Home / Kódex / Patch és Hotfix / Újabb Patch – A Diablo IV szinte minden eleméhez hozzányúlnak

Újabb Patch – A Diablo IV szinte minden eleméhez hozzányúlnak

Megosztás:

Loading

Zajlik a Diablo IV hatodik évada és bár rengeteg a megoldásra váró hiba még mindig a játékban, a Vessel of Hatred kiegészítő nagyon jó fogadtatásban részesült (az Inventory Facebook csoportjában a tagok háromnegyede legalább jónak értékelte). Mindez két dolognak köszönhető: egyrészt az alapjátékban csalódottak már nem vették meg a kiegészítőt és szép lassan eltűnnek a Diablo IV közösségéből, másrészt ez a kiegészítő valóban nagyon jól sikerült.

Ez utóbbi állításnak némiképp ellentmond az a tény, hogy az új karakter, a Spiritborn zárójelbe teszi az összes többit és ráadásul idegesítő hibák tömkelege jelent meg a játékban. Ezekkel most együtt kell élnünk, egyrészt annyi pluszt hozott a kiegészítő, hogy egy kifejezetten élvezetes szórakozást nyújt a megújult játék, másrészt a hibákkal heroikus küzdelmet vívnak a fejlesztők és apránként azért halad(gat)nak előre. Ennek az előrehaladásnak egy újabb mérföldköve az október 29-én érkező 2.0.4 verziószámú javítócsomag, melynek magyar változatát az alábbiakban olvashatjátok!

Inventory.hu a Facebookon!

Kattints a linkre és kövesd az INVENTORY.hu - Gamer Blog folyamatosan frissülő Facebook oldalt! Az inventory.hu cikkeit kivétel nélkül megtalálod és további videós, képes tartalmak is kerülnek fel az oldalra.

Diablo Facebook csoport

Csatlakozz a legnagyobb magyar Diablós Facebook csoporthoz és csevegj a társakkal! De vigyázz! A csoportot moderáljuk és a Meta algoritmusai is aktívak benne, így a toxicmentes környezet garantált. Kattints ide a belépéshez!

ARPG Facebook csoport

Csatlakozz ARPG Facebook csoportunkhoz, ahol a műfaj összes játékának rajongói gyűlnek. Az Inventory "Játékok" menüjének teljes kínálata előjön a moderált csoportban... és még sok minden más. Lépj be ide kattintva!

Inventory X

Az Inventoryt az X-csatornája Kattints ide és "follow"!

Inventory Youtube

Az Inventory YT csatornája. Kattints ide a Feliratkozáshoz!

Inventory TikTok

Az Inventory TikTok csatornája. Kattints ide a követéshez!

 

Játékfrissítések

Vessel of Hatred Expansion frissítések

  • Varyana életereje csökkent a megszerzésével kapcsolatos küldetés során.
  • A Kurast Undercityben lévő Portal Prankster ládákat mostantól az aktív Bargain is érinti.
  • További Nahantu-tematikájú betöltőképernyők kerültek be a játékba.
  • A Kurast Undercity Tribute-ok leírásai javultak az érthetőség érdekében.

Season of Hatred Rising

  • A légiós események (Legion event) végén megjelenő ládák mostantól bónusz zsákmányt és Zakarum Remnants hírnevet biztosítanak azoknak a játékosoknak, akiknek a láda kinyitásakor aktív a Seething Opal.
  • A Seething Opal-ok leírása mostantól azt is jelzi, hogy a plusz zsákmány esélye a futam végi zsákmányra is vonatkozik, mint például a Pit vagy a Kurast Undercity.
  • Mostantól egy további hullám Bloodbound Guardians jelenhet meg a Realmwalker elleni harc során.
  • A Realmwalker életereje megduplázódott.

