
Végre a Blizzard is ráébredt, hogy bugos buildekkel nem tudja fenntartani a Diablo IV-et és ezúttal kijavítják a karakterek hibáit. Hát ez a tökösség kellett volna az előző évadban is.
Alig pár órával a rendellenes működés gyanúját felvető Spiritborn és Sorcerer buildek megjelenését követően lépett a Blizzard és kiiktatja a hibajelenség forrását: javítják a Decay Augmentation boszorkányerőt. Mindezt egy hivatalos, kék posztban tudatták velünk, a Diablo IV Fórumában, a helltides.com szerkesztői pedig az érintett buildeket már el is távolították a Leaderboardról (…és a Spiritborn a következő bug felbukkanásáig ment is vissza a kukába).
Amíg a javítás nem élesedik, addig ezt az erőt nem lehet felvenni. Íme PezRadar pár órával ezelőtt kiadott kék posztjának fordítása:
Hello mindenkinek –
Láttuk a jelentéseket néhány nagyon kirívó számmal kapcsolatban, amelyek néhány buildből/osztályból származnak. A csapat már dolgozik néhány javításon, de addig is letiltjuk a játékban a Decay Augmentation Witchcraft Power-t, mivel ez kapcsolódik néhány ilyen problémához. Ez azt jelenti, hogy a játékosok egyelőre nem fogják tudni felvenni a hatalmat. A játékosok továbbra is megvásárolhatják ezt a hatalmat, de nem fogják megkapni, ezért nem javasoljuk, hogy ezt tegyék, amíg a hatalmat újra nem engedélyezzük.
Dolgozunk a javításon, és jövő héten visszahozzuk ezt a játékosoknak. A csapat megpróbálja megnézni, hogy meg tudjuk-e ezt csinálni egy szerver hotfixen keresztül, de ha nem tudjuk ezt egy hotfixen keresztül behozni, akkor egy gyors kliens javítással fogunk foglalkozni nem sokkal a 2.1.1 Patch megjelenése után.
Ezen kívül szeretnénk néhány más frissítést is adni néhány más osztályelemmel kapcsolatban.
Necromancer: Jelenleg van egy probléma a Ring of Mendeln gyűrűvel és annak kölcsönhatásaival a minion-buildekre. Erre van egy javításunk, és azt a 2.1.2-re tervezzük.
Barbár: A 2.1.0 első hotfixje során már implementáltunk egy javítást a Mantle of Mountain’s Fury köpenyre. Azóta sokkal jobb eredményeket láttunk, de észrevettük, hogy volt némi zavar a rengések időbeli sebzésével és a robbanás okozta sebzéssel kapcsolatban, ami nem volt következetes. Tervezzük, hogy foglalkozunk ezzel, ami további erősítést fog eredményezni ebben a buildben. Szeretnénk megjegyezni, hogy meg fogjuk vizsgálni ezt a buildet, és a következő szezon kezdetén néhány egyensúlyi finomítást fogunk végezni.
Ez csak néhány elem, amit megvizsgálunk, és még sok más van, beleértve a játék betöltési problémákat, a kliens stabilitását és más, az osztályokkal kapcsolatos elemeket, amelyek túlmutatnak a fent említett listán. Nagyra értékeljük a visszajelzéseket, és azt, hogy mindenki beszáll a 7. szezonba, hogy megnézze az új boszorkányerőinket.
A hétvége után hamarosan frissítéssel szolgálunk a fentiekkel kapcsolatban.
Van folytatás is! Percekkel ezelőtt egy újabb kék posztot publikáltak, ez egy kicsit rövidebb:
Előreléptünk, és a hétvégén a Twilight Wardingot is letiltottuk. Ez néhány furcsa interakciót okozott, ami azt eredményezhette, hogy a játékosok (különösen a hardcore) akaratlanul haltak meg.
Van egy javításunk, amit a hétvégén tesztelünk, és a jövő héten fogjuk bevezetni, amint ellenőrizve lesz.