Skip to content
2025.06.08.
  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

INVENTORY

Maradj egy kicsit és figyelj!

Connect with Us

  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

About Us

AF themes

We mainly focus on quality code and elegant design with incredible support. Our WordPress themes and plugins empower you to create an elegant, professional and easy to maintain website in no time at all.

Connect with Us

  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

Címkék

Belial's Return bemutató Beta Blizzard build Diablo Diablo II Diablo II: Resurrected Diablo III Diablo III Seasons Diablo Immortal Diablo IV Early Access fontos gameplay KiberMa képgaléria Ladder Last Epoch launch Let's Level UP megjelenés Patch Patch Notes Path of Exile Path of Exile 2 Press Kit PTR Season Season 2 Season 3 Season 4 Season 5 Season 8 Shop Spiritborn Steam stream top Trailer Tutorial Undecember Vessel of Hatred vezető Wudijo

Kategóriák

  • Bemutató
  • Blog
  • Build
  • Gameplay
  • Gyereksarok
  • Háttér
  • Hírek
  • Interjúk
  • Képgalériák
  • Leak
  • Let's Level Up
  • Lore
  • Movie
  • Patch és Hotfix
  • Poén
  • Shorts
  • Stream
  • Trailer
  • Tutorial
  • Unboxing
  • Webshop
  • Youtube
  • iNFO
    • Hírek
    • Leak
    • Interjúk
  • Kódex
    • Háttér
    • Lore
    • Tutorial
    • Build
    • Patch és Hotfix
    • Patch Notes
      • Diablo III (HUN)
      • Diablo IV (ENG)
      • Diablo Immortal (ENG)
      • Grim Dawn (ENG)
      • Last Epoch (ENG)
      • Path of Exile (ENG)
      • Titan Quest (ENG)
      • Torchlight III (ENG)
      • Undecember (ENG)
      • Wolcen (ENG)
  • Bemutató
  • Videó
    • Gameplay
    • Stream
    • Trailer
    • Movie
    • Shorts
    • Poén
    • Unboxing
  • Képgalériák
  • Játékok
    • #-A-B
      • Assassin’s Creed: Valhalla
      • Blizzard Arcade Collection
      • Borderlands 3
    • C-D-E
      • Call of Duty Vanguard
      • Crash Bandicoot 4
      • Cyberpunk 2077
      • Cuphead
      • D3 Reflection
      • D4 Reflection
      • Demon’s Souls
      • Diablo I
      • Diablo II
      • Diablo II: Resurrected
      • Diablo III
      • Diablo IV
      • Diablo Immortal
      • Doom Eternal
    • F-G-H
      • Fall Guys
      • Ghost of Tsushima
      • God of War Ragnarök
      • Grim Dawn
      • GTA V
      • Hades
    • I-J-K
    • L-M-N
      • Last Epoch
      • Lost Ark
      • Mafia
      • Mario + Rabbids: Sparks of Hope
      • Mass Effect
      • Nier: Automata
    • O-P-Q
      • Path of Exile
      • Path of Exile 2
    • R-S-T
      • Return to Monkey Island
      • Resident Evil Village
      • Rocket League
      • Rush Royale
      • Star Wars Battlefront II
      • Star Wars Jedi: Fallen Order
      • Stumble Guys
      • The Division
      • The Incredible Adventures of Van Helsing
      • The Last of Us Part II
      • The Outer Worlds
      • The Slormancer
      • Tiny Tina’s Wonderlands
      • Titan Quest
      • Titan Quest II
      • Torchlight III
    • U-V-W
      • Undecember
      • V Rising
      • Warcraft III: Reforged
      • Warhammer: Chaosbane
      • Watch Dogs: Legion
      • Wolcen: Lords of Mayhem
    • X-Y-Z
  • Dosszié
    • Diablo IV Seasonok
    • Diablo IV Cosmetics
    • Diablo III Seasonok
    • D2R Ladder Seasonok
    • A D2R bejelentése
    • Last Epoch Tutorial
    • Path of Exile Cosmetics
    • Path of Exile Ligák
    • Path of Exile 2 Build Showcase
  • Gyereksarok
  • Blog
  • Webshop
  • Belépés
Youtube
  • Home
  • 2024
  • július
  • 1
  • Last Epoch: Harbingers of Ruin – Minden infó MAGYARUL
  • Hírek