Egyéb

  • A Gem Fragment felső határa jelentősen megnőtt.
  • A Mount-ról való leszállás kikényszerítéséhez szükséges sebzés mértékét megnövelték, hogy a végjátékban kevésbé legyen gyakori a kényszerített leszállás.
  • A Party Finder gyorslista hozzá lett adva az Infernal Hordes-hoz a térképen.
  • A PlayStation™ 5 felhasználók számára bevezettük a VRR (változó képfrissítési sebesség) támogatást. A VRR a konzol beállításaiban a VRR „automatikus” értékre állításával engedélyezhető az azt támogató kijelzők esetében. Ha engedélyezve van, a képfrissítési sebesség meghaladhatja a 60-at, ha a VRR-tartományon belül van a kijelző, amikor az Enhanced Visuals ki van kapcsolva.

 

Hibajavítások

Akadálymentesség

  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a karakterportrék nem alkalmazták a láthatósági beállításokat.

Season of Hatred Rising

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Bloodbound Guardian nehezen támadható volt a közelharci karakterek számára.

Sötét Fellegvár

  • A Sötét Fellegvárban több esetben is kijavítottuk a hiányzó vagy helytelen tooltipeket és ikonokat.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Gloves of the Khazra kozmetikai tárgy betörhető volt és elveszhetett.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Community Challenge dobogójával nem lehetett interakcióba lépni, amikor kontrollerrel játszottunk.
  • Javítottunk egy problémát, amikor az Enclave of Strife befejezésével nem sikerült feloldani a Labyrinth of Souls-t.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Dark Citadel befejezéséért járó kozmetikai jutalmakat néha nem adta megfelelően a játék.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor Faeroch nem következetesen varázsolta a Maze Malaise-t.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Rushing Wind füstölőjének halmai nem jártak le megfelelően.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Sötét Fellegvárban a Resplendent Chest ládák nem dobtak le Citadel Coin csomagot.

Kurast Undercity

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor Longtooth átmenetileg láthatatlanná vált, amikor egy bizonyos támadást használt.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Primary Resource Bargain megvásárlásakor a játék nem garantálta a kapcsolódó affixet a kidobott tárgyakon.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a játékosok csatlakozhattak egy csapathoz, miközben a csapat egy aktív Kurast Undercity futamon volt.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a játékosok csatlakozhattak a csapathoz egy Undercity futam végén, és így is begyűjthették a jutalmakat.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a csapatban csak egy játékos kapott jóváírást az Undercity bevezető küldetésekért.
  • Javítottunk egy ritka problémát, amikor az Undercity futamok az időzítő aktiválása nélkül indulhattak el.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor különböző megidézett társak, például a Szellemfarkasok (Spirit Wolves), a haláluk vagy az eltűnésük után is adhattak Attunementet.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, hogy a Tribute of Titans leírása nem tartalmazott más forrásokat a Lair Bossokon kívül.

Zsoldosok

  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor ugyanaz a zsoldos egyszerre jelent meg felbéreltként (hired) és legénységként (enlisted).
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Zulmoggal való beszélgetés után Varyana megszerzési küldetése során a továbbhaladás blokkolódhatott.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy a zsoldosok passzív tulajdonságaiból szerzett bónusz-statisztikák megmaradhattak, miután kikapcsolták őket.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Bartering küldetés nem adott jutalmat.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Bartering feloldásának módja nem volt egyértelműen kommunikálva.

Infernal Hordes

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Defeat the Fell Council feladat nem tudott előrehaladni az összes Boss legyőzése után.

Helltide

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Blood Maiden legyőzése a Helltide befejezése után nem vitte előre a kapcsolódó Deeds of a Champion küldetés célját.

Stronghold

  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Chakhirban lévő szörnyek a tervezettnél kevesebb tapasztalatot adtak.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Kor Dragan Barracks-ban a kaszárnya kapuja kinyílhatott, mielőtt feloldották volna.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Hope’s Light előrehaladása blokkolódhatott, ha egy Town Portalt használtunk a Survive the Drowned Assault feladat által létrehozott átjárón való áthaladás után.

Dungeon

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor Bloodhorn Vortex örvényének vizuális effektjei fennmaradhattak (sebzést nem osztottak) a Forgotten Remains végén.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Sunbaked Overlook Cellar nem volt befejezhető.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Bastion of Faith-ben az Animus Urn nem vált interakcióképessé, ha rákattintott a játékos, mielőtt elég Animus volt az aktiválásához.

