Skip to content
2025.05.09.
  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

INVENTORY

Maradj egy kicsit és figyelj!

Connect with Us

  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

About Us

AF themes

We mainly focus on quality code and elegant design with incredible support. Our WordPress themes and plugins empower you to create an elegant, professional and easy to maintain website in no time at all.

Connect with Us

  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

Címkék

bemutató Beta Blizzard build Diablo Diablo II Diablo II: Resurrected Diablo III Diablo III Seasons Diablo Immortal Diablo IV Early Access fontos gameplay KiberMa képgaléria Ladder Last Epoch launch Let's Level UP megjelenés Patch Patch Notes Path of Exile Path of Exile 2 Press Kit PTR Rogue Season Season 2 Season 3 Season 4 Season 5 Season 6 Season 8 Shop Spiritborn stream top Trailer Tutorial Undecember Vessel of Hatred vezető Wudijo

Kategóriák

  • Bemutató
  • Blog
  • Build
  • Gameplay
  • Gyereksarok
  • Háttér
  • Hírek
  • Interjúk
  • Képgalériák
  • Leak
  • Let's Level Up
  • Lore
  • Movie
  • Patch és Hotfix
  • Poén
  • Shorts
  • Stream
  • Trailer
  • Tutorial
  • Unboxing
  • Webshop
  • Youtube
  • iNFO
    • Hírek
    • Leak
    • Interjúk
  • Kódex
    • Háttér
    • Lore
    • Tutorial
    • Build
    • Patch és Hotfix
    • Patch Notes
      • Diablo III (HUN)
      • Diablo IV (ENG)
      • Diablo Immortal (ENG)
      • Grim Dawn (ENG)
      • Last Epoch (ENG)
      • Path of Exile (ENG)
      • Titan Quest (ENG)
      • Torchlight III (ENG)
      • Undecember (ENG)
      • Wolcen (ENG)
  • Bemutató
  • Videó
    • Gameplay
    • Stream
    • Trailer
    • Movie
    • Shorts
    • Poén
    • Unboxing
  • Képgalériák
  • Játékok
    • #-A-B
      • Assassin’s Creed: Valhalla
      • Blizzard Arcade Collection
      • Borderlands 3
    • C-D-E
      • Call of Duty Vanguard
      • Crash Bandicoot 4
      • Cyberpunk 2077
      • Cuphead
      • D3 Reflection
      • D4 Reflection
      • Demon’s Souls
      • Diablo I
      • Diablo II
      • Diablo II: Resurrected
      • Diablo III
      • Diablo IV
      • Diablo Immortal
      • Doom Eternal
    • F-G-H
      • Fall Guys
      • Ghost of Tsushima
      • God of War Ragnarök
      • Grim Dawn
      • GTA V
      • Hades
    • I-J-K
    • L-M-N
      • Last Epoch
      • Lost Ark
      • Mafia
      • Mario + Rabbids: Sparks of Hope
      • Mass Effect
      • Nier: Automata
    • O-P-Q
      • Path of Exile
      • Path of Exile 2
    • R-S-T
      • Return to Monkey Island
      • Resident Evil Village
      • Rocket League
      • Rush Royale
      • Star Wars Battlefront II
      • Star Wars Jedi: Fallen Order
      • Stumble Guys
      • The Division
      • The Incredible Adventures of Van Helsing
      • The Last of Us Part II
      • The Outer Worlds
      • The Slormancer
      • Tiny Tina’s Wonderlands
      • Titan Quest
      • Titan Quest II
      • Torchlight III
    • U-V-W
      • Undecember
      • V Rising
      • Warcraft III: Reforged
      • Warhammer: Chaosbane
      • Watch Dogs: Legion
      • Wolcen: Lords of Mayhem
    • X-Y-Z
  • Dosszié
    • Diablo IV Seasonok
    • Diablo IV Cosmetics
    • Diablo III Seasonok
    • D2R Ladder Seasonok
    • A D2R bejelentése
    • Last Epoch Tutorial
    • Path of Exile Cosmetics
    • Path of Exile Ligák
    • Path of Exile 2 Build Showcase
  • Gyereksarok
  • Blog
  • Webshop
  • Belépés
Youtube
  • Home
  • 2025
  • január
  • 13
  • Hatalmas változásokat jelentettek be a Path of Exile 2-ben – Íme a lista magyarul
  • Patch és Hotfix