Last Epoch: Harbingers of Ruin – Minden infó MAGYARUL

Hamarosan indul a Last Epoch első igazi ciklusa, íme a változtatások!
cszcsaba 2024.07.01.
Megosztás:

Loading

A Last Epoch elindulása utáni első ciklusa, a Harbingers of Ruin (~A pusztítás hírnökei) július 9-én érkezik, az Eleventh Hour Games egy részletes blogot publikált róla. Íme a fordítás!

Kapcsolódó: Last Epoch: Harbingers of Ruin – Official Trailer

 

Hello Utazók!

Ma a Harbingers of Ruin július 9-én megjelenő nagy újdonságairól fogunk beszámolni! Aztán ahogy közeledik az 1.1 Patch napja, közzétesszük a teljes javítási jegyzetet, hogy mindenki átnézhesse, és felkészülhessen a hírnökökre! Kezdjük azzal, hogy belevágunk a Harbingers of Ruin új funkcióiba, kezdve az új Evade mechanikával!

 

Evade

Az Evade vagy „bukfenc” mechanika egy nagyon sokat kért funkció volt, és az 1.1-es javítással ez elérhetővé válik a Last Epoch-ban minden osztály számára!

Az Evade gyors, rövid távú mozgást biztosít, amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy gyorsan elkerüljenek sok erős támadást. Több okból is kifejezetten „Evade”-nek hívjuk, nem pedig „dodge roll”-nak. Az első az, hogy a Dodge már a Last Epochban is egy mechanika, ami némi zavart okozhat. A második az, hogy az Evade nem minden karakter számára egy guruló mozdulat.

Először is beszéljünk arról, hogy pontosan hogyan működik az Evade. Minden karakter számára elérhető lesz az Evade az 1. szinttől kezdve, alapértelmezés szerint két töltéssel és négy másodperces újratöltési idővel. Ahogy a karakter szintje növekszik, úgy nő az Evade újratöltési idejének helyreállítási sebessége is. Tehát ahogy a karaktered egyre erősebb lesz, úgy tudsz gyakrabban Evade-elni is.

Fontos megjegyezni, hogy az Evade nem ad immunitási kereteket. Segítségével könnyebben elkerülheted az ellenséges támadásokat, de továbbra is sebezhető maradsz a sebzéssel szemben. Ha kitérsz, de még mindig a támadási területen belül vagy, akkor is elszenveded a sebzést. Ezért akartuk elkerülni az összetévesztést a meglévő „Dodge” mechanikával, mivel az Evade nem biztosít sebzéscsökkentést.

A legfontosabb dolog az Evade mechanika bevezetésével az, hogy lehetővé válik számunkra minden karakter esetében egy alapszintű mobilitás. Ez nem jelenti azt, hogy az Evade használata minden build esetében elengedhetetlen lesz, mivel sok játékos inkább a mozgás-képességeket fogja előnyben részesíteni. Az Evade megléte egyszerűen azt jelenti, hogy van egy „legalacsonyabb szintje” a lehetséges mobilitásnak, amivel minden játékosnak számolnia kell. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy növeljük az alapszintű nehézségi szintet bizonyos harcokban, függetlenül attól, hogy a játékosok használják-e az Evade-et vagy más mozgási képességet.

Az Evade mechanika bevezetésével megnyitunk néhány lehetőséget is a Last Epochban! A legtöbb build jelenleg úgy működik, hogy kénytelen használni egy mozgás-képességet pusztán a bejövő támadások kikerülésére, ami korlátozó hatással van a lehetséges buildek sokszínűségére. Azzal, hogy minden karakter számára biztosítunk egy alapértelmezett módszert az ellenséges képességek gyors kikerülésére, nem lesz akkora nyomás, hogy minden buildben legyen ilyen skill. Természetesen sokan továbbra is előnyben részesítik majd az általános sebesség miatt, de a túléléshez már nem lesz annyira kötelező.