Küldetések és események

  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a játékos a Thrust into the Dark küldetés során egy áthatolhatatlan barikád mögött születhetett újra.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy néhány Nahantu mellékküldetés nem adott renown jutalmat.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy az All good things küldetés nem tudott előrehaladni, ha a Collect Akarat’s Power célt kihagytuk.
  • Kijavítottunk egy problémát az Unknowing Survivors küldetésben, amikor a játékos egy kikerülhetetlen területen éledhetett újra.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Scales of History küldetés a 20. szinten vált elérhetővé, annak ellenére, hogy egy 40. szinthez szükséges Elixírt kell készítened.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Harbinger of Hatred ritka esetekben sebezhetetlen állapotba kerülhetett.
  • Kijavítottuk azt a problémát, hogy a Living Memory küldetés során az összes szörny eldobhatta Urivar parancsát, miután elhagyta a Buried Chamber-t.
  • Javítottunk egy ritka problémát, amikor Neyrelle elakadhatott a Burning Crusade küldetés során, ami megakadályozta a továbbhaladást.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a követők a The Way Out is Through ( A kiút küldetés során nem tudtak leszállni a hátasról, ha a játékos egy Necromancert használt megidézett Skeletal Skirmisher-ekkel.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a küldetésekért kapott tárgyakhoz helytelen vagy hiányzó jellemző (inherent) affixek tartoztak.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Shrine Ambush eseményt nem lehetett befejezni, ha az a Putrid Bodypit Cellar pincében jelent meg.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Tending Nature küldetés során az orvvadászok (Poachers) nem a várt módon spawnoltak.
  • Javítottunk egy olyan problémát alacsonyabb nehézségeken, amikor nem elég ellenség spawnolt ahhoz, hogy teljesüljön a Jar of Souls esemény mesteri célkitűzése.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor az ellenségek bizonyos helyeken nem tudtak többé spawnolni a Hold your Ground esemény alatt.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor az Ancient Obelisk esemény nyomólapjai beragadhattak, megakadályozva az esemény befejezését.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Pit of Artificer obeliszkjére és a hozzá tartozó portálra nehéz volt kattintani.

Játékmenet

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a következő affixek nem jelentek meg Greater Affix-ként:
    • Chance for Blood Lance to Deal Double Damage
    • Chance for Bone Storm to Deal Double Damage
    • Chance for Corpse Explosion to Deal Double Damage
    • Chance for Sever to Deal Double Damage
    • Chance for Incinerate to Deal Double Damage
    • Chance for Teleport to Deal Double Damage
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Whisper Invader (például a Grotesque Debtor) nem dobott zsákmányt.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor az Elemental Surge Tempering recept mindig a maximális értéket dobta.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a World Boss csak egy Health Potion-t dobott, amikor elérte az életerő-küszöbértékeket.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor Avarice the Gold Cursed kincsesládája eltűnt a halálakor.
  • Kijavítottuk azt a hibát, hogy a Beast in the Ice nem spawnolt, amikor a Glacial Fissure oltáránál újraidézték.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor Echo of Lilith nem tudta elpusztítani a padlót, ha a megfelelő időben volt Staggered állapotban.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Eternal karaktereknél megmaradt Ingolith-ot és Neathiron-t nem lehetett Obducite-re átformálni.
  • Több olyan esetet is kijavítottunk, amikor bajnokok (champion monsters) szörnyek és suttogók (Whisper Invaders) jelenhettek meg Torment előtti nehézségeken.
  • Javítottunk bizonyos eseteket, amikor a vártnál több champion monster spawnolt az alacsonyabb Torment nehézségeknél.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Gyógyító kutak (Healing Well) nem gyógyították meg teljesen a játékost.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Greed Shrine aktiválása lovon ülve, megakadályozta az aranyrobbanást, aminek a hatás lejártakor kellett volna bekövetkeznie.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a képességek visszatöltési ideje véletlenszerűen nullázódott, miközben a játékos a Mounton volt.
  • Több olyan esetet is kijavítottunk, amikor mágikus és ritka tárgyak akkor is lehullottak, amikor nem kellett volna.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a villámmal elvarázsolt szörnyek (Lightning Enchanted Monsters) a tervezettnél távolabbról is okozhattak kárt a játékosnak.

