Skip to content
2025.06.20.
  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

INVENTORY

Maradj egy kicsit és figyelj!

Connect with Us

  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

About Us

AF themes

We mainly focus on quality code and elegant design with incredible support. Our WordPress themes and plugins empower you to create an elegant, professional and easy to maintain website in no time at all.

Connect with Us

  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

Címkék

bejelentés Belial's Return bemutató Beta Blizzard build Diablo Diablo II Diablo II: Resurrected Diablo III Diablo III Seasons Diablo Immortal Diablo IV Early Access fontos gameplay KiberMa képgaléria Ladder Last Epoch launch Let's Level UP megjelenés Patch Patch Notes Path of Exile Path of Exile 2 Press Kit PTR Season Season 2 Season 3 Season 5 Season 8 Shop Spiritborn Steam stream top Trailer Tutorial Undecember Vessel of Hatred vezető Wudijo

Kategóriák

  • Bemutató
  • Blog
  • Build
  • Gameplay
  • Gyereksarok
  • Háttér
  • Hírek
  • Interjúk
  • Képgalériák
  • Leak
  • Let's Level Up
  • Lore
  • Movie
  • Patch és Hotfix
  • Poén
  • Shorts
  • Stream
  • Trailer
  • Tutorial
  • Unboxing
  • Webshop
  • Youtube
  • iNFO
    • Hírek
    • Leak
    • Interjúk
  • Kódex
    • Háttér
    • Lore
    • Tutorial
    • Build
    • Patch és Hotfix
    • Patch Notes
      • Diablo III (HUN)
      • Diablo IV (ENG)
      • Diablo Immortal (ENG)
      • Grim Dawn (ENG)
      • Last Epoch (ENG)
      • Path of Exile (ENG)
      • Titan Quest (ENG)
      • Torchlight III (ENG)
      • Undecember (ENG)
      • Wolcen (ENG)
  • Bemutató
  • Videó
    • Gameplay
    • Stream
    • Trailer
    • Movie
    • Shorts
    • Poén
    • Unboxing
  • Képgalériák
  • Játékok
    • #-A-B
      • Assassin’s Creed: Valhalla
      • Blizzard Arcade Collection
      • Borderlands 3
    • C-D-E
      • Call of Duty Vanguard
      • Crash Bandicoot 4
      • Cyberpunk 2077
      • Cuphead
      • D3 Reflection
      • D4 Reflection
      • Demon’s Souls
      • Diablo I
      • Diablo II
      • Diablo II: Resurrected
      • Diablo III
      • Diablo IV
      • Diablo Immortal
      • Doom Eternal
    • F-G-H
      • Fall Guys
      • Ghost of Tsushima
      • God of War Ragnarök
      • Grim Dawn
      • GTA V
      • Hades
    • I-J-K
    • L-M-N
      • Last Epoch
      • Lost Ark
      • Mafia
      • Mario + Rabbids: Sparks of Hope
      • Mass Effect
      • Nier: Automata
    • O-P-Q
      • Path of Exile
      • Path of Exile 2
    • R-S-T
      • Return to Monkey Island
      • Resident Evil Village
      • Rocket League
      • Rush Royale
      • Star Wars Battlefront II
      • Star Wars Jedi: Fallen Order
      • Stumble Guys
      • The Division
      • The Incredible Adventures of Van Helsing
      • The Last of Us Part II
      • The Outer Worlds
      • The Slormancer
      • Tiny Tina’s Wonderlands
      • Titan Quest
      • Titan Quest II
      • Torchlight III
    • U-V-W
      • Undecember
      • V Rising
      • Warcraft III: Reforged
      • Warhammer: Chaosbane
      • Watch Dogs: Legion
      • Wolcen: Lords of Mayhem
    • X-Y-Z
  • Dosszié
    • Diablo IV Seasonok
    • Diablo IV Cosmetics
    • Diablo III Seasonok
    • D2R Ladder Seasonok
    • A D2R bejelentése
    • Last Epoch Tutorial
    • Path of Exile Cosmetics
    • Path of Exile Ligák
    • Path of Exile 2 Build Showcase
  • Gyereksarok
  • Blog
  • Webshop
  • Belépés
Youtube
  • Home
  • 2024
  • szeptember
  • 4
  • Diablo IV 2.0 – Újabb reboot
  • Hírek

Diablo IV 2.0 – Újabb reboot

Ismét teljesen átdolgozzák a Diablo IV-et – változnak a nehézségek, a szintek, a paragonrendszer és természetesen a tárgyak is. De ez még nem minden, a PTR 2.0 Campfire Chat során a fejlesztők órákig sorolták az újdonságokat.
cszcsaba 2024.09.04.
Megosztás:

Loading

A Diablo IV megjelenése óta eltelt kicsit több mint egy évben már annyi minden történt ezzel a játékkal, hogy az egy kisebb fejlesztőstúdiónak örök életre elég lenne. Csak a Jóisten tudná megmondani, hogy hányadik, a mechanikákat teljesen átrajzoló javítócsomagot jelentenek be az éppen aktuális vezető-fejlesztők.

Eddig még nem volt olyan évada a Diablo IV-nek, amely után ne kellett volna egy az egyben kikukázni a hónapokig dédelgetett karaktert, mert annyi minden borult a Patch során, hogy az Eternal birodalomban se lehetett vele játszani. Néha olyan érzése van az embernek, hogy az a cég, amely feltalálta az ARPG műfajt, csak vaktában lövöldözik és kipróbál mindent, hátha bejön valami. Mindig volt valami, amit jól eltaláltak, de az összkép valahogy nem sikerült – mint a kacsalábon forgó palota, amelynek tényleg kacsalába van.

Éppen itt volt tehát az ideje, hogy jöjjön valaki, aki lebontja az egész Diablo IV-et az alapokig és átfésüli, végiggondolja, hogy minek, hogyan kéne működnie. Az első kiegészítő, a Vessel of Hatred ugyanis rájuktörte az ajtót – tokostul. Az új karakterosztály és az új tartalmak egy összetákolt alapon nem működnének, így az újabb – teljes – átdolgozás talán ezúttal nem lepett meg senkit.

Ezeket az új alapokat mutatták be nekünk augusztus 29-én egy Campfire Chat során (elég rossz ómen, hogy minden volt ez, csak tábortűz esemény nem: az új vezető fejlesztők a nappalijukból jelentkeztek be a streambe) és nem túlzás a cikk címe, valóban reboot történik a Diablo IV szerverein.

Az alábbiakban a Blizzard által kiadott blog magyar változatát olvashatjátok, amely a stream során bejelentett új alapokat tartalmazza. Nem fogtok olvasni a kiegészítőről, sőt a hatodik évadról sem, mert azokról egy szó sem esett, itt most csak a megújult Diablo IV alaprendszereiről lesz szó – ezeket lehet tesztelni a PTR során. Kiadtak egy PTR 2.0 Patch Notes nevű jegyzetet is. Ennek a magyar változata szintén nem lesz benne a cikkben, az 1.5.0 jegyzethez hasonlóan a végleges verzióból majd egy magyar nyelvű blog lesz az inventory.hu-n.

 

A Lángoló Pokol seregei egyre nyugtalanabbak, és alig várják, hogy újabb sebeket ejtsenek Menedékföldén. Szedd össze az erőd, hogy megvédd az otthonodat, vándor!

A Diablo IV 2.0 Public Test Realm (PTR) szeptember 4-11. között lesz elérhető, és lehetőséget nyújt arra, hogy kipróbáld az alapjátékhoz a következő szezonnal és a Vessel of Hatred bővítéssel megjelenő közelgő változásokat és funkciókat.

A PTR célja a frissítések és funkciók tesztelése a 6. szezon indulása előtt. Ezután a játékosok visszajelzései alapáján a fejlesztőcsapat kiigazítja a tartalmat, mielőtt mindenki számára elérhetővé válik. Elmondásuk szerint a kapott visszajelzések segítenek az egyensúlyi változtatások finomhangolásában, a hibák kiküszöbölésében és a lehető legjobb élmény megteremtésében. A PTR lehetőséget ad az új rendszerek tesztelésére, és a csapat nagyon hálás a játékosok a segítségéért.

