
A Diablo IV 2.3.0 frissítésének nyilvános tesztkörnyezete, a PTR (Public Test Realm) május 27-től június 3-ig lesz elérhető és lehetőséget nyújt a játékosoknak, hogy kipróbálják a következő szezonban megjelenő változásokat.
A PTR környezetben az a játék fejlesztőinek célja, hogy teszteljék a frissítéseket és funkciókat a következő szezon, a Sins of the Horadrim megjelenése előtt, amelyben a Dungeonokra és az új Horadric Spellcraft képességekre fognak összpontosítani. Kipróbálhatjátok az új Horadric Strongroomot, az Escalating Nightmares nevű új végjáték-tevékenységet, tanúi lehettek Astaroth visszatérésének és még sok minden másnak. A teszt után a visszajelzéseitek alapján néhány módosítást fognak végrehajtani, mielőtt a következő évad elindul.
Íme a Blizzard 2.3.0 PTR blogjának magyar változata!
A Horadrim varázslatok testreszabása
A Season 9: Sins of the Horadrim új módszert vezet be a képességeid használatára, amely hozzáférést biztosít erőteljes varázslatkészítő képességekhez, hogy hihetetlen új kombinációkat hozhass létre. A három alapvető pillérre épülő Horadrim varázslatok (Horadric Spell) új módszereket kínálnak a hatalom testreszabására és felépítésére.
Három különböző, hatékony elemtípus kombinációja hozza létre ezeket az intenzív varázslatokat:
- Catalyst: a varázslat alapereje
- Infusions: módosítják a varázslat által okozott elemi sebzés típusát
- Arcana: módosítják a varázslat alaperejét
Ezen elemek kombinációi végtelen lehetőségeket kínálnak. Horadrim varázslatod felépítéséhez felszerelhetsz egy fő Catalyst (katalizátor) képességet, egy támogató Infusion és három Arcana módosítót, amelyekkel megerősítheted és továbbfejlesztheted varázslatodat. Minden elem hozzájárul az összképhez, így kísérletezhetsz és hihetetlen kombinációkat hozhatsz létre. Itt a lehetőség, hogy valóban kísérletezz és kipróbáld a Horadrim mágia végtelen potenciálját!
A PTR-ben keresd Mrakot, a kereskedőt, hogy hozzáférj a horadrikus varázslás elemeihez, amelyek a szezon kezdete előtt csak így szerezhetők meg. A szezon indulásakor a Wayfinder, a Catalyst és az Infusion elemek a szezonális küldetéssorozatban szerezhetők meg, míg az Arcana a Nightmare Dungeonban.
Catalyst elemek
A horadrim varázslatod fő erőforrása
- Varázslataid alapja, amely formát és funkciót ad nekik.
- A Catalyst-oknak saját cooldownjuk, szerencsés találatuk és 10. szintű bónuszuk van.
- A Catalystok egy speciális Action Bar sávon található képességet aktiválnak, attól függően, hogy melyik helyre vannak elhelyezve.
- Az Action Bar sávon található képesség lila mágikus fényben ragyog, amikor a Catalyst aktiválható.
- Ezeket tovább szerkesztheted és finomhangolhatod Infusion és Arcana módosítókkal.
Celestial Surge
Astral Magic
- Ébreszd fel az Oracular Rune-t, amely magához vonzza az összes környező ellenséget. Ezután csillagok özönlenek a területre, és véletlenszerűen 20-szor csapnak le.
- Újratöltési idő: 15 másodperc (11,2 másodperc 20. rangnál)
- Szerencsés találat esélye: 30%
- 10. rang: Csillagok hullanak körülötted rendszeresen, és garantáltan a közeli ellenségre csapnak le, ugyanakkora sebzést okozva.
Disintegrate
Arcane Magic
- Létrehoz egy arcane vezetéket (Arcane Conductor), amely folyamatos sugárzást bocsát ki közted és a vezeték között, és 8 másodpercig folyamatos sebzést okoz.
- Újratöltési idő: 10 másodperc (20. szintnél 5,3 másodperc)
- Szerencsés találat esélye: 9%
- 10. szint: A sugárban lévő ellenségek sebessége 50%-kal csökken.
Propulsion
Arcane Magic
- Mana-robbanást generál, amely sebzést okoz és visszalöki az összes ellenséget. Az összeütköző ellenségek további sebzést kapnak.
- Újratöltési idő: 9 másodperc (20. rangnál 4,3)
- Szerencsés találat esélye: 15%
- 10. rang: A visszalökés gigantikus, és az ellenségek, akik ezáltal a talajba csapódnak, az első alkalommal kisebb mana-robbanást okoznak.
Cosmic Anomaly
Astral Magic
- Passzív: Legfeljebb 5 anomáliát hozhatsz létre, amelyek 4 másodpercig tartó károsodást okozó részecskéket bocsátanak ki.
