Skip to content
2025.06.20.
  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

INVENTORY

Maradj egy kicsit és figyelj!

Connect with Us

  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

About Us

AF themes

We mainly focus on quality code and elegant design with incredible support. Our WordPress themes and plugins empower you to create an elegant, professional and easy to maintain website in no time at all.

Connect with Us

  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

Címkék

bejelentés Belial's Return bemutató Beta Blizzard build Diablo Diablo II Diablo II: Resurrected Diablo III Diablo III Seasons Diablo Immortal Diablo IV Early Access fontos gameplay KiberMa képgaléria Ladder Last Epoch launch Let's Level UP megjelenés Patch Patch Notes Path of Exile Path of Exile 2 Press Kit PTR Season Season 2 Season 3 Season 5 Season 8 Shop Spiritborn Steam stream top Trailer Tutorial Undecember Vessel of Hatred vezető Wudijo

Kategóriák

  • Bemutató
  • Blog
  • Build
  • Gameplay
  • Gyereksarok
  • Háttér
  • Hírek
  • Interjúk
  • Képgalériák
  • Leak
  • Let's Level Up
  • Lore
  • Movie
  • Patch és Hotfix
  • Poén
  • Shorts
  • Stream
  • Trailer
  • Tutorial
  • Unboxing
  • Webshop
  • Youtube
  • iNFO
    • Hírek
    • Leak
    • Interjúk
  • Kódex
    • Háttér
    • Lore
    • Tutorial
    • Build
    • Patch és Hotfix
    • Patch Notes
      • Diablo III (HUN)
      • Diablo IV (ENG)
      • Diablo Immortal (ENG)
      • Grim Dawn (ENG)
      • Last Epoch (ENG)
      • Path of Exile (ENG)
      • Titan Quest (ENG)
      • Torchlight III (ENG)
      • Undecember (ENG)
      • Wolcen (ENG)
  • Bemutató
  • Videó
    • Gameplay
    • Stream
    • Trailer
    • Movie
    • Shorts
    • Poén
    • Unboxing
  • Képgalériák
  • Játékok
    • #-A-B
      • Assassin’s Creed: Valhalla
      • Blizzard Arcade Collection
      • Borderlands 3
    • C-D-E
      • Call of Duty Vanguard
      • Crash Bandicoot 4
      • Cyberpunk 2077
      • Cuphead
      • D3 Reflection
      • D4 Reflection
      • Demon’s Souls
      • Diablo I
      • Diablo II
      • Diablo II: Resurrected
      • Diablo III
      • Diablo IV
      • Diablo Immortal
      • Doom Eternal
    • F-G-H
      • Fall Guys
      • Ghost of Tsushima
      • God of War Ragnarök
      • Grim Dawn
      • GTA V
      • Hades
    • I-J-K
    • L-M-N
      • Last Epoch
      • Lost Ark
      • Mafia
      • Mario + Rabbids: Sparks of Hope
      • Mass Effect
      • Nier: Automata
    • O-P-Q
      • Path of Exile
      • Path of Exile 2
    • R-S-T
      • Return to Monkey Island
      • Resident Evil Village
      • Rocket League
      • Rush Royale
      • Star Wars Battlefront II
      • Star Wars Jedi: Fallen Order
      • Stumble Guys
      • The Division
      • The Incredible Adventures of Van Helsing
      • The Last of Us Part II
      • The Outer Worlds
      • The Slormancer
      • Tiny Tina’s Wonderlands
      • Titan Quest
      • Titan Quest II
      • Torchlight III
    • U-V-W
      • Undecember
      • V Rising
      • Warcraft III: Reforged
      • Warhammer: Chaosbane
      • Watch Dogs: Legion
      • Wolcen: Lords of Mayhem
    • X-Y-Z
  • Dosszié
    • Diablo IV Seasonok
    • Diablo IV Cosmetics
    • Diablo III Seasonok
    • D2R Ladder Seasonok
    • A D2R bejelentése
    • Last Epoch Tutorial
    • Path of Exile Cosmetics
    • Path of Exile Ligák
    • Path of Exile 2 Build Showcase
  • Gyereksarok
  • Blog
  • Webshop
  • Belépés
Youtube
  • Home
  • 2024
  • október
  • 9
  • A Diablo IV Patch Notes legütősebb részletei
  • Hírek

