
Nehéz idők járnak ismét a Diablo IV szerverein. A Vessel of Hatred kiegészítővel érkezett új karakterosztály, a Spiritborn egyes mechanikái olyannyira hibásak, hogy szinte végtelen sebzése van, a fejlesztők pedig nem javítják már ki a hatodik évadban. Nemúgy, mint a midseason Patch során bekerült újabb ormótlan hibát: az elixír bugnak köszönhetően egy teljes napig a többi karakterosztály (legalábbis az overpowerrel sebző karakterek) is erősnek érezhette magát – aztán jött a hotfix.
A helyzetet fokozza, hogy az új Patch tartalmaz ugyan komoly erősítéseket, de szándékoltan nem balanszolták a karakterosztályokat, ráadásul ki is jelentették, hogy ezt csak a következő évadban fogják megkísérelni. A maximális paragonszint elérése továbbra is egy örökkévalóságig tart és nem sokat segítenek ebben a menet közben elkezdődött ünnepi események szinte teljesen haszontalan XP-buffjai sem.
Szóval van egy csomó nagyon mérges játékos, jórészük nem is vette meg a kiegészítőt, van néhány event, ami semmire se jó, van egy Patch ami jó ugyan, de semmit sem változtat a helyzeten, van egy totális unalomba fulladó Season 6 és van egy dátum, ami valószínűleg a Blizzard agytrösztjeiben is rögzült: december 6.
December 6-án ugyanis elindul a Diablo IV trónjára pályázó Path of Exile 2 korai hozzáférésű verziója. Bár a két játékosbázis méretében és stílusában sem összehasonlítható, sőt igazság szerint a két játék sem hasonlítható össze, de ha a frusztrált diablósok tömegei jelennek meg a Grinding Gear Games játékában, akkor az a Blizzardnak nagy arcvesztés lehet.
A helyzet tehát adott, villantani kell valamit és ezúttal még könnyebb is a helyzet fejlesztési szempontból, ugyanis a nagy átalakításokat már elvégezték, tartalom is van bőven, mondhatni „csak” az ormótlan hibákat kell javítani. A hibákat pedig a legjobban teszttel lehet javítani, ígyhát összeült újra a csapat és Campfire Chat stream keretében be is jelentették a Diablo IV következő PTR tesztjét, amelyben a 2.1 frissítést és újdonságként a Season 7 témáját lehet majd kipróbálni december 3. és 10. között.
Nézzük, hát, hogy mivel indul hadba a Diablo IV a PoE 2 korai hozzáférése ellen, íme a Blizzard 2.1 PTR blogjának magyar változata!
A levegőben pezseg a mágia; érzed, ugye? Használd ki ezt a túlvilági új erőt a Pokol légiói elleni harcodban, vándor!
A Diablo IV 2.1 Public Test Realm (PTR) december 3-10. között lesz elérhető és kipróbálhatod az alapjáték következő szezonjával megjelenő változásokat és funkciókat, valamint néhány Vessel of Hatred frissítést.
A PTR célja a frissítések és funkciók tesztelése a 7. évad indulása előtt. Ezután a visszajelzéseket felhasználva tudunk majd néhány módosítást végrehajtani, mielőtt a javítás mindenki számára elérhetővé válik. A kapott visszajelzések segítenek nekünk az egyensúlyi változtatások finomhangolásában, a hibák kiküszöbölésében és a lehető legjobb élmény megteremtésében. A PTR lehetőséget ad nekünk az új rendszerek tesztelésére, és hálásak vagyunk minden résztvevőnek a segítségért.
The Armory
Megérkezett a The Armory! A kóborló vándorok számára itt a lehetőség, hogy a városokban könnyedén váltsanak az elmentett buildek között.
- Az Armory lehetőséget ad arra, hogy elmentsd, betöltsd és megnevezd kedvenc buildjeidet.
- Az Armory öt beállított buildet tud tárolni az ún. Loadout slot-okban. Karakterenként 5 Loadout slot van.
- A slotra kattintva megtekintheted a felszereléseket, a képességeket, a kiválasztott Paragon csomópontokat és Glyph-eket, amelyek az elmentett buildedet alkotják. Megjegyzés: a különböző Paragon-felszereltségű slotok közötti váltás nem kerül aranyba.
- Kezdd egy üres slot kiválasztásával, és mentsd el a builded a kezdéshez.
- A loadout mentése a következőket rögzíti: Felszerelt tárgyak, Paragon tábla, Glyph-ek, Skill-ek és a karakterosztály.
- Az Armory elérhető Sanctuary minden nagyobb városában, valamint az endgame csomópontjaiban (például Citadel, Tree of Whispers, Training Grounds)
- Ha egy, az Armoryban elmentett tárgy már nem elérhető – akár eladás, akár kereskedés, akár betörés miatt -, egy ikon jelzi a Loadout nézetben, hogy a tárgy hiányzik.
