Főoldal / iNFO / Hírek / Diablo IV 2.2 PTR: Belial visszatér, te pedig pokoli hatalmat kapsz

Diablo IV 2.2 PTR: Belial visszatér, te pedig pokoli hatalmat kapsz

Loading

Belial, a Hazugság Ura, a Pokol egyik kisebb gonosza visszatér Menedékföldre és a Diablo IV világában is szabadon ármánykodik. Csalásainak rothadó romlottsága megfertőzi a lakosság elméjét és befolyása egyre nő. Vajon Sanctuary népének megtévesztése kielégíti a Hazugság Urának feneketlennek tűnő hatalomvágyát?

A Diablo IV 2.2.0 frissítésének Public Test Realm (PTR) nyílt tesztje március 11-18. között lesz elérhető, ahol kipróbálhatjátok az alapjáték következő évaddal megjelenő változásait, valamint néhány Vessel of Hatred frissítést. A PTR célja a frissítések és funkciók tesztelése a következő szezon, a Belial’s Return indulása előtt, amely a Bossokra fog koncentrálni. A visszajelzéseiteket felhasználva a fejlesztők elvégzik a szükséges módosításokat, mielőtt a következő szezon elindul.

A továbbiakban megismerheted a 2.2.0 PTR teszt részletes tartalmát, a Blizzard fejlesztői blogjának magyar változata következik!

Inventory Facebook oldal

Kattints a linkre és kövesd az INVENTORY.hu - Gamer Blog folyamatosan frissülő Facebook oldalt! Az inventory.hu cikkeit kivétel nélkül megtalálod, de sok exkluzív videós és képes tartalomom is kikerül!

Diablo Facebook csoport

Csatlakozz a legnagyobb magyar Diablós Facebook csoporthoz és csevegj a társakkal! De vigyázz! A csoportot moderáljuk és a Meta algoritmusai is aktívak benne, így a toxicmentes környezet garantált. Kattints ide a belépéshez!

ARPG Facebook csoport

Csatlakozz ARPG Facebook csoportunkhoz, ahol a műfaj összes játékának rajongói gyűlnek. Az Inventory "Játékok" menüjének teljes kínálata előjön a moderált csoportban... és még sok minden más. Lépj be ide kattintva!

Inventory X

Az Inventoryt az X-csatornája Kattints ide és "follow"!

Inventory Youtube

Az Inventory YT csatornája. Kattints ide a Feliratkozáshoz!

Inventory TikTok

Az Inventory TikTok csatornája. Kattints ide a követéshez!

 

Boss Powers – Üdv a Pokol nagyágyúi között

Mostantól parancsolhatsz annak az erőnek, amit Menedékföld legnagyobb hatalmú gonoszságai, a Bossok (főnökök) egykor manipuláltak és a képernyődőn kisvártatva meg is jelent a „You Have Died” felirat. A Boss Powers erők mechanika egy új módja annak, hogy tovább mélyítsd a buildjeidet a legyőzött World, Event és Lair (korábban Endgame) Bossok teteméből kiszívott képességek segítségével.

A Diablo IV-ben 24 Boss van, amelyeknek az erejét most megkaphatod. Minden főnöki erőnek 2 hatása van – egy fő (Main) és egy módosító (Modifier) -, amelyek attól függően aktiválódnak, hogy melyik erő-szlotba helyezed őket. Egyszerre legfeljebb 1 fő és 3 módosító erő lehet aktív. Bármelyik Main Boss Power lesz a builded sztárja, az lesz az a képesség, amely a leginkább meghatározza majd a karaktered. Míg a módosító főnöki erők arra szolgálnak, hogy megerősítsék a kiválasztott főnöki erőt, új magasságokba emelve azt. Kísérletezz bátran a fő- és módosító erők különböző kombinációival, hogy megtaláld azt a keveréket, amely a legjobban támogatja a builded fantáziáját.

A főnöki erőket a Menedékföldet ellepő Bossok megölése után lehet megszerezni, ebben a szezonban először. Különböző világfőnökök, új Apparition Incursion eseményfőnökök (erről további információkat találsz lejjebb), sőt maga Lilith is szerepel a boss-erőket biztosító ördögi titánok sorában.

Íme a 24 Boss Power teljes listája, beleértve a fő- és módosító hatásukat is:

Bármilyen nehézségi szinten megszerezhető erők:

Wandering Death’s Chest Beam (Wandering Death World Boss legyőzése után szerezhető)

  • Main: Egy channeling képesség használata közben egy olyan sugarat hoz létre, amely másodpercenként 300% Frostbite sebzést okoz. Az eltalált ellenségek 1 másodpercig 50%-kal[x] megnövelt sebzést kapnak tőled.
  • Modifier: A Main Boss Power erőd azonnal kivégzi a 15%-nál kevesebb életerővel eltalált nem főnöki ellenségeket. Amikor kivégzed az ellenséget, 25 elsődleges erőforrást nyersz.