A Diablo IV Patch Notes legütősebb részletei

Válogatás a Wowhead Diablo IV-es rövidhíreiből
cszcsaba 2024.10.09.
Megosztás:

Loading

Ebben a cikkben csupa olyan kishír lesz terítéken, amelyek valamelyik Diablo IV frissítést tartalmazó giga-írásban már említésre kerültek. Az ok, amiért külön cikket szentelek nekik, egész egyszerűen az, hogy a Wowhead szerkesztői (is) kellően fontosnak/érdekesnek találták ezeket a hírmorzsákat, hogy cikket írjanak belőle.

És ha már ők kiemelték, hát csinálok belőlük egy összefoglalót én is. Csupa olyan érdekesség lesz itt, amelyek a blogban vagy a Patch Notes-ban csak 1-2 mondat erejéig vannak benne, pedig picit kifejetve, gyorsan kiderül, hogy többségük meghatározó jelentőségű.

Inventory.hu a Facebookon!

Kattints a linkre és kövesd az INVENTORY.hu - Gamer Blog folyamatosan frissülő Facebook oldalt! Az inventory.hu cikkeit kivétel nélkül megtalálod és még amit csak a Facebookon osztani lehet! Óvatosan a kommentekkel jeligével!

Diablo Facebook csoport

Csatlakozz a legnagyobb magyar Diablós Facebook csoporthoz és csevegj a társakkal! De vigyázz! A csoportot moderáljuk és a Meta algoritmusai is aktívak benne, így a toxicmentes környezet garantált. Kattints ide a belépéshez!

ARPG Facebook csoport

Csatlakozz ARPG Facebook csoportunkhoz, ahol a műfaj összes játékának rajongói gyűlnek. Az Inventory "Játékok" menüjének teljes kínálata előjön a moderált csoportban... és még sok minden más. Lépj be ide kattintva!

Inventory.hu az X-en!

Az Inventoryt már az X-en is követheted. Kattints ide és "follow"!

Inventory Youtube

Az Inventory.hu (szerkesztőjének) YT csatornája. Kattints ide a Feliratkozáshoz!

Inventory TikTok

Az Inventory.hu (szerkesztőjének) TikTok csatornája. Kattints ide a követéshez!

 

A Penitent nehézség már az 1. szinten elérhető

A Diablo IV-ben lesz néhány változás a nehézségi szintekben és azok működésében. A legnagyobb változás a Season 6 PTR-hez képest az, hogy a Penitent szint szabadon elérhető lesz mindenki számára az 1. szinten, aki befejezte a Diablo 4 alapkampányát (vagy bejelölte a karakteralkotás képernyőjén a kampány kihagyására szolgáló négyzetet).

A Patch 2.0.1/2.0.2 Livestreamben a fejlesztők figyelmeztettek, hogy csak úgy beleugrani a Penitent nehézségi szintbe, halálos meglepetéshez vezet. Azért hozták ezt a változtatást, mert meg akarták nyitni a Penitentet azok számára, akik szeretik az extrém kihívásokat (korábban, a PTR teszt során 50. szint kellett ahhoz, hogy a Penitent nehézség feloldódjon).

 

A szörnyek skálázásának változásai

Fontos változást jelentettek be a különböző nehézségi szintek szörnyeit illetően. A Patch Notes-ban a Blizzard kijelentette:

Az intenzitás skálázás átkerült a Torment nehézségi fokozatokba 1 – 4. A skálázást úgy állították be, hogy jobban észrevehető legyen.

A 6. szezontól kezdve a szörnyek intenzitása nem skálázódik tovább a Torment szintek eléréséig. A szörnyek intenzitása a következő függvénye: a szörnyek erősebbé válnak, jobb távolsági támadási pontossággal, és rövidebb újratöltési idővel rendelkeznek. Ez a fajta skálázás megszűnt a nem-Torment nehézségeken.