Azt is biztosítani akartuk, hogy az Evade nem tudja egyszerűen helyettesíteni a mozgási képességeket. Ezért az Evade-nek nem lesz képességfája, és nem is lesz hozzárendelve a képességsávban lévő slothoz (a billentyűkötés továbbra is megváltoztatható). Ezen kívül erős lehetőségek lesznek az Evade módosítására, beleértve számos Unique-ot, amelyek drasztikusan megváltoztathatják azt. Néhány ilyen opció akár teljesen felváltja majd az Evade-et egy másik mechanikával, például (a tervezőcsapattal kétszer is egyeztetve)… egy rák megidézése?

 

Nemesis

A Nemesis egy új véletlenszerű találkozási rendszer a Last Epoch-ban, amellyel a Harbingers of Ruin során találkozhatsz. Bár az 1.1 elsődlegesen a Pinnacle Boss rendszer köré összpontosított, sok játékosnak eltarthat egy ideig, amíg eléri ezt a pontot a játékban. Biztosítani akartuk, hogy ezek a játékosok ne érezzék magukat kihagyva az 1.1-ből, valamint több olyan rendszert akartunk bevezetni, amellyel mindenki foglalkozhat.

Mind a kampány, mind a Monolith of Fate során véletlenszerűen találkozhatsz az új ellenség-típussal: a Nemesis-szel. Ez egy hatalmas harcos, akit egy Harbinger megölt, és a páncélja körbeöleli a testét. Ha meglátod, lehetőséged nyílik arra, hogy még több zsákmányt gyűjts. Ha kapcsolatba lépsz a maradványokkal, megjelenik egy ablak, amely számos, a Nemesisből származó tárgyat mutat, valamint három lehetőséget, hogy mit szeretnél tenni a tárgyakkal kapcsolatban.

Banish

A nemezis elűzésével a találkozás véget ér, mind az aktuális nemezist, mind az általa kínált tárgyakat elűzve. Ez lehetőséget ad arra, hogy a következő nemezissel, amit találsz, teljesen új tárgyakból válogathass, anélkül, hogy a jelenlegi nemezissel megküzdenél.

Challenge

A második lehetőség, amit kapsz, hogy kihívod a Nemezist. A Kihívás kiválasztásával a Nemesis feltámad a sírjából, hogy visszatérjen a harcba. Ha sikerül a Nemesis-t nyugalomba helyezned, megkapod az összes olyan tárgyat, amely a korábbi UI-ban látható volt. Ha legyőzöd a Nemesis-t, a következő, akivel találkozol, új tárgyakkal fog rendelkezni.

Empower

Az utolsó lehetőség, amit kapsz, az a Nemesis felhatalmazása. Az Empower kiválasztásával a Nemesis felébred, és dühében megtámad téged. Ha legyőzöd, elmenekül, ahelyett, hogy eldobná a tárgyait. Legközelebb ugyanezzel a Nemesis-szel fogsz találkozni, amely ugyanazokat a tárgyakat fogja megkapni, de potenciálisan megnövelt Affix Tiers-t, Forging Potential-et vagy Legendary Potential-et adva nekik. Egy nemezis felerősítése új Affixeket is adhat a tárgyakhoz, beleértve a nem kísérleti Sealed affixeket is. A felhatalmazás képes a lezárt, nem kísérleti affixeket egészen a 6. és 7. rangig fejleszteni, ami korábban nem volt lehetséges.

Egy nemezist kétszer is megerősíthetsz, ami növeli a jutalmak minőségét, valamint az azokat birtokló nemezis erejét. Ha egy felhatalmazott Nemesis-t száműztek vagy legyőztek a Kihívás után, a következő Nemesis, akivel találkozol, új tárgyakkal, felhatalmazás nélkül kezdődik újra.