Hatalmas változásokat jelentettek be a Path of Exile 2-ben – Íme a lista magyarul

Lehullt a lepel a Path of Exile 2 következő nagy frissítéséről, a 0.1.1 Patch változásairól Jonathan Rogers számolt be
cszcsaba 2025.01.13.
Megosztás:

Loading

A Grinding Gear Games bejelentette a Path of Exile 2 0.1.1 verziószámú javítócsomagját. A bejelentést egy élő streamben tették meg, az erről szóló VoD videó visszanézhető a Youtubeon. Az ígéret szerint a Patch még ezen a héten élesedik, a Patch Notes pedig néhány napon belül elérhető lesz.

Mivel a Patch Notes-t nem fogom lefordítani, így a publikált videóból készítek egy írást, bízom benne, hogy követhető lesz a fordítás (szokás szerint rákerestem arra amit nem értek, de videó alapján nem hálás dolog cikket írni).

Inventory.hu a Facebookon!

Kattints a linkre és kövesd az INVENTORY.hu - Gamer Blog folyamatosan frissülő Facebook oldalt! Az inventory.hu cikkeit kivétel nélkül megtalálod és még amit csak a Facebookon osztani lehet! Óvatosan a kommentekkel jeligével!

Diablo Facebook csoport

Csatlakozz a legnagyobb magyar Diablós Facebook csoporthoz és csevegj a társakkal! De vigyázz! A csoportot moderáljuk és a Meta algoritmusai is aktívak benne, így a toxicmentes környezet garantált. Kattints ide a belépéshez!

ARPG Facebook csoport

Csatlakozz ARPG Facebook csoportunkhoz, ahol a műfaj összes játékának rajongói gyűlnek. Az Inventory "Játékok" menüjének teljes kínálata előjön a moderált csoportban... és még sok minden más. Lépj be ide kattintva!

Inventory.hu az X-en!

Az Inventoryt már az X-en is követheted. Kattints ide és "follow"!

Inventory Youtube

Az Inventory.hu (szerkesztőjének) YT csatornája. Kattints ide a Feliratkozáshoz!

Inventory TikTok

Az Inventory.hu (szerkesztőjének) TikTok csatornája. Kattints ide a követéshez!

Azok, akik a videóra kíváncsiak, itt megnézhetik:

A videó angol nyelvű felirata alapján elkészítettem a magyarra fordított leiratot, szerintem érthető és követhető lett, talán fordítási hiba se került bele:

Jonathan Rogers vagyok, a Path of Exile 2 játékigazgatója: Nos, visszatértünk a szünetről. Rengeteget játszottunk a játékkal, és rengeteg visszajelzést is elolvastunk, úgyhogy itt az ideje, hogy értékeljük és kidolgozzuk, mit fogunk csinálni ezután.

Még ezen a héten kiadjuk a Path of Exile 2 0.1.1-es verzióját. Ez egy olyan javítás, amelyet úgy terveztünk, hogy azokat az aggályokat kezelje, amelyeket viszonylag gyorsan tudunk kezelni anélkül, hogy egyelőre új ligát vagy új gazdaságot kellene létrehoznunk. Érdemes hangsúlyozni, hogy csak azért, mert egy adott probléma nem szerepel ezen a listán, nem jelenti azt, hogy nem vagyunk tisztában vele, vagy hogy nem fogunk foglalkozni vele. Csak azt jelenti, hogy vagy nem tudjuk gyorsan megoldani a problémát, vagy nem tudjuk megoldani anélkül, hogy új gazdaságra lenne szükség.

Mapok

Az egyik legfontosabb terület, amelyre nagy figyelmet kell fordítani, a mapping tapasztalatszerzése. Itt sok változtatást hajtottunk végre. Először is, a végjáték térképek egyensúlyi változásokat kapnak a szörnyek, a ládák, a mágikus és ritka szörnyek, az Essence, a Strongbox és a Precursor Artifact ereklyék számát illetően.

