Skip to content
2025.08.04.
  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

INVENTORY

Maradj egy kicsit és figyelj!

Connect with Us

  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

About Us

AF themes

We mainly focus on quality code and elegant design with incredible support. Our WordPress themes and plugins empower you to create an elegant, professional and easy to maintain website in no time at all.

Connect with Us

  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

Címkék

bejelentés Belial's Return bemutató Beta Blizzard build Diablo Diablo II Diablo II: Resurrected Diablo III Diablo Immortal Diablo IV Early Access fontos gameplay KiberMa képgaléria Ladder Last Epoch launch Let's Level UP megjelenés Patch Patch Notes Path of Exile Path of Exile 2 Press Kit PTR Rogue Season Season 2 Season 3 Season 5 Season 8 Shop Spiritborn Steam stream Titan Quest II top Trailer Tutorial Undecember Vessel of Hatred vezető

Kategóriák

  • Bemutató
  • Blog
  • Build
  • Gameplay
  • Gyereksarok
  • Háttér
  • Hírek
  • Interjúk
  • Képgalériák
  • Leak
  • Let's Level Up
  • Lore
  • Movie
  • Patch és Hotfix
  • Poén
  • Shorts
  • Stream
  • Trailer
  • Tutorial
  • Unboxing
  • Webshop
  • Youtube
  • iNFO
    • Hírek
    • Leak
    • Interjúk
  • Kódex
    • Háttér
    • Lore
    • Tutorial
    • Build
    • Patch és Hotfix
    • Patch Notes
      • Diablo III (HUN)
      • Diablo IV (ENG)
      • Diablo Immortal (ENG)
      • Grim Dawn (ENG)
      • Last Epoch (ENG)
      • Path of Exile (ENG)
      • Titan Quest (ENG)
      • Torchlight III (ENG)
      • Undecember (ENG)
      • Wolcen (ENG)
  • Bemutató
  • Videó
    • Gameplay
    • Stream
    • Trailer
    • Movie
    • Shorts
    • Poén
    • Unboxing
  • Képgalériák
  • Játékok
    • #-A-B
      • Assassin’s Creed: Valhalla
      • Blizzard Arcade Collection
      • Borderlands 3
    • C-D-E
      • Call of Duty Vanguard
      • Crash Bandicoot 4
      • Cyberpunk 2077
      • Cuphead
      • D3 Reflection
      • D4 Reflection
      • Demon’s Souls
      • Diablo I
      • Diablo II
      • Diablo II: Resurrected
      • Diablo III
      • Diablo IV
      • Diablo Immortal
      • Doom Eternal
    • F-G-H
      • Fall Guys
      • Ghost of Tsushima
      • God of War Ragnarök
      • Grim Dawn
      • GTA V
      • Hades
    • I-J-K
    • L-M-N
      • Last Epoch
      • Lost Ark
      • Mafia
      • Mario + Rabbids: Sparks of Hope
      • Mass Effect
      • Nier: Automata
    • O-P-Q
      • Path of Exile
      • Path of Exile 2
    • R-S-T
      • Return to Monkey Island
      • Resident Evil Village
      • Rocket League
      • Rush Royale
      • Star Wars Battlefront II
      • Star Wars Jedi: Fallen Order
      • Stumble Guys
      • The Division
      • The Incredible Adventures of Van Helsing
      • The Last of Us Part II
      • The Outer Worlds
      • The Slormancer
      • Tiny Tina’s Wonderlands
      • Titan Quest
      • Titan Quest II
      • Torchlight III
    • U-V-W
      • Undecember
      • V Rising
      • Warcraft III: Reforged
      • Warhammer: Chaosbane
      • Watch Dogs: Legion
      • Wolcen: Lords of Mayhem
    • X-Y-Z
  • Dosszié
    • Diablo IV Seasonok
    • Diablo IV Cosmetics
    • Diablo III Seasonok
    • D2R Ladder Seasonok
    • A D2R bejelentése
    • Last Epoch Tutorial
    • Path of Exile Cosmetics
    • Path of Exile Ligák
    • Path of Exile 2 Build Showcase
  • Gyereksarok
  • Blog
  • Webshop
  • Belépés
Youtube
  • Home
  • 2024
  • július
  • 4
  • Path of Exile 2: Demo teszt
  • Bemutató

