Skip to content
2025-10-18
  • Facebook
  • Tik Tok
  • Youtube
  • Twitter

INVENTORY

Maradj egy kicsit és figyelj!

Connect with Us

  • Facebook
  • Tik Tok
  • Youtube
  • Twitter

About Us

AF themes

We mainly focus on quality code and elegant design with incredible support. Our WordPress themes and plugins empower you to create an elegant, professional and easy to maintain website in no time at all.

Connect with Us

  • Facebook
  • Tik Tok
  • Youtube
  • Twitter

Címkék

bejelentés bemutató Beta Blizzard build Diablo diablo 4 Diablo II Diablo II: Resurrected Diablo III Diablo III Seasons Diablo Immortal Diablo IV Early Access fontos gameplay KiberMa képgaléria Ladder Last Epoch launch Let's Level UP megjelenés Patch Patch Notes Path of Exile Path of Exile 2 Press Kit PTR Season Season 2 Season 3 Season 5 Season 8 Shop Spiritborn Steam stream Titan Quest II top Trailer Tutorial Undecember Vessel of Hatred vezető

Kategóriák

  • Bemutató
  • Blog
  • Build
  • Gameplay
  • Háttér
  • Hírek
  • Interjúk
  • Képgalériák
  • Leak
  • Let's Level Up
  • Lore
  • Movie
  • Patch és Hotfix
  • Poén
  • Shorts
  • Stream
  • Trailer
  • Tutorial
  • Unboxing
  • Webshop
  • Youtube
  • iNFO
    • Hírek
    • Leak
    • Interjúk
  • Kódex
    • Háttér
    • Lore
    • Tutorial
    • Build
    • Webshop
    • Patch és Hotfix
    • Patch Notes
      • Diablo III (HUN)
      • Diablo IV (ENG)
      • Diablo Immortal (ENG)
      • Grim Dawn (ENG)
      • Last Epoch (ENG)
      • Path of Exile (ENG)
      • Titan Quest (ENG)
      • Torchlight III (ENG)
      • Undecember (ENG)
      • Wolcen (ENG)
  • Bemutató
  • Videó
    • Gameplay
    • Stream
    • Trailer
    • Movie
    • Shorts
    • Poén
    • Unboxing
  • Képgalériák
  • Dosszié
    • Diablo IV Seasonok
    • Diablo IV Cosmetics
    • Diablo III Seasonok
    • D2R Ladder Seasonok
    • A D2R bejelentése
    • Last Epoch Seasonok
    • Path of Exile Cosmetics
    • Path of Exile Ligák
  • Blog
  • Eseménynaptár
  • Fórum
  • Belépés
Youtube
  • Home
  • 2024
  • május
  • 26
  • Diablo IV: Ez már kezd olyan lenni, mint Tibi bácsi pöttyös labdája
  • Patch és Hotfix

Diablo IV: Ez már kezd olyan lenni, mint Tibi bácsi pöttyös labdája

Újabb combos javítócsomaggal hízelegnek a Diablo IV játékosainak, íme a Patch 1.4.1 néhány érdekes eleme
cszcsaba 2024-05-26
Megosztás:

Loading

Valami megváltozott a Blizzard háza táján – erről írtam nemrég egy blogot és alapoztam ezt a kijelentést arra, hogy a Diablo IV negyedik évadában szokatlanul sűrűn foltoznak még apróbb hibákat is. Aztán eltelt pár óra és megjelent egy új Patch Notes, amely a május 28-án élesedő javítási csomaghoz készült.

Nekem pedig bevallom, leesett az állam. Apait-anyait beleraktak, még olyan dolgokat, amelyek a kutyának se tűntek fel, de valaki valamikor rinyált miatta. Béláim… ezeknek a srácoknak vagy kést szorítottak a torkukhoz, vagy nagyon komolyan gondolja ott valaki egy felsőbb emeleten, hogy betyárjó játékot csinál a Diablo IV-ből.

Az 1.4.1 Patch Notes-hoz már van egy magyar tükörfordítás a Hungarian Heroes közösség jóvoltából, úgyhogy aki csak arra kíváncsi, az ezen a ponton abba is hagyhatja a cikkem olvasását, akit azonban érdekel, hogy én milyen „apróságokat” gondolok kiemelni belőle, az maradjon itt bátran.

