Skip to content
2025.07.09.
  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

INVENTORY

Maradj egy kicsit és figyelj!

Connect with Us

  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

About Us

AF themes

We mainly focus on quality code and elegant design with incredible support. Our WordPress themes and plugins empower you to create an elegant, professional and easy to maintain website in no time at all.

Connect with Us

  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube

Címkék

bejelentés Belial's Return bemutató Beta Blizzard build Diablo Diablo II Diablo II: Resurrected Diablo III Diablo III Seasons Diablo Immortal Diablo IV Early Access fontos gameplay KiberMa képgaléria Ladder Last Epoch launch Let's Level UP megjelenés Patch Patch Notes Path of Exile Path of Exile 2 Press Kit PTR Season Season 2 Season 3 Season 5 Season 8 Shop Spiritborn Steam stream top Trailer Tutorial Undecember Vessel of Hatred vezető Wudijo

Kategóriák

  • Bemutató
  • Blog
  • Build
  • Gameplay
  • Gyereksarok
  • Háttér
  • Hírek
  • Interjúk
  • Képgalériák
  • Leak
  • Let's Level Up
  • Lore
  • Movie
  • Patch és Hotfix
  • Poén
  • Shorts
  • Stream
  • Trailer
  • Tutorial
  • Unboxing
  • Webshop
  • Youtube
  • iNFO
    • Hírek
    • Leak
    • Interjúk
  • Kódex
    • Háttér
    • Lore
    • Tutorial
    • Build
    • Patch és Hotfix
    • Patch Notes
      • Diablo III (HUN)
      • Diablo IV (ENG)
      • Diablo Immortal (ENG)
      • Grim Dawn (ENG)
      • Last Epoch (ENG)
      • Path of Exile (ENG)
      • Titan Quest (ENG)
      • Torchlight III (ENG)
      • Undecember (ENG)
      • Wolcen (ENG)
  • Bemutató
  • Videó
    • Gameplay
    • Stream
    • Trailer
    • Movie
    • Shorts
    • Poén
    • Unboxing
  • Képgalériák
  • Játékok
    • #-A-B
      • Assassin’s Creed: Valhalla
      • Blizzard Arcade Collection
      • Borderlands 3
    • C-D-E
      • Call of Duty Vanguard
      • Crash Bandicoot 4
      • Cyberpunk 2077
      • Cuphead
      • D3 Reflection
      • D4 Reflection
      • Demon’s Souls
      • Diablo I
      • Diablo II
      • Diablo II: Resurrected
      • Diablo III
      • Diablo IV
      • Diablo Immortal
      • Doom Eternal
    • F-G-H
      • Fall Guys
      • Ghost of Tsushima
      • God of War Ragnarök
      • Grim Dawn
      • GTA V
      • Hades
    • I-J-K
    • L-M-N
      • Last Epoch
      • Lost Ark
      • Mafia
      • Mario + Rabbids: Sparks of Hope
      • Mass Effect
      • Nier: Automata
    • O-P-Q
      • Path of Exile
      • Path of Exile 2
    • R-S-T
      • Return to Monkey Island
      • Resident Evil Village
      • Rocket League
      • Rush Royale
      • Star Wars Battlefront II
      • Star Wars Jedi: Fallen Order
      • Stumble Guys
      • The Division
      • The Incredible Adventures of Van Helsing
      • The Last of Us Part II
      • The Outer Worlds
      • The Slormancer
      • Tiny Tina’s Wonderlands
      • Titan Quest
      • Titan Quest II
      • Torchlight III
    • U-V-W
      • Undecember
      • V Rising
      • Warcraft III: Reforged
      • Warhammer: Chaosbane
      • Watch Dogs: Legion
      • Wolcen: Lords of Mayhem
    • X-Y-Z
  • Dosszié
    • Diablo IV Seasonok
    • Diablo IV Cosmetics
    • Diablo III Seasonok
    • D2R Ladder Seasonok
    • A D2R bejelentése
    • Last Epoch Tutorial
    • Path of Exile Cosmetics
    • Path of Exile Ligák
    • Path of Exile 2 Build Showcase
  • Gyereksarok
  • Blog
  • Webshop
  • Belépés
Youtube
  • Home
  • 2023
  • október
  • 6
  • Diablo IV: Véres változások – az első folyam
  • Hírek

