Skip to content
2025.06.26.
  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

INVENTORY

Maradj egy kicsit és figyelj!

Connect with Us

  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

About Us

AF themes

We mainly focus on quality code and elegant design with incredible support. Our WordPress themes and plugins empower you to create an elegant, professional and easy to maintain website in no time at all.

Connect with Us

  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

Címkék

bejelentés Belial's Return bemutató Beta Blizzard build Diablo Diablo II Diablo II: Resurrected Diablo III Diablo III Seasons Diablo Immortal Diablo IV Early Access fontos gameplay KiberMa képgaléria Ladder Last Epoch launch Let's Level UP megjelenés Patch Patch Notes Path of Exile Path of Exile 2 Press Kit PTR Season Season 2 Season 3 Season 5 Season 8 Shop Spiritborn Steam stream top Trailer Tutorial Undecember Vessel of Hatred vezető Wudijo

Kategóriák

  • Bemutató
  • Blog
  • Build
  • Gameplay
  • Gyereksarok
  • Háttér
  • Hírek
  • Interjúk
  • Képgalériák
  • Leak
  • Let's Level Up
  • Lore
  • Movie
  • Patch és Hotfix
  • Poén
  • Shorts
  • Stream
  • Trailer
  • Tutorial
  • Unboxing
  • Webshop
  • Youtube
  • iNFO
    • Hírek
    • Leak
    • Interjúk
  • Kódex
    • Háttér
    • Lore
    • Tutorial
    • Build
    • Patch és Hotfix
    • Patch Notes
      • Diablo III (HUN)
      • Diablo IV (ENG)
      • Diablo Immortal (ENG)
      • Grim Dawn (ENG)
      • Last Epoch (ENG)
      • Path of Exile (ENG)
      • Titan Quest (ENG)
      • Torchlight III (ENG)
      • Undecember (ENG)
      • Wolcen (ENG)
  • Bemutató
  • Videó
    • Gameplay
    • Stream
    • Trailer
    • Movie
    • Shorts
    • Poén
    • Unboxing
  • Képgalériák
  • Játékok
    • #-A-B
      • Assassin’s Creed: Valhalla
      • Blizzard Arcade Collection
      • Borderlands 3
    • C-D-E
      • Call of Duty Vanguard
      • Crash Bandicoot 4
      • Cyberpunk 2077
      • Cuphead
      • D3 Reflection
      • D4 Reflection
      • Demon’s Souls
      • Diablo I
      • Diablo II
      • Diablo II: Resurrected
      • Diablo III
      • Diablo IV
      • Diablo Immortal
      • Doom Eternal
    • F-G-H
      • Fall Guys
      • Ghost of Tsushima
      • God of War Ragnarök
      • Grim Dawn
      • GTA V
      • Hades
    • I-J-K
    • L-M-N
      • Last Epoch
      • Lost Ark
      • Mafia
      • Mario + Rabbids: Sparks of Hope
      • Mass Effect
      • Nier: Automata
    • O-P-Q
      • Path of Exile
      • Path of Exile 2
    • R-S-T
      • Return to Monkey Island
      • Resident Evil Village
      • Rocket League
      • Rush Royale
      • Star Wars Battlefront II
      • Star Wars Jedi: Fallen Order
      • Stumble Guys
      • The Division
      • The Incredible Adventures of Van Helsing
      • The Last of Us Part II
      • The Outer Worlds
      • The Slormancer
      • Tiny Tina’s Wonderlands
      • Titan Quest
      • Titan Quest II
      • Torchlight III
    • U-V-W
      • Undecember
      • V Rising
      • Warcraft III: Reforged
      • Warhammer: Chaosbane
      • Watch Dogs: Legion
      • Wolcen: Lords of Mayhem
    • X-Y-Z
  • Dosszié
    • Diablo IV Seasonok
    • Diablo IV Cosmetics
    • Diablo III Seasonok
    • D2R Ladder Seasonok
    • A D2R bejelentése
    • Last Epoch Tutorial
    • Path of Exile Cosmetics
    • Path of Exile Ligák
    • Path of Exile 2 Build Showcase
  • Gyereksarok
  • Blog
  • Webshop
  • Belépés
Youtube
  • Home
  • 2024
  • november
  • 16
  • Íme, ez mentheti meg a Diablo IV hatodik évadát
  • Patch és Hotfix

Íme, ez mentheti meg a Diablo IV hatodik évadát

A Blizzard publikálta a 2.0.5 verziószámú javítócsomag részeleteit
cszcsaba 2024.11.16.
Megosztás:

Loading

Nem túlzás azt állítani, hogy unalomba fulladt a Diablo IV hatodik évada. A Vessel of Hatred kiegészítő és az átvariált alapjáték tartalmai ugyan bőségesen elegek lennének arra, hogy lekössék a játékosokat, de a most bemutatkozott új karakter, a Spiritborn képességeinek működése annyira hibás, hogy a sebzése nagyságrendekkel előzi az összes többi osztályt.

Talán mindenki számára érthető, hogy emiatt a többi kaszt rajongói nem igazán rajonganak a kiegészítőért, sőt sokan már a jól ismert „Pay to Win” szlogent skandálják, ami – valljuk be – a rúnarendszer működésének fényében még meg is állja a helyét. Az igazi bajt azonban a Spiritborn-bugok jelentik, amelyek olyannyira súlyosak, hogy a többi karaktert értelmetlenné teszik. Mivel a Season első heteiben kb. mindenki a Spiritbornt próbálgatta és a Vessel of Hatred történetével volt elfoglalva, ez nem is volt annyira kellemetlen, de mostanra nyilvánvalóvá vált: ezt a karaktert a Blizzard nagyon elbaszta.

Inventory.hu a Facebookon!

Kattints a linkre és kövesd az INVENTORY.hu - Gamer Blog folyamatosan frissülő Facebook oldalt! Az inventory.hu cikkeit kivétel nélkül megtalálod és még amit csak a Facebookon osztani lehet! Óvatosan a kommentekkel jeligével!

Diablo Facebook csoport

Csatlakozz a legnagyobb magyar Diablós Facebook csoporthoz és csevegj a társakkal! De vigyázz! A csoportot moderáljuk és a Meta algoritmusai is aktívak benne, így a toxicmentes környezet garantált. Kattints ide a belépéshez!

ARPG Facebook csoport

Csatlakozz ARPG Facebook csoportunkhoz, ahol a műfaj összes játékának rajongói gyűlnek. Az Inventory "Játékok" menüjének teljes kínálata előjön a moderált csoportban... és még sok minden más. Lépj be ide kattintva!