Boszorkányság
Használj új erőket, használd a boszorkányságot (Witchcraft) hatalmad fokozására!
A Hawezar boszorkányság három iskoláját tanulhatod meg és sajátíthatod el:
- Eldritch-használj olyan mágiát, amely pusztító energiákat és az alakváltást hasznosítja.
- Psyche – Használd az elme és a szellem védekező erejét, hogy látomásokat hozz létre, összpontosítsd a támadásaidat, és idézz elő őrületet az ellenségeidben.
- Growth & Daecay – Használj olyan mágiát, amely egyszerre gyógyít és károsít, növelve az életet és az erőforrást. Ezek a varázslatok szörnyű betegségeket és zavarokat okozhatnak.
- Plusz, fedezd fel a boszorkányság ritka, azóta újra felfedezett, elveszett erőit.
A boszorkányság minden egyes iskolája lehetőséget ad arra, hogy kísérletezz az új hatalmi stílusok között. Variáld a buildeddel, hogy valami furcsát és szörnyűségest hozz létre! Néhány Boszorkány-erő egyben boszorkányos hatás is, amelyek Eldritch, Psyche és Growth & Decay erőként lesznek alkalmazhatók.
A Boszorkányság megtanulásához szerezz szezonális hírnevet az új Whisper bounty feladatok teljesítésével, és győzd le a Headrotten ellenségeket a Restless Rot megszerzéséhez. Bizonyos szinteken tudod feloldani a képességet, hogy több Boszorkány Erőt tanulj.
Látogass el a Coven oltárához (Coven’s Altar) a Suttogások fájánál, és ajánlj fel Restless Rot-ot az új boszorkány-erőért cserébe, vagy hogy fejleszd a már meglévőket.
Vedd figyelembe, hogy az alább felsorolt Boszorkány-erők a PTR teszt kezdete előtt változhatnak.
Eldritch erők
Firebat Servants
- Egy halálos tűz-denevérraj 2 másodpercenként támadja meg az ellenséget, X teljes tűzsebzést okozva 1 teljes támadás során.
- Magasabb rangokon: Az ellenségek 3 másodpercig elkábulnak, miután 5-ször eltalálták őket a Tűz-denevér szolgáid.
Abyssal Resonance
- Minden 250 elköltött erőforrás után egy X árnyéksebzést okozó robbanást szabadítasz fel. Minden egyes robbanás, amelyet az előzőtől számított 10 másodpercen belül váltasz ki, 130%-kal növeli a méretét és a sebzést. Legfeljebb 3-szor halmozható.
- 10. rangon: A harmadik robbanás feléd húzza az ellenséget, mielőtt felrobban.
Wave of Woe
- Engedj ki egy Wave of Woe-t, amikor egy ellenséget sebzel a képességeiddel. A Wave of Woe további X árnyéksebzést okoz, és ez a sebzés visszhangzik az összes többi, ugyanolyan típusú, közelben lévő ellenségen.
- 5. rangon: A sebzés 15%-kal nő minden egyes visszhangzott sebzéskor, és garantáltan legalább 5 alkalommal visszhangzik. Ugyanazt a célpontot többször is eltalálhatja.
Purging Touch
- Az Eldritch effektek X-szorzóval megnövelt sebzése a Headrotten ellen.
- 10. rangon: Ez a sebzésbónusz most már minden szörnyre kiterjed.
Shaken Soul
- Az Eldritch effekt X másodpercig sebezhetővé (Vulnerable) teszi az ellenséget.
- 10. rangon: A Psyche és a Growth & Decay Effectek sebzése is sebezhetővé tesz, az időtartam felével.
Hex of Flames
- Szerencsés találat: Legfeljebb X esélyed van arra, hogy Hex of Flames-t alkalmazz. A Hex of Flames minden alkalommal, amikor sebzést okozol a célpontnak, 1600 további tűzsebzést okoz.
- 7. rangon: A Hex of Flames felrobban, és sebzést okoz az összes közeli ellenségnek, amikor kritikus találatot érsz el.
Doom Orb
- Egy baljóslatú, tiszta Eldritch energiából álló gömb kering körülötted, és minden ellenséget, akit megérint, X tűzsebzéssel károsít. A Doom Orb távoli ellenségekre is kilőheti magát, mielőtt visszatérne.
- 5. rangon: A főnökök megölése vagy sebzése 5%-kal növeli a gömb sebzését. 100% után a gömb felrobban, és 5200 sebzést okoz a közeli ellenségeknek, mielőtt 3 másodperc múlva újraalakul.
Psyche erők
Life Link
- Automatikusan összekapcsolja az életerődet legfeljebb 3 közeli ellenséggel. Az általad elszenvedett sebzés X része fizikai sebzésként megoszlik az összekapcsolt célpontokkal. Játékosokkal szemben nem működik.
