A Diablo IV tizedik, Season of Infernal Chaos nevű évadához készült harmadik hype-cikket olvasod. A sors fintora, hogy csak most, a seasonstart után jópár nappal van időm lefordítani a frissítési jegyzéket, de az az igazság, hogy minden más, amit ehelyett csináltam, az fontosabb volt, és az sem elhanyagolható, hogy az eredeti, 2.4.0 PTR Patch Notes annak idején rendben felkerült az Inventory oldalaira. Ez itt most annak a jegyzéknek a live szerverre készült módosítása, a változásokat zöld színnel fogom jelölni.
Alapként a saját, már rendbepofozott, félig-meddig magyar PTR Patch Notes fordításom használom, ami azt jelenti, hogy logikus lesz a felépítése, de a karakteregyensúllyal foglalkozó rész angolul marad. Nem lesznek benne a cikkben a Season 10 tartalmainak PTR-hez képesti változásai (Chaos Rift, Chaos Armor, Chaos Peks), azokat ugyanis a már elkészült Season 10 blog-fordítás kivétel nélkül és részletesebben tartalmazza.
Játékfrissítések
Loot
- Az egyedi tárgyak megjelenésének esélye minden nehézségi szinten nőtt.
- A Whispers Bountyk már nem dobnak mágikus és ritka tárgyakat Torment nehézségi szinten.
- A Torment nehézségi szinten a mellék-küldetések jutalmaként kapott mágikus és ritka tárgyakat legendás vagy annál jobb tárgyak váltották fel.
- A Helltide jutalmak minősége a Torment nehézségi szinten nőtt.
Nightmare Dungeons
- Kissé csökkentettük a Horadric Reserve Gem Fragment Nightmare Dungeon affixek megjelenésének esélyét.
- Csökkentettük a Horadric Strongroom ládából kieső tárgyak mennyiségét.
- Mostantól Artificer’s Stones jutalmakat lehet szerezni a Torment előtti nehézségi szinteken.
Fejlesztői megjegyzés: Ez lehetővé teszi a játékosok számára, hogy azonnal belevessék magukat a The Pitbe, amikor eljutnak a Torment I-hez, ahelyett, hogy farmolniuk kellene, miután beléptek a nehézségi fokozatba.
Infernal Hordes
- A Materials Chest és a Gold Chest már nem csökkentik idővel a jutalmat.
- A Greater Chest of Materials mostantól 400 éterbe (Aether) kerül, a korábbi 200 helyett, és a felszerelés mellett Obducite-ot és aranyat is ad.
- Az Infernal Hordes-ban megtalálható egyedi tárgyak és legendás tulajdonságok átkerültek az általános készletbe (Pool), az egyedi tárgyak pedig a Lair Bossok egyedi készletébe is.
Káosz hullámok (Chaos Waves)
Fejlesztői megjegyzés: Örülünk annak, hogy a Káosz hullámok szórakoztatóbbá teszik a Pokolbeli hordákat, de tudjuk, hogy ha túl gyakran jelennek meg, akkor elnyomják a mód alapvető identitását, a buildcraftot. A Chaos Waves újdonságának megőrzése és az érdekes és egyedi futamok biztosítása érdekében csökkentettük a Chaos Waves megjelenésének számát.
- Csökkentettük az Aether megjelenésének esélyét a Reliquary Chaos Wave-ben, amikor a Reliquary-t tartják a kezükben, 25%-ról 10%-ra.
- A Chaos Wave típusok mostantól különböző ritkaságúak. Például az Aether Goblins ritkábban fog megjelenni.
- A játékos már nem ejti el a Reliquary-t, ha immunis, amikor a Chaos Lightning eltalálja a Reliquary Chaos Wave során.
- A Chaos Waves száma Infernal Horde futásonként 3/4/5-ről 1/1-2/2-re csökkent. Ezek az értékek rendre 6/8/10 hullámú Infernal Horde futamokra vonatkoznak.
- A Chaos Waves mostantól kiszámíthatatlanabb hullámokban jelenik meg, mint korábban.
- A káosz hullámok kiválasztásakor megjelenő leírás most már azt is említi, hogy további Aether szerezhető.
- A Spirit Chaos Waves szellemei most már sokkal érzékenyebbek a velük ütköző játékosokra.
- A Chaos Aetheric Mass már nem gyógyítható. A közhiedelemmel ellentétben meglepően csiklandós.
- A Lunatic Siege káosz hullámon belüli káosz hasadékok most már további étert dobnak. Ezzel biztosítjuk, hogy a Káosz Hullám nagyobb eséllyel adjon étert.
- A Lunatic Siege Káosz Hullámban a megszerezhető éter maximális mennyisége 80-ról 200-ra nőtt.
- A Lunatic Siege Káosz Hullámban a Káosz Hasadékok bezárása további Káosz Hasadékokat hozhat létre, fokozatosan növelve a mód intenzitását.
Alap Aether módosítások
Fejlesztői megjegyzés: Megállapítottuk, hogy túl sok étert lehetett szerezni a jövedelmező Infernal Offering választásokkal, ami elmélyítette a jó és a rossz futamok közötti különbséget. Emeltük az éter események által biztosított alap éter mennyiségét, hogy a futam során szerzett éter nagyobb hányada a szörnyek megsemmisítéséből származzon.
- Aether Mass alapértéke 1-ről 3 alap éterre nőtt.
- Aether Find alapértéke 2-ről 4-re emelkedett.
- A Soulspires alapértéke 1-ről 5-re emelkedett.
- Az Ather Goblinok alapértéke 25-ről 20-ra csökkent.
Aetheric Mass
- A Teeming, a Hellish és az Anchored Mass Offering felajánlásoknak most 50% esélyük van a megfelelő Aether Event előidézésére, a korábbi 30% helyett.
- A Mass puffadások (Puffing Masses) átdolgozásra kerültek. A Mass csomók mostantól minden kiválasztott felajánlás (Offering) után 1 további Aethert dobnak, ami megduplázódik a kiválasztott Mass Offerings esetén.
- A Mass csomók (Massing Masses) átdolgozásra kerültek: mostantól 30% eséllyel alakulhat újjá a megsemmisített Aetheric Mass.
- A Hellborne, amely a Hellish Masses Offering elfogadásakor az Aether Mass csomókból bónuszként származik, mostantól az additional Hellborne spawn Offerings-szel arányosan növekszik.
Soulspire
Fejlesztői megjegyzés: A Soulspire tornyok az Infernal Hordes megjelenése óta egy elhanyagolt kategória voltak. Alaposan megvizsgáltuk a Soulspire-felajánlásokat, és azon dolgoztunk, hogy sokkal jövedelmezőbb lehetőségek legyenek a sikeres futamhoz. A csapat továbbra is figyelemmel kíséri a visszajelzéseket.
- A Rising Spires felajánlás mostantól maximum 2-szer jelenhet meg, szemben az eddigi 1-el.
- A Draining Spires Aether-nyeresége 1-ről 3-ra nőtt.
- A Precious, Treasured és Coveted Spires szorzója 3x, 4x, 5x-ről 2,5x, 2,25x, 2x-re változott.
Fejlesztői megjegyzés: Ezt a változtatást azért hajtottuk végre, mert az Aether alapértéke nőtt.
- A Precious, Treasured és Coveted Spires ritkasága Normal, Rare, Legendary-ról Rare, Legendary, Unique-ra változott.
- A Precious, Treasured és Coveted Spires gyakorisága a korábbi gyakoriság 50%-áról 75%-ára csökkent.
- Corrupting Spires neve Hungry Spires-re változott, és átdolgozásra került.
- Az Átok mostantól mind a játékosokat, mind az ellenségeket a terület külső részéről a belső részére vonzza. Ezenkívül az ellenségek Aether-dobásának esélye 20%-ról 33%-ra nőtt.
- A Transitive Spire neve Rising Spire-re változott, és átdolgozásra került.