Inventory.hu az X-en!

Az Inventoryt már az X-en is követheted. Kattints ide és "follow"!

Inventory Youtube

Az Inventory.hu (szerkesztőjének) YT csatornája. Kattints ide a Feliratkozáshoz!

Inventory TikTok

Az Inventory.hu (szerkesztőjének) TikTok csatornája. Kattints ide a követéshez!

A problémahalmaz tehát adott, ráadásul menet közben kiderültek az új paragonrendszer „gyenge” pontjai is, miszerint egy örökkévalóságig tart elérni a maximális szintet. A nép javítást és balanszolást követel, a fejlesztők pedig próbálkoznak is derekasan: ahol csak tudják, bónuszolják az XP-t és a karakterek kiegyensúlyozásával is foglalkoznak, de ezt nagyon óvatosan teszik. A pár napja lezajlott fejlesztői közvetítés során el is magyarázták, hogy miért nem fogják hozzá-buffolni a Spiritbornhoz a többi kasztot: nem akarnak egy buff-spirálba kerülni. Ehelyett azt a félmegoldást találták ki, hogy a hibákat a Season 6 hátralevő idejére bent hagyják a játékban, a többi kasztot pedig erősítik ugyan, de nem annyira, hogy a bugos Spiritbornt utolérjék. A bugokat aztán a következő évadra eltüntetik, így a karakterosztályok többé-kevésbé egyensúlyba kerülnek majd. Legalábbis ez a terv.

A megvalósítás viszont elég döcögősen indult: A Diablo IV történetének legrövidebb tábortűz-csevegésében három mosolygós pali alig fél óra alatt letudta a bejelentéseket, úgy, hogy kb. semmit sem mondtak, aztán másnap kiadtak egy „ünnepi” blogot, ami egy szép nagy nullával egyenértékű XP-buffokat tartalmazott. Rendkívül finoman fogalmazok, ha úgy írom le a két bejelentést, hogy volt némi hiányérzetem…

Egészen mostanáig! Kijött ugyanis nemrég a 2.0.5 verziószámú midseason Patch Notes, ami egy kicsit részletesebben tartalmazza mindazt, amit próbáltak bejelenteni a streamben. Pontosabban fogalmazva: tartalmazza mindazt, amit nem jelentettek be. És igen, a javítócsomag telis-tele van erőteljes buffokkal! A Spiritborn atomereje nincs veszélyben, mert a bugokat – az ígéretnek megfelelően – nem javították, de a többi kaszt szépszámmal kapta a powert.

A Patch 2.0.5 november 19-én élesedik, az alábbiakban ennek magyar változatát olvashatjátok. Mivel a Blizzard már egy ideje azt csinálja, hogy bizonyos logika alapján össze-vissza rendezi az egyes fejezeteket, ezért a Patch Notes (és annak tükörfordítása) kb. követhetetlen, úgyhogy a most következő fordításban én szétválogattam és összeraktam rendesen, a sját logikám szerint. Sokszor az eredeti, angol nyelvű szöveg érthetőbb, ezért nem erőltetem feltétlenül a magyar kifejezéseket.

 

Játékfrissítések

 

Általános

Mythic Unique tárgyak

Shattered Vow

  • +400% sebzés az egészséges (Healthy) ellenségeken +44% Damage Over Time időtartam

Andariel’s Visage

  • A sebzés 3000%-ról 4000%-ra nőtt.

Unique tárgyak

Penitent Greaves

  • A másodpercenkénti hűtés (Chill) mostantól 3-szor nagyobb.

Endurant Faith

  • A sebzéseloszlási idő (Damage distribution time) 2 másodpercről 3 másodpercre nőtt.

Legendary Aspect-ek

Bold Chieftain’s Aspect

  • A Maximum active Cooldown Reduction 50%-ról 70%-ra nőtt.

Aspect of Adaptability

  • A Basic skillek mindkét hatása érvényesül, amikor nem castolják, mint például a Greatstaff of the Crone által kiváltott ingyenes Storm Strike esetében.

 

Barbarian

Skillek

Ground Stomp

  • A sebzés 35%-ről 80%-ra nőtt.

Strategic Ground Stomp

  • Az Ultimate Cooldown Reduction 4 másodpercről 5 másodpercre nőtt, maximuma 12-ről 15 másodpercre.

Hammer of the Ancients

  • A sebzés 55%-ról 70%-ra nőtt.

Upheaval

  • A sebzés 100%-ról 120%-ra nőtt.
  • A Lucky Hit Chance 25%-ról 30%-ra nőtt.

Enhanced Upheaval

  • A Stun esélye 35%-ról 45%-ra nőtt.

Furious Upheaval

  • A sebzésbónusz halmozódása 8-ról 10-re nőtt.
  • A stack-enkénti sebzés 15%-ról 20%-ra nőtt.

Double Swing

  • A sebzés 50%-ról 60%-ra nőtt.

Rend

  • A sebzés 12%-ról 25%-ra nőtt.
  • A vérzéses sebzés (Bleeding Damage) 105%-ról 120%-ra nőtt.

Leap

  • A sebzés 42%-ról 55%-ra nőtt.

Kick

  • A sebzés 18%-ról 60%-ra nőtt.

Iron Skin

  • A Cooldown 14-ről 12 másodpercre csökkent.

Enhanced Iron Skin

  • Előző: Az Iron Skin Barrier 25%-kal többet használ el a maximális életedből.
  • Most: Az Iron Skin 5 másodpercig Unhindered státuszt garantál és a Barrier 30%-kal többet használ el a maximális életedből.

Tactical Iron Skin

  • A másodpercenkénti gyógyulás a Barrier alapján 10%-ról 20%-ra nőtt.

Strategic Iron Skin

  • A Fortify a maximális élet 20%-áról 30%-ára nőtt

Death Blow

  • A sebzés 120%-ról 140%-ra nőtt.

Enhanced Death Blow

  • A Death Blow Bossok elleni sebzés-bónusza 150%-ról 200%-ra nőtt.

Rupture

  • A sebzés 13%-ról 25%-ra nőtt.

Enhanced Rupture

  • A sebzésbónusz 50 Strength-enként 20%-ról 35%-ra nőtt.

Steel Grasp

  • A sebzés 23%-ról 35%-ra nőtt.