A Season 6 & Vessel of Hatred tartalomfrissítésben a fejlesztők összehangoltan igyekeztek olyan változásokat hozni, amelyeket a játékosok kértek. A fejlesztői stream-ben többször is kijelentették, hogy a játékosok visszajelzései kulcsfontosságúak voltak ahhoz, hogy olyan játékot adjanak nekünk, amilyet mindannyian játszani szeretnénk.

 

XP és Loot skálázódás, Torment loot

  • A Whisper Cache-ekből és a Helltide Chests-ből származó tapasztalati jutalmak mostantól több tapasztalatot adnak, a nehézségi szinttel együtt skálázódva.
  • A világfőnök zsákmánya mostantól a magasabb Torment-szintekkel skálázódik.
  • A mágikus és ritka tárgyak automatikusan megmentődnek a Torment szinteken. Még csak nem is fogod látni, hogy leesnek! Minden, amit a Torment 1-4-ben találsz, Legendary, Unique vagy Mythic lesz.
  • A tárgyak nem lesznek jobbak a magasabb Tormentekben. Amint eléritek a Torment 1-t, minden kieshet. A magasabb Tormentek csak nagyobb esélyt adnak arra, hogy hamarabb megtaláld a legjobb zsákmányt.

 

Duriel és Andariel Mythic dobásának esélye megduplázódott

A Blizzard ismét módosította a Mythic Uniques dropolásának módját – míg minden Tormented bossnak van esélye a dropolásra, Duriel és Andariel esélye megduplázódik a Diablo IV Season 6-ban!

Az 5. szezontól kezdve a Tormented bossok kaptak egy kis módosítást a tárgyak eldobása tekintetében. A játékosok bármelyik Tormented boss-t farmolhatták, amit csak akartak (és megvolt hozzá a megidézési anyaguk), mivel a Mythic Unique drop rate-ek egységes lett mindegyiküknél, így a játékosok elszakadhattak a Duriel és Andarial spammeléstől. Most azonban a Blizzard visszavonta ezt a változtatást, és ismét felemelte a Duriel és Andariel Mythic Unique dobási esélyét, így megkülönböztette őket a többi főnöktől.

A Patch Notes-ban ez áll:

Duriel és Andariel nem garantálja a Mythic item dropot, de az esélyük a Mythic item dropra kétszer nagyobb, mint más Tormented bossoknál.

A kétszeres esély szilárdan bebetonozza, hogy Duriel és Andariel az optimális választás a Mythic Unique vadászathoz, ami azt jelenti, hogy a játékosoknak újra hozzá kell szokniuk az idézőanyagok farmolásához. (Az idézőanyagok láncolata teljesen megváltozott, erről egy komolyabb Tutorialt fogok írni hamarosan – a szerk.)

 

Stronghold XP nerf

A Diablo IV-ben sok játékos keresi a leggyorsabb módját a szintlépésnek – legyen az a Nightmare dungeonok darálása, a The Pit speedrunok, vagy újabban az Strongholdok újra és újra futtatása. A 6. szezonban azonban egy új metát kell felfedezni, mert az Strongholdok, amelyek korábban az egyik legjobb módja voltak a szintlépésnek, egy tapasztalati pont gyengítést kaptak.

A Patch Notes-ban a Blizzard részletezte a Stronghold befejezési tapasztalatának gyengítését:

Az Stronghold teljesítéséért kapott tapasztalati jutalmakat módosítottuk. A játékosok mostantól egyszeri tapasztalati jutalmat kapnak, ha megölik egy erődítmény főnökét, megakadályozva ezzel, hogy végtelenül nagy mennyiségű tapasztalatot szerezzenek ugyanabból az erődítményből a partizás révén.

A fejlesztők megjegyzése: Örülünk, hogy a 2.0-s javításban visszatérő küldetési tapasztalati jutalmak, mint például az Erődök, tetszenek. A tapasztalati jutalmat úgy állítottuk be, hogy az Stronghold továbbra is erős szintlépési tevékenység maradjon a játék elején-közepén, de ne legyen olyan erős, hogy kötelező legyen a befejezésüket későbbi karakterszintekig visszatartani.

