
Újabb Patch érkezik a Diablo IV-be és ezt most a buffok uralják. Első olvasatra tetten érhető benne, hogy tovább balanszolják a játékot, mert számos alulteljesítő dolgot buffolnak (például egy csomó boszorkányerőt is), de azért hibajavítás is van bőven. Érdemes tehát figyelmesen elolvasni a március 4-én érkező Patch magyar változatát, amelyet szokás szerint az átláthatóság miatt ismét átrendeztem.
Játékfrissítések
Season of Witchcraft
Grow
- A rangonkénti sebzés 1%-ról 2,5%-ra nőtt, a maximális sebzés 45%-ról 75%-ra nőtt.
Doom Orb
- A sebzésbónusz az öléseknél és a Bossoknál 5%-ról 8%-ra nőtt, a maximális sebzés 100%-ról 160%-ra nőtt.
Firebat Servants
- A sebzés 20%-ról 40%-ra nőtt találatonként.
Wave of Woe
- A pattintási sebzés (Bounce damage) 15%-ról 25%-ra nőtt.
Hex of Flames
- A sebzés 40%-ról 60%-ra nőtt.
Poison Frog
- A mérgezés sebzés összértéke rangonként 40%-ról 90%-ra nőtt.
- A robbanás sebzés összértéke rangonként 50%-ról 120%-ra nőtt.
Frissítve lett az üzenet, ami akkor jelenik meg, amikor egy Uprooted Cocoon keletkezik, hogy ne sugallja azt, hogy egy fej jelen lehet a nem-Torment nehézségekben.
Karakterosztály frissítések
Druid
Waxing Gibbous
- A jellemző affixként rajta lévő Critical Strike damage helyett +50% esélye van a Shred dupla sebzésének.
Wolf’s Rain
- A hurrikán sebzése farkasonként 5-15%-ról 15-25%-ra nőtt.
Rogue
Assassin’s Stride
- Az árnyékkal átitatott erősség (Shadow Imbued Potency) 40-80%-ról 60-120%-ra nőtt.
Sorcerer
Képességek és passzívok
- Ball Lightning
- A sebzés 24%-ról 30%-ra nőtt.
- Glass Cannon
- A sebzés 6/12/18%[x]-ról 8/16/24%[x]-ra nőtt.
- Vyr’s Mastery
- A Sokk képességed esélye, hogy egy másik ellenségre íveljen, 10%-ról 15%-ra nőtt.
- Esu’s Ferocity
- A Fire Critical Strike Damage 50%-ról 75%-ra nőtt.
- A Fire Critical Strike Chance 10%-ról 40%-ra nőtt.
Unique tárgyak
- Axial Conduit
- A robbanás mostantól a Chain Lightning rangokkal skálázódik.
- Okun’s Catalyst
- A unique power át lett fogalmazva az egyértelműség érdekében.
- Előző: A Ball Lightning körülötted kering, statikus mezőt hozva létre, amely aktív gömbönként a Gömbvillám sebzésének 140-180%-ával[x] károsítja az összes benne lévő ellenséget. Amíg a mező aktív, addig akadálymentes (Unhindered) vagy.
- Most: A Ball Lightning castolása helyett egy külön statikus mezőt hoz létre körülötted, amely aktív gömbönként 140-180%-os Gömbvillám sebzést okoz minden ellenségnek, aki a mezőn belül tartózkodik. Amíg a mező aktív, addig nem vagy akadályozva (unhindered).
- Strike of Stormhorn
- A sebzés 160-200%-ról 175-225%-ra nőtt.
- Mostantól a Ball Lightning rankjaival skálázódik.
- A unique power át lett fogalmazva az egyértelműség érdekében.
- Előző: A Ball Lightning becsapódáskor 160-200%[x] megnövelt sebzést okoz.
- Most: A Ball Lightning becsapódáskor a teljes sebzés 175-225%-át okozza azonnal.
Spiritborn
Sunstained War-Crozier
- A Potency Skill sebzése stackenként 10-20%-ról 15-25%-ra nőtt, a maximális pedig 100-200%-ról 150-250%-ra.
Wushe Nak Pa
- A Primary Spirit Hall Potency 100-200%-ról 200-300%-ra nőtt.
Egyéb
- A Party Finder alapértelmezett keresési paraméterei mostantól a játékos aktuális nehézségi szintjét és az eggyel kisebb nehézségi szintet tartalmazzák és rendezik.