- Aktív: Parancsold az anomáliáidnak, hogy összezáródjanak és tobbanjanak fel, robbanásonként károsodást okozva.
- Megjelenési gyakoriság: 5 másodpercenként
- Szerencsés találat esélye: 20%
- 10. szint: 5 anomália esetén megállíthatatlan (Unstoppable) vagy, és a következő robbanás kétszeres kárt okoz.
Astral Pillar
Astral Magic
- Alkot egy éteri oszlopot (Ethereal Column), amely 3,0 másodpercig provokál (taunt). Áthaladó hullámok áramlanak belőle, és kárt okoznak, amíg nem hozol létre egy másikat, vagy túl messzire nem távolodsz el.
- Újratöltési idő: 7 másodperc
- Szerencsés találat esélye: 12%
- 10. szint: A provokált ellenségek sebezhetővé (Vulnerable) válnak és gyorsabban mozognak.
Infusions
Ezek a varázsigék hatalommal és mágiával töltik meg a Catalyst katalizátort.
- Módosítják a Catalyst által okozott sebzés típusát vagy időbeli sebzését.
- Az 5. szint elérése után minden Infusion saját bónuszt kap, amely lehetővé teszi a katalizátornak, hogy bizonyos szörnyek tulajdonságait hatástalanítsa.
Smoldering Ember
A Spell Catalyst mostantól tűz- és/vagy égési sebzést okoz.
- Bónusz: Elpusztítja az ellenséges struktúrákat és 10% eséllyel meggyújtja az ellenségek alatt a talajt, ami 5 másodperc alatt 150% égési sebzést okoz. Ha fel van szerelve, a tűzsebzés-bónuszod megegyezik a legmagasabb sebzés típusú bónuszoddal.
- 5. rang: 5 másodpercre hatástalanítja a szörnyek Chilling Winf effektjét.
Nebulous Extract
A Spell Catalyst mostantól árnyék- és/vagy megrontó (Corrupting) sebzést okoz.
- Bónusz: Az ellenséges struktúrák, akiket eltalál, 7 másodpercig 5-10%-kal kevesebb sebzést okoznak. Ha fel van szerelve, az árnyéksebzés-bónuszod megegyezik a legmagasabb sebzés típusú bónuszoddal.
- 5. szint: 5 másodpercre hatástalanítja a szörnyek megidéző (Summoner) hatását.
Glacial Nimbus
A Spell Catalyst mostantól hideg- és/vagy fagyos sebzést okoz.
- Bónusz: Az ellenségek, akiket ez megsebesít, 15-25%-kal lehűlnek (Chill). Ez a hatás minden ellenségen 1 másodpercenként egyszer jelentkezik. Ha fel van szerelve, a hideg sebzés bónuszod megegyezik a legmagasabb sebzés típus bónuszoddal.
- 5. szint: 5 másodpercre deaktiválja a szörnyek robbanó (Explosive) hatásait.
Corrosive Vapor
A Spell Catalyst mostantól méreg- és/vagy mérgező sebzést okoz.
- Bónusz: Az ellenségek 4 másodpercen keresztül 150%-os mérgező sebzést kapnak. Ez a hatás minden ellenségen 3 másodpercenként egyszer jelentkezik. Ha fel van szerelve, a mérgező sebzés bónuszod megegyezik a legmagasabb sebzés típus bónuszoddal.
- 5. szint: 5 másodpercre hatástalanítja a szörnyek vámpír (Vampiric) hatását.
Thunderous Particle
A Spell Catalyst mostantól villám- és/vagy szikra (Sparking) sebzést okoz.
- Bónusz: Az általa megsebzett ellenfelek 150%-os villámsebzést okoznak a körülöttük lévő ellenfeleknek. Ez a hatás minden ellenségen 3 másodpercenként egyszer jelentkezhet. Ha fel van szerelve, a villámsebzés bónuszod megegyezik a legmagasabb sebzéstípus bónuszoddal.
- 5. szint: 5 másodpercre deaktiválja a szörnyek elnyomó (Suppressor) hatását.
Arcana
Legfeljebb három különböző Arcana felszerelésével sokféleképpen módosíthatod a katalizátorodat.
- Az Arcana-nak 3 ritkasági szintje van: Magic, rare és Legendary
- A legendary Arcana hatása a hozzá kötött Catlyst alapján változik. Fedezd fel a lehetőségek mélységét és összetettségét!
- Tartalmaznak speciális varázslatcímkéket, amelyekkel tovább módosíthatod a varázslataidat. Sok hatalmas Horadric Jewel kapcsolódik ezekhez a címkékhez, hihetetlen kombinációk várnak rád.