Vedd figyelembe, hogy ez a PTR-tartalom még változhat. A cikkben bemutatott tartalmak a megjelenéskor minden játékos számára elérhetők lesznek, és nem lesz szükség a Vessel of Hatred kiegészítőre a használatukhoz (ahol igen, ott ezt jelzik majd).

Inventory.hu a Facebookon!

Kattints a linkre és kövesd az INVENTORY.hu - Gamer Blog folyamatosan frissülő Facebook oldalt! Az inventory.hu cikkeit kivétel nélkül megtalálod és még amit csak a Facebookon osztani lehet! Óvatosan a kommentekkel jeligével!

Diablo Facebook csoport

Csatlakozz a legnagyobb magyar Diablós Facebook csoporthoz és csevegj a társakkal! De vigyázz! A csoportot moderáljuk és a Meta algoritmusai is aktívak benne, így a toxicmentes környezet garantált. Kattints ide a belépéshez!

ARPG Facebook csoport

Csatlakozz ARPG Facebook csoportunkhoz, ahol a műfaj összes játékának rajongói gyűlnek. Az Inventory "Játékok" menüjének teljes kínálata előjön a moderált csoportban... és még sok minden más. Lépj be ide kattintva!

Inventory.hu az X-en!

Az Inventoryt már az X-en is követheted. Kattints ide és "follow"!

Inventory Youtube

Az Inventory.hu (szerkesztőjének) YT csatornája. Kattints ide a Feliratkozáshoz!

Inventory TikTok

Az Inventory.hu (szerkesztőjének) TikTok csatornája. Kattints ide a követéshez!

 

Miért kell rendszerszintű változtatásokat végrehajtani?

Fejlesztői megjegyzés: A karakterfejlődéssel kapcsolatos eredeti elképzelésünk az volt, hogy egy nagy utazáson veszel részt, végigjárva a világszinteket, felszerelést cserélve, a Paragon-rendszeren keresztül fokozatosan erősödve. Úgy éreztük, hogy ez első alkalommal szórakoztató volt, de többszöri végigjátszáskor a World Tier III és a Sacred tárgyak mesterségesnek tűntek, és sok olyan statot adtak hozzá, ami nem tette szórakoztatóbbá a játékot.

A megjelenés óta olyan végjáték funkciókat adtunk hozzá a játékhoz, mint az Infernal Hordes és a The Pit of the Artificer. A Vessel of Hatred még tovább bővíti az endgame-vonalat, a Dark Citadel és az Undercity játékokkal. Reményeink szerint ezek az új rendszerszintű változások lehetővé teszik, hogy az új karakterek gyorsabban elérjék a végjátékot.

 

Szintezés

A Paragon Pontok működésének módját kiigazították. A jövőben a megszerzett Paragon Pontok a játékmódhoz és a karakter szintjéhez lesznek kötve. Ez konkrétan azt jelenti, hogy a megszerzett Paragon-szintek megoszlanak az ugyanazon a birodalomban (realm) lévő összes karaktered között. Ennek a váltásnak a támogatására számos módosítást kellett végrehajtani a szintlépési rendszerben, a statokban és a szörnyek szintjeiben. Az ígéret szerint a számok és értékek is könnyebben érthetőbbek lesznek a jövőben.

 

Paragon és karakterszintek megosztása

A Paragon és a karakterszintek mostantól elkülönülnek: a karakterszintek 1-től 60-as szintig lesznek elérhetők. Ez azt jelenti, hogy az eddigiekhez képest további 10 képességpontot szerezhetsz, ami további utakat nyit a karakter testreszabásához. A 60. szinttől kezdve a játékosok elkezdenek Paragon-szinteket szerezni, amelyekkel Paragon-csomópontokat lehet feloldani.

A jelenleg Level 50 feletti karakterek minden tapasztalati alapú Paragon-pontjukat Paragon-szintre konvertálják az új rendszerben. Íme egy példa erre a változásra:

  • Ha a karaktered jelenleg 100-as szintű, amint ezek a változások életbe lépnek, a karaktered szintje 50-re csökken, és a karaktered által szerzett 200 Paragon-pontot átváltják a birodalom egészére kiterjedő Paragon-szintekre. Ha a karaktered 50. szintű vagy alacsonyabb, semmi sem fog változni számára.

Fejlesztői megjegyzés: A szintlépést és a Paragont érintő változások azzal a szándékkal történtek, hogy gyorsabb ütemben juss el a végjáték tevékenységeihez és felszereléséhez, valamint, hogy könnyebbé váljon az alt karakterek feltornázása az előtted álló harcra.

 

Stat kiigazítások

A karakter- és Paragon-szintek szétválasztása mellett olyan alap-statisztikákat is átnéztek, mint az életerő, a páncélzat és a fő statok.

Fejlesztői megjegyzés: Játékosoktól kaptunk visszajelzést, miszerint a statisztikák és a sebzés ábrázolására használt számok kicsúsztak a kezünkből. Úgy módosítottuk a statisztikákat, hogy az információ fogyaszthatóbbá váljon. Ez a változtatás nincs hatással a karaktered erejére.

 

Új nehézségi rendszer

 

Standard nehézségek

Fejlesztői megjegyzés: A változtatásokat nagyrészt az indokolta, hogy észrevettük, hogy sokkal szórakoztatóbb, ha a Profane Mindcages és a főnökök Tormented változatai segítségével szabályozhatjuk a nehézség és a jutalom ütemét.

A Világszinteket (World Tier) nehézségekké (Difficulties) változtatták, ami egy új módja a kihívás és a jutalom szabályozásának. Az első 4 nehézségi szint – az úgynevezett Standard nehézségi szintek – a Normál (Normal), a Nehéz (Hard), a Szakértő (Expert) és a Büntető (Penitent). A Standard nehézségi szintek célja, hogy a karaktered megerősödjön, miközben a 60., az új maximális szint elérésére törekszel.

  • A Normál egy lassabb tempójú mód, amely azok számára alkalmas, akik könnyebb kihívást keresnek.
  • A Hard és az Expert fokozott kihívást kínál azoknak, akik próbára akarják tenni magukat, és gyorsabb tempóban szeretnének játszani.
  • A Penitent nem a gyengéknek való. Azok, akik az új Torment nehézségekhez vezető utat szeretnék járni, fokozott veszélyekkel néznek szembe. Megfontoltan válassz!

Ahogy nő a nehézségi szint, úgy nő az arany (Gold) és a tapasztalat (XP) mennyisége is. Íme, így lehet feloldani az egyes nehézségi fokozatokat:

  • Alapértelmezés szerint a Normál és a Hard érhető el.
  • Az Expert a Diablo IV prológjának befejezése után oldódik fel.
  • A Penitent az 50. szint elérése után nyílik meg.

 

A pokol kapuja: Torment nehézségek

Az új Torment nehézségek elérése a veterán harcosok ismertetőjele – itt kezdődik igazán a végjáték. A Torment nehézségeken a fejlődésed közvetlenül kapcsolódik a Pithez. Ahogy magasabb Gödör-szinteket (Pit Tier) teljesítesz, úgy növekszik az a Torment nehézség is, amihez hozzáférhetsz. Minél magasabb a Torment nehézségi szint, annál valószínűbb, hogy legendás (Legendary) és ősi (Ancestral) tárgyakkal találkozol. Itt van az egyes Torment nehézségi szintek feloldásának módja:

  • A 60. szint elérése feloldja a The Pit-et és annak 1-20. szintjét. A 20. szint teljesítése feloldja a Torment I. szintjét.
  • A 35. szint teljesítése feloldja a Torment II-t.
  • Az 50. szint teljesítése feloldja a Torment III-at.
  • A 65-ös Pit teljesítése feloldja a Torment IV-et.