Path of Exile 2: Demo teszt

Az idei Summer Game Fest alatt újabb információkat tudhattunk meg a Path of Exile 2-ről és egy játszható demo is előkerült
cszcsaba 2024.07.04.
Megosztás:

Loading

A június elején lezajlott Summer Game Fest rendezvény egyik eseménye, a Play Days keretében a sajtó képviselői kipróbálhatták a Path of Exile 2 játszható demóját. A rendezvény azonban nemcsak emiatt lehet érdekes, mert a demo bemutatásával egyidőben Trevor Gamon, a PoE2 konzolos játékigazgatója a GameSpot Summer Live Show című streamjében nemcsak játszott egy jót a konzolos demóval, hanem kerek-perec kijelentette: a játék béta verziója idén novemberben érkezik és ehhez ragaszkodnak is.

Kapcsolódó: Path of Exile 2 a konzolokon: Cross-play, Cross-progression, Couch co-op

Nézzük ezután, hogy mit írtak az újságírók a demó kipróbálása után. Két viszonylag hosszabb írás magyar változatát olvashatjátok az alábbiakban: az egyiket az Epic Game Store oldalán, a másikat az RPG Fan-on találtam.

 

Diego Nicolás Argüello, Epic Game Store

Az eredeti Path of Exile egy évtizedes alappal rendelkezik, az évek során tucatnyi szezonális frissítést kapott, de a gyökerei határozottan elkezdtek öregedni az utóbbi időben. Érdekes volt végignézni, ahogy az akció-RPG fejlődik és gyarapodik – a fejlesztők leginkább arra koncentráltak, hogy új mechanikákat és funkciókat adjanak hozzá magához a játékhoz, ahelyett, hogy alapvetően megváltoztatták volna a magját.

Több mint egy évtizeddel ezelőtt a Path of Exile egyenesen a Diablo 3-mal vetekedett, szembeállítva a műfaj old-school gyökereit az eredeti, áramvonalasabb megközelítéssel. Most az ingyenesen játszható folytatás a Diablo 4-gyel, valamint a közelmúltban megjelent hasonló játékok sorával vívja meg a csatát. A tét nagy és egyértelmű, hogy a fejlesztő Grinding Gear Games leckéket vett mind a társaitól, mind a saját örökségétől.

A Path of Exile 2 már az első pillanattól kezdve az elődje zord látványvilágát követi, és minden téren javítja a részletességet és az akciót. Az új kampány évekkel az első játék eseményei után játszódik, és ismét Wraeclast világába kalauzol el. Az akár hat játékos kooperatív játékában hat kampányfeladatot kell teljesítenetek, és több száz szörny ellen kell megküzdenetek. Emellett 12 karakterosztályra számíthattok, amelyek közül választhattok, egy új skill-gem rendszerre, amellyel még jobban testre szabhatjátok a felépítéseteket, és egy újabb kiterjedt végjátékra, amely hasonló lesz az eredeti Path of Exile jelenlegi Atlas of Worlds játékához.

A Summer Game Festen kipróbálható demó során a játék elejét vehettük kezelésbe: belevetettük magunkat egy dungeonba, legyőztünk néhány boss-t, és megtapasztalhattuk a harcstílus jelentős változásait. A megjelenítésbeli különbség már a karakter kiválasztásának pillanatától kezdve szembetűnő, hiszen egy erős hangjátékkal kísért játékbeli mozgókép a száműzöttek egy csoportjának kivégzése előtti pillanatába kalauzol el.