Magic
Tendrilous Bundle
- Szerencsés találat: A Catalyst által okozott sebzés 35% eséllyel 5 másodpercre mozgásképtelenné (Immobilize) teszi az ellenséget (+5% minden rangnál).
Tranquil Stone
- A Catalyst megidézése 3 másodpercre megállíthatatlanná (Unstoppable) tesz, amikor aktiválódik (+0,4 minden rangnál).
Shifting Powder
- A Catalyst hatása alatt és azután még 5 másodpercig 30%-kal növeli a mozgási sebességedet (+8% minden rangnál).
Luminous Gem
- A Catalyst 2 másodpercre megzavarja (Daze) az ellenségeket, akiknek sebzést okoz (+1 másodperc minden rangnál).
Murky Essence
- A Catalyst megidézése 2 másodpercre lopakodást ad, amikor aktiválódik (+0,4 másodperc minden rangnál).
Invigorating Helix
- 5 másodpercenként egyszer minden ellenségnél a Catalyst által okozott sebzés megerősít (Fortify) és gyógyít (Heal) a maximális életerő 5%-ával (+1% minden rangnál).
Bottled Wind
- A Catalyst megidézése a maximális életerő 30%-ának megfelelő pajzsot (Barrier) ad 4 másodpercre. Miután eloszlik, esszenciája visszakerül a palackba (+4% minden rangnál).
Jagged Bramble
- Szerencsés találat: A Catalyst által okozott sebzés 50% eséllyel a Thorns sebzésed 130%-át okozza (+20% minden rangnál).
Reactive Ooze
- A Catalyst aktiválása után a következő 10 másodpercben 5% másodpercenkénti maximális erőforrás-termelést kapsz (+3% minden rangnál).
Volatile Crystal
- A Catalyst aktiválása után 10 másodpercre 10%-os ellenállást és maximális ellenállást biztosít az Infusion elemének (+2% minden rangnál).
Rare
Gleaming Conduit
- A Catalyst hatásának mértéke 10%-kal nő (+8% minden rangnál).
Fractured Core
- A Catalyst 2,5 másodpercre deaktiválja a szörnyek sebzésellenállási auráját, de ugyanezen idő alatt 10%-kal több halmozódó sebzést kapsz (+0,5 minden rangnál).
Sapping Crux
- A Catalyst 3 másodpercre sebezhetőséget (Vulnerable) oszt (+1 másodperc minden rangnál).
Potent Alloy
- A Catalyst elpusztítja az ellenség pajzsait (Barrier) és azok eltávolítása után 1,0 másodpercre leüti őket (Knock Down) (+0,8 minden rangnál).
Siphoning Gizmo
- Szerencsés találat: A Catalyst által okozott sebzés 40% eséllyel elnyeli a folyamatos sebzés hatásokat (Damage-over-time effect), és azok sebzésének 100%-át azonnal okozza (+8% minden rangnál).
Legendary
Floaty Bobble
- A Catalyst egy speciális villanó effektet kap, amely 2,0 másodpercig akadálytalan (Unhingered) mozgást biztosít (+0,4 minden rangnál).
- A Floating Bobble minden katalizátorhoz a következő hatásokat hozza létre:
- Celestial Surge: Az Oracular Rune középpontjába villant téged (teleportál), amikor kialakul és akadálytalan mozgást biztosít.
- Disintegrate: A célpontodhoz villant téged, de az Arcane Conductor-t hátrahagyja. A sugár aktív ideje alatt és azt követően 2,0 másodpercig akadálytalan vagy.
- Propulsion: A robbanás középpontjába villant téged és 2,0 másodpercre akadálytalanná tesz. A közelharci változat a visszalökött ellenségekhez villant téged.
- Astral Pillar: A célpontodhoz teleportál, és 2,0 másodpercig akadálytalanul mozoghatsz, miközben a távolsági változatoknál a korábbi helyedre egy jelzővényt dob.
- Cosmic Anomaly: Az robbanáshoz teleportál, akadálytalanul mozoghatsz, és minden negatív hatást eltávolít rólad.
Nightmare Orb
- A Catalyst egy speciális félelemhatást (Fear) kap, amely 4,0 másodpercig tart. (+0,4 minden rangnál).
- A Nightmare Orb minden Catalyst esetében a következő hatásokat eredményezi:
- Celestial Surge: Csillagok 4,0 másodpercre félelmet keltenek az érintetlen ellenségekben. Az effekt vége után 25% eséllyel újabb csillag hullik le.
- Disintegrate: 4,0 másodpercre félelmet kelt az érintetlen ellenségekben. Az érintett ellenségek megölése 5% maximális életerőt és elsődleges erőforrást állít vissza.
