![]()
Az Eleventh Hour Games közzétette a Last Epoch első kiegészítője, az Orobyss megjelenéséig tartó frissített ütemtervet és választ adtak a közösség legfontosabb kérdéseire. a címben le is lőttem a bejelentés legnagyobb durranását, de ha továbbolvasol, rá fogsz jönni, hogy van egy kis csavar a dologban…
Az alábbiakban Judd Cobler Game Director közleményének magyar fordítását olvashatjátok:
A leggyakrabban feltett kérdés egyszerű: „A Last Epoch: Orobyss kiegészítés ingyenes lesz a meglévő játékosok számára?” A válasz: Igen. Mindenki, aki PC-n játszik és az Orobyss kiegészítés megjelenése előtt megvásárolta a Last Epoch-ot, ingyenes frissítésként megkapja a kiegészítést. Az új játékosok és a PlayStation 5-ös játékosok a Last Epoch-ot, annak összes szezonális tartalmát és az Orobyss kiegészítést egy frissített csomagban vásárolhatják meg.
Az ingyenes kiegészítő tartalom mellett örömmel jelentem be, hogy valami teljesen újat vezetünk be a Last Epoch-ba: egy teljesen alternatív, játszható osztályt, amely a játékban eddig nem látott rendszereken alapul. Ezt az új kategóriát Paradox Class-nak nevezzük, és az első a közelgő kiegészítéssel együtt debütál fizetős DLC-ként azoknak a játékosoknak, akik új játékstílusokat szeretnének kipróbálni. Ezek az osztályok lehetővé teszik számunkra, hogy új és innovatív módszerekkel kísérletezzünk, és a megjelenés közeledtével rengeteg újdonsággal fogunk szolgálni.
Elkötelezettek vagyunk abban, hogy évekig támogatjuk a Last Epoch-ot új történetekkel, rendszerekkel, tárgyak frissítéseivel, játékmódokkal, fejlesztésekkel, szezonális mechanikákkal és még sok mással. Soha nem volt jobb alkalom, hogy belépj Eterra világába.
A kiegészítés megjelenése előtt még két szezont tervezünk. A 4. szezon 2026 elejére várható, és egy új szezonális mechanikát, valamint több, a közösség által kért frissítést fog bevezetni. Hamarosan megosztjuk az előzeteseket és a pontos megjelenési dátumot – kövessétek figyelemmel streamjeinket és közösségi csatornáinkat!
2026-ra közeledve többet is elárulunk az 5. szezonról. Ez a két szezon közvetlenül a Last Epoch: Orobyss megjelenéséhez vezet, amint az az alábbi ütemtervben is látható:
Bár szeretnénk lerövidíteni a szezonok közötti időt, fontosabb, hogy minden szezon elég erős legyen ahhoz, hogy visszahívja a játékosokat. Jelenleg belső eszközeinket frissítjük, sok új csapattagot veszünk fel és készítünk fel, valamint a PlayStation 5-re is előkészítjük a játékot, miközben a szezonális tartalmakat is fejlesztjük. Ha ebben az időszakban gyorsítani akarnánk, az csak a minőség rovására menne. A csapat növekedésével, amikor a stúdió már képes lesz egészséges módon támogatni, gyorsabb szezonális megjelenésekre fogunk törekedni.
Emellett sok vita folyt a Krafton legutóbbi, „AI-first” kijelentéseiről és arról, hogy ez mit jelenthet az EHG számára. Hogy egyértelműek legyünk: fejlesztési megközelítésünk nem változik. Továbbra is ugyanúgy összpontosítunk a Last Epoch fejlesztésére, mint eddig, ugyanazzal a gyakorlatias tervezési filozófiával. Ennek támogatására több területen is felveszünk új munkatársakat. Ha rendelkezel megfelelő tapasztalattal és valódi ismeretekkel az ARPG műfajról, bátorítunk, hogy jelentkezz itt.
A csapat a következő szezonokra, a bővítésre és a Last Epoch több platformra való felkészítésére koncentrál, miközben tovább növekszünk és fejlesztjük stúdiónkat. Nagyra értékeljük a támogatást és alig várjuk, hogy hamarosan újabb remek Last Epoch tartalmakkal szolgálhassunk a közösségünknek.
Judd Cobler
Game Director, Last Epoch










