Főoldal / iNFO / Hírek / Diablo IV Season 8 előzetes – Így lesz sokkal nehezebb a játék

Diablo IV Season 8 előzetes – Így lesz sokkal nehezebb a játék

Loading

Bár a Diablo IV nyolcadik évada még odébb van, érdemes figyelemmel kísérnünk a tervezett változtatásokat, mert a fű alatt valójában teljesen átrajzolják a fejlesztők a játékot. A Blizzard növelni fogja a Diablo IV Season 8 nehézségét, miután a játékosok visszajelzései szerint a játék túl könnyűnek tűnt, különösen a korai szintlépés során.

Inventory Facebook oldal

Kattints a linkre és kövesd az INVENTORY.hu - Gamer Blog folyamatosan frissülő Facebook oldalt! Az inventory.hu cikkeit kivétel nélkül megtalálod, de sok exkluzív videós és képes tartalomom is kikerül!

Diablo Facebook csoport

Csatlakozz a legnagyobb magyar Diablós Facebook csoporthoz és csevegj a társakkal! De vigyázz! A csoportot moderáljuk és a Meta algoritmusai is aktívak benne, így a toxicmentes környezet garantált. Kattints ide a belépéshez!

ARPG Facebook csoport

Csatlakozz ARPG Facebook csoportunkhoz, ahol a műfaj összes játékának rajongói gyűlnek. Az Inventory "Játékok" menüjének teljes kínálata előjön a moderált csoportban... és még sok minden más. Lépj be ide kattintva!

Inventory X

Az Inventoryt az X-csatornája Kattints ide és "follow"!

Inventory Youtube

Az Inventory YT csatornája. Kattints ide a Feliratkozáshoz!

Inventory TikTok

Az Inventory TikTok csatornája. Kattints ide a követéshez!

Egy fejlesztői stream (Campfire Chat) során megerősítették, hogy a Season 8 tartalmazni fog néhány „tuning változtatást”, amelyek célja, hogy a fejlődés érzetét értelmesebbé tegyék, és a végjáték tartalmaknak egy kicsit nagyobb kihívást adjanak. „Hangosan és tisztán hallottunk titeket. A játékosok azt szeretnék, hogy a Diablo IV egy kicsit visszatolódjon és mi egyetértünk” – hangoztatta a Blizzard.

 

Mire számíthatunk a Diablo IV-ben a Season 8 során?

  • A korai szintlépés kissé lelassul, így a játékosok több időt kapnak arra, hogy „belenőjenek” a buildjeikbe.
  • Az ellenségek skálázása módosul, és a játék közepén és végén erősebbek lesznek az ellenfelek.
  • A megújuló főnöki harcok mechanikai fejlesztéseket kapnak, hogy taktikusabbak és jutalmazóbbak legyenek.
  • Az affixek átdolgozásával az elit ellenségek és a Nightmare Dungeonok veszélyesebbé válnak.

A Blizzard azt is kijelentette, hogy a cél az, hogy jobb egyensúlyt teremtsenek a szórakozás és a kihívás között, miközben közvetlenül reagálnak arra, amit a játékosok kértek.

Az alábbiakban külön kiemelem a két legjelentősebb változtatási irányt, amelyek alapjaiban fogják meghatározni az endgame játékot.

 

Az ellenségek felskálázása

Valójában itt a Diablo IV eddigi legügyesebb trükkjéről van szó. Úgy borítanak ugyanis mindent a fejlesztők, hogy valójában nem csinálnak semmit, csak kb átállítanak egy szorzót és ez az apróság valahogy kimaradt a PTR blogból és a PTR Patch Notes-ból is. Erre a szorzóra egyetlen félmondat utal a Campfire Chat sheet-jei között: „A Torment IV a 7. évad 76-os szintű Pit-jének felel meg”. Mivel a Torment IV unlock szintje továbbra is Pit Tier 65 lesz, így rövid agymunka után meg is kapjuk, hogy az új Tier 65 a régi Tier 76-nak felel meg.

Meg is kezdődött a matekozás… Rob2628 már kész táblázattal jelentkezett, amelyben az szerepel, hogy az új Pit Tier 150-ben 73-szor lesz nagyobb a mobok HP-ja, mint a most futó Season 7-ben. A mobok sebzéséről nem készült számítás, pedig logikus feltételezni, hogy az is valami képlet alapján skálázódni fog, egy másik félmondatban ugyanis ez áll: „A Torment szintek (és a Pit skálázása) ~20%-kal növekszik.”

 

Megújuló Lair Boss rendszer

A 8. szezonnal jelentős változások jönnek a Lair Boss rendszerben és a végjáték hurok működésében. Íme egy gyors bontás a legfontosabb változásokról:

Lair Boss szintek és elérhetőség

A Lair Bossok mostantól 3 szintre vannak osztva:

  • Initiate Lair Boss: Könnyebb Bossok, pl: Varshan, Beast in the Ice, Grigoire és Lord Zir.
  • Greater Lair Boss: Középszintű főnökök, mint például Andariel és Duriel.
  • Exalted Lair Boss: A legnehezebbek, köztük Belial, Lord of Lies.

Ahhoz, hogy ezek bármelyikével megküzdhess, legalább Torment I nehézségen kell lenned.

Masszív loot-változások

A Lair Bossok Hoard Ládákat dobnak el jutalomként és a megnyitásukhoz kell elköltened a summon Materiálokat. A Boss maga a halálakor jelentősen csökkentett jutalmat ad.

  • Az első Unique tárgy a Boss egyedi készletéből származik, a további tárgyak 50%-os eséllyel az általános készletből származnak.
  • A partijáték előnye, hogy további tagonként 33% esély van arra, hogy egy extra Unique tárgyat dobjon el.
  • A Torment IV nehézségen a Lair bossok 6 helyett 5 egyedi tárgyat dobnak.

Új Lair Boss kulcsrendszer és továbbfejlesztett boss-helyszínek

Mostantól minden Bosshoz egy speciális Lair Boss Key szükséges a Hoard feloldásához. A játékosok farmolhatják a Stygian Stones-t, hogy átváltoztassák őket a Greater Lair Bossok kulcsaira, így könnyebbé válik a konkrét bossok célba vétele.

Egy másik nagyon üdvözlendő változás, hogy a bossok búvóhelyei mostantól jelölve vannak a térképen, és közvetlenül teleportálhatsz hozzájuk!

A Season 8 április 29-én indul, és hamarosan megismerhetjük a teljes, véglegesített Patch Notes-t.

A cikk kommentelhető

Regisztráció és bejelentkezés után az Inventory legújabb cikkei alján tudsz kommentálni. Ne légy toxikus, mert én is az leszek!

 

Címkézve:

Szólj hozzá

Közösségi Média