- Mostantól minden hullám kezdetén egy Soulspire jelenik meg, és megerősíti a Soulspire-ben lévő ellenségeket.
Fiends és Lords
- A Colossal Fiends most már megfelelően megsokszorozza a Lord-okká alakuló Aether Fiends-ből nyert Aethert.
- Ha a Colossal Fiends és a Fiendish Legions Offerings egyszerre aktívak, akkor most már megfelelően az Aether Fiends-ek helyett Aether Lords-ok jelennek meg.
- Az Aether Lord Offerings-ből származó pokoli tűz most már kevésbé intenzív, és megfelelően eltűnik, amikor egy Aether Lord legyőzetik.
Hellborne
- A Summoned Hellborne mostantól legendary Infernal Offering (a korábbi common-ról) és az Ambusing Hellborne pedig mostantól common offering a korábbi legendary-ról.
- A Meteoric Hellborne ritkasága normálról ritkára (Rare) nőtt.
- A Summoned Hellborne mostantól csak 20% eséllyel hoz létre további Hellborne-t egy Aether Event-ből, a korábbi 100% helyett.
Egyéb
- Az Infernal Hordes tartalomban felbukkanó The Burning Butcher ellenségnek mostantól több az életereje és több kárt okoz.
- Bartuc már nem válik sebezhetetlenné. Ehelyett a Lair Bossok új pajzsmechanikáját használja (további információk alább találhatóak).
- Az Exalted Hordes mostantól ritka (rare) pokoli áldozat, a korábbi közönségesről (common).
- A Burning Rain Aether-nyeresége hullámonként 3-9-ről 9-15-re nőtt.
- A Hell’s Wrath Aether-nyeresége hullámonként 6-12-ről 15-25-re nőtt.
- A Hell’s Wrath Infernal Offering ritkasága közönségesről ritkára (rare) nőtt.
- A Burning Butcher Aether-nyeresége 75-ről 100-ra nőtt.
- Az Aether Goblin Offering segítségével az Aether Events-ből megjelenő Aether Goblinok esélye 10%-ról 20%-ra nőtt.
- A felajánlások előnyeinek és hátrányainak (Offering Boons / Offering Banes) leírásai mostantól sokkal részletesebbek, és ahol lehetséges, pontos számokat is tartalmaznak.
- A Champion szörnyek többé nem jelennek meg az Infernal Hordes-ban.
- Az Offeringek súlyozása mostantól más, így kevésbé lesznek kiszámíthatóak.
Lair Bossok
- A Greater Lair Bossok készlete mostantól a három Boss között oszlik meg. Minden Greater Lair Boss 2-2 darabot kap ezek közül.
- A Greater Bossok, Duriel, Andariel és a Harbinger of Hatred zsákmánykészletei kibővültek, és mostantól részben megosztják egymás között a készleteket. A Kisebb Főnökök zsákmánykészletei is kissé módosultak.
- Belial Hoard ládája többé nem dob Infernal Compass-t.
- A sebezhetetlenségi fázisok csak 10 másodperc elteltével indulnak el.
- A sebezhetetlenségi fázisok most már megkerülhetők, ha a játékos túllép bizonyos sebzésküszöbértékeket.
- 2/3 és 1/3 életerőnél a Boss pajzsot kap.
- A pajzs 5 másodpercig tart.
- Amikor a Boss 2/3 életerőnél van, a pajzs értéke a Boss maximális életerejének 1/3-a.
- Amikor a Boss 1/3 életerővel rendelkezik, a pajzs értéke a boss maximális életerejének 2/3-a.
- Ha a játékos 5 másodpercen belül megtöri a pajzsot, a Boss nem válik sérthetetlenné.
- A Lair Boss Hoards már nem dob Tribute-okat.
Duriel Pool:
- Azurewrath
- Banished Lord’s Talisman
- Blood Moon Breeches
- Blue Rose
- Cowl of the Nameless
- Crown of Lucion
- Dolmen Stone
- Godslayer Crown
- Ophidian Iris
- Rod of Kepeleke
- Scoundrel’s Leathers
- Sepazontec
- Soulbrand
- Tempest Roar
- The Hand of Naz
- The Third Blade
- Tuskhelm of Joritz the Mighty
- X’Fal’s Corroded Signet
Andariel Pool:
- Azurewrath
- Bane of Ahjad-Den
- Black River
- Blood Moon Breeches
- Blue Rose
- Cowl of the Nameless
- Dolmen Stone
- Flamescar
- Flickerstep
- Galvanic Azurite(New Item)
- Locran’s Talisman
- Sepazontec
- Soulbrand
- Sunbird’s Gorget
- The Basilisk
- The Umbracrux
- Tibault’s Will
- Tuskhelm of Joritz the Mighty
- X’Fal’s Corroded Signet
Harbinger of Hatred Pool:
- Banished Lord’s Talisman
- Bane of Ahjad-Den
- Black River
- Crown of Lucion
- Flamescar
- Flickerstep
- Galvanic Azurite(New Item)
- Godslayer Crown
- Locran’s Talisman
- Ophidian Iris
- Rod of Kepeleke
- Scoundrel’s Leathers
- Sunbird’s Gorget
- Tempest Roar
- The Basilisk
- The Hand of Naz
- The Third Blade
- The Umbracrux
- Tibault’s Will
Grigoire Pool változások:
- Hozzáadva:
- The Mortacrux
- Endurant Faith
- Hesha e Kesungi(new Item)
Lord Zir Pool változások:
- Hozzáadva:
- Vox Omium
- Orphan Maker(New Item)
- Elvéve:
- Bane of Ahjad-Den
Varshan Pool változások:
- Hozzáadva:
- Shard of Verathiel
- Rakanoth’s Wake
- Sabre of Tsasgal(New Item)
- Gospel of the Devotee(New Item)
- Elvéve:
- Ring of the Midday Hunt
Beast in the Ice Pool változások:
- Hozzáadva:
- Ring of the Midday Hunt
- Kilt of Blackwing(New Item)
Urivar Pool változások:
- Hozzáadva:
- Hesha e Kesungi(New Item)
- Gospel of the Devotee(New Item)
- Elvéve:
- Bane of Ahjad-Den
Egyéb
- A Horadric Strongrooms utolsó két szintjének feloldásához mostantól több Attunement szükséges.
- Az összes halmozható tárgy, például a Lair Bossok megidézéséhez szükséges anyagok és fogyóeszközök halmozási száma egységesen 100-ra lett állítva.
- A Lucky Hit: Restore Primary Resource Percent tárgykiegészítő helyébe a Lucky Hit: Restore Primary Resource Amount lépett.
- Az új kesztyűk és fegyverek, amelyekre ez az affix megjelenik, érintettek lesznek.
- 800 tárgyi erőnél ez az affix a következőket biztosítja: Szerencsés találat: Akár 15% esély 7-10 elsődleges erőforrás visszaállítására.
- Új felhasználói felület elemek kerültek bevezetésre, hogy kiemeljék az Escalating Nightmares haladását.
Karakteregyensúly
Minden osztály
Unique tárgyak
Locran’s Talisman
- A bónusz maximális értéke 500 erőforrás.
Általános Aspect-ek
Adaptability Aspect
- A bónusz maximális értéke 500 erőforrás.
Starlight Aspect
- A másodpercenként megszerzett erőforrás maximális értéke 300.
Tempering
- Az Ultimate Skill használata során az erőforrás visszaállítás 35/40/45-ről 10/14/18-ra csökkent.
- Szerencsés találat: Az erőforrás százalékos visszaállításának esélye 6/10/12-re változott.
New Item
Sabre of Tsasgal (Unique One-Handed Weapon)
Affixes
- +50% Damage (Inherent)
- +107-121 Strength
- +62.5-85% Physical Damage
- +2-3 Core Skill Ranks
- +2-3 Warpath
Unique Power: You gain 3-4%[x] increased damage for each damaging Skill you have equipped, and an additional 9-12%[x] for 15 seconds when each of those Skills is used.