Bár az erődítményeket továbbra is jövedelmező lesz futtatni, a tapasztalatszerzés szempontjából már nem lesznek az élmezőnyben, ami azt jelenti, hogy a játékosoknak ismét más stratégiákat kell majd alkalmazniuk (például a Helltide-ot).

 

Main Stat sebzésbónusz nerf

A Blizzard közölte, hogy a Diablo 4 Season 5-ben újonnan hozzáadott, main stat által nyújtott Damage Bonuszok a Season 6-ban visszaállnak a korábbi értékekre.

A nemrég kiadott Patch Notes tartalmazott egy sort, amely megemlíti, hogy a korábban buffolt Main Stat bónuszok visszacsökkennek a korábbi értékekre. Ez viszont sok olyan változást fog visszacsinálni, amit a játékosok éppen csak megszoktak az 5. szezonban.

A Fő Statok képzettségi sebzéshez való hozzájárulására alkalmazott 2x-es emelés visszaállt a 2.0-s patch előtti értékekre.

Korábban, a Patch 2.5.0-ban a Barbár kivételével minden osztály kapott egy bónuszt a fő statjára, ami növelte a képesség sebzést, amit osztottak. A buff különösen erősnek tűnt a végjátékban, ahol a játékosok már nagy mennyiségű Core Stat-ot halmoztak fel a felszerelés és a Paragon bónuszok révén.

Néhány osztály, például a Druida és a Nekromanta esetében ez a visszaállítás a Main Stat sebzési értékek 25%-os csökkenésével egyenlő, az új értékek szerint mindegyik osztály esetében 10 Core Stat szükséges 1% sebzésnövekedéshez.

 

Mythic Unique Craft

A 2.0.2 Patch egy jelentős változást vázol fel a játékosok Mythic Uniques craftolásának módjában a Diablo IV hatodik évadában. A Mythic Unique crafting rendszerben számos változás történt az eredeti bevezetése óta, de a Blizzard által ma nyilvánosságra hozott információnak hatalmas hatása van a játékosbázisra.

A frissítések áttekintése:

  • 2 Resplendent Sparks = 1 véletlenszerű Mythic Unique
  • 2 Resplendent Sparks + egy maréknyi Rúna = 1 specifikus Mythic Unique
  • A Mythic Unique-okat mostantól az alkimista helyett a kovácsnál készítik.

Először is, a jó hír: a Mythic Uniques elkészítéséhez szükséges Resplendent Spark mennyisége a felére csökken – a Diablo 4 Season 6-ban már csak 2 darabba kerül egy Mythic elkészítése. Azonban, míg 2 Resplendent Sparks segítségével bármelyik játékos készíthet egy véletlenszerű Mythic Unique-ot a kovácsnál, egy speciális Mythic Unique elkészítéséhez 2 Resplendent Spark és egy speciális rúnakészlet szükséges… Rúnák, amelyek csak a Vessel of Hatred bővítményt megvásárló játékosok számára állnak rendelkezésre.

Ahogy jelenleg a Patch Notes-ban olvasható, azok, akik nem vásárolták meg a Vessel of Hatredet, nem lesznek képesek célirányosan elkészíteni a Mythic Uniques-ot, mivel nem férnek hozzá a rúnákhoz.

 

Smoldering Ashes változások

A Smoldering Ashes (Season Journey) rendszere nagy változást kap a Diablo IV Season 6-ban. A játékosoknak többé nem kell szintkövetelményt teljesíteniük a hamvak Battle Passból való feloldásához.

A legutóbbi Javítócsomagban a Blizzard felvázolta a Battle Pass megváltoztatott szerkezetét, amely közvetlenül befolyásolja a Smoldering Ashes feloldását, amely nyilván a Season Blessing pecsétekre is hatással van:

Frissítésre került a Parázsló hamu megszerzésének módja

  • Eltávolítottuk a karakterszint-követelményt ezeken a szinteken, és egy új rendszert vezettünk be, ahol a Smoldering Ashes csak Earned Favor-rel oldható fel.
  • Earned Favor-t a játékban szörnyek megölésével, küldetések teljesítésével és a Szezonutazáson való részvétellel szerzel.
      • Ez nem tartalmazza a játékon kívüli dolgokért (szintek kihagyása) kapott kegyelmet.

