
Folytatódik a Diablo IV vesszőfutása, egyszersmind igazolást is nyert a PTR létjogosultsága és annak a döntésnek a helyessége, hogy ezúttal a season témáját is a teszt alanyává tették. Nagyjából sejthető volt, hogy hosszú éjszakájuk lesz a fejlesztőknek, de arra azért talán ők sem számítottak, hogy pár órával a PTR szerverek elindítása után egy olyan hibalistát lesznek kénytelenek publikálni, amit végigolvasni sem egyszerű.
Márpedig az van, hogy ez a lista megjelent egy kék posztban és a további órákban valószínűleg tovább bővül. Mindez azt jelenti, hogy full bugos megint az egész játék és ha nem kerül napvilágra minden, akkor már most el is lehet ásni a hetedik évadot.
Ennyire nem mennék azért előre, mert egyrészt brutális csomagot kell most tesztelni, úgyhogy nem szabad, hogy meglepő legyen a brutális hibaszám is, másrészt megmutatták már a Diablo IV fejlesztői, hogy tudnak gyorsan foltozni – ha akarnak. A továbbiakban a fent említett kék posztnak a magyar változatát olvashatjátok.
Sziasztok,
Üdvözöllek titeket a PTR ismert problémák témakörében. Ez a téma a PTR játék közben felmerülő ismert problémákra vonatkozó forrás. Bár a játékosok a PTR alatt is tapasztalhatnak problémákat, az alábbi lista azokat a problémákat sorolja fel, amelyekről tudomásunk van, és amelyeket a 2.1 hivatalos kiadásáig orvosolni kívánunk.
Általános
- A Herald elleni harc során előfordulhat összeomlás.
- A lóról leszállás és a sarkantyú egyidejű kiváltása egy mounton azt eredményezheti, hogy kiabál a karakter és teleportálás közben megismétli azt.
- A Scrapper Bomb hanghatásai a bomba használata után is megmaradnak és eltűnik.
- Az Aimless Souls mobok a Sötét Fellegvárban T-pózolnak, amikor meghalnak.
- A következő Unique-ok felszereléskor vagy a leltárban való megtekintéskor helytelen eszközök jelennek meg: Indira’s Memory, Mantle of Mountain’s Fury, Assassin’s Stride.
- Több „The Chandler” Necromancer Unique kinézeti tárgy esik.
- A Spiritborn játékosok kárt tehetnek magukban a Training Groundsban a Craze of the Dead God Unique kesztyű felszerelésével.
- Lehetséges teljesítményproblémák a Barbár Weapon Throw és Earthquake, vagy a Sorcerer Charged Bolt képzettségének használatakor a The Pit-ben, amikor teljes csapatban játszol.
- Az Eliminátor Glyph a tervezettnél több sebzést okoz.
- Egyes képességek a tervezettnél gyorsabban castolhatók, ha a castoláshoz lenyomva tartod a bemenetet.
- Egy olyan csapattag portáljának átvétele, aki elbukott egy Kurast Undercity futamon, a játékost egy új futamba helyezi, affixek nélkül.
- Grigoire-t nem lehet támadni Close Range támadásokkal, ha bizonyos szögben áll.
- Local Co-op üzemmódban a Player One csak a Stats & Materials menü megnyitásakor mutatja az aktív hatásokat.
- A Tribute of Refinement drop rate alacsonyabb a tervezettnél az Infernal Hordes-on belül.
- Az „A Magpie In Flight” küldetés során előfordulhat, hogy nem tudsz átjutni a tömegen.
- Az ametiszt az ékszerésznél Unique-nak van megjelölve.
- A Party Finder tooltips szövege hibásan jelenhet meg a Dark Citadel esetében.
- A vezérlő navigációja hiányzik a közösségi szűrőn.
- A Blood in the Grove mellékküldetés blokkolódhat, amikor megpróbálod megölni a megmaradt lakókat.
- A képernyőolvasó nem említi a currency típusát a Szezonális erők eszköztárának olvasásakor.
- A hiányzó lokalizációs karakterláncok szövege megjelenik, amikor új karakter létrehozásakor a Szezonális játéklehetőségre kattintasz.
- Az első miniboss a Nahantu Chakhir Strongholdban elakadhat.
- A ritka szörnyekkel való találkozások nem feltétlenül dobják ki megfelelően az egyéni zsákmányukat a Torment szinteken.
Fegyvertár
- UI hangproblémák az Armoryban.
- Az Armory nem érhető el Controllerrel.
Balansz és karakterosztályok
- A Core Skillek castolása Rogue-on nem kap sebzésbónuszokat a Scoundrel’s Leathers-től.
- A Scoundrel’s Kiss tárgy a PTR-en ki lesz kapcsolva.
- A Thorn sebzés 5. rangú bónusza hiányzik az Exalted Predator frissítés meghosszabbított időtartama alatt.