Mighty Throw

  • Az alapsebzés 80%-ról 120%-ra nőtt.
  • A Pulse sebzés 35%-ról 55%-ra nőtt.
  • Fejlesztői megjegyzés: Ez a változtatás egy hibajavítás kompenzálására szolgál, amely azzal a tempering-affixszel kapcsolatos, amely esélyt adott a dupla sebzésre.

Passzívok

Heavy Handed

  • A kritikus csapás (Critical Strike) sebzése 5/10/15%-ról 6/12/18%-ra nőtt.

Pit Fighter

  • Előző: 3%-kal megnövelt sebzést osztasz ki és 2% távoli sebződés-csökkentést kapsz.
  • Most: 3%-kal nagyobb sebzést okozol és 2%-os sebződés-csökkentést (Damage Reduction) kapsz.

No Mercy

  • Előző: 3/6/9%-kal megnövelt kritikus csapás esélyed van Immobilize, Stun vagy Slow hatás alatt álló ellenfelek ellen.
  • Most: 3/6/9%-kal megnövelt kritikus találati esélyt kapsz.

Legendary Aspect

Battle-Mad

  • Előző: 8 fegyverváltás után 1,5-4,0 másodpercig kapod a Berserkinget.
  • Most: 8 fegyverváltás után 20-40%-kal megnövelt sebzést és 4 másodpercig tartó Berserkinget kapsz.

Of Sundered Ground

  • A sebzésbónusz 30-50%-ról 50-70%-ra nőtt.

Unique tárgyak

Twin Strikes

  • A sebzés 30-60%-ról 50-80%-ra nőtt.

Tuskhelm of Joritz the Mighty

  • A Berserking sebzésbónusz 15%-ról 25%-ra nőtt.

Gohr’s Devastating Grips

  • A sebzés 40-70%-ról 50-80%-ra nőtt.

Ring of Red Furor

  • A kritikus csapás sebzése 30-60%-ról 50-80%-ra nőtt.

100,000 Steps

  • A hatás 10 másodpercenként helyett 5 másodpercenként is bekövetkezhet.

Fields of Crimson

  • A vértócsa (Blood pool) sebzésbónusza 30%-ról 50%-ra nőtt.

Overkill

  • A lökéshullám (Shockwave) sebzése 40-60%-ról 60-80%-ra nőtt.

Paragon

Blood Rage Legendary Node

  • A maximális sebzésbónusz 30%-ról 45%-ra nőtt.

Decimator Legendary Node

  • A Vulnerable sebzésbónusz 10%-ról 20%-ra nőtt.
  • Az Overpower sebzésbónusz 10%-ról 20%-ra nőtt.

 

Druid

Skillek

Tornado

  • A Spirit-költség 40-ről 35-re csökkent.

Storm Strike

  • Eltávolítottuk a 20%-kal csökkentett sebzést, amikor a Storm Strike láncok a környező ellenségekre hatnak.

Rabies

  • A méregsebzés 175%-ról 275%-ra nőtt.

Grizzly Rage

  • A sebzésbónusz 30%-ról[x] 50%-ra[x] nőtt.

Passzívok

One with Nature

  • A Companion-ok bónusz sebzése 60%-ról 80%-ra[x] nőtt.

Ursine Strength

  • Az Overpower sebzése 45%-ról 70%-ra[x] nőtt.

Bestial Rampage

  • A Werebear sebzése 30%-ról[x] 40%-ra[x] nőtt.
  • A Werewolf támadási sebessége 20%-ról[+] 30%-ra[+] nőtt.

Lupine Ferocity

  • A kritikus csapás sebzése 70%-ról[x] 100%-ra[x] nőtt, és sérült (Injured) ellenfelek ellen pedig 140%-ról[x] 200%-ra[x].

Earthen Might

  • Az alap esély (Base chance) 10%-ról 15%-ra nőtt.
  • Bónusz esély kritikus csapásra 10%-ról 15%-ra nőtt.
  • Bónusz esély a kábított (Stun), mozgásképtelen (Immobilize) vagy hátradöntött (Knock Back) ellenség eltalálására 10%-ról 15%-ra nőtt.

Nature’s Fury

  • Az esély 35%-ról 40%-ra nőtt.

Perfect Storm

  • A Spirit-nyereség 1-ről 2-re nőtt.
  • A sebzés 45%-ról[x] 60%-ra[x] nőtt.

Spirit Boons

Pack Leader

  • A Companion-képességek reset-esélye 25%-ról 30%-ra nőtt.

Calamity

  • Az Ultimate képesség időtartama 25%-ról 35%-ra nőtt.

Scythe Talons

  • A kritikus találat esélye 10%-ról[+] 15%-ra[+] nőtt.

Swooping Attacks

  • A támadási sebesség 15%-ról[+] 20%-ra[+] nőtt.

Avian Wrath

  • A kritikus csapás sebzése 30%[x]-ról 40%[x]-ra nőtt.

Iron Feather

  • Maximális élet 20%[x]-ról 30%[x]-ra nőtt.

Overload

  • A sebzés 100%-ról 250%-ra nőtt.

Masochistic

  • A gyógyítás a maximális élet 5%-áról 10%-ra nőtt.

Legendary Aspect

Aspect of the Ursine Horror

  • A Tectonic Spike sebzése 120-200%-ról 200-300%-ra nőtt.

Stormchaser’s Aspect

  • Előző: A Tornádó 1-5 célpontot fog keresni.
  • Most: A Tornádó 1-5 célpontot keres, és 30-50%[x] megnövelt sebzést okoz.

Stormclaw’s Aspect

  • A sebzés 40-60%-ról 60-80%-ra nőtt.

Aspect of Natural Balance

  • A Föld kritikus csapás (Earth Critical Strike) sebzése 30-50%[x]-ról 50-70%[x]-re nőtt.
  • A Vihar képesség kritikus csapás (Storm Skill Critical Strike) esélye 8-13,3%-ról[+] 10-15%-ra[+] nőtt.

Aspect of Trampled Earth

  • A Landslide sebzése a normál sebzés 70-110%-áról 100-140%-ra nőtt.

Aspect of the Tempest

  • A másodpercenként aktív hurrikán sebzése 10,5-20,5%-ról 15-25%-ra nőtt.

Aspect of the Rabid Bear

  • A mérgezés sebzése 30-90%[x]-ról 60-120%[x]-ra nőtt.

Unique tárgyak

Airidah’s Inexorable Will

  • A sebzés skálázódása 2,0%-ról 10,0%-ra nőtt 1 pontnyi Willpower-enként.

Dolmen Stone

  • A Boulder sebzése forgó sziklánként 10-30%-ról 20-40%-ra nőtt.