A fejlesztő megjegyzése: A Smoldering Ashes ezen változtatásai továbbra is biztosítják, hogy azok, akik Tier Skipeket használnak, nem juthatnak hamarabb a Smoldering Ashes előnyeihez, mint azok a játékosok, akik nem használnak Tier Skipeket. Emellett a Smoldering Ashes is igényelhető és használható lesz, amint elég Favort szereztél – nem kell többé várnod, hogy a karaktered elérje a szintkövetelményt. A Battle Pass jutalomsávján egy új ikon mutatja az Earning Favor előrehaladását, így pontosan tudni fogod, milyen messze vagy a következő Smoldering Ashes feloldásától.

Ez az átlagos játékosok számára azt jelenti, hogy többé nem kell várnod azzal, hogy a Smoldering Ashes Battle Pass jutalmakat igényelj – amint feloldod őket, máris felhasználhatod őket a szezonális áldásokra.

 

Masterwork: csak az Obducite marad

A Diablo 4: Vessel of Hatredben és a 6. évadban meglepő változás történt a craftingban – az Obducite lett az egyetlen Masterworking anyag a játékban!

A Diablo 4 Masterworking nagy újdonsága az Ingolith és Neathiron eltörlése. Mostantól minden mestermunkádat Obducite-tal fogod végezni. Továbbra is lesz 12 rangú craftolás – csak nem kell többé anyagokat átalakítanod.

A fejlesztő megjegyzése: Folyamatosan 3 különböző ritkaság között kellett átváltoztatni a Masterworking anyagokat, ezért összevontuk őket 1 egységes anyaggá.
Azt a visszajelzést is kaptuk, hogy a Nightmare Dungeonokat fárasztó volt lefuttatni, mivel a jutalom nagy része a Dungeon befejezésébe volt beépítve. Ezáltal a sebesség lett az egyetlen mérőszám, amivel a sikert mértük. Azzal, hogy a Nightmare Dungeon elsődleges jutalmát lecseréltük valamilyen grindelhető dologra, például Obducite-ra, a Dungeon minden része értelmes jutalmat biztosít. Az eseményektől kezdve az elit csomagokon át a főnökökig, mindennek megvan az esélye arra, hogy Obducite-t dobjon.

Az Obducite farmolása is megváltozott, és kevésbé lesz grindelés. A 6. szezontól kezdve az Obducite elsődleges beszerzési helye a Nightmare Dungeon és gyakorlatilag mindenhol eshet! A Blizzard a következő listát adta meg a Nightmare Dungeons-on belüli helyekről, ahol Obducite található:

  • Resplendent Chest
  • Normál Chest
  • Különféle interaktív tárgyak, pl. Ambient Corpses (környezeti hullák)
  • Törhető tárgyak
  • The Butcher
  • Kincses goblinok
  • Helyi események
  • Elit pakkok
  • Főnökök

Meg kell jegyezni, hogy a Nightmare dungeonok többé nem dobnak Glyph-eket. A játékosok a The Pit-ben találhatják meg azokat.

Néhány további változás a Mestermunkában:

  • Az 5-12. rangú mestermunkák aranyköltsége körülbelül egyharmadával csökkent.
  • A nem ősi legendás tárgyak mostantól akár 8-szor is megmunkálhatók, és két Tempering Affixet kaphatnak.
  • Az alacsonyabb rangú Mestermunkák anyagköltségei kiigazításra kerültek.

 

Tempering-változások

A legfontosabb változás az edzéssel kapcsolatban a 2.0.1/2.0.2 csomagban az, hogy újra lehet rollolni a Temper Affixeket, amivel rendelkezel. A Diablo IV közösségi menedzsere, Adam Fletcher megerősítette, hogy az új Scroll of Retempering lehetővé teszi a játékosoknak, hogy letöröljék az edzést egy tárgyról, és újra megpróbálják rollolni.