- Propulsion: eltávolítja az ellenség sebezhetőségi (Vulnerable) hatásait, és 4,0 másodpercig félelmet kelt a hatástól nem érintett ellenségekben. A félelem vége után egy kisebb manarobbanás keletkezik.
- Astral Pillar: minden 9. hullám 4,0 másodpercig félelmet kelt. A napfény automatikusan provokálja és odacsalogatja a félelem hatása alatt álló ellenségeket.
- Cosmic Anomaly: az anomáliák félelmet keltenek és 80%-os lassítást alkalmaznak a velük érintkező, hatástól nem érintett ellenségeken.
Frigid Heart
- A Catalyst egy speciális fagyasztó hatást kap, amely 3,0 másodpercig tart. (+0,4 minden rangnál).
- A Fagyos szív minden katalizátorra a következő hatásokat gyakorolja:
- Celestial Surge: A Celestial Surge katalizátorból származó Oracular Rune rúna felrobban és fagyasztja az ellenségeket. A csillagcsapások befejezése után egy második is kialakul.
- Disintegrate: A Disintegrate sugárzása befagyasztja az összes érintett ellenséget 3,0 másodpercre, miután ugrottál (Evade), és kétszeres időtartamra 15% kitérési esélyt (Dodge Chance) ad.
- Propulsion: Azok az ellenségek, akik kétszer ütköznek, 3,0 másodpercre befagynak.
- Astral Pillar: A fényjel eltávolításakor befagyasztja a környező ellenségeket 3,0 másodpercre. Minden fagyasztás 5 másodpercre 10%-kal növeli a szerencsés találat esélyét, maximum 25%-ig.
- Cosmic Anomaly: Az anomáliák 20% eséllyel megmaradnak ahelyett, hogy robbannának, és befagyasztják a környező ellenségeket.
Pressurized Steam
- A Catalyst speciális kábító (Stun) hatást kap, amely 1,0 másodpercig tart (+0,4 minden rangnál).
- A Pressurized Steam minden katalizátorra a következő hatásokat gyakorolja:
- Celestial Surge: A csillagok 25% eséllyel kábítják el az ellenséget, és garantáltan kritikus sebzést okoznak a kábított ellenségeknek.
- Disintegrate: Megidézése után a Disintegrate minden ellenséget, akinek sebzést okoz, egyszer kábít. Ez a kábítás 100%-kal több megingást okoz a Bossoknak.
- Propulsion: A Propulsion által a talajra csapódó ellenségek kábítódnak, és esélyük van arra, hogy elhibázzák a következő 2 támadásukat.
- Astral Pillar: A hullámok 30% eséllyel kábítanak 1,0 másodpercre, és garantáltan Overpower sebzést kapnak a kábított ellenségek.
- Cosmic Anomaly: Az anomáliáid részecskéi azonnal okozzák a sebzésüket, és 25% eséllyel kábítanak.
Bloody Charm
- A Catalyst speciális kivégző hatást kap a 10% vagy annál kevesebb életerővel rendelkező, nem főnöki (non-Boss) ellenségek ellen. (+2% minden rangnál).
- A Bloody Charm varázslat minden katalizátorra a következő hatásokat eredményezi:
- Celestial Surge: A hold becsapódása kivégzi a 10% vagy annál kevesebb életerővel rendelkező, nem főellenséges ellenségeket. A sikeres kivégzések 2 másodperccel csökkentik az újratöltési időidet.
- Disintegrate: A 10% vagy annál kevesebb életerővel rendelkező nem főellenségeket (non-Boss) azonnal kivégzi. Ez a küszöbérték nem elit ellenségek esetében megduplázódik.
- Propulsion: A Propulsion Mana-robbanása kivégzi a 10% vagy annál kevesebb életerővel rendelkező nem főellenségeket. A sikeres kivégzések visszaállítják (reset).
- Astral Pillar: További hullámokat indít a kivégezhető nem főellenségek felé, hogy kivégezze őket.
- Cosmic Anomaly: A robbanással kivégzi a nem főnöki ellenségeket. A sikeres kivégzések 8 másodpercre 20%-kal növelik a támadási sebességedet (attack Speed).
Strongroom – Fedezd fel a Horadrim kincseskamráit!
Merülj alá a hatalmas kincsekkel és erős ellenségekkel teli mikro-dungeonokba, kutass a Horadrim sírokban, és verekedd ki magad onnan.
Használd a Wayfindert, hogy megkeresd a Horadrim tudásának ritka tárházait, majd harcolj végig a vérszomjas démonok között. Amint a kincstár (Strongroom) feltárul, csak korlátozott idő áll rendelkezésre a teljesítésére, mielőtt az értékes tárgyak örökre el nem zárulnak. Öld meg a démonokat és elégítsd ki a pillérek (Horadric Pillars) éhségét, hogy növeld a hangoltságodat (Horadric Attunement), amelynek segítségével dicsőséges jutalmakat szerezhetsz.
