Nemrég jelent meg a Titan Quest II második fejezete, a The Northern Beaches. Ez alkalomból egy különleges cikket publikált a fejlesztő Grimlore Games. A cikkben bemutatják a művészeti csapatuk munkáját a játék környezete, az építészet, a fegyverek és a világot benépesítő lényeken keresztül.
A Titan Quest II az a játék, amelyben az ókori görög világ megteremtése valóságos műremek, a kézzel készült világban minden apróság a hangulat megteremtését szolgálja, és most betekintést kaphatunk a kristálytiszta kék víz és a görög szigetek szikláit megidéző munkába. Az alábbiakban a fejlesztők blogjának magyar változatát olvashatod, majd az illusztrációként használt képekből készült galériát böngészheted.
A Grimlore Gamesnél rendkívül szerencsések vagyunk, hogy olyan hihetetlenül tehetséges művészeti csapattal rendelkezünk, amely lehetővé teszi számunkra, hogy stúdióként a súlycsoportunk felett teljesítsünk. Ma szeretnénk egy pillanatra kiemelni ezt a művészeti csapatot, és megosztani portfólióikat, hogy megismerhessétek az egyéni tehetségüket és kemény munkájukat, amelynek köszönhetően a Titan Quest II ilyen nagyszerű lett.
Sok ARPG sötét és komor, de a Titan Quest II esetében igazán szerettünk volna egy olyan ARPG-t létrehozni, amely fényes és gyönyörű, anélkül, hogy rajzfilmszerű lenne. Görögország hihetetlenül gyönyörű hely, az ókori mítoszok Görögországa pedig különösen veszélyes, vad szépséggel rendelkezik. A művészek remek munkát végeztek egy olyan vizuális világ megalkotásában, amely ezeket az elemeket megragadja, miközben egyedi identitást épít a játék számára.
Az ókori Görögország fantáziavilágát furcsa és csodálatos lények, emberek, állatok, istenek és szörnyek népesítették be, akik életre keltéséhez a művészek gyakran visszatérnek az eredeti mítoszokhoz. Példa erre a szirén, aki inkább madárszerű (az eredeti mítoszoknak megfelelően), mint sellőszerű, miközben mégis úgy néz ki, mint egy titokzatos mélytengeri lény. Istenek, mint Glaukos vagy maga Nemesis, meglepőek és egyediek, mégis nagyon összhangban vannak mitikus ábrázolásukkal. Sok gondolatot és erőfeszítést fektettünk abba, hogy főellenségeink, mint Pan vagy Skylla, különösen hatásosak legyenek, és ezt az alábbiakban láthatjátok is.
Egy ARPG-ben fontos, hogy ne feledkezzünk meg a zsákmányról, ezért elengedhetetlen kiemelni, hogy a fegyverek és a páncélok milyen jól néznek ki a játékban. Néhány későbbi, erősebb tárgy különösen feltűnő: olyan fegyverek, amelyeket egy Herakles vagy egy Perseushoz hasonló hős biztosan megtiszteltetésnek tartott volna használni.
Vannak még az animációk és VFX-effektek is, amelyek nélkül a játék biztosan nem lenne olyan szórakoztató. Pan, Skylla és a Hippokampos ugrálnak és vad, látványos mozdulatokkal támadják meg a játékost. Lenyűgöző, hogy mennyi gondolat és erőfeszítés van a kisebb dolgokban, mint például a létramászásban vagy a tárgyakkal való interakcióban.
Még a játék UI elemeibe is sok művészi gondolatot fektetett a csapat. A játékosok elmerülése az ókori Görögország világában a játék minden vizuális elemére kiterjed, a főellenségekkel való harcoktól az egészséggömbökig.
A Titan Quest II nem lenne semmi a tehetséges művészcsapatunk hihetetlen képességei, tehetsége és elkötelezettsége nélkül, és mi, a Grimlore fejlesztői, nagyon szerencsések vagyunk, hogy velük dolgozhatunk. Szánj egy kis időt arra, hogy élvezd a művészetüket, és találkozunk az északi partok homokján!
Most pedig következzék a cikk elején beígért képgaléria tematizálva!
Art Direction:
Concept Art:
Environment Art:
VFX:
Character Art:
Animation:
Technical Art:
Level Design:
További tartalmat találsz a művészek artstation profijaiban:
Art Direction
- Moritz Lacusteanu: https://www.artstation.com/lacusteanu
- Florian Jonas: https://www.artstation.com/floj
Concept Art
- Dominik Derow: https://www.artstation.com/pencilhands
- Andreas Hechtfischer: https://www.artstation.com/44visions
- Roman Kupriianov: https://www.artstation.com/romankupriianov
- Giryong Kim: https://www.artstation.com/maxihoy
- Maxim Verehin: https://www.artstation.com/verehin
- Vladimir Krisetskiy: https://www.artstation.com/bopchara
Environment
- Matthias Riegler: https://www.artstation.com/mattriegler
- Christoph Jakob: https://www.artstation.com/christoph_jakob
- Atilla Ishi: https://www.artstation.com/atillaishi
- Alvaro Miranda: https://www.artstation.com/alvaromsgameart
- Oleksii Ivanov: https://www.artstation.com/a-ivanov
- Atmosphere Entertainment Studios Ltd.: https://atmosphere_cgi.artstation.com
VFX
- Vincent Sommer: https://www.artstation.com/vincentsommer
- Lisa Kaschner: https://www.artstation.com/lisakaschner
Character Art
- Leo Slawik: https://www.artstation.com/leoslawik
- Arno Geupel: https://www.artstation.com/age1349
- Lena Kraft: https://www.artstation.com/lenakraft
- A46 Studio: https://www.artstation.com/a46studio
Animation
- Beate Betz https://www.artstation.com/beatebetz
- David Garcia Badillo: https://www.linkedin.com/in/david-garcia-93904a6/
- Kay Seifert: https://www.artstation.com/kayseifert
Tech Art
- Elena Neubauer: https://www.artstation.com/zoelda
- Noam Keasar: https://www.artstation.com/keasart
Level Design
- Charles Cunningham: https://www.artstation.com/ccunningham
- David Carl: https://www.artstation.com/lddavidcarl
- Lee Davies: https://www.artstation.com/lee118
- Felix Friedlein: https://www.artstation.com/felix_friedlein