- 15. rangon: 10 másodpercig egy Defensive, Macabre of Subterfuge képesség használata után minden összekapcsolt sebzés garantáltan kritikus találat lesz.
Hex of Shattering
- A boszorkány-effektek által okozott sebzés az ellenséget a Hex of Shatteringgel sújtja, ami 5 másodpercig X szorzóval csökkentett sebzést okoz náluk.
- 8. rangon: Amikor bármilyen Hex effektet alkalmazol a Headrottenre, minden sebzés garantáltan kritikus csapás lesz 5 másodpercig.
Aura of Misfortune
- A közeledben lévő ellenségek támadásai X eséllyel megszakadnak. Főnökökön nem működik.
- 5. rangon: Az Aura of Misfortune 5%-kal növeli a mozgási sebességedet és 30%-kal lassítja az ellenséget.
Aura of Lament
- Amikor először lecsapsz egy ellenségre, az megfertőződik a Siralom aurájával (Aura of Lament), amely 70%-kal lassítja őt és a többi közeli ellenséget. Minden egyes, a siralom auráján belül lévő ellenség után másodpercenként 1 elsődleges nyersanyagot nyersz. Ha az első ellenség meghal, a siralom aurája átadódik egy másik közeli ellenségnek, megtartva az időtartamot. X másodpercig tart.
- Egyszerre csak 1 ellenséget érinthet. Csak 30 másodpercenként fordulhat elő.
Vengeful Spirit
- Minden 19 másodpercben egy Bosszúálló szellem szolga jelenik meg X másodpercig. Amíg aktív, addig minden sebzést a szellem visel el a karakter helyett.
- 5. rangon: Amikor a Bosszúálló szellem élete teljesen kimerül, legfeljebb 8 ellenség felé rohan, és 2000 árnyéksebzést okoz.
Twilight Warding
- Minden X másodpercben 5 másodpercig 100 sebzést elnyelő Barriert kapsz.
- 12. rangon: A Twilight Warding aktív állapotban visszaveri az ellenséges lövedékeket.
Growth & Daecay erők
Poison Frog Saervant
- Megidéz egy méregbéka szolgát, aki 3 másodperc alatt X sebzést okozva támad és mérgezi az ellenséget. Halálakor a béka felrobban, és X méreg azonnali sebzést okoz a közelben lévő ellenségeknek. Ez a robbanás mindig kritikus csapást mér.
- 5. rangon: A Poison Frog támadásai magukhoz vonzzák az ellenségeket, és 1 másodpercig tauntolják az ellenséget.
Soul Harvest
- A közeli ellenségek életerejéből táplálkozik: amikor egy újratöltési idővel rendelkező képességet használsz, szörnyenként 3%-kal növeli az elsődleges statodat X másodpercig.
- 9. rangon: A Soul Harvest nem veszíti el az időtartamát, amíg ellenségek vannak a közelben.
Hex of Whispers
- Ha sebzést okozol egy ellenségnek, a következő sebzéskor a Hex of Whispers suttogással fertőzöd meg, amely X árnyéksebzést okoz. Ezután a Hex of Whispers egy másik ellenségre ugrik, maximum 6 alkalommal. A Hex of Whispers csak 5 másodpercenként egyszer alkalmazható.
- 7. rangon: Miután 6 ellenségre pattant, a suttogás visszapattan hozzád, X Fortify-t adva, és eltávolítva minden tömegkontrollt és negatív állapothatást.
Decay Augmentation
- Boszorkányeffektjeid 5 másodperc alatt X sebzést okoznak. A sebzés típusa az osztályodon alapul.
- 10. rangon: Ha a DoT-effektjeid (Damage Over Time) meghaladják a célpont teljes életének 85%-át, azonnal meghalnak.
Grow
- Egy Ultimate Skill castolása után a szolgáid (Servant), csatlósaid (Minion) és társaid (Companion) sötét mágiával erősödnek fel. Növekszik a méretük és X bónusz sebzést okoznak. 15 másodpercig tart.
- 11. rangon: Szolgáid, csatlósaid és társaid 100% kritikus találati esélyt kapnak, amíg nagyok.
Aura of Siphoning
- Varázsolsz egy aurát, amely másodpercenként X mérgező sebzést okoz az ellenségnek.
- 10. rangon: Minden alkalommal, amikor az Aura of Siphoning sebzést okoz, a maximális életed 1%-ával gyógyulsz.
The Cycle
- Bármilyen sebzést okozva a képességeiddel 15% esélye van, hogy egy virág nő ki a földből. Ha egy ellenség a közelben van, a virág 5 másodperc alatt X mérgező sebzést okoz az adott ellenségnek. Ha egy szövetséges van a közelben, a virág 6% maximális életet gyógyít. A virág használat után elszárad. Egy virág 5 másodpercenként egyszer nőhet ellenségenként.
