Fórum

Loading

Please or Register to create posts and topics.

Északi partok – Titan Quest II Patch Notes 0.2.0

Megérkezett a Titan Quest II első nagyobb frissítése, a Northern Beaches. Sőt, már egy Hotfix is megjelent hozzá, úgyhogy a blog mellé most második részként a javítási jegyzéket (Patch Notes) olvashatod, aztán harmadikként a Hotfix magyar változatát.

Essünk is neki, íme a Titan Quest II Patch Notes 0.2.0 magyar változata!

[WPSM_COLORBOX id=13043]

A frissítés legfontosabb újdonságai:

  • Új fejezet: Fedezd fel az Északi partokat, azokat mitikus tengerpartokat, ahová a halandók nem merik betenni a lábukat. Harcold át magát az új küldetéseken és főellenségeken, hogy egyszer és mindenkorra legyőzd az Ichtiánokat. De vigyázz, a rettenetes halemberek új lényekkel és változatokkal erősítették soraikat a végső csatára.
  • 4. mesteri szint frissítés: A 4. mesteri szint mostantól elérhető. Minden mesterséghez új aktív és passzív képességek tartoznak. A szintkorlátot is 45-re emeltük.
  • Tárgyak frissítése: 11 új egyedi tárgyat adtunk hozzá. Ezenkívül a tárgyak affixjeihez is bevezettük a szintrendszert, így sokkal több affix elérhető. Ez izgalmasabbá teszi a tárgyak fejlődését.
  • Javítások: Számos javítást hajtottunk végre, beleértve a mentési problémák javítását is, amelyekkel néhányan még mindig szembesültek.

 

Általános

Harc és mesterségek

Karakterfejlődés

  • A játékosok ideiglenes maximális szintje 45-re emelkedett
  • 4. szintű képességek hozzáadása minden mesterséghez

Képességek

  • A Vitality Damage most már megfelelően alkalmazza a megingott állapotot (Staggered Ailment)
  • Az Energy Drain Damage most már megfelelően alkalmazza a gyengített állapotot (Weakened Ailment)
  • Ice Shhards – Chaos: Javítottuk, hogy a lövedékek egyenesen repüljenek, amikor az ellenség felett lebegnek, így a módosító mostantól hasznosabb és a tervezett módon működik.

Egyéb

  • Minden szintlépés mostantól teljesen helyreállítja az egészséget.
  • A „Cél megtartása ismételt varázslatokhoz” (Keep Target for Repeated Casts) opciót alapértelmezés szerint kikapcsoltuk.

 

Tárgyak

Affix szintek: Folytattuk az új tárgy szintek hozzáadását a tárgyak jobb megkülönböztetése érdekében, ahogyan azt a legutóbbi Minor Update frissítésben említettük. A jövőbeli frissítésekben továbbra is egyedi neveket adunk hozzá és fejlesztjük a rendszert.

  • A következő affixek mostantól több szinttel és névvel rendelkeznek: +x Weapon [Type] Damage, +x Health, +x Health Regeneration, +x [Type] Armor, +x Free Barrier, +x Energy Barrier, x% increased [Type] Damage, x% increased [Attack, Cast, Attack and Cast] Speed, +x Energy

Unique tárgyak

  • Új egyedi tárgyak hozzáadása

Trygon’s Trail: A tárgy átdolgozásra került, hogy jobban teljesítse az ígéretét:

  • Az egyedi hatás „Megnövelt újratöltési sebesség a mérgező képességek és a lövedék-varázslatok esetében” helyett „További 100% esély a Plagued alkalmazására fagyott (Frozen) ellenségek eltalálásakor” lett.
  • Megváltoztatva az alapsebzés típusa: Pierce --> Cold
  • Megváltoztatva az affix: „x%-kal megnövelt átütő (Pierce) sebzés” --> „x%-kal megnövelt hideg (Cold) sebzés”

Egyéb

  • A szerencsejáték-kereskedőnél (Gambling Vendor) a tárgyak ára mostantól fix, nem pedig enyhén változó.
  • A kardok (Sword) és balták (Axe) sebzésaránya úgy lett módosítva, hogy már nem 50:50 arányban oszlik meg a csapás (Strike) és az átütés (Pierce) között, hanem az egyik sebzés típus előnyben részesül. Így az egyes sebzés típusokat skálázó affixek és képességek erőteljesebb hatást gyakorolnak rájuk, ha a megfelelőket választjuk.
  • Egyszerűsítettük az alapsebzés összetételét a természeténél fogva megvarázsolt fegyvereknél (Inherently Enchanted Weeapons), hogy csak az elemi sebzés típus és egy fizikai sebzés típus szerepeljen benne, ahelyett, hogy kettő. Ez megkönnyíti a sebzésük helyes skálázását is.