Stone of Vehemen

  • A Stone Burst végső robbanásának sebzése 10-15%-ról 15-20%-ra nőtt.
  • A Stone Burst sebzése méretenként 10-15%-ról 15-20%-ra nőtt.

The Basilisk

  • A sebzés 100-600%-ról 300-900%-ra nőtt.
  • Mostantól mindig az Egészséges ellenség ellen hat, nem pedig az első találatnál. Bossok ellen 5 másodpercenként egyszer váltható ki.

Paragon

Constricting Tendrils Legendás Paragon-csomópont

  • A szerencsés találat esélye 15%-ról 40%-ra nőtt.
  • A sebzés a képesség alapsebzésének 150%-áról 300%-ára nőtt.

 

Necromancer

Skillek

Decompose

  • A sebzés másodpercenként 33%-ról 60%-ra nőtt.
  • A másodpercenkénti Essence-szerzés 10-ről 13-ra nőtt, és mostantól a támadási sebesség (Attack Speed) bónuszokkal együtt növekszik.

Hemorrhage

  • A sebzés 27%-ról 40%-ra nőtt.
  • A generált Essence 9-ről 13-ra nőtt.

Bone Splinters

  • A sebzés 9%-ról 15%-ra nőtt.
  • A generált Essence 7-ről 10-re nőtt.

Reap

  • A sebzés 13%-ról 20%-ra nőtt.
  • Mostantól 15 Essence-t generál, ha eltalál egy főnököt.

Bone Storm

  • A sebzés 180%-ról 300%-ra nőtt.

Passzívok

Evulsion

  • Korábban: A csontképességeid 5/10/15%[x] megnövelt kritikus csapás sebzést okoznak a sebezhető (Vulnerable) ellenségeknek.
  • Most: A csontképességeid 6/12/18%[x] megnövelt sebzést okoznak a sebezhető (Vulnerable) ellenségeknek.

Compound Fracture

  • A sebzés 5/10/15%[x]-ről 6/12/18%[x]-re nőtt.

Gloom

  • A 2%[x] megnövelt árnyéksebzés mostantól 3 helyett 4-szer halmozódik.

Shadowblight

  • A sebzés 44%-ról 60%-ra nőtt.

Affliction

  • A sebzés 80%-ról 100%-ra nőtt.

Legendary Aspect

Aspect of Empowering Reaper

  • A Pool of Blight bónusz sebzés 60-140%[x] értékről 70-190%[x] értékre nőtt.

Reaping Lotus’ Aspect

  • A Sever sebzése a normál sebzés 110%-170%-áról 140-200%-ára nőtt.

Unique tárgyak

Deathless Visage

  • A sebzés 5%-kal nő minden 20% Critical Strike Damage után, a korábbi 30% helyett.

The Mortacrux

  • A Skeletal Simulacrum létrehozásának esélye 10-30%-ról 20-40%-ra nőtt.

Howl from Below

  • A Corpse Explosion sebzése 30-50%-ról 50-90%-ra nőtt.

 

Rogue

Skillek

Invigorating Strike

  • Az alapsebzés 35%-ról 45%-ra nőtt.

Forceful Arrow

  • Az alapsebzés 22%-ról 33%-ra nőtt.

Twisting Blades

  • Az alapsebzés 54%-ról 70%-ra nőtt.

Penetrating Shot

  • Az alapsebzés 70%-ról 95%-ra nőtt.

Advanced Penetrating Shot

  • Előző: Ha teljes Energy mellett castolod, a Penetrating Shot 3 másodpercig 50%-kal lassítja az összes ellenséget, akit eltalál. Az elit ellenségeket 1,5 másodpercre le is dönti (Knock Down).
  • Most: Ha teljes Energy mellett castolod, a Penetrating Shot 3 másodpercig 50%-kal lassítja az összes ellenséget, akit eltalál. Az elit ellenségek 50%[x] megnövelt sebzést kapnak és 1,5 másodpercre le lesznek döntve.
  • A fejlesztő megjegyzése : Az Advanced Penetrating Shot játékbeli Tooltipje hamarosan frissül, hogy megmutassa, hogy az elit ellenségek multiplikatív sebzést kapnak.

Flurry

  • Az alapsebzés 130%-ról 150%-ra nőtt.

Advanced Flurry

  • Az Energy-költség csökkentése 10%-ról 15%-ra nőtt.

Rapid Fire

  • Az alapsebzés 33%-ról 40%-ra nőtt.

Enhanced Rapid Fire

  • A kritikus találat esélye lövésenként 5%-ról 7,5%-ra nőtt.

Dash

  • Az alapsebzés 40%-ról 65%-ra nőtt.

Dance of Knives

  • Hozzáadva a tooltipben, hogy a sebzését növeli a támadási sebesség.
  • Javítottuk a távolságkövetést.
  • Az alapsebzés 64%-ról 86%-ra nőtt. Ezek a százalékok egykezes fegyver felszerelése esetén érvényesek.

Smoke Grenade

  • A Cooldown 13-ról 10 másodpercre csökkent.
  • Az alapsebzés 45%-ról 90%-ra nőtt.

Countering Concealment

  • Ez a képesség mostantól megfelelően fenntartja a buffot 5 másodpercig a castolás után, függetlenül attól, hogy kilépsz-e a lopakodásból (Stealth), amíg az aktív.
  • Az egyértelműség érdekében frissült a tooltip.

Shadow Imbuement

  • Az egyedülálló ellenségek sebződése a fertőzés lejártakor 40%-ról 60%-ra nőtt.

Passzívok

Deadly Venom

  • A sebzés 3/6/9%-ról 6/12/18%-ra nőtt.

Exploit

  • A sebzés 6/12/18%-ról 8/16/24%-ra nőtt.

Victimize

  • A Victimize robbanása sokkal gyakrabban történhet, mint korábban.
  • A sebzés skálázása 120%-ról 150%-ra nőtt.

Alchemical Admixture

  • Az erősség (Potency) skálázása 20%-ról 40%-ra nőtt.
  • Kevesebb nem fizikai sebzéstípus szükséges az előny megszerzéséhez: 3 helyett 2-re csökkent.

Precision

  • A sebzés skálázása 15%-ról 20%-ra nőtt.

Close Quarters Combat

  • A sebzés skálázása 15%-ról 25%-ra nőtt.

Momentum

  • A stack-enkénti sebzés 5%-ról 6%-ra nőtt.