Path of Exile 2 – Monk teszt

A demóban négy osztály volt elérhető – Warrior, Duelist, Sorceress, Monk – és én az utóbbit választottam, amely a folytatásban hozzáadott új osztályok egyike. A választásom után egy újabb rövid vágókép következik, ahogy a választott száműzött megszökik, és egy közeli parton köt ki. Ez hasonló az első játék bevezetőjéhez, ahol egy minibossig tartó élőhalott ellenségekkel harcolunk, mielőtt belépnénk egy városba. Ezután a pont után azonban az élmény jelentősen eltér az elődjétől.

A Path of Exile jelentős hatást gyakorol a klasszikus Diablo-élményre, amely az APRG-k számára mércét állított fel. Lényegében nem kell sok idő, hogy a karaktered megerősödjün, és könnyedén átjusson az ellenségeken. A demó előrehaladtával azonban az ellenségek egyre nagyobbakká és nehezebbé váltak, így kénytelen voltam megfontolni a támadásaimat, és az újonnan hozzáadott kitérő rendszert (dodge roll) használni az ellenséges támadások elkerülésére.

Talán közhelyesen hangzik, hogy megismételjük a mára már gyűjtőfogalommá vált kifejezést, de nehéz nem összehasonlítani a harcot az olyan Soulslike játékokkal, mint az Elden Ring. A karaktered sokkal kidolgozottabb animációkkal rendelkezik, amelyek a játék tempóját módszeresebbé és megfontoltabbá teszik. Az ellenfelek is, így a megfelelő időzítés kitalálása a közelgő támadások elkerülésére a túlélés kulcsa lesz. Egy olyan közelharcra összpontosító osztállyal, mint a szerzetes, folyamatosan villámgyorsan be- és kimentem a veszélyből, hogy elbánjak az ellenséges csoportokkal.

Ha kíváncsi lennél, igen, ez még nyilvánvalóbb a főnöki harcok során. Bár csak néhány összecsapást vívtam meg ezekkel az erős ellenségekkel, a kitérés kiemelkedően fontos volt. Gyorsan beléptem a ritmusjáték zónájába, amikor vártam, hogy egy főnök támadjon, hogy időzítsem a kitérést és visszavágjak a következő előtt, megtanulva a mintákat, hogy élve megússzam.

Az egész élményt átható nagyobb részletesség mellett mindenhol lenyűgöző környezeti megoldások vannak. Amikor belépünk egy barlangba, hogy levadásszunk egy féreg típusú szörnyet, az röviddel a belépés után megjelent, és végigcsúszott a barlang belső gyomrában. Meglepő és lenyűgöző látvány volt, amely már jóval azelőtt megadta az alaphangot, hogy teljesen beléptem volna a barlangjába. Az is segít, hogy a karakteredet sár és sav boríthatja be (hogy csak néhány példát említsek), ami pillanatnyilag megváltoztatja a megjelenésedet, és növeli az elmerülés érzését.

A játék környezete általában véve, amikor csak lehet, hozza ezt a megszállott részletességet, és időnként eléggé komornak tűnik. Bár a Path of Exile 2 egyértelműen modernebb esztétikára törekszik, az első játék hátborzongató hangulatát nem adja fel. Még az olyan kezdetleges ellenségek, mint a farkasok is félelmetesnek tűntek, nem is beszélve az ordító erdei banyákról és a négykézláb mászkáló ellenségekről.

A folytatás számos olyan elemet megtart, amelyet a tapasztalt játékosok ismerősnek találnak majd, mint például a leltárkezelés és a passzív képességfa. Az életminőségi kiegészítések között, amelyeket a demóban láthattam, az új ellenőrzőpontok (Checkpoint) tűntek ki igazán. Amikor egy nyílt területet fedezel fel, valószínűleg belebotlasz egyfajta totembe, amely feltölti az életerődet és a manádat. Ahogy a neve is mutatja, oda visszatérhetsz, ha meghalsz a megfelelő terület felfedezése közben. Az ellenszolgáltatás az, hogy az ellenségek újra feltámadnak, ha ezt megteszed – egy újabb Soulslike húzás -, amit mindenképpen érdemes szem előtt tartani.