Egg of the Forgotten

Nemeziseket is lehet találni egy különleges jutalomtípussal: ez az Elfeledett tojása. Ha azonnal kihívod a Nemesis-t, a tojás egy véletlenszerű Unique-ot fog jutalmul adni. Helyette azonban helyettesítheted egy saját Unique tárgyaddal, amely nem rendelkezik legendás potenciállal. Ez a tárgy ezután a Nemesis rendszeren keresztül megerősödik, és legendássá válhat véletlenszerű affixek megszerzésével, vagy ehelyett akár Legendás Potenciálra is szert tehet.

 

Harbingers – Előhírnökök és az Elfelejtett lovag

És így jutunk el a címadó rendszerhez, a július 9-én érkező új Pinnacle Boss rendszer szívéhez. Tudj meg többet Orenthia, az Elfelejtett lovag történetéről, ahogy a múltja feltárul! Csatlakozz az Elfeledett Lovagokhoz, a Last Epoch új frakciójához, ahogy haladsz előre a Harbinger rendszerben, és végül kihívod a Harbingerek Vezérét!

Harbinger

Ahhoz, hogy hozzáférj az új Pinnacle főnökhöz, először ki kell hívnod és le kell győznöd a Harbingert. Ezek új bossok, amelyeket a Monolith of Fate mélyén találsz. Ahogy haladsz előre a korrupcióban a különböző idősíkokban, új Harbingerekkel találkozhatsz, hogy előrébb lépj a Forgotten Knights frakcióban, és közelebb kerülj ahhoz, hogy kihívd a vezetőjüket. A Harbingers két fő változatban található meg: Agile és Brute. A nagymértékben eltérő harci stílusukon túl a Harbingerek képességeket is kapnak az idővonal főnökétől, így mind a 10 idővonalba egyedi tényezők kerülnek.

Mind a 10 idővonalban le kell győznöd a Harbingert, mielőtt hozzáférhetsz a Last Epoch eddigi legnehezebb harcához vezető portálhoz. Arra is van esélyed, hogy egy szemet szedj le egy Harbingerről, miután legyőzted őket, amit valutaként használhatsz majd a Pinnacle Boss harchoz való hozzáféréshez. Az első 10 egyedi Harbinger, akit legyőzöl, garantáltan ad egy Szemet, utána pedig egy esélyt. Ez 10 próbálkozást biztosít a Pinnacle Fighthoz, amikor először feloldod. Ha mind a 10 Harbingert legyőzted, folytathatod a Harbingerek kihívását, hogy további Szemeket gyűjts a további próbálkozásokhoz.

Az elfeledett lovag

Miután legyőzted az első Harbingert, az Elfeledett Lovagok frakcióval kezdheted meg az utadat. Magát az Elfeledett Lovagot a táborában, a Shattered Road-ban találod. Itt megismerheted a Harbingereket és Orenthia történetét. Orenthia tanácsaival elindulsz a küldetésedre, hogy felkutasd és véget vess annak, ami miatt ő már szinte teljesen elvesztette a reményt.

Forgotten Knights frakció

Ahogy haladsz előre a Last Epoch Harbinger rendszerében, úgy haladsz előre a rangodon a Forgotten Knights frakcióban. Ez a frakció a Merchant’s Guild és a Circle of Fortune játékosok számára is elérhető, nem pedig alternatív választás.

A többi frakcióhoz hasonlóan az Elfeledett Lovagok frakcióban elért rangod növelése egyedi rangjutalom-előnyöket biztosít. Ezek az előnyök közé tartozik a Harbinger Unique drop esélyének növelése, a szerencsés áldás dobások, sőt, még az új craft material, a Glyph of Envy esélye is megnő.

 

Pinnacle Boss

A Harbinger Szemekkel a kezedben és mind a 10 Harbinger legyőzésével elindulhatsz a Shattered Roadon túli portál felé. Helyezz egy szemet az oltárra, és a Harbinger’s Domainbe jutsz.