Néhány módszerrel növelheted esélyeidet, hogy Horadric Strongroomot találj a Nightmare Dungeonban:
- Növeld a nehézségi szintet vagy a Torment szintet.
- Fejleszd a Wayfindert Horadric Phials-szal (a szezonális fizetőeszközzel), hogy növeld a Strongroomok megtalálásának esélyét.
- Keress és használj olyan Nightmare Dungeon Sigilt, amely garantálja, hogy Horadric Strongroom jelenik meg.
Hogyan lehet belépni egy Horadric Strongroomba:
- Amint a Nightmare Dungeonsban haladsz, keresd a Horadric Gateway jellegzetes fényeit és hangját.
- Miután megtaláltad és aktiváltad a Horadric Gatewayt, szörnyek támadnak rád. Ha legyőzd őket, megjelenik egy Horadric Portal, amely a védett Strongroomba teleportál.
A Strongroomban néhány döntést kell meghoznod:
- Indítsd el a Horadric Artifact Pillar-t, és öld meg az ellenségeket, hogy befejezd az kezdő rituálét.
- Horadric Pillar pilléreket kapsz, amelyekkel kiegészítheted a Strongroomot azáltal, hogy megváltoztatod a benne lévő pillérek kielégítéséhez szükséges rituálékat. Néhány Pillar megőrizte eredeti célját, míg mások Astaroth befolyása alá kerültek, és jelentősen megnövelt jutalmakkal járó veszélyt jelentenek.
- Ki kell választanod a Strongroomra hatást gyakorló pilléreket, úgyhogy gondold át jól a döntésedet. A kiválasztható pillérek száma és a rendelkezésre álló pillérek száma a nehézségi szint emelésével növekszik.
A Strongroomban korlátozott idő áll rendelkezésedre, hogy minél több Horadric Attunementet szerezz.
- Öld meg a szörnyeket a Horadric Pillars kérésének megfelelően, hogy kielégítsd démoni vérszomjukat. Minden Pillar Ritual befejezése után minden megölt szörny +2 Horadric Attunementet ad 10 másodpercre.
- Keress Shrine-okat a Strongroomban, hogy segítsék a harcodat. Mindegyikben vannak áldozati oltárok (Sacrifice Shrines), amelyek csapdát állítanak a helyeden. Használd ezeket az áldásokat, hogy hatékonyabban öld meg a démonokat.
- A küldetés befejezése után meg kell küzdened a megjelenő főellenséggel, hogy elhagyhasd a Strongroomot.
A kincseskamrából kilépve lehetőséged lesz kiválasztani egy Horadric-cache csomagot, amelynek jutalma a páncélteremben szerzett Horadric Attunement hangolódás mértékétől függ.
Escalating Nightmares – Éld túl a fokozódó rémálmokat!
A rémálmok képesek beszivárogni a lelked legmélyére, és egyre mélyebbre süllyesztenek a kétségbeesésbe. A Sins of the Horadrim új végjáték-kihívásában még mélyebbre kell merülnöd a kínokba, a végső próbatételhez.
Az Escalation Nightmares egy új végjáték-tevékenység, amely három Nightmare Dungeonba vet téged. A rémálmok fokozódnak, ahogy haladsz a dungeonokban, mivel minden Nightmare Dungeon halmozódik a következőre, ahogy haladsz előre. A nehézség növekedésével a jutalmak is nőnek. Ha sikerül mind a hármon átküzdened magad, a végén magával, Astaroth felmagasztalt változatával (Exalted version) találkozhatsz.
Az Escalating Nightmare elindításához először szükséged lesz egy Escalation Sigilre, amelyet a Torment I-ben található Strongrooms-ból kaphatsz jutalomként. Ennek a Dungeon Sigilnek az aktiválásával hozzáférést kapsz a lánc első Nightmare Dungeonjához.
Az Escalation első Nightmare Dungeonjának teljesítése után megjelenik egy Horadric Portal, amely a következő dungeon affix tulajdonságait jeleníti meg. A harmadik egymást követő Nightmare Dungeon teljesítése után végre Astaroth barlangjába kerülsz.
Astaroth visszatér
Egy ismerős arc és egy pokolian jó fiú vár rád a Nightmare Escalation végén.
Szállj szembe Astaroth-tal és a szörnyű Amalgammal egy új, kihívásokkal teli fejleményben! A csata során Astaroth elhagyja hátasát, és így két félelmetes főellenséggel kell szembenézned. Manőverezz, és tanuld meg új halálos kombinációikat, hogy legyőzd Astarothot!