Diablo IV: Véres változások – az első folyam

A Blizzard által az október 4-ei fejlesztői közvetítésen bejelentett változtatások a Diablo IV kapcsán. És ez még csak az első pakk!
cszcsaba 2023.10.06.
Megosztás:

Loading

A Diablo IV október 4-ei fejlesztői frissítésekről szóló élő közvetítése során a csapat áttekintést adott a Season of Bloodról és bejelentettek számos újdonságot a játékmenet javítása érdekében. További Endgame-tevékenységeket adnak a játékhoz, jelentősen növelve az élményt, csökkentve a 100-as szintre való feljutás idejét, és növelve a konkrét egyedi és Uber Unique Itemek farmolásának lehetőségét.

A közvetítés során Adam Fletcher, a közösség társigazgatója leült a fejlesztőcsapat tagjaival, hogy átbeszéljék a közelgő Season of Blood részleteit és az 1.2.0 javítás (egy részét – a szerk.), amely október 17-én érkezik. A 2. évaddal kapcsolatos sok megosztandó információ miatt egy második Campfire Chattel folytatódik majd a közvetítés és ebben az osztályegyensúlyról, az új egyedi elemekről, az Ellenállások jelentős változásairól, valamint számos egyéb, az játékmenetet javító frissítésről és hibajavításról beszélnek.

A Season of Bloodban a játékosoknak ki kell használniuk a vámpírerejüket, hogy sikeresen megvédhessék magukat annak kiváltóitól, köztük a Blood Seekers-ektől, akik minden lépésüket követik. Minden további részlet a Season of Blood-ról ebben a cikkben elolvasható magyarul:

Kapcsolódó: Diablo IV: Season 2 – Minden, amit tudnod kell. MAGYARUL!


Echo of Duriel Boss-harc

A Fejlesztői frissítés élő közvetítése során a csapat a második évaddal érkező, számos, a közösség által kért funkcióváltoztatást mutatott be. A Vér Évadával a következő változásokat eszközölte a Blizzard a játékban:

 

5 új Endgame Boss

  • Öt Endgame-főnökkel bővült Sanctuary, hogy bővítsék a kínált Endgame-élmények sokféleségét, így jobb lehetőségeket kínálva Unique és Uber Unique tárgyak megszerzésére.
  • Az új Boss-küzdelmek Sanctuary különböző feladatainak sikerességén alapulnak, és különböző erőforrásokra van szükség az egyes főnökökkel való szembenézéshez. Minden új harc elérhetővé válik, ahogy haladsz a III. és IV. világszinten.
  • Az egyes főnökökkel való találkozás konkrét részletei a Season of Blood cikkünkben találhatók.
  • Minden főnök specifikus Unique tárgyakat dob, amelyek kizárólag az egyes bossharcokra vonatkoznak.
  • A Duriel Boss Fight jelentősen megnöveli az Uber Unique-ok eldobásának esélyét, könnyebben elérhetővé téve az áhított tárgyakhoz való hozzáférést.
  • Minden egyes Boss ellen lehetőséged van arra is, hogy az egyedi kozmetikumokat dobjon el, így célzottabbá válik ezen kozmetikumok játékon belüli hozzáférése.

 