Ashava’s Poison Breath (Ashava World Boss legyőzése után szerezhető)

  • Main: A Damage over Time (DoT) sebzés által érintett ellenség eltalálása egy savhullámot hoz létre, amely 4 másodperc alatt 400%-os mérgező sebzést okoz. 10%-kal több mérgezést alkalmaz a célpont aktuális életének minden egyes 1%-ára, amelyet a Damage over Time érint.
  • Modifier: Aktiválásonként egyszer egy ellenséget a Main Boss Power erőddel megkárosítva 45%-os mérgezés sebzést is okozol neki 3 másodperc alatt.

Avarice’s Explosive Ore (Avarice the Gold Cursed World Boss legyőzése után kapod)

  • Main: Amikor felesleges elsődleges erőforrást nyersz, spawnol egy darab ércet (Piece of Ore). Az ércdarab 2,5 másodperc múlva felrobban, és 700% tűzsebzést okoz. Egyszerre legfeljebb 3 ércdarabot hozhatsz létre.
  • Modifier: A Main Boss Power aktiválásával az összes elsődleges erőforrásodat elköltöd, hogy elköltött erőforrás-pontonként 1,5%-kal[x] növeld a sebzést.

Allek’s Talons (az Apparition Incursion esemény során az Apparition kísértet legyőzése után kapod)

  • Main: Egy Basic Skill castolása 200%-os szikrázó sebzést okoz 4 másodperc alatt az általa eltalált ellenségeknek.
  • Modifier: 5%-os mozgássebességhez jutsz, amely a Cooldown Reduction minden egyes 1%-ával 0,5%-kal nő, maximum 11%-ig.

Beastmaster’s Training (az Apparition Incursion esemény során az Apparition kísértet legyőzése után kapod)

  • Main: Amikor idézési képességet (Summon Skill) használsz vagy zsoldost hívsz erősítésre (Mercenary Reinforcement), az egyik megidézett vagy a zsoldosod kigúnyolja az ellenséget, és 40%-os sebzéscsökkentést kapsz.
  • Modifier: A megidézettek 5%-kal[x] nagyobb sebzést okoznak és ez a tárgyakból és a paragonból bónuszként kapott Critical Strike Damage minden egyes 1%-a után 0,25%-kal[x] megnövekszik, maximum 17%[x]-ig.

Blackmailer’s Sabotage (az Apparition Incursion esemény során az Apparition kísértet legyőzése után kapod)

  • Main: Egy Core Skill castolása, miközben Barrier van rajtad, 1,1 másodpercre leteríti (Knock Down) a közeli ellenségeket. Ez ugyanazon az ellenségen 5 másodpercenként legfeljebb egyszer fordulhat elő.
  • Modifier: Amikor Fortifyt kapsz, további 20%-ot nyersz Barrier-ként.

Flesh Reaper’s Disruption (az Apparition Incursion esemény során az Apparition kísértet legyőzése után kapod)

  • Main: Egy sebezhető (Vulnerable) ellenfél megsebesítése eltávolítja a sebezhető (vulnerable) státuszt, majd 0,5 másodpercig kábítja (Stun) őt és a környező ellenfeleket. Ez a Stun 100%-kal több Staggert alkalmaz a főnökökre.
  • Modifier: 5%[x] Vulnerable sebzést kapsz, ami 0,25%[x] százalékkal nő minden egyes 1% tömegkontroll időtartam bónuszoddal (Crowd Controll Duration Bonus), maximum 10,5%[x]-ig.

Hatred’s Embrace’s Haste (az Apparition Incursion esemény során az Apparition kísértet legyőzése után kapod)

  • Main: Egy árnyék- vagy tűzképesség castolása 1,1%-kal megnövelt mozgási sebességet biztosít 3 másodpercig, legfeljebb 11%-ig.
  • Modifier: 5%[+] kritikus találati esélyt kapsz, amely minden egyes 1% árnyékellenállásoddal 0,5%[+]-kal nő, maximum 22,5%[+]-ig.

Kirma’s Sparks (az Apparition Incursion esemény során az Apparition kísértet legyőzése után kapod)

  • Main: Amikor ugrasz (Evade), 4 másodperc alatt 200%-os szikrázó sebzést alkalmazol a Közeli ellenségekre.
  • Modifier: Az ugrásod újratöltési ideje (Evade Cooldown) 5%-kal csökken, ami 0,2%-kal nő minden egyes 1% villámellenállással (a bónuszokból, amivel rendelkezel), maximum 11%-ig.

Outlaw Sharpshooter’s Eye (az Apparition Incursion esemény során az Apparition kísértet legyőzése után kapod)

  • Main: Közvetlen sebzés okozása egy távoli ellenségnek 5 másodpercig 40%-kal lassítja őt és a környező ellenségeket.
  • Modifier: 10,5%-ig[x] megnövelt sebzést okozol az ellenségeknek, minél távolabb vannak tőled.