Ha a veszély nem lenne elég nagy a Sanctuaryban, a Torment nehézségek új kihívásokat is jelentenek: ezek az Átkok. A Torment nehézségi fokozatban játszva a páncélzatod és ellenállásod a következőképpen csökken:

  • Torment I: -250 Armor és -25% All Resist.
  • Torment II: -500 Armor és -50% All Resist.
  • Torment III: -750 Armor és -75% All Resist.
  • Torment IV: -1000 Armor és -100% All Resist.

Azzal, hogy több nehézségi fokozat áll a rendelkezésükre, a játékosok nagyobb választási lehetőséget kapnak, hogy hogyan részesüljenek a Diablo IV mechanikáinak kockázataiból és jutalmaiból a jövőben.

 

Szörnyek szintjei

A szörnyek szintje többé jelenik meg és a nehézségi szinthez fog igazodni, amin játszol.

A fejlesztő megjegyzése: A megjelenéskor visszajelzéseket kaptunk a szintek skálázásával és a gyengeség érzésével kapcsolatban. A szörnyszintek teljes eltávolításával és a Nehézségi szintre való támaszkodással mostantól sokkal pontosabban választhatod meg a kihívás szintjét.

 

Paragon frissítések

 

Glyph

Fejlesztői megjegyzés: Volt néhány probléma a Paragon Glyphs, a Pit és a Nightmare Dungeons mechanikákkal. Kaptunk olyan visszajelzéseket, hogy a Pit jutalmait nem érezték elég kielégítőnek a játékosok. Azt akartuk, hogy a Glyph-ek frissítése kielégítőbb legyen, miközben jobb jutalmakat kínálunk a Pit mélyére való behatolásért. Az volt a vágyunk, hogy a Glyph-eknek több erőt adjunk, de ezek fejlesztési rendszere nem skálázódott jól, és szükségtelenül nehézkes volt. Ezért, hogy elérjük ezt a célt, a Nightmare Dungeon-ból a Pit-be helyeztük át a Paragon Glyph-ek fejlesztését és átterveztük a rendszert, hogy jobban szabályozhassuk, milyen gyorsan lehet őket szintezni.

A Glypheket átalakították, hogy jobban illeszkedjenek a többi változtatáshoz.

  • Egy Glyph frissítésekor már nem XP-t osztasz rá, hanem a Pit szintjének nagysága fogja meghatározni a ranglépés valószínűségét, hasonlóan a Diablo III Legendary Gem mechanikájához.
  • Három kísérletet kapsz a Glyph rangjának növelésére, ha sikeresen teljesíted az Artificer’s Mastery-t, és egy bónusz kísérletet, ha nem halsz meg.
  • Minden egyes frissítési kísérletet bármely olyan Glyph növelésére felhasználhatsz, amely még nincs a maximális szinten. A Glyph fejlesztésének esélye annak szintjétől és a teljesített Pit szintjétől függ. Például egy olyan Pit teljesítése, amely 10 szinttel magasabb, mint a Glyph rangja, garantálja a rangfokozást.
  • Egy olyan Pit teljesítése, amely jelentősen magasabb, mint a húzni kívánt Glyph jelenlegi rangja, bónusz frissítési rangokat biztosít kísérletenként.

Minden 20 szintkülönbség a teljesített Pit és a Glyph rangja között, egy bónusz fejlesztést biztosít kísérletenként. Íme egy példa erre a rendszerre működés közben:

Három, halál nélküli, 30-as Pit futam egy rank1 Glyph-et egészen a 19-es rangig juttatna, ami gyorsan feloldaná a további sugárméret-növekedést:

Első futam:

  • 1. kísérlet: A Glyph rangja 1-ről 3-ra nő.
  • 2. kísérlet: A Glyph rangja 3-ról 5-re nő.
  • 3. kísérlet: A Glyph rangja 5-ről 7-re nő.
  • Bónusz 4. kísérlet: A Glyph rangja 7-ről 9-re nő.

Második futam:

  • 1. kísérlet: A Glyph rangja 9-ről 11-re nő.
  • 2. kísérlet: A Glyph rangja 11-ről 12-re nő.
  • 3. kísérlet: A Glyph rangja 12-ről 13-ra nő.
  • Bónusz 4. kísérlet: A Glyph rangja 13-ról 14-re nő.

Harmadik futam:

  • 1. kísérlet: A Glyph rangja 14-ről 14-re nő (sugárméret növekedés).
  • 2. kísérlet: A Glyph rangja 15-ről 16-ra nő.
  • 3. kísérlet: A Glyph rangja 16-ról 17-re nő.
  • Bónusz 4. kísérlet: A Glyph rangja 17-ről 18-ra nő.

A Glyph-ek maximális szintje 21-ről 100-ra emelkedett. A 45. szinten egy ritka (rare) Glyph-et drágakő-töredékek (Gem Fragments) segítségével legendás Glyph-re lehet fejleszteni a következő bónuszokkal:

  • A Glyph sugarának mérete 4-ről 5-re nő
  • A Glyph egy további affixet kap.

 

Paragon táblák

Minden osztály kapott 1 új Paragon táblát. Ezek a Paragon táblák egy-egy új Legendás csomópontot is tartalmaznak. Fontos változás lesz, hogy a továbbiakban csak 5 Paragon tábla szerelhető fel (beleértve a kezdő táblát is).

Fejlesztői megjegyzés: A sok új erőforrás, nevezetesen a Legendás Glyph-ek bevezetésével azt akartuk, hogy a hangsúly inkább azon legyen, hogy melyik táblát és Glyph-et szeretnéd. A táblák számának korlátozásával több erőt tudunk beletenni a rendszerben hozott döntésekbe.

A szintlépéssel megszerezhető Paragon-pontok száma 200-ról 300-ra nőtt.

Fejlesztői megjegyzés: A csatolt Paragon táblák számának korlátozása lehetővé teszi számunkra, hogy több erőt összpontosítsunk magukba a táblákba és a Glyph-ekbe. Ezáltal nagyobb hangsúlyt kapnak azok a táblák és Glyph-ek, amelyek illeszkednek a buildedhez.

 

Tárgyak átdolgozása

 

Fejlesztői megjegyzés: Úgy éreztük, hogy a Sacred és az Ancestral tárgyak elvesztették különlegességüket és hangulatukat, mivel általánossá váltak. Ezek a változtatások az Ancestral tárgyakat nagyhatalmú végjátékbeli tárgyakká alakítják át, amelyeket megéri hajszolni.

Ancestral Itemek

  • Az Ancestral tárgyak a Torment 1-ben kezdenek kiesni.
  • Az Ancestral tárgyak mindig a lehető legmagasabb, 800-as tárgyerősségen esnek le.
  • A Greater Affixek csak az Ancestral tárgyakon jelennek meg.
  • Az Ancestral tárgyak mindig tartalmaznak legalább 1 Greater Affixet.

Általános

  • A Sacred tárgyak eltávolításra kerülnek. A karakterednél lévő összes Sacred tárgyat „Legacy”-ként jelölik meg. Továbbra is használhatók, de nem fejleszthetők.
  • A nem Ancestral tárgyak erősségének (Item Power) felső határa 750. A 60. karakterszint elérésekor dobott legendás tárgyak mindig 750-es tárgyerősségűek lesznek.
  • A 750-es erősségű tárgyakat mostantól akár 4-szer is megmunkálhatod (Masterwork).
  • Mivel a karakterszinteket az új, a realm egészére kiterjedő Paragon-rendszerben újraszabályozzák, az 540-nél nagyobb tárgyerősségű tárgyakat 540-re állítják be. Az ezeken a módosított tárgyakon lévő affixek a saját tartományuk legmagasabb értékére lesznek újra-rollolva.

 

Új Skillek és passzívok

 

1 új képesség minden osztály számára

Sanctuary harci szakértői új technikákat fejlesztettek ki a sötétség legyőzésére. Most neked kell megtanulnod őket! Mindegyik új készség egy új irányt nyit meg a karaktered felépítéséhez.

