
Ha valamiben a Diablo franchise magasan a konkurensei fölé emelkedik az a körítés – ha lehet ezt a szerencsétlen szót használni egyáltalán a sorozat gigantikus háttértörténetére, hátborzongató világára, marketing-cunamijára és még sorolhatnám. Eddig mindegyik Diablo-játék kijátszotta ezt az ütőkártyát és kivétel nélkül olyan egyedi világokba kalauzolták el a közönséget, amelyekben mindenki kisebb-nagyobb időre el tudott mélyülni. E tekintetben a Diablo IV sem marad el az elődeitől: elég ha csak egy rövid kitérőt teszünk a Shopban, máris sejteni lehet, hogy mekkora művészeti háttér van a színfalak mögött. A Vessel of Hatred kiegészítő pedig tökéletesen beleillik ebbe a képbe: a fantasztikus hangulatú bővítmény világát rengeteg művész és hadseregnyi szakember készítette el. A Blizzard pedig ezt alátámasztandó, nemrég egy komolyabb gyűjteményt publikált és betekintést nyújtott a kiegészítőn dolgozók munkájába.
Mindannyian ismerjük a Vessel of Hatred legnagyobb hibáit, de amikor egy ilyen gyűjteményt végignéz az ember, bizony két combosabb anyázás között azért elgondolkodik azon, hogy mennyire gondosan, a legapróbb részletekbe menően felépített világot, milyen alaposan megtervezett terméket vásárolt. Bevallom, engem is jóleső érzéssel töltött el a válogatás: a Blizzard nagyon-nagyon komolyan gondolja a Diablo IV fejlesztését, ha ennyi energiát beletesznek egy kiegészítőbe.
A továbbiakban a Diablo IV művészeti vezetőjének gondolatait olvashatjátok magyarul és betekintést kaphattok a Vessel of Hatred művészeinek munkájába.
Mindannyian, mélyen legbelül rajongunk a képregényborítókért, könyvekért, albumborítókért, videojátékokért és a fantasy művészetért. Most mindannyiótok számára életre kelthetjük a látomásunkat, lenyűgöző karakterekkel és élénk helyszínekkel, amelyeket olyan világok ihlettek, amelyek meghatottak minket, és megragadták a Diablo sötét, gótikus hangulatát. Tehetséges művészekből, tervezőkből, mérnökökből és producerekből álló csapatunkkal együtt életre keltettük ezt a víziót, és olyan vizuális élményt alakítottunk ki, amely megtestesíti a sorozat szellemiségét. Minden egyes iterációval finomítjuk és újragondoljuk a munkánkat, azzal a reménnyel és szándékkal alkotunk, hogy amit készítünk, az valóban kapcsolódjon a játékosokhoz, és hű maradjon a Diablo lényegéhez.
Szeretnék köszönetet mondani minden művésznek, aki ezen a bővítésen dolgozott, a szenvedélyükért, az elkötelezettségükért, a kemény munkájukért és a türelmükért. Remélem, hogy mindenki, aki ezt a válogatást megnézi, élvezni fogja, elmereng rajta, inspirálódni fog rajta, és felszítja a saját kreatívitását. És egy hatalmas köszönet mindenkinek, aki hozzájárult ehhez az Art Blasthoz! Találkozunk Menedékföldén!
-Nick Chilano, művészeti vezető, Diablo IV
Figyelem! A cikk 6 oldalból áll, a művészeti galéria a további oldalakon tekinthető meg. Lapozni a cikk alján tudsz, a „Következő oldal” gombra kattintva
Következő oldal: Karakterművészet