Exposure

  • A szerencsés találat esélye 25%-ról 40%-ra nőtt.
  • A Stun Greande sebzése 40%-ról 80%-ra nőtt.

Paragon

Leyrana’s Instinct

  • Amíg az Inner Sight teljes, a sebzés felső határa 35%-ról 60%-ra nőtt.

Legendary Aspect

Bladedancer’s

  • A sebzés 40-60%-ról 60-80%-ra nőtt.

Unique tárgyak

Windforce

  • A sebzésbónusz az aktiválásakor kétszeresről háromszorosra nőtt.

Condemnation

  • A Core Damage 20-40%-ról 50-70%-ra nőtt.

Pitfighter’s Gull

  • A kritikus sebzés 33%-ról 45%-ra nőtt.

Asheara’s Kanjar

  • A sebzés felső határa 20-40%-ról 30-50%-ra nőtt.

Scoundrel’s Kiss

  • A sebzés 15-35%-ról 35-55%-ra nőtt.

 

Sorcerer

Skillek

Meteor

  • A sebzés 96%-ról 120%-ra nőtt.

Enhanced Meteor

  • Előző: Ha a Meteor castolása 3 vagy több ellenséget talál el, 30% esély van arra, hogy egy további Meteor esik ugyanarra a helyre.
  • Most: Ha a Meteor 3 vagy több ellenséget talál el, egy további Meteor esik ugyanarra a helyre.

Enhanced Hydra

  • Előző: Amíg egészséges (Healthy) vagy, a Hydra castolások 1 további fejet kapnak.
  • Most: Egészséges állapotodban a Hydra castok 1 további fejet kapnak, és 50%[x] megnövelt sebzést okoznak.

Familiar

  • A sebzés 40%-ról 70%-ra nőtt.

Incinerate

  • A másodpercenkénti sebzés 101%-ról 120%-ra nőtt, a maximuma 136%-ról 162%-ra.

Passzívok

Vyr’s Mastery

  • A sebzés 250%-ról 500%-ra nőtt.

Combustion

  • Előző: Égető effektjeid 60%[x] megnövelt sebzést okoznak, és további 4%[x]-t minden egyes egyedi Égető forrással, amit az ellenségre alkalmaztál.
  • Most: Égető effektjeid 60%[x] megnövelt sebzést okoznak, továbbá az égő ellenfelek elleni bónusz sebzésed 25%[x]-át.

Avalanche

  • A szerencsés találat esélye 10%-ról 30%-ra nőtt.
  • Eltávolítottuk a dupla esélyt, hogy a lavina aktiválódjon sebezhető (Vulnerable) ellenségek ellen, helyette a sebzés mostantól további 25%[x]-kal nő sebezhető ellenségek ellen.

Legendary Aspect

Aspect of Charged Flash

  • Mostantól Critical flat Damage sebzés helyett Critical surge Damage sebzést okoz az Enhanced Charged Bolts.

Aspect of Overheating

  • Előző: Miután 3 másodpercig „csatornáztad” (channeling) az Incinerate-t, 5 másodpercig másodpercenként X kritikus tűz sebzést okoz. Az Incinerate castolása frissíti és fenntartja ezt a bónuszt.
  • Most: Miután 2 másodpercig „csatornáztad” (channeling) az Incinerate-t, 5 másodpercig 75-100%-kal megnövelt sebzést okoz. Az Incinerate castolása frissíti és fenntartja ezt a bónuszt.

Aspect of Piercing Cold

  • Előző: A jégszilánkok (Ice Shards) 3-19-szer szúrnak át, 25-5%-kal kevesebb sebzést okozva minden következő ellenséges találatnál.
  • Most: A jégszilánkok 10-szer szúrnak át, 4-10%-kal több sebzést okozva minden egyes ellenséges találat után.

Unique tárgyak

Starfall Coronet

  • A minimális Cooldown 4 másodpercről 3 másodpercre csökkent, és a töltések száma 2-ről 3-ra nőtt.

Paragon

Stalagmite Glyph

  • A Jégtüskék (Ice Spikes) bónuszát 16,7%-ról[+] 18,8%-ra[+] növelte.

Torch Glyph

  • A kiegészítő bónusz felső határa 12,5%-ról[x] 25%-ra[x] nőtt.

Pyromaniac Glyph

  • A kiegészítő bónusz mértékét 2%-ról 3%-ra, a felső határt pedig 10%[x]-ról 18%[x]-ra emelte.

 

Spiritborn

Skillek

Withering Fist

  • A mérgezés sebzése 30%-ról 36%-ra nőtt.
  • Lassítás 30%-ról 40%-ra növelve.

Sharp Withering Fist

  • A célpontok száma 3 ellenségről 5-re nőtt.

Toxic Skin

  • A passzív sebzés 30%-ról 36%-ra nőtt.

Enhanced Toxic Skin

  • A Toxic Skin bónusz sebzés 100%-ról 130%-ra nőtt.

Measured Toxic Skin

  • A sebzés 15%-ról 36%-ra nőtt.

Soar

  • Frissítettük a Soar célzását a vezérlőn, hogy a maximális távolság helyett a célzott ellenségre érkezzen.

Razor Wings

  • A sebzés 50%-ról 75%-ra nőtt.
  • Nincs többé rövid Cooldown a castolások között

Enhanced Rushing Claw

  • A találatonkénti bónusz sebzés 10%-ról 20%-ra nőtt, a maximális bónusz 80%-ról 100%-ra nőtt.

Poised Rushing Claw

  • A bónusz kitérés (Dodge) időtartama 3 másodpercről 6 másodpercre nőtt.

Harmonious Devourer

  • A Toxic Globs sebzése mostantól a Devourer képzettségi rangjaival skálázódik.

Exalted Devourer

  • A Pestilence Swarm sebzése mostantól a Devourer képzettségi rangjaival skálázódik.

Passzívok

Intricacy

  • A bónusz időtartama 5 másodpercről 7 másodpercre nőtt.

Nourishment

  • A mérgezés bónusz sebzése rangonként 3/6/9%[x]-ról 4/8/12%[x]-re nőtt.

Adaptive Stances

  • A bónusz időtartama 5 másodpercről 7 másodpercre nőtt.

Legendary Aspect

Aspect of Invigorating Will

  • A gyógyulás esélye 10%-ról 25%-ra nőtt.

Bruiser’s Aspect

  • Az Armor 1% helyett 2%-kal nő, 1%-nyi elveszített maximális életpontonként.

Aspect of Avoidance

  • A kitérés (Dodge) esélye 4-8%-ról 6%-10%-ra nőtt.