- A Conduit Shrines sebzése úgy lett beállítva, hogy agresszívan skálázódjon a játékos szintjével és a Paragon szintjével. Fejlesztői megjegyzés: A Torment III-ban például a Conduit Shrines átlagos sebzésnövekedése körülbelül 37x-szeresére nőtt.
Hibajavítások
Játékmenet
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Aspect of Reanimation nem növelte megfelelően a Ring of Mendeln, a Shademist Aspect vagy a Fel Gluttony Aspect sebzését.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Necromancer Golem, Warrior és Mage paragon Glyp-jei nem növelték helyesen a Minionok sebzését.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Barbarian Supreme Call of the Ancient képesség-módosítója nem működött megfelelően.
- Kijavítottunk egy hibát, amikor a Raging Pulverize kevesebb sebzést okozott, mint amit az tooltip mutatott.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Aspect of Ultimate Shadow maximális rangja nem volt elérhető a Hatalom kódexében.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Rogue árnyékklónjának (Shadow Clone) sebzése nem örökölte helyesen a további képességcímkéket (Skill Tag), például a Voice of the Stars Occult Gem által nyújtottakat.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Poison Imbuement és a Shadow Imbuement sebzése nem volt megfelelően a játékosnak tulajdonítva, amikor azt egy Shadow Clone okozta az Aspect of Imitated Imbuement használatával.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Sorcerer Barrierje leesett, miután megtámadták, amikor az Aspect of Mind’s Awakeninget használta az Energy Focus passzívval.
- Kijavítottuk azt a problémát, hogy az Infernal Hordes-ben a Tanács kapuján nem lehetett azonnal áthaladni, miután kinyitották.
- Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Dark Citadel run során ködfalat az Ancient Nexusban nem tudta a parti egyik játékosa átlépni, ha egy másik játékos azelőtt kezdte el a találkozást, mielőtt a parti minden tagja belépett volna az arénába.
- Kijavítottuk azt a problémát, hogy ha egy portált vittünk egy csoporttagnak, aki éppen elbukott egy Kurast Undercity futáson, akkor a játékos egy új Undercity példányba teleportálhatott affixek nélkül.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Windswept Altar Dungeonban a szörnyek beszorulhattak a falakba.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor nem volt figyelmeztetés, ha 2-nél több rúnaszót tartalmazó fegyverzetet próbáltunk betölteni az Armoryba.
Season of Witchcraft
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a fejvadász zónákban a Seeker Bounty duplikált ikonjai jelenhettek meg.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Firebat Servants erő vizuális hatása bizonyos kontextusokban túl intenzív volt.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Rootholdsban lévő főnökök bizonyos forgatókönyvekben a falon keresztül tudtak kikerülni.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor az Oaths and Debts küldetés során a Overgrown Tenement dungeon újraindulhatott, lehetővé téve a játékos számára, hogy a végtelenségig farmolja a Fugitive Heads-t.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a Keresők (Seekers) a Seeker Bounty kiemelt területein kívül is spawnolhattak.
Felhasználói felület és felhasználói élmény
- Kijavítottunk egy problémát, amikor különböző menük meghibásodhattak, ha a világnehézség megváltozott, miközben nyitva voltak. (Egy példa erre az interakcióra, ha csatlakozol egy partihoz, majd átváltasz a leader világába, miközben az okkultistánál árukat nézegetsz.)
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a kamera nem zoomolt ki megfelelően, miközben bizonyos forgatókönyvekben a World Bossal harcoltunk.
Hozzáférhetőség
- Kijavítottunk egy ritka problémát, amikor a Paragon csomópontokat nem tudta megfelelően olvasni a képernyőolvasó.
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a képernyőolvasó nem mondta be a figyelmeztetést a Paragon csomópont visszavételéről, ha az megszakította a kapcsolatot más csomópontokkal.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a képernyőolvasó nem olvasta az osztály ikont a befejezett Dungeonokból kapott Aspect tooltipjében, amikor a térképet nézte.
- Kijavítottunk egy problémát, amikor a képernyőolvasó nem működött megfelelően a Stats and Materials ablakban.
Egyéb
- Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor egyes Craft Cache csomagok nem adtak tárgyakat.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Mantle of Mountain’s Fury megjelenése nem volt biztosított, amikor a tárgyat betörték.
- Javítottunk egy olyan problémát, amikor a ruhatárban (Wardrobe) kiválasztott felszerelés megjelenése néha visszaállt a korábban alkalmazott megjelenésre.
- Különböző stabilitási, teljesítménybeli, vizuális, felhasználói felületbeli és hangbeli javítások.