- Az Andariel’s Visage Legacy változatai nem használhatók életlopásra.
- A Thorns attribútum nem a megfelelő értékeket jeleníti meg a Karakter lapon.
- Az Aspect of Earthquakes nem jelenik meg a Hatalom kódexében (megjegyzés: Ez az Aspect szörnydropból szerezhető meg).
- Jelenleg nincs megjelölve, hogy a Voracious Rage Spiritbornon használható.
- A Shroud of False Death +1-et ad a Key Passive-okhoz.
- A Summoninga Damage affixek mindig 0%-ot mutatnak.
- Kerekítési problémák több affix, passzív és legendás kiegészítővel.
- A Strike of Stormhorn nem kap sebzésbónuszt maximális hatótávolságon, kevesebb sebzést okozva a vártnál.
- A füstbombák vagy mérges mocsarak miatti +30% élet elvesztése nem aktiválja a Flame Shield passzív varázslat előnyét.
Headhunts
- Egy másik küldetés követése a Fejvadászat követése közben hibákat okozhat a küldetés UI-ban.
- A Shepherd whisper bounty nem fejezhető be, ha a játékos meghal, miközben halad előre.
Grafika
- Különféle vizuális problémák a DLSS képkocka generálással.
- Teljesítményproblémák a nyílt világban vagy a Helltide-ban való barangolás közben.
- Vizuális hibák a Headrotten szörnyekkel.
Szezonális erők
- A Vengeful Spirit Power négyzet alakú fény vizuális effektekkel spawnolhat.
- A Soul Harvestből származó stackek elvesznek, ha egyszerre két különböző képességet nyomunk meg, amelyeknek van újratöltési ideje.
- A Cycle Power meggyógyítja a szörnyeket.
- A Rogue Core skilljei kiválthatják a Soul Harvestet, ha Imbuement képességek hatnak rájuk.
- Az Eldritch-et tartalmazó Core skillek nem váltják ki a Shaken Soul-t.
- Az Aura of Siphoning erő pillanatképeket készít, amikor instanciák vagy zónák között váltasz.
- Az Aura of Lament támadáskor minden életsávval rendelkező rombolhatóra rárakódik.
- Az Aura of Lament erő következő rangjának megjelenített időtartama megegyezik az aktuális rang időtartamával.
- Az Aura specializáció ellentmondásos információkat tartalmaz a tooltipben.
- A Wave of Woe hatalomról hiányzik a tooltip-információ.
- Az Aura of Siphoning sebzése nem váltja ki a Hex of Shattering varázslatot.
- Aura of Lament tooltip nem mutatja a következő rangú fejlesztések helyes értékeit.
- Néhány erő nem jelenik meg megfelelően a kulcsszavas keresés használatakor.
- A The Cycle virágai ütköznek.
- A Doom Orb vizuálisan remeghet, ha magasabb terepen jár a karakter.
- A Szezonális erők lapon a Mérföldkő rangok különböző színekkel rendelkeznek.
- Számos Szezonális Erő továbbra is működik, amikor lóra ül a karakter.
- A Skeletal Warriors és a Mages nem kapnak 100%-os kritikus találati esélyt a Grow kiváltása után.
- A Boszorkányerők slotjai megtartják az ‘X’ ikont, miután eltávolították a nem támogatható erőt.
- Az Aura of Misfortune leszerelése a lóról való leszállás után nem távolítja el megfelelően az aurát, és a szörnyekre is alkalmazható.
- A Vengeful Spirit Bosszúálló szellem nem rohan a célpont felé halálkor.
- A Siphoning Aura és a Misfortune Aura aktív marad, miután a játékos a dungeonba való belépéskor lepakolja őket.
Szezonális tartalom
- A Forgotten Altars nem spawnol a Nightmare Dungeon-okban.
- A Carving Spears helytelen sebzéstípust oszt ki, amikor az affixszel rendelkező Elitek ellen harcol.
- A Rootholdsban vagy Infernal Hordesben választott Evade cooldown debuff nem alkalmazza megfelelően a debuffot.
- A Reputation Board cache-ek helytelen minőségű jutalmakat tartalmazhatnak az igénylés után.
- A Tier 21 feletti Repeatable Reward jutalom igénybevétele után megváltozik a minőségi szint.
- A The Fugitive Head egy helyőrző szöveget jelenít meg.
- A Headrotten Marksman ellenségek fehér négyzet alakú VFX-et jeleníthetnek meg.
- A hírnévtábla „Hiányzó SNO” szöveget tartalmaz a szezonális küldetéseknél.
Wardrobe
- A transmog előnézet egy alapértelmezett színt jelenít meg, miután a ruhatár UI-ban újra kiválasztotta a játékos a transmog slotot.
- Az előnézetek (Ensembles) nem működnek a ruhatárban a PTR-ben