Ha az Amalgamot Astaroth előtt öled meg, a pokol kutyája feltámad, mert Amalgam nem ölethető meg, amíg mestere él. Rövid idő múlva felépül és visszatér a harcba. A két ellenfél legyőzése próbára teszi a harci képességeidet, jobb ha félsz Mephisto segédjétől és a pusztító erejétől!
Dungeonok minden világban
Menedékföld Dungeonjai gyakran üresen állnak, így a bennük lakó szörnyű erők lassan mutálódnak, változnak és új borzalmakat szülnek. A Sins of the Horadrim frissítésben többféle módon is felforgatjuk a dungeonokat, ami a szezonon túl is hatással lesz Sanctuaryra.
Először is, mostantól a Nightmare Dungeonokban is aktiválhatod a Nightmare Sigileket, miután befejezted a dungeont. Már nem kell kilépned a dungeonból, hogy beléphess egy új Nightmare Dungeonba.
Új Nightmare Dungeon affixek
A Strongroom és az Escalating Nightmare mellett új affixek is bekerültek a Nightmare Dungeonokba, hogy még jövedelmezőbbek legyenek. Minden Basic Nightmare Sigil mostantól tartalmaz egy pozitív affixet azok frissített és kibővített tárházából.
Affix típusok
Horadric Reserves
- Különleges jutalmakat tartalmazó zsákmányládák (Loot Chest) jelennek meg.
- Jutalmak: Gem Fragment, Gold, Obol, szezonális fizetőeszköz, erőforrások.
Equipment Delve
- Gyűjthető tárgyak jelennek meg, amelyekkel fejleszteni tudsz egy felszerelés-csomagot, ha megtalálod.
- Jutalmak: fegyverek, ékszerek, páncélok.
Power Shrines
- További, megadott típusú Shrineok jelennek meg.
- A következő oltárok jöhetnek létre: Artillery, Blast Wave, Channeling, Lethal, Protection.
Egyéb
- Forgotten Wisdom: Tapasztalat (Experience) megjelenhet öléskor, és egy Tapasztalat-forrás (Experience Well) jelenik meg valahol a dungeonban.
- Növeli az öléskor kapott tapasztalatpontokat.
- Treasure Breach: Számos aranyozott manó támadja meg a dungeont.
Horadric Jewels – A Horadrim ékszerei
A hihetetlen mágusképességeikről ismert Horadrimok képesek a köveket hatalmas erejű tárgyakká alakítani, amelyek segítenek nekik küldetésükben.
A Torment I elérésével Horadrim könyvek (Horadric Tomes) jelenhetnek meg jutalomként a teljesített Strongroom kincstárakból. Ezek a könyvek olyan elhasználható eszközök, amelyekkel a Wayfindereknél foglalatba helyezhető (socketable) Horadrim ékszereket (Horadric Jewels) készíthetsz. Ezek az erőteljes drágakövek különféle vonzó képességeket és hatásokat biztosítanak, például megerősítik a Horadric Spell varázslatokat, elemi sebzéssel robbantják fel az ellenségeket, és még sok más.
A Horadric Jewels ékszerek Horadric Phials fiolákból és drágakő-töredékekből készíthetők (craft), és az amulettbe valamint mindkét gyűrűbe behelyezhetők.
A következő Horadrim ékszerek állnak rendelkezésre:
Seal of Control
- Ha két vagy több Arcana a Control iskolából (School of Control) van felszerelve, 45%[+] Control Duration és 30%[+] Lucky Hit Chance-t kapsz.
Seal of Power
- Ha két vagy több Arcana a Power iskolából (School of Power) van felszerelve, 25%[+] Movement Speed és 15%[+] Critical Strike Chance-t kapsz.
Seal of Denial
- Ha két vagy több Arcana a Denial iskolából (School of Denial) van felszerelve, 30%[x] több Barriert, Fortifyt és Thornst kapsz.
Horadric Crest
- Minden felszerelt, egyedi iskolából származó Arcanáért 5%[+] sebződés-csökkentést és 1%[+] maximális ellenállást kapsz (Maximum Resistance to All Elements).
Reverie Horn
- Miután megsebesítesz vagy megölsz egy ellenséget, megidézett lényeid (summons) megerősödnek, nagyobbak lesznek és 4 másodpercig 30%[x] több sebzést okoznak.
Scornful Light
- 20%[x] több elemi sebzést (Elemental Damage) okozol és 10%[x] több elemi sebzést kapsz.
Tyrant Bane
- Miután időbeli sebzést (damage over time) okozol egy ellenségnek, az örökre 0,33%[x] több időbeli sebzést kap tőled.
Liminal Echo
- Ha halálos sebzést szenvednél, helyette megakadályozod azt, megidézed a Propulsion képességet, és 3 másodpercre sebezhetetlenné (Invulnerable) válsz. Ez 75 másodpercenként csak egyszer fordulhat elő.
