
2024 januárjában indítottam el Inventory néven egy gamer blogot, amely már a kezdetektől több lábon állt: a Facebookon már meglévő oldalamat és csoportjaimat, valamint több más social media platformon már működő csatornáimat fogta egybe.
A dolog nyilván nem ment könnyen, sokféle felületről kellett egyirányba terelni a nagyon sokféle tartalmat, az írásaimat például úgy kellett összevadásznom a Hungarian Heroes oldaláról, míg a videókat a még sokáig a nevemet viselő csatornán futtattam.
Mostanra érkezett el az idő, hogy minden felület egy egységes brand köré szerveződjön, miután meggyőződtem róla, hogy az Inventory egy működőképes projekt lesz. Sok pénz költöttem eddig erre a kísérletre és a továbbiakban még többet fogok. Egy szerény, de a nullánál azért nagyobb állandó nézettségre tettem szert, ami ahhoz kevés ugyan, hogy pénz keressek vele, ahhoz viszont elég, hogy a projekt fennmaradjon és fejleszteni tudjam. Úgy is fogalmazhatnék: az Inventory túlélte a megszületését.
Indul tehát a következő fázis. Egyértelmű célom a nézettség növelése és ennek érdekében első körben erősíteni fogom a social media jelenlétem, elsősorban a videós tartalomgyártás területén. Szándékomban áll rövid, short-formátumú hírvideókat készíteni, hetente többet is és egy heti rendszerességű hírösszefoglalót. Ezekkel a videókkal rögtön három platformon is rendszeres tartalmat tudok elhelyezni és a lassú víz partot mos elven követőkre szert tenni.
A csapásirány tehát a Youtube, a TikTok és a Facebook és ennek érdekében minden csatornát rendberaktam és felvették az Inventory nevet. Kezdődik a videós invázió, a többi meg úgyis rajtatok múlik majd!
A fenti videóban vázoltam egy második és egy harmadik kört is ehhez a fázishoz: mindenképpen szeretném lecserélni az Inventory kinézetét egy fizetős sablonra a jelenlegi demó helyett, illetve nagy álmom egy saját social felület, egy olyan fórum, amihez a közösségi médiát üzemeltető giga cégeknek és az ő drágalátos algoritmusaiknak semmi közük. De ezek távlati célok, most a videók ideje jött el…