Először is: fontos megjegyezni, hogy a Patch 1.4.1 május 28-án élesedik, tehát a cikk publikálásának időpontjában MÉG NEM AKTÍV, ne is tessenek keresni az alábbiakat egyelőre ingame.

Mestermunka jó drágán

Már nem! A korábbi blogomban is említettem, hogy a megújított Diablo IV egyik endgame tartalmának szánt Masterworking költségei az early game során túlzónak számítanak és ennek valószínűleg az az oka, hogy maguk a fejlesztők sem gondolták, hogy lesz olyan b*rom, aki már a season második napján ezzel tölti az idejét/pénzét. De lett, sőt egyre több ilyen koma van, úgyhogy megindult az ilyenkor szokásos sírás és kitört az Aranyláz Sanctuaryban. Megoldást persze kínáltak rá a különböző tartalomkészítők, de sejthető volt, a Blizzard bele fog nyúlni a játékba.

Kapcsolódó: Diablo IV: Van baj bőven, de valami megváltozott a Blizzardnál

Ennek engedve először a Masterworking materialok átváltásának költségét csökkentették, majd az új javításban meg is szüntetik a material cache csomagokat (közvetlenül átválthatóvá válnak a materialok) és brutálisan csökkentik a Masterworking költségét:

  • 1-4. szint: változatlan.
  • 5. szint: 450 000-ről 400 000-re csökken.
  • 8. szint: 1,000,000-ről 800,000-re csökken.
  • 12. szint: 10.000.000-ről 2.500.000-re csökken.

Védd magad! De hogyan?

Az Armor értéke egy központi kérdés a Diablo IV-ben, a védelem egyik legfontosabb összetevője. Elég rendesen megvariálták az 1.4.0 Patch-ben a határértékét, így az Armor Cap értéke követhetetlen volt. Van ezzel kapcsolatban egy remek írás a Wowhead oldalán, de mostmár nem fogom lefordítani. Ugyanis az 1.4.1-ben a karakterlapon fel fogják tüntetni az aktuális Armor Cap értéket, így a szükségesnél nem kell többet felpakolni a karakterre, lesz kapacitás a többi védelmi stat építésére is.

Lyukak, lyukak mindenhol!

A Diablo IV egyik legfontosabb materialja a Scattered Prism. Ezt a materialt használja a játék, amikor socket-et (lyukat) akarunk elhelyezni valamelyik tárgyban. Vagyis kell belőle rendesen. Az eddigi seasonok során nem volt vele különösebben probléma, de a Season 4-ben elég ritka lett, főleg alacsonyabb szinten. Persze a Wold Bossok farmolása helyett egyszerűbb volt rinyálni, így a Blizzard itt is engedett és egyéb forrásokat is biztosított a mati megszerzéséhez:

  • Goblinok:
    • 15% esély World Tier I-II-n
    • 25% esély World Tier III-on
    • 30% esély World Tier IV-en
  • World Bossok:
    • 1 db a World Tier I-II-n
    • 2 db a World Tier III-on
    • 3 db a World Tier IV-en
  • Butcher:
    • A Buthcer mindig dob egy Scattered Prisms-et a legyőzésekor.

Upgrade? Vagy mégsem?

A Pokol 2.0 (én az egyszerűség kedvéért így hívom a Patch 1.4.0 változásait) egyik legnagyobb újítása az új craftrendszer volt, ennek is az egyik pillére a Tempering mechanika. Mivel a temperálás során újabb statot lehet felhelyezni a tárgyra, ezért a régivel való összehasonlítás nehézkessé vált. Annyit változtatnak majd az összehasonlítás folyamatán, hogy amikor egy stat az edzés miatt többször is előfordul egy tárgyon, akkor ezeket összevonják.

Suttogás Hellborne nélkül?

A Helltide is teljesen átdolgozásra került, megjelentek – többek között – Hellborne szörnyek. Ezek legyőzéséért (amennyiben bounty volt rájuk) három Whisper bounty jutalmat kaphattunk. Eddig. Mert május 28 után már csak egyet.