Barbarian

  • Mighty Throw (Weapon Mastery Skill, 12 másodperc újratöltés): Elhajítod a fegyveredet, amely becsapódáskor 60% fegyversebzést okoz, és megakad a földben. Amíg a földben van, a fegyvered pulzál, és 4 másodpercig másodpercenként 20% fegyversebzést okoz.
      • Enhanced Mighty Throw: Amíg az eldobott fegyver nincs a kezedben, 25%-kal megnövelt támadási sebességet kapsz.
      • Fighter’s Might Throw: A fegyvercsere bármelyik eldobott fegyvered közelében további impulzust hoz létre. Minden egyes extra impulzus a maximális életed 3%-át generálja Barrier-ként 5 másodpercig.
      • Warrior’s Might Throw: A Mighty Throw ütése 200%-kal megnövelt sebzést okoz és 2 másodpercig kábítja az ellenséget.

Druid

  • Stone Burst (Earth Core Skill, 30 Spirit-költség): Összegyűjti a köveket az ellenségeid alatt, majd felrobbantja őket 80%-os fegyversebzést okozva. A channeling 20% fegyversebzést okoz, és növeli az érintett terület méretét, akár 400%-ra is, 1.0 másodperc után.
      • Enhanced Stone Burst: A Stone Burst végső robbanási sebzése 25%-kal nő a kezdeti sugárban.
      • Primal Stone Burst: A Stone Burst channeling közben és azt követően még 2 másodpercig, 30%-os támadási sebességet kapsz.
      • Raging Stone Burst: A Stone Burst 66%-al több Spiritbe kerül, és a végső robbanása 50%-kal több sebzést okoz.

Necromancer

  • Soulrift (Darkness Ultimate Skill, 50 másodperc újratöltés): Megrontja a közelben lévő ellenségeket 8 másodpercig, másodpercenként 65%-os fegyversebzést okozva. Minden 0.25 másodpercben kitépi és elnyeli egy ellenség lelkét, ezzel 2 Essence-t generál és 5 másodpercig a maximális életed 2%-ának megfelelő Barriert ad.
      • Supreme Soulrift: Minden elnyelt lélek 1%-kal növeli a sebzésedet, összesen akár 30%-kal. Ez a bónusz a Soulrift befejezése után 5 másodpercig fennmarad.
      • Prime Soulrift: A kitépett lélekkel rendelkező ellenségek 2 másodpercre sebezhetővé (Vulnerable) válnak. A Soulrift által érintett ellenségek sebzésekor 5% esély van arra, hogy a lelkük kitépésre és elnyelésre kerül.

Rogue

  • Dance of Knives (Cutthroat Agility Skill, 6 töltés, 1 másodperc újratöltési idő): Channeling közben 20%-kal megnövelt mozgási sebességet és plusz 10% kitérési esélyt kapsz, valamint késeket lövöldözhetsz a közelben lévő ellenségekre, amelyek mindegyike 42% fegyversebzést okoz.
      • Enhanced Dance of Knives: Ha mozogsz 30 métert a Kések tánca channeling közben, az 4 töltést biztosít.
      • Methodical Dance of Knives: Amikor abbahagyod a Dance of Knives channelin-et, eldobsz legfeljebb 12 kábító gránátot (Stun Grenades), amelyek mindegyike 20% fegyversebzést okoz. A channeling időtartama határozza meg, hogy hányat dobsz le.
      • Disciplined Dance of Knives: A Dance of Knives 3 másodpercig 25%-kal lassítja a megtámadott ellenségeket. Minden késnek 20% esélye van arra, hogy átszúrja az ellenséget.

Sorcerer

  • Familiar (Conjuration Skill, 3 töltés, 12 másodperc visszatöltési idő): Megidéz egy objektumot az utolsó castolt Skilled elemének megfelelően, 8 másodpercig. A Familiar üldözi az ellenséget, és időnként felrobban, az elem-sebzésének 40%-át elosztva egy területen. Egyszerre 6 Familiart idézhetsz meg.
      • Enhanced Familiar: A Familiar passzívan alkalmaz egy hatást a közeli ellenségekre, az elem-sebzése alapján. Fire Familiar: 94% égő sebzést alkalmaz az ellenségre. Cold Familiar: 15%-os hűtést alkalmaz az ellenségre. Lightning Familiar: 1 másodpercig kábítja az ellenséget.
      • Summoned Familiar: 3% sebződés-csökkentést kapsz, amíg két vagy több különböző elemű Familiar van megidézve. A Familiar Element többé nem kötődik az előzőleg varázsolt képességedhez. Ehelyett a Familiar Element sorrendben halad előre. A sorrend: Fire, Cold, Ligtning.
      • Invoked Familiar: Amíg a Familiar aktív, 10%-kal megnövelt sebzést kapsz az olyan képességekre, amelyek a sebzéstípusával azonosak.

 

5 új passzív minden karakterosztály számára

Karaktered a pusztítás élharcosa lehet az 5 új passzív képességgel. Ezen kívül a karakterosztályok képességfáján (Skill Tree) további kapcsolatok vannak néhány passzívhoz. Ez azt jelenti, hogy több lehetőség van arra, hogy feloldd ezeket a passzívokat, ami nagyobb rugalmasságot tesz lehetővé.

Barbarian

  • Belligerence: Ha egy ellenséget megsebzel egy alapkészséggel (Basic Skill), a sebzésed 4 másodpercig 3/6/9%-kal nő.
  • Heavy Hitter: Ultimate képességeid 15/30/45%-kal több sebzést okoznak.
  • Warpath: Overpower sebzés után 4%-kal megnövelt sebzést osztasz 4 másodpercig.
  • Irrepressible: Egy Weapon Mastery Skill castolása után a maximális életed 10%-ával erősít (Fortify) meg.
  • Barbed Carpace (Key Passive): Minden elköltött 25 Fury után 8 másodpercig 10%-kat több Thorns-t kapsz, legfeljebb 120%-ig. Egy újratöltési idővel rendelkező képesség castolása 5 másodpercig akadálymentességet biztosít neked. Ez idő alatt másodpercenként a Thorns 100%-át osztod fizikai sebzésként a közeli ellenfeleknek.

Druid

  • Humanity: Emberi alakban 5/10/15%-kal nagyobb sebzést osztasz ki.
  • Catastrophe: Egy Ultimate Skill castolása után 8 másodpercig 5/10/15%-kal nagyobb sebzést okozol.
  • Feral Aptitude: 3%-kal megnövelt sebzést osztasz ki, amíg Egészséges (Healthy) vagy, és 3%-kal megnövelt sebzést osztasz ki, amíg a mozgási sebességed 100%-a felett vagy. Ezek a bónuszok halmozódhatnak.
  • Backlash: 4%-kal megnövelt sebzést osztasz ki 5 másodpercig egy védekező készség (Defensive Skill) használata után.
  • One with Nature (Key Passive): A Companion Skillek mindegyike 1 további companiont kap, és 50%-kal megnövelt sebzést oszt ki. Megszerzed a Ravens, a Wolves és a Poison Creeper passzív hatását.

Necromancer

  • Necrotic Fortitude: Szerencsés találat (Lucky Hit) esetén a sebzésed 5/10/15%-os eséllyel 6 másodpercig a maximális életed 5%-ának megfelelő Barriert ad.
  • Finality: Egy Ultimate Skill castolása után 8 másodpercig 5/10/15%-kal megnövelt sebzést okozol.
  • Titan’s Fall: Fortified effekt alatt 6/12/18%[x] megnövelt sebzést okozol az eliteknek.
  • Precision Decay: A szerencsés találat esélye 5/10/15%-kal nő.
  • Affliction (Key Passive): A Vulnerable, Crowd Control vagy Shadow Damage over Time által érintett ellenfelek Afflictionnel fertőződnek meg, és 15%-kal megnövelt sebzést kapnak tőled és a Minion-jaidtól. Az átokképességeid (Curse Skills) 80% (Weapon Damage) árnyéksebzést okoznak az Afflictiont kapott ellenségeknek. Ez az mennyiség 30%-kal nő a Crowd Control, a Vulnerable, és a Shadow Damage Over Time effektek kombinálásával.