Végjáték tevékenységek

  • A légióesemények (Legion Events) közötti idő 30 percről 25 percre csökkent.
    • A Legion Event figyelmeztető időzítők 5 percről 10 percre nőttek.
    • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a légióesemény gombostű-jelölője nem jelenik meg a játékos minitérképének szélén, ha egy suttogás (Whisper) aktív volt a légióeseményhez.
  • A World Boss küzdelem gyakrabban érhető el az összes világszinten lévő játékosok számára, mivel a Spawn-idő 6 óráról 3 óra 30 percre csökkent.
    • A World Boss figyelmeztető időzítői 30 percről 60 percre emelkedtek.
    • Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a World Bossra tett gombostű-jelölő nem jelenik meg a játékos minitérképének szélén, ha a World Boss számára egy aktív Whisper volt.
    • A jobb láthatóság érdekében mostantól üzenetet küldünk minden játékosnak, amikor a World Boss 15 percre van a spawnolástól.
  • Megemelkedtek az Arany és a Tapasztalat-jutalmak a következő tevékenységekből:
    • Helltide ládák
    • A Grim Favor beváltása
    • Egyedi Whisper befejezése
  • Annak biztosítása érdekében, hogy az ellenség folyamatosan tapasztalatot adjon az aktuális játékosszinthez képest, a Whisper Cache-ből kapott Nightmare Sigilek mostantól mindig a játékos által teljesített legmagasabb szintű Nightmare Dungeon 5 szintjén belül lesznek.
  • Az olvashatóság javítása érdekében a Helltide Chest ládák mostantól speciális ikonokkal jelzik a típusukat a térképen.
  • A Whisper Cache a cache-slotba kerül az inventoryban

Tapasztalati pont és a szörnyek szintezése

  • Csökkentettük a 100-as szint elérésére fordított időt, így az „utazás” körülbelül 40%-kal gyorsabb. A szörnyek 50+ szinten történő meggyilkolásával szerzett tapasztalatok jelentősen megnövekedtek, és ezek az értékek folyamatosan emelkednek, amikor szintet lépsz.
  • A mechanika megakadályozza, hogy a szörnyek a játékos-karakter szintjének növekedésével egyre kevésbé legyenek erősek, azáltal, hogy a III. és IV. világszintű szörnyek legalább az 55., illetve 75. szint után megfelelnek a játékos aktuális szintjének. Ez növeli a szintlépés általános élményét, és sokkal simábbá teszi azt.
  • Az Incense-főzetek már XP-bónuszt adnak és a halál után is megmaradnak.
  • Megnöveltük az Elixírek és a Season Blessings XP-bónuszát azáltal, hogy multiplikatívvá tettük őket a World Tier bónuszával.

 

Nightmare Dungeonok

  • Felgyorsul a démonölés, mivel Nightmare Sigil most közvetlenül a Nightmare Dungeonba teleportál.
  • Egyes játékosok nem kaptak Nightmare Sigilit azokból a Dungeonokból, amelyekben nincs végső Boss, ezért a Nightmare Sigil-ek most a Nightmare Dungeon teljesítése után esbek és nem a Bossfight után.
  • Néhány Dungeonból eltávolították a célokat, csak a Boss legyőzése szükséges a Nightmare Dungeon teljesítéséhez.
  • Több Nightmare Dungeon nehezítés frissítésre került.
    • Backstabbers
      • A hátad mögül érkező közeli szörny-támadások sebezhetővé (Vulnerable) tesznek. A Vulnerable effekt alatt elszevnedett sebződés csökkentése X%-kal nő.
      • A szörnyek védelme a kritikus sebzéssel szemben (Monster Critical Resist)
      • A szörny-támadások 3 másodpercre X%-kal csökkentik a kritikus ütéseid (Critical Strike) sebzését és ez Y%-ig stackelődik.
    • Death Pulse
      • A változtatás meggátolja a halál impulzusait azokon a szörnyeken, amelyek halálakor robbanást okoznak.
      • A változtatás meggátolja, hogy a halál impulzusok ismételten egymásra spawnoljanak.
    • Lightning Storm
      • A védőkupolában való „sokkolás” 35%-os bónusz mozgási sebességet biztosít 5 másodpercig.
      • Csak akkor kezdődik, amikor a játékosok harcban vannak.
      • Csak akkor indul el, ha a védőkupola létrehozójának közvetlen útja van a megcélzott játékoshoz.
    • Drifting Shade
      • Az időtartam 5 másodpercről 3 másodpercre csökkent.
      • A Respawn idő 2 másodperccel nőtt.
  • Jelentősen csökken a visszalépés lehetősége azáltal, hogy az összes Dungeon-objektumot a Dungeon kritikus útvonalára helyezték, így sokkal nehezebb kihagyni őket, ha rossz kanyart vesznek.
  • Sok Dungeon elrendezését (Layout) újratervezték.