Mindenki nagy kedvence, a Bugfix

Azért mindenki kedvence, mert itt vannak a legidegesítőbb hibák elleni lépések és ez a rész általában a leghosszabb a javítási jegyzetben. Legalábbis a Diablo IV esetében. Most is így van, teljesen szubjektíven kiemelek párat, amivel vagy magam is találkoztam, vagy fontosnak tartom. Aki a teljes listára kíváncsi, az a HH oldalán elolvashatja.

  • Javítanak egy olyan problémát, hogy amikor az aranykereskedésnél egy olyan játékosnak akartál aranyat adni, aki elérte az aranya maximális mennyiségét, akkor megszakad a kereskedés mindenféle visszajelzés nélkül.
  • Javítotanak egy olyan problémát, amikor a temperált amulettek és kétkezes fegyverek előnézeti és összehasonlító tooltip értékei pontatlanok.
  • Javítanak egy problémát, amikor a tárgyak Masterworking szintjeit jelölő ikonok nem következetesek.
  • Javítanak egy problémát, amikor a Baneful Hearts-ból több esik, nem jelennek meg egyenként, amikor a földön vannak.
  • Javítanak egy hibát, amikor a felugró ablak tévesen azt állítja, hogy egy új Pit szint feloldódott, amikor valójában nem oldódott fel.
  • PC: Az NVIDIA DLSS Frame Generation hibát javították, amely az NVIDIA 4000-es sorozatú grafikus kártyákkal rendelkező játékosok számára elérhető beállítás, és amely stabilitási problémák miatt ideiglenesen ki van kapcsolva. Ezeket a problémákat kijavítják és a beállítást újra engedélyezik a Patch élesítése után.
  • Kijavítják azt a problémát, hogy a Blood Maiden elleni harc közben spawnoló Hellborne Disciples leölése beleszámít a Cull Hellborne Whisper-be.
  • Kijavítják azt a problémát, hogy csak akkor tudsz interakcióba lépni a Pit obeliszkkel, ha Rune Shards van az inventory-ban.
  • Kijavítják azt a problémát, hogy a Rune Shards-ok a World Tier III-ban Nightmare Dungeonsban és a Seething Abominationtől a Fields of Hatredben is eshettek.
  • Javítanak egy olyan problémát, amikor az Enhanced Charged Bolts sebzése túl gyakran robban fel az egymásra halmozott ellenségeknél
  • Javítanak egy olyan problémát, hogy az Enhanced Charged Bolts okozta sebzés a tervezettnél kevesebb sebzést okoz, amikor a Piercing Static Aspect-et használjuk.
  • A Patch Notes egyik legérdekesebb és legtöbb interakciót kiváltó része az a bugfix, amiben leírják, hogy javítanak egy olyan „problémát”, amelyben a Barbár Bash képessége multiplikatív sebzést okoz additív helyett, amikor egy Tempering Affix-szel komnináljuk. Ez a változtatás a Season 4 legerősebb barbár buildjének a halálát jelentette volna és mivel tudjuk, hogy a Barbár-lobbi milyen erős, ki is tört a pánik szinte azonnal. Úgyhogy a Blizzard visszakozott és Adam Fletcher kommunikációs igazgató jelezte az X-en, hogy ez a bugfix csak „véletlenül” került be a Patch-be és törlik.
  • Kijavítják azt a problémát, amikor a Scoundrel’s Kiss Unique Ringgel használt Rapid Fire a tervezettnél nagyobb hatótávolsággal rendelkezik, ami lehetővé teszi, hogy az ellenségek a képernyőn kívül sebződjenek.
  • Kijavítják azt a problémát, amikor Cathedral of Lights-ban kiesett tárgyaknak magasabb szintigényük van, mint kellene.
  • Kijavítanak egy olyan problémát, amikor az End Game bossok a tervezettnél nagyobb sebzést okoznak bizonyos esetekben.
  • Kijavítják azt a problémát, amikor a következő Tempering-affixek által biztosított Cooldown Reduction kisebb a magasabb szintű recepteknél:
    • Defensive
    • Frost Cage
    • Nature Magic Wall
    • Barbarian Strategy
    • Utility
    • Alchemist Control
    • Daze Control
    • Resource
    • Companion Efficiency
    • Weapon Mastery Efficiency
    • Subterfuge Efficiency
  • Kijavítják azt a hibát, amikor Andariel forgó lézere láthatatlan, ha a VFX minősége alacsonyra van állítva.
  • Javítanak egy olyan problémát, hogy egyes Legacy tárgyak affixei megváltoztathatók voltak, amikor átkerültek Eteral Realm-be.
  • Javítanak egy olyan problémát, hogy Lilith első megölése nem dobta a Resplendent Spark-ot.
Forrás:
Blizzard News, Hungarian Heroes