Sinerat’s Flames (az Apparition Incursion esemény során az Apparition kísértet legyőzése után kapod)

  • Main: Egy mozgékonysági képesség (Mobility Skill) használata 4 másodperc alatt 200% égő sebzést okoz a közeli ellenségeknek.
  • Modifier: 5%[x] megnövelt sebzést kapsz minden elemi sebzéstípusra. Egy Elem bónuszokból származó ellenállásának (Element’s Resist) minden 1%-áért 0,2%[x] megnövelt sebzést kapsz az adott Elemental típusra, maximum 15,5%[x]-ig.

Skerg’s Toxins (az Apparition Incursion esemény során az Apparition kísértet legyőzése után kapod)

  • Main: Amikor egy ellenség időbeli sebzést (Damage over Time) alkalmaz rád, te 4 másodpercig tartó 1000%-os mérgező sebzést alkalmazol őrá.
  • Modifier: Amikor egy Damage Over Time hatásból származó sebzést kapsz, 5% esélyed van arra, hogy helyette gyógyulj, amit a bónuszokból származó méregellenállásod 50%-ával növekszik, maximum 12%-ig.

Torusk’s Rage (az Apparition Incursion esemény során az Apparition kísértet legyőzése után kapod)

  • Main: Egy tömegvezérelt (Crowd Controlled) ellenség sebzése megállíthatatlanná (Unstoppable) teszi őt és a környező ellenségeket, de te 10,5%[x] megnövelt sebzést, támadási sebességet és mozgási sebességet kapsz 3 másodpercig.
  • Modifier: 5%[+] támadási sebességet (Attack Speed) nyersz, amely minden egyes 1% tömegvezérelt ellenségek elleni sebzésbónusz (Damage to Crowd Controlled Enemies) után 0,25%[+]-kal növekszik, maximum 10,5%[+]-ig.

Torment I vagy magasabb nehézségi szinten megszerezhető erők:

Belial’s Crystal Decoy (Belial legyőzésekor kapod meg egy Lair Boss csapda-harc során)

  • Main: Amikor egy Agility, Defensive vagy Macabre képességet használsz, egy kristályt hoz létre, amely csúfolja (taunt) az ellenséget, és 3 másodperc múlva felrobban, 600% árnyéksebzést okozva.
  • Modifier: A Main Boss Power aktiválása 0,75 másodpercig félelmet kelt a közeli ellenségekben, és 50% árnyéksebzést okoz nekik.

Lilith’s Wind of Hate (Lilith legyőzése után szerezhető)

  • Main: Amikor egy Skillt castolsz, megtámadod az ellenségeket egy tüskehullámmal, amely 2 másodpercig tart és 250% fizikai sebzést okoz. Az ellenségek 60%[x] megnövelt sebzést kapnak a Wind of Hate-től minden egyes alkalommal, amikor eltalálja őket, ez legfeljebb 300%[x]-ig skálázódhat.

  • Modifier: Ha egy elit ellenséget eltalálsz egy Main Boss Power erővel, akkor egy inaktív klón-hólyagot hozol létre, amely 15 másodpercig az elit maximális életének 10%-ával rendelkezik. A hólyag elpusztítása az elit életének 5,25%-át veszi el. Egy elit ellenség esetében egyszerre legfeljebb 3 hólyag lehet aktív, kivéve a World Bossokat.

Duriel’s Burrow (Duriel legyőzésekor kapod meg egy Greater Lair Boss harc után)

  • Main: Amikor ugrasz (Evade), mostantól a föld alá ásol, 5 másodpercre mozgásképtelenné téve a környező ellenségeket, és 200%-os sebzést okozva a be- és kilépéskor. Amíg beásva vagy, 0,25 másodpercenként 200% sebzést osztasz ki. Az Evade Cooldown 4 másodperccel megnövekszik, és a Cooldown Reduction Evade esetén 50%-kal hatékonyabb.

  • Modifier: A Main Boss Power erőd aktiválásával 21%[+] megnövelt kitérési esélyt (Dodge Chance) kapsz 2 másodpercig. Valahányszor kitérsz (Dodge) egy támadás elől, 3 másodpercre mozgásképtelenné teszed a közelben lévő ellenséget.

Belial’s Eye Beams (Belial, Lord of Lies legyőzése után kapod meg, egy Exalted Lair Boss harc után)

  • Main: Miután megittál egy gyógyító italt, 2 másodpercig 75%-os sebződés-csökkentést kapsz, és szem-sugarakat idézel, amelyek 3,5 másodperc alatt 1750%-os sebzést okoznak az ellenségnek. Ezután a gyógyítóitalod 5 másodpercre hatástalanná válik. A gyógyítóitalodat teljes életerővel is megihatod.
  • Modifier: A Main Boss Power erőd aktiválása 2 másodpercig megtörhetetlen lopakodást (Stealth) biztosít. Lopakodva 11%[x]-kal megnövelt Overpower sebzést osztasz ki.