Ebben a tartományban a Harbingerek vezetőjével és Orobyss szolgájával, Aberroth-tal fogsz szembeszállni. A harcotok a négy korszakon keresztül vezet majd, amelyek mindegyike egyedi arénamechanikát kínál, és Aberrothot új képességekkel ruházza fel, hogy még jobban szétzúzza a reményedet, hogy szembenézhess a semmivel.

A Last Epoch: Harbingers of Ruin megjelenésével Aberroth ellen csak az online ciklusban lehet majd kihívást intézni. Ez lehetőséget ad arra, hogy ezt az új Pinnacle-csatát természetes fejlődéssel tapasztaljátok meg és tanuljátok meg, ahelyett, hogy a legjobb felszereléssel felszerelt karakterek azonnal megoldanák. Amint a főnököt legyőzték a Cycle-ben, Aberroth a következő munkanapon belül elérhetővé válik mind a Legacy, mind az összes Offline módban. Ha Aberroth az első héten nem lesz legyőzve, akkor automatikusan kiadjuk a tartalmat az összes környezet számára, hogy az Offline és Legacy játékosok számára ne legyen túl hosszú a késedelem.

 

Boss-védelem

Mint azt néhányan tudják, a Last Epoch-ban a főnökök az 1.1-es verzióig „dinamikus sebzéscsökkentő” (DDR) mechanikával rendelkeztek. Az egyik legnagyobb probléma a rendszerrel az volt, hogy kevesen tudtak róla. Nem volt túl világos a rendszer, mivel nem volt semmilyen vizuális megjelenítése. A dinamikus jellege miatt könnyű volt félreérteni, és általában „rossz érzéseket” eredményezett, amikor néhány találat után kevesebb kárt okoztál a főnököknek anélkül, hogy bármi jelezte volna, hogy miért. Bár a másodpercenkénti több sebzés mindig több sebzést jelentett a főnök ellen, néha a skálázódó sebzéscsökkentés miatt ez nem tűnt annak. A több sebzés a korai szakaszban is hamis biztonságérzetbe ringathatott téged, mivel a sebzésből több leech származott, így később sebezhetőbbé válhattál a harc során.

E visszajelzésekre reagálva a főnökök dinamikus sebzéscsökkentését egy főnöki Ward (oltalom) rendszerrel helyettesítjük. Ezzel az új rendszerrel, ahogy egy boss eléri az előre meghatározott töréspontokat, egy bizonyos mennyiségű oltalmat kap, ami aztán idővel lecsökken. Minél hosszabb ideig van jelen ez az oltalom, annál gyorsabban bomlik. Ennek céljai ugyanazok, mint a DDR rendszernek: hogy a bossok jobb lehetőséget kapjanak a létezésre és a visszavágásra anélkül, hogy büntetnénk az alacsonyabb DPS-ű buildeket, amelyek már megkapták ezt a tapasztalatot. Ahogy az oltalom gyorsuló ütemben bomlik, az alacsonyabb sebzésű buildeknek kevesebb teljes sebzésre lesz szükségük az átütéshez, míg a magasabb DPS-ű buildek továbbra is átütik, miközben az bomlik. Ez azt jelenti, hogy a magasabb sebzésű buildek még mindig sokkal gyorsabban megölik a főnököket, mint az alacsonyabb DPS-ű buildek, de úgy, hogy a főnökök nem válnak hirtelen a nagyobb sebzésű buildek számára szivaccsá.

Ez a rendszer sokkal világosabb vizuális megjelenítést is biztosít arról, hogyan haladsz a főnök életerejével. Korábban, a DDR esetében, mivel az ellenállás halmozódhatott, az életerő sáv egyes részein tovább tartott átjutni, mint másokon. Ez téves várakozásokat keltett azzal kapcsolatban, hogy a korai sebzés alapján mennyi időbe telik a főnök megölése.