Fontos, hogy ez csak egyszer lehetséges tárgyanként, így a temperálási hibák továbbra is lehetségesek!

A többi Temperálás változás a következő hibajavításokat tartalmazza:

  • Az edzés többé nem lesz elérhető az új accountok számára az 1. szinten. A 15. szint a szükséges minimum a Tempering feloldásához.
  • A legendás edzés nem lesz engedélyezve a játékosok számára a szezon elején.
  • A játékosok többé nem tudnak majd más osztályhoz tartozó, osztályspecifikus temperálással ellátott tárgyakat felszerelni.

A kézműves rendszerek módosításai a játékosok visszajelzéseinek eredményeként születtek. A Blizzard a PTR Changes Pre-Launch Livestreamben kijelentette, hogy a játékosok visszajelzései mostantól kritikus elemei a tervezési politikájuknak, szóval hallasd a hangodat!

 

A PC játékosok kapcsolhatják a karakter mozgását a futás és a séta között

A Diablo IV: Vessel of Hatred megjelenésének közeledtével a PC-s játékosok örömmel hallhatják, hogy olyasmit is megtehetnek majd, ami eddig csak a konzolosok számára volt elérhető – futás helyett mostantól sétálhatnak!

Egy új billentyűkiosztás került a játékba, amellyel futásról gyaloglásra válthatunk.

Bár ez talán nem a legizgalmasabb újítás a Diablo 4-ben, kétségtelen, hogy a PC-s játékosok számára némi ízt ad a játéknak.

Forrás:
Wowhead

Kapcsolódó cikkek:

  • seaso6_logo_diabloiv_5W0HT353FO9G1727475668597
    A Diablo IV eddigi legnagyobb frissítésével érkezik…
  • ba0214220c7ad8fc266227016c72ea55c6142668
    Frissül a Last Epoch! Van visszaút a halálból?
  • image_750x_6155dbaa2b0df
    A Diablo-univerzum teljes története MAGYARUL
  • diabloiv___CPQ6KHNPAA4Z1685750615683
    Diablo IV: Pokoli hordák, pokoli hibák és pokoli kupleráj
  • diabloiv_pixlr-image-generator-f337e3ed-0632-4354-bebb-37022b933ca6
    Szarból várat – Íme a Diablo IV javítási jegyzékei…
  • 473696096_1028868969274675_7440703678680799805_n
    Diablo IV Patch Notes 2.1 - Az eddigi legnagyobb
Tags: Diablo IV Patch 2.0.1 Patch 2.0.2 Patch Notes Season 6 Vessel of Hatred

Continue Reading

Previous: Vessel of Hatred: Szopóágon a konzolosok
Next: Diablo IV hatodik évad: 4 nap alatt 6 javítás

Legfrissebb

Az megvan, hogy nyári vásárt tart a GOG.com?

Az megvan, hogy nyári vásárt tart a GOG.com?

2025.06.20.
A Warcraft franchise a Game Pass-ban

A Warcraft franchise a Game Pass-ban

2025.06.19.
Előrendelhető a szuperrészletes Lilith figura és még sok más Diablo IV ereklye

Előrendelhető a szuperrészletes Lilith figura és még sok más Diablo IV ereklye

2025.06.17.
A Szabadság Hercege – Érkezik a Diablo Immortal következő frissítése

A Szabadság Hercege – Érkezik a Diablo Immortal következő frissítése

2025.06.17.
Summer Game Fest 2025 – Itt tudod visszanézni az összes eseményt

Summer Game Fest 2025 – Itt tudod visszanézni az összes eseményt

2025.06.12.
Patch-mizéria a Last Epoch szerverein

Patch-mizéria a Last Epoch szerverein

2025.06.11.
Path of Exile: Secrets of the Atlas – ismertető MAGYARUL

Path of Exile: Secrets of the Atlas – ismertető MAGYARUL

2025.06.08.
Path of Exile: Secrets of the Atlas képgaléria

Path of Exile: Secrets of the Atlas képgaléria

2025.06.08.
2024. október
hKscpsv
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
« szept   nov »

Legutóbbi hozzászólások

  1. Három éves lett a Diablo Immortal – nagyon berágtak a fődémonok szerzője cszcsaba2025.06.04.

    Frissítés: Ütős előzetesek kerültek a cikkbe, érdemes megnézni őket!