Andariel’s Flaming Skull lángoló koponyája (Andariel legyőzésekor kapod meg egy Greater Lair Boss harc után)

  • Main: Miután 1 másodpercig mozdulatlanul álltál, 4 másodpercre megidézel egy koponyát, amely körülötted forog, és tüzet lehel, amely 3 másodperc alatt 1200% sebzést okoz az ellenségnek.
  • Modifier: Az égő ellenségek 21%-kal több sebzést szenvednek el a Damage over Time effektusodtól. A Main Boss Power erőd aktiválása után 5 másodpercig minden más támadásod 3 másodpercig tartó 1800% égető sebzést okoz az ellenségeknek.

Beast in the Ice’s Sleet (Beast in the Ice legyőzésekor kapod meg egy Initiate Lair Boss harc után)

  • Main: Miután 3 olyan képességet castoltál, amelyek tömegkontrollt (Crowd Controll) vagy tántorító (Stagger) hatást alkalmaznak, havas tüskéket lősz ki, amelyek 800% hideg (Cold) sebzést okoznak és 2 másodpercre megfagyasztják az ellenséget.
  • Modifier: A Main Boss Power erőd mostantól 2,5%[x]-kal hűti (Chill) az általa sebzett ellenségeket.

Grigoire’s Lightning Square (Grigoire legyőzésekor kapod meg egy Initiate Lair Boss harc után)

  • Main: Miután castoltál egy Core Skillt, 1,2 másodpercig villámcsíkok csapódnak ki belőled, amelyek csapásonként 300% villámsérülést okoznak.
  • Modifier: Aktiválásonként egyszer, egy ellenséget sebezve a Main Boss Power erőddel 0,25 másodpercig kábítod az ellenségeket, akiket eltalálsz.

Lord Zir’s Blood Pool (Lord Zir legyőzésekor kapod meg egy Initiate Lair Boss harc után)

  • Main: Miután sebzel egy ellenséget, egy vértócsa keletkezik, amely 4 másodpercen keresztül másodpercenként 400% vérzéses (Bleeding) sebzést okoz. Legfeljebb 3 aktív poolod lehet.
  • Modifier: A Main Boss Power erő aktiválása 3 másodpercen keresztül a maximális életed 5,5%-ával gyógyít.

Varshan’s Life Steal (Varshan legyőzésekor kapod meg egy Initiate Lair Boss harc után)

  • Main: Minden alkalommal, amikor elveszíted a maximális életed 25%-át, a támadóhoz kapcsolsz egy szívó-sugarat, amely visszaállítja a maximális életed 10%-át, és 3 másodperc alatt 1200% megrontó (Corrupting) sebzést okoz neki.
  • Modifier: A Main Boss Power erőd aktiválása a közeli ellenségeknek 2 másodpercig ható, 200%-os megrontó sebzést okoz.

Urivar Lobbed Bombs (Urivar legyőzésekor kapod meg egy Initiate Lair Boss harc után – A Vessel of Hatred bővítmény szükséges hozzá)

  • Main: Egy Ultimate Skill castolása után eldobsz 4 bombát, amelyek 800% tűzsebzést okoznak, és 5 másodperccel csökkentik a Ultimate Skill újratöltési idejét.
  • Modifier: Egy ellenség megölése a Main Boss Power erőddel, csökkenti az Ultimate Skilled újratöltési idejét 0,2 másodperccel.

Harbinger of Hatred’s Volley (Harbinger of Hatred legyőzésekor kapod meg egy Greater Lair Boss harc után – A Vessel of Hatred bővítmény szükséges hozzá)

  • Main: Egy sebezhető (vulnerable) ellenség megsebzése után 1,3 másodpercig tartó, átütő lövedékeket (piercing projectiles) lő ki, amelyek 400% tűzsebzést okoznak és sebezhetőséget (vulnerable) alkalmaznak. 40%[x]-kal megnövelt sebzést okoz a sebezhető (vulnerable) ellenségeknek.
  • Modifier: Egy Basic Skill maximális erőforrás mellett történő castolása, az összes közeli ellenséget sebezhetővé (vulnerable) teszi. A Main Boss Power erő aktiválása 11%[x]-kal megnövelt Vulnerable sebzést biztosít 5 másodpercig.

 

Új esemény a Diablo IV-ben: Halálos jelenések

Belial Menedékföldre pályázik. Szörnyeit, akik a hazugságait valósággá varázsolják – már mindenhol észlelték. Az új Apparition Incursion eseményen való részvétellel kiirthatod őket az otthonokból és ebben a harcban bármelyik nehézségi szinten játszó karakter részt vehet. Az esemény néhány percenként Sanctuary különböző részein zajlik, ezért figyelned kell a térképen, hogy hol van az aktuális helyszín.