Rogue

  • Target Practice: A kritikus találati esélyed a Marksman és a Cutthroat készségekkel 3/6/9%-kal nő.
  • Balestra: 4/8/12%-kal megnövelt sebzést kapsz 4 másodpercig az Evade használata után.
  • Evasive: Egy támadás kikerülése (Dodge) után 4 másodpercig 2/4/6% sebződés-csökkentést kapsz.
  • Unto Dawn: Az Ultimate képességeid 15/30/45%-kal megnövelt sebzést okoznak.
  • Alchemical Admixture (Key Passive): 3 különböző típusú nem fizikai sebzés okozása, 40%-kal növeli az Imbuement képességeid hatásfokát 5 másodpercig. Ez a potenciál tovább növekszik a Poion, a Shadow és a Cold bónusz sebzésed teljes összegének 20%-ával.

Sorcerer

  • Evocation: 4%-os újratöltési idő csökkentést kapsz.
  • Energy Focus: Barriert generálsz 6 másodpercre a maximális életed 0,5/1,0/1,5%-ával minden másodpercben, maximum 30%-ig. Ez a hatás életerő (HP) vesztés során 5 másodpercre megszűnik.
  • Dampen Layer: 2/4/6% sebződés-csökkentést kapsz, amíg aktív Barriered van.
  • Elemental Synergies: A Frost, a Shock és a Pyromancy sebzésed 1/2/3%-kal növekszik minden olyan Skill-ért, amelyet az adott típusból felszereltél.
  • Enlightenment (Key passive): Bármelyik Skill castolása 1 stack Enlightenment-et ad, vagy 15-öt, ha az előzőleg castolt Skill más elem-típusú volt. Miután 100 stacket szereztél, megvilágosodottá válsz, nem tudsz többé stacket szerezni, és másodpercenként 10 stacket veszítesz. Amíg megvilágosodott vagy, a Fire, a Lightning és a Cold bónusz sebzésed megegyezik ezek kombinációjával és kapsz még:
      • 25%-kal megnövelt sebzést
      • 45%-kal több Mana regenerálódást
      • 20%-kal több támadási sebességet

 

Rúnaszavak

 

A Rúnaszó rendszer egy olyan funkció lesz a Diablo IV-ben, amely csak akkor érhető el, ha rendelkezel a Vessel of Hatred kiegészítővel.

A rúnaszó egy nagyon egyszerű módja annak, hogy a karaktered erejét új szintre emeld saját képességek létrehozásával. Kétféle rúnát találhatsz Sanctuaryban: Ritual (rituálé) és Invocation (idézés). A Ritual rúnák olyan cselekvéseket határoznak meg, amelyeket meg kell tenned, hogy kiváltsd a hatásukat, az Invocation rúnák pedig egy erőteljes hatást biztosítanak, ha teljesíted az említett kiváltó okot.

Vegyük példának a Bac ritual rúnát. A feltétele az, hogy a karaktered 5 métert mozogjon.

Aztán ott van a Jah Invocation rúna… A hatása a következő: A következő Evade-et a Sorcerer Teleport-jára cseréli (2 másodperces újratöltési idő).

A rúnák egy felajánlás (Offering) nevű erőforrás-rendszerrel működnek, amelyet a Ritual rúnák generálnak a felsorolt feltételük teljesülésekor. Az Invocation rúnák ezt a felajánlást fogyasztják el a hatásuk aktiválásához. Minél igényesebb egy követelmény, annál több felajánlást generál a Ritual rúna. Fordított esetben az Invocation rúna aktiválásához szükséges felajánlás a hatás erősségével arányosan növekszik.

Több felajánlást generálhatsz, mint amennyire az Invocation rúna aktiválásához szükséged van. Itt jön a képbe egy másik mechanika, a túlcsordulás (Overflow). Sok Invocation rúna bónuszt alkalmaz a hatásaira, ha a szükségesnél több Offering keletkezik, ami rövid időre felerősíti őket.

A Rúnaszó elkészítéséhez egy Ritual rúnát és egy Invocation rúnát kell egy olyan tárgyba tenned, amely két foglalatot tartalmaz (például a mellvért, a nadrág és a kétkezes fegyver). A sisak is kapott egy további foglalatot, és mostantól ez a tárgy is tartalmazhat rúnaszavat. Bármely Ritual rúna kompatibilis bármely Invocation rúnával. A rúnák ritkaság szerint háromfélék lehetnek: Magic, Rare és Legendary. Minél magasabb egy rúna ritkasága, annál erősebb a hatása.

Íme egy példa arra, hogyan működne két, egy rúnaszót alkotó rúna:

Használjuk ismét a Bac rituálé rúnát példaként: Amíg fel van szerelve, a karaktered minden 5 méterenként 50 Offeringet generál.

És ismét párosítjuk a Jah idéző rúnával, amelynek hatása: A következő Evade-et a Sorcerer Teleport-jára cseréli (2 másodperces újratöltési idő). A működéséhez 500 Offeringre van szükség.

Ha mind a Bac, mind a Jah rúnát felszerelted egy tárgyra, amit viselsz, akkor létrejött a „BacJah” rúnaszó. Ez azt is jelenti, hogy minden alkalommal, amikor a karaktered 5 métert tesz meg, 50 Offeringet generál. Amint legalább 500 Offeringet generálsz, a karaktered következő Evade-je a Sorcerer Teleportjára cserélődik.

A rúnaszavak hozzáférést adhatnak más osztályok képességeihez. Olyan dolgokat is tudsz tenni, mint például ideiglenesen megnövelni a mozgási sebességedet, a képességeidet és még sok minden mást. 17 rituális rúna és 28 megidézés rúna áll rendelkezésedre. A párosítási lehetőségek sokaságával a határ a csillagos ég. Íme mind a 45 rúna leírása:

Rituális rúnák:

  • Yul
      • Legendary
      • Felajánlás: 50.
      • Újratöltési idővel rendelkező Skill castolása
  • Cir
      • Magic
      • Nyeremény: 25 felajánlás.
      • Castold ugyanazt a nem channeling képességet 3 alkalommal egymás után
  • Ahu
      • Legendary
      • Nyeremény: 10 felajánlás.
      • Szerencsés találat: Akár 100% esély sérült ellenségek ellen.
  • Neo
      • Rare
      • Nyeremény: 300 felajánlás
      • Sebezz, miután 5 másodpercen belül nem kaptál sebzést. (Az Invulnerable státusz reseteli)
  • Tam
      • Legendary
      • Nyeremény: 25 felajánlás.
      • Castolj egy nem channeling Core Skillt
  • Xol
      • Legendary
      • Nyeremény: 150 felajánlás.
      • Egy másik osztály erejének előidézése
  • Zan
      • Magic
      • Nyeremény: 150 felajánlás.
      • Egy Ultimate Skill castolása
  • Feo
      • Rare:
      • Nyeremény: 1000 felajánlás.
      • Válj sérültté (Injured) vagy légy tömeghatás (Crowd Controll) alatt (újratöltés: 20 másodperc).
  • Noc
      • Rare
      • Nyeremény: 5 felajánlás.
      • Okozz egy olyan tömegkontroll effektet, ami nem Slow és nem Chill
  • Cem
      • Magic
      • Nyeremény: 50 felajánlás.
      • Evade castolása
  • Bac
      • Legendary
      • Nyeremény: 50 felajánlás.
      • Mozogj 5 métert.
  • Ur
      • Magic
      • Nyeremény: 10 felajánlás.
      • A Minion-od vagy a Companion-od öljön meg egy ellenséget, vagy haljon meg
  • Yax
      • Magic
      • Nyeremény: 100 felajánlás.
      • Igyál egy gyógyító italt.
  • Poc
      • Rare
      • Nyeremény: 2 felajánlás.
      • Költsd el a maximális erőforrásod 5%-át
  • Moni
      • Magic
      • Nyeremény: 10 felajánlás.
      • Castolj egy Skillt mozgás után (újratöltési idő: 0,2 másodperc)
  • Kaa
      • Rare
      • Nyeremény: 2 felajánlás.
      • Veszítsd el a maximális életed 1%-át.
  • Lith
      • Legendary
      • Nyeremény: 25 felajánlás.
      • Állj mozdulatlanul 0,3 másodpercig