A Path of Exile 2 biztosan kihívást jelent majd, és kíváncsi vagyok, milyen lesz a harc a játék közepe és vége felé, ha már eljutottál arra a pontra, amikor már rengeteg skill drágakővel rendelkezel, és néhány tucat passzív képességet tartasz a zsákodban, hogy kiegészítsd a buildedet. Már a demó korai szakaszában is egyértelmű, hogy a kitérő mechanika beépítése alapvető hatással volt a találkozások működésére. Ha a kampány későbbi szakaszai is lépést tudnak tartani vele, az eredmény mindenképpen kiemelkedik majd az ARPG mezőnyben.

 

Mario Garcia, RPG Fan

A Summer Game Festen a Path of Exile 2-vel töltött időm a régi kérdéssel kezdődött: melyik karakterosztályt válaszzam? Hogy segítsen a döntésemben, a menüben ügyes előnézetekkel mutatták be azokat a képességeket, amelyeket a tizenkét osztály mindegyike feloldhat a későbbiekben. Én a Sorceress-t választottam, és remekül éreztem magam, amikor tűz, villám és jég varázslatokat szórtam az ellenség hordáira.

Path of Exile 2 – Sorceress teszt

Örülök, hogy a Sorceress-t választottam, mert ezeknek a varázslatoknak a kipróbálása és az egymással való kölcsönhatásuk lett az egyik csúcspont, ahogy végigjátszottam az izometrikus akció-RPG folytatásának bevezető részét. Például egy lángfal megidézése és az azon keresztül történő villámok kilövése tűzzel töltötte fel ezeket a villámokat, ahogy azok az ellenség felé pattantak. Egy másik különösen szórakoztató varázslat magában foglalta azt a képességet, hogy két élőhalott csontváz haveromat fel tudtam támasztani, akik követtek és segítettek nekem a harcban, gyakran megvédtek a harcokban, mielőtt még észrevettem volna, hogy ellenségek jönnek!

De egy kicsit elébe megyek a dolgoknak. A Path of Exile 2 általam játszott részében a karakterem többnyire veszélyes környezetben navigált, miközben harcolt, lootolt tárgyakat, például felszereléseket és egyéb finomságokat, teljesített küldetéscélokat, és szintet lépett, hogy erősítse a varázslatokat és passzív fejlesztéseket érjen el egy képességfán keresztül. Úgy tűnt, hogy a loot és a leltárkezelés itt a játék neve, az új varázslatok még a karakterem által felszerelt fegyverhez is kötődtek.

Miután egy rövid nyitó terület hozzászoktatott a harci mechanikához, egy kis táborba botlottam, ahol elnyomott NPC-k voltak, és a csoport egyik tagja úgy jellemezte komor állapotukat, hogy „túlélők, de már nem élnek”. Ők mutattak rá a következő célomra, az erdő felfedezésére, és bemutattak néhány, a környező területre vonatkozó történetet. Az NPC-k mindegyike teljes hanggal rendelkezett.

Az egyik küldetés során a közeli alagutakban egy Devourer nevű gonosz szörnyetegre kellett vadászni, ami az első érdemi bossharcnak bizonyult a játékban. Ezek a kígyózó alagutak különböző sárszörnyeket tartalmaztak, amelyek leugrottak a falakról, és gyakran váratlanul értek, akárhányszor is történt.

Attól kezdve, hogy különböző kisebb ellenségek törtek fel a földből, és lövedékként mérget hánytak rám, ez egy hektikus és szórakoztató harcot eredményezett. Szerencsére egy ellenőrzőpont állt rendelkezésre közvetlenül a főnök előtt, így egy sikertelen kísérlet után azonnal visszaugorhattam. Néhány próbálkozás után sikerült legyőznöm a főnököt, és még egy kis zsákmányt is szereztem!