- 5. rangon: A sebzés és a gyógyítás a virág közelében lévő összes ellenséget vagy szövetségest érinti.
Elveszett erők
Breath of the Coven
- A sebzés okozása vagy tömegkontroll (Crowd Control) hatás alkalmazása bármelyik boszorkányeffekttel, 10 másodpercig X-szel növeli a támadási sebességedet, unique boszorkányhatásonként egyszer halmozódva.
- A boszorkány effektek Eldritch, Psyche és Growth & Decay típusúak lehetnek.
- 8. rangon: 40% szerencsés találati esélyt kapsz, amíg az Eldritch, Psyche, Growth & Decay bónuszok egyszerre aktívak.
Hex Specialization
- Megnöveli a boszorkány-effektjeid erejét X-szel.
- 10. rangon: Megnöveli a kritikus találat esélyét 10%-kal a boszorkányhatásaid által sújtott ellenségek ellen.
Aura Specialization
- Az aura effektjeid mérete X-szel nő.
- 10. rangon: 50%-kal növeli a kritikus csapás sebzést az aura-effekten belül lévő ellenségek ellen.
Piranhado
- Amikor egy ellenséget egy Hex és egy Aura effekt is sújt, egy Piranhado idéződik meg, amely magához húzza az ellenséget, és 12 másodperc alatt X fizikai sebzést okoz. 20 másodpercenként egyszer fordulhat elő.
- 5. rangon: A Piranhado a közeli ellenségek felé mozog.
Headrotten vadászat
A Headrotten szörnyek a Diablo IV legújabb hátborzongató ellenségei, akikkel Sanctuaryban találkozhatsz. Beteg lelkek, sújts le rájuk, hogy kiszabadítsd őket a eltorzult hús-vér börtönükből.
- A Headrotten szörnyek erős ellenfelek, vadássz rájuk a Headhunt alzónában.
- A Suttogások Fája Bounty-t kínál a Headrotten-vadászatért.
- A Headrotteneknek egyedi boss-változatai vannak, amelyeket le kell ölni, ezek közé tartozik a Headless Husk és a Fugitive Head. a Fugitive Headhez az élősködő Stolen Head tartozik, amelyet rendkívül ritka megtalálni. Ha sikerül legyőznöd, a fej leesik, hogy visszaadhasd Gelenának (a Suttogások Fája mellett) az okkult drágakövekért.
- Míg a Headrottenek megölésével Restless Rot-ot nyerhetsz, a Fugitive Head visszavitele a Tree of Whispershez Occult Gem-et ad neked.
Headhunt
Fedezd fel az új Headhunt zónát és az újonnan felerősített Whispers of the Dead suttogásokat!
- A fejvadász küldetések (Headhunt Bounty) megadják neked azt az általános területet, ahol esetleg megtalálhatod a Headless Husk vagy a Fugitive Head Bossokat.
- Miután befejeztél egy suttogást egy Headhunt alzónában, keresd meg a megjelenő Exposed Roots gyökereket.
- Ritkán előfordulhat, hogy az Exposed Roots gyökér egy Uprooted Cocoon gubó, amiben egy Headless Husk vagy egy Fugitive Head van, amit le kell győzni.
- Ezek az al-zónák egyszerre több helyen is aktívak lehetnek Sanctuaryban.
- Ezek a területek egy bizonyos idő után eltúnnek, hasonlóan a Helltide-hoz.
- A Headhunt alzónákban található Hollóknál kapod vissza a Grim Favors-t.
Lesz néhány módja annak, hogy javítsd az esélyét, hogy meglásd a Fugitive Head által megszállt Headrotten-t:
- A Torment nehézség növelésével.
- Egy Draught of Whispers használatával
Rootholds
Ezek a mikro-börtönök egy újabb lehetőséget jelentenek a Headrotten vadászatra, bónusz kihívásokkal és jutalmakkal.
- Végezz veszélyes rituálékat, hogy a Headrotot erővé változtasd.
- A Roothold csak a Whisper Wood használatával lehetséges, amely a Whisper Cache csomagokból és a Silent Chest ládákból esik.
- Ezek közül az egyiket a PTR-ben Fractured Peaksben találhatod meg.
Okkult drágakövek
Ha sikerül megölnöd egy Fugitive Heads által megszállt Headrotten-t, akkor a zsákmányként szerzett fejet a Tree of Whispers fánál használhatod, hogy Okkult drágakövekre (Occult Gem) tegyél szert.
- Ezek a szezonális, foglalatokba tehető drágakövek craftolhatók.
- Keresd meg Gelenát a Tree of Whispersnél, aki Occult Gem-et készít Fugitive Heads, Restless Rot és Gem Fragments ellenében.
