Október 7-én 19 órakor élesedik a Diablo IV következő, 2.4.1 verziószámú javítócsomagja, amelynek javítási jegyzéke az alábbiakban olvasható. Több érdekes változtatás is van benne, de jobbára egyensúlyi és bugfix javításokat tartalmaz. Íme a Patch Notes magyar változata:
Játékmenet
Season of Infernal Chaos
Minden osztály
A Beast Cornered
- Előző: Minden 10% hiányzó életerőért 10-20%[x] sebzésnövelést és 5% sebzéscsökkentést kapsz. Az erőforrások felhasználása az életerő 30%-át kitevő százalékot von le az életerődből, és visszatéríti azokat az erőforrásokat. Ez nem csökkentheti az életerődet 10% alá.
- Most: Minden 10% hiányzó életerőért 10-20%[x] sebzésnövelést és 5% sebzéscsökkentést kapsz. Minden elköltött erőforrás a maximális életerő 0,2%-át is elszívja, és a teljes elköltött erőforrás 40%-át visszatéríti. Ez nem csökkentheti az életerőt 10% alá.
Barbarian
Single Minded Fury
- A vérzés időtartama 150-250%-ról 200-300%-ra nőtt.
- A maximális életerő 75-125%-ról 100-150%-ra nőtt.
- A sebzésbónusz 150-250%-ról 200-300%-ra nőtt.
Rogue
Unpredictable Alchemy
- A megnövelt sebzés 20-40%-ról[x] 40-60%-ra[x] nőtt.
Hit and Run
- A sebzésbónusz 30-50%-ról[x] 50-70%-ra[x] nőtt.
Spiritborn
Convocation of Spirits Chaos Power
- A bónusz sebzés 100-200%-ról 200-400%-ra nőtt.
Infernal Hordes
- A Soulspire tornyok hatótávolsága megnövekedett, és a szörnyek gyakrabban támadnak a játékosokra lesből.
Fejlesztői megjegyzés: Úgy véljük, hogy ez a változás hozzájárul az Infernal Hordes frenetikus hangulatához, miközben megőrzi a Soulspires szerepét, mint nagy befektetést igénylő, nagy hozamú Infernal ajánlat.
- Az Ambushing Hellborne Infernal ajánlat eredményeképpen mostantól sokkal több Hellborne fog lesbenálláni.
Egyéb
- A Season Journey céljainak leírásában az Entropy és a Tides of Chaos frissültek, hogy egyértelművé váljon, hogy csak a felszíni világban végzett kapcsolódó tevékenységek teljesítése visz előre a cél felé.
Karakteregyensúly
Rogue
Orphan Maker Unique Two-Hand Crossbow)
- A másodpercenkénti újratöltési (Reload) Skillek sebzésbónusza 50%-ról[x] 100%-ra[x] nőtt.
Sorcerer
- A Crackling Energy már nem kerül felvételre a Convulsions passzív képességből, ha a Crackling Energy töltése fullon van..
Fejlesztői megjegyzés: Ezzel elkerülhetőek lesznek azok a helyzetek, amikor a magas támadási sebesség miatt elfogy a Crackling Energy.
Hibajavítások
Játékmenet
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Wrath of the Berserker passzív sebzésbónuszt adott a Sabre of Tsasgal kardnak, amikor az 5. rangnál alacsonyabb volt.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt a barbár Barbed Carapace képessége nem aktiválódott megfelelően a Basic képességekből, amikor az Unstable Power képesség újratöltési ideje alatt volt.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt a druida Aspect of Wildrage képessége lehetővé tette a Poison Creeper sebzésének végtelen halmozódását.
Fejlesztői megjegyzés: Az Aspect of Wildrage képesség a 2.4.1-es javítás megjelenésével újra engedélyezésre kerül.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt a necromancer Bone Storm képessége nem növelte megfelelően az időtartamát, ha az Osseous Gale Aspect-et és a Alter the Balance Chaos Perk tulajdonságot egyszerre használták.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Rogue Shadow Clone képessége nem váltotta ki az Overpowert, ha Basic skilleket használtak az Unstable Power Chaos Perk tulajdonsággal.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt az Aspect of Bursting Venoms nem hozta létre a Poison Traps csapdákat a várt módon.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Rogue Momentum képessége néha nem halmozódott megfelelően.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt az Aphotic aspect megbénította a játékost, amikor a csontváz harcosok teleportáltak hozzá.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Blood on Parchment küldetés előrehaladása megakadhatott, ha a játékos meghalt a főellenség elleni harc során.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt a ködfal nem jelent meg megfelelően Belial elleni harc során.
- Javítva lett az a hiba, amely miatt a Yul rúna nem aktiválódott a Basic Skillekből, ha az Unstable Chaos Perk tulajdonságot használták.
- Javítva lett az a hiba, amely miatt a Xan rúna hatása helytelenül fel lett használva a non-cast képességek által.
- Javítva lett az a hiba, amely miatt a Heshe e Kesungi Chaos Armor egy Greater Affixszel többet mutatott, mint amennyivel valójában rendelkezett.
Egyéb
- Javítottunk egy hibát, amely miatt Belial barlangjának leírásában az szerepelt, hogy nagy eséllyel Infernal Compass eshet ki.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Paragon 300 eléréséért járó The Hateful Stone mount trófea nem jelent meg a játékos istállójában.
- Különböző felhasználói felület, stabilitás, vizuális és teljesítménybeli javítások.