A főnöki dinamikus sebzéscsökkentésről a főnöki oltalom-védekezésre való váltás mellett néhány más védekező változtatást is eszközöltünk a főnökökkel kapcsolatban. Mivel a boss egészségének már nincs olyan magas sebzéscsökkentése a magas DPS buildek számára, eleve könnyebb lenne véletlenszerűen elkábítani. Ezért a főnököknek 50%-kal nagyobb ellenállást adtunk a kábítással és a fagyasztással szemben (gyakorlatilag 50%-kal több életet adtunk a kábítás és fagyasztás számításaihoz). A lassítás és a hűtés hatékonyságát is 50%-ra csökkentettük a főnökök ellen, ami megegyezik ezeknek a sebzéseknek a játékosokra gyakorolt hatékonyságával. Végül, hozzáadunk egy maximális kábítási/fagyasztási időtartamot az erős végjáték főnökökhöz (például Harbingers), hogy növeljük a „CC Locking” nehézségét.

 

Glyph of Envy

Egy nagyon gyakori visszajelzés, amit látunk, hogy a Last Epoch-ban a Monolitokon való előrehaladás nagyon lassúnak érződik a következő karaktereknél. Amikor ezt a visszajelzést kezeltük, nem akartuk, hogy a játékosok egyszerűen kihagyják a Monolitokat, mivel ez rosszabb élményhez vezethet, különösen az új játékosok számára.

A stabilitási arányok finomításai mellett az 1.1-es javítással bevezetünk egy új Glyph-et, a Glyph of Envy-t. Ez a tárgy lehetővé teszi, hogy felgyorsítsd a haladást a még be nem fejezett normál idővonalakon, és nagyfokú stabilitást adhass a már befejezett idővonalakhoz.

Ha egy affixet a Glyph of Envy-vel fejlesztenek, annak két hatása lesz. Az egyik magára a tárgyra, a másik pedig a legutóbb megnyitott idővonalra.

A tárgyon a kiválasztott affixet a szokásos módon fejleszti. Ezenkívül a tárgy minden más tulajdonsága is megváltozik, kivéve a tárgy típusát. Ez azt jelenti, hogy egy gyűrű gyűrű marad, de a három másik affix, valamint a gyűrű altípusa teljesen új statokat kap véletlenszerűen.

Miután destabilizálta a tárgyat, a Glyph elszívja az elveszett stabilitást, és a legutóbb elért idővonaladnak adja. A Kovácsolás (craft) ablak alján látható, hogy melyik idővonal kapja meg a stabilitást. Ha ez egy normál idővonal, és még nem fejezted be, a Glyph teljes stabilitást ad annak az idővonalnak. Ez lehetővé teszi, hogy azonnal meghódítsd az idővonal küldetéscéljait. Ha egy Erősített idővonalról vagy egy normál idővonalról van szó, amelyet már befejeztél, akkor ehelyett egy mérsékelt stabilitást kap.

A Glyph of Envy csak a 100-as szintű zónákban találhatók, és leggyakrabban ritka ellenségektől és Harbinger-ektől esik le. Ez segít csökkenteni a negatív UX-et az új játékosok számára, akik úgy érzik, hogy kénytelenek használni őket, és egyenletesebbé teszi a fejlődést. Emellett megakadályozza a közösségi versenyesemények megszakítását, ahol egy hirtelen megjelenő Glyph of Envy teljesen meghatározhatja a versenyt.

 

Harbinger’s Needle

A Harbinger’s Needle egy új tárgy, a Last Epoch-ban, amely a Harbingers of Ruinban érkezik és tovább segíti a korrupciót. Ez a tárgy nagyon egyedi, mivel ez az első elfogyó felszerelhető tárgy.

Ha ez az egyedi tárgy fel van szerelve az Idol-leltáradban, amikor megölsz egy 90 Corruption feletti Timeline boss-t, akkor három további Gaze of Orobyss-t kapsz az adott Timeline-ra. A Gaze of Orobyss-ok megkapása után azonban a tárgy megsemmisül. Ez lehetővé teszi, hogy gyorsan nagy Corruption boostokat építs.