Associated Lair Boss: Varshan
Expertise
Two-Handed Sword expertise
- Removed the requirement to kill an enemy to get the 30%[x] increased Bleed damage.
Skills
Kick
- Range increased from 1.5 to 3 meters.
Enhanced Kick
- Now reduces cooldown of Mobility Skills by 5 seconds per enemy kicked.
Passives
Unconstrained
- Reduced requirement to be from 65% Health to being not Healthy.
Developer’s Note: "Not Healthy" means below 80% health.
Unbridled Rage
- Increased bonus from 45% to 50%.
Walking Arsenal
- Previous: Casting a Skill with a Two-Handed Bludgeoning, Two-Handed Slashing, or Dual-Wielded weapon grants 15%[x] increased damage for 15 seconds. While all three bonuses are active, you gain 25%[+] Crowd Control Duration and Attack Speed.
- Now: Casting a Skill with a Two-Handed Bludgeoning, Two-Handed Slashing, or Dual-Wielded weapon grants 15%[x] increased damage for 10 seconds. While all three bonuses are active, you gain Unstoppable and 45%[+] Attack Speed.
Legendary Aspects
Battle-mad Aspect
- Damage increased from 20-40% to 30-60%.
Aspect of Ancestral Force
- Damage increased from 5-25% to 30-60%.
Wanton Rupture Aspect
- Previous: Your Rupture does not remove the Bleeding damage from enemies. Can only occur once every 30-10 seconds.
- Now: Double your Rupture's skewer radius, and all Bleed durations are increased by 30-60%.
Aspect of Delayed Extinction
- Previous: Mighty Throw and Steel Grasp now gain multiplicative damage instead of cooldown from Cooldown Reduction and their damage is increased by another 125-250%[x].
- Now: Mighty Throw and Steel Grasp now gain multiplicative damage instead of cooldown from Cooldown Reduction and their damage is increased by another 25%[x]. Additionally, Weapon Mastery skills gain 15-35%[x] bonus damage.
Unique Items
Arreat's Bearing
- Doubled Dust Devil damage.
Developer’s Note: This reverses the change made in Season 9: Sins of The Horadrim.
Battle Trance
- Damage Reduction affix changed to +11.5-15.7% Strength.
- Bonus Duelist Ranks affix changed to +8-16 Maximum Fury.
- Increased bonus Frenzy Ranks from 2-3 to 4-6.
Hellhammer
- Previous: Upheaval ignites the ground Burning enemies for an additional 1006-1660 damage over 4 seconds increased by 25%[x] for every 100 Strength you have.
- Now: Upheaval deals 75-150%[x] increased damage to Burning enemies, and also ignites the ground Burning enemies for an additional 1006-1660 damage over 4 seconds.
Hooves of the Mountain God
- Fury drain now caps out at 40 Fury/second.
Tuskhelm of Joritz the Mighty
- Previous: When you gain Berserking while already Berserk, you have a 40-60% chance to become more enraged granting 35%[x] increased damage, 6 Fury per second, and 10% Cooldown Reduction.
- Now: When you gain Berserking while already Berserk, you become more enraged granting 35-50%[x] increased damage, 6 Fury per second, and 10% Cooldown Reduction.
Paragon
Flawless Technique Legendary Node
- Previous: Consecutive attacking with the same weapon increases your Critical Strike chance by 15%[+] for 4 seconds.
- Now: Consecutive attacking with the same weapon increases your Critical Strike chance by 15%[+] and Critical Strike Damage by 30%[x] for 4 seconds.
Carnage Legendary Node
- Previous: Berserking now additionally grants 15%[+] Attack Speed.
- Now: Berserking now additionally grants 15%[+] Attack Speed. You deal 30%[x] increased Fire and Physical damage.
Brash Rare Node
- Changed 10% Fire Resistance to 3% Resistance to All Elements.
- Damage Reduction versus Close Enemies Changed to Damage Reduction versus Elites.
Bloodbathed Rare Node
Changed 10% Fire Resistance to 3% Resistance to All Elements.
New Item
Kilt of Blackwing (Unique Pants)
Affixes:
- +636-685 Maximum Life
- +2-3 Ranks to Ravens
- +13-17.5% Ravens Cooldown Reduction
- +16-25% Chance for Ravens to Deal Double Damage
Unique Power: Ravens deal 60-100% increased damage and shapeshifting into a different form or activating a Companion Skill Summons a Raven that attacks a nearby enemy. Summoning a Raven has a chance to call forth an Unkindness for 10 seconds, increasing the number of Ravens Summoned to 3 for the duration.
Associated Lair Boss: The Beast in Ice
Skills
Lightning Storm
- Damage reduced from 74% to 65%.
Shred
- First attack damage from 52% to 100%.
- Second attack damage from 72% to 150%.
- Third attack damage from 143% to 300%.
Stone Burst
- Explosion damage increased from 120% to 130%.
Tornado
- Damage reduced from 65% to 35%.
- Tornado behavior has been reworked, it will now always try to seek an initial target close to where it is cast before spiraling in the area nearby.
Enhanced Tornado
- Chance to spawn a second Tornado increased from 20% to 30%.
Raging Tornado
- Previous: Enemies hit with Tornado have a 10% chance to become Vulnerable for 3 seconds.
- Now: Extend the lifetime of Tornado by 2 seconds. Additionally, hitting a Vulnerable enemy extends the duration further by 0.5 seconds up to a maximum of 3 seconds.
Primal Tornado
- Previous: Enemies damaged by Tornado are Slowed by 8% for 4 seconds, stacking up to 40%.
- Now: Enemies hit by Tornado are Slowed by 60%.
Grizzly Rage
- Base damage reduced from 60% to 40%.
- Damage bonus per second reduced from 4% to 1% (capping at 25% rather than 100%).
- Now begins its cooldown when it's activated rather than after it ends.
Passives
Perfect Storm
- Previous: Storm Skills that you cast grant 2 Spirit and deal 80%[x] increased damage when damaging a Vulnerable, Immobilized or Slowed enemy.
- Now: Storm Skills deal 80%[x] increased damage and damaging a Vulnerable, Immobilized or Slowed enemy with Storm Skills you Cast grants 2 Spirit.
Nature’s Fury
- Skills that are on your action bar are now heavily favored to be the skill Triggered.
Legendary Aspects
Balanced Aspect
- Previous: Increase Maximum Spirit by 50-90 and Spirit Regeneration by 50% while Grizzly Rage is Active.
- Now: Your Maximum Spirit is increased by 50. Casting a Skill with a cooldown increases Spirit Regeneration by 15-25 per second for 8 seconds.
Of the Wildrage
- Previous: Your Companions gain double the bonus of Bestial Rampage.
- Now: Casting a Companion Skill has a 20-40% chance to activate an equipped Companion Skill and reduce its cooldown by 5 seconds.
Stormclaw's Aspect
- Damage reduced from 60-80% to 40-60%.
Stormchaser's Aspect
- Previous (PTR): Tornado drags non-Elite enemies with it and deals 10-20%[x] increased damage for each enemy or object inside of it.
- Now: Tornado drags non-Elite enemies and deals 20-40%[x] increased damage. Each enemy or object inside of the Tornado increases the damage by an additional 10%[x].
- Improved the behavior of the tornado.
- The area that is considered "inside of the Tornado" is now larger, to better match the visual effects and to make it easier to benefit from the bonus.
Unique Items
Fleshrender
- Can now trigger from auto-cast Skills.
Unsung Ascetic's Wraps
- Damage on Critical Hit increased from 10-40%[x] to 60-100%[x].
The Basilisk
- Previous: When you first hit an enemy when an Earth Skill, Petrify them for 3 seconds. Against Bosses, this can occur once every 5 seconds instead. Petrifying an enemy additionally deals 300-900%Physical Damage.