Kapcsolódó cikkek:

  • image_750x_6155dbaa2b0df
    A Diablo-univerzum teljes története MAGYARUL
  • pit_nerf
    Diablo IV: Nerfelik a Pit-et!
  • AIAVYK0WFO4O1714085987218
    Diablo IV: Íme az új Tier List
  • ba0214220c7ad8fc266227016c72ea55c6142668
    Frissül a Last Epoch! Van visszaút a halálból?
  • Képernyőfelvétel (717)
    Diablo IV: Van baj bőven, de valami megváltozott a…
  • 473696096_1028868969274675_7440703678680799805_n
    Diablo IV Patch Notes 2.1 - Az eddigi legnagyobb
Tags: Armor Diablo IV Hellborne Materworking Patch 1.4.1 Patch Notes Scattered Prism Tempering Tree of Whisper

Continue Reading

Previous: Diablo IV: Van baj bőven, de valami megváltozott a Blizzardnál
Next: Diablo IV: Folytatódik a kívánságműsor – még több Gold, még több XP!

Legfrissebb

Path of Exile: Keepers of the Flame – október 31-én

Path of Exile: Keepers of the Flame – október 31-én

2025-10-18
Path of Exile: Október 27-én zárul a Secrets of the Atlas ligája

Path of Exile: Október 27-én zárul a Secrets of the Atlas ligája

2025-10-18
A Diablo IV eddigi legnagyobb átalakítása – összefoglaló

A Diablo IV eddigi legnagyobb átalakítása – összefoglaló

2025-10-17
Torchlight: Infinite Season 12: Overrealm – betekintő

Torchlight: Infinite Season 12: Overrealm – betekintő

2025-10-16
Torchlight: Infinite – Overrealm Season Teaser

Torchlight: Infinite – Overrealm Season Teaser

2025-10-16
Kiszivárgott pár hír a Diablo IV nagy változásairól

Kiszivárgott pár hír a Diablo IV nagy változásairól

2025-10-14
Diablo Immortal: Támad az új szupergonosz, miközben teljesen megújul az endgame

Diablo Immortal: Támad az új szupergonosz, miközben teljesen megújul az endgame

2025-10-14
Diablo Immortal: Flesh Harvest képgaléria

Diablo Immortal: Flesh Harvest képgaléria

2025-10-14

Legutóbbi hozzászólások

  1. Diablo IV: Season 9 Spiritborn Gameplay szerzője cszcsaba2025-08-30

    A 10. és 11. résszel frissítve

  2. Sanctuary Sitdown – Discordon jönnek a Diablo IV bejelentései szerzője cszcsaba2025-08-13

    A Blizzard kék posztjával frissítve.

  3. Diablo IV: Goblinvadászat újratöltve szerzője cszcsaba2025-07-30

    Videós teszttel frissítve

  4. Diablo IV: Goblinvadászat újratöltve szerzője cszcsaba2025-07-30

    Frissítés: Mire publikáltam a cikket, sikerült applikálniuk a szobrot, úgyhogy indulhat a goblingyilok!

  5. Három éves lett a Diablo Immortal – nagyon berágtak a fődémonok szerzője cszcsaba2025-06-04

    Frissítés: Ütős előzetesek kerültek a cikkbe, érdemes megnézni őket!