- Ezek további affixeket biztosíthatnak, kiegészíthetik és felerősíthetik a Withcraft képességeket, boszorkányság címkéket adhatnak a képességeidhez, és még sok minden mást. A pletykák szerint az Okkult drágaköveket egykor még a halál kijátszására is használták – ha hiszel a legendáknak.
- A következő anyagokból készíthetsz erős, magasabb szintű okkult drágaköveket: Fugitive Heads, Restless Rot, Gem Dust, Occult Gems.
Minden egyes okkult drágakő 160 Armort és 8% All Resist ellenállást biztosít. A következő okkult drágaköveket készítheted Gelenánál:
Wicked Pact
- A nem-unique Eldritch boszorkány-erőid 25%-os erősséget nyernek.
Heart of Anima
- A nem-unique Psyche boszorkány-erőid 25%-os erősséget nyernek.
Toadling’s Wish
- A nem-unique Growth & Daecay boszorkány-erőid 25%-os erősséget nyernek.
Phantom String
- 40%-kal több Overpower sebzést okozol a Hex hatással megátkozott ellenségeknek.
Elder Sigil
- Az Agility, Corpse, Incarnate, Mastery, Weapon Master és Wrath képességek 25%-kal megnövelt közvetlen sebzést okoznak a Hex hatással megátkozott ellenségeknek.
Killing Wind
- Amíg három vagy több Eldritch boszorkány-erőt szerelsz fel, 25% mozgássebességet és 15% kritikus találati esélyt kapsz.
Witching Hour
- Amíg három vagy több Eldritch boszorkány-erőt szerelsz fel, 5 másodpercenként a következő általad használt Core Skill megkapja az Eldritch címkét.
Raging Enigma
- Unique boszorkányerőid 40%-kal több sebzést okoznak.
Voice of the Stars
- Amíg aktív aurád van, az Ultimate képességeid minden Grimoire-címkét megkapnak, és 10%-kal több sebzést okoznak.
Mind Wreath
Amíg három vagy több Psyche boszorkány-erő van felszerelve, addig a Defensive, a Macabre és Trap képességeid újratöltési ideje 20%-kal csökken.
Spiral Coin
- Amíg három vagy több Psyche boszorkány-erő van felszerelve, 30%-os irányítási időtartamot (Control Duration) és 20%-os szerencsés találati (Lucky Hit) esélyt kapsz.
Cornucopia
- Amíg három vagy több Growth & Decay boszorkány-erő van felszerelve, 30%-kal több Barriert generálsz, 30%-kal több Fortifyt kapsz és 30%-kal több Thornst kapsz.
Vulture Talon
- Amíg aktív aurád van, 35%-kal gyorsabban osztasz Damage Over Time (DoT) sebzést.
Pointed Finger
Idézéseid (Summon) 25%-kal több közvetlen sebzést okoznak a Hex hatással megátkozott elit ellenségeknek.
Vile Phylactery
- Amíg egy Summon-címkéjű boszorkány-erőd van felszerelve és halálos sebzést kapnál, ehelyett megakadályozod ezt a sebzést. Ekkor a maximális életed 100%-ának megfelelő Barriert kapsz, és 6 másodpercre kikapcsolod az Idézés címkével ellátott boszorkányerőidet. Ez csak 75 másodpercenként egyszer fordulhat elő.
Friend of the Bog
- Amíg három vagy több Growth & Daecay boszorkány-erő van felszerelve, 10% elsődleges statot és 10% Maximális életet kapsz, és mindig akadálymentesítve (Unhindered) vagy.
Moonlight Ward
- Minden egyes ranggal, amit a unique boszorkány-erődben elhelyezel, 3% sebződés-csökkentést és 1% maximális All Resistance ellenállást nyersz.
Dust Stone
- Minden egyes Aura és Hex effekted után, amellyel egy ellenség megfertőződött, 4%-kal nagyobb sebzést kap tőled.
Hungering Void
- Amíg aktív aurád van, 8 másodpercenként magadhoz húzod a közeli ellenségeket.
Új rúnák
A Vessel of Hatred hősei számára Sanctuary alkimistái új erőforrásokat készítettek. Használd fel bölcsen ezeket az erős mágiaforrásokat!
Nagu (Ritual Rune)
- legendary
- 100 felajánlást generál
- Legalább 1 summon fenntartása 5 másodpercig, a maximális előnyökért legfeljebb 6 idézés.
Igni (Ritual Rune)
- legendary
- 25 felajánlást generál.
- 0,3 másodpercenként adja meg a felajánlást. Castolj egy nem-Basic képességet, hogy a felajánlást megadja. (Legfeljebb 500 felajánlás).
Chac (Rune of Invocation)
- rare
- 20 felajánlásba kerül
- 220% fegyversebzés
- Durid Lightning Bolt (villámcsapás) megidézése, amelyek egy közeli ellenséget érnek.