 

Invocation rúnák:

  • Lac
      • Rare
      • Szükséges: 800 felajánlás
      • Túlcsordulás: megnövelt időtartam
      • Újratöltési idő: 1 másodperc.
      • Megidézi a barbár Challenging Shou kiáltását, csökkentve a bekapott sebzést.
  • Ohm
      • Legendary
      • Szükséges: 500 felajánlás
      • Túlcsordulás: Megnövelt időtartam
      • Újratöltési idő: 2 másodperc.
      • Megidézi a barbár Enhanced War Cry kiáltását, növelve a mozgási sebességedet és a kiosztott sebzést.
  • Vex
      • Legendary
      • Szükséges: 400 felajánlás
      • Túlcsordulás: megnövelt időtartam
      • Újratöltési idő: 1 másodperc
      • +3 értéket kapsz minden Skillre 5 másodpercig.
  • Gar
      • Magic
      • Szükséges: 25 felajánlás
      • Túlcsordulás: Több halom nyerése
      • Újratöltési idő: 1 másodperc.
      • Kapsz 2,5% kritikus találati esélyt 5 másodpercig, maximum 25%-ig
  • Xan
      • Legendary
      • Szükséges: 700 felajánlás
      • Újratöltési idő: 1 másodperc.
      • A következő Skill castolásakor garantáltan Critical Strike és Overpower lesz.
  • Que
      • Rare
      • Szükséges: 800 Felajánlás
      • Túlcsordulás: Megnövelt időtartam
      • Újratöltési idő: 1 másodperc.
      • Megidézed a druida Earthen Bulwark védelmi képességét és ezzel Barriert viztosítasz magadnak
  • Yom
      • Legendary
      • Szükséges: 500 felajánlás
      • Újratöltési idő: 5 másodperc.
      • Idézd meg a druida Petrify képességét, elkábítva (Stun) az ellenséget és növelve a kritikus sebzésedet (Critical Strike Damage) ellenük.
  • Eom
      • Legendary
      • Szükséges: 100 felajánlás
      • Túlcsordulás: További csökkentett újratöltési idő
      • Újratöltési idő: 1 másodperc.
      • Csökkenti az aktív újratöltési időket 0,25 másodperccel.
  • Lum
      • Magic
      • Szükséges: 5 felajánlás
      • Túlcsordulás: Megnövelt erőforrás-visszaállítás
      • Újratöltési idő: 1 másodperc.
      • Visszaállít 1 egység elsődleges erőforrást
  • Qua
      • Rare
      • Szükséges: 400 Felajánlás
      • Túlcsordulás: Megnövelt időtartam
      • Újratöltési idő: 1 másodperc.
      • Visszaállít egy Evade töltést és 5% Movement Speed-et kapsz 5 másodpercig, legfeljebb 30%-ig.
  • Xal
      • Rare
      • Szükséges: 200 Felajánlás
      • Túlcsordulás: Megnövelt időtartam
      • Újratöltési idő: 1 másodperc.
      • Kapsz 20% maximális életet 4 másodpercig.
  • Wat
      • Rare
      • Szükséges: 100 felajánlás
      • Újratöltési idő: 1 másodperc
      • Megidézed a Necromancer Horrid Decrepify átkát, amely lelassítva az ellenséget, csökkenti a sebzésüket, és lehetővé teszi számodra, hogy kivégezd őket.
  • Teb
      • Magic
      • Szükséges: 100 Felajánlás
      • Újratöltési idő: 1 másodperc.
      • A Necromancer Abhorrent Iron Maiden képességének megidézése, amely visszafordítja az ellenség sebzését és gyógyít téged, ha az meghal
  • Qax
      • Rare
      • Szükséges: 400 felajánlás
      • Túlcsordulás: tovább növelt sebzés
      • Újratöltési idő: 1 másodperc.
      • A következő, nem Basic Skill képesség castolása az összes elsődleges erőforrásodat elkölti, hogy akár 100%-kal megnövelt sebzést okozzon.
  • Zec
      • Rare
      • Szükséges: 200 felajánlás
      • Túlcsordulás: tovább csökkentett újratöltési idő
      • Újratöltési idő: 2 másodperc.
      • Csökkenti az aktív Ultimate Cooldown-odat 4 másodperccel.
  • Ner
      • Rare
      • Szükséges: 700 felajánlás
      • Újratöltési idő: 6 másodperc.
      • Előidézi a Rogue Countering Concealment képességét és szerzel Dodge Chance és Movement Speed buffot, valamint Unstoppable és Stealth státuszt.
  • Mot
      • Rare
      • Szükséges: 150 felajánlás
      • Túlcsordulás: Több árnyék megszerzése
      • Újratöltési idő: 1 másodperc.
      • Szerzel egy árnyékot a Rogue Dark Shroud képességéből, csökkentve az árnyékonként elszenvedett sebzést.
  • Jah
      • Legendary
      • Szükséges: 500 felajánlás
      • Újratöltési idő: 2 másodperc.
      • A következő Evade-t a Sorcerer Teleportra Skill-jére cseréled, tovább villogva, sebzést okozva és megállíthatatlanná (Unstoppable) válva.
  • Thul
      • Rare
      • Szükséges: 400 felajánlás
      • Túlcsordulás: megnövelt méret
      • Újratöltési idő: 1 másodperc.
      • Megidézi a Sorcerer Mystical Frost Nova Skilljét, fagyást (Freeze) és sebezhetőséget (Vulnerable) okozva az ellenségnek.
  • Tzic
      • Rare
      • Szükséges: 250 felajánlás
      • Újratöltési idő: 1 másodperc.
      • Megidézi a Spiritborn Concussive Stomp Skilljét, sebzést és leütést (Knocking Down) okozva az ellenségen.
  • Kry
      • Rare
      • Szükséges: 500 felajánlás
      • Újratöltési idő: 3 másodperc.
      • Megidézi a Spiritborn Vortex képességét, sebzést okozva és berántva az ellenségeket.
  • Ono
      • Magic
      • Szükséges: 25 felajánlás
      • Túlcsordulás: megnövekedett Dancing Bolt Spawn
      • Újratöltési idő: 1 másodperc.
      • Megidézi a druida Dancing Bolts tornádóit, amelyek megkeresik és sebzik az ellenséget.
  • Tec
      • Magic
      •  Szükséges: 100 felajánlás
      • Túlcsordulás: megnövelt méret
      • Újratöltési idő: 1 másodperc.
      • Megidézi a barbár földrengését (Earthquake), sebzve a hatótávolságon belül lévő ellenségeket.
  • Met
      • Magic
      • Szükséges: 100 felajánlás
      • Túlcsordulás: megnövelt időtartam
      • Újratöltési idő: 1 másodperc.
      • Magad mögött hagyod a Necromancer Desecrated Ground effektet 3 másodpercre, és sebzést okozva a benne lévő ellenségeknek.
  • Tun
      • Magic
      • Szükséges: 100 felajánlás
      • Túlcsordulás: megnövekedett gránátok száma
      • Újratöltési idő: 1 másodperc
      • Megidézi a Rogue kábítógránátjait (Stun Grenades), kábítást (stun) és sebzést okozva az ellenségnek.
  • Ton
      • Magic
      • Szükséges: 25 felajánlás
      • Túlcsordulás: megnövekedett meteoritok száma
      • Újratöltési idő: 1 másodperc
      • Megidézi a Sorcerer meteoritjait, sebzést okozva az ellenségnek
  • Tal
      • Magic
      • Szükséges: 100 felajánlás
      • Túlcsordulás: megnövekedett Swarm spawn
      • Újratöltési idő: 1 másodperc
      • Megidézi a Spiritborn Pestilent Swarm képességét, amivel sebzi az ellenséget
  • Ceh
      • Magic
      • Szükséges: 100 felajánlás
      • Túlcsordulás: Több farkas megidézése
      • Újratöltési idő: 1 másodperc.
      • Megidéz egy Spirit Wolf farkast 8 másodpercre, hogy az ellenfelet támadja

Fontos tudnivalók a rúnákkal kapcsolatban:

  • Lehet velük kereskedni
  • A rúnák halmozódnak, és egy új inventory-lapon lesznek tárolva.
  • Maximum 2 rúnaszó szerelhető fel (összesen 4 rúna).
  • Ugyanaz a rúna nem szerelhető fel kétszer.