Eseménynaptár

Jelenlegi hónap

Dátum

Cím

Szín

Létrehozás

2025. október

Esemény típusa

Mindegyik

Dev Stream

Launch

Mid-Season

Patch

Playtest

Season

Játékok

Mindegyik

Diablo II: Resurrected

Diablo III

Diablo IV

Gods, Death & Reapers

Last Epoch

Path of Exile 2

Titan Quest II

Undecember

Fejlesztő

Mindegyik

Blizzard

Eleventh Hour Games

Grinding Gear Games

Line Games

THQ Nordic

Wolcen Studio

Címkék

Mindegyik

Diablo III

Diablo IV

bejelentés

teszt

Diablo II: Resurrected

PTR

Patch

seasonstart

Path of Exile 2

ligastart

Season 3

Undecember

Season 9

Season 10

Early Access

fejlesztői stream

Last Epoch

Titan Quest II

Discord

Mother's Blessing

Project Pantheon

Closed Alpha

Last Epoch Season

Beneath Ancient Skies

diablo 4

titan quest 2

D2R

Sanctuary Sitdown

PTR 2.4.0

Path of Exile II

The Third Edict

livestream

Closed Alpha 3.1

Gods Death & Reapers

Seasonal Splendor

eseménynaptár

Rise of the Abyssal

Live Reveal

Minor Update

0.1.2

Abyss Gate

Diablo 3

Season 36

The Lords

dev stream

season of Infernal Chaos

Ladder 12

Events Status

Mindegyik

Ütemezett

Törölt

Online-ra váltott

Elhalasztott

Újraütemezett

Előzetes

Ideiglenes

Leggyakoribb címkék

bejelentés (25) bemutató (50) Beta (21) Blizzard (51) build (22) Diablo (27) diablo 4 (37) Diablo II (59) Diablo II: Resurrected (106) Diablo III (134) Diablo III Seasons (20) Diablo Immortal (143) Diablo IV (482) Early Access (25) fontos (41) gameplay (46) KiberMa (29) képgaléria (48) Ladder (22) Last Epoch (53) launch (29) Let's Level UP (28) megjelenés (34) Patch (41) Patch Notes (48) Path of Exile (83) Path of Exile 2 (92) Press Kit (35) PTR (55) Season (22) Season 2 (28) Season 3 (33) Season 5 (21) Season 8 (28) Shop (23) Spiritborn (22) Steam (23) stream (25) Titan Quest II (35) top (30) Trailer (163) Tutorial (30) Undecember (26) Vessel of Hatred (45) vezető (28)
2024. május
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« ápr   jún »

Ez is érdekelhet

Path of Exile: Keepers of the Flame – október 31-én
  • Hírek

Path of Exile: Keepers of the Flame – október 31-én

2025-10-18
Path of Exile: Október 27-én zárul a Secrets of the Atlas ligája
  • Hírek

Path of Exile: Október 27-én zárul a Secrets of the Atlas ligája

2025-10-18
A Diablo IV eddigi legnagyobb átalakítása – összefoglaló
  • Hírek

A Diablo IV eddigi legnagyobb átalakítása – összefoglaló

2025-10-17
Torchlight: Infinite Season 12: Overrealm – betekintő
  • Hírek

Torchlight: Infinite Season 12: Overrealm – betekintő

2025-10-16

Mi is ez az oldal?

Az inventory.hu egy 2024 januárjában indult Blog. Egy kicsit ugyan túltoltam és portálosra sikerült, de mégiscsak az én stílusomat fogja magán viselni előbb-utóbb. Lesznek persze hírek, meg mindenféle fordítások, de szándékom szerint sokkal több lesz a véleménycikk és a saját audio-vizuális tartalom, mint az archívumban (ami nagyjából a HH oldalára írt cikkeimből állt össze).

CsZCsaba

Inventory

Maradj egy kicsit és figyelj!

Az Izometrikus Hack&Slash ARPG játékok világa

Copyright

Tudom, hogy a szerzői jogot kb. mindenki telibesz*rja… Úgyhogy írhatnék én ide mindenféle jogi f*szságot, az totál értelmetlen lenne. Mielőtt lelopsz innen valamit, azt gondold végig, hogy ebben az oldalban mennyi meló van. Nem egy, nem két olyan cikk van itt, amivel napokat, akár heteket is dolgoztam. Azzal segíted a munkámat, hogy nem lemásolod a cikket, hanem az url-re hivatkozol.

Köszi előre is: CsZCsaba

  • Rólunk
  • Impresszum
  • Cikklista
  • Facebook
  • Tik Tok
  • Youtube
  • Twitter
Copyright © All rights reserved. | DarkNews by AF themes.
X