- Now: Petrify now deals 300-900% Physical Damage. Earth Skills Petrify Healthy enemies for 3 seconds.
Paragon
Earth and Sky Node
- Damage bonus increased from 10% to 18%.
Tectonic Glyph
- Previous: 20% Lucky Hit chance.
- Now: 15% damage to Crowd Controlled Enemies.
Human Node
- Previous: 15% damage reduction while in Human form.
- Now: 12% increased damage and Damage Reduction while in Human form.
Shapeshifter Glyph
- Previous: Shapeshifting has a 25% chance to cause the Skill's damage to Critically Strike.
- Now: Shapeshifting increases Critical Strike chance and Critical Strike Damage by 10% for 2 seconds.
Guzzler Glyph
- Previous: You gain 30%[+] more Potion Healing.
- Now: You gain 3%[x] increased damage and 5%[+] increased Potion Healing for each missing Healing Potion.
Exploit Node
- The Cooldown before enemies can become vulnerable again reduced from 20 seconds to 5.
Tempering
Earth Augments
- Previous: Chance for Boulder to Cast twice.
- Now: Chance for Boulder to deal Double Damage.
New Item
Gospel of the Devotee (Unique Focus)
Affixes:
- +80-94 Intelligence
- +424-457 Maximum Life
- +4.4-10% Basic Skill Attack Speed
- +13-17.5% Chance for Basic Skills to Deal Double Damage
Unique Power: Your Basic Skills are empowered. Damaging an enemy with a Basic Skill causes them to take 20-40%[x] increased damage from your other Basic Skills for 10 seconds.
-
- Reap attacks 10% faster.
- Decompose now spawns a Corpse every 0.5 seconds.
- Hemorrhage triggers an additional burst on the initial target.
- Bone Splinters pierce through enemies.
Associated Lair Bosses: Varshan, Urivar
Minions
All Necromancer Minions are now resummoned when the Necromancer is resurrected.
Skills
Blight
- Corrupting damage increased from 135% to 160%.
Supernatural Blight
- Previous: You and your Minions deal 20%[x] increased damage to enemies within Blight.
- Now: You and your Minions deal 10%[x] increased Shadow damage to enemies within Blight.
Blood Lance
- Damage increased from 80% to 130%.
Enhanced Blood Lance
- Casts required for Overpower reduced to 5 from 6.
Blood Surge
- Nova Damage increased from 70% to 80%.
Enhanced Blood Surge
- Previous: Blood Surge Heals you for 3.0% of your Maximum Life when drawing blood from enemies. If 4 or more enemies are drawn from, then Heal for an additional 3.0% of your Maximum Life.
- Now: If an enemy is damaged by Blood Surge's Nova, then gain 1 stack of Overwhelming Blood. If you have 5 stacks of Overwhelming Blood, your next Blood Surge Overpowers.
Paranormal Blood Surge
- Previous: If an enemy is damaged by Blood Surge's Nova while Healthy, then gain 1 stack of Overwhelming Blood. If you have 5 stacks of Overwhelming Blood, your next Blood Surge Overpowers.
- Now: Picking up a Blood Orb grants 3 stacks of Overwhelming Blood.
Supernatural Blood Surge
- Damage bonus while Fortified increased from 30%[x] to 50%[x].
Sever
- Main damage decreased from 110% to 100%.
- Return damage decreased from 45% to 20%.
Plagued Corpse Explosion
- Damage bonuses increased from 10%[x] to 25%[x].
Legendary Aspects
Aspect of the Great Feast
- Essence drain increased from 1 to 2 per second per Minion and from 7 to 14 if no Minions are active.
- Damage bonus increased from 30-50%[x] to 35-55%[x].
Blood Seeker's Aspect
- Blood Lance damage per lanced enemy decreased from 10-30% to 5-15%[x].
- Blood Lance Critical Strike Damage while Healthy decreased from 25%-45%[x] to 15-35%[x].
Reaping Lotus' Aspect
- Sever damage increased from 140-200% to 180-240% of normal damage.
Aspect of Fel Gluttony
- Now also increases your Golem's damage by 20-40%[x].
Cadaverous Aspect
- Previous: Consuming a Corpse increases the damage of your Core and Ultimate Skills by 3.5-7.0%[x] for 5 seconds up to 17.5-35.0%[x].
- Now: Consuming a Corpse increases your damage by 3.5-7.0%[x] for 5 seconds up to 17.5-35.0%[x].
Hungry Blood Aspect
- Damage increased from 40-80% to 60-100% of Blood Lance's normal damage.
Gore Quill’s Aspect
- Damage bonus while Fortified increased from 30%[x] to 50%[x].
Rotting Aspect
- Number of chain targets for Decompose increased from 2 to 4.
Paragon
Wither Legendary Node
- Previous: Your Corrupting effects have a 5%[x] chance to deal 50%[x] bonus damage each time they deal damage. This chance is increased by 2%[x] and bonus damage increased by 8%[x] for each 60 Intelligence you have, up to 2000.
- Now: Your Shadow Damage has a 20% chance to deal 300%[x] increased damage.
Bone Graft Legendary Node
- Previous: Hitting enemies with Bone Skills increases your damage by 5%[x] and your Maximum Essence by 2 for 8 seconds, stacks up to 20%[x] increased damage and 8 Maximum Essence.
Now: Your Bone Skills deal 40%[x] increased damage and your Maximum Essence is increased by 10.
Unique Items
Lidless Wall
- Now capped at 100%[x] Critical Strike Damage.
Gospel of the Devotee
- Damage bonus increased from 10-30%[x] to 20-40%[x].
Cruor’s Embrace
- Blood Surge's mini nova damage increased from 27-47% to 40-80% of Weapon Damage.
New Item
Orphan Maker (Unique Two-Handed Crossbow)
Affixes
- Inherent: +130% Vulnerable damage
- +4-6 Ranks to Marksman Skills
- +2-4 Ranks to Exploit
- +32-45% Chance for Marksman Skills to Cast Twice
- +125-170% Vulnerable damage
Unique Power: Basic and Core skills that use this weapon now Reload. Reload Skills gain 250-300% increased damage and every 2nd Reload Skill increases this bonus by 50%[x] for 2 seconds
New Keyword: Reload
- Skills with Reload have a slight delay in which they cannot Cast again. Their damage and Reload speed benefit from 50% of your Attack Speed Bonus.
Associated Lair Boss: Lord Zir
Skills
Barrage
- Damage increased from 22% to 25%.
Flurry
- Damage reduced from 150% to 140%.
Penetrating Shot
- Damage increased from 95% to 110%.
Rapid Fire
- Damage increased from 40% to 45%.
Twisting Blades
- Impale damage reduced from 70% to 30%.
- Return damage reduced from 112% to 70%.
Enhanced Twisting Blades
- Damage bonus increased from 35% to 45%.
Death Trap
- Pull range increased by 100%.
- Pull range slightly reduced.
Developer’s Note: This increase is about 50% larger compared to Season 9.
Dance of Knives
- Reduced Cooldown when deactivating the skill while 1 or less charge remains.
- Now has a high chance to prioritize champions, elites, and bosses.
Advanced Penetrating Shot
- Reworded Tool tip to clarify that its damage bonus is only from Penetrating Shot.
Primary Forceful Arrow
- Previous: Every 3rd Cast of Forceful Arrow pierces through all enemies hit.
- Now: Forceful Arrow now pierces through the first enemy hit and has a 30% chance to execute injured Non-Boss enemies.
Fundamental Forceful Arrow
- Previous: Forceful Arrow Knocks Back Non-Elite enemies if they are Close. If they collide with another enemy, both are Knocked Down for 1.5 seconds.
- Now: Forceful arrow Knocks Back Close enemies and Immobilizes them for 2.5 seconds. Enemies Immobilized this way take 50% increased damage from you for the duration.