Azoknak, akik nem ismerik, a Gaze of Orobyss egy mechanika, amely az empowered idővonalakban található. Ez az idővonal-főnökök legyőzésével megszerzett halmozható bónusz további Korrupcióval jutalmaz, amikor legközelebb legyőzöl egy Shade of Orobyss árnyékot. A Gaze of Orobysshoz további fejlesztéseket is tervezünk, hogy a mechanikát gördülékenyebbé tegyük, de erről bővebben a következő posztban fogunk beszámolni.

 

Új Unique tárgyak

Az 1.1-es patch 30 új Unique Item-et fog bevezetni, amiket meg lehet találni és amik köré építkezni lehet. Ezek többsége az egész Eterra-ban megtalálható lesz, bár néhány kiválasztottat csak az új bossok révén lehet majd megtalálni. Ma megosztunk néhány példát az új Unique-okból, amelyeket július 9-től találhattok meg.

 

Zárásként

Köszönjük mindenkinek, hogy időt szakítottak ránk a mai blogbejegyzésben, amely a Harbingers of Ruin újdonságairól szólt. Hamarosan érkezik az 1.1 verziószámú Patch Notes a Harbingers of Ruin javítás július 9-én 19:00-kor (CEST) történő megjelenése előtt!

Forrás:
Last Epoch Forum

Kapcsolódó cikkek:

  • ba0214220c7ad8fc266227016c72ea55c6142668
    Frissül a Last Epoch! Van visszaút a halálból?
  • Last-Epoch-Review-5
    Last Epoch gyorstalpaló kezdőknek - MAGYARUL
  • lastepoch_529bb8a92e9832d9289b51b6e840d630f8b909a7
    Last Epoch Season 2 Endgame Tier List és szavazás
  • lastepoch_3b4e2ed213c30557749e90e6b1f5e5ab8622223a
    Last Epoch - Imperial Uprising: Frissítés atombombával
  • tombs_background
    Last Epoch, Season 2: Minden tudnivaló magyarul
  • Rer2_13tbaohd
    Last Epoch: Harbingers of Ruin Official Teaser Trailer
Tags: Evade fontos Forgotten Knight Glyph of Envy Harbinger Harbinger's Needle Harbingers of Ruin Last Epoch Nemesis Patch Pinnacle Boss top vezető

Continue Reading

Previous: Diablo IV Season 5 PTR – Minden tudnivaló MAGYARUL
Next: Újabb fejezetéhez érkezett a megújuló Diablo Immortal

Legfrissebb

Path of Exile: Secrets of the Atlas – ismertető MAGYARUL

Path of Exile: Secrets of the Atlas – ismertető MAGYARUL

2025.06.08.
Path of Exile: Secrets of the Atlas képgaléria

Path of Exile: Secrets of the Atlas képgaléria

2025.06.08.
Path of Exile: Secrets of the Atlas Official Trailer

Path of Exile: Secrets of the Atlas Official Trailer

2025.06.07.
Diablo II: Resurrected, Ladder 11: Ugyanaz, mint az előző

Diablo II: Resurrected, Ladder 11: Ugyanaz, mint az előző

2025.06.07.
Season végi vergődés – Diablo IV Patch Notes 2.2.3

Season végi vergődés – Diablo IV Patch Notes 2.2.3

2025.06.06.
Kétéves lett a Diablo IV, egy kalap sz.rt kapunk ajándékba

Kétéves lett a Diablo IV, egy kalap sz.rt kapunk ajándékba

2025.06.04.
Tiny Tina’s Wonderlands – most akár ingyen

Tiny Tina’s Wonderlands – most akár ingyen

2025.06.04.
A Titan Quest II és a sors istennői

A Titan Quest II és a sors istennői

2025.06.03.
2024. július
hKscpsv
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« jún   aug »

Legutóbbi hozzászólások

  1. Három éves lett a Diablo Immortal – nagyon berágtak a fődémonok szerzője cszcsaba2025.06.04.

    Frissítés: Ütős előzetesek kerültek a cikkbe, érdemes megnézni őket!

