Főoldal / Kódex / Patch és Hotfix / Újabb buffok a Diablo IV-ben: Mindent megb… a harcipók!

Újabb buffok a Diablo IV-ben: Mindent megb… a harcipók!

Loading

Pár órával ezelőtt a Blizzard kiadta a Diablo IV 1.3.1 javítócsomagjának leírását. A Patch Notes két részből áll: egy Gameplay fejezetből és egy Bugfix fejezetből. Előbbi tükörfordítása az alábbiakban teljes egészében elolvasható, utóbbiból csak szemezgettem, de a Hungarian Heroes fordítja az egészet.

Ami a Gameplay fejezetet illeti, három szóban össze is lehet foglalni: buff, buff, buff. Néhány kiigazításon kívül csak a Seneschal követő további erősítéséról szól ez a rész. Vagyis tovább tart a Diablo IV harmadik szezonjának kálváriája: az első blikkre ártatlan és csiga lassúsággal fejlődő jópofa kis követőből a sok rinyálás után egy gyilkológépet faragtak, majd ezt most tovább buffolják. az Ráadásul elég combos buffokról van szó. Az 1.3.1 Patch február 1-én érkezik a szerverekre, onnantól lehet számítani a szuper-harcipókra. Nézzük a részleteket!

Játék frissítések

  • Csökkentettük a vampiric affixszel rendelkező szörnyek gyógyítható életerejének mértékét:
    • I. világszint: 10% → 5%
    • II. világszint: 20% → 10%
    • III. világszint: 35% → 15%
    • IV. világszint: 50% → 25%

Fejlesztői megjegyzés: Egy jövőbeli javításban további fejlesztést fogunk végrehajtani a vampiric affixen. A szörnyek bizonyos távolsági támadásai – mint például a khazrák eldobott lándzsája – vizuális hatást kapnak, ha vampiric affixszel vannak átitatva. Így könnyebb lesz azonosítani, hogy mely lövedékek képesek gyógyítani a szörnyet.

  • A Suppressor affixet kiigazítottuk.
    • A Suppressor mező többé már nincs mindig bekapcsolva. Mostantól 6 másodpercig tart, és 50-75%-os feloldási idővel rendelkezik.
    • A mező megszüntethető, ha az affixszel rendelkező szörnyet elkábítják (Stun), megfagyasztják (Freeze), leütik (Knockdown) vagy kábítják (Daze).
  • Több Dungeonban is módosítottuk az elrendezést és a szörnyek spawnját. Kisebb módosítások is történtek.
  • A Nightmare Dungeon Sigil-ek mostantól megjelenítik, hogy a szörny milyen szintű lesz a Sigil Tierjéhez képest.

Season of the HARCIPÓK

A következő frissítéseket alkalmaztuk a Seneschal klövető képességeit illetően.

  • Gyrate: A sebzés 30%-kal nőtt.
  • Pummel: A sebzés 30%-kal nőtt.
  • Bushwhack: A sebzés 20%-kal nőtt.
  • Impale: A sebzés 30%-kal nőtt.
  • Focus Fire: A sebzés 20%-kal nőtt.
  • Lightning Bolt: A sebzés 20%-kal nőtt.
  • Firefly: A sebzés 10%-kal nőtt.
  • Tempest: A sebzés 10%-kal nőtt.
  • Reconstruct: A gyógyítás a maximális élet 22%-áról 32%-ra nőtt 1. szinten. A 10. szinten a gyógyítás a maximális élet 40%-áról 50%-ra nő.
  • Frigid Support: A sebzés a támogatott képesség sebzésének 50%-áról 60%-ára nőtt.
  • Bleeding Support: A sebzés a támogatott képesség sebzésének 50%-áról 60%-ára nőtt.
  • Electrocution Support: A sebzés a támogatott képesség sebzésének 50%-áról 60%-ára nőtt.
  • Poison Support: A sebzés a támogatott képesség sebzésének 50%-áról 60%-ára nőtt.
  • Dusk Support: A sebzés a támogatott képesség sebzésének 50%-ról 60%-ra nőtt.
  • Burning Support: A sebzés a támogatott képesség sebzésének 50%-áról 60%-ára nőtt.

Fontosabb hibajavítások a Diablo IV harmadik évadához:

  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az „A Body Stolen, a Body Made” (Egy test ellopva, egy test elkészítve) küldetés előrehaladása blokkolódhatott, ha az összes ellenséget megöltük, mielőtt a cél frissítése a Destroy the Corrupted Runestones (Megrontott rúnakövek elpusztítása) küldetés befejeződött.
  • Kijavítottuk azt a hibát, hogy a „The World He Knew” küldetés nem volt befejezhető, ha az összes Seneschal Stone kő már maximális szintre volt fejlesztve.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Drums of the Vault küldetésen való előrehaladás instabilitást okozhatott a helyi kooperatív játékban.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Seneschal által alkalmazott időbeli sebzés effektek (DoT) nem részesültek az osztály passzívok vagy a legendás tárgyak hatásaiból, például az égő sebzés nem részesült a varázsló hevületéből (Warmth).
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Tuning és a Governing Stone ritkaságai nem jelentek meg megfelelően, amikor foglalatba kerültek.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a játékosok különböző körülmények között nem tudták használni a Leave Dungeon-t, miközben a Könyvtárban voltak.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Ring of Starless Skies nem adott Stacket, amikor channeling képességeket használtunk.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor az Animus nem tudott leesni a Broken Bulwarkban vagy a Dark Ravine-ben, ami megakadályozta a továbblépést.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor a Slay all Enemies célkitűzés különböző Dungeonokban nem frissült megfelelően, ami megakadályozta a továbblépést.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a játékosok néha nem tudtak elhagyni egy Dungeont az emote wheel akción vagy a Dungeon bejáratán keresztül.
  • Kijavítottunk egy problémát, amikor a Fallen Temple-ben a fejlődés blokkolódhatott, ha a bálványt túl gyorsan ölték meg.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a mozgás nem szakadt meg, amikor billentyűzetvezérlést használtunk és a Stash-sel interakcióba léptünk.
  • Kijavítottunk egy olyan problémát, amikor az akciókerékhez rendelt műveletek továbbra is működtek a menükben, ami furcsa viselkedést okozhatott.
  • Javítottunk egy olyan problémát, amikor a Battle Pass jutalmak, amelyek egy címet adtak, csak a cím előtagját mutatták, az utótagot nem.
  • Javítottunk egy problémát, amikor az új kozmetikumokról szóló értesítés az istállóban nem tűnt el.

A hibajavítások teljes listájának megtekintéséhez keresd fel a Hungarian Heroes honlapját.

 

Forrás: Blizzard News

Címkézve:

Közösségi Média