Ha megérkeztél, ideje visszaküldeni az imposztorokat a mesterük fantáziájába. A megjelenő szörnyeket a testükön lévő, Belial által készített, beteges zöld szemmel ellátott jelről lehet felismerni. Ha átgázolsz a betolakodók sorain, akkor a 10 Apparition Boss közül 1-et kényszerítesz arra, hogy megküzdjön veled. Ha megölöd, megkapod az egyedi Boss Power erejét. Másodszor is át kell menned ezen a próbatételen, mielőtt Belial egy érthetőbb változata megpróbál lesújtani rád.

Az Apparition Incursion esemény teljesítése remek módja annak, hogy új Boss Power erőket oldj fel, miközben szintet lépsz a karaktereddel.

 

Lair Bossok – Szintet léptek a Pokol bajnokai

A korábban Endgame vagy Ladder Boss néven ismert Bossok kiegészültek és háromféle Lair Boss kategóriába kerültek, hogy érzékeltessék a különböző nehézségüket: Initiate, Greater és Exalted.

  • Initiate Lair Boss: Beast in the Ice, Grigoire, Lord Zir, Varshan és Urivar (utóbbi csak a Vessel of Hatred tulajdonosok számára elérhető).

  • Greater Lair Boss: Andariel, Duriel és Harbringer of Hatred (utóbbi csak a Vessel of Hatred tulajdonosok számára elérhető).

  • Exalted Lair Boss: Belial, Lord of Lies.

Bármelyik Lair Boss ellen csak I-es vagy magasabb Torment nehézségi szinten harcolhatsz.

A Lair Bossok jutalma

  • A Lair Bossok megidézéséhez többé nem szükséges a boss material, és haláluk után sokkal kevesebb jutalmat adnak. Amikor azonban egy Lair Boss meghal, egy Hoard nevű láda fog spawnolni, ami a valódi lootot tartalmazza. Minden játékosnak itt kell külön-külön elköltenie a boss materialokat, hogy kinyithassa a ládáját.

  • Az első egyedi tárgy, amit egy Lair Boss eldob, az ő egyedi készletéből származik. A további egyedi tárgyak 50%-os eséllyel az általános unique tárgykészletből származnak.
  • Ha csoportban játszol, csoporttagonként további 33% esélyt kapsz arra, hogy a Lair Bossok további unique tárgyat dobjanak le az egyedi készletükből.
  • A Lair Bossok mostantól 6 helyett 5 Unique Itemet dobnak a Torment IV-ben.

Lair Boss kulcsok

  • Minden Bossnak szüksége van egy Lair Boss kulcsra (Lair Boss Key), hogy feloldja a loot ládáját. Ez minden egyes Boss esetében egy külön-külön speciális tárgy. Például: Malignant Heart (Varshan), Living Steel (Grigorie), Distilled Fear (Beast in the Ice), Exquisite Blood (Lord Zir), Judicator’s Mask (Urivar), Shard of Agony (Duriel), Pin-Cushioned Doll (Andariel), Hatred Hearts (Harbringer of Hatred), Betrayer’s Husk (Belial, Lord of Lies).
  • Minden Initiate Lair Bossnak van esélye arra, hogy dobjon egy Stygian Stone-t, amit átváltoztathatsz egy tetszőlegesen választott Greater Lair Boss Key-re.
  • A Lair Boss kulcsok 99-ig halmozhatók.

A Lair Bossok rejtekhelye

  • A főnöki búvóhelyek egyedi térkép ikonokkal vannak ellátva, hogy könnyebben megkülönböztethetők legyenek.
  • Ha egyszer felfedezted, mostantól közvetlenül a főnöki búvóhelyre teleportálhatsz.
  • A térképen minden egyes Boss Lair leírása tartalmazza a szükséges Hoard Key-t és azt, hogy jelenleg rendelkezel-e megfelelő mennyiséggel.

Fejlesztői megjegyzés: Olyan visszajelzéseket kaptunk, hogy a játékosok beugrottak egy csapatba, a csapatuk egyik tagja kifizette a Boss megidézéséhez szükséges anyagköltséget, megölték a Bosst a jutalomért, majd elhagyták a csapatot. Ezt a viselkedést igazságtalannak éreztük azokkal a játékosokkal szemben, akik fizették az anyagköltséget a főnök megidézéséért, ezért mostantól minden játékosnak ki kell fizetnie az anyagköltséget, hogy a Boss lootját a ládából kiszedhesse. Ezen kívül kaptunk olyan visszajelzéseket, hogy igazságtalannak éreztük, hogy az anyagköltséget fizetve megidézünk egy főnököt, hogy teszteljük a buildünket, majd meghalunk, és nem kapunk jutalmat. Mostantól bármelyik Lair Boss ellen megküzdhetsz a Torment I-es vagy magasabb nehézségen, hogy megállapítsd, megvan-e benned, ami ahhoz kell, hogy legyőzd a boss-t, mielőtt materialt költenél.

