
A Grinding Gear Games a Path of Exile 2 legutolsó javításának élesítése után tovább tervezi a Dawn of the Hunt liga fejlesztések következő hullámát.
Blogjuk szerint az a tervük, hogy megpróbálják az új frissítést (szám szerint a 0.2.0g-t) minél hamarabb elkészíteni, de tekintettel lesznek a húsvéti ünnepekre és a jövő heti új-zélandi állami ünnepre (itt működik a GGG).
A 0.2.0g fő fókusza két nagyon keresett fejlesztés, valamint egy sor más kisebb-nagyobb változtatás lesz. Az alábbiakban a GGG blogjának magyar változatát olvashatjátok:
Az első javítás a Loot dropot érinti. A három fő változás, amire számíthattok ezzel kapcsolatban, hogy először is a kampányban a Boss-harcok szerencsétlenségének enyhítésére megemeljük a drop minőségének alsó határát. A második a Bossokból származó dropok minőségének általános javítása, a harmadik pedig az Azmerian Wisps által megszállt szörnyekből származó dropok javítása.
A második javítás a Corrupted Nexusokat érinti. Nehéz és időigényes lehet megtalálni őket, és gyakran a játékosok sokkal gyorsabban haladnak előre a Waystone szinteken, mint ahogy a Nexusokat teljesíteni tudják. Csökkenteni fogjuk a Nexusok számát, amelyeket az összes atlasz-passzív pont megszerzéséhez teljesíteni kell, és javítani fogjuk a láthatóságukat a ködben az atlasz térképen.
Ezen felül javítani fogjuk a Pinnacle-tartalmak elérhetőségét, csökkenteni fogjuk a Simulacrumok nehézségét, valamint növelni fogjuk a jutalmakat és csökkenteni fogjuk az Expedíciókban a Remnantoktól származó külső nehézségi tüskéket.
Ez csak néhány a változások közül, amelyek bevezetésén dolgozunk a következő hetekben, nagyra értékeljük a beérkező visszajelzéseket, és folyamatosan figyelni fogunk rájuk, és ahogy csak tudunk, foglalkozni fogunk az aggályokkal!
Köszönjük szépen, és mindenkinek kellemes húsvéti hétvégét kívánunk!