Idol From Below
- 6%-kal[x] nő a karaktered Primary Stat értéke, 8%-kal[x] a maximális életerő, és mindig akadálytalanul (Unhindered) mozoghatsz. Azonban Menedékföld legsötétebb zugaiban vadászni fognak rád az ékszerőrök (Jewel Guardians), akiket ennek az ereklyének a védelmére temettek el.
Myriad Stone
- Miután castoltad a katalizátor képességedet, és ha az egy Ultimate képesség, 10 másodpercre 30%-kal[+] nő a támadási sebességed.
Spark of Creation
- A katalizátor képességed használata után 10 elsődleges erőforrást kapsz.
Luminate Eye
- A katalizátor képességed 25%-kal[+] csökkenti az újratöltési időt.
Brilliant Sigil
- Az Infusion módosítók 150%-kal[x] erősebbek.
Elemental Brand
- A katalizátor képességed 33% sebzést okoz az Infusion elemével 3 másodperc alatt. Szerencsés találat: Az Infusion elemének sebzése 33% eséllyel aktiválja annak másodlagos hatását.
The Starflux
- Katalizátoraid 100%-kal több sebzést okoznak. Ugyanakkor elveszíted az irányítást a Horadrim varázslás felett, ami miatt katalizátoraid véletlenszerűen öröklik az infúziókat.
Új egyedi tárgyak
Új, hatalmas erejű egyedi tárgyak kerülnek a játékba, hogy még nagyobb sebességgel tudd elintézni a démonokat.
Barbarian
Hooves of the Mountain (Boots):
Affixek:
- Inherent – Attacks Reduce Evades Cooldown by 2.5 Seconds
- +17.5-23% Movement Speed
- +16-25% Basic Attack Speed
- +7-10 Fury Per Seconds
- +2-3 Ranks to Belligerence
Egyedi képesség:
- A maximális Fury elérése után a Fury gyorsan csökken, amíg el nem fogy, és az összes Basic Skilled hasít, és 70-100%-kal[x] nagyobb kárt okoz.
Druida
Noxious Spine-Breaker (Two Handed Weapon):
Affixek:
- Inherent: 110% Damage to Poisoned enemies
- 14-18% Willpower
- 114-150% Poison Damage
- 26-35% Chance for Pulverize to Hit Twice
- 26-35% Resource Cost Reduction
Egyedi képesség:
- Minden 10 másodpercben a Pulverize egy tócsát képez, amely 6 másodpercen keresztül a sebzésének 200-400%-át mérgezi. A tócsára mért Pulvreize során a tócsa teljes sebzésének további 20-40%-a fröccsen szét a területen és annak környékén.
Necromancer
The Hand of Naz (Gloves):
Affixek:
- 77.5-100% Skeletal Mage Damage
- 10.5-15% Attack Speed
- +424-457 Maximum Life
- +2-4 Skeletal Mage Mastery
Egyedi képesség:
- Ha mind a csontharcosokat (Skeletal Warriors), mind a gólemeket feláldozod, minden feláldozott Minion után egy további csontmágust (Skeletal Mage) kapsz.
- Amikor egy csontmágus 25-ször támad ellenségre anélkül, hogy meghalna, csontmágus-főmágussá (Skeletal Arch-Mage) fejlődik.
- A csontmágus-főmágusok támadás esetén biztonságos helyre teleportálnak, és támadásaik néha becsapódáskor szétesnek, 50-100%-kal nagyobb kárt okozva a célpontnak és legfeljebb 3 további célpontnak.
Rogue
Deathmask of Nirmitruq (Helm):
Affixek:
- +424-457 Maximum Life
- +2-3 Skillranks to Flurry
- +16-25 Movement Speed
- +224-296 Armor
Egyedi képesség:
- Mostantól túlterhelheted magad a Flurry varázslat használata közben, 10% életerődet feláldozva, ha nincs elég energiád. Az életerő feláldozásával a Flurry sebzése 30-50%-kal nő, és a támadási sebességed 5 másodpercre 50%-kal nő.
- Fejlesztői megjegyzés: A Flurry nem használható, ha a játékosnak nincs elég energiája vagy életereje.
Sorcerer
Ophidian Iris (Amulet):
Affixek:
- Inherent: +30% Resistance to all Elements
- Inherent: Casted Hydras Have +2 Heads
- +11.5-15.7% Intelligence
- +5.2-6.0 Critical Strike Chance
- +77.5-100% Pyromancy Damage
- +1-2 to Devouring Blaze
Egyedi képesség:
- A Hydra mostantól Core Skill és mindig 3 fejű hidrát idéz meg, amelynek támadásai becsapódáskor felrobbannak.