 

Új Aspectek és Unique tárgyak a Diablo IV-ben

Új Unique tárgyak és Legendary Aspectek érkeznek, hogy megerősítsék a híres démonirtó képességedet.

Barbarian

Bane of Ahjed-Den (Unique Gloves):

  • Affixek:
    • +4-6 Ranks of Mighty Throw
    • +114-150% Critical Strike Damage
    • +7-10 Fury Per Second
    • +8-12.5% Cooldown Reduction
  • Egyedi erő:
    • A következő Mighty Throw 12 másodpercenként azonnal felrobbantja impulzusait tűzsebzésként, és 400-600%-kal megnövelt sebzést okoz.

Aspect of Delayed Extinction (Offensive Aspect):

  • A Mighty Throw és a Steel Grasp mostantól a Cooldown Reduction-ból származó Cooldown helyett multiplikatív sebzést kap, és sebzésük további 125-250%-kal[x] nő.

Druid

Gathlen’s Birthright (Unique Helm):

  • Affixek:
    • Inherent: Anima of the Forest Grants 15% Attack Speed
    • +10.5-15% Willpower
    • +224-296 Armor
    • +2-3 Ranks of Humanity
    • +17.5-23% Movement Speed While in Human Form
  • Egyedi erő:
    • Emberi alakban az ellenfelek 400-200-szoros kritikus ütése természetmágiával (Nature Magic), 10 másodpercig az Anima of the Forest-et biztosítja számodra.
    • Amíg az Anima of the Forest átjárja a testedet, megkapod a Perfect Storm és az Earthen Might kulcspasszívokat.

Aspect of Impending Deluge (Offensive Aspect):

  • A Storm Strike sebzése 50%-kal[x] megnő, és 6 másodpercig 20-40%-kal[x] növeli a célpont által más képességeidtől elszenvedett sebzést.

Necromancer

Sanquivor, Blade of Zir (Unique Two-Hand Sword):

  • Affixek:
    • Inherent: +60% Skeleton Mage and Golem Damage
    • +32-50% Chance for Army of the Dead to Deal Double Damage
    • +160-188 Intelligence
    • +1,060-1,142 Maximum Life
    • +2 Ranks of Skeleton Warrior Mastery, Skeleton Mage Mastery, and Golem Mastery
  • Egyedi erő:
    • A megidézett lényeid sebzései vámpír átokkal sújtják az ellenséget. Egy holttest elfogyasztása (Consuming) egy lélekkel járul hozzá a Vámpír átokhoz, ami mostantól akár 20 lélekig is halmozódhat.
    • Az Army of the Dead mostantól elszabadíthatja a Vámpír átok lelkeket, aminek hatására a Holtak serege és a lelkek is 5-10%-kal megnövelt sebzést okoznak elszabadított lelkenként.

Aspect of Service and Sacrifice (Offensive Aspect):

  • A csontvázharcosok (Skeleton Warrior) halálukkor felrobbannak, és (100-200%) fizikai sebzést okoznak a környező ellenségeknek. Harc közben másodpercenként 25% életerőt veszítenek. A csontvázmágusok 90%-kal csökkentett sebzést kapnak és 50-100%[x] megnövelt sebzést okoznak.

Rogue

Band of Ichorous Rose (Unique Gloves):

  • Affixek:
    • Inherent: +4 Maximum Poison Traps
    • +10.5-15% Attack Speed
    • +3-5% Maximum Poison Resistance
    • +41.5-55% Poison Resistance
    • 18.5-27.5% Chance for Poison Trap to Cast Twice
  • Egyedi erő:
    • A Méregcsapda (Poison Trap) mindig 3 másodperc alatt osztja ki a teljes sebzését, és minden fejlesztését kihasználja, amelyek 50-100%-kal[x] megnövekednek. Ezek:
      • Combo pontok előnyei
      • Nincs újratöltési ideje Inner Sight alatt
      • Az újratöltési időt csökkeni a Preparation

Aspect of Contamination (Offensive Aspect):

  • A Méregcsapda 150-250%-os méregsebzéssel robban, amikor működésbe lép. Ha ez a robbanás kritikusan sebez, 5 másodpercig 20-40%[x] megnövelt méregsebzést okozol.