  2. Cat Quest – A legcukibb ARPG, amit valaha is láttál szerzője cszcsaba2025.03.31.

    Frissítés: A Gameplay videón látható rész után továbbmentem kicsit és az a helyzet, hogy bedurvul a játék. Keményen kell gearelni,…

  3. Elkezdődött a Diablo Immortal új korszaka – Sharval vadonjának titkai szerzője ccssaabbaa2025.03.25.

    teszt

  4. Diablo IV, Season 8: Apparition Incursions Tutorial szerzője csizmadiacsaba2025.03.25.

    Próba

  5. Elkezdődött a Diablo Immortal új korszaka – Sharval vadonjának titkai szerzője csizmadiacsaba2025.03.25.

    Tesztkomment

Rhykker

Wudijo

Raxxanterax

Talkative Tri

Leggyakoribb címkék

bejelentés (19) Belial's Return (20) bemutató (49) Beta (21) Blizzard (48) build (22) Diablo (25) Diablo II (55) Diablo II: Resurrected (103) Diablo III (130) Diablo III Seasons (19) Diablo Immortal (135) Diablo IV (422) Early Access (22) fontos (226) gameplay (45) KiberMa (29) képgaléria (42) Ladder (22) Last Epoch (43) launch (28) Let's Level UP (28) megjelenés (33) Patch (36) Patch Notes (39) Path of Exile (77) Path of Exile 2 (79) Press Kit (32) PTR (49) Season (21) Season 2 (28) Season 3 (26) Season 5 (21) Season 8 (28) Shop (21) Spiritborn (20) Steam (19) stream (24) top (142) Trailer (153) Tutorial (27) Undecember (23) Vessel of Hatred (45) vezető (129) Wudijo (19)

Ez is érdekelhet

Az megvan, hogy nyári vásárt tart a GOG.com?
  • Hírek

Az megvan, hogy nyári vásárt tart a GOG.com?

2025.06.20.
A Warcraft franchise a Game Pass-ban
  • Hírek

A Warcraft franchise a Game Pass-ban

2025.06.19.
Előrendelhető a szuperrészletes Lilith figura és még sok más Diablo IV ereklye
  • Webshop

Előrendelhető a szuperrészletes Lilith figura és még sok más Diablo IV ereklye

2025.06.17.
A Szabadság Hercege – Érkezik a Diablo Immortal következő frissítése
  • Hírek

A Szabadság Hercege – Érkezik a Diablo Immortal következő frissítése

2025.06.17.

Mi is ez az oldal?

Az inventory.hu egy 2024 januárjában indult Blog. Egy kicsit ugyan túltoltam és portálosra sikerült, de mégiscsak az én stílusomat fogja magán viselni előbb-utóbb. Lesznek persze hírek, meg mindenféle fordítások, de szándékom szerint sokkal több lesz a véleménycikk és a saját audio-vizuális tartalom, mint az archívumban (ami nagyjából a HH oldalára írt cikkeimből állt össze).

CsZCsaba

Inventory

Maradj egy kicsit és figyelj!

Az Izometrikus Hack&Slash ARPG játékok világa

Copyright

Tudom, hogy a szerzői jogot kb. mindenki telibesz*rja… Úgyhogy írhatnék én ide mindenféle jogi f*szságot, az totál értelmetlen lenne. Mielőtt lelopsz innen valamit, azt gondold végig, hogy ebben az oldalban mennyi meló van. Nem egy, nem két olyan cikk van itt, amivel napokat, akár heteket is dolgoztam. Azzal segíted a munkámat, hogy nem lemásolod a cikket, hanem az url-re hivatkozol.

Köszi előre is: CsZCsaba

  • Rólunk
  • Impresszum
  • Cikklista
  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube
Copyright © All rights reserved. | DarkNews by AF themes.