
Bár a Last Epoch megjelenésekor tapasztalható fellángolás már finoman szólva alábbhagyott (jelenleg ötezer-körül van a napi átlagos játékosszám), az Eleventh Hour Games nem hagyja magára a játékot és fejlesztik tovább. Nemrég kiadtak egy fejlesztési tervet a következő ciklusokra vonatkozólag és pár mondatban ki is egészítették azt. Most ennek a blognak a magyar fordítását láthatjátok:
Helló, utazók,
Örömmel adunk nektek egy korai betekintést a Last Epoch következő néhány ciklusában várható újdonságokba!
Mint mindig, az Eleventh Hour Games csapata elkötelezett az álmaink ARPG-jének elkészítése iránt, és mindannyian tudjuk, hogy ez egy olyan folyamat, amely időt, elszántságot és elkötelezettséget igényel. Kiváló, új embereket vettünk fel, továbbra is keresünk továbbiakat, és gyorsabban fejlesztünk új és izgalmas tartalmakat, mint valaha. Az útitervünk továbbra is azt mutatja, hogy hosszú távú terveink vannak a Last Epoch és annak tartalma számára, és örömmel mutatjuk be nektek.
Arra törekszünk, hogy az egyik legjobb játékstúdió legyünk az iparágban, de gyakran a legjobban megtervezett fejlesztéseket is meg kell változtatni. Ennek számos oka lehet, de az elsődleges oka ti, a közösség vagytok. Minden új ciklus megjelenésekor tervezzük, hogy együttműködünk a közösséggel, hogy tudassuk veletek, min dolgozunk. Meghallgatjuk a visszajelzéseiteket és javaslataitokat ezekkel a tervekkel kapcsolatban, és folyamatosan figyelemmel kísérjük, hogyan tudunk javulni.
Az ütemtervben felsorolt elemek mindegyike csak néhány példa az adott ciklusban bevezetni tervezett kulcsfontosságú funkciók közül, és nem az egyetlen dolgot jelentik, amin dolgozunk. A csapat keményebben dolgozik és gyorsabban fejleszt, mint korábban. Csapatunk sok új taggal bővült, hogy olyan játékot adhassunk nektek, amilyet megérdemeltek. Egy csomó más funkciót is tervezünk az ütemtervben felsoroltakon kívül.
Ahogy haladunk minden egyes új javítás felé, tervezzük az ütemterv frissítését is, hogy tájékoztassunk titeket a terveinkről és az esetleges változtatásokról, amelyeket a közösségtől kapott visszajelzések alapján eszközöltünk!
Az ütemtervet közvetlenül az 1.2-es frissítés után, majd az 1.4-es frissítés után tervezzük frissíteni.
Pinnacle Content – Közvélemény-kutatás a Last Epoch időzítéséről
Végezetül, az 1.1-es verzió fejlesztése szépen halad, és már alig várjuk, hogy megmutathassuk nektek az összes nagyszerű tartalmat, egyensúlyt, hibajavítást és a játék végi Pinnacle boss tartalmat, ami ezzel együtt érkezik. Az elmúlt hónapokban a közösség elkezdett vitatkozni a Ciklusokról és arról, hogy a tartalmak hogyan válnak elérhetővé a Legacy és az új Ciklus karakterek számára. A jelenlegi tervünk az 1.X-es javítássorozatra az, hogy minden tartalmat eljuttassunk az Offline, Cycle és Legacy birodalmakba; de hiszünk abban is, hogy a Cycle karaktereknek egy kis időt kell hagynunk, hogy megpróbálkozzanak az új csúcspont tartalmakkal, mielőtt a rendkívül jól felszerelt és optimalizált Offline és Legacy karaktereknek esélyük lenne megmutatni, milyen gyorsan képesek meghódítani azokat.
Csak emlékeztetőül: a meglévő Cycle karakterek az új ciklus kezdetén átkerülnek a Legacybe. Az új Cycle-karakterek létrehozása mindenki számára egyenlő feltételeket biztosít a gazdaság visszaállításával és az új különálló karakter újratekercselésének szükségességével. A Cycle az a hely is, ahol az emberek versenyezhetnek az adott ciklus ranglistáin.
Mindezzel együtt szeretnénk hallani rólatok a jelenleg javasolt terveinkkel kapcsolatban. Kérjük, szánjatok rá néhány percet (ez 4 kérdés), és segítsetek nekünk abban, hogy tovább növekedjünk a közösségünkkel.
Link a szavazáshoz: https://forms.gle/58bE39Q2uTrUZFea6 3.2k
Köszönjük az eddigi csodálatos támogatásotokat Utazótársaim, és várjuk, hogy újra találkozzunk az Eterra világában.