nem mindig alkalmazta a sebezhetőséget (vulnerable) a várt módon.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt az Avalanche sebzésbónusza additív volt, nem pedig multiplikatív.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Runeworker's Conduit bónusz sebzése alacsonyabb volt a tervezettnél.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt az Okun's Catalyst bizonyos esetekben a tervezettnél hosszabb ideig tudta fenntartani az Overpower hatását.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Combustion Key Passive néha helytelenül számította ki a bónusz százalékát.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Splintering Energy proccok a legutóbbi Lightning Spear varázslatból vették át az Overpower példányt, ahelyett, hogy abból a lándzsából vették volna, ahonnan származnak.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Ball Lightning varázslat hatása bizonyos, szándékolt helyzetekben nem vált ki.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Charged Bolts varázslat néha a célpont helyett a varázslótól indított villámokat.

Spiritborn

  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Spiritborn nem részesült megfelelően a Gorging Masses bónuszából az Infernal Hordes-ben.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Harmonious Protector sebzésbónusza nem működött megfelelően a Hesha E Kesungi használata esetén.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Harmonious Protector barrier-t alkalmazhatott az ellenségekre.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a The Protector nem alkalmazta a kívánt mértékű Barrier-t.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a The Protector csökkenthette a játékos sebzését.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Devourer semmilyen körülmények között nem kapta meg az 5. szintű bónuszsebzést.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Harmony of Ebewaka nem növelte megfelelően a Sunbird's Gorget Firestorm sebzését.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a másodlagos Eagle Spirit Hall sebezhetőségi bónusz (Vulnerable Damage bonus) nem mindig nőtt a várt módon.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a játékos kiléphetett a térképről, amikor a The Hunter segítségével belépett egy Káosz Portálba.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt az Aspect of Fleet Wings sebzés tartománya alacsonyabb volt, mint kellett volna.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt az Aspect of Fleet Wings megsokszorozta a sebzésbónuszát minden egyes halmozódásnál.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt az Aspect of Fleet Wings nem tartotta fenn a 15 sebzéshalmozódást.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Sunbird’s Gorget amulett használata esetén a Storm Feathers néha nem számítottak jaguár képességnek.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt az Inticacy bizonyos helyzetekben nem állította vissza teljesen a Razor Wings töltéseit.
  • Javítottunk egy ritka hibát, amely miatt a játékos nem tudott feltámadni, amikor Raheir volt az aktív zsoldos.

Általános

  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Lucky Hit affixek – például az Azurewrath – bónusz sebzésének alkalmazásakor további sebzésskálázást adtak a támadási sebességhez.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Frozen, Fire Orbs és Lightning Totem affixekkel rendelkező Elite Monsters sebzést okozhatott a városban lévő játékosoknak.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt Varshan egyes támadásai elkerülhetők voltak, ha a Boss lairben bizonyos pozíciókban álltál.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Maulwoodban a Skeletal Construct megsemmisítése a kérés előtt blokkolta a Dungeon Progressiont.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt az Andariel's Visage bizonyos esetekben nem frissítette a fegyver sebzési értékét, és helytelen fegyversebzés bónuszt kapott.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt Kehjistan déli régiójában nem volt Accursed Altar, ha aktív volt a Slay the Blood Maiden Whisper Bounty.

Felhasználói felület és felhasználói élmény

  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Stats and Materials ablak legördülő menüje nem volt megfelelően kiemelve, ha kontrollerrel játszottál.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Smiting Aspect nem mutatta meg előnyét a Stats képernyőn, ha a városban voltál.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a játékosok nem látták, hogy a Calm before the Storm szellem áldása lehetővé teszi a Cataclysm Lucky Hit effektusainak kiváltását.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt az Eldritch Bounty előnyei nem voltak láthatóak a városban.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Rogue's Clandestine Aspect helytelenül magasabb értéket mutatott, mint amennyit az amulettekbe bevésve biztosított.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Legendary Item affixek felszereléskor és felszerelés nélkül eltérő értéket mutattak.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Crude Amethysts és a Crude Diamonds leírásai helytelen affixet mutattak, amikor páncélba voltak illesztve.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a képességek vagy funkciók leválhattak, ha a megadott gombhoz más képességek vagy funkciók voltak hozzárendelve, függetlenül attól, hogy volt-e konfliktus a funkciók között.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a pecsétek nem voltak megfelelően rendezve a leltárban.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Hydra varázslat néha a kijelzett értékét helytelenül magas értékekre halmozta fel.

Egyéb

  • Javítottunk egy hibát, amely miatt egyes Steam-játékosok nem kapták meg a Devout Champion achievementet, amikor meg kellett volna.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Master of Magic kihívás nem nyílt meg a várt módon.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Rotting Lightbringer megmentése nem nyitotta meg a megjelenését.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt bizonyos tevékenységek, például az Infernal Hordes vagy a Kurast Undercity, további anyagok felhasználása nélkül is megismételhetők voltak, ha az egyik játékos kilépett a csapatból, majd meghívta a többi csapattagot.
  • Különféle stabilitási, teljesítmény-, vizuális, hang- és felhasználói felületbeli javítások.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt egyes Ancestral Tárgyak nagyobb affixek nélkül is megjelenhettek.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt a Cadaverous Aspect leírása nem volt konzisztens a Hatalom Kódexében és amikor az Aspect egy tárgyon volt jelen.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Barbarian Wrath of the Berserker vizuális effektje nem jelent meg.
  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Shroud of False Death több passzív képesség rangot adhatott, mint kellett volna.
  • Különböző teljesítmény-, stabilitás-, felhasználói felület- és vizuális javítások.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt ritka és mágikus tárgyak is megjelenhettek a Torment nehézségi szinten.
  • Javítottunk egy hibát, amely miatt az Ancestral Collection of Gauntlets Whisper Cache csak egy kesztyűt dobott.

 

Írd meg tetteidet a Sanctuary-ban láng és vas tollal!
—A Diablo IV csapata

 

[WPSM_COLORBOX id=13043]