Általánosságban a pályákat kifizetődőbbnek kell találniuk a játékosoknak, mint korábban. A térképek általában egy vagy több ilyen elemre specializálódnak, amiben különösen kifizetődőek lesznek.

Tower

A tornyok rendszere egy olyan dolog, ami nagyon fontos a játékosok számára, hogy gyakran fussanak, de csak egy volt belőlük. Szerettünk volna minél hamarabb több változatosságot hozzáadni ide, ezért négy további tornyos térképet adtunk hozzá: Alpine Ridge, Sinking Spire, Bluff és Mesa. A meglévő Lost Towers térképet is átdolgoztuk, hogy kevésbé legyen unalmas ott játszani.

Bossok

Mostantól több főnöki térkép lesz. Az arányt négyből egy térképre terveztük, de a valóságban ez az arány sokkal alacsonyabb volt, mivel egyes térképeken nem tudtak spawnolni a Bossok. Megnöveltük az arányt, hogy kompenzáljuk ezt a problémát, így elérjük a ténylegesen tervezett arányt.

Hozzáadunk egy új típusú Tabletet is, amely lehetővé teszi, hogy a játékosok a saját modkészletükkel főnököket adjanak a pályákhoz.

Strongboxok

A Strongboxok is igényeltek némi szeretetet. Mostantól gyorsabban spawnolják a szörnyeket, kevésbé idegesítő ködhatásuk van, és változtatásokat kaptak a rajtuk lévő modok időzítése és hatása is.

Effektek

Most pedig beszéljünk a hatások láthatóságáról. Sok pályán túl sok volt a rendetlenség, ami megakadályozta, hogy a földön lévő effektek megjelenjenek, így nem lehetett látni és kikerülni őket. Néhány pályán megváltoztattuk a rendetlenség szintjét, és néhány effektet is megváltoztattunk, hogy azok mindig láthatóak legyenek.

Ezen kívül az elemi robbanási effektek láthatóságán is javítottunk, hosszabb ideig megmaradnak, mielőtt felrobbannak, és robbanás nélkül eltűnnek, ha egy ritka szörny meghal. Az illékony növényeket is sokkal könnyebb látni, mielőtt felrobbannak.

Világtérkép

Emeltük az Atlasz nagyítási szintjét is, elvégeztünk egy passzust a különböző terep ütközési problémákon sok pályán. Javítottunk a Világtérkép és az Atlasz panel megnyitásakor a betöltési időn, és most már a térkép statisztikái is megnézhetők, ha körözünk felette.

Delirium

A Delirium esetében nemrég kijavítottunk egy hibát, ami miatt a Delirium szörnyek egyszerűen nem spawnoltak a kezdő rész után, és 20%-kal megnöveltük a Simulacrumok elejtésének arányát is, hogy az jobban összhangban legyen az Expedíció és a Rituálé főnökök megtalálásának arányával.

Ritual

A Ritual esetében az Omens itemek mostantól 60%-kal gyakrabban jelennek meg a Rituálé tribute ablakban.

Expedition

Az Expedíció esetében javítottunk a boltokból származó ritkaságokon, de a későbbiekben szeretnénk majd néhány jelentősebb változtatást eszközölni ennek a ligának a jutalmain.

Pinnacle Boss

Most az egyik fő aggodalom, amit gyakran látunk, hogy a Pinnacle tartalomhoz való eljutás túl sokáig tart, és amikor végre eljutsz oda, csak egy próbálkozást kapsz, és nincs esélyed megtanulni a főnököt. Azért, hogy ezeket az aggályokat kezeljük, a következő változtatásokat hajtjuk végre: Először is, a Citadella spawnját közelebb tesszük az Atlasz közepéhez, és hozzáadtunk egy effektet, hogy távolabbról is láthasd őket a háború ködében. Így sokkal könnyebb lesz megtalálni őket.