Sorcerer

Hail of Verglas (Unique Helm):

  • Affixek:
    • Inherent 1: 7.5% Maximum Cold Resist
    • Inherent 2: 50% Cold Resistance
    • +10.5-15% Intelligence
    • 13-17.5% Maximum Life
    • +10.5-15% Attack Speed
    • +4-6 Ranks in Ice Shards
  • Egyedi erő:
    • A Jégszilánkok (Ice Shards) mostantól 2 további szilánkra osztódnak. Minden egyes alkalommal, amikor a Jégszilánkok kárt tesznek egy ellenségben, 1-1,5%[x]-kal megnövelt sebzést osztasz ki 5 másodpercig és ez a bónusz legfeljebb 50-75%[x]-ig stackelhető.

Shivering Aspect (Offensive Aspect):

  • Az ellenségek akár 25-40%[x] megnövelt sebzést szenvednek attól függően, hogy mennyire vannak lehűlve (Chill) vagy megtántorítva (Staggering). 15%-kal több Chill-t alkalmazol.

Spiritborn

Sunbird’s Gorget (Unique Amulet):

  • Affixek:
    • Inherent: +30% Resistance to All Elements
    • +16-25% Movement Speed
    • +2-3 Ranks of Potent
    • +2-3 Ranks of Furnace
    • +2-3 Ranks of Acceleration
  • Egyedi erő:
    • A Vihartoll (Storm Feather) felvétele 8 másodpercig tűzvihart képez körülötted, amely 0,5 másodpercenként 150-300% tűzsebzést okoz.
    • Minden további 5 felvett vihartoll felerősíti a tűzvihart, 100%-kal[x] növelve a sebzést, de nem frissítve annak időtartamát. A tűzvihar sas, jaguár és vihartoll képességnek számít.

Rip and Tear Aspect (Offensive Aspect):

  • A Rushing Claw 10-30%[x] megnövelt sebzést okoz, és attól függően erősödik, hogy hány töltés van benne, amikor castolod:
    • 1: A maximális életed 15%-ával gyógyít.
    • 2: Garantált Overpower
    • 3: Garantált kritikus csapás
    • 4+: További alkalommal lecsap

 

Egyéb fontos információk

A most következő felsorolás a hivatalos PTR blogban nem kapott helyett, pedig fontos játékmechanikai frisítések jönnek. Minden bizonnyal ezek a Diablo IV 2.2.0 PTR Patch Notes jegyzetben találhatók meg részletesen, amely ugyan a blogból megnyitható, de az Inventoryn külön cikkben szerepel majd. Addig is felsorolásszerűen pár apróság, ami a Campfire Chaten elhangzott, de itt még nem esett róla szó.

  • Nem terveznek több mid-season balansz frissítést

  • A szintezés korai fázisaiban túl gyorsnak találják a fejlődést, ezért ott lassítani fognak
  • A Magic itemeknek 2, a Rare itemeknek 3 affixük lesz, de a legendary marad a legjobb minőségű item

  • A Torment IV nehézség elérésének idejét kb megduplázzák, de úgy, hogy több játékos tudja elérni
  • A Torment (és a Pit) nehézségi skálázása megnő, a Torment IV a hetedik évad 76-os szintű Pit-jével lesz egy nehézségben.

A Campfire Chat teljes adása itt visszanézhető:

 

A Diablo IV PTR 2.2.0 teszt részletei

A legnagyobb régióinkban lesznek szervereink a PTR-hez: Észak-Amerika, Európa, Korea és Japán, Dél-Amerika és Ausztrália. Használd a fiókmásolást és a PTR Boost NPC-t Kyovashadban, hogy segítsenek neked a Nyilvános Tesztkörnyezetben.

Fiókmásolat

A 2.2.0 PTR-ben elérhető lesz az Account Copy, amellyel átveheted a fiókod adatait és karaktereit, és lemásolhatod azokat a PTR-en való használatra. Lesz egy opció a karakterválasztó képernyőn, amely lehetőséget ad arra, hogy kezdeményezd ezt a fiókmásolást.

Miután bejelentkeztél a Battle.net-en keresztül, lehetőséged lesz a következőkre:

  • Másold át a fiókodat a PTR-építésre a karakterválasztó képernyőn.
  • Válaszd ki az Új karakter létrehozása melletti ikont, ez egy felszólítást fog adni, amely elmagyarázza a fiókmásolást.
  • Az Account Copy (Fiókmásolás) opció jelzi, hogy mikor rögzítették utoljára a karaktered adatait, és megjegyzi, hogy az Account Copy (Fiókmásolás) használata felülír minden meglévő adatot a Public Test Realm-en.

A Fiókmásolás használata törli a PTR-szerveren létrehozott karaktert, adatokat és haladást, és a másolt fiókoddal helyettesíti azokat. Minden másolt karakter az Eternal birodalomhoz van kötve.

PTR Boost

A PTR Boost NPC nem lesz elérhető március 11-12-én a PTR-en.