Starving Ravager’s Aspect

  • A Vigor-elvonás 25-5-ről 14-4-re csökkent.

Aspect of Deflection

  • A sebzés 25-32%-ról 26%-54%-ra nőtt.

Aspect of Soil Power

  • A sebzés 45%-60%-ról 180%-250%-ra nőtt.

Unique tárgyak

Nesekem, the Herald

  • A jelek közötti időtartam 5 másodpercről 2 másodpercre csökkent.

 

Zsoldosok

Raheir

Shield Throw

  • A Taunt időtartama 3 másodpercről 5 másodpercre nőtt.
  • A visszapattanások száma 3 célpontról 9-re nőtt.
  • A sebzés 225%-ról 450%-ra nőtt.

Iron Wolf’s Ward

  • A Valiance Cooldown Reduction 25%-ról 35%-ra nőtt.

Iron Wolf’s Virtue

  • A Valiance Cooldown Reduction 25%-ról 35%-ra nőtt.

Iron Wolf’s Arrival

  • A Valiance Cooldown Reduction 25%-ról 35%-ra nőtt.

Sundering Shield

  • 200%-kal megnöveli a Crater sebzését.

Draw Fire

  • Eltávolítva a bájital használatának lehetősége, amíg a maximális életerőn van.

Varyana

Ancient Harpoon

  • A kábítás (Stun) időtartama 2 másodpercről 4 másodpercre, a sebzés 140%-ról 200%-ra nőtt.

Whirlwind

  • A fizikai sebzés 65%-ról 85%-ra nőtt.

Annihilator

  • A lassítás időtartama 3 másodpercről 5 másodpercre nőtt.

Intimidated

  • A sebzéscsökkentés 10%-ról 15%-ra nőtt.

Taste of Flesh

  • A gyógyulás mennyisége 1%-ról 2%-ra nőtt.

Subo

Bargaining Chips

  • Az Overpower sebzésbónusz 2%-ról 5%-ra nőtt.

Thrillseeker

  • A detonációs időzítő 3 másodpercről 1,5 másodpercre csökkent.

Mastermind

  • A tömegkontroll időtartama 15%-ról[+] 25%-ra[+] nőtt.

Pin Cushion

  • A mozgásképtelenné tétel (Immobilize) időtartama 2 másodpercről 3 másodpercre nőtt.

Snipe

  • A sebzés 300%-ról 450%-ra nőtt.

Aldkin

Exhaustion

  • A kábítás (Daze) esélye 5%-ról 10%-ra nőtt.

Wave of Flame

  • A sebzés 300%-ról 550%-ra nőtt.

Curse of Flame

  • Az erőforrás-elvonás 10%-ról 8%-ra csökkent.

Fire Shot

  • A sebzés 40%-ról 90%-ra nőtt.

 

Rúnák

Ritual rúnák

Neo

  • Már nem blokkolja a sebezhetetlenség.
  • A Tooltip most már kifejezetten jelzi, hogy életsérülést kell szenvedned ahhoz, hogy megállítsd ezt a hatást.

Moni

  • A felajánlás 25-ről 35-re nőtt.

Invocation rúnák

Ton

  • Csökkentették a meteoritok terjedését, amikor leesnek.
  • A meteoritoknak kisebb a késleltetése a lövések között.

Ceh

  • A szellemfarkasok mostantól mind rendelkeznek az Akadálytalan (Unhindered) buffal, ami lehetővé teszi számukra, hogy átmenjenek az ellenségen és a játékoson, mivel a szellemek általában nem futnak bele dolgokba.

Tal

  • Mostantól egyszerre 3 pestisraj (Pestilent Swarm) spawnol.
  • A sebzés 300%-ról 150%-ra csökkent.

Vex

  • Az időtartam 5 másodpercről 8 másodpercre nőtt.
  • Az időtartam mostantól megfelelően frissül.

Lum

  • 1%-ról 2,5%-ra növelve.

Thul

  • A felajánlási költség 400-ról 300-ra csökkent.

 

Partikereső

  • A The Echo of Hatred főnökharc hozzá lett adva a Party Finder tevékenységéhez.
  • További tooltipek és ikonok kerültek hozzá különböző kontextusokban, hogy növeljék a Party Finder funkció láthatóságát.
  • A Party Finder megnyitásához használt alapértelmezett billentyűparancs és emote-kerék művelet mostantól az utoljára használt lapot nyitja meg. Első alkalommal alapértelmezés szerint a Keresés lapot fogja választani.

 

Felhasználói felület és felhasználói élmény

  • A nehézségek megváltoztatásának leírásában mostantól szerepel, hogy a feloldási feltételek karakterfüggőek.
  • A nehézségek ikonjai frissültek, hogy vizuálisan jobban megkülönböztethetőek legyenek.
  • Egy tárgy enchant-olásakor mostantól a „No Change” az alapértelmezett kiválasztott opció.

 

Egyéb

  • A légiós események ládáiból kieső zsákmány minősége megnőtt.
  • Az Artillery, Blast Wave és Conduit Shrineok mostantól megnövelt sebzést okoznak, ami a karakter szintjével és a Paragon szintjével is skálázódik.
  • A Malignant Heart költség a Mucus-Slicked Eggs készítéséhez 9-ről 3-ra csökkent.

 

Hibajavítások

 

Játékmenet

Barbarian

  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Mighty Throw esélye a dupla sebzésre Tempering affix mindig alkalmazta a bónuszát. Egy kompenzáló buff került bevezetésre, amint az fent látható.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Bold Chieftain’s Aspect időnként nem működött.

Druid

  • Kijavítottunk egy hibát, amikor a Chance for Shred to Hit Twice Tempering affix valójában a Shrednek dupla sebzés osztásának esélyét adta. Az affixet frissítettük, hogy tükrözze ezt a funkcionalitást, és mostantól Chance for Shred to Deal Double Damage néven szerepel.
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor a 4. Shred Attack az Aspect of the Agile Wolf használatakor nem csattant helyesen.

Necromancer

  • Kijavítottunk egy hibát, amikor a Blood Artisan’s Cuirass-on a Blood Orbs Restore Essence affix nem nőtt a Mestermunka során.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Ebonpiercer kisebb Blight lövedékei nem részesültek a Chance for Blight Projectiles to Fire Twice affixből.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Ring of Mendeln gyűrű támadásszámlálója visszaállt az összes Minionon, amikor új Miniont idéztünk.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Soulrift néha nem tudott hatni, ha a látótereden kívül eső helyet céloztál meg.