Hogy kezeljük azt a problémát, hogy csak egy próbálkozásod van, a Arbiter of Ash-en mostantól akár hat respawn próbálkozást is kaphatsz. A respawnokat csak az indíthatja el, aki a kulcsokat beadta, és a csoportodban mindenki egyszerre fog respawnolni. A pálya elhagyása továbbra is elveszi a próbálkozásodat, így továbbra is azzal a builddel kell megküzdened a főnökkel, amivel beléptél a pályára. A főnök magasabb nehézségei csökkentik a respawn próbálkozások számát, de addigra már ismerned kell a harc mechanikáját, nem igaz?

Idővel más Pinnacle-tartalmakhoz is hozzáadunk respawnokat.

Egy másik dolog, amit a játékosok észrevettek, hogy kevesebb Faradun Citadellából származó kulcs van a piacon, és azt gondolták, hogy ez azért van, mert a Citadella ritkábban spawnol. Kiderült azonban, hogy ez csak azért van, mert a főnök gyakrabban öli meg a játékosokat, mint a többi. Végeztünk néhány változtatást ezen a főnökön, hogy összhangba hozzuk a többi főnökkel.

Unique tárgyak

Sokan jelezték, hogy sok egyedi tárgyunkat gyengének érzik.

Az egyedi tárgyakat gyakran úgy tervezték, hogy magas szinteken is lehetővé tegyék az építkezést, még akkor is, ha alacsony szintű egyedi tárgyakról van szó. De rájöttünk, hogy gondoskodnunk kell arról, hogy több egyedi tárgyat is erősnek érezzünk, amikor először kapjuk meg őket alacsony szinten.

Ebben a javításban rengeteg Unique Itemet javítunk. Ezek a változtatások sokkal szórakoztatóbbá teszik az alacsony szintű unique-ok megtalálását, és az alt-karakterekkel való játékot is szórakoztatóbbá teszik, ha már van néhány nagyszerű egyedi tárgyad, amit használhatsz.

Ritkaságok

Néhány más dolgot is megváltoztatunk, hogy a ritkaságok megtalálása magasabb szinteken is jobb legyen.

Először is megváltoztatjuk a modok súlyozását, hogy kevesebb rossz mod legyen. Egy másik javítás pedig az, hogy a magas szintű tárgyak már nem a legmagasabb szintű módosítót választják ki egy adott modtípusból.

Ez a hiba okozta, hogy az íjak és a számszeríjak nem támadási sebességgel (Attack Speed) estek ki ötös szintű ritkaságnál, a gyűrűk pedig nem életerővel estek ki ötös szintű ritkaságnál.

Socket

Egy másik változtatás, amit eszközölünk, hogy a socketekbe helyezett tárgyakat, mint például a rúnákat, mostantól felül lehet írni egy másikkal.

A szörnyek és az egyensúly

Még mindig sok egyensúlyi anomáliát találunk bizonyos szörnyekkel vagy főnökökkel, amelyekkel csúnya lehet, ha találkozol. Ez a javítás tartalmaz egy olyan részt, amely nagyszámú szörny és főnök egyensúlyi beállítását tartalmazza.

A teljes listát a javítási jegyzetekhez tartogatjuk, de itt jelentős számú változtatás található, amelyek számos olyan esetet orvosolnak, ahol a szörnyek vagy főnökök bizonyos körülmények között túl nehéznek tűntek.

Íme néhány példa, hogy ízelítőt kapjatok, milyen változásokra számíthattok:

  • A The Silverfist Commander mostantól sokkal kevesebb sebzést okoz.
  • A Plaguebearers Detonate Dead nem fog működni képernyőn kívülről, és jobban lesz látható.
  • A Forsaken Miners kevesebb gránátot dob, javult a látvány és kevesebb sebzést okoznak.
  • A The Lost Men Zealots sem tud többé a képernyőn kívülről meteorozni
  • sok más, ezekhez hasonló változtatás.