A maradék demóidőmben egy kicsit felfedeztem az erdőt is. Bár a játéknak csak egy kis részét láttam, de amivel játszhattam, az megmutatta a Path of Exile 2 vonzerejét. Az ellenségek szétrobbantása, az új felszerelések és varázslatok megszerzése, valamint a karakterem egyéb módon történő megerősítése nagyon szórakoztató volt. Bár ebben az esetben szólóban játszottam, az a tény, hogy a cím lehetővé teszi a couch co-opot és a cross-play-t a barátokkal a későbbiekben, izgatottan képzelem el a lehetőségeket. A harcot kiforrottnak és érzékenynek éreztem, a világ érdekes és tele volt felfedezésre váró meglepetésekkel, a fejlődést pedig kielégítőnek és jutalmazónak találtam.

 

Path of Exile 2 – Gameplay

A végén pedig következzen a GameSpot új, 8 perces Gameplay videója a Summer Game Fest-en kipróbálható demóról:

Kapcsolódó: Path of Exile 2: Witch Gameplay Walkthrough

A Path of Exile 2 egy későbbi időpontban jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re, PlayStation 5-re, Xbox One-ra, Xbox Series X-re és S-re, a béta pedig 2024 vége felé lesz elérhető. A játékot itt találod az Epic Games Store-ban és itt a Steam-en.

Forrás:
Epic Games Store, RPGFan

Kapcsolódó cikkek:

  • S3tYMoGBGuPpgo9NfhhQiK-650-80.jpg
    Summer Game Fest 2025 – Itt tudod visszanézni az…
  • image_750x_5ef3451c12cc4
    Diablo 2: Resurrected - június 29-én bejelentés (?)
  • poe2_sekhemas_logo
    Path of Exile 2 Gyorstalpaló MAGYARUL
  • Képernyőfelvétel (1874)
    Túlságosan magabiztosak voltunk - drámai…
  • poe2_stashtabcover_470228452_1007401974754988_1564887719897884186_n
    Akció a Path of Exile boltjában – útmutató a vásárláshoz
  • poe2_warrior-merc-monk
    A Path of Exile 2 nem lesz barátságosabb, mint az elődje
Tags: demo GameSpot Monk Path of Exile 2 Sorceress Summer Game Fest Summer Live Show

Continue Reading

Previous: Last Epoch – Első benyomások
Next: Bloons Adventure Time TD – Halál a lufikra!

Legfrissebb

Diablo II: Resurrected – Reménysugár vagy pay-to-win?

Diablo II: Resurrected – Reménysugár vagy pay-to-win?

2025.08.04.
The Druid – kisfilm, magyar felirattal

The Druid – kisfilm, magyar felirattal

2025.08.02.
Megjelent a Titan Quest II

Megjelent a Titan Quest II

2025.08.01.
Titan Quest II: Mindent megtudhatunk a korai hozzáférésről

Titan Quest II: Mindent megtudhatunk a korai hozzáférésről

2025.08.01.
Diablo IV: Goblingyilok Tutorial

Diablo IV: Goblingyilok Tutorial

2025.07.31.
Path of Exile: Indul Zizaran újabb Gauntlet versenye

Path of Exile: Indul Zizaran újabb Gauntlet versenye

2025.07.31.
Szétbarmolják a csalók a Diablo IV gazdaságát

Szétbarmolják a csalók a Diablo IV gazdaságát

2025.07.30.
Diablo IV: Goblinvadászat újratöltve

Diablo IV: Goblinvadászat újratöltve

2025.07.30.
2024. július
hKscpsv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« jún   aug »

Legutóbbi hozzászólások

  1. Diablo IV: Goblinvadászat újratöltve szerzője cszcsaba2025.07.30.

    Videós teszttel frissítve

  2. Diablo IV: Goblinvadászat újratöltve szerzője cszcsaba2025.07.30.

    Frissítés: Mire publikáltam a cikket, sikerült applikálniuk a szobrot, úgyhogy indulhat a goblingyilok!