Rogue

  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor az imbuements nem frissítette az Shadowstep-el okozott sebzés típusát.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Rejtőzködés ellensúlyozásának (Countering Concealment) bónusza azonnal megszűnt, miután a Lopakodás (Stealth) megtört.

Sorcerer

  • Kijavítottunk néhány problémát, amikor a Familiar nem működött megfelelően együtt az Enlightenmenttel, amikor Sidhe Bindings-szel kombinálták.

Spiritborn

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Nesekem, the Herald a tervezettnél lassabban jelölte meg az ellenséget.

Egyéb

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az ellenségek az Infernal Hordes-ben a Fell Tanács kamráiban a zárt ajtón túl is spawnolhattak.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a drágakövek cseréje nem távolította el az eltávolított drágakő által biztosított statot.
  • Kijavítottuk azt a hibát, hogy a Glyph-fokozat-fejlesztés esélye nem skálázódott megfelelően a Pit Tier 100 után.
  • Javítottunk egy problémát, amikor a játékos nem tudta azonnal használni a városi portált, miután nehézséget váltott.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Sarkova Pass hágóban a Helltide aktiválása közben a szörnysűrűség alacsonyabb volt a tervezettnél.
  • Javítottunk egy olyan hibát, hogy a 150-es pit Tier teljesítése egy olyan partival, amely nem teljesítette az alacsonyabb szinteket, nem oldotta fel az alacsonyabb szinteket a másik játékos számára.

 

Küldetések és események

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Izel of the Vizjerei küldetésnél a tervezettnél korábban blokkolódhatott a fejlődés, ha az eldobott fiolákkal interakcióba lépett a játékos.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Rupture esemény során az ellenségeknek a magasabb nehézségeken a tervezettnél nagyobb volt az életerejük, ami túlságosan megnehezítette a mesteri szint elérését.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Boss egészségsávja a The Pit-ban a főnök szobáján kívül is megjelenhetett.
  • Kijavítottunk egy problémát, ami miatt a New Again küldetés során a fejlődés megakadhatott, ha a Confront Beleth célkitűzés során egy városi portált használtunk.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Coiling Fate achievement nem követte megfelelően a haladást az Everything Old küldetés teljesítése után.
  • Kijavítottunk egy problémát, ami miatt a Thrust Into Dark küldetés során a fejlődés blokkolódhatott, ha a szükséges ellenségeket a megfelelő lépés előtt legyőztük.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor bizonyos Vessel of Hatred kampányküldetések nem adtak megfelelő jutalmat a teljesítés után.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a túszok életjelző sávjai hiányoztak a túsz esemény során.

 

Sötét Fellegvár

  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Tailwind Elixír leírásában helytelen szöveg szerepelt.
  • Több olyan problémát is kijavítottak, ahol a küldetéscélok, ikonok és egyéb UI-elemek nem jelentek meg megfelelően.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Realm of Oblivion-ból kivezető portál nem működött megfelelően, ha a főnököt legyőztük, miközben az Impending Doom csatornázva volt.

 

Zsoldosok

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor Subo kereső képessége nem követte megfelelően, amikor a játékos lovon ülve mozgott a zónák között.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a chatnaplóban az jelent meg, hogy a felbérelt zsoldosod megölt, ha egy már legyőzött ellenség ölte meg. (Kiderült, hogy mégsem voltak árulók!)

 

Kurast Undercity

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Yoche-hoz vezető akadályon Evade-del át lehetett jutni.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor bizonyos elrendezésekben kevesebb szörnysűrűség volt, ami megnehezítette a Max Attunement elérését.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a végportál nem tudta visszaküldeni a játékost a városba, ha éppen az időzítő lejárta után lépett vele kapcsolatba.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Tribute nélküli futamok kezdő időzítője 120 helyett 100 volt.

 

Rúnák

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Lith rúna hatása aktiválódhatott, amikor egy képességet harcon kívül használtunk.

 

Strongholdok

  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Kichuk erődítményben Kirma teleportálhatott a főnöki arénán kívülre, és ez megakadályozta a továbbjutást.
  • Kijavítottuk azt a hibát, hogy a parti többi tagja nem tudott csatlakozni egy folyamatban lévő főnökharchoz Kichukban.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy a gyógyító kút Kichukban nem működött.

 

Partykereső

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a gyorslista ikonjai nem jelentek meg megfelelően a The Pit térképén.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy a The Pit gyorslistája automatikusan alkalmazta a Dungeon és Nightmare Dungeon címkéket a listára.
  • Javítottunk egy problémát, amikor a Speciális keresési szűrők nem álltak vissza, amikor a keresési előbeállítások megváltoztak.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Party Finder bezárása nem tér vissza az előző ablakba.
  • Javítottunk egy problémát, amikor a The Pit-hez tartozó csoportok listázásához a szintek tartománya csak 100-ig terjedt.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Party Finderben a The Pit szintek tartományait úgy lehetett beállítani, hogy a minimális érték magasabb volt, mint a beállított maximális érték.
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor a vezérlő fókusza a partikeresőben kezdetben a bővítési mezőre volt állítva az első tevékenységi mező helyett.

 

Felhasználói felület és felhasználói élmény

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az összes Sigil betörésekor a figyelmeztető üzenet nem tartalmazott információt a Pokoli Iránytűk vagy a Kurast Undercity Tribute betöréséről is.
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor az Urn of Aggression több nehézségnél is helytelen bónusztapasztalat-értékeket mutatott.
  • Kijavítottuk azt a hibát, hogy az alkimistánál hiányzott a drágakövek transzmutációja fül.
  • Kijavítottuk azt a hibát, hogy a nehézségekhez tartozó tooltip csak a Kyovashadban található szoborra utalt, a többi helyszínre, ahol a szobrok jelen vannak, nem.
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor az okkultistánál a Craft Sigils fülre navigálva a játékos leltárát a Dungeon Keys fül helyett a Consumables fülre állította.
  • Több olyan esetet is kijavítottunk, amikor bizonyos Aspect-ek nem jelentek meg a Hatalom Kódexében a kulcsszavas keresés használatakor.

 

Hozzáférhetőség

  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a képernyőolvasó nem működött teljes mértékben a partikereső menüben.