  2. Cat Quest – A legcukibb ARPG, amit valaha is láttál szerzője cszcsaba2025.03.31.

    Frissítés: A Gameplay videón látható rész után továbbmentem kicsit és az a helyzet, hogy bedurvul a játék. Keményen kell gearelni,…

  3. Elkezdődött a Diablo Immortal új korszaka – Sharval vadonjának titkai szerzője ccssaabbaa2025.03.25.

    teszt

  4. Diablo IV, Season 8: Apparition Incursions Tutorial szerzője csizmadiacsaba2025.03.25.

    Próba

  5. Elkezdődött a Diablo Immortal új korszaka – Sharval vadonjának titkai szerzője csizmadiacsaba2025.03.25.

    Tesztkomment

Rhykker

Wudijo

Raxxanterax

Talkative Tri

Leggyakoribb címkék

Belial's Return (20) bemutató (49) Beta (21) Blizzard (48) build (22) Diablo (25) Diablo II (55) Diablo II: Resurrected (103) Diablo III (130) Diablo III Seasons (19) Diablo Immortal (134) Diablo IV (421) Early Access (22) fontos (294) gameplay (44) KiberMa (29) képgaléria (42) Ladder (22) Last Epoch (42) launch (28) Let's Level UP (28) megjelenés (33) Patch (35) Patch Notes (38) Path of Exile (77) Path of Exile 2 (79) Press Kit (32) PTR (49) Season (21) Season 2 (28) Season 3 (26) Season 4 (19) Season 5 (21) Season 8 (28) Shop (21) Spiritborn (20) Steam (19) stream (24) top (199) Trailer (153) Tutorial (27) Undecember (23) Vessel of Hatred (45) vezető (194) Wudijo (19)

Ez is érdekelhet

Path of Exile: Secrets of the Atlas – ismertető MAGYARUL
  • Hírek

Path of Exile: Secrets of the Atlas – ismertető MAGYARUL

2025.06.08.
Path of Exile: Secrets of the Atlas képgaléria
  • Képgalériák

Path of Exile: Secrets of the Atlas képgaléria

2025.06.08.
Path of Exile: Secrets of the Atlas Official Trailer
  • Trailer

Path of Exile: Secrets of the Atlas Official Trailer

2025.06.07.
Diablo II: Resurrected, Ladder 11: Ugyanaz, mint az előző
  • Hírek

Diablo II: Resurrected, Ladder 11: Ugyanaz, mint az előző

2025.06.07.

Mi is ez az oldal?

Az inventory.hu egy 2024 januárjában indult Blog. Egy kicsit ugyan túltoltam és portálosra sikerült, de mégiscsak az én stílusomat fogja magán viselni előbb-utóbb. Lesznek persze hírek, meg mindenféle fordítások, de szándékom szerint sokkal több lesz a véleménycikk és a saját audio-vizuális tartalom, mint az archívumban (ami nagyjából a HH oldalára írt cikkeimből állt össze).

CsZCsaba

Inventory

Maradj egy kicsit és figyelj!

Az Izometrikus Hack&Slash ARPG játékok világa

Copyright

Tudom, hogy a szerzői jogot kb. mindenki telibesz*rja… Úgyhogy írhatnék én ide mindenféle jogi f*szságot, az totál értelmetlen lenne. Mielőtt lelopsz innen valamit, azt gondold végig, hogy ebben az oldalban mennyi meló van. Nem egy, nem két olyan cikk van itt, amivel napokat, akár heteket is dolgoztam. Azzal segíted a munkámat, hogy nem lemásolod a cikket, hanem az url-re hivatkozol.

Köszi előre is: CsZCsaba

  • Rólunk
  • Impresszum
  • Cikklista
  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube
Copyright © All rights reserved. | DarkNews by AF themes.