- Túlcsordulás: Még több villámcsapás generálása
Új Legendary Aspectek és Unique tárgyak
Új, nagy erejű egyedi tárgyak és legendás aspektusok érkeznek, hogy fokozzák démonirtó képességeidet.
Barbarian
Mantle of the Mountain’s Fury Unique Chest Armor
- Affixek:
- Inherent: 50% Hammer of the Ancients sebzés 5 másodpercig, miután egy Earthquake felrobban.
- 200-350 Armor
- 3-5 Skill rank a Hammer of the Ancients képességhez
- 2-3 Skill rank a Defensive Stance passzív képességhez
- 13,5-22,5% esélye, hogy az Earthquake dupla kárt okoz.
- Passzív:
- A Hammer of the Ancients egy szeizmikus vonalat is képez, amely sebez és 4 másodpercig 60-80%-kal lassítja az eltalált ellenségeket. A földrengések, amelyeken áthalad, teljes sebzésükkel felrobbannak és elhasználódnak.
Of Incendiary Fissures Legendary Aspect
- A földrengéseid (Earthquake) 35-50%-kal megnövelt sebzést okoznak, és sebzésük tűz típusúra változik.
Druid
Malefic Crescent Unique Amulet
- Affixek:
- Inherent: 25% ellenállás minden elemmel szemben (All Resist).
- 7,8-10% Willpower
- 154.8-200% Werewolf Critical Strike Damage
- 8-12,5% mozgássebesség, miközben vérfarkassá változik.
- 1-2 Skill rank a Feral Aptitude passzív képességhez
- Passzív:
- A Lupine Ferocity egymás utáni kritikus csapás sebzésed értéke 100-150%-kal [x] nő az ellenséggel szemben, amikor egymás után kritikus csapást mérsz.
Of Wolf’s Rain Legendary Aspect
- A Hurrikán castolása egy kisebb hurrikánt is létrehoz a Farkasaidra 8 másodpercig. Ezek a hurrikánok a Hurrikán sebzésének 5-15%-át okozzák minden egyes aktív Farkas után.
Of Electrified Claws Legendary Aspect
- Az új állati formába való alakváltás hatására egy villámcsapás (Lightning Bolt) csapódik a közeli ellenségbe, amely villámsebzést okoz. Villámcsapásaid 20-40%-kal megnövelt sebzést okoznak és 2 másodpercig kábítanak (stun).
Necromancer
Indira’s Memory Unique Pants
- Affixek:
- Inherent: A Bone Spear castolása 2 másodperccel csökkenti a Blood Wave lehűlési idejét.
- 16-25% maximális élet
- 82,5-105%-os Overpower sebzés
- 18,5-27,5% sebződéscsökkentés miközben sérült (Injured) vagy
- 1-2 Skill rank a Tides of Blood passzív képességhez
- Passzív:
- A Blood Wave egy Bone Skill is, amely a végpontján egy Bone Prisont hoz létre, és 8 másodpercig 40-80%-kal növeli a Blood Skillek sebzését, amikor castolod.
- A Bone Spear egy Blood Skill is, és minden egyes cast után 10% Maximum Life-ot von el, miután eltalált egy ellenséget, hogy elfogyasszon egy környező hullát (Corpse) és kilőjön belőle egy új Bone Spear-t.
Kessime’s Legacy Unique Pants
- Affixek
- Inherent: A Blood Wave castolása megerősít a maximális életed 70%-ával (Fortify).
- 219-300% Ultimate Damage
- 9.5-14.5% sebződés-csökkentés megerősítés (Fortify) közben
- 16-25% Blood Wave újratöltési idő csökkentés
- 16-25% esély arra, hogy a Blood Wave dupla sebzést okoz.
- Passzív:
- A Blood Wave mostantól mindkét oldaladon egy-egy hullámot képez. Mindkét hullám a lábadnál fut össze, behúzza a környező ellenségeket és x sebzést okozva robban.
- Minden alkalommal, amikor egy ellenséget eltalál egy hullám, 5-10%-kal megnövelt sebzést kapnak a Blood Wave-ből, összesen akár 150-300%-ig.
Of Distilled Anima Legendary Aspect
- Amíg a Soulrift aktív, addig akadálymentesítve (Unhindered) vagy, és elnyelt lélekenként 1%-kal megnövelt mozgási sebességet kapsz és ez akár 30-60%-ra is stackelhet. Ez a Soulrift befejezése után 5 másodpercig tart.
Bone Duster’s Legendary Aspect
- A Bone Spear garantáltan kritikusan eltalálja a Bone Prisonon belüli ellenségeket, és 20-40%-kal megnövelt sebzést okoz nekik.
Rogue
Assassin’s Stride Unique Boots
- Affixek:
- Inherent: Mobility Skill castolása garantáltan +100% mozgássebességet biztosít 2 másodpercig.