 

Rúnák készítése

A rúnák felhasználhatók más rúnák készítésére.

  • Új rúna létrehozásához (craft) 3 azonos nevű rúnát használhatsz fel. Az így létrehozott rúna garantáltan más lesz, mint a használtak.
  • Ha nem legendás rúnákat használsz a craftoláshoz, lehetőség van a következő legnagyobb ritkaságszámú rúnák létrehozására.

A rúnák felhasználhatók Mythic tárgyak készítésére is az Ékszerésznél.

  • Mindegyikhez szükséged van: 1 Resplendent Spark-ra, 10 meghatározott nevű Legendary rúnára, 10 meghatározott nevű Rare rúnára és 10 meghatározott nevű Magic rúnára.

 

Hogyan szerezz rúnákat a PTR során

Bármilyen ritkaságú rúna beszerezhető Sanctuary-ban dropként a szörnyekből. A PTR alatti teszteléshez az egyes rúnákat tartalmazó 2 csomag beszerezhető a Zarbinzetben található „PTR boost” NPC-ből egy párbeszédpanelen keresztül. Annak érdekében, hogy elegendő időd legyen megtapasztalni mindazt, amit a 2.0 PTR kínál, a rúnák csak szeptember 6-tól lesznek elérhetők a PTR-ben.

 

Megújul a Drágakövek rendszere

  • A drágakőszilánkok (Gem Fragments) kidobott mennyisége mostantól a nehézségi szint emelkedésével nő.
  • Új drágakő szint: Grand
      • 100.000 drágakőszilánkot igényel a készítése
      • A Grand 50%-kal növelt erővel rendelkezik az előző (Royal) szinthez képest.
  • Átdolgozták a Drágakövek hatását is:
      • A Ruby hatása az armor típusú Itemekben % Max Life-ról + Strength-re változott.
      • Az Amethyst hatása az armor típusú Itemekben + Strength helyett +% Barrier Generation-re változott.
      • A Diamond hatása az armor típusú Itemekben +% Barrier Generation-ről + All Stats-ra változott.
  • Sok drágakő stat bónusz kiigazításra került, hogy jobban tükrözzék a Patch 2.0 számait.
  • Drágakő stat frissítések az armor típusú Itemekben (Chipped/Standerd/Flawless/Royal/Grand):
      • Ruby: + 25/50/75/100/150 Strength
      • Emerald: + 25/50/75/100/150 Dextreity
      • Topaz: + 25/50/75/100/150 Intelligence
      • Sapphire: + 25/50/75/100/150 Willpower
      • Amethyst: + 2/4/6/8/12% Barrier Generation
      • Diamond: + 8/16/24/32/50 All Stats
      • Skull: + 4/6/8/10/15 Healing Received

 

Egyensúlyi frissítések

A PTR 2.0 Patch Notes jelentős részét ezek a változások teszik ki. Változnak a karakterosztályok skilljei, aspect-jei, paragontáblái, edzés-receptjei és még a unique tárgyak is. Ez a rész az eredeti angol szövegben elég jól követhető, a mythic tárgyakról pedig készült külön cikk.

Itt most „csak” a balanszolás általános fejezetét láthatjátok, azért érdemes elolvasni ezt is!

  • Az Ultimate képességek mostantól további rangokkal rendelkezhetnek. A játékosok legfeljebb 5 képességpontot fektethetnek be az Ultimate Skill-jükbe és bónusz rangok is lehetségesek a többi Skillhez hasonlóan. Az összes Skillhez adott bónusz rang (pl. a Harlequin’s Crestből) csak ahhoz az Ultimate képességhez ad rangokat, amelyet a játékos megtanult. A karakterenkénti egy Ultimate képességre való korlátozás továbbra is fennmarad.
  • Az életgeneráló affixek mostantól teljes élet esetén is működnek, hogy hozzájáruljanak a túlgyógyító hatásokhoz.
  • Az összes Fegyver-edzési affix mostantól multiplikatív sebzést ad.
  • Mostantól minden osztály rendelkezik egy alap (veleszületett) 15%-os blokkolt sebződés-csökkentéssel.
  • A pajzs jellemző blokkolt sebződés-csökkentése 15%-kal csökkent.

 

Használd a partikeresőt!

A partikereső (Party Finder) segít megtalálni a megfelelő társakat! Ez az új funkció lehetővé teszi, hogy hasonló képességű vándorokat találj Sanctuary-ban.

A Party Finder lehetővé teszi, hogy beállítsd a játéktípust, a tevékenységet és a helyszínt. Megadhatod mindezeket az alkalmi és a progresszes játékosok számára egyaránt.

A partikereső segítségével többféle tevékenységet is listázhatsz: a Nightmare Dungeon-ok kipucolásától, a Sötét Fellegvár szárnyainak kiválasztásán keresztül akár az Endgame Bossok megidézéséig is kereshetsz társaságot. A Party Finder számos módon elérhető, gyors hozzáféréssel a térképen, a játékon belüli menün vagy az emote görgőn előre beállított műveleten keresztül.

 

Egyéb frissítések

  • A rendelkezésre álló karakterhelyek száma 12-ről 13-ra nőtt.
  • A kitérési esély (Dodge Chance) már semmilyen módon nem érheti el a 100%-ot. A kitérési esély bónuszokat az Aspect-eken additív-ról inverz multiplikatívra cserélték, ami megfelel a tipikus kitérési esély módosítóknak.
  • A Gauntlet a 6. szezonra ki lesz kapcsolva, amíg a Spiritborn bevezetésével és az összes többi rendszerfrissítéssel nem rendeződik a meta.

 

Aki mindezeket szeretné videón is megnézni, az talál egy nagyon jó elemzést a Let’s Level Up streamjében:

 

Tesztelésre kínált szolgáltatások

Szerverek lesznek a PTR számára a Diablo IV legnagyobb régióiban: Észak-Amerikában, Európában, Koreában és Japánban, Dél-Amerikában és Ausztráliában. A fiókodban lévő karaktereket idő előtt lemásolják, hogy segítsenek a PTR-re való felkészülésben. Miután bejelentkezel a Battle.net oldalon, a következő fiókalapú folyamatokat viszed tovább:

  • Kampány befejezése
  • Mount-ok és Skill pontok
  • Fog of War (térkép)
  • Lilith oltárok Stat bónuszai

Mivel ebben a PTR-ben sok változás szisztematikus, a következő funkciók segítik még a játékosoknak a tesztelést. A Boost NPC-n Kyovashadban a következőket teheti:

  • Karakterszint a maximumra
      • Lehetőség van arra, hogy 50-es és 60-as szintre emeld magad
  • A térkép teljes felfedezése
      • Ez magában foglalja a kampányt (Campaign), az erődöket (Stronghold), a portálokat (Waypoint) és a ködöt (Fog of War)
  • Az osztálymechanika elsajátítása
  • Az összes Torment szint feloldása
  • Gyógyital (Potion) maximalizálása
  • Minden Apect maximalizálása
  • Minden Paragon Glyph maximalizálása
  • Legendary tárgyak generálása
  • Minden Unique tárgy elérhető
  • Minden rúna elérhető
  • Minden Temper Manual elérhető
  • Minden Material, Gold és Obol elérhető
  • Az összes továbbfejlesztett bájital elérhető
  • Minden Paragon Glyph elérhető

Ezek a parancsok egyszerre vagy külön-külön is futtathatók. A Boost NPC szeptember 6-tól lesz elérhető. A fejlesztők a 2.0 PTR első napjaiban bármilyen módosítás nélkül szeretnének információkat és visszajelzéseket gyűjteni a játékosok természetes élményeiről.