Subverting Concealment
- Reworded the tooltip.
- Vulnerable duration increased to 4 seconds.
Passives
Aftermath
- Energy refund is now always 35 (increased from 25) rather than scaling per rank.
Legendary Aspects
Bladedancer's
- Damage bonus increased from 60-80% to 100%-120%.
Unique Items
Condemnation
- Previous: Your Core Skills deal 50-70% increased damage when spending 3 Combo Points. Your Basic Skills using this weapon have a 50% chance to generate 3 Combo Points.
- Now: Your Core Skills deal 50-70% increased damage when spending 3 Combo Points. Casting Basic Skills always generate 3 Combo Points.
Grasp of Shadow
- Chance to spawn a Shadow Clone increased from 30-50% to 40-80%.
Eaglehorn
- Damage increased from 40-80% to 110-150%.
Windforce
- Chance to deal additional damage and Knockdown increased from 30-50% to 50-75%.
Orphan Maker
- Previous: Basic and Core Skills that use this weapon now Reload. Reload Skills gain 250-300% increased damage and every 2nd Reload Skill gains twice this bonus.
- Now: Basic and Core Skills that use this weapon now Reload. Reload Skills gain 250-300% increased damage and every 2nd Reload Skill increases this bonus by 50%[x] for 2 seconds.
Tempering
Cutthroat Finesse
- Vulnerable damage removed.
Paragon
Cunning Strategem
- Previous: Your non-damage Combo Point bonuses are increased by 33% when you spend 3 Combo Points.
- Now: Your Combo Point Bonuses are increased by 40% when you spend 3 Combo Points.
Eldritch Bounty
- Damage increased from 30%[x] to 50%[x].
Tricks of the Trade
- Damage increased from 30%[x] to 50%[x].
Cheap Shot
- Previous: You deal 5%[x] increased damage for each Nearby enemy that is Crowd Controlled, up to 25%[x]. A Nearby Staggered Boss provides the maximum bonus.
- Now: Deal 30% increased damage, doubled against Crowd Controlled enemies.
Deadly Ambush
- Damage increased from 30% to 50%.
Leyrana’s Instinct
- Previous: When Inner Sight's gauge becomes full, you gain +100% Dodge Chance for 2 seconds. Your Core Skills deal increased damage equal to x25% of your Core Skill Damage Bonus while Inner Sight's gauge remains full, up to x60%.
- Now: Your Core Skill damage is increased by 60%. When Inner Sight's gauge becomes full, you gain +100% Dodge Chance for 2 seconds.
No witnesses
- Damage from ultimates increased from 20% to 30%.
- Damage cap increased from 40% to 60%.
Exploit Weakness
- Previous: Lucky Hit: Hitting a Vulnerable enemy has up to a 60% chance to increase your damage by 1%[x] for 25 seconds, up to 25%[x]. At 25 stacks, this bonus remains for 6 seconds before expiring.
- Now: You deal 45% more Vulnerable damage. The first time you hit a Vulnerable enemy their damage is reduced by 20% for 6 seconds.
Danse Macabre
- Damage increased from 30% to 50%.
New Item
Galvanic Azurite (Unique Ring)
Affixes
- Inherent: 12.5% Resistance to All Elements
- Inherent: 5% Resistance to All Elements
- +5.2-6% Critical Strike Chance
- +57-75% Lightning damage
- 8.1-8.8% Cooldown reduction
- +2-3 Ranks to Convulsions
Unique Power: Lightning damage leaves enemies magnetized for 4 seconds, causing them to emit Crackling Energy, and increase all Lightning damage they take from you by 40-60%. If two magnetized enemies hit each other with Crackling Energy they pull each other together.
Associated Lair Bosses: Andariel, Harbinger of Hatred
Skills
Lightning Spear
- Base damage increased from 80% to 120%.
Crackling Energy
- Base damage increased from 30% to 80%.
Ball Lightning
- Damage reduced from 30% to 20%.
Mage's Ball Lightning
- Now also works against all bosses.
Blizzard
- Damage increased from 210% to 250%.
Charged Bolts
- Damage reduced from 45% to 35%.
Enhanced Charged Bolts
- Nova damage increased from 175% of Charged Bolts damage to 250% of Charged Bolts damage.
Fireball
- Damage increased from 66% to 120%.
Destructive Fireball
- Critical Strike damage reduced from 20% to 10%.
- Critical Strike damage vs 3 targets reduced from 30% to 25%.
Greater Fireball
- Execute life percent reduced from 25% to 20%.
Frozen Orb
- Shards damage increased from 52% to 70%.
- Explosion damage increased from 50% to 65%.
Incinerate
- Base damage increased from 150% to 175%.
- Max damage increased after 2 seconds of Channeling increased from 203% to 236%.
Passives
Overflowing Energy
- Previous: Crackling Energy hits 1 additional enemy. Each time Crackling Energy hits an enemy, your Shock Skill Cooldowns are reduced by 0.1 seconds, increased to 0.3 seconds against Elites.
- Now: You deal 85% increased Lightning Damage and Crackling Energy hits 1 additional enemy. Each time Crackling Energy hits an enemy, your Shock Skill Cooldowns are reduced by 0.1 seconds, increased to 0.3 seconds against Elites.
Legendary Aspects
Aspect of Charged Flash
- Previous: After Charged Bolts hits enemies 50 times, your next 3 Charged Bolts become waves that pierce and critically surge.
- Now: While you have Crackling Energy, Charged Bolts spends a charge to also fire a wave dealing 120-140% of Crackling Energy damage in the area.
Aspect of Piercing Static
- Previous: Charged Bolts pierce but deal 70-35% reduced damage to targets hit after the first.
- Now: The third time an enemy is hit by a single Cast of Charged Bolts, spawn 3-5 new Charged Bolts.
Serpentine Aspect
- Damage per point of mana reduced from 0.5-1.5% to 0.3-0.5%.
Charged Flash
- Previous: When you have Crackling Energy, Charged Bolts spends a charge to also fire a wave dealing 100-140% increased damage in the area.
- Now: Crackling Energy deals 40-60%[x] increased damage. When you have Crackling Energy, Charged Bolts spends a charge to also fire a wave dealing Crackling Energy damage in the area.
Unique Items
Tal Rashas
- Damage bonus per stack reduced from 10-25% to 10-20%.
Esadora's Overflowing Cameo
- Previous: Upon collecting Crackling Energy, there's a 15% chance to release a lightning nova, dealing x Lightning damage, increased by 120% for every 100 Intelligence you have.
- Now: Crackling Energy now gains 10%[x] damage for every level in Shock Skills you have equipped and enemies hit have a 10% chance to refund a charge. Upon reaching maximum Crackling Energy, you rapidly unleash all charges on the closest enemy to you dealing 40-80%[x] increased damage. You cannot gain charges from hits while rapidly discharging.
- Now deals it’s discharge faster.
- Chance to refund a charge changed to 5% from 2%.
Staff of Lam Esen
- Previous: Your Casts of Charged Bolts have a 40-80% chance to be attracted to enemies and last 300% longer.
- Now: Charged Bolts attempts to seek enemies, lasts longer, and deals 60-80% increased damage for every second the bolt is alive for.
Okun's Catalyst
- Damage increased from 140-180% of Ball Lightning's damage to 210-250%.
Strike of Stormhorn
Damage increased from 175-225% of Ball Lightning's damage to 260-300%.
Galvanic Azurite
- +Ranks to Elemental Synergies removed.
- Added + Ranks to Convulsions.
Paragon
Static Surge
- Previous: Hitting enemies at least 8 times in a second with Shock Skills grants 30% of your Max Mana and increases your damage by 50%[x] for 8 seconds.
- Now: Hitting enemies at least 8 times in a second with Shock Skills grants 30 Mana Regeneration and increases your damage by 50%[x] for 2 seconds.
Developer’s Note: Granting a percent of Maximum Mana proved too powerful when combined with the Mana Shield Chaos Perk. This new version will still synergize well with Mana Shield's Mana Regeneration bonus, and the time spent avoiding damage required to activate that regeneration has been decreased from 4 to 2 seconds.
Tempering
Prismatic Augments
- +Ice Blades on Cast temper removed.
- Added Chance for Crackling Energy to hit up to three additional targets.
Developer’s Note: This also increases the number of strikes with Esadora's Overflowing Cameo when discharging.
New Item
Hesha e Kesungi: Unique Gloves
Affixes
- 9-11% Attack Speed
- 36.5-50% Vulnerable Damage
- 10.5-15% Ultimate Cooldown Reduction
- 2-3 Gorilla Skill Ranks
Unique Power
- The Protector can be invoked at range and Pulls inward with its smashes. Enemies in its area take 30-50% increased damage from your Gorilla Skills, doubled while they are Knocked Down or a Boss.
Associated Lair Bosses
- Grigoire
- Urivar
Spirit Halls
Primary Jaguar Hall
- Additional strikes no longer benefit from bonuses given by Aspect of Plains Power.
- Additional strike damage increased from 15% to 20%.
Primary Eagle Hall
- Previous: Casting an Eagle Skill grants 4 seconds of the Storm Feathers Movement Speed bonus. When you Evade, fling up to 8 Storm Feathers for every remaining second, each dealing 125% Lightning damage and making targets Vulnerable for 5 seconds. All Skills are now also Eagle Skills.
- Now: Casting an Eagle Skill or Evading shoots 6 Storm Feathers, each dealing 140% Lightning damage and applying Vulnerable for 5 seconds. The Storm Feathers Movement Speed bonus is doubled and always active. All Skills are now also Eagle Skills.
Secondary Eagle Hall
- Previous: For every 4 meters you move, your Critical Strike Chance increases by 4%. This bonus is reset 4 seconds after you Critically Strike.
- Now: Every other Cast is a guaranteed Critical Strike that grants you a 20% Vulnerable Damage bonus for 5 seconds.
Primary Gorilla Hall
- Thorns damage increased from 100% to 150%.
Primary Centipede Hall
- Damage reduction now capped at 80%.
Skills
Crushing Hand
- Damage increased from 50% to 100%.
Rampant Crushing Hand
- Damage bonus increased from 3% to 5%, up to 40% from 24%.
Quill Volley
- Damage reduced from 26% to 20%.
Rake
- Initial damage increased from 30% to 40%.
- Second hit damage increased from 45% to 60%.
Stinger
- Damage increased from 77% to 115%.
Payback
- Damage increased from 150% to 175%.
Enhanced Payback
- Stacking damage bonus increased from 5% to 20%, up from 100% to 200%.
- Total stacks to reach maximum bonus reduced from 20 to 10.
Concussive Stomp
- Damage increased from 30% to 65%.
Reinforced Concussive Stomp
- Damage bonus increased from 600% to 825%.
The Protector
- Rank 5 Thorns damage bonus increased from 150% to 300%.
- Now deals its Rank 5 Thorns damage every 0.5 seconds instead of every 1 second.
Harmonious Protector
- Previous: The Protector's strikes deal 300% increased damage to non-Elite enemies and reduce the damage you take from Elite enemies by 30% for 6 seconds.
- Now: The Protector's strikes deal 350% increased damage and all enemies within its area deal 30% reduced damage.
Exalted Protector
- Previous: The Protector's area persists for an additional 6 seconds. While in the area you are Unstoppable, deal 25% increased damage, and any enemies or Small Missiles inside are Slowed by 80%.
- Now: The Protector's area persists for an additional 6 seconds and Slows enemies and Small Missiles by 80%. While it's Nearby, you are Unstoppable and deal 30% increased damage.
The Hunter
- Rank 5 Bonus:
- Previous: The Hunter's initial damage will Execute Injured Non-Boss enemies.
- Now: After The Hunter pounces, your first hits have a 10% chance to Execute non-Boss enemies for 8 seconds.
The Seeker
- Damage of the first hit increased from 35% to 52%.
- Damage of the final hit increased from 300% to 450%.
- Rank 5 Bonus:
- Previous: The Seeker's damage is increased by 15% of your Critical Strike and Vulnerable Damage bonuses, up to 200%.
- Now: Elites hit twice by The Seeker have a 25% chance to refund a Charge, doubled against Bosses.
The Devourer
- Rank 5 Bonus:
- Healing Received Bonus scaling increased from 150% of it to 350%.
- Maximum damage bonus increased from 200% to 400%.
- Line damage increased from 140% to 200%.
- Spit damage increased from 40% to 95%.
Harmonious Devourer
- Poison damage bonus increased from 50% to 100%.
Passives
Adaptive Stances
- Core stats bonus increased from 75% to 100%.
Vital Strikes
- Vulnerable damage increased from 80% to 100%.
Dominant
- Previous: Gorilla Skills deal 5/10/15% increased damage to Knocked Down enemies and their first hits have a 5% chance to Execute non-Boss enemies.
- Now: Attempting to Knock Down an enemy increases your Gorilla Skill damage by 5/10/15% for 10 seconds.
Resilient
- Previous: Casting a Gorilla Skill grants 5/10/15% increased Maximum Life for 10 seconds.
- Now: For each Base Gorilla Skill on your Action Bar, gain 1.5/3/4.5% Maximum Life, Knock Down Duration, and Barrier Generation.
Noxious Resonance
- Single-target damage bonus increased from 180% to 300%.
- Area-of-effect damage bonus decreased from 20% to 10%.
Legendary Aspects
Aspect of Bristling Vengeance
- Previous: Payback now echoes forward and additionally deals 90-130% of your Thorns damage to enemies.
- Now: Payback now echoes forward and deals 100-150% of your Thorns along the way. The final echo is larger and deals double the Thorns damage.
Aspect of Wild Claws
- Additional Rake damage increased from 65-85% to 100-120%.
Aspect of Rebounding
- Quill Volley explosion damage increased from 35-55% of normal damage to 50-70%.
Aspect of Plains Power
- Damage per stack of Ferocity reduced from 2.0-5.0% to 1.0-2.5%.
Unrelenting Aspect
- Previous: Every 3rd consecutive Crushing Hand smashes an additional 10 times around you dealing 25-45% of its Base damage per hit.
- Now: Every 3rd Crushing Hand smashes an additional 10 times around you for 40-80% of its damage.
Unique Items
Harmony of Ebewaka
- Damage per Spirit type increased from 10-30% to 20-40%.
Sepazontec
- Damage increased from 50-100% to 80-120%.
Rod of Kepeleke
- Damage bonus per point of Vigor increased from 0.10-0.50% to 0.15-0.75%.
Paragon
In-Fighter
- Damage bonus increased from 15% to 30%.
Viscous Shield
- Stacking damage bonus increased from 1% to 2%.
Bitter Medicine
- Poison damage bonus increased from 40% to 60%.
Drive
- Base Damage bonus increased from 3% to 6%.
Convergence
- Damage bonus increased from 3.5% to 7%.
- Maximum damage bonus increased from 30% to 60%.
Sapping
- Damage bonus increased from 30% to 60%.
Revealing Legendary Node
- Previous: Lucky Hit: Up to a 30% chance to Knock Down Vulnerable enemies. You deal 30% increased damage to Crowd Controlled enemies.
- Now: Lucky Hit: Up to a 30% chance to Knock Down Vulnerable enemies. You deal 30% increased damage, doubled against Crowd Controlled enemies.
Hibajavítások
Season of Infernal Chaos
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Mythic Chaos Rift nem mindig jutalmazott mythic tárgyakkal a teljesítés után.
- Javítottunk több vizuális hibát a Chaos Armor tárgyakkal kapcsolatban.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Chaos Armor masterwork nem fogyasztott Forgotten Souls-t.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Sharp Rock Splitter nem állította vissza megfelelően a Core Skillek újratöltési idejét a Combined Strikes Chaos Perk használatakor.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Rallying Cry és a Challenging Shout nem a megfelelő bónuszt kapta a Deafening Chorus Chaos Perk-től.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt Bartuc legyőzése után tárgyak hullottak, amelyek Chaos Perk-eket adtak, ahelyett, hogy közvetlenül feloldották volna őket.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt az Unstable Power-rel rendelkező alapkészségek nem indították el a Chaotic Cooldowns-t.
- Kijavítottunk több más problémát is, amely miatt a Chaos Armor és a Chaos Perks nem működött a kívánt módon különböző helyzetekben.
Kisegítő lehetőségek
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a képernyőolvasó bizonyos helyzetekben nem olvasta fel az összes információt.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a képernyőolvasó nem olvasta fel az összes releváns információt a Stash-ben.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a képernyőolvasó a megjelenés fülön az opciókat törtek formájában olvasta fel.
- Javítottunk különböző hibákat, amelyek miatt a képernyőolvasó több menüben nem olvasta fel megfelelően a különböző elemeket.
- Javítottunk egy problémát, amely miatt a Speak for Me opció leírása a hozzáférhetőségi beállításokban pontatlan volt.
Infernal Hordes
- Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt az Aether Goblins nem mindig dobott le Aethert.
- Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a Party résztvevői ingyenesen használhatták a Bartuc offeringet, ha az Infernal Hordeson kívül tartózkodtak, amikor azt kiválasztották.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a játékosok csatlakozhattak a csapathoz, miután Bartucot már megidézték, és jutalmakat kaphattak.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a játékos egy bizonyos területen állva elkerülhette Bartuc által okozott károkat a fázisátmenet során.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt Bartucot legyőzhették, mielőtt megjelent volna.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt Bartuc tűzhulláma és lézeres támadásai egyszerre többször is kárt okozhattak a játékosnak.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Fell Council sebezhetetlenné válhatott, ha egyszerre túl sok sebzés érte a csapatjátékban.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Hellborne és a Hellfire a hullám vége után is megmaradhatott.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt az Aether jutalmak nem voltak konzisztensek a Goblin Chaos Wave teljesítése után.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt az Aetheric Masses visszaszorító hatásának hatóköre a tervezettnél sokkal nagyobb volt.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt a kezdeti hullámban megjelenő Chaos Bringers jelentős mennyiségű életerővel rendelkezett.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt a The Colossal Fiends affix nem helyettesítette megfelelően az Aether Fiends-t Aether Lords-szal.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Soulspires megjelenített életereje nem volt pontos, amikor a Transitive Spires aktív volt.
Escalating Nightmares
- Javítottunk egy problémát, amely miatt Astaroth több tárgyat dobott el a szándékoltnál, amikor az Unique Spoils affix aktív volt.
- Javítottunk egy problémát, amely miatt a Harbinger Boss Material Affix nem jelent meg az utolsó dungeonban.
Barbarian
- Javítottunk egy hibát, amely miatt az Ugly Bastard Helm buffja nem alkalmazódott újra, amikor újra alkalmazták a Wrath of the Berserker képességet.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt az Unconstrained képesség által biztosított sebződéscsökkentés pillanatfelvételre (Snapshot) került.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Violent Hammer of the Ancients nem alkalmazta az előnyét az első célpontra, amelyet Overpower képességgel eltaláltak.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt az Ugly Bastard Helm már nem alakította át a sebzést tűzsebzéssé, ha fegyvercsere történt.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Call of the Ancients és a Wrath of the Berserker 5. szintű bónuszai nem részesültek a Sabre of Tsagal előnyeiből.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Battle Trance több Lucky Hit Chance-t adott, mint amennyi a kijelzőn látszott.
Druid
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Storm Strike néha nem működött, ha a lánc utolsó célpontja meghalt.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Grizzly Rage az Unstoppable képességet adta anélkül, hogy annak fejlesztéseit megtanulták volna.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Grizzly Rage nem tűnt el az elérhető képességek közül a képességsávon, miközben aktív volt.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Tempest Roar, Mad Wolf’s Glee és Dire Wolf’s Aspect használata esetén a képességek nem cserélődtek ki megfelelően a képességsávon.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Rotting Lightbringer által létrehozott pocsolyák megjelenése és hatása nem volt konzisztens.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Druid Ravens passzív képessége nem kapott bónuszokat az alakváltó formákra vagy az emberi formára alkalmazott additív vagy multiplikatív bónusz sebzésből.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Stormcrow’s Aspect nem adta meg megfelelően a Storm Skill bónuszt a Ravensnek.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Stormcrow’s Aspect additív helyett multiplikatív sebzést adott.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Resonance passzív képesség nem adta meg bónuszát a nem castolt képességeknek.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Grizzly Rage nem növelte a játékos sebzését a vártnak megfelelően.
- Javítva lett az a probléma, hogy a Ravens automatikus varázsláskor végtelenül skálázódott.
- Javítva lett az a probléma, hogy az Airidah’s Inexorable Will árnyéksebzést okozott fizikai sebzés helyett.
- Javítva lett az a probléma, hogy a Rotting Lightbringer pocsolyái bizonyos terepeken, például Belial főellenségének területén nem működtek megfelelően.
- Javítva lett az a probléma, hogy a Balanced Aspect a városban nem működött.
Necromancer
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Skeletal Shadow Mages támadásai helytelenül sötétségképességnek (Darkness Skill) minősültek.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Skeletal Shadow Mages támadásai kétszeres hasznot kaptak bizonyos Summon Damage forrásokból.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt az Army of the Dead nem tudta eltalálni a Scourge of the Land Boss-t a Pit-ben.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Bone Duster Aspect nem részesült a Increased Bone Prison duration tempering affix előnyeiből.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Lidless Wall nem növelte megfelelően a kritikus sebzést, ha több Bonestorm volt aktív.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt az Indira’s Memory Bone Prison nem aktiválódott a Blood Wave használatakor.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Minion-ok nem mindig respawnoltak a Necromancerrel.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt az Aspect of the Great Feast nem szerezte meg megfelelően az ősi rangokat.
- Javítottuk azt a hibát, hogy az Aphotic Aspect nem kábította megfelelően az ellenségeket, és letiltotta a Skeletal Priests bónusz sebzését.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Paranormal Bone Spear nem hozott létre további csontszilánkokat, amikor Indira’s Memory volt felszerelve.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a necromancer Blood Golem támadásai néha nem részesültek megfelelően a Summoning Damage bónuszokból.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Bone Mage el tudta fogyasztani a Rathma’s Vigor halmozódásait anélkül, hogy Overpowering lett volna, amikor Indira’s Memory volt felszerelve.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt az Enhanced Bone Spear néha nem tudta Overpowering-gel megütni az első találatot a célpontokon, amikor Bone Duster’s Aspect-et használtak.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Gloom nem alkalmazódott megfelelően az árnyéksebzés összes forrására.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Blood Seeker’s Aspect néha nem vette figyelembe az összes lándzsával megsebesített ellenséget.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Bone Prison egyes hatásai nem növelték megfelelően időtartamukat a Bone Prison Duration Affixes használatával.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Blood Moon Breeches bónusza a Hellbent Commanderhez nem hozta meg a várt előnyöket a Masterworking használatával.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Golem néha nem támadott megfelelően aktív képességének használata során.
Rogue
- Javítva egy hiba, amely miatt a Bladedancer Aspect nem biztosította a visszatérő sebzés bónuszt az Enhanced Twisting Blades-től.
- Javítva egy hiba, amely miatt az Improved Twisting Blades Daze hatása nem működött megfelelően.
- Javítva egy hiba, amely miatt a Poison Trap Knockdown-t biztosított az Enhanced Poison Trap elsajátítása nélkül.
- Javítottuk azt a hibát, hogy a Shadow Clone nem szerezte meg az Orphan Maker sebzésbónuszát.
- Javítottuk azt a hibát, hogy a Rain of Arrows leállhatott.
- Javítottuk azt a hibát, hogy az Assassin’s Stride Shadow Imbuement néha nem alkalmazódott a hozzád nagyon közel lévő ellenségekre.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Rapid Aspect nem működött az Orphan Makerrel.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt az ellenségek néha nem voltak érintettek az Exposure Key passzív képesség csapdás képességének hatásával, amikor Stun Grenades és Aspect of Explosive Verve képességeket használtak.
Sorcerer
- Javítottunk egy hibát, amely miatt az Azurewrath és a Hail of Verglass hatása nem működött együtt a tervezett módon.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Shimmering Flame Shield nem vette figyelembe a maximális életerő növekedését.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Teleport nem működött a várt módon, ha kontrollerrel játszottál.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Ball Lightning nem okozott sebzést, ha elegendő támadási sebességet ért el.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Sidhe Bindings által megidézett Familiars nem szerezte meg az Enhancementet.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Serpentine Aspect csak 500 manát fogyasztott, ahelyett, hogy az összes manát felemésztette volna.
Fejlesztői megjegyzés: A cél az, hogy 500 manáig sebzésbónuszt adjon, de továbbra is az összes manát feleméssze, még akkor is, ha az meghaladja az 500-at. Ez az Aspect a Mana Shield Chaos Perk-kel együtt nagyon hatékony lehet, de a nagy erő némi kockázattal jár. A Mana Shield Mana Regeneration korábbi 4 másodperces időzítője kissé túl szigorú volt ehhez a játékstílushoz, ezért 2 másodpercre csökkentettük, hogy kiegyensúlyozzuk a kockázatot és a jutalmat.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Destructive Fireball sebzése nőtt, minél többször pattant.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt az Inferno nem mindig alkalmazta a sebezhetőséget (vulnerable) a várt módon.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt az Avalanche sebzésbónusza additív volt, nem pedig multiplikatív.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Runeworker’s Conduit bónusz sebzése alacsonyabb volt a tervezettnél.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt az Okun’s Catalyst bizonyos esetekben a tervezettnél hosszabb ideig tudta fenntartani az Overpower hatását.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Combustion Key Passive néha helytelenül számította ki a bónusz százalékát.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Splintering Energy proccok a legutóbbi Lightning Spear varázslatból vették át az Overpower példányt, ahelyett, hogy abból a lándzsából vették volna, ahonnan származnak.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Ball Lightning varázslat hatása bizonyos, szándékolt helyzetekben nem vált ki.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Charged Bolts varázslat néha a célpont helyett a varázslótól indított villámokat.
Spiritborn
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Spiritborn nem részesült megfelelően a Gorging Masses bónuszából az Infernal Hordes-ben.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Harmonious Protector sebzésbónusza nem működött megfelelően a Hesha E Kesungi használata esetén.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Harmonious Protector barrier-t alkalmazhatott az ellenségekre.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a The Protector nem alkalmazta a kívánt mértékű Barrier-t.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a The Protector csökkenthette a játékos sebzését.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Devourer semmilyen körülmények között nem kapta meg az 5. szintű bónuszsebzést.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Harmony of Ebewaka nem növelte megfelelően a Sunbird’s Gorget Firestorm sebzését.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a másodlagos Eagle Spirit Hall sebezhetőségi bónusz (Vulnerable Damage bonus) nem mindig nőtt a várt módon.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a játékos kiléphetett a térképről, amikor a The Hunter segítségével belépett egy Káosz Portálba.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt az Aspect of Fleet Wings sebzés tartománya alacsonyabb volt, mint kellett volna.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt az Aspect of Fleet Wings megsokszorozta a sebzésbónuszát minden egyes halmozódásnál.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt az Aspect of Fleet Wings nem tartotta fenn a 15 sebzéshalmozódást.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Sunbird’s Gorget amulett használata esetén a Storm Feathers néha nem számítottak jaguár képességnek.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt az Inticacy bizonyos helyzetekben nem állította vissza teljesen a Razor Wings töltéseit.
- Javítottunk egy ritka hibát, amely miatt a játékos nem tudott feltámadni, amikor Raheir volt az aktív zsoldos.
Általános
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Lucky Hit affixek – például az Azurewrath – bónusz sebzésének alkalmazásakor további sebzésskálázást adtak a támadási sebességhez.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Frozen, Fire Orbs és Lightning Totem affixekkel rendelkező Elite Monsters sebzést okozhatott a városban lévő játékosoknak.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt Varshan egyes támadásai elkerülhetők voltak, ha a Boss lairben bizonyos pozíciókban álltál.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Maulwoodban a Skeletal Construct megsemmisítése a kérés előtt blokkolta a Dungeon Progressiont.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt az Andariel’s Visage bizonyos esetekben nem frissítette a fegyver sebzési értékét, és helytelen fegyversebzés bónuszt kapott.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt Kehjistan déli régiójában nem volt Accursed Altar, ha aktív volt a Slay the Blood Maiden Whisper Bounty.
Felhasználói felület és felhasználói élmény
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Stats and Materials ablak legördülő menüje nem volt megfelelően kiemelve, ha kontrollerrel játszottál.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Smiting Aspect nem mutatta meg előnyét a Stats képernyőn, ha a városban voltál.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a játékosok nem látták, hogy a Calm before the Storm szellem áldása lehetővé teszi a Cataclysm Lucky Hit effektusainak kiváltását.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt az Eldritch Bounty előnyei nem voltak láthatóak a városban.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Rogue’s Clandestine Aspect helytelenül magasabb értéket mutatott, mint amennyit az amulettekbe bevésve biztosított.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Legendary Item affixek felszereléskor és felszerelés nélkül eltérő értéket mutattak.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Crude Amethysts és a Crude Diamonds leírásai helytelen affixet mutattak, amikor páncélba voltak illesztve.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a képességek vagy funkciók leválhattak, ha a megadott gombhoz más képességek vagy funkciók voltak hozzárendelve, függetlenül attól, hogy volt-e konfliktus a funkciók között.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a pecsétek nem voltak megfelelően rendezve a leltárban.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Hydra varázslat néha a kijelzett értékét helytelenül magas értékekre halmozta fel.
Egyéb
- Javítottunk egy hibát, amely miatt egyes Steam-játékosok nem kapták meg a Devout Champion achievementet, amikor meg kellett volna.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Master of Magic kihívás nem nyílt meg a várt módon.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Rotting Lightbringer megmentése nem nyitotta meg a megjelenését.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt bizonyos tevékenységek, például az Infernal Hordes vagy a Kurast Undercity, további anyagok felhasználása nélkül is megismételhetők voltak, ha az egyik játékos kilépett a csapatból, majd meghívta a többi csapattagot.
- Különféle stabilitási, teljesítmény-, vizuális, hang- és felhasználói felületbeli javítások.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt egyes Ancestral Tárgyak nagyobb affixek nélkül is megjelenhettek.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt a Cadaverous Aspect leírása nem volt konzisztens a Hatalom Kódexében és amikor az Aspect egy tárgyon volt jelen.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Barbarian Wrath of the Berserker vizuális effektje nem jelent meg.
- Javítottuk azt a hibát, amely miatt a Shroud of False Death több passzív képesség rangot adhatott, mint kellett volna.
- Különböző teljesítmény-, stabilitás-, felhasználói felület- és vizuális javítások.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt ritka és mágikus tárgyak is megjelenhettek a Torment nehézségi szinten.
- Javítottunk egy hibát, amely miatt az Ancestral Collection of Gauntlets Whisper Cache csak egy kesztyűt dobott.
Írd meg tetteidet a Sanctuary-ban láng és vas tollal!
—A Diablo IV csapata