 

Egyéb

  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Petek különböző körülmények között nem tudtak a játékossal együtt teleportálni.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Torment nehézségű Achievementeket a szükséges Pit-be való belépéssel lehetett feloldani, ahelyett, hogy teljesíteni kellett volna azt.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor bizonyos Poleram fegyverek nem voltak használhatók barbárok és druidák által.
  • Kijavítottuk azt a hibát, hogy egyes Tenet of Akarat szobrokkal nem lehetett interakcióba lépni.
  • Különböző vizuális, felhasználói felület, stabilitás és teljesítmény javítások.
Forrás:
Blizzard News

Kapcsolódó cikkek:

  • diabloiv_ptr_21
    Diablo IV 2.1 PTR: Balansz, Armory és ütős szezontéma
  • diabloiv___CPQ6KHNPAA4Z1685750615683
    Diablo IV: Pokoli hordák, pokoli hibák és pokoli kupleráj
  • __Screenshot495
    Még mindig brutális a Diablo IV bázisa
  • image_750x_6155dbaa2b0df
    A Diablo-univerzum teljes története MAGYARUL
  • diabloiv_patchnotes_pixlr-image-generator-f81c797e-da1a-435d-b9e4-1924c07f9539
    Diablo IV: Az Undercity még jobb lesz, a Realmwalker…
  • diabloiv_ff_Skeleton-frame-s
    Aukciós ház, láda, Pet, Loot Filter – Ezeket akarja…
Tags: Diablo IV fontos Patch 2.0.5 Patch Notes Season 6 top Vessel of Hatred vezető

Continue Reading

Previous: Újabb Patch – A Diablo IV szinte minden eleméhez hozzányúlnak
Next: Diablo IV 2.1 PTR Patch Notes – A játék történetének legnagyobb javítása

Legfrissebb

Diablo Immortal: Year of the Harvest

Diablo Immortal: Year of the Harvest

2025.06.26.
Diablo IV: Apotheosis

Diablo IV: Apotheosis

2025.06.26.
Diablo-történet: Sins of the Horadrim – Apotheosis

Diablo-történet: Sins of the Horadrim – Apotheosis

2025.06.26.
Diablo IV: Sins of the Horadrim Trailer

Diablo IV: Sins of the Horadrim Trailer

2025.06.26.
Diablo Immortal: Prince of Freedom Trailer

Diablo Immortal: Prince of Freedom Trailer

2025.06.26.
A Diablo Immortal új karakterosztálya: a druida

A Diablo Immortal új karakterosztálya: a druida

2025.06.26.
Diablo IV: Megérkeztek az első képek a Season 9-ből

Diablo IV: Megérkeztek az első képek a Season 9-ből

2025.06.25.
Nagy bejelentésekre készül a Titan Quest II kiadója

Nagy bejelentésekre készül a Titan Quest II kiadója

2025.06.24.
2024. november
hKscpsv
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
« okt   dec »

Legutóbbi hozzászólások

  1. Három éves lett a Diablo Immortal – nagyon berágtak a fődémonok szerzője cszcsaba2025.06.04.

    Frissítés: Ütős előzetesek kerültek a cikkbe, érdemes megnézni őket!

  2. Cat Quest – A legcukibb ARPG, amit valaha is láttál szerzője cszcsaba2025.03.31.

    Frissítés: A Gameplay videón látható rész után továbbmentem kicsit és az a helyzet, hogy bedurvul a játék. Keményen kell gearelni,…

  3. Elkezdődött a Diablo Immortal új korszaka – Sharval vadonjának titkai szerzője ccssaabbaa2025.03.25.

    teszt

  4. Diablo IV, Season 8: Apparition Incursions Tutorial szerzője csizmadiacsaba2025.03.25.

    Próba

  5. Elkezdődött a Diablo Immortal új korszaka – Sharval vadonjának titkai szerzője csizmadiacsaba2025.03.25.

    Tesztkomment

Rhykker

Wudijo

Raxxanterax

Talkative Tri

Leggyakoribb címkék

bejelentés (19) Belial's Return (20) bemutató (49) Beta (21) Blizzard (48) build (22) Diablo (25) Diablo II (55) Diablo II: Resurrected (103) Diablo III (130) Diablo III Seasons (19) Diablo Immortal (138) Diablo IV (427) Early Access (22) fontos (229) gameplay (45) KiberMa (29) képgaléria (43) Ladder (22) Last Epoch (43) launch (28) Let's Level UP (28) megjelenés (33) Patch (36) Patch Notes (39) Path of Exile (77) Path of Exile 2 (79) Press Kit (33) PTR (49) Season (21) Season 2 (28) Season 3 (26) Season 5 (21) Season 8 (28) Shop (21) Spiritborn (20) Steam (19) stream (25) top (147) Trailer (155) Tutorial (27) Undecember (23) Vessel of Hatred (45) vezető (132) Wudijo (19)

Ez is érdekelhet

Diablo Immortal: Year of the Harvest
  • Lore

Diablo Immortal: Year of the Harvest

2025.06.26.
Diablo IV: Apotheosis
  • Lore

Diablo IV: Apotheosis

2025.06.26.
Diablo-történet: Sins of the Horadrim – Apotheosis
  • Movie

Diablo-történet: Sins of the Horadrim – Apotheosis

2025.06.26.
Diablo IV: Sins of the Horadrim Trailer
  • Trailer

Diablo IV: Sins of the Horadrim Trailer

2025.06.26.

Mi is ez az oldal?

Az inventory.hu egy 2024 januárjában indult Blog. Egy kicsit ugyan túltoltam és portálosra sikerült, de mégiscsak az én stílusomat fogja magán viselni előbb-utóbb. Lesznek persze hírek, meg mindenféle fordítások, de szándékom szerint sokkal több lesz a véleménycikk és a saját audio-vizuális tartalom, mint az archívumban (ami nagyjából a HH oldalára írt cikkeimből állt össze).

CsZCsaba

Inventory

Maradj egy kicsit és figyelj!

Az Izometrikus Hack&Slash ARPG játékok világa

Copyright

Tudom, hogy a szerzői jogot kb. mindenki telibesz*rja… Úgyhogy írhatnék én ide mindenféle jogi f*szságot, az totál értelmetlen lenne. Mielőtt lelopsz innen valamit, azt gondold végig, hogy ebben az oldalban mennyi meló van. Nem egy, nem két olyan cikk van itt, amivel napokat, akár heteket is dolgoztam. Azzal segíted a munkámat, hogy nem lemásolod a cikket, hanem az url-re hivatkozol.

Köszi előre is: CsZCsaba

  • Rólunk
  • Impresszum
  • Cikklista
  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube
Copyright © All rights reserved. | DarkNews by AF themes.