- Minden fej után, ami 3 fejszám fölött lenne, a hidra inkább nagyobb lesz, és 50-100%[x] nagyobb kárt okoz.
Spiritborn
Balazan’s Maxtlatl (Pants):
Affixek:
- +107-121 Dexterity
- +424-457 Maximum Life
- +268-373 Thorns
- +2-3 Ranks to Bastion
Egyedi képesség
- Minden támadás a közeli ellenségeket a Thorns 200-300%-ával sebzi, és ennek a sebzésnek a 100%-át mérgezi 3 másodpercen keresztül.
- Minden alkalommal, amikor Thorns sebzéssel visszavágsz, 5 másodpercig a Mérgezés sebzése 100%-kal nő és maximum 300%-ig stackelődik.
PTR-Boost
Ezen a PTR-en a megbízható PTR-kereskedő, Mrak, a PTR teljes időtartama alatt elérhető lesz. Gyorslábú barátunkat Kyovashad fő Waypointja mellett találod. Mrak jelentős fejlesztéseket kapott, és mostantól szegmentált erősítéseket is kínál, ha egy adott tárgy tesztelésére szeretnél koncentrálni.
A következő tárgyak érhetők el a PTR-Boost erősítésekkel:
Crafting & Materials
- Arany
- Obol
- Minden Material
- Masterwork feloldása
- Minden Temper Manual
- Lair kulcsok
- Tribute-ok
- Infernal Compas iránytűk
- Nightmare Escalation Sigilek
Equipment
- Minden rúna
- Minden Aspect maximális szintre emelése
- Random legendás tárgyak
- Minden Unique tárgy
Paragon
- Minden Glyph
- Minden Glyph maximális szintre emelése
Progression
- A Kampány és az összes erőd teljesítése (Whispers feloldása)
- Szint 50-re állítása
- Szint 60-ra állítása
- Minden Waypoint feloldása és a térkép feltárása
- Minden hírnév jutalom megadása
- Teljes Potion fejlesztés
- Minden Torment szint feloldása
- Paragon 300-as szintre állítása
Seasonal
- Horadric Spellcraft
- Horadric Phials
- Horadric Jewels
Az „Apply All Boosts” opció kiválasztásával az összes fenti erősítést megkapod.
Hogyan adhatsz visszajelzést
A PTR-ben tapasztalt változásokkal kapcsolatos visszajelzéseid fontosak számunkra, és elengedhetetlenek ahhoz, hogy a 2.3.0 PTR a lehető legjobb állapotban legyen, amikor megjelenik a Diablo IV-ben. Ha részt veszel a PTR-ben, kérjük, oszd meg velünk véleményedet!
Visszajelzést adhatsz a Diablo IV PTR fórumok játékon belüli visszajelzési eszközén keresztül. A játékon belüli menüben az ESC gomb megnyomásával megnyitható a Hiba jelentése menü. A legördülő szűrőből kiválaszthatod a játékon belüli visszajelzési eszközt, és így a játékból kilépés nélkül adhatsz visszajelzést.
Blizzard Research
A Blizzard Kutatási csapata örömmel fogadja visszajelzéseidet a Blizzarddal kapcsolatos minden témában. Ha regisztrálsz a programra, értesítést kapsz a közelgő tartalmakról, exkluzív előzetesekről, helyi és távoli játék tesztelésekről és még sok másról.
Ha regisztrálni szeretnél és részt venni a Blizzard Research Programban, hogy visszajelzéseket adhass minden játékunkról, kattints ide.
A PTR telepítése
A PTR-hez való csatlakozáshoz kövesd az alábbi lépéseket:
- Nyisd meg a Blizzard Battle.net alkalmazást, és válaszd ki ki a Diablo IV játékot a Játékok listából.
- A Játék gomb felett található választóban található egy játékverzió legördülő menü.
- Válaszd ki a Public Test Realm opciót.
- Kattints az Install gombra a PTR kliens telepítéséhez. Amikor készen áll, ez Play gombbá változik.
- Kattints a Play gombra a PTR-hez való bejelentkezéshez, majd válassz ki egy elérhető tesztkiszolgálót.
- Hozz létre egy új teszt karaktert.
- Megjegyzés: A szezonális témákkal kapcsolatos teszteléshez hozz létre egy szezonális karaktert.
- Lépj be a játékba, és teszteld a 2.3.0 PTR-t!
Ha PC Game Pass vagy Game Pass Ultimate felhasználó vagy, ugyanúgy hozzáférhetsz a PTR-hez, mint a többi Battle Net felhasználó.
Nyisd meg a Battle Net klienst az Xbox alkalmazáson keresztül, majd folytasd a PTR elérését a Battle Neten keresztül.
Merülj le új mélységekbe, hogy a legnagyobb magasságokba emelkedhess!
– A Diablo IV csapata