 

Ellenségek

  • Javítottuk az ellenséges alakzatok pontosságát.
  • Javítottuk néhány ellenség és főellenség képességét, amelyek nem működtek megfelelően a Glancing mechanikával.
  • Aristomenes: Javítottuk azt, hogy az életerő sokkal alacsonyabb volt a tervezettnél. Az életerő mostantól összhangban lesz más hasonló főellenségekkel.
  • Új ellenségtípust adtunk a Morai templomhoz (Living Statues - Élő szobrok).
  • Új képességet adtunk az Óriás sasoknak (Giant Eagles), amely lehetővé teszi számukra, hogy támadáskor elrepüljenek a játékos mellett.

 

Bevitel és felhasználói felület

  • Hozzáadtunk egy UI elrejtési funkciót. Ez a funkció lehetővé teszi a UI kikapcsolását, hogy gyönyörű screenshotokat készíthess. Az alapértelmezett gomb ehhez az F11.
  • Kiterjesztettük a gamepad interakciós tartományát: a nem ellenséges karakterek, tárgyak stb. most már nagyobb távolságból is megcélozhatók. Ez megold néhány problémát, ahol korábban az interaktív tárgyak csak egérrel és billentyűzettel voltak megfelelően megcélozhatók.
  • Hozzáadtunk egy főellenség-emlékeztető értesítést, amikor egy maradványtárgyat (Remnant Item) áldozunk fel egy rituális szentélyben.
  • Javítva az a hiba, hogy a tárgyak tooltipjei nem mutatták a földön található zsákmányolható tárgyak aranyértékét.
  • Hozzáadva a HUD értesítések az új küldetés tárgyakhoz.
  • Növelve a varázslat sávban (Spellbar) a beviteli gombok vertikális helye.

 

Egyensúlyi változások

Haladás

  • Játékos haladás: Csökkentek a szintek Divinity követelményei, hogy a későbbi fejezetekben simább legyen a haladás: T3: 18 --> 16; T4: 36 --> 30

 

Mesterségek

Earth Mastery

Roiling Magma: Javítottuk a Vortex módosítót, hogy erősebb legyen és jobban működjön.

  • Csökkentett lövedék sebesség: 90% --> 95%
  • Megnövelt tick sebzés: 3/4/5 --> 4/5/6

Rogue Mastery

Flicker: A képesség alulteljesített, mivel nem volt elég sebzés potenciálja a cooldown hosszához képest. Emellett könnyebbé tettük bizonyos dolgokhoz való használatát:

  • Megnövelt alapsebzés 10 --> 18
  • A Flicker mostantól nagyobb területet érint, így könnyebb eltalálni, és a módosítók, mint például a Mark Refresh, következetesebben működnek.
  • Flow Gain: Az újratöltési idő csökkentés (Reduce Cooldown) megnövelése: +3s CD --> +1s CD
  • Quick Slash: Megnövekedett fegyver sebzés: 100/110/120/130/140% --> 140/155/170/185/200%
  • Cooldown Charge: Az újratöltési idő csökkentés (Reduce Cooldown) megnövelése: +3/6s CD --> +1s minden rangban

 

Tárgyak

Számos módosítást és javítást hajtottunk végre bizonyos tárgyak affixein és az egyedi tárgyakon megjelenő affixeken.

Affixek

  • Növeltük az energia (Energy) affixek megjelenési gyakoriságát a botokon (Staves) és amuletteken.
  • Növeltük a támadási (Attack) és varázslási (Cast) sebesség értékeket a közép- és magasabb szinteken.
  • Növeltük a másodpercenkénti +x energia regeneráció értékeket minden szinten.
  • Növeltük a +x energia értékeket minden szinten.
  • Növeltük a x% megnövelt varázslási sebesség esélyét a botokon
  • Növeltük a x% megnövelt támadási sebesség és a x% megnövelt támadási és varázslási sebesség esélyét minden fegyveren
  • A +x életerő affix mostantól a lábak és karok tárgyain is megjelenhet

Egyedi tárgyak

Általános változások:

  • Növeltük az egyedi hatások alapsebzését (Base Damage of Unique effects), amelyek elemi robbanásokat generálnak, amikor az Overwhelm elfogy: 4 --> 15
  • Növekedett az alapsebzés az egyedi hatásoknál, amelyek Overwhelm felhasználásával elemrobbanásokat hoznak létre: 4 --> 20
  • Javítva a megnövelt alapbetegség-esély hatása (Base Ailment Chance effect), amely +50% megnövelt alapbetegség-esélyt biztosít 5% helyett
  • Dambreaker: Növekedett x% esély 1 másodperces kábításra (Stun) találat esetén: 10% --> 15%

Lények:

  • Empusa Punisher: Növekedett a Kardszóró (Sword Volley) képesség sebzése.

 

Hibajavítások

Mesterségek és harc

Általános

  • Javítva egy probléma, amely miatt a karakterek bizonyos képességek használata során beragadhattak a szint geometriájába.
  • Javítva a célzás beragadása a megsemmisíthető tárgyakra, még azok megsemmisítése után is, a „Cél megtartása ismételt varázslatokhoz” (kkep Target for Repeated Casts) opció használata esetén.
  • Javítva egy hiba, amely miatt a távolsági fegyverek helytelen lövedékeket lőttek ki, ha túl gyorsan használták őket fegyverváltás után.
  • A képesség leírásában a „Cooldown Speed” (újratöltési sebesség) kifejezés helyett „Cooldown Rate” (újratöltési arány) kifejezés szerepel.
  • Javítva egy összeomlás, amely akkor fordulhatott elő, ha a maximális hatást (passzív képességek révén) csökkentették, miközben az maximális szinten volt.

Alapvető (Core) képességek

  • Barrier - Reflecting Guard: Már nem tükrözi vissza rád a saját magadnak okozott kárt.

Earth Mastery

  • Earth Enchantment: Hozzáadva a hiányzó Earth Mastery képességcímke (skill tag).
  • Rolling Magma – Vortex: Hozzáadva a hiányzó rész a tooltiphez (kevesebb robbanási sebzés).
  • Stable Barrier Passive – Enargy to Barrier Feat: Javítva a tooltip, amely nem mutatta a Barrier-konverzióval skálázott értéket.

Earthquake:

  • Javítva a földrengés helytelen sorba állítása más képességek után.
  • Stone Protection: Most már megfelelően biztosítja a CC immunitást az 1. szakasz elérése után.

Storm Mastery

  • Cyclone - Personal Storm: Javítva a vizuális akadozás.
  • Arcane Shielding Passive: Javítva a Barrier Regeneration skálázása a befektetett pontokkal.
  • Overcharge Passive – Duration Feat: Javítva a hiba, amely miatt az Overload megnövelte az Újratöltési időket és más buffok időtartamát.

Warfare Mastery

  • Barrage: Hozzáadva a hiányzó sebzés skálázás (most 35%-tól 52%-ig skálázódik a 43. szinten).

 

Tárgyak

Affixek és tárgy-statok

  • Általános: Javítva több helyesírási hiba.
  • Potion: Javítva, hogy a Plagued és Shock Cleansing affixek nem működtek.
  • Botok (Staves) implicit tulajdonsága: Átnevezve a „+x% Global Damage Mitigation Penetration” nevet „+x% Resistance Penetration” névre. A hatás változatlan marad.
  • Tőrök (Daggers) implicit tulajdonsága: Javítva az „x% Increased Attack, Cast and Cooldown Speed” implicit tulajdonság, mert nem működött a várt módon
  • Páncélok (Armors) implicit tulajdonsága: Javítva a kitérés visszatérési sebesség (Dodge Recovery Rate) és a kitérés újratöltési sebesség (Dodge Cooldown Rate) közötti inkonzisztencia. Most mindkettő a Dodge Cooldown Rate-et használja.

Egyedi tárgyak

  • Raging Bull: Javítva a tooltip szövege, amely „fegyver sebzésének növelése” (increased Weapon Damage) helyett „fegyver támadási sebzésének növelése” (increased Weapon Attack Damage) volt.
  • Raging Bull: Javítva az „x% Stun Resistance” affix, amely nem volt jelen a tárgyon.
  • Cuttlebone Standard: A megnövelt varázslási sebesség bónusz most már helyesen alkalmazódik, amikor túlterhelés (Overload) lép fel.
  • Megalos: Javítva az „x% increased Total Damage” affix hiánya az tárgyon.
  • Thyrsus: Javítva az „x% increased Total Damage” affix hiánya az tárgyon.

Egyéb

  • Az Ichthian páncélok neveit rövidebbre változtattuk.

 

Ellenségek

Pan

  • Javítva az a hiba, hogy a képességek sorrendje néha megszakadt és újraindult a találkozás során.
  • Növeltük a Deafening Flute sebzését.

 

Bevitel és felhasználói felület

  • Javítottuk azt a hibát, amely miatt az alternatív gamepad elrendezés beviteljelzői helytelenek voltak az Inventory megnyitásakor.
  • Javítottuk a Morai Codex helytelen tárgyikonjait.
  • Hozzáadtunk néhány hiányzó képességmódosító ikont.
  • Javítottuk azt a hibát, amely a gyorsbillentyű-beállítások áthelyezése során előfordulhatott, és amelynek következtében a bevitelek nem reagáltak, amíg a játékot újra nem indították, vagy a vezérlőket manuálisan vissza nem állították.
  • Javítva: egy képesség többszöri hozzárendelése nem mentődött el megfelelően.

 

Játékok mentése

  • Javítva: olyan probléma, amely a mentett játékok részleges sérülését okozhatta, ha a mentési fájlok egy része (de nem az összes) nem került írásra a lemezre.
  • Csökkentve: a játék során az automatikus mentés maximális gyakorisága percenként egyszer. A játék továbbra is mindig ment, amikor bezárják vagy visszatérnek a menübe.