Item Filter

Az egyik nagy probléma a konzolos játékosok számára, hogy a webes Item Filter rendszer jelenleg nem működik. Ez azt jelenti, hogy nem tudnak olyan tárgyszűrőket használni, mint a PC-s felhasználók. A 0.1.1-ben engedélyezni fogjuk ugyanazt a rendszert, ami a Path of Exile 1-ben van, ami lehetővé teszi, hogy feliratkozz a weboldalon lévő tárgyszűrőkre. Egyelőre ez a Path of Exile 1 weboldalán fog történni, hogy minél gyorsabban ki tudjuk adni ezt a funkciót. Később javítani fogjuk ennek a felhasználói élményét, és a Path of Exile 2 weboldalára tesszük fel.

Egyéb javítások

Ez a patch egy csomó más kisebb változtatást és hibajavítást is tartalmaz, amit biztos vagyok benne, hogy értékelni fogtok.

  • Ilyen például a páncélzat és a Scavenged Plating buffolása,
  • A varázsaidban (Charm) hátralévő felhasználások számának megjelenítése, valamint egy hatás megjelenítése, amikor azok aktiválódnak.
  • A zene javítása, amit Unának kellett volna lejátszania a városban.
  • és rengeteg más apró javítás és fejlesztés a játékban.

 

Rengeteg változtatásunk van és az egyik legjobb dolog abban, hogy a játék a végjátékkal együtt van Early Accessben, hogy most már sokkal jobb elképzelésünk van a karakterek erejéről és ehhez képest a főnökök és szörnyek egyensúlyáról.

De az ilyen típusú változtatásokkal várnunk kell, amíg készen nem állunk arra, hogy egy új ligát készítsünk egy új gazdasággal, amelyben az emberek játszhatnak. Ez még egy kicsit odébb van, de addig is folytatjuk a frusztrációt okozó dolgok azonosítását, és megpróbáljuk kezelni azokat.

Szeretném megköszönni nektek, hogy játszottatok, és remélem, hogy a jövőben még több hasonlót tudunk csinálni.

Forrás:
Youtube

Kapcsolódó cikkek:

  • poe2_sekhemas_logo
    Path of Exile 2 Gyorstalpaló MAGYARUL
  • path-of-exile-2-wants-you-to-take-a-methodical-approach-to-arpgs-3840×2160-bfa225f4f497
    Path of Exile 2: Demo teszt
  • poe2_489956366_1096137982548053_1243279435939471794_n
    Path of Exile 2: Elszabadult a pokol a Dawn of the…
  • poe2_stashtabcover_470228452_1007401974754988_1564887719897884186_n
    Akció a Path of Exile boltjában – útmutató a vásárláshoz
  • Képernyőfelvétel (1874)
    Túlságosan magabiztosak voltunk - drámai…
  • poe2_pathofexilearlyaccess
    Path of Exile 2: Egymillió felett a kulcsok száma –…
Tags: fontos Patch Patch 0.1.1 Path of Exile 2 vezető

Continue Reading

Previous: Újabb mélyreható változtatások a Path of Exile 2-ben
Next: Diablo IV Patch Notes 2.1 – Az eddigi legnagyobb

Legfrissebb

Undecember: Elindult az új évad, a Starwalker

Undecember: Elindult az új évad, a Starwalker

2025.05.09.
Diablo IV: Season 8 Barbarian Gameplay

Diablo IV: Season 8 Barbarian Gameplay

2025.05.08.
Az megvan, hogy a Death Trap Rogue volt a Diablo IV történetének egyik legerősebb karaktere?

Az megvan, hogy a Death Trap Rogue volt a Diablo IV történetének egyik legerősebb karaktere?

2025.05.07.
Diablo IV Season 8: Frissített Endgame Tier List és Leaderboard

Diablo IV Season 8: Frissített Endgame Tier List és Leaderboard

2025.05.05.
Diablo IV Hotfix Híradó – Crown of Lucion és Reliquary problémák

Diablo IV Hotfix Híradó – Crown of Lucion és Reliquary problémák

2025.05.05.
Super Space Club – Ingyen űrlövölde PC-re és mobilra

Super Space Club – Ingyen űrlövölde PC-re és mobilra

2025.05.04.
Diablo IV: Death Trap Rogue Tutorial

Diablo IV: Death Trap Rogue Tutorial

2025.05.04.
Diablo IV Hotfix Híradó – Hírnévpont buff, Apparition Boss nerf

Diablo IV Hotfix Híradó – Hírnévpont buff, Apparition Boss nerf

2025.05.04.
2025. január
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« dec   febr »