  3. Három éves lett a Diablo Immortal – nagyon berágtak a fődémonok szerzője cszcsaba2025.06.04.

    Frissítés: Ütős előzetesek kerültek a cikkbe, érdemes megnézni őket!

  4. Cat Quest – A legcukibb ARPG, amit valaha is láttál szerzője cszcsaba2025.03.31.

    Frissítés: A Gameplay videón látható rész után továbbmentem kicsit és az a helyzet, hogy bedurvul a játék. Keményen kell gearelni,…

  5. Elkezdődött a Diablo Immortal új korszaka – Sharval vadonjának titkai szerzője ccssaabbaa2025.03.25.

    teszt

Rhykker

Wudijo

Raxxanterax

Talkative Tri

Leggyakoribb címkék

bejelentés (21) Belial's Return (20) bemutató (49) Beta (21) Blizzard (49) build (22) Diablo (26) Diablo II (58) Diablo II: Resurrected (104) Diablo III (130) Diablo Immortal (139) Diablo IV (445) Early Access (24) fontos (255) gameplay (46) KiberMa (29) képgaléria (43) Ladder (22) Last Epoch (46) launch (28) Let's Level UP (28) megjelenés (34) Patch (36) Patch Notes (42) Path of Exile (79) Path of Exile 2 (80) Press Kit (33) PTR (49) Rogue (20) Season (21) Season 2 (28) Season 3 (28) Season 5 (21) Season 8 (28) Shop (22) Spiritborn (21) Steam (21) stream (25) Titan Quest II (20) top (168) Trailer (157) Tutorial (28) Undecember (23) Vessel of Hatred (45) vezető (143)

Ez is érdekelhet

Diablo II: Resurrected – Reménysugár vagy pay-to-win?
  • Hírek

Diablo II: Resurrected – Reménysugár vagy pay-to-win?

2025.08.04.
The Druid – kisfilm, magyar felirattal
  • Movie

The Druid – kisfilm, magyar felirattal

2025.08.02.
Megjelent a Titan Quest II
  • Hírek

Megjelent a Titan Quest II

2025.08.01.
Titan Quest II: Mindent megtudhatunk a korai hozzáférésről
  • Hírek

Titan Quest II: Mindent megtudhatunk a korai hozzáférésről

2025.08.01.

Mi is ez az oldal?

Az inventory.hu egy 2024 januárjában indult Blog. Egy kicsit ugyan túltoltam és portálosra sikerült, de mégiscsak az én stílusomat fogja magán viselni előbb-utóbb. Lesznek persze hírek, meg mindenféle fordítások, de szándékom szerint sokkal több lesz a véleménycikk és a saját audio-vizuális tartalom, mint az archívumban (ami nagyjából a HH oldalára írt cikkeimből állt össze).

CsZCsaba

Inventory

Maradj egy kicsit és figyelj!

Az Izometrikus Hack&Slash ARPG játékok világa

Copyright

Tudom, hogy a szerzői jogot kb. mindenki telibesz*rja… Úgyhogy írhatnék én ide mindenféle jogi f*szságot, az totál értelmetlen lenne. Mielőtt lelopsz innen valamit, azt gondold végig, hogy ebben az oldalban mennyi meló van. Nem egy, nem két olyan cikk van itt, amivel napokat, akár heteket is dolgoztam. Azzal segíted a munkámat, hogy nem lemásolod a cikket, hanem az url-re hivatkozol.

Köszi előre is: CsZCsaba

  • Rólunk
  • Impresszum
  • Cikklista
  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube
Copyright © All rights reserved. | DarkNews by AF themes.