Fejlesztői megjegyzés: A 2.2.0 PTR-ben egy frissített szintlépési utat tesztelünk, ahol a 25. szint eléréséig csökken a szörnyölésekből szerzett tapasztalat. Célunk, hogy elsimítsuk a szintlépési élményt, amely jelentősen megnövelte a Season of Witchcraftban látott szintlépési sebességet. Ez az eredmény egy új szezonális tevékenység, jutalmak és erők csúcspontja volt. Szeretnénk eltalálni azt a pontot, amikor ideális a maximális szintre vezető útról. Ezért ez a változás és a további tesztelés. Ez a változtatás csökkenti a korai játékbeli tárgyak folyamatos frissítésének szükségességét, növeli a tevékenység és a szezonális jutalmak relatív értékét, és egy zökkenőmentesebb korai játékbeli utazást hoz létre. Mivel ez a változás a korai játék szintlépési útját érinti, a PTR első 2 napjára kikapcsoljuk a Boost NPC-t, hogy adatokat gyűjtsünk az új szintlépési útról, és közvetlenül gyűjtsünk visszajelzést róla.

Íme, mit adtunk hozzá a PTR boost NPC-hez Kyovashadban a Season of Witchcraft óta:

  • Belial’s Return Egyedi tárgyak kerültek hozzá.
  • A Paragon boost 200-as Paragon szintről 300-ra nőtt.
  • Az Unique Item Cache mostantól mindig Ancestral minőségű tárgyakat dob le.
  • A Legendary Item Cache mostantól mindig Ancestral minőségű tárgyakat dob, amint a játékos eléri a 60. szintet.
  • A szezonális menü mostantól tartalmazza az összes Boss Power megtanulásának lehetőségét, az Initiate, a Greater és az Exalted Bossokhoz tartozó gyűjtőkulcsok megszerzését, valamint Belial, a hazugság urának barlangjába való bejutást.

A Boost NPC-nél is van egy opció, amely a fentieket és a következő funkciókat kínálja:

  • Level to Max
  • Lehetőség van arra, hogy 50. és 60. szintre növeld magad.
  • Töltsd ki a térképet
  • Ez magában foglalja a kampányt, az erődítményeket, az útvonalakat és a köd eloszlatását.
  • Fejezd be az osztálymechanikádat
  • Nyisd fel az összes Torment tier-t
  • Fejleszd maximumra a varázsitalodat
  • Maximalizáld az összes Aspectet a Hatalom Kódexében
  • Generálj legendás tárgyakat különböző osztályokhoz és felépítésekhez
  • Adj meg minden egyedi tárgyat
  • Minden tempering kézikönyv megadása
  • Minden anyagot, aranyat és obolt megad
  • Továbbfejlesztett bájitalok
  • Teljesen feloldott és maximalizált Paragon-Glyphek
  • Feloldja a Masterworking-et

A Boost NPC néhány opciója kiválthatja a karaktered részleges visszaállítását. Tartsd ezt szem előtt, amikor kapcsolatba lépsz vele.

Hogyan adhatsz visszajelzést

A PTR-ben látott és tapasztalt változásokkal kapcsolatos visszajelzéseitek fontosak számunkra, és elengedhetetlenek ahhoz, hogy a 2.2.0 PTR a lehető legjobb legyen, amikor a Diablo IV élesbe kerül. Ha részt veszel a PTR-ben, kérjük, mondd el nekünk a véleményed!

A játékon belüli visszajelző eszközön vagy a Diablo IV PTR fórumaiban adhatsz visszajelzést. A játékban lévő menüben az Esc billentyű lenyomásával megjelenik a hibajelentés menü. A legördülő szűrőből kiválaszthatod a játékon belüli visszajelző eszközt, hogy a játékból való kilépés nélkül adj visszajelzést.

A PTR telepítése

A PTR-hez való csatlakozás lépései a következők:

  • Nyisd meg a Blizzard Battle.net alkalmazást, és válaszd ki a Diablo IV-et a játékok listájából.
  • A Play gomb feletti választóban van egy játékverzió legördülő menü. 
    • Válaszd a Public Test Realm opciót
  • Kattints a Telepítés gombra a PTR kliens telepítéséhez. Ez készenlétben Play gombbá válik.
  • Kattints a Play gombra a PTR-be való bejelentkezéshez, és válaszd ki a rendelkezésre álló tesztkiszolgálók bármelyikét.
  • Hozz létre egy új tesztkaraktert. 
    • Megjegyzés: A Szezonális témákkal kapcsolatos teszteléshez seasonal karaktert kell létrehoznod.
  • Lépj be a játékba, és teszteld a 2.2.0 PTR-t!

Ha PC Game Pass vagy Game Pass Ultimate felhasználó vagy, ugyanolyan folyamaton keresztül férhetsz hozzá a PTR-hez, mint a többi Battle Net felhasználó. Lépj be a Battle Net kliensbe az Xbox alkalmazáson keresztül, majd folytasd a PTR elérését a Battle Net-en keresztül.

 

Címkézve:

Közösségi Média