Legutóbbi hozzászólások

  1. Cat Quest – A legcukibb ARPG, amit valaha is láttál szerzője cszcsaba2025.03.31.

    Frissítés: A Gameplay videón látható rész után továbbmentem kicsit és az a helyzet, hogy bedurvul a játék. Keményen kell gearelni,…

  2. Elkezdődött a Diablo Immortal új korszaka – Sharval vadonjának titkai szerzője ccssaabbaa2025.03.25.

    teszt

  3. Diablo IV, Season 8: Apparition Incursions Tutorial szerzője csizmadiacsaba2025.03.25.

    Próba

  4. Elkezdődött a Diablo Immortal új korszaka – Sharval vadonjának titkai szerzője csizmadiacsaba2025.03.25.

    Tesztkomment

Rhykker

Wudijo

Raxxanterax

Talkative Tri

Leggyakoribb címkék

bemutató (47) Beta (21) Blizzard (48) build (22) Diablo (25) Diablo II (55) Diablo II: Resurrected (102) Diablo III (129) Diablo III Seasons (18) Diablo Immortal (133) Diablo IV (407) Early Access (21) fontos (272) gameplay (43) KiberMa (29) képgaléria (41) Ladder (21) Last Epoch (41) launch (26) Let's Level UP (28) megjelenés (32) Patch (33) Patch Notes (34) Path of Exile (73) Path of Exile 2 (77) Press Kit (31) PTR (45) Rogue (19) Season (21) Season 2 (27) Season 3 (26) Season 4 (19) Season 5 (21) Season 6 (19) Season 8 (22) Shop (21) Spiritborn (20) stream (24) top (184) Trailer (149) Tutorial (27) Undecember (23) Vessel of Hatred (45) vezető (183) Wudijo (19)

Ez is érdekelhet

Undecember: Elindult az új évad, a Starwalker
  • Hírek

Undecember: Elindult az új évad, a Starwalker

2025.05.09.
Diablo IV: Season 8 Barbarian Gameplay
  • Gameplay

Diablo IV: Season 8 Barbarian Gameplay

2025.05.08.
Az megvan, hogy a Death Trap Rogue volt a Diablo IV történetének egyik legerősebb karaktere?
  • Patch és Hotfix

Az megvan, hogy a Death Trap Rogue volt a Diablo IV történetének egyik legerősebb karaktere?

2025.05.07.
Diablo IV Season 8: Frissített Endgame Tier List és Leaderboard
  • Hírek

Diablo IV Season 8: Frissített Endgame Tier List és Leaderboard

2025.05.05.

Mi is ez az oldal?

Az inventory.hu egy 2024 januárjában indult Blog. Egy kicsit ugyan túltoltam és portálosra sikerült, de mégiscsak az én stílusomat fogja magán viselni előbb-utóbb. Lesznek persze hírek, meg mindenféle fordítások, de szándékom szerint sokkal több lesz a véleménycikk és a saját audio-vizuális tartalom, mint az archívumban (ami nagyjából a HH oldalára írt cikkeimből állt össze).

CsZCsaba

Inventory

Maradj egy kicsit és figyelj!

Az Izometrikus Hack&Slash ARPG játékok világa

Copyright

Tudom, hogy a szerzői jogot kb. mindenki telibesz*rja… Úgyhogy írhatnék én ide mindenféle jogi f*szságot, az totál értelmetlen lenne. Mielőtt lelopsz innen valamit, azt gondold végig, hogy ebben az oldalban mennyi meló van. Nem egy, nem két olyan cikk van itt, amivel napokat, akár heteket is dolgoztam. Azzal segíted a munkámat, hogy nem lemásolod a cikket, hanem az url-re hivatkozol.

Köszi előre is: CsZCsaba

  • Rólunk
  • Impresszum
  • Cikklista
  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube
Copyright © All rights reserved. | DarkNews by AF themes.