- 34,9-40% Shadow Resistance
- 10-15% Mobility Cooldown Reduction
- 1-2 Skill rank a Mobility képességekhez
- 2-3 Skill rank a Shadow Imbuement képességhez
- Passzív:
- A Mobility Skillek mindig Shadow Imbuement képességek lesznek 40-80%-kal megnövelt erővel. Szerencsés találat: Egy elit vagy főnök sebzése egy mozgékonysági képességgel 40-80%-os eséllyel azonnal kivált egy ingyenes Shadow Imbuement robbanást.
Slice and Dice Legendary Aspect
- A Twisting Blades első találata hasít (cleave). A Twisting Blades 25-45%-kal gyorsabban tér vissza.
Bitter Infection Legendary Aspect
- A Shadow Imbuement által megfertőzött ellenségek másodpercenként 30-50% sebzést kapnak. A Shadow Imbuement 30-50%[x] megnövelt sebzést okoz.
Sorcerer
Strike of Stormhorn Unique Focus
- Affixek:
- Inherent: A Ball Lightning gömbök kétszeres castolásának esélye mostantól egy Super Ball Lightning gömb castolásának az esélye.
- 67,5-74,5% Critical Strike Damage
- 187-250% Ball Lightning Projectile Speed
- 1-2 Skill rank a Ball Lightning képességhez
- 12,9-17,3% esély a Ball Lightning gömbök kétszeres castolására
- Passzív:
- A Ball Lightning érintkezéskor 60-100%[x] megnövelt sebzést okoz és 1 másodpercig kábítja az ellenséget, ha eléri a maximális hatótávolságát.
- A Super Ball Lightning gömbök nagyobbak, 100%-kal több sebzést okoznak, nagyobb a szerencsés találat esélye, és a kábítás időtartama 3 másodpercre nő.
Okun’s Catalyst Unique Focus
- Affixek:
- Inherent: A gömbvillámok mozgás közben is castolhatók.
- 23-32%-os támadási sebesség 5 másodpercig egy Defensive Skill használata után.
- 0,5-1,1% sebződéscsökkentés minden egyes aktív gömbvillám után.
- 1-2 Skill rank a Ball Lightning képességhez
- 12,9-17,3% esély a Ball Lightning gömbök kétszeres castolására
- Passzív:
- A Ball Lightning körülötted kering, létrehozva egy statikus mezőt, amely aktív gömbönként a Ball Lightning sebzésének 140-180%-ával sebzi az összes benne lévő ellenséget, és akadálymentességet biztosít, amíg a mező aktív.
- Of Mind’s Awakening Legendary Aspect
Of Mind’s Awakening Legendary Aspect
- Egy Pyromancy képesség castolása 0,5-1 másodpercre mozgásképtelenné (Immobilize) teszi a megtámadott ellenségeket. Egy Shock Skill castolása 15-30%-os mozgássebességet biztosít 1 másodpercig. Egy Frost Skill castolása 3-6% maximális életet biztosító Barriert ad. Enlightened állapotban minden Skill minden előnyt biztosít.
Spiritborn
Sustained War-Crozier Unique Quarterstaff
- Affixek:
- Inherent: 40% blokkolási esély (Block Chance)
- 132-152 Dexterity
- 610-680 Maximális élet
- 20.9-30% esély a Potency Skillek dupla sebzésének elérésére.
- 2-4 Skill rank a Focus Skillekhez
- Passzív:
- A Focus Skillek minden fejlesztéből profitálnak, és 8 másodpercig 10-20%-kal növelik a Potency Skillek sebzését, amely akár 100-200%-ra is stackelhet.
Endless Talons Legendary Aspect
- Ha a Razor Wings eltalál egy ellenséget, 3 másodpercig 1%[x]-kal megnő az Eagle Skillek sebzése és ez akár 30-50%[x] szorzóra is stackelhet. A Razor Wing kritikus csapásai három stacket adnak.
Növekszik a Suttogások fája
A Suttogások Fája (Tree of Whispers) körül szorgoskodó lelkek közül egyre többen csatlakoznak a megszentelt földhöz.
- A Suttogások Fája körüli árusok átrendeződtek, hogy még hatékonyabb lehess, ha ide látogatsz
- Több Vendor is megjelent itt: Alchemist, Armory, Purveyor of Curiosities, Healer
Tesztelésre felajánlott funkciók
A legnagyobb régióinkban lesznek szervereink a PTR-hez: Észak-Amerika, Európa, Korea és Japán, Dél-Amerika és Ausztrália. Használd az Account Copy-t és a PTR Boost NPC-t, hogy segítsenek neked a Public Test Realm-en.
Account Copy
A 2.1-es PTR-en elérhető lesz az Account Copy, amely átveszi az accountod adatait és karaktereit, és lemásolja azokat a PTR-en való használatra. Lesz egy opció a karakterválasztó képernyőn, amely lehetőséget ad arra, hogy kezdeményezd ezt a fiókmásolást.