 

Hogyan adhatsz visszajelzést

A PTR-ben látható és tapasztalt változásokkal kapcsolatos visszajelzéseid fontosak lehetnek. Visszajelzést küldhetsz a játékon belüli visszajelzési eszközön vagy a Diablo IV PTR fórumain keresztül. Az Esc billentyű megnyomásával a játékon belüli menüben megjelenik a Hibajelentés menü. Kiválaszthatod a legördülő szűrőt, és a játékon belüli visszajelzési eszközt, így anélkül is segíthetsz, hogy elhagynád a játékot.

 

Hogyan telepítheted a PTR-t

Íme a PTR-hez való csatlakozás lépései:

  • Nyisd meg a Blizzard Battle.net alkalmazást, és válaszd ki a Diablo IV-et a játékok listájából.
  • A Play gomb feletti választóban van egy játékverzió legördülő menü.
      • Válaszd a Public Test Realm lehetőséget.
  • Kattints a Install gombra a PTR kliens telepítéséhez. Ez egy Play gombra vált, ha készen áll.
  • Kattints a Play gombra a PTR-be való bejelentkezéshez, és válaszd ki az elérhető tesztkiszolgálók bármelyikét.
      • Hozz létre egy új teszt karaktert.
  • Lépj be a játékba és teszteld a 2.0 PTR-t!

Ha PC Game Pass vagy Game Pass Ultimate felhasználó vagy, akkor ugyanazon a folyamaton keresztül érheted el a PTR-t, mint a többi Battle Net felhasználó. Nyisd meg a Battle Net klienst az Xbox alkalmazáson keresztül, majd folytasd a PTR elérését a BattleNet segítségével.

Forrás:
Blizzard News

Kapcsolódó cikkek:

  • seaso6_logo_diabloiv_5W0HT353FO9G1727475668597
    A Diablo IV eddigi legnagyobb frissítésével érkezik…
  • diabloiv_Képernyőfelvétel (1575)
    Diablo IV: Season of the Hatred Rising bejelentés -…
  • image_750x_64964c2fe4ba5
    Diablo IV ABC - Minden fontos kifejezés MAGYARUL
  • image_750x_6155dbaa2b0df
    A Diablo-univerzum teljes története MAGYARUL
  • diabloiv_UIHDDLJ88WHF1727304307108
    Diablo IV: Minden, amit tudnod kell a Vessel of…
  • Képernyőfelvétel (1890)
    Hülyeségeken rugóznak a Diablo IV fejlesztői és…
Tags: Ancestral Diablo IV Difficulties Gem Glyph itemization leveling paragon Party Finder Patch 2.0 PTR PTR 2.0 rúna rune runeword Skill Torment

Continue Reading

Previous: Íme a Diablo IV új Mythic rendszere
Next: Diablo IV PTR 2.0 – Végre szexi a nekrólány

Legfrissebb

Az megvan, hogy nyári vásárt tart a GOG.com?

Az megvan, hogy nyári vásárt tart a GOG.com?

2025.06.20.
A Warcraft franchise a Game Pass-ban

A Warcraft franchise a Game Pass-ban

2025.06.19.
Előrendelhető a szuperrészletes Lilith figura és még sok más Diablo IV ereklye

Előrendelhető a szuperrészletes Lilith figura és még sok más Diablo IV ereklye

2025.06.17.
A Szabadság Hercege – Érkezik a Diablo Immortal következő frissítése

A Szabadság Hercege – Érkezik a Diablo Immortal következő frissítése

2025.06.17.
Summer Game Fest 2025 – Itt tudod visszanézni az összes eseményt

Summer Game Fest 2025 – Itt tudod visszanézni az összes eseményt

2025.06.12.
Patch-mizéria a Last Epoch szerverein

Patch-mizéria a Last Epoch szerverein

2025.06.11.
Path of Exile: Secrets of the Atlas – ismertető MAGYARUL

Path of Exile: Secrets of the Atlas – ismertető MAGYARUL

2025.06.08.
Path of Exile: Secrets of the Atlas képgaléria

Path of Exile: Secrets of the Atlas képgaléria

2025.06.08.
2024. szeptember
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
« aug   okt »

Legutóbbi hozzászólások

  1. Három éves lett a Diablo Immortal – nagyon berágtak a fődémonok szerzője cszcsaba2025.06.04.

    Frissítés: Ütős előzetesek kerültek a cikkbe, érdemes megnézni őket!

  2. Cat Quest – A legcukibb ARPG, amit valaha is láttál szerzője cszcsaba2025.03.31.

    Frissítés: A Gameplay videón látható rész után továbbmentem kicsit és az a helyzet, hogy bedurvul a játék. Keményen kell gearelni,…

  3. Elkezdődött a Diablo Immortal új korszaka – Sharval vadonjának titkai szerzője ccssaabbaa2025.03.25.

    teszt

  4. Diablo IV, Season 8: Apparition Incursions Tutorial szerzője csizmadiacsaba2025.03.25.

    Próba

  5. Elkezdődött a Diablo Immortal új korszaka – Sharval vadonjának titkai szerzője csizmadiacsaba2025.03.25.

    Tesztkomment

Rhykker

Wudijo

Raxxanterax

Talkative Tri

Leggyakoribb címkék

bejelentés (19) Belial's Return (20) bemutató (49) Beta (21) Blizzard (48) build (22) Diablo (25) Diablo II (55) Diablo II: Resurrected (103) Diablo III (130) Diablo III Seasons (19) Diablo Immortal (135) Diablo IV (422) Early Access (22) fontos (226) gameplay (45) KiberMa (29) képgaléria (42) Ladder (22) Last Epoch (43) launch (28) Let's Level UP (28) megjelenés (33) Patch (36) Patch Notes (39) Path of Exile (77) Path of Exile 2 (79) Press Kit (32) PTR (49) Season (21) Season 2 (28) Season 3 (26) Season 5 (21) Season 8 (28) Shop (21) Spiritborn (20) Steam (19) stream (24) top (142) Trailer (153) Tutorial (27) Undecember (23) Vessel of Hatred (45) vezető (129) Wudijo (19)

Ez is érdekelhet

Az megvan, hogy nyári vásárt tart a GOG.com?
  • Hírek

Az megvan, hogy nyári vásárt tart a GOG.com?

2025.06.20.
A Warcraft franchise a Game Pass-ban
  • Hírek

A Warcraft franchise a Game Pass-ban

2025.06.19.
Előrendelhető a szuperrészletes Lilith figura és még sok más Diablo IV ereklye
  • Webshop

Előrendelhető a szuperrészletes Lilith figura és még sok más Diablo IV ereklye

2025.06.17.
A Szabadság Hercege – Érkezik a Diablo Immortal következő frissítése
  • Hírek

A Szabadság Hercege – Érkezik a Diablo Immortal következő frissítése

2025.06.17.

Mi is ez az oldal?

Az inventory.hu egy 2024 januárjában indult Blog. Egy kicsit ugyan túltoltam és portálosra sikerült, de mégiscsak az én stílusomat fogja magán viselni előbb-utóbb. Lesznek persze hírek, meg mindenféle fordítások, de szándékom szerint sokkal több lesz a véleménycikk és a saját audio-vizuális tartalom, mint az archívumban (ami nagyjából a HH oldalára írt cikkeimből állt össze).

CsZCsaba

Inventory

Maradj egy kicsit és figyelj!

Az Izometrikus Hack&Slash ARPG játékok világa

Copyright

Tudom, hogy a szerzői jogot kb. mindenki telibesz*rja… Úgyhogy írhatnék én ide mindenféle jogi f*szságot, az totál értelmetlen lenne. Mielőtt lelopsz innen valamit, azt gondold végig, hogy ebben az oldalban mennyi meló van. Nem egy, nem két olyan cikk van itt, amivel napokat, akár heteket is dolgoztam. Azzal segíted a munkámat, hogy nem lemásolod a cikket, hanem az url-re hivatkozol.

Köszi előre is: CsZCsaba

  • Rólunk
  • Impresszum
  • Cikklista
  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube
Copyright © All rights reserved. | DarkNews by AF themes.