Druid

  • Kijavítottunk egy hibát, amikor a Shred a legközelebbi célpontra ugrott ahelyett, hogy a megcélzott célpontot vette volna célba.

Necromancer

  • Kijavítottunk egy hibát, amikor a Reaping Lotus aspect nem részesült megfelelően a Chance for Sever to Deal Double Damage affix előnyeiből.

Rogue

  • Kijavítottunk egy problémát, ami a Dance of Knives szűk körökben mozogva történő alkalmazásával váratlanul töltésvesztést eredményezhetett.

Sorcerer

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Familiar Enchantment hatás nem működött, ha a Familiar újratöltési ideje nulla töltésnél volt.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Deep Freeze használata a Sötét Fellegvárban történő teleportálás után lehetővé tette a játékos számára, hogy mozogjon, miközben a Deep Freeze aktív volt.

Spiritborn

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Spiritborn karakterek nem tudták használni a Hungering Necrolyte’s Cache-t.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Acceleration passzívra tett skill-pontok a további Evade töltéseket biztosító csizmákkal együtt azt eredményezhették, hogy felszálláskor elfogytak az Evade töltések.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Harmony of Ebewaka által alkalmazott Spirit Hall módosítások nem jelentek meg a megfelelő képességeken, miközben lovon vagy a városban tartózkodtak.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Aspect of Deflection nem mutatta a kiosztott sebzést.

Party Finder

  • Javítottunk egy problémát, amikor a következők nem voltak elérhetőek a gyorslistán:
    • Boss Ladder Lairs
    • World Boss
    • Non-Helltide Whispers
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Training Grounds volt a Party Finder listák aktivitása.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Pit Tier tartománya szerkeszthető volt, miután listáztunk egy Party-t a Pithez.
  • Kijavítottuk azt a hibát, hogy bizonyos helyzetekben a party kilistázása után is fennmaradhatott az üzenet, amely arra utasította a játékost, hogy a folytatás előtt először törölje a party listáját.

Felhasználói felület és felhasználói élmény

  • Több olyan esetet is kijavítottunk, amikor egyes rúnák és képességek ikonjai helytelenek voltak.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Jeweler-hez kapcsolódó néhány tooltip nem utalt a rúnákra.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor az Occultist menjüjében a Sigilek betörésére vonatkozó tooltippek nem tartalmazták azt az információt, hogy ez az Infernal Compass-t és az Undercity Tibute-ot is magában foglalja.
  • Kijavítottunk egy hibát, amikor a karakterstatisztika ablakban a szintre vonatkozó tooltipben a 60. szint helyett az 50. szinten szűnt meg a képességpontok gyűjtése.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Materials lapon az új tárgyak ikonja korlátlan ideig fennmaradhatott.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Paragon Tab zároltá válhatott egy Paragon Board hozzáadása után, miközben a kulcsszavas keresés nyitva volt.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a kontrollert használó játékosok nem tudták felvenni a Tormented Boss oltárokkal azonos helyen elejtett tárgyakat.

Egyéb

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a felszereléssel lezárt tartalmakban (például a The Pit), a drágaköveket és a rúnákat el lehetett cserélni vagy el lehetett távolítani a foglalatokból.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Bartering során szerzett csizmákból hiányzott az Evade módosítás, mint jellemző affix.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Jeweler jelen volt a Kurast Training Grounds teremben.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Diadem of the Anciant kozmetikum normál tárgyként esett le Lord Zirtől.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a séta (walk) mód nem volt alkalmazható automatikus mozgásnál (auto-move) vagy lóháton.
  • Kijavítottuk azt a hibát, amikor a Tree of Whispers-ből származó Collection of Rings csomag nem adott tapasztalatot.
  • Különböző stabilitási, teljesítmény, vizuális, felhasználói felület és hang javítások.
Címkézve:

Sign Up For Daily Newsletter

Stay updated with our weekly newsletter. Subscribe now to never miss an update!

[mc4wp_form]