  • Javul a csapdák átjárhatósága azáltal, hogy javították az általános vizuális effektusokat és csökkentették a tömegirányító (CC) effektjeiket.
  • A végződések biztosítják, hogy a Dungeon elrendezések ne tűnjenek túl lineárisnak.
  • Megnövelték a Paragon Glyph-ek megszerezhető tapasztalati pontjait.

 

Események

  • A Dungeon Eventek értékesebbé és csábítóbbá válnak a játékosok számára azáltal, hogy megnövelték a szörnysűrűséget.
  • Az NPC-ket többé nem lehet egy ütéssel megölni a III. és IV. szintű világszinten.

 

Item beállítások

  • Jelentősen megnő a hely az Inventoryban azáltal, hogy a drágaköveket craft material anyaggá teszik. A drágakő anyagokat most már elviheted egy ékszerészhez, hogy craftolhass.
  • A Scrolls of Escape megakadályozta, hogy a játékosok elveszítsék fejlődésüket egy hardcore karakterrel kapcsolatban a csatlakozási problémák miatt, ezért a Scrolls of Escape már elfogy, ha egy Hardcore játékos kapcsolata megszakad harc közben, és biztonságos helyre teleportálja őket.
  • Csökkentették annak az esélyét, hogy egy legendás elem bizonyos statjai lezáródjanak, azáltal, hogy csökkentették a teljes enchant-költségeket.
  • Csökken az Inventory túlterheltsége és csökkennek a városba való szükségtelen utazások:
    • A World Tier III-ban: a normal, a magic és a non-sacred rare tárgyak craft materialként fognak kiesni.
    • A World Tier IV-ben: a normal, a magic és a non-ancestral rare tárgyak craft materialként fognak kiesni.
    • Ennek kompenzálására megemelték az aranyhullás arányát a World Tier III és IV-ben.
  • A magasabb szintű szörnyek a III-as és IV-es világszinten nagyobb tárgyerejű (Item Power) Sacred és Ancestral tárgyakat dobnak el.
  • A normál Whisper cache-ből kieső Itemek mostantól +10 Item Power-t kapnak. A frissített cache-ből mostantól +20 Item Power Itemek esnek majd.
  • A Helltide cache jutalmak mostantól +20 Item Power értéket biztosítanak.

 

Egyéb Fejlesztések

  • Lecsökken az idő, amit a seasonokban a hírnév (Renown) újraszerzésére fordítottál, az összes megszerzett hírnév-jutalom megmarad az évadok és a karakterek között (ez nem tartalmazza a tapasztalatot és az aranyat).
  • A Megszerzett Skill Pontok, a bájital-kapacitás, az Obol-maximum és a Paragon pontok, amelyeket a Renown-ból szereztél, megmaradnak az egyes karakterek között. A Renown tapasztalatot és aranyat kell megszerezni minden karakternél.
    • Például: 1. karakter: Reown Tier II-t szerez egy régióban: 1 Skill-pontot és 1 bájital-kapacitást kap
    • Létrehozol egy a 2. karaktert, és egy másik régióban megszerzed az I. szintet: 1 Skill-pontot kap
    • Létrehozol egy 3. karaktert: Ez a karakter automatikusan megkapja mindkét elismert jutalmat az 1. és a 2. karaktertől: 2 Skill Pont, 1 bájitalkapacitás lesz elérhető
  • Ez vonatkozik a hardcore karakterekre is. Ha renown-jutalmakat szerzel egy hardcore karakteren a Season of the Malignant játékban, akkor a megszerzett jutalmak továbbra is megmaradnak a Season of Blood új hardcore karakterére, függetlenül attól, hogy az előző Hardcore karaktered meghalt-e.
  • A Hardcore karakterek esetében a Lilith oltárai és a térkép-felfedezés fejlődése továbbra is a Hardcore világon belül marad.
  • A Season of the Malignant-hoz hasonlóan az Altars of Lilith és a Map Discovery előrehaladása azon hardcore karakterek esetében, akik a Season of the Malignant előtt haltak meg, nem maradnak fenn a Season of Blood esetében.
  • A hőn áhított tárgyak mostantól kedvencként (Favorite) jelölhetők meg, és nem értékesíthetők vagy bezúzhatók.
  • 2 további karakterhely került hozzáadásra.
  • Azon játékosok, akik még nem fejezték be a kampányt, de korábban szeretnének hozzáférni a szezonális tartalomhoz, megkapják a Kampány kihagyásának lehetőségét a karakteralkotás során, ha az accountukon bármelyik karakter befejezte a Prológot.
  • Megszűnnek az elpazarolt Minion- és Companion támadások, azáltal, hogy a Minionok és a Társak többé nem veszik célba a sebezhetetlen ellenségeket.

 

Mountok

  • Javítottuk a lovaglás élményét a lovak általános érzékenységének javításával. Kevésbé valószínű, hogy elakadnak az akadályokon vagy váratlanul lelassulnak.
  • Csökkent a Sanctuary-n való átkelés ideje a vágta időtartamának növelésével, amely mostantól áttöri a barikádokat.
  • Az alapsebesség 15%-kal nőtt (ez nem befolyásolja a végsebességet.)
  • Eltávolítottuk, hogy a játékosoknak a maximális sebességhez a kurzort az ablak szélére kelljen helyezniük, az általános sebesség a kurzor elhelyezéséhez képest javult.
  • Javult a harci és a lovas sokoldalúság a Mounk képességek újratöltési idejének 50%-kal való csökkentésével.
  • A kézi leszállás újratöltési ideje 10 másodpercről 5 másodpercre csökkent.
  • A sebzés miatti kényszerített leszállás újratöltési ideje 10 másodpercről 4 másodpercre csökkent.
  • A leugráskori harci képességek (pl.: a barbár Bounding Slam) felszállás után elérhetővé válása közötti késleltetés 10 másodpercről 3 másodpercre csökkent.


A ládák mostantól minden kisebb városban elérhetők, ahol Waypoint-ok találhatók.

 

Városi kiigazítások

  • Minden fővárosban, a fontos árusok közelében további láda-helyeket adtunk hozzá.
  • Lecsökken a fővárosokba való utazás szükségessége azáltal, hogy minden Waypointtal rendelkező kisebb városhoz lását adtak hozzá.
  • Lecsökken a fővárosokba való utazás szükségessége azzal, hogy a Suttogások fája Waypointhoz egy okkultistát (Occultist) adtak.
  • Csökken a városon belüli gyaloglás szükségessége, mert több árus a Waypointhoz közelebb telepedett le több fővárosban is: Kyovashad, Zabinzet, Ked Bardu, Gea-Kul.
  • Javul a navigáció Sanctuary felfedezett részein a karakteralkotást követően, mert 10 új Waypointot adtak hozzá az automatikusan feloldott pontok listájához a térképen azok számára, akik kihagyják a kampányt.
  • Így minden régióban 2 Waypoint lesz.
  • Azok a játékosok, akik úgy döntenek, hogy kihagyják a kampányt, és még nem nyitották fel ezt a 10 pontot egyik karakterükön sem, azok számára nem lesznek automatikusan elérhetőek.


A ládába bekerült a keresés és a szűrés funkció

 

UI és UX

  • Javítottuk az elemek rendezését és az általános szervezést a ládában a keresési és szűrési funkciók hozzáadásával.
  • Javítottuk a Streaming funkciót a Streamer mód hozzáadásával, amely elrejti az olyan érzékeny információkat, mint a Karakternevek vagy a Battle.net felhasználónevek.
  • Javítottuk a szervezést a tárgyakhoz kapcsolódó eszköztippek intuitívabb és következetesebb sorrendben történő megjelenítésével.
  • Jobb szervezés azáltal, hogy a kinyert, azonos legendás tulajdonsággal rendelkező Aspectek csoportosítva vannak a ládában és az Inventoryban.
  • Javítottuk a navigációs funkciókat az automatikus futtatás (auto-run) lehetőségének hozzáadásával. Ha a játékos egy irányba mozog, akkor folyamatosan abba az irányba fog haladni, amellyel szemben áll, vagy ahová a kurzort helyezte, amíg egy másik mozgás aktiválódik, vagy egy képességet nem indít el.
  • Javítottuk a navigációt a minitérkép nagyítási szintjének beállításával.
  • Hozzáadtunk egy opciót, amellyel a harci szöveget el lehet rejteni (sebzésértékek, Vulnerable, Dodge, Fortified, stb.)
  • Javítottuk a Unique Itemek láthatóságát.
  • Javítottuk a képernyőolvasó opció elérhetőségét azáltal, hogy alapértelmezés szerint engedélyeztük.
  • Javítottuk a kurzor kontraszt színeit és lehetőségeit a sokoldalúság és a testreszabhatóság érdekében.

 

Az alábbi videóban visszanézheted az október 4-ei fejlesztői közvetítést:

A csapat megvitatta a Blood Battle Pass szezonját is, és rávilágított az ingyenes Tier-ek továbbfejlesztett jutalmaira. A következő, október 10-i Campfire Chat-en további változtatásokról lesz szó: a fejlesztők bemutatják az osztályegyensúly-változásokat, a sérülésekkel szembeni ellenállások változásait, az egyedi tárgyak beszerzésének változásait és még sok minden mást.

 

Kérdés-válasz

Milyen tervek vannak az Itemizáció változtatásaira?
Sok ötletünk van, több visszajelzést is szeretnénk figyelembe venni, nagy terveink vannak a véletlenszerűsítésre és a későbbeikben erről be fogunk számolni

Van-e ötlet az Open World világ játékmenetének változatosabbá tételéhez?
Olyan játékmenetet szeretnénk, amely mixeli a Nigtmare Dungeonokat és az Open World világot. A második évadban lesznek olyan tevékenységek, amelyek az Open World mapon történnek és farmolni is többet kell majd. Ezt jelzi a tartalomdiagram – releváns tartalmak lesznek az Open World mapon.

Van rá esély, hogy eltávolítják a szintkorlátot a Paragon Node-okról?
A Diablo 4-et ezzel a korlátozással tervezték. Szeretnénk megtalálni a megfelelő módokat a játékosok számára, hogy tovább növeljék az erejüket, ahogy a játékban vannak. Ez leginkább akkor érdekes, amikor elérik a 100. szintet. Több módja is lesz annak, hogy ezt a növekedést szórakoztató modon tegyék és ne többletfeladatnak érződjön. A játékosok része úgy érzi, hogy kifogyott a tennivalóból a 100. szint elérésekor, hiszen itt progresszről beszélünk. Ezért leginkább arról van szó, hogy tennivalót kell adnunk nekik. pl. A Paragon Glyph korlát növelése vagy az Endgame Bossok. Van még hely, hogy hozzáadjunk ehhez az élményhez.

Kaphatunk egy gombot a Paragon tábla reseteléséhez?
Érdekes ötlet. Utánanézünk.

Van esély az Uber Unique statjainak fejlesztésére?
A 10-ei streamen erről részletesen fogunk beszélni. Vannak lehetőségeink, hogy javítsunk rajta.

Lehetőség van a ládában legendary tulajdonságra keresni?
Igen

A klánmenedzsment jelenleg nagyon korlátozott. Vannak-e tervek a leader és az officerek eszközeinek bővítésére?
Igen, vannak terveink, szívesen hozzáadnánk a játékhoz több ilyen jellegű opciót. A jövőben sokkal többet meg fogunk osztani ezekről.

Bármi hír a Set Itemekről?
Minden seasonban adunk a játékhoz unique-okat, így lesz ez a második évadban is. Szeretnénk hozzáadni új legendás Aspect-eket is, így változatosak lesznek a buildek.

Duriel nehézsége milyen lesz? Mondjuk Echo of Lilith-hez képest?
Az Echo Lilith a csúcsfőnök, ő tényleg nagyon nagyon nehéz. Néhány módosítást végrehajtottunk rajta, hogy a különböző buildekkel is le tudják ölni. Durielt a második évadban úgy tervezték, hogy ne legyen ugyanezen a nehézségen, hanem ő egy kicsit könnyebb legyen, kevésbé lesz nehéz legyőzni, mint Uber Lilith-et.

Az öt új főnök a második évad után is farmolható lesz?
Igen, részei lesznek az Eternal realm-nek is.

Van terv a Nightmare Dungeonok craft-rendszerének megváltoztatására, hogy ne újra és újra egy Dungeont kapjunk?
Sokat beszélünk arról, hogy hogyan lehetne jobban bevonni a játékosokat a Nightmare Dungeon mechanikába. Keressük a lehetőségeket a játékmenet megújítására.

Van-e terv as buildek elmentésre, mint a Diablo 3-ban az Armory?
Igen, a jövőben ezt szeretnénk hozzáadni.

Van-e terv a jövőben egy kereskedési felület hozzáadásához, ahol a játékosoknak nem kell egy harmadik féltől származó eszközöket használni?
Jelenleg erre a trade chat működik a játékban. Várjuk a játékosok visszajelzéseit a kereskedelemmel kapcsolatban.

Van terv arra vonatkozóan, hogy a karakterek szintlimitjét eltávolítsák?
Keressük azokat a módokat, amelyeknél a játékosok úgy érzik, hogy jó előrelépési lehetőségeik vannak amint elérik a 100. szintet. Ennek a pontos tartalmáról jelenleg nem vagyunk készek beszélni. Mivel a második évadban sok játékos fogja elérni a 100. szintet, ezért tudjuk, hogy tartalomra van szükségünk, sok időt töltünk a gondolkodással.

Van terv a loot-filterek bevezetésére
Hallottuk már ezt a visszajelzést, ez az a téma, amit épp most kutatunk.

Van terv további láda-fülek bevezetésére?
Az eddigieken kívül nincs más bejelenteni valónk a ládával kapcsolatban, de felismertük, hogy több tárolási képességre van szükség. Folytatjuk a fejlesztést ezen a területen.

 

Forrás: Blizzard News

Fordítás: CsZCsaba

Kapcsolódó cikkek:

  • diabloiv_E187O6K61KBO1727308382625
    A dzsungel királya lehetsz - ha Diablo IV streamet nézel
  • diabloiv_D7AZSF77CTNN1729203224170
    Kísérteties ünnepség a Diablo IV-ben
  • UQTD0A3D9I1N1696957115019
    Diablo IV: Véres változások – a második folyam
  • HMGHO798SWTR1696006889736
    Diablo IV: Season 2 - Minden, amit tudnod kell. MAGYARUL!
  • GZj5SePWYAoK6WU
    Diablo IV hatodik évad: 4 nap alatt 6 javítás
  • seaso6_logo_diabloiv_5W0HT353FO9G1727475668597
    A Diablo IV eddigi legnagyobb frissítésével érkezik…
Tags: Diablo IV Patch 1.2.0 Season 2

Continue Reading

Previous: Diablo IV: Induljon a véres banzáj!
Next: Diablo IV: Season 2 – Minden, amit tudnod kell. MAGYARUL!

Legfrissebb

Diablo V – AI Trailer

Diablo V – AI Trailer

2025.07.05.
Azul, a Diablo IV jégrókája – három gyrostál áráért

Azul, a Diablo IV jégrókája – három gyrostál áráért

2025.07.03.
Diablo IV: Season 9 Endgame Tier List

Diablo IV: Season 9 Endgame Tier List

2025.07.01.
Kavarjunk meg alaposan mindent – Diablo IV Patch Notes 2.3.0

Kavarjunk meg alaposan mindent – Diablo IV Patch Notes 2.3.0

2025.07.01.
Diablo IV: Season 9 leveling haladóknak

Diablo IV: Season 9 leveling haladóknak

2025.06.30.
Diablo IV, Season 9: A Horadrim bűnei – minden információ MAGYARUL

Diablo IV, Season 9: A Horadrim bűnei – minden információ MAGYARUL

2025.06.29.
25 éves a Diablo II – Ledobta az atomot a Blizzard?

25 éves a Diablo II – Ledobta az atomot a Blizzard?

2025.06.28.
Visszanézhető: Diablo IV Season 9 fejlesztői stream

Visszanézhető: Diablo IV Season 9 fejlesztői stream

2025.06.28.
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept   nov »

Legutóbbi hozzászólások

  1. Három éves lett a Diablo Immortal – nagyon berágtak a fődémonok szerzője cszcsaba2025.06.04.

    Frissítés: Ütős előzetesek kerültek a cikkbe, érdemes megnézni őket!

  2. Cat Quest – A legcukibb ARPG, amit valaha is láttál szerzője cszcsaba2025.03.31.

    Frissítés: A Gameplay videón látható rész után továbbmentem kicsit és az a helyzet, hogy bedurvul a játék. Keményen kell gearelni,…

  3. Elkezdődött a Diablo Immortal új korszaka – Sharval vadonjának titkai szerzője ccssaabbaa2025.03.25.

    teszt

  4. Diablo IV, Season 8: Apparition Incursions Tutorial szerzője csizmadiacsaba2025.03.25.

    Próba

  5. Elkezdődött a Diablo Immortal új korszaka – Sharval vadonjának titkai szerzője csizmadiacsaba2025.03.25.

    Tesztkomment

Rhykker

Wudijo

Raxxanterax

Talkative Tri

Leggyakoribb címkék

bejelentés (20) Belial's Return (20) bemutató (49) Beta (21) Blizzard (48) build (22) Diablo (25) Diablo II (56) Diablo II: Resurrected (103) Diablo III (130) Diablo III Seasons (19) Diablo Immortal (138) Diablo IV (433) Early Access (22) fontos (232) gameplay (45) KiberMa (29) képgaléria (43) Ladder (22) Last Epoch (44) launch (28) Let's Level UP (28) megjelenés (33) Patch (36) Patch Notes (40) Path of Exile (77) Path of Exile 2 (79) Press Kit (33) PTR (49) Season (21) Season 2 (28) Season 3 (27) Season 5 (21) Season 8 (28) Shop (22) Spiritborn (20) Steam (20) stream (25) top (153) Trailer (156) Tutorial (27) Undecember (23) Vessel of Hatred (45) vezető (134) Wudijo (19)

Ez is érdekelhet

Diablo V – AI Trailer
  • Poén

Diablo V – AI Trailer

2025.07.05.
Azul, a Diablo IV jégrókája – három gyrostál áráért
  • Shorts

Azul, a Diablo IV jégrókája – három gyrostál áráért

2025.07.03.
Diablo IV: Season 9 Endgame Tier List
  • Hírek

Diablo IV: Season 9 Endgame Tier List

2025.07.01.
Kavarjunk meg alaposan mindent – Diablo IV Patch Notes 2.3.0
  • Patch és Hotfix

Kavarjunk meg alaposan mindent – Diablo IV Patch Notes 2.3.0

2025.07.01.

Mi is ez az oldal?

Az inventory.hu egy 2024 januárjában indult Blog. Egy kicsit ugyan túltoltam és portálosra sikerült, de mégiscsak az én stílusomat fogja magán viselni előbb-utóbb. Lesznek persze hírek, meg mindenféle fordítások, de szándékom szerint sokkal több lesz a véleménycikk és a saját audio-vizuális tartalom, mint az archívumban (ami nagyjából a HH oldalára írt cikkeimből állt össze).

CsZCsaba

Inventory

Maradj egy kicsit és figyelj!

Az Izometrikus Hack&Slash ARPG játékok világa

Copyright

Tudom, hogy a szerzői jogot kb. mindenki telibesz*rja… Úgyhogy írhatnék én ide mindenféle jogi f*szságot, az totál értelmetlen lenne. Mielőtt lelopsz innen valamit, azt gondold végig, hogy ebben az oldalban mennyi meló van. Nem egy, nem két olyan cikk van itt, amivel napokat, akár heteket is dolgoztam. Azzal segíted a munkámat, hogy nem lemásolod a cikket, hanem az url-re hivatkozol.

Köszi előre is: CsZCsaba

  • Rólunk
  • Impresszum
  • Cikklista
  • Facebook
  • Twitter
  • Tik Tok
  • Youtube
Copyright © All rights reserved. | DarkNews by AF themes.