Miután bejelentkeztél a Battle.net-en keresztül, létre kell hoznod egy új karaktert.
- Miután a karaktert létrehoztad, a karakterválasztó képernyőn lehetőséged lesz arra, hogy a fiókodat átmásold a PTR-építésre.
- Válaszd ki az „Új karakter létrehozása” melletti ikont és ez elmagyarázza a Fiókmásolást.
- Az Account Copy (Fiókmásolás) opció jelzi, hogy mikor rögzítették utoljára a karaktered adatait, és megjegyzi, hogy a Fiókmásolás használata felülír minden meglévő adatot a Public Test Realm-en.
Az Account Copy használata törli a karaktert, az adatokat és a fejlődést, amit azóta a PTR-szerveren készítettél, és a másolt Accountoddal helyettesíti.
PTR Boost
A PTR Boost NPC továbbra is Kyovashadban lesz, a következő funkciók kerültek bele a Season of Hatred Rising óta:
- Season 7 Egyedi tárgyak kerültek hozzá.
- Spiritborn egyedi tárgyak kerültek hozzá.
- A Boost mostantól a Spiritborn karakterek tárgyait és előnyeit is tartalmazza.
- Ha megvásároltad a Vessel of Hatredet, hozzáférhetsz az új rúnákhoz.
Ezen kívül a PTR Boost NPC-nél a következő lehetőségeket választhatod ki:
- Minden boszorkányság megadása: Minden boszorkány-erőt megad
- Szezonális fejlődési tárgyak megadása: Headhunt Elixír, Fugitive Heads, Occult Gems receptek.
- Minden okkult drágakő megadása
A Boost NPC-nél is van egy opció, amely a fentiek mindegyikét és a következő funkciókat kínálja:
- Level to Max: Lehetőség van arra, hogy 50. és 60. szintre emeld magad.
- Felfedezi a térképet: Ez magában foglalja a kampányt, a Strongholdokat, a Waypointokat és láthatóvá teszi a teljes mapot.
- Feloldja az osztálymechanikát
- Feloldja az összes Torment szintet
- Felfejleszti teljesen a Potiont
- Maximalizálja az összes Aspectet a Hatalom Kódexében
- Legendary tárgyakat generál különböző osztályokhoz és buildekhez
- Megad minden unique tárgyat
- Megad minden Temper Manual receptet
- Materialt, aranyat és obolt ad
- Továbbfejlesztett bájitalok
- Teljesen feloldott és maximalizált Paragon-Glyphek
- Feloldja a Masterworking-et
A Boost NPC azonnal elérhető lesz a Public Test Realm kezdetén.
Hogyan adhatsz visszajelzést
A PTR-ben látható és tapasztalható változásokkal kapcsolatos visszajelzések fontosak számunkra, és elengedhetetlenek ahhoz, hogy a 2.1-es PTR a lehető legjobb legyen, amikor a Diablo IV-ben élesedik. Ha részt veszel a PTR-ben, kérjük, mondd el nekünk a véleményed!
A játékon belüli visszajelző eszközön vagy a Diablo IV PTR fórumokon keresztül adhatsz visszajelzést. Ha a játék menüjében megnyomod az Esc billentyűt, akkor megjelenik a hibajelentés menü. A legördülő szűrőből kiválaszthatod a játékon belüli visszajelző eszközt, hogy visszajelzést adj a játékból való kilépés nélkül.
A PTR telepítése
A PTR-hez való csatlakozás lépései a következők:
- Nyisd meg a Blizzard Battle.net alkalmazást, és válaszd ki a Diablo IV-et a játékok listájából.
- A Play gomb feletti választóban van egy játékverzió legördülő menü.
- Válaszd ki a Public Test Realm opciót
- Kattints a Telepítés gombra a PTR kliens telepítéséhez. Ez készenlétben Play gombbá válik.
- Kattints a Play gombra a PTR-be való bejelentkezéshez, és válaszd ki a rendelkezésre álló tesztkiszolgálók bármelyikét.
- Hozz létre egy új tesztkaraktert.
- Lépj be a játékba, és teszteld a 2.1-es PTR-t!
Ha PC Game Pass vagy Game Pass Ultimate felhasználó vagy, ugyanolyan folyamaton keresztül férhetsz hozzá a PTR-hez, mint a többi Battle Net felhasználó. Lépj be a Battle Net kliensbe az Xbox alkalmazáson keresztül, majd folytasd a PTR elérését a Battle Net-en keresztül.
Használd a boszorkányság erejét!
-A Diablo IV csapat
2.1 PTR Patch Notes
Hamarosan elolvashatod az inventory.hu-n a 2.1-es javítási jegyzéket, mihelyst az november 27-én elérhetővé válik. Mivel a fent említett Campfire Chat során több egyensúlyi változást is bejelentettek, érdemes addig visszanézned a közvetítésről készült videót: