Nemrég ért véget a Diablo IV 10. évadának fejlesztői élő közvetítése. A meglehetősen kurtára sikerült „bemutatóban” (összesen fél óra volt az egész) a fejlesztők ismertették a Season 10 végleges tartalmát és a PTR óta eltelt időszak változtatásait.
A Season 10 hype első részeként fogadjátok szeretettel ennek a remek bemutatónak a vázlatos összefoglalóját, illetve magatok is meggyőződhettek róla, hogy a Blizzard által beharangozott új livestream formátum mennyire… hmm… költséghatékony.
A közeli jövőben a Season of Infernal Hordes sorozat részeként még további két, ennél lényegesebb nagyobb cikket fogok közöli: az egyik a Season blog fordítása, a másik pedig maga a Patch Notes – értelmezhető változatban.
Szezonális tartalom
- A káosz hullámok új mechanikával, ellenségekkel és célokkal rendelkeznek majd.
- A játékosok választhatnak, hogy szembeszállnak-e a szezonális főellenséggel, Bartuc-kal, hogy megszerezzék a Káosz Páncélzatot.
- A Káosz Hasadékok véletlenszerűen jelennek meg a világban a Helltides során, és szezonális fizetőeszközzel jutalmazzák a játékosokat.
- A Fleeting Compass iránytűk lehetővé teszi a játékosoknak, hogy szembeszálljanak a Fleeting Hordes hordákkal (az Infernal Hordes rövidített változata a Torment szintek előtt).
- A Chaos Perks tulajdonságok új és egyedi erőket adnak a játékosoknak.
PTR-tapasztalatok
- A játékosok láthatják, melyik kulcsukhoz kapcsolódnak Whisper bounty küldetések.
- A Chaos Rift-ekhez már nem kapcsolódik halmozódó debuff.
- A Lair Boss főellenségek már nem rendelkeznek immunitási fázisokkal.
Kérdések és válaszok
- A Chaos Perks tulajdonságok és a Chaos Armor felszerelések a meta felrázása érdekében kerültek bevezetésre a szezonban.
- A Chaos Armor csak a Gambler-től szerezhető meg.
- A 11. szezon számos